Ja echt tof! Net beetje zoals alolan Grimer.Indicatie schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:43:
[...]
Leuke van die shiny galarian birds is dat ze de kleur hebben van hun kantonian tegenhanger.
Angst dat hij hem toch zou peren was voor mij ook wel een grote reden hem toch te masterballen. Maar was ook beetje omdat ik de avond ervoor een video van Mystic7 had gekeken en hij zei dat ze wél kunnen rennen. Even voor de zekerheid voor een derde lezer: dat is onjuist. Ik wist dat toen ook al wel dat dat super onwaarschijnlijk was, in de praktijk komen dat soort verhalen altijd neer op GPS lock door snelheid, maar de twijfel was voldoende. Maar is niet erg, de shiny bird is een top 5 shiny voor mij. Nieuwe master ball alweer binnen van de tweede research en nu bezig met de derde. Ga je je Zapdos ook levellen denk je? Heeft ‘ie beetje leuke stats?Raem schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:03:
[...]
Ja, was ook blij verrast toen die in mijn scherm verscheen. Wilde er geen Master Ball op gooien, omdat dat niet nodig zou zijn en ik dat zonde zou vinden. Maar na zo'n 20-25 ballen begon ik het toch wel spannend te vinden.Zul je net zien dat de game vastloopt. Uiteindelijk toch met een Ultra Ball gevangen.
Edit: ha zie nu je tweede pas, wat nice, gefeliciteerd! Had je veel roar of time gedaan?
Nee, allebei zo'n 5 minuten nadat ik een incense had aangezet.Armada. schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:04:
Edit: ha zie nu je tweede pas, wat nice, gefeliciteerd! Had je veel roar of time gedaan?
Wat een saai evenement trouwens nu met Minum en Plusle. Vorige event waarin ze centraal stonden met shiny boost was in juli 2018 dus ik snap dat ze terugkomen, maar laat ze dan ook spawnen in het wild. Ach maakt ook niet uit, binnenkort leuk Halloween event.

Waar kijken jullie naar uit?
Toevallig heb ik een shiny gekregen uit een missie. meerdere in mijn omgeving, dus ik denk dat de shiny kans wel iets verhoogd is.Wat een saai evenement trouwens nu met Minum en Plusle. Vorige event waarin ze centraal stonden met shiny boost was in juli 2018 dus ik snap dat ze terugkomen, maar laat ze dan ook spawnen in het wild.
Ja klopt! Op shinyrates.com staan ze nu op 1/57 en 1/73 dus dat is relatief een flinke kans. Alleen jammer dat ze niet in het wild spawnen zoals met hun eerdere shiny evenement. Maar ach, duurt ook niet lang gelukkig.beautjweetj schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:11:
[...]
Toevallig heb ik een shiny gekregen uit een missie. meerdere in mijn omgeving, dus ik denk dat de shiny kans wel iets verhoogd is.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Toch wel in het wild. Vandaag 2 shiny minum gevangen. Eentje uit de research en eentje in het wild.Armada. schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:46:
[...]
Ja klopt! Op shinyrates.com staan ze nu op 1/57 en 1/73 dus dat is relatief een flinke kans. Alleen jammer dat ze niet in het wild spawnen zoals met hun eerdere shiny evenement. Maar ach, duurt ook niet lang gelukkig.
Ws was die laatste in een nest. Er zaten 3 minums vlak bij elkaar, terwijl ik ze elders nergens zag.
We gaan gewoon door maar om dan te zien dat er sommige gewoon de daily incense aanzetten en insta een bird zien vind ik wel zuur.
Maar ja zo is het nou eenmaal en iedereen die er een heeft TOP!!
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Je kan Incense, Daily incense, Lucky eggs en Star pieces met 6 minuten verlengen voor 5.000 stardust en 5 dialga candy via het Roar of Time adventure effect van Origin forme DialgaJeoh schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:59:
Twee uur? Daily Adventure Incense is toch maar een kwartier?
Zelf nog niet gedaan, ik maak meestal korte wandelingetjes, maar kan best nuttig zijn!
Zin in! Shiny Zorua boosted en Spiritomb in field research. Ik heb zo’n voorgevoel dat ik hard zal gaan op dit evenement.
Gaan jullie eigenlijk wel eens op pad specifiek voor PoGo? Beetje leuke wandelingen uitstippelen en afstand maken door de natuur of juist meer stedelijk gebied doorcrossen voor lekker veel pokestops. Iemand vertelde mij laatst alleen te spelen als hij toevallig toch al ergens lopend naar op weg was en had er nooit zo bij stilgestaan dat dat natuurlijk ook gewoon prima kan. Hobbymatige beroepsdeformatie.
Nog een vogel gezien?skassie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 23:56:
Helaas na vandaag mijn candy en rare candy op dus komende dagen alleen 15 min voor mij
Dat doe ik ook (naast af en toe een ommetje), vaak ook bewust een keuze om te gaan lopen i.p.v. me de fiets/auto etc. Met de fiets maak ik overigens ook wel eens een extra ommetje voor wat gyms/routes.Armada. schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:13:
Iemand vertelde mij laatst alleen te spelen als hij toevallig toch al ergens lopend naar op weg was en had er nooit zo bij stilgestaan dat dat natuurlijk ook gewoon prima kan.
Helaas vorige week door mijn rug gegaan dus zit al een weekje thuis maar zodra ik weer zonder pijn kan lopen ga ik weer op pad.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Helaas niets ... Wel genoeg Pidgey maar das de verkeerde vogel
Sowieso het beste advies met rugklachten om te wandelen. Hier dubbele hernia en wandelen helpt het beste.DukeBox schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:22:
[...]
Dat doe ik ook (naast af en toe een ommetje), vaak ook bewust een keuze om te gaan lopen i.p.v. me de fiets/auto etc. Met de fiets maak ik overigens ook wel eens een extra ommetje voor wat gyms/routes.
Helaas vorige week door mijn rug gegaan dus zit al een weekje thuis maar zodra ik weer zonder pijn kan lopen ga ik weer op pad.
Dan moet je wel kunnen lopenskassie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:29:
Sowieso het beste advies met rugklachten om te wandelen. Hier dubbele hernia en wandelen helpt het beste.
Dat is dubbel pech hebben. Doelde er ook niet op dat je een rugpatient bent... Meer als tip.DukeBox schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:39:
[...]
Dan moet je wel kunnen lopenIk heb gewoon kou op mijn spieren i.c.m. verkeerd getild, ik ben geen rugpatient of zo.
meestal alleen op mijn pauzes van het werk, dan maak ik wel eens een wandeling en dan staat het aan, niet specifiek op zoek naar iets, want dat leuke is vooral tijdens Pokemon Worlds, dan kan Niantic nog wel eens lokaal leuke spawns toevoegen zoals Regionals. Verder is het de laatste tijd niet echt heel veel wat ik meer doe, vooral omdat Dynamax te weinig toevoegd en weer een ecosysteem op zichzelf is waar ik geen zin in heb om dat weer helemaal opnieuw op te bouwen alleen voor een bepaalde vorm. Vrees er wel voor dat er weer dingen gelocked worden achter dynamax zoals nieuwe pokemon omdat de participatie in deze content niet echt geweldig is tot nu toe in ieder geval.Armada. schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:13:
https://leekduck.com/even...go-halloween-2024-part-1/
Zin in! Shiny Zorua boosted en Spiritomb in field research. Ik heb zo’n voorgevoel dat ik hard zal gaan op dit evenement.Voor morgen eigenlijk maar weer een tocht uitstippelen.
Gaan jullie eigenlijk wel eens op pad specifiek voor PoGo? Beetje leuke wandelingen uitstippelen en afstand maken door de natuur of juist meer stedelijk gebied doorcrossen voor lekker veel pokestops. Iemand vertelde mij laatst alleen te spelen als hij toevallig toch al ergens lopend naar op weg was en had er nooit zo bij stilgestaan dat dat natuurlijk ook gewoon prima kan. Hobbymatige beroepsdeformatie.![]()
[...]
Nog een vogel gezien?

Regen is wel een goede smoes om een Go++ te halen zodat je dan door kan spelen.Jeoh schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 14:58:
Ik loop wel een stuk meer nu ik (weer) PoGo speel. Als ik geen haast heb en het is minder dan een uur lopen, dan doe ik dat meestal wel. En het moet natuurlijk een beetje normaal weer zijn want ik kan niets vangen met een nat scherm
[ Voor 40% gewijzigd door Armada. op 22-10-2024 08:42 ]
Haha, die heb ik al, maar dan voelt het niet echt als spelenArmada. schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 07:52:
Regen is wel een goede smoes om een Go++ te halen zodat je dan door kan spelen.
*Edit oh blijkbaar is die altijd je buddy

[ Voor 37% gewijzigd door x3rius op 22-10-2024 11:05 ]
Vorig jaar heb ik een shiny Zorua gevangen uit het wild, maar ik weet niet meer hoe dat eruit zag
ik had een shinny buddy maar ving een normale helaas dus kun je niets over zeggenmat.hi.as schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:08:
Hoe zit het met een shiny Zorua? Is je buddy dan ook shiny, dus is die te shiny-checken? Zo ja, wat als je buddy nog niet shiny in het spel is , ik heb bijvoorbeeld een Charcadet, die volgens mij nog geen shiny variant in Pokemon Go heeft.
Vorig jaar heb ik een shiny Zorua gevangen uit het wild, maar ik weet niet meer hoe dat eruit zag
Ik bedoel niet dat wanneer je een shiny buddy hebt, dat je dan gegarandeerd een shiny Zorua hebt. Maar stel je hebt een gewone Pikachu als buddy, wanneer weet je dan of je de Zorua die je gaat vangen shiny is? Is dat bij het aantikken van de 'Pikachu' op de kaart doordat je ziet dat er een shiny Pikachu in het vangscherm is. Of zie je het pas ná het gooien van de bal, dus bij de "Oh?" animatie?skassie schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:24:
[...]
ik had een shinny buddy maar ving een normale helaas dus kun je niets over zeggen
Je ziet het pas op het moment dat je de zorua ook daadwerkelijk zietmat.hi.as schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:26:
[...]
Ik bedoel niet dat wanneer je een shiny buddy hebt, dat je dan gegarandeerd een shiny Zorua hebt. Maar stel je hebt een gewone Pikachu als buddy, wanneer weet je dan of je de Zorua die je gaat vangen shiny is? Is dat bij het aantikken van de 'Pikachu' op de kaart doordat je ziet dat er een shiny Pikachu in het vangscherm is. Of zie je het pas ná het gooien van de bal, dus bij de "Oh?" animatie?
Armada. schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 07:52:
maak me vooral jaloers met je shiny spiritombs.
:strip_exif()/f/image/LIHnfKq1d7YijZQIlxzPuDAn.jpg?f=fotoalbum_large)
Die is al lang in de pocket. Nu nog zorua
Ik nu 2 met 1 incense. Maar geen shiny en natuurlijk weg gerend.sandpatt schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:13:
De laatste maand dagelijks daily incense gebruikt, maar geen enkele vogel tegengekomen. Frustrerend.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KZ8lkvjz3ZWft0TXLkcwr1c7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5RHQxDVNJSlVScbZUo8zczxu.jpg?f=user_large)
Tips die ik online lees zijn om hem tijdens routes te doen en bij in-game weer met wind. Maar denk zelf low key dat dat gewoon placebo/selection bias is.sandpatt schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:13:
De laatste maand dagelijks daily incense gebruikt, maar geen enkele vogel tegengekomen. Frustrerend.
Die is zo nice. Al denk ik niet dat ik hem dit jaar ga krijgen, voorgevoel.Indicatie schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
[Afbeelding]
Die is al lang in de pocket. Nu nog zorua
[ Voor 81% gewijzigd door Armada. op 23-10-2024 10:49 ]
De tip van de routes en windy weer inderdaad ook gelezen maar geen geluk, Loop hem standaard met 2 accounts om maar te kijken of het een drop is.Armada. schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 10:45:
Gisteren zestig Zorua gevangen, maar nog geen shiny. Als mijn voeten vandaag nog beetje bijkomen van het wandelen en hardlopen gisteren dan maar weer eens verder met jagen.
[...]
Tips die ik online lees zijn om hem tijdens routes te doen en bij in-game weer met wind. Maar denk zelf low key dat dat gewoon placebo/selection bias is.
[...]
Die is zo nice. Al denk ik niet dat ik hem dit jaar ga krijgen, voorgevoel.
(om maar geen gezeur te krijgen. 2 telefoons. Mijn account en zoon die niet altijd zin heeft om mee te lopen)
Drilburr op Max Mondays is fijn voor de Toxtricity raids tijdens het Wild Area event.
Een verhoogde kans op shiny Pumpkaboo tijdens het Harvest Event is een welkome toevoeging voor mijn shiny living Dex!
KAn ik mooi een Zorua evolueren
Hier met een groep van zo'n 15 tot 17 accounts tot 3 maal toe geprobeerd, maar niet gelukt.
De precieze details van het spel waren voor de meesten ook nog niet bekend. Wat doe je met die guard en heal moves? En hoe werken die tellertjes? En op welke manier zijn de acounts onderverdeeld in subgroepen?
De ene keer kon je minuten lang met een bepaalde pokemon doen, en een volgende keer was die na een paar seconden kapot. In een van de 3 pogingen waren zelfs al mijn 3 pokemons kapot voordat ik uberhaupt aan een dynamax was toegekomen.
Hoop dat dit nog aangepast wordt maar heb er een hard hoofd in
Hier met een volle lobby van 40 accounts wel Charizard en Venusaur verslagen voordat de particles op waren. Allemaal wel oudere spelers met high level accounts die ook de moeite hadden genomen om te investeren in goede counters, dus weinig tot geen kids die gecarried moesten worden.hneel schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:00:
En? Wat was jullie ervaring met de Gigantamax?
Aan de ene kant is het wel gezellig om weer als vanouds met zo'n enorme groep te raiden battlen maar aan de andere kant wel vervelend dat je toch echt zoveel mensen nodig hebt. Ik kan me voorstellen dat het hele systeem van Gigantamax-battles knap frustrerend is voor spelers die geen grote groep op de been kunnen brengen. En het lijkt me ook niet dat dit op de langere termijn vol te houden is, iedereen is nu natuurlijk nieuwsgierig maar ik denk dat het lastig wordt om de benodigde groepsgrootte te coördineren als de nieuwigheid er vanaf is

En strategie is erg belangrijk. Je moet echt ook die shields gebruiken en eventueel ook de heal. Niet alleen maar als een kip zonder kop aanvallen. We gebruikten vandaag als vuistregel: 2x shield en 1x attack.
Ook: als eerste een metagross gebruiken en daarna de andere beesten.
Het ging sowieso al makkelijker. Ik vermoed dat Niantic inmiddels de moeilijkheid al wat terug geschroefd heeft.
Alleen de vangkans is nog een dingetje. Slechts 10 ballen krijg je. Ik speelde met 2 accounts en slecht 1 van de 4 kunnen vangen. Alles great (of excellent) gegooid en alles met golden berrie.
Mja, Niantic geeft er geen drol om als je op het platteland of in de US in the middle of nowhere woont. Die gaat het echt puur alleen om de data van de grote steden.sixtiek schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 01:09:
[...]
Hier met een volle lobby van 40 accounts wel Charizard en Venusaur verslagen voordat de particles op waren. Allemaal wel oudere spelers met high level accounts die ook de moeite hadden genomen om te investeren in goede counters, dus weinig tot geen kids die gecarried moesten worden.
Aan de ene kant is het wel gezellig om weer als vanouds met zo'n enorme groep te raiden battlen maar aan de andere kant wel vervelend dat je toch echt zoveel mensen nodig hebt. Ik kan me voorstellen dat het hele systeem van Gigantamax-battles knap frustrerend is voor spelers die geen grote groep op de been kunnen brengen. En het lijkt me ook niet dat dit op de langere termijn vol te houden is, iedereen is nu natuurlijk nieuwsgierig maar ik denk dat het lastig wordt om de benodigde groepsgrootte te coördineren als de nieuwigheid er vanaf is.
Sowieso is heel dat Dynamax/Gigantamax contained in zichzelf tot nu toe, dus ik maak me er niet al te druk over, maar ze hebben er niet echt over nagedacht, want wat als ze straks Tera crystals gaan toevoegen? Krijgen die ook een aparte plek of wordt er dat bij dynamax of gewoon raiden ingeschroefd?
Denk dat dit nog behoorlijke issues gaat opleveren uiteindelijk, maar dat ben ik.
/f/image/esbZqFfCr97v9O1fS0QRz9vO.png?f=fotoalbum_large)
Persoonlijke doel om 25.000 kilometer voor het einde van het jaar te bereiken is gelukt.

Om deze post wat meer jeu te geven dan alleen pochen, wat heeft PoGO mettertijd gedaan voor jullie fitness? Het spel speelde voor mij een belangrijke rol in een bredere grote verandering in mijn fitheid en gezondheid de afgelopen twee jaren. Ik ben tientallen kilo’s afgevallen en hoewel ik dat niet wijt aan PoGO, dat is te eendimensionaal, is het hele concept “bewegen voor een ander doel dan transport” wel ermee begonnen wat zich ontwikkelde tot meer algemene hobby voor hiken/wandelen. Tegelijkertijd maakt dat het spel ook wel aantrekkelijk voor me om te blijven spelen. Als professioneel klein kind heb ik ook elke console hier staan, maar dan voel ik me na twee of drie uur gamen wel wat lui. Drie uur PoGO voelt alleen maar als “oh nice, lekker bewogen”.
Armada. schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 18:44:
[Afbeelding]
Vandaag
[Afbeelding]
20 februari 2023
Had de 20k km rond gemist, dus dan maar bij 21 eens terugkijken. Veranderingen:
+ 6.358km (volgens Garmin dit jaar 6.670km dus adventure sync doet het niet onaardig)
+ 109.476 catches
+ 61.056 stops
+ 114.252.624 XP
Met name die kilometers toch wel erg trots op. Die catches enzo zijn wat discutabeler natuurlijk.Wel leuk om af en toe wat gedetailleerder terug te kijken. Veel van die kilometers had ik nooit gewandeld zonder Pokémon GO, dat is een ding wat zeker is. Dat maakt voor mij deze app toch wel echt iets bijzonders.
Lekker.
Nee, ik evolueer altijd pas bij een tweede.
/f/image/fxjao8jqFhjtQN1rTsm8dlqa.png?f=fotoalbum_large)
Opbrengst van Halloween. Jullie leuk event gehad? Of worden de handen te koud. De Go++ is wel weer echt een verleiding met die koude klauwen. Al heb ik laatst daarvoor ook deze gehaald. Heel chill en blijven lang warm.
Nice! In de rij bij PokeGenie of equivalente app?sandpatt schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:03:
Na lang proberen eindelijk een speciale saree pikachu kunnen bemachtigen.
[Afbeelding]
Via pokeraid idd. Niet via de queue, maar handmatig proberen binnen te geraken in een lobby door te blijven refreshen.Armada. schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:20:
[...]
Nice! In de rij bij PokeGenie of equivalente app?
Een max move van een dynamax pokemon upgraden.PhilipsFan schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:30:
Iemand een idee hoe je die &)/; power particles kunt dumpen? Ik moet ze niet en moet nu nieuwe collecten om een opdracht af te krijgen. Maar als je zo’n battle doet en je verslaat de boss niet, dan zijn je particles niet weg? Wat is dit voor onzin?
Thanks, dat was een goede tipRaem schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:33:
[...]
Een max move van een dynamax pokemon upgraden.
Wat moet je trouwens met die Dynamax Pokémon? Kunnen we daar iets bijzonders mee?
Daarmee kan je battlen tegen max/giga pokemon in powerspots en ze daar evt. achterlaten.
[ Voor 26% gewijzigd door DukeBox op 03-11-2024 20:41 ]
Ja, dat had ik begrepen, maar wat schieten we daarmee op voor de rest van het spel? Het voelt een beetje als 'er moest iets nieuws bij in'...DukeBox schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:39:
@PhilipsFan
Daarmee kan je battlen tegen max/giga pokemon in powerspots en ze daar evt. achterlaten.
Altijd handig om die ECTM hebben.
Die dynamax doe ik alleen maar als ik ze random tegen kom, met dit weer is de go+ vooral actief.
Ook geen gigantamax gedaan, is niet te doen zo
NS FC: SW 2742 0448 8213
Hier in Lahti ligt sinds 1 November sneeuw, dus voor mij zitten de PoGo wandelingen er even op. Gelukkig 4 stops binnen bereik vanaf huisOf worden de handen te koud. De Go++ is wel weer echt een verleiding met die koude klauwen.
Ik hoor overigens ook goede dingen over oplaadbare handverwarmers als deze, wellicht prettiger dan wegwerp? Ik heb er zelf geen, ik blijf lekker warm binnen

Snowboots aan en gaan tochAwesomehobo schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:40:
[...]
Hier in Lahti ligt sinds 1 November sneeuw, dus voor mij zitten de PoGo wandelingen er even op. Gelukkig 4 stops binnen bereik vanaf huis![]()
Ik hoor overigens ook goede dingen over oplaadbare handverwarmers als deze, wellicht prettiger dan wegwerp? Ik heb er zelf geen, ik blijf lekker warm binnen
Ik weet niet waar je woont maar afgelopen weekeinde was het in Nederland toch heerlijk herfstweer? Ook gisteren vond ik het erg jammer dat ik mijn lunchwandeling moest afbreken om terug aan het werk te gaan. En ik kan ook vandaag niet wachten tot ik naar buiten magMusta schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:59:
met dit weer is de go+ vooral actief.
Tip voor de volgende keer, als je geen community bij de hand hebt: check Campfire voor Gigantamax-events in de omgeving. Ik was niet thuis maar in de stad waar ik verbleef was een event met 30+ aanmeldingen, daar zijn we heengewandeld en konden we met de locals zonder veel moeite twee Gengars verslaan.Musta schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:59:
Ook geen gigantamax gedaan, is niet te doen zo
En als er geen event in je buurt is kan je er zelf eentje aanmaken?
Je hebt er net wat gekocht of heel hard gespaard. Ik hoop de tweede en dan wil ik graag horen hoelang je hier over hebt gedaanpatrickt35 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:13:
[Afbeelding]
Eindelijk gelukt om de 10.000 coins te passeren
Eigenlijk al een jaar of twee. Heb tussendoor ook nog rugzak enzo vergroot.skassie schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:08:
[...]
Je hebt er net wat gekocht of heel hard gespaard. Ik hoop de tweede en dan wil ik graag horen hoelang je hier over hebt gedaan
Wanneer ik richting mijn werk ga rijd ik langs 7 gyms. Wanneer ze mijn kleur zijn, spring ik er bij.
Verder heb ik nog nooit 1 cent uitgegeven aan dit spel.
:strip_exif()/f/image/ysVaMZnXtLugFUR9jFGlsnG6.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe is het jullie vergaan?
Wel een hundo mankey gevangen in het wild, deze als buddy gezet om de tijdelijke evolve challenge te vervullen... maar vergeten om te evolven en nu mag ik weer 30 ghost verslaan
Na het traden van waardeloze Mankeys een lucky hundo mankey kunnen toevoegen aan de collectie, deze word toegevoegd bij zijn grote broer: mhoogendam in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 7"
:strip_exif()/f/image/YwoP9yaDsDrgqvV2wk02Lz8l.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door mhoogendam op 11-11-2024 14:25 ]
Had een van de shinies evolved, maar vond de Annihilape shiny achteraf eigenlijk maar niets
/f/image/UKLXPUAu5lWJmuXImtPPmrVR.png?f=fotoalbum_large)
Er zat nog een leuke late verrassing van Halloween in mijn eieren.

Gave shundo om te hebben! Mooie shiny.melst90 schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:20:
Eerste Shundo!
Veel shinys gevangen, liep lekker door. Alleen XXL versies niet kunnen vinden.
[Afbeelding]
Mooi aantal.skassie schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:31:
Gisteren een leuke com day gehad ondanks de lelijke miezer regen die uit de lucht kwam. Over de 20 shinny gevangen. Helaas geen enkele hundo helaas. Wel aantal 98 .
Hoe is het jullie vergaan?
Heb je evt. een smartwatch? Ik koppel die van mijn vrouw wel eens aan mijn telefoon (of omgekeerd) als iemand gaat wandelen, met adventure sync haal je ze dan zo binnen.DVDL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:23:
Heb 't in m'n knie en om dan eieren uit te gaan lopen...
Nee, dat niet. Had gehoopt dat er andere wegen zijn om deze mon te bemachtigen, maar het lijkt er momenteel niet op. Mocht ik misgrijpen met de eieren, hoop ik dat die snel weer terug komt om op een andere manier te verkrijgen.DukeBox schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:51:
[...]
Heb je evt. een smartwatch? Ik koppel die van mijn vrouw wel eens aan mijn telefoon (of omgekeerd) als iemand gaat wandelen, met adventure sync haal je ze dan zo binnen.
Hoewel er van tevoren niks expliciet over gezegd is, ligt het in de lijn der verwachting dat ook na het evenement Toxel deel zal blijven uitmaken van de egg pool. Dit was in het verleden ook zo met onder andere Varoom, Larvesta en Charcadet. Wat je eventueel ook kunt doen is proberen je egg inventory vol te gooien met 10km eieren. Dan hoef je ze nog niet te broeden, maar heb je in ieder geval wel de eieren van het evenement. Hopelijk vang je er nog eentje, succes.DVDL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:23:
Toxel komt over een aantal dagen uit een 10KM ei, als je gelukt hebt met zo'n event. Is er geen andere manier om deze te krijgen na het event? Heb 't in m'n knie en om dan eieren uit te gaan lopen...
Daarnaast ook de mogelijkheid om mensen uit jou friendlist weer uit te nodigen.
Eindelijk een mooie toevoeging. (nu de prijzen van de remote passen nog omlaag)
Distributie:
- 11 Pichu
- 11 Cleffa
- 9 Iglybuff
- 9 Togepi
- 6 Tyrogue
- 10 Sableye
- 8 Wynaut
- 2 Mime Jr
- 1 Riolu
- 7 Vanillite
- 11 Druddigon
- Deino
- Larvesta
- Pancham
- 24 Carbink
- 35 Goomy
- 35 Jangmo
- 7 Cutiefly
- 8 Komala
- 2 Grookey
- 6 Scorbunny
- 3 Sobble
- 20 Toxel
- 2 Dreepy
- 6 Charcadet
- Restant was Frigibax
Zoals je ziet voornamelijk tien kilometer eieren. Dreepy ook zeldzamer dan ik dacht, die had ik tot deze week nog niet uitgebroed. Heb nog wel wat incubators in m’n account zitten dus als jullie het leuk vinden en mijn voeten wat zijn bijgekomen doe ik later nog wel een update.
Remote raid is zo duur inderdaad.skassie schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:40:
Wat een mooie toevoeging in PoGo vandaag. Je kunt in he friendlist nu zien of iemand een raid is gestart met de bijbehorende tijd dat je kunt deelnemen.
Daarnaast ook de mogelijkheid om mensen uit jou friendlist weer uit te nodigen.
Eindelijk een mooie toevoeging. (nu de prijzen van de remote passen nog omlaag)
Dus als ik je 10km eggs tel heb je zo'n 1/7 kans op Toxel. Gezien de 8 possible hatches (Larvesta niet meegeteld), dus niet echt een hele grote meerkans op Toxel, zoals het ticket wel aangeeft. Misschien dat ze bedoelde meer kans op 10km eggs, aangezien ik dat zelf wel merkArmada. schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:11:
Ik heb de afgelopen twee dagen 242 eieren uitgebroed. Had vrije tijd dus ik mocht van mezelf wat stuivers stukslaan op GO tijdens wat hikes. Onderstaande is met een Wild Area Hatch ticket die een grotere kans geeft op 10km eieren.
Distributie:
- 11 Pichu
- 11 Cleffa
- 9 Iglybuff
- 9 Togepi
- 6 Tyrogue
- 10 Sableye
- 8 Wynaut
- 2 Mime Jr
- 1 Riolu
- 7 Vanillite
- 11 Druddigon
- Deino
- Larvesta
- Pancham
- 24 Carbink
- 35 Goomy
- 35 Jangmo
- 7 Cutiefly
- 8 Komala
- 2 Grookey
- 6 Scorbunny
- 3 Sobble
- 20 Toxel
- 2 Dreepy
- 6 Charcadet
- Restant was Frigibax
Zoals je ziet voornamelijk tien kilometer eieren. Dreepy ook zeldzamer dan ik dacht, die had ik tot deze week nog niet uitgebroed. Heb nog wel wat incubators in m’n account zitten dus als jullie het leuk vinden en mijn voeten wat zijn bijgekomen doe ik later nog wel een update.
[...]
Remote raid is zo duur inderdaad.Misschien maar goed voor me dat ze in hoeveelheid nu beperkt zijn. Zoals deze post wellicht al doet vermoeden kan ik anders soms nog wel eens wat overdrijven.
Dat idee begin ik ook haast te krijgen. Als wat Niantic zegt klopt, had ik zonder ticket ongeveer twee Toxel moeten krijgen omdat hij dan dezelfde tier zou zijn als Dreepy. Leeuwendeel lijkt toch Jangmo en Goomy steeds.x3rius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:18:
[...]
Dus als ik je 10km eggs tel heb je zo'n 1/7 kans op Toxel. Gezien de 8 possible hatches (Larvesta niet meegeteld), dus niet echt een hele grote meerkans op Toxel, zoals het ticket wel aangeeft. Misschien dat ze bedoelde meer kans op 10km eggs, aangezien ik dat zelf wel merk
Ik weet dat dit vroeger wel altijd een gerucht was in GO, dat met name de eerste uren van een evenement meer event spawns en/of shiny zou opleveren.IntToStr schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:20:
Ik heb geen ticket en heb 1 10km egg uitgelopen en dit was meteen een Toxel. Hetzelfde gebeurde ook bij de vorige 2 events waarbij een nieuwe pokemon in een 10km ei zat bij mij. Kan dus zijn dat er voor de eerste paar eggs een positieve draai aan de rng wordt gegeven.
7km eitjes krijg je uit gifts.skassie schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:22:
Waar zijn alle 10km eieren??? Krijg alleen maar 7km en die wil ik niet
Dan moet je geen gifts openen als je plek vrij hebt maar een pokestop spinnen
Krijg zelf 2 van de 3 spins een 10km ei
Daar gaat het dus mis. Had gehoopt dat ik ook 10 zou krijgen uit gifts. Momenteel niet in staat om te lopen ivm rugklachten dus alles vanuit huisNylato schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:26:
[...]
7km eitjes krijg je uit gifts.
Dan moet je geen gifts openen als je plek vrij hebt maar een pokestop spinnen
Krijg zelf 2 van de 3 spins een 10km ei
dankje jij ook, je vandaag gewoon een mooie wandeling gemaaktArmada. schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:37:
Iedereen veel plezier met Wild Area. Wat zijn de plannen?
geluikkig wel een paar shiny's erbij
met de Pikachu ben ik wel blij ook al is doe 0 ster
:strip_exif()/f/image/U3dzvyIAwwimkT8zZgHcQ5zu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Ruudox op 23-11-2024 15:49 ]
Hopelijk morgen meer geluk
/f/image/6LiTLBsowL5Y47L0SeXpVvsK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/acGZOgQwXJglprPQLU9oyIEC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xznVWZ1oe1ysgxr6fwdWmIyp.png?f=fotoalbum_large)
Heel blij, alles wat ik wilde. Ik heb minder mighty Pokémon gezien dan ik wilde, maar ik vind ze wel een hele leuke toevoeging. De hoge IV floor en level maakt ze wel interessant. Nog een 100% mighty Pidgeot gevangen ook.
Shiny Toxel was waar ik op hoopte en hij is er.

Oh heel tof die Pikachu! Die zie ik niet vaak shiny omdat hij zo beperkt beschikbaar is. De wind viel tegen he.Ruudox schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 15:48:
[...]
dankje jij ook, je vandaag gewoon een mooie wandeling gemaakt. met de koude wind.
geluikkig wel een paar shiny's erbij
met de Pikachu ben ik wel blij ook al is doe 0 ster
[Afbeelding]
Verder de normale Pikachu helaas geen shinny
Blijft wel een pittig gevecht, 1x niet gehaald ook en 1x exact op de 0 seconden..
[ Voor 29% gewijzigd door Haan op 23-11-2024 21:37 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
hier zit de functie er nog wel inskassie schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:44:
En de mooie optie is alweer uit het spel.... Why...[Afbeelding]
en deze nog gekregen 1e gelijk shiny
:strip_exif()/f/image/RrUWpMtxlVPFLVVA6NeREHYL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Ruudox op 24-11-2024 19:45 ]
TNX voor de tip. Helaas zit ik vlak naast een telefoon paal dus altijd strak op de plek....hneel schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 14:14:
Soms helpt het om de wifi uit te zetten als je binnen zit. Afhankelijk van je telefoon en je woning kan de gps dan soms flink heen en weer 'driften' in de omgeving.
Vandaag wel mooie vangst gedaan. Eerste Shando (shadow Hundo)???
:strip_exif()/f/image/FPpjs0K0BJft3olF0PkASKnH.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.