The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
hoe krijgt neb het toch voor elkaar. Hundo naar hundo zie ik voorbij komen hier en X maar zelf niets. Jammer. Inmiddels al wel 3 Dreepy in de tassen maar allemaal 0 sterretjesmhoogendam schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:55:
Hebben jullie al wat Dreepy gezien?
Ik maar 1 tot nu toe, wel een hele mooie.
[Afbeelding]
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Uiteindelijk 'Refresh Game Data' gedaan en toen waren er een paar in de buurt te zien. Nadat ik de eerste had gevonden kreeg ik ook het overzicht voor de rest.
Geen idee hoe lang ze actief blijven, maar ik heb er nu eentje in m'n huis
wow in je huis is idd heel handig. Woon je boven een cafe of bakkerij? Merk dat er bij mij alleen maar bedrijven zijn die een powe house zijn geworden.Jeoh schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:57:
[...]
Uiteindelijk 'Refresh Game Data' gedaan en toen waren er een paar in de buurt te zien. Nadat ik de eerste had gevonden kreeg ik ook het overzicht voor de rest.
Geen idee hoe lang ze actief blijven, maar ik heb er nu eentje in m'n huis
En bij ons maar janken als we niet voldoen aan de health and safety.....
Boven een begrafenisonderner, hahaskassie schreef op woensdag 4 september 2024 @ 19:37:
[...]
wow in je huis is idd heel handig. Woon je boven een cafe of bakkerij? Merk dat er bij mij alleen maar bedrijven zijn die een powe house zijn geworden.
En bij ons maar janken als we niet voldoen aan de health and safety.....
Als je bij een dynamax pokemon kijkt en dan bij de max moves upgrades staat het aantal dat je hebt.Boingo schreef op woensdag 4 september 2024 @ 21:29:
Vraagje , ik verzamel de Max Particles maar waar vind ik ze terug in mijn inventory?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Gisteravond zag ik er een hier om de hoek.
Dus met de hond er langs, maar ik mocht daar niks doen, want het was na 21u.
Daarstraks dacht ik, nu kan het wel. Maar het ding was weg.
Terwijl anderen in de buurt er nog wel waren...
Nou weet ik nog niet wat ik met zo'n nieuwe stop moet
[ Voor 8% gewijzigd door Chillz op 05-09-2024 10:03 ]
Leeg - Sinds 20180907
Wat ik nog nergens heb gezien is wat de cooldown voor een Power Spot is, dus hoe vaak die Max Particles kan geven. Gisteren kon ik van elke Power Spot die ik tegen kwam maar één keer Max Particles krijgen, daarna leken ze uitgedoofd, zonder wiebelende roze stipjes erboven. De rest van de dag, tot na middernacht, kwamen die stipjes niet terug. De cooldown lijkt dus anders dan die van stops en gyms die je na vijf minuten weer kan spinnen.
Toen ik vandaag het spel weer opende hadden ze die roze stipjes weer terug. Het lijkt dus alsof je per Power Spot één keer per dag Max Particles kan krijgen. Maar ik heb dit dus nog nergens bevestigd gezien.
Dat verschilt per spot van 1 of 2 dagen (24 / 48 uur), dat kan je zien als je op de stop klikt. Ook is er een dag limiet voor het aantal particles.sixtiek schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:36:
Wat ik nog nergens heb gezien is wat de cooldown voor een Power Spot is, dus hoe vaak die Max Particles kan geven.
Zie verderop, werkt toch iets anders blijkbaar.
[ Voor 8% gewijzigd door DukeBox op 05-09-2024 10:55 ]
Nee, Wooloo
Is dat wat dat is? In het Power Spot-overzicht zie ik bij sommige 5 uur, bij andere 1 day left, weer andere 2 days left. Bij die laatste twee zie ik als ik erop klik ook 1 day resp. 2 days staan maar bij die met 5 uur zie ik een andere waarde, 18 uur nog wat. Het lijkt alsof de waarde na klikken de levensduur van de spot is, zou de waarde in het overzicht dan de cooldown zijn?DukeBox schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:40:
[...]
Dat verschilt per spot van 1 of 2 dagen (24 / 48 uur), dat kan je zien als je op de stop klikt.
Lekker duidelijk allemaal

Mogelijk zit ik er naast maar het was in ieder geval de cooldown bij de spots die ik heb gedaan. Ik heb nog geen spots zien verdwijnen maar er zijn er wel een aantal bijgekomen sinds gisteren in mijn omgeving.sixtiek schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:48:
..zou de waarde in het overzicht dan de cooldown zijn?
Dit wordt in de blogpost in het nieuwsbericht in het spel nader toegelicht. Het is inderdaad echt nodeloos complex. Volgens mij is die timer de resterende levensduur van de desbetreffende spot en kun je elke spot eens per dag activeren met een cumulatief maximum van duizend energie per dag.sixtiek schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:48:
[...]
Is dat wat dat is? In het Power Spot-overzicht zie ik bij sommige 5 uur, bij andere 1 day left, weer andere 2 days left. Bij die laatste twee zie ik als ik erop klik ook 1 day resp. 2 days staan maar bij die met 5 uur zie ik een andere waarde, 18 uur nog wat. Het lijkt alsof de waarde na klikken de levensduur van de spot is, zou de waarde in het overzicht dan de cooldown zijn?
Lekker duidelijk allemaal.
Dit is het goede antwoord inderdaad. Elke dag om 5 uur in de ochtend wordt een Power Spot die je de dag ervoor hebt bezocht weer voorzien van nieuwe Max Particles. De timer geeft aan wanneer een Power Spot verdwijnt.Armada. schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:51:
[...]
Dit wordt in de blogpost in het nieuwsbericht in het spel nader toegelicht. Het is inderdaad echt nodeloos complex. Volgens mij is die timer de resterende levensduur van de desbetreffende spot en kun je elke spot eens per dag activeren met een cumulatief maximum van duizend per dag.
[ Voor 4% gewijzigd door MusicMaikel op 05-09-2024 10:52 ]
Toen ik daar net keek, kreeg ik de melding: "fantastisch je hebt heel veel max energy en kijk eens achter je!", waarop een Dynamax Wooloo verscheen. Toen ik die gevangen had kon ik met de max energy een Dynamax move unlocken en liep het spel vast. Na herstarten van het spel gebeurde hetzelfde, dus nu is die move level 2
Not gonna shoot the messenger maar de blogpost bevat 0 informatie over de timers van de spots.Armada. schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:51:
[...]
Dit wordt in de blogpost in het nieuwsbericht in het spel nader toegelicht.
Onlogische implementatie om bij de ene spot dan "05:00" te zetten en bij de andere "1 day left" danwel "2 days left". Dat is andersoortige informatie op dezelfde plek.MusicMaikel schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:51:
Elke dag om 5 uur in de ochtend wordt een Power Spot die je de dag ervoor hebt bezocht weer voorzien van nieuwe Max Particles.
Geinig: zodra je op een 05:00-spot in het overzicht tikt, naar de spot gaat en weer teruggaat naar het overzicht dan staat er ineens "04:59". En nog geiniger: als je na een tijdje weer kijkt staat er weer doodleuk "05:00"

+1Armada. schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:51:
Het is inderdaad echt nodeloos complex.
Dit is dus precies wat er bij mij ook gebeurde. Iemand al een Dynamax gevangen in het wild? ( dus niet die Wooloo die iedereen ( waarschijnlijk ) krijgt?gwystyl schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:27:
En blijkbaar zijn ook niet alle Wooloo in staat tot Dynamaxen? Ik had 1000+ energy, en nav de posts hierboven ging ik daar weer naar op zoek (Tip, bij de pokemonradar rechtsonderin is een nieuw tabblad gekomen met Power Spots). Bij dat tabblad staat ook hoeveel max power je hebt.
Toen ik daar net keek, kreeg ik de melding: "fantastisch je hebt heel veel max energy en kijk eens achter je!", waarop een Dynamax Wooloo verscheen. Toen ik die gevangen had kon ik met de max energy een Dynamax move unlocken en liep het spel vast. Na herstarten van het spel gebeurde hetzelfde, dus nu is die move level 2
Hetzelfde nut als normaal; als je pokemon lage IV's heeft, heb je een grote kans om die te verbeteren, en de stardust kosten om 'm te levelen worden met 50% verminderd. Dus ja, in die zin heeft het nut.mhoogendam schreef op donderdag 5 september 2024 @ 12:29:
Ik ben lucky friends met iemand, zou het nut hebben om een Dynamax pokemon to ruilen?
Maar, het is wel de vraag of een dynamax pokemon hiervoor de best mogelijke keuze is.
Gezien het beperkte nut van dynamax pokemon momenteel, kan je dit misschien beter doen met legendaries / (potentiele) mega's die je hoog wilt levelen.
Je krijgt inderdaad 2 'gratis' Woohoo's (Boingo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:31:
[...]
Dit is dus precies wat er bij mij ook gebeurde. Iemand al een Dynamax gevangen in het wild? ( dus niet die Wooloo die iedereen ( waarschijnlijk ) krijgt?
Echter heb ik nu de research (2/3) collect MP van 10 spots en collect 1000 particles. Maar ik heb dus al max particles die ik verder niet kwijt kan. Ook vind ik nergens dynamaxpokemons of dat ik kan battlen.
Dus ik snap het niet meer, wat een vage zooi dit

[ Voor 3% gewijzigd door low_n_slow op 05-09-2024 22:05 ]
Ik wacht wel, totdat ze die rotzooi uitgezocht hebben, net als bij mega-evoluties.low_n_slow schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:02:
[...]
Je krijgt inderdaad 2 'gratis' Woohoo's (). Eentje door de research en een via het max aantal particles.
Echter heb ik nu de research (2/3) collect MP van 10 spots en collect 1000 particles. Maar ik heb dus al max particles die ik verder niet kwijt kan. Ook vind ik nergens dynamaxpokemons of dat ik kan battlen.
Dus ik snap het niet meer, wat een vage zooi dit![]()
![]()
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Iedereen heeft hier last vanlow_n_slow schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:02:
[...]
Je krijgt inderdaad 2 'gratis' Woohoo's (). Eentje door de research en een via het max aantal particles.
![]()
update: ik heb de versie van 3 sept. geïnstalleerd en nu werkt het weer.
[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 06-09-2024 08:18 ]
doe ik ook totaal niks meeFreee!! schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:39:
... net als bij mega-evoluties.
Leeg - Sinds 20180907
Dit kwam ik ook tegen. Handig overzicht van welke er generft en welke gebufft zijn:Musta schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:54:
https://www.reddit.com/r/...hed_improvements_to_raid/
Permanente changes dus, ook in PvE.
https://preview.redd.it/r...b5c48f2490fbb53780658f112
Zonde. Hoeft je geen cent of pokecoin te kosten en geeft elke dag in het spel grote voordelen met bonussen voor candy, XL candy en damage output.
Volgens mij is het pas echt van kracht vanaf volgende week dan kun je ook pas een Power Stop aanvallen etclow_n_slow schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:02:
[...]
![]()
Ik hoop het ook voor je. Ik heb hem al een tijdje in mijn deck en inmiddels ook best buddy.Armada. schreef op zondag 8 september 2024 @ 12:19:
Hoop vandaag de laatste drie showcases te winnen voor de honderd gewonnen showcases medaille en de encounter met de speciale Pikachu. Beetje geluk hebben. Sowieso lekkere rewards altijd als je een showcase wint.
:strip_exif()/f/image/z229VTPzmtSh7rvqH1JuVI9K.jpg?f=fotoalbum_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
en inderdaad op het vliegveld er een paar kunnen vangen. Nog tot 15:10 de tijd dus we gaan zien hoeveel geluk ik nog hebskassie schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:38:
Omw to Mexico via London. Dus hopelijk kan ik daar in de 1.5 uur ook nog ff de nieuwe regional vangen
Wel een mooie 98% squirtle en 98% bulba uit die max battles gekregen en jammer dat je je eigen hundos niet mag gebruiken
NS FC: SW 2742 0448 8213
en gelijk een paar meer voor mijn broertje en neefjes
[ Voor 26% gewijzigd door skassie op 10-09-2024 15:09 ]
Eens, die diversificatie vind ik ook niet per se geweldig als dat nog heel erg gaat uitdijen. We hebben nu al XXL/XXS, shiny, shadow, meerdere costumes per soort of een combinatie van die dingen. Een deel daarvan kun je nog wel negeren als je het niks vindt, maar shadows ontkom je niet aan als je een beetje mee wil komen in PvE/PvP. Shadows kun je vervolgens niet gebruiken als mega en ook nu kun je wat je al hebt niet gebruiken voor Dynamax. Maar goed, houdt ons op de straat zullen we maar zeggen.mat.hi.as schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 12:54:
Ik vond het zelf wel grappig, maar ik heb dan ook nog maar 1 battle gedaan. Wat wel onhandig is/wordt, is dat er een hele tweedeling komt in Pokémon die je kan gebruiken. Voor deze gevechten kan je alleen maar Dynamax gebruiken, dus nog helemaal niks van wat je ooit al hebt gelevelled. Dus eigenlijk moet je sowieso van alle 3 de starters iets hebben om een beetje coverage te hebben voor de volgende 'wave'. Tenzij het zo makkelijk blijft als nu. Ik had een Dubwool van CP ~1500 die makkelijk een bulba aankon.
https://store.pokemongoli...on?passcode=LJRAMRU3RYCMC
Wel 0*, dat dan weer wel uiteraard
Kater? Eerst water, de rest komt later
/f/image/wmAdzk49llhlWZRp9qBAde9K.png?f=fotoalbum_large)
Ha nice, eindelijk alles zichtbaar op de eerste pagina van mijn box (bij sorteren op CP) een ribbon.
Waar lopen jullie mee als buddy? Iets om candy te verzamelen of gewoon een coole flex?
Daarvoor, Frigibax.
Meestal voor candy die moeilijk te krijgen is.
Loop nu met zygard. voor de snoepjes
Battelen in de go battle league, daarmee heb ik echt veel rare candy gespaard.mhoogendam schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:05:
Op dit moment Larvesta, 262/400 candy.... :cry:
Daarvoor, Frigibax.
Meestal voor candy die moeilijk te krijgen is.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Momenteel met mijn shlundo Kyogre om hem te makenArmada. schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:52:
[Afbeelding]
Ha nice, eindelijk alles zichtbaar op de eerste pagina van mijn box (bij sorteren op CP) een ribbon.Een totaal nutteloos maar wel leuk tussendoel dat ik had. Ongemerkt haal je ook nog best wat XL candy voor legendaries binnen merkte ik. Meeste Pokémon op deze pagina waren een buddy voor de totale duur van ongeveer 250 tot 270 kilometer. Het laagste wat ik zag was de Mewtwo, die is best buddy geworden in 225 kilometer. Beetje afhankelijk van hoe vaak je je Pokémon excited krijgt, meestal zo binnen een uurtje van spelen wel, is dat toch minstens dertien XL candy per legendary. Denk dat het gemiddeld neerkomt op twintig XL tot je best friends bent.
Waar lopen jullie mee als buddy? Iets om candy te verzamelen of gewoon een coole flex?
ah blij dat ik mijn masterballen heb bewaardskassie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:18:
De Galarian birds in shinny komen eraan. Laatste weken geen normale gezien dus ben benieuwd. Ook zijn ze shinny dus weglopen zullen ze hopelijk niet doen maar zal vast mega veel ballen kosten
en inderdaad ik heb er een tijdje ook geen meer gezien.
Maar gelukkig al wel eigenaar vaneen Galarian articuno gevangen in een ultra ball
Bestaat er eigenlijk een mooie checklist van alle beschikbare pokemon in pokemon go, dan kan makkelijk zien welke ik nog moet.
zit nu op 858 Caught /860 seen.
[ Voor 14% gewijzigd door Ruudox op 20-09-2024 11:36 ]
https://gochecklists.app/dexRuudox schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:34:
[...]
Bestaat er eigenlijk een mooie checklist van alle beschikbare pokemon in pokemon go, dan kan makkelijk zien welke ik nog moet.
zit nu op 858 Caught /860 seen.
Weglopen gaan de shinies niet doen. Zijn echter geen guaranteed catch, dus kan wel een hoop ballen kosten.skassie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:18:
De Galarian birds in shinny komen eraan. Laatste weken geen normale gezien dus ben benieuwd. Ook zijn ze shinny dus weglopen zullen ze hopelijk niet doen maar zal vast mega veel ballen kosten
Masterballs kan je dus gewoon bewaren of gebruiken voor de non-shiny versie.
Is het ergens bevestigd dat ze shiny niet weglopen?Indicatie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:00:
[...]
Weglopen gaan de shinies niet doen. Zijn echter geen guaranteed catch, dus kan wel een hoop ballen kosten.
Thanks
ow dat wistr ik niet goed nieuwsIndicatie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:00:
[...]
Weglopen gaan de shinies niet doen. Zijn echter geen guaranteed catch, dus kan wel een hoop ballen kosten.
Weet niet hoe snel die wordt geupdate, want Hatenna staat er nog niet tussen volgens mij.Ruudox schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:09:
[...]
Thankseven kijken welke ik mis
[...]
ow dat wistr ik niet goed nieuws
Volgens Leek Duck is dat door Niantic bevestigd:Joop34 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:02:
[...]
Is het ergens bevestigd dat ze shiny niet weglopen?
https://x.com/LeekDuck/status/1836843485518778608
En weet iemand toevallig een pogomap van korea of Japan? Zodat je de stops en gyms alvast kan zien? Ben vanaf zondag daar namelijk en ben wel heel erg benieuwd hoe 't daar is
[ Voor 51% gewijzigd door Musta op 20-09-2024 19:23 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Als ik op reis ga boek ik mijn accomodatieMusta schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 19:21:
En weet iemand toevallig een pogomap van korea of Japan? Zodat je de stops en gyms alvast kan zien?
Ingress heeft een officiële Intel-map waarop je portals kan zien, die komen vaak - maar niet altijd - overeen met Pokéstops en gyms in GO maar dan weet je dus niet of zo'n portal nou een stop of een gym is.
HTH, veel plezier daar
Er zijn er best veel, maar de beste die ik ken is Pokémon Go checklist. Zit echt alles in wat je maar nodig kan hebben, inclusief alle varianten, trade tracker, shareable lists en zelf collections voor de special backgrounds. Is wel betaald als onderdeel van de patreons van een van de leukere PoGo streamers in Nederland, maar echt de moeite waard, en goede support via de discord groep.Ruudox schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:34:
[...]
Ok deze ziet er inderdaad wel goed uit (even geprobeerd voor een euroeendje001 schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 16:38:
[...]
Er zijn er best veel, maar de beste die ik ken is Pokémon Go checklist. Zit echt alles in wat je maar nodig kan hebben, inclusief alle varianten, trade tracker, shareable lists en zelf collections voor de special backgrounds. Is wel betaald als onderdeel van de patreons van een van de leukere PoGo streamers in Nederland, maar echt de moeite waard, en goede support via de discord groep.
Nice, welkom bij de club! ik ben zo ook begonnen en een jaar later nog steeds het geld waardRuudox schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:17:
[...]
Ok deze ziet er inderdaad wel goed uit (even geprobeerd voor een euro)
Ze zijn goed in mooie dingen maken, maar niet zo goed in uitleggen wat er allemaal kan (en dat blijkt soms heel veel te zijn), dus ik heb goede ervaringen met gewoon vragen in de discord. Meestal kan het al, of zit het er met een paar dagen ingebouwd als het een goed idee is.
Ik. Ik heb misschien wel de grootste van de wereld.hneel schreef op maandag 23 september 2024 @ 17:44:
Het moest er een keer van komen... Morelull in de showcase. Wie zou de grootste hebben?
:strip_exif()/f/image/wsiKJcCMRBhzwdqjjRwhw4xX.jpg?f=fotoalbum_large)
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik bewaar er ook meer dan van andere Pokémon, vooral omdat dit de enige zijn die je kan achterlaten in de "Dynamax Gym" na het gevecht. Ik moet nog even kijken wat het voordeel is (er worden candy verzameld volgens mij, maar weet niet hoeveel/vaak).Mars18 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:28:
Moet me nog steeds inlezen in Dynamax. Bewaar nu telkens die pokemons maar neemt zoveel ruimte in,
Ik moet er dus ook nog even induiken, want mijn Pokémon storage zit bijna altijd vol en ik wil wel weer wat gaan schiften.
Max candy die je krijgt is 5 en dan ligt het er ook nog aan of je pokemon heeft bijgedragen aan het gevecht. Dus stop je hem (net als ik) in een stop waar nauwelijks iemand komt dan komt hij thuis zonder candy...gwystyl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:35:
[...]
Ik bewaar er ook meer dan van andere Pokémon, vooral omdat dit de enige zijn die je kan achterlaten in de "Dynamax Gym" na het gevecht. Ik moet nog even kijken wat het voordeel is (er worden candy verzameld volgens mij, maar weet niet hoeveel/vaak).
Ik moet er dus ook nog even induiken, want mijn Pokémon storage zit bijna altijd vol en ik wil wel weer wat gaan schiften.

Tot nu toe alleen wat gedaan voor de research en verder vooral genegeerd.
Jawel, een flinke dosis vage meukAkaendra schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:27:
..voegt helemaal niets toe aan de game.
ik probeer er per dag wel om er 1 of 2 te doen met twee accounts en daar een trade van te maken zodat ik hopelijk goede IV krijg want elke vangst is toch echt zo slecht.... max 1 * steeds.mat.hi.as schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:46:
Ik zou toch je best doen om 1-2 goede van elke nuttig pokemon te hebben. Ook van de Beldum. Je ziet nu al dat je 2 hoge Charizards (~2500CP) nodig hebt om een Bedlum (3*) te verslaan. Waarschijnlijk voor de volgende lading van 3* Dynamax heb je weer wat van de andere nodig. Zo kan je het beste een beetje een klein legertje hebben klaarstaan voor alle mogelijke nieuwe Dynamax pokemon.
Hoe zien je teams er op dit moment uit? Ik heb wel weer zin een beetje in PvP te duiken maar volgens mij is mijn GL team wat gebaseerd op een oude meta: Mew (dragon claw/wild charge), Lickitung, Pelipper, Carbink, Trevenant, Dewgong. Wel zin in wat nieuws.Awesomehobo schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 06:55:
Nieuwe mijlpaal behaald; 2500 great league wins
[Afbeelding]
Momenteel gebruik ik:Armada. schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 15:45:
[...]
Hoe zien je teams er op dit moment uit? Ik heb wel weer zin een beetje in PvP te duiken maar volgens mij is mijn GL team wat gebaseerd op een oude meta: Mew (dragon claw/wild charge), Lickitung, Pelipper, Carbink, Trevenant, Dewgong. Wel zin in wat nieuws.
Kanto Marowak - mud slap, bone club + rock slide
Shadow Feraligatr - shadow claw, crunch + hydro cannon
Mandibuzz - snarl, aerial ace + foul play
Zeker niet het beste team, maar het is vooral heel leuk om kanto Marowak te gebruiken, helemaal tegen de grote hoeveelheid Clodsires die je tegen komt.
Dewgong is overigens nog steeds erg sterk in de huidige meta, de rest kom ik niet zo vaak meer tegen. Zie verder, naast Clodsire, wel veel Machamp, Jumpluff, en Feraligatr terugkomen.
levert best wel wat XP op, maar verder niet interessant.Akaendra schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:27:
Dynamax zoals het nu is is gewoonweg nutteloos en voegt helemaal niets toe aan de game.
Tot nu toe alleen wat gedaan voor de research en verder vooral genegeerd.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Thanks, ik ga er eens naar kijken. Las op Reddit al dat Clodsire de meta heel erg domineert dus dan is een counter daarvoor altijd leuk. Mew vind ik persoonlijk altijd erg leuk om mee te spelen. Omdat hij elke move kan leren, is het voor een tegenstander best onduidelijk wat te verwachten. Combineer dat met een snelle charge attack zoals dragon claw en het kan snel gaan met de shields. Door deze reden kan het echter ook heel wat TM’s kosten voor je hebt wat je wil. Is voor de meeste PvP’ers geen probleem tho.Awesomehobo schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:05:
[...]
Momenteel gebruik ik:
Kanto Marowak - mud slap, bone club + rock slide
Shadow Feraligatr - shadow claw, crunch + hydro cannon
Mandibuzz - snarl, aerial ace + foul play
Zeker niet het beste team, maar het is vooral heel leuk om kanto Marowak te gebruiken, helemaal tegen de grote hoeveelheid Clodsires die je tegen komt.
Dewgong is overigens nog steeds erg sterk in de huidige meta, de rest kom ik niet zo vaak meer tegen. Zie verder, naast Clodsire, wel veel Machamp, Jumpluff, en Feraligatr terugkomen.
Hopelijk pak ik snel een Dialga mee, dat vergroot de kans wat.skassie schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:05:
Succes iedereen met de jacht op de shinny galarian birds
En veel ballen inslaan!
Oeff goede tip, had nog niet eens gedacht aan roar of time. Even wat soul searching doen of ik vandaag tegen beter weten in anders even een twee of vier uur daily incense ga doen.Indicatie schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:06:
[...]
Hopelijk pak ik snel een Dialga mee, dat vergroot de kans wat.
En veel ballen inslaan!
Net even 2 uur gewandeld met roar aan en 0,0 birds gezien helaas.Armada. schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:47:
[...]
Oeff goede tip, had nog niet eens gedacht aan roar of time. Even wat soul searching doen of ik vandaag tegen beter weten in anders even een twee of vier uur daily incense ga doen.Wel mooi weer voor een wandeling.
Op naar morgen
ik zie de laatste tijd uberhaubt geen birds meerskassie schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:58:
[...]
Net even 2 uur gewandeld met roar aan en 0,0 birds gezien helaas.
Op naar morgen
Is dit een bug onder iOS?
Helaas een 'feature' voor zowel android als iosgupfishy schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:21:
Ik kan dus ar niet uitzetten. Staat in de settings uit maar alleen bij de buddy lukt dat. Wild pokemon blijft die gewoon weer ar doen.
edit: iets te snel gelezen, zoals hieronder kan je dat rechtsboven uitzetten bij wilde pokemon
[ Voor 13% gewijzigd door peto84 op 05-10-2024 23:05 ]
Klik eens een pokemon aan en daarna in de rechterboven hoek tikken. Hier zit normaal de schuif om AR aan of uit te zetten.gupfishy schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:21:
Ik kan dus ar niet uitzetten. Staat in de settings uit maar alleen bij de buddy lukt dat. Wild pokemon blijft die gewoon weer ar doen.
Niantic kennende vermoed ik dat de kans nu met dit event nog net zo klein zal zijn als voorheenskassie schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:58:
[...]
Net even 2 uur gewandeld met roar aan en 0,0 birds gezien helaas.
Op naar morgen
:strip_exif()/f/image/TRH4Xk1cTcswr62AQOgZ4FkT.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of het de natuursetting was, het avondrood of zo’n rugzak met een kleine bepakking voor de tocht, maar ook als 31-jarige kun je je nog best Ash Ketchumesque voelen. Gewoon goed opletten.
Maar goed, komen jullie niet voor. Snap ik. Ik had van tevoren wat twijfel of ik stardust en candy voor roar of time zou uitgeven om mijn daily incense te verlengen. Met vijfduizend stardust en vijf Dialga/rare candy per zes minuten verlenging ook een best ‘duur’ geintje om te overwegen. Al snel bedacht ik mij toen dat ik niet moet zeuren omdat ik zwem in de stardust en ik had voldoende candy.
Het in-game weer was windy waardoor psychic en flying een boost hadden, dus de randomstandigheden waren goed voor mijn pokédroom: een shiny galar Articuno.

Nou, goed, jullie voelen natuurlijk al welke kant dit op gaat. Spoilertag om toch nog de suggestie van een verrassing te kunnen geven:
Hoewel het een gegarandeerde catch zou moeten zijn hem alsnog helemaal de moeder gemasterballed. Twee sterren en 15 attack stat. Best wel een rottijd achter de rug dus dit maakt mij wel echt heel blij. Vaak is het maar een spelletje, maar soms ook niet helemaal. Fijn.

Mooie post ook. Vervelend dat je een rottijd achter de rug hebt, hopelijk is deze vangst en ervaring een voorteken van mooie dingen die gaan komen, want die gaan er zeker komen

Oef die is heel nice, had nog geen screenshot gezien van de shiny Zapdos. Ziet er echt tof uit.
Leuke van die shiny galarian birds is dat ze de kleur hebben van hun kantonian tegenhanger.Armada. schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:34:
Reminder om nog even snel frustration met een TM te verwijderen van eventuele goede shadow Pokémon! Zelf zoek ik meestal op @frustration&3* of 2*. Voor PvP-spread @frustration&0-1attack&3-4hp&3-4defense. Kan nog tot acht uur vanavond.
[...]
Oef die is heel nice, had nog geen screenshot gezien van de shiny Zapdos. Ziet er echt tof uit.
Ja, was ook blij verrast toen die in mijn scherm verscheen. Wilde er geen Master Ball op gooien, omdat dat niet nodig zou zijn en ik dat zonde zou vinden. Maar na zo'n 20-25 ballen begon ik het toch wel spannend te vinden.Armada. schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:34:
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.