Wicked-Game schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:44:
[...]
Niet meer dan normaal, maar haal de dag er nu niet mee. Wel nog wat checken op apps die in de achtergrond bezig zijn. Dat zal ook meespelen. Maar mijn gevoel is wat dat die iets meer slurpt dan de X deed of mijn oude IPhone 12 van mijn vorige werkgever.
Wat mogelijk wat mee kan spelen is het scherm zelf met 120Hz. De vraag is of dit terug schroeven wat oplevert.
Overigens buitenom dit puntje verder wel een hele fijne verbetering. Al zal die straks intensief gebruikt worden ivm dualsim (werk/prive). Hopelijk trekt die dat wel een beetje.
Als je dag niet door komt dan doe je toch echt iets niet goed, of je zit vast geplakt aan de mobiel en gebruikt dat ding echt te veel

.
Ik zelf heb 120hz scherm ook wel uitgezet, achtergrond apps van alles uit, always on staat uit en dan red ik wel 3 dagen.
Ik heb dan nog wel wat meer ook mail sync staat uit, dus geen push notificaties, notificaties als apps van instagram enzo staan uit(Dan draait die echt niet meer op de achtergrond).
Maar verder is de batterijduur niet gek veel beter geworden de laatste jaren, je doet niet gek veel langer met de mobiel.
Het lijkt langer soms omdat de batterij goed en nieuw is, maar puntje bij paaltje blijft batterij duur ongeveer het zelfde(Als de vorige mobiel ook nog nieuw was).
Voor opladen tja kabeltje wel wat beter, draadloos is wel enorm gemak maar enorm slecht voor de batterij.
Maar ja goed het is een gebruik voorwerp, maar de 1ne wil elk jaar of 2 een nieuwe de andere vind 4 a 5 jaar ook goed.
En ja als je elk jaar of 2 jaar uiterlijk een nieuwe heb geef je niet zo om de accu, aangezien je hem weg doet uiteindelijk aan een ander(Over algemeen).
[
Voor 18% gewijzigd door
Carlos0_0 op 21-06-2024 16:36
]