Hier ook veel met de autocatcher gespeeld naast het Raiden maar lang niet zoveel geluk met de shinny gehadIndicatie schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:58:
Eigenlijk alleen op de auto catcher gespeeld, naast wat raids, maar toch een hoop leuks gekregen!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice gefeliciteerd
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Vervelend is wel dat ik nu waarschijnlijk lang met die "GO Fest 2024: Dawn of a new Discovery" research ga blijven zitten...
"Catch 7 Emolga"
Ik heb er nu 5 van de 7
Maar de kans dat er de komende tijd nog spontaan 2 Emolgas voorbij komen zal wel heel klein zijn
Leeg - Sinds 20180907
Wel in Kaatsheuvel aardig wat raids kunnen doen 😃
Thanks. Was ook blij verrast dat het er zoveel waren.skassie schreef op zondag 14 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Hier ook veel met de autocatcher gespeeld naast het Raiden maar lang niet zoveel geluk met de shinny gehad
Nice gefeliciteerd
Nu nog uitzoeken hoe het met die necrozma fusion zit.
Kan je dat steeds weer opnieuw doen? Kost het energie? Etc. Maar even opzoeken.
:strip_exif()/f/image/9gcJUmZCDPFlhqRK5u02JawR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FYYcKeQoJ13v1A5NTJDf64Oy.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn vangst van afgelopen weekend.
En 2 hundo's
:strip_exif()/f/image/N1bmU4orkm53qLIxO9qQikkA.jpg?f=fotoalbum_large)
En nog "maar" 5.2 miljoen xp tot lvl 50
Nu kan de grote schoonmaak beginnen met onnodige pokemon, want mijn storage zit echt vol
[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 15-07-2024 07:07 ]
Kost je steeds candy en energie helaasIndicatie schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:49:
[...]
Thanks. Was ook blij verrast dat het er zoveel waren.
Nu nog uitzoeken hoe het met die necrozma fusion zit.
Kan je dat steeds weer opnieuw doen? Kost het energie? Etc. Maar even opzoeken.
Lekker bezig.Ruudox schreef op maandag 15 juli 2024 @ 07:05:
[Afbeelding]
Dit is mijn vangst van afgelopen weekend.
En 2 hundo's
En nog "maar" 5.2 miljoen xp tot lvl 50
Nu kan de grote schoonmaak beginnen met onnodige pokemon, want mijn storage zit echt vol
(Vroeger keek ik voor dat soort info altijd op https://pokemongo.gamepress.gg/ maar die site is momenteel 'under construction'.
/f/image/zt8R0tUawKAZzEeRclVAYEFt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CSawYsYbXizqqIvGnMoB7tLL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eDkbRV9qMaUG87NLQD3bTsC1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ESQSjLEutodHeW0dkqNyMAwS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/j20extqjHjQw7pbcjo48XtUz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cupq31eCevTadnezWa9rvE1i.png?f=fotoalbum_large)
Erg blij met de vangst en naar mijn zin gehad. Dag twee ging beduidend beter dan de eerste, maar ik kon toen ook wat harder grinden door het mooie weer.
Nog een tip trouwens dat als je de Lunala of Solgaleo die je uit de go fest research krijgt fused met een worm hole background Necrozma, je een speciale achtergrond krijgt met een blauwe of oranje gloed. Voorbeeldje hierboven, dat is de achtergrond voor de fusion tussen Solgaleo en wormhole Necrozma. Misschien wisten jullie dit al hoor. Ook tot slot nog waarschuwing dat je voor pagina vier of vijf (geloof ik) van de go fest research je een fusion moet doen dus als je niet veel fusion energy hebt: nog even wachten.
Goed voor PvP. Op Pvpoke.com kun je de ranking checken, zijn allebei wel top 10 materiaal dacht ik. Of het PVE veel toevoegt hangt beetje af van wat je al hebt.hneel schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:18:
Hoe goed zijn die 2 nieuwe Necrozma's nu eigenlijk? Heeft het zin om ze te uppen?
(Vroeger keek ik voor dat soort info altijd op https://pokemongo.gamepress.gg/ maar die site is momenteel 'under construction'.
Als je voor PvP gaat zou ik eentje doen met een 15 attack stat en de hoogste IV. Bij PvE maakt het eigenlijk niet heel veel uit, je verslaat een raid toch wel dus echt veel verschil zal het niet maken, dus persoonlijk kies ik bij dat soort Pokemon voor welke ik er het mooiste eruit vind zien. Soms kies ik dan de shiny met mindere IV in plaats van de sec iets betere maar saaie niet-shiny pokemon.Spacewide schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:14:
[Afbeelding]
Kan geen keuze maken welke te fuseren. Shiny is wel mooi in het roos. Sowieso een Dusk Wings Necrozma, want ik heb onvoldoende Dusk Mane energy.
[ Voor 12% gewijzigd door Armada. op 15-07-2024 12:49 ]
Schijnbaar ook net zo'n grote kans om te hebben als een shiny, dus denk dat ik wel wat geluk had met mijn non ticket event. Verder geen Shinies ofzo gevangen, en zondag was ik voor het grootste gedeelte in een dierentuin dus daar niet veel kunnen spelen
Heb iig een Blacephalon en Necrozma kunnen krijgen dus dat zit wel goed iig.
Moet je nou in een party zitten voor die pokemon?skassie schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 10:48:
Zo klaar met de nieuwe muis 🤣🤣. Eerste party eerste catch . Hundo
[Afbeelding]
Nee, komt ook uit field research.BootVluchteling schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:10:
[...]
Moet je nou in een party zitten voor die pokemon?
Wellicht dat ik dan wat Comfey te ruilen heb tegen die tijd. Of Bouffalant, denk dat ik die ook nog wel wat heb van mijn tripje naar London voor Pokemon Worlds 2022
Zijn er uberhaupt mensen die regionals zoals Hawlucha/Sigilyph nog extra hebben om te ruilen?
Alleen morgen (naja iets langer als je de andere tijdzones meerekent)hneel schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:55:
Is mega Lucario er alleen morgen, of ook nog in de dagen erna?
Volgens mij wel als je een Elite TM hebt. Of tijdens de raid day een riolu evolueren voor de moveJoop34 schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 08:48:
Kun je de nieuwe move nu ook tijdelijk aan Lucarios leren die je al hebt? Of alleen op Lucarios die je vandaag vangt?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Mega Ray is back! Dit keer wel remote raids toegestaan blijkbaar.
Hopelijk kan ik genoeg energy krijgen om er eindelijk eentje te evolven
Je heb ook nog een Dragon Ascent nodig, die krijg je willekeurig vanuit een mega Rayquaza raid.Musta schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:16:
https://pokemongolive.com/post/mega-rayquaza-returns?hl=en
Mega Ray is back! Dit keer wel remote raids toegestaan blijkbaar.
Hopelijk kan ik genoeg energy krijgen om er eindelijk eentje te evolven
Je krijgt er ook één als je tijdens het event de gratis Timed Research voltooit, zie eerdere link:melst90 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:50:
[...]
Je heb ook nog een Dragon Ascent nodig, die krijg je willekeurig vanuit een mega Rayquaza raid.
Free Timed Research
Free Timed Research will be available to Trainers during the event! Complete the research tasks to earn a Meteorite.
Unlike other Mega-Evolving Pokémon, Rayquaza can’t Mega Evolve with Mega Energy alone. Trainers hoping to Mega Evolve their Rayquaza will need to teach it the Charged Attack Dragon Ascent first!
Dragon Ascent can only be learned by using Meteorites.
Er komt ook weer een free timed research waar je deze mee kan krijgen.melst90 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:50:
[...]
Je heb ook nog een Dragon Ascent nodig, die krijg je willekeurig vanuit een mega Rayquaza raid.
Yep, je krijgt ook een timed research erbij voor een meteorite. Dus minimaal 1 moet wel lukken.melst90 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:50:
[...]
Geluk..BootVluchteling schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:32:
Zou het kunnen dat je met een (originele) Pokemon go Plus + ineens vaker shinies vangt, of lijkt dat maar zo? Heb een aardig tijdje ( voordat ik hem had ) geen shinies gevangen ( gerust een paar weken ) en nu bijna dagelijks wel eentje.
Ja, maar ik vang niet meer dan voorheen, want toen had ik een Go'tcha..Indicatie schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:15:
En bovendien vang je ook veel meer. Mijn go plus + staat aan op tijden dat ik niet handmatig kan vangen en ik hark zo af en toe een shiny binnen die ik anders niet eens had gezien.
Je hebt gelijk dat je momenteel meer shinies vangt met je go+. Maar dat is alleen maar door de verhoogde shiny rate vanwege de afgelopen evenementen.. Het viel mij namelijk ook opBootVluchteling schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:11:
[...]
Ja, maar ik vang niet meer dan voorheen, want toen had ik een Go'tcha..
Go plus aan en een wandeling door de stad en gaam. Nog maar 1 miljoen xp tot lvl 50.
CD classic wordt een leuke Beldum dag. Vol voor de XL gaan
Ik zit nu vast bij die missie dat je elke week 25+ km moet lopen. Daar kom ik elke keer niet aan....Ruudox schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:47:
Wat heerlijk nu de 5x xp voor nieuwe pokestops. XP gaat hard omhoog. Nu ik op vakantie ben is elke stop nieuw.
Go plus aan en een wandeling door de stad en gaam. Nog maar 1 miljoen xp tot lvl 50.
Zelfs niet met adventure sync?BootVluchteling schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:24:
[...]
Ik zit nu vast bij die missie dat je elke week 25+ km moet lopen. Daar kom ik elke keer niet aan....
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nee. Vaak max 20 km. En beetje jammer ook verder, want ik zit 3 x per week in de sportschool en zwem daar ook 2 km per keer. Maar ja. Die telt natuurlijk niet..
Mocht er ooit nog wel iemand zijn die toevallig terugleest in het onderwerp en intresse heeft om mee te helpen aan het hoofdtopic, laat het gerust weten.
Tot die tijd zal ik mijn uiterste best doen om het hoofdtopic zo goed mogelijk bij te houden
[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 04-09-2024 18:07 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Das balen idd. Hier elke week 50+ met weinig moeite eigenlijk.BootVluchteling schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 08:24:
[...]
Ik zit nu vast bij die missie dat je elke week 25+ km moet lopen. Daar kom ik elke keer niet aan....
Loop bijvoorbeeld naar de sporthal ipv fiets en auto. Naar de supermarkt lopen etc etc
Succes
In Google fit (android) staan wel opties om verschillende sporten te tracken. Via adventure sync lopen de punten dan wel (iets) op. Heb het zelf wel vooral met fietsen gebruikt, geen ervaringen met sportschool.BootVluchteling schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:27:
[...]
Nee. Vaak max 20 km. En beetje jammer ook verder, want ik zit 3 x per week in de sportschool en zwem daar ook 2 km per keer. Maar ja. Die telt natuurlijk niet..
Google fit? Niet Google Health per ongeluk ?JohnBQ schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 07:31:
[...]
In Google fit (android) staan wel opties om verschillende sporten te tracken. Via adventure sync lopen de punten dan wel (iets) op. Heb het zelf wel vooral met fietsen gebruikt, geen ervaringen met sportschool.
Deze: https://play.google.com/s...ogle.android.apps.fitnessBootVluchteling schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:30:
[...]
Google fit? Niet Google Health per ongeluk ?
Thanks. Ik ga eens kijken. Hopelijk helpt het me over de drempel.
Ik raad je ook aan om juist de slechte lunala/solgaleo te fuseren. Omdat de fuse de stats van de necrozma behoud.Wel 2 slechte cosmos
[ Voor 6% gewijzigd door Nylato op 14-08-2024 11:59 ]
Volgens mij worden verschillende pokedex-versies pas beschikbaar nadat je eerst x-aantal pokemon van dat type hebt gevangengupfishy schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:36:
Kreeg met een 100 vanuit een soort missie? Melding dat je nu de perfect.pokedex hebt. Maar.mijn zoon startte het spel op en kreeg dit niet?
Leeg - Sinds 20180907
Kun je nog de energy verdienen?Nylato schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:58:
[...]
Ik raad je ook aan om juist de slechte lunala/solgaleo te fuseren. Omdat de fuse de stats van de necrozma behoud.
Heb nog niet genoeg dus vraag me af of dit nog op de een of andere manier te verkrijgen is.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
A6NEWU63K9AU8
You can also visit this link for easy redemption without copying and pasting:
leek.gg/shirt
:strip_exif()/f/image/xMsiP9xuraUnnTmW2aZ09AJE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jg005CvJPTGgD1TK5fhWyy3q.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Akaendra op 18-08-2024 10:57 ]
Nee momenteel kan dat niet meer.ZeRoC00L schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 22:09:
[...]
Kun je nog de energy verdienen?
Heb nog niet genoeg dus vraag me af of dit nog op de een of andere manier te verkrijgen is.
Zelfs niet als je ze als buddy zet. Dit vind ik zelf ook jammer.
1000 energie is veel voor de meeste.
Zullen na de fusie ook niet veel mensen zijn die ze dan weer uit elkaar halen. Want het word ook niet goedkoper zoals bij mega.
Het moment is weer hier. Een gedeelte van een quest waarbij een buddy toegevoegd moet worden.
Voor de liefhebbers van een dagelijks cadeautje, bij deze mijn trainer code:
694188050325
Alvast bedankt!
Heb je (Janaroh) toegevoegd.. Let the gifts comeMeneer Tonijn schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:40:
Goedemorgen allemaal,
Het moment is weer hier. Een gedeelte van een quest waarbij een buddy toegevoegd moet worden.
694188050325
Alvast bedankt!
De laatste tijd als ik met iemand een trade doe waarmee ik Best friends ben (geen lucky)
De eerste trade die je doet word lucky. (alsof je onzichtbaar lucky friends bent)
Ik heb dit met meerdere mensen geprobeerd en tot nu toe welke keer lucky.
met 1 best friend heb ik dagelijks een interactie.
Maar na 4 dagen was die 1e trade weer meteen lucky.
Weet niet of dit gewoon heel veel geluk is of een soort onzichtbare lucky friend stat.
Maar vind het vooral heel vreemd.
Volgens mij was de kans op een lucky trade hoger deze periodeNylato schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:00:
Ik heb miss een bugje/feature gevonden in Pokemon GO.
De laatste tijd als ik met iemand een trade doe waarmee ik Best friends ben (geen lucky)
De eerste trade die je doet word lucky. (alsof je onzichtbaar lucky friends bent)
Ik heb dit met meerdere mensen geprobeerd en tot nu toe welke keer lucky.
met 1 best friend heb ik dagelijks een interactie.
Maar na 4 dagen was die 1e trade weer meteen lucky.
Weet niet of dit gewoon heel veel geluk is of een soort onzichtbare lucky friend stat.
Maar vind het vooral heel vreemd.
Ook toegevoegd (Alti010)Meneer Tonijn schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:40:
Goedemorgen allemaal,
694188050325
Alvast bedankt!
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
Werkt hier nog gewoon.carepolice schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:12:
Nog meer mensen waarbij quick catch niet meer doet?
PoGo version 0.325.2-G-64
Waar ik wel last van heb is dat wanneer ik vanuit daily naar een gym ga daar een van mijn Pokemon staat, hij regelmatig de melding geeft "gyms are under maintenance" en vervolgens kan ik niets meer (anders dan pogo geforceerd sluiten en weer starten)
Die bug zit er bij mij al maanden in, gebruik jij ook een go+ oid?DukeBox schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:27:
Ik kende het truukje niet maar het werkt wel gewoon. Android laatste pogo versie.
Waar ik wel last van heb is dat wanneer ik vanuit daily naar een gym ga daar een van mijn Pokemon staat, hij regelmatig de melding geeft "gyms are under maintenance" en vervolgens kan ik niets meer (anders dan pogo geforceerd sluiten en weer starten)
Bij mij gebeurt het precies op het moment dat de go+plus een pokemon wilt vangen of een pokestop wilt spinnen op het moment dat je zelf een gym aanklikt.
Toegevoegd,Meneer Tonijn schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:40:
Goedemorgen allemaal,
694188050325
Alvast bedankt!
BoingoB
Sigilyph zitten hier in Noord-Macedonië af en toe.Akaendra schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 17:13:
[Afbeelding]
Iig genoeg Comfey gevangen in Hawaii, nu nog ergens een Hawlucha/Sigilyph vandaan zien te toveren!
Heb je nog gifts uit Hawaii? Heb nog geen ocean vivillon.
:strip_exif()/f/image/5YRFYqVzemWxrmvoBBv70dqD.jpg?f=fotoalbum_large)
Vast weer doorgevoerd zodat je redelijk makkelijk 'per ongeluk' op die knop drukt en dus wellicht onbewust een bag upgrade koopt.....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Voor de mensen die nog cadeautjes willen sturen mijn trainer code:
100325591133
Had hem idd ook gezien en wel slim van ze maar wel irritantZeRoC00L schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:58:
Zie dat er tegenwoordig bovenaan je item box een mooie upgrade bag (á 200 coins) staat als je item box vol zit......
Vast weer doorgevoerd zodat je redelijk makkelijk 'per ongeluk' op die knop drukt en dus wellicht onbewust een bag upgrade koopt.....
Eindelijk dan een toevoeging aan mijn dex(hoop ik natuurlijk moet hem nog wel vangen)
/f/image/wd08Qi9MQjSjJZkEQoPHDWi2.png?f=fotoalbum_large)
Oef, heel blij met deze. Nooit verwacht ook gezien ik nooit zo hard ga op de 12kms. Nog maar even nadenken of ik hem evolueer.
De nieuwe field research quests zijn ook unlocked trouwens zie ik. Zit leuk spul tussen.
Power up 5 Times - Crabrawler, Emolga, Ducklett
Catch 5 Pokémon - Goomy, Tynamo, Beldum, Cyndaquill
Explore 1 km - Archen, Tirtouga
Trade a Pokémon - Tandemaus
[ Voor 31% gewijzigd door Armada. op 28-08-2024 12:16 ]
Edit: Vervangen voor samengevoegd overzicht
/f/image/U8PL7ChWdcQZwZgSGvuuscbO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 72% gewijzigd door Awesomehobo op 29-08-2024 07:25 ]
[ Voor 9% gewijzigd door mat.hi.as op 28-08-2024 15:51 ]
Ja, zo ongeveer. In de main games (Sword & Shield) zijn er bepaalde punten / grotten. Als die actief zijn, gloeien ze rood, en betekent het dat zich daar een dynamax pokemon schuil houdt.mat.hi.as schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 15:51:
Bwoah, Dynamax in Pokemon Go. Ik heb dat een beetje gemist in de main games. Zoals ik het nu lees is dit net als een raid - (1) ga naar een bepaald punt met vrienden, (2) vecht tegen pokemon, (3) krijg dynamax punten?
Vervolgens heb je (in de main games) de optie om dit solo aan te gaan (gevuld met 3 bots), of online te zoeken naar andere geinteresseerde spelers. Dit heet een Max Raid Battle.
Je verslaat vervolgens de Dynamax pokemon, en krijgt de optie om deze te vangen, of te laten gaan. Dit is altijd een gegarandeerde vangst, als je voor de vang-optie kiest.
Je kan de pokemon vervolgens zelf dynamaxen, maar enkel op bepaalde punten (vooral in gyms), dus niet overal. Er zijn ook speciale dynamax-moves, voor elk type één, die sterker zijn dan je normale aanvallen en er speciale effecten bij krijgen (+1 speed, +1 attack, start sunny day, etc.). Je kan ook maar één pokemon dynamaxen per gevecht.
Verder is er ook Gigantamax, dat is voor speciefieke pokemon, die een geheel andere vorm aannemen. Ik verwacht dat dit later óók naar Pokemon Go komt, gezien de filters hiervoor al aanwezig zijn binnen je pokemon storage. Alle volledige eveoluties van de kanto starters hebben (als je de DLC meetelt) een Gigantamax-versie, dus wellicht kan je die bij release al gigantamaxen.. Geen idee.
Ik weet nog niet hoe Niantic dit precies gaat implementeren in Go; in Sword & Shield waren er héél veel van die punten waar raids plaatsvonden. Het zou leuk zijn als dit niet wéér gelimiteerd is tot gyms, maar bijvoorbeeld op willekeurige pokestops plaats kan vinden, o.i.d.
Zie ook:
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Dynamax
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Max_Move
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Gigantamax
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/G-Max_Move
[ Voor 5% gewijzigd door Awesomehobo op 29-08-2024 07:11 ]
:strip_exif()/f/image/Xs2loBNQmytJB2HC914R8754.jpg?f=fotoalbum_large)
Eindelijk na weken lvl 45. Versla 50x een rocket leader duurde even, maar met de valor event van nu was dat een eitje. Heb zelfs een hundo shadow machop en 3 shiny shadows gevangen met het event.
Zit al op 75 van de 100 research task en nu nog een paar dagen een snapshot maken en dan alweer 46
[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 29-08-2024 07:51 ]
Nice.Musta schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 07:44:
[Afbeelding]
Eindelijk na weken lvl 45. Versla 50x een rocket leader duurde even, maar met de valor event van nu was dat een eitje. Heb zelfs een hundo shadow machop en 3 shiny shadows gevangen met het event.
Zit al op 75 van de 100 research task en nu nog een paar dagen een snapshot maken en dan alweer 46

50 x Super incubator en 50 Egg incubators?
Hattrick: Thorgal Eagles
Het is qua incubators de beste deal die beschikbaar is. Voel je niet opgejaagd hem nu te kopen overigens, deze komt heel vaak terug. Wat ik zelf vaak doe is prijs gedeeld door aantal incubators en als het in de 70-80 coins per incubator range zit, dan vind ik het het overwegen waard. Als ik incubators wil wacht ik altijd op deze deal.bregweb schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:17:
Hoe goed is die deal van de 60% korting op de Explorer box voor 7000 coins?
Zo gemeen, deze week op vakantie dus veel km, is die box er niet...bregweb schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:17:
Hoe goed is die deal van de 60% korting op de Explorer box voor 7000 coins?
Inmiddels toch alweer een week of 5 elke dag aan het spelen. Ik ga wat vrienden verwijderen die deze tijd geen gifts hebben teruggestuurd (en niet hebben geopend) en wat nieuwe mensen toevoegen.
Hoeveel is de limiet qua versturen? 20? Heb nu 30 friends en heb de eerste keer de melding gehad dat ik aan mn limiet voor de dag zat maar weet niet meer hoeveel dat was.
Edit:
775941232007 voeg me vooral toe :-)
Vanuit de sheet lukt het mobiel niet om de nummers te kopieren, super irritant.
Ook de laatste 2 friendcodes van deze pagina heb ik toegevoegd.
[ Voor 12% gewijzigd door MisterEagle op 01-09-2024 22:30 ]
@dukeBox
@Armyspecial / Arcalite
We kunnen best friends worden (alti010), komt t jullie uit om het vandaag met begin van de raid hour te doen? Of maakt t niet uit?
Ik merk dat ik nog wat XP tekortkom blijkbaar voor lvl 47
Je mag het van mij doen wanneer je wiltMusta schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:29:
@gwystyl
@dukeBox
@Armyspecial / Arcalite
We kunnen best friends worden (alti010), komt t jullie uit om het vandaag met begin van de raid hour te doen? Of maakt t niet uit?
Zodra de pop-up komt van de friendship level up, heb je nog de gelegenheid om zelf je ei aan te zetten.
( ** behalve als de ander een rotzakje is die je gelijk na levellen uit zn friendlijst verwijderd, maar zo zijn we hier niet toch?
Leeg - Sinds 20180907
ik zelf vind het wel fijn om het van te voren te weten. kan ik bijvoorbeeld ook bij andere tegelijk timen zodat ik minder lucky eggs hoef te gebruiken
Moeten ze echt mee kappen, of iig ervoor zorgen dat Traden gewoon lekker wereldwijd gaat zijn.
In de woonwijken zie ik ze niet.
Toevallig dat ik het lees, de tag werkt zo niet namelijkMusta schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:29:
@gwystyl
@dukeBox
@Armyspecial / Arcalite
maakt mij niet uit, de 100/200k punten vind ik niet zo boeiend, flinke wandeling en ik heb die dan ook bij elkaar. Nu helemaal met de dubbele excelent punten.
Persoonlijk vind ik het maar irritant om ze op te sparen, ik heb er nu een aantal die letterlijk al maanden op 1 dag staan. En dat om een egg uit te sparen die je met de gemiddelde prijs van 48 coins binnen een dag kan terugverdienen met gyms.
In mijn woonwijk zitten ze wel:hneel schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:19:
Hier nu ook een aantal van die powerspots online gekomen. Een aantal zijn ingress-punten die niet in pokemon zaten. Maar ook weer niet allemaal. Verder een aantal bedrijven. De plaatselijke Albert Heijn bv.
In de woonwijken zie ik ze niet.
:strip_exif()/f/image/MwUO3sSGG0eSWDBDEgg7K1S8.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op: GPS-spoofing wordt beschouwd als een vorm van valsspelen ('cheaten'). Ondanks dat het onschuldig kan lijken, is het officieel niet toegestaan. Om die reden is het delen van informatie hierover op Tweakers niet toegestaan.