Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:39

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hi all. Even post voor mijn jongste dochter. Scherm stuk, gat in scherm op 1 plek? Zat ook nog een screenprotector op. Die is niet helemaal door met een gat, ik denk, hoe dan????

Selfie camera werkt nog wel maar wel iets blur…
Is dit te repareren nog, gewoon scherm reparatie valt dat onder? Tips?

Ze is erg verdrietig 😢

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gOY4h2oxw_Afp3LILBoMX-uhHk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EGOjQ3ZQzSZSGfkZ5vavR1PK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0gI9alSb6dPUKg0GZDlDaAcNHVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WzhISYS3CDk25p4gN4fo3iqJ.jpg?f=fotoalbum_large

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:48
@pdavie2311

Wel heel ongelukkig gevallen.. Wat voor iphone model betreft het, volgens mij zie ik de oude notch.
Op foto lastig te oordelen maar lijkt door het gat ook een component geraakt te hebben? Dan zou enkel het scherm vervangen niet voldoende zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BigF25 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 16:34:
@pdavie2311

Wel heel ongelukkig gevallen.. Wat voor iphone model betreft het, volgens mij zie ik de oude notch.
Op foto lastig te oordelen maar lijkt door het gat ook een component geraakt te hebben? Dan zou enkel het scherm vervangen niet voldoende zijn..?
Scherm werkt voor de rest wel goed. Alleen dat gat inderdaad. Net alsof ze met een metalen punt erin hebben geslagen lijkt het wel. iPhone 11 gaat het om..
Zo zonde weer hè. Ironisch komt er straks een setje nieuwe protectors binnen voor het scherm. Pfffff….

Morgen maar eens informeren. Lees iets van 125,- reparatie als het alleen scherm is. Bovenin wel zwarte vlekken..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mx-5PtJTv3e5wWekE90wBo6-eqc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JgkM16zYiyZig0f7UrPMsVj1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door pdavie2311 op 26-03-2024 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:48
@pdavie2311

Maar zien wat de kosten betreft idd. Boven de 150eur wordt het een lastige keuze.. Dan is via v&a een exemplaar kopen wellicht een beter optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

hk12nl schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:33:
Ik was afgelopen weekend een nachtje weg en had toen mijn iPad pro 11inch 2018 mee. De had ik middels onderstaande usb dongle aan een hdmi kabel en tv gehangen. Ik kreeg toen zoals verwacht een kopie van de iPad op de tv te zien (inclusief grote zwarte balken aan de zijkant ivm de resolutie).

Ik wilde een film kijken via de Prime app en tot mijn verbazing ging de film over het volledige beeld.

Nu vraag ik mij af of de iPhone 15 (pro) dit ook kan met deze dongle. Ik heb echter zelf alleen een iPhone 14 pro en kan dit dus niet testen. Is er iemand die dit al eens getest heeft? Dat zou ideaal zijn voor een korte reis :)
Mijn eerste gok is dat het niet aan het apparaat ligt, maar aan je dongle. Je hebt HDCP 2.2 ondersteuning nodig om dit te voorkomen. Anders zul je met een iPhone 15 Pro waarschijnlijk precies hetzelfde zien gebeuren. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 26-03-2024 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:21
Uniciteit schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 20:02:
[...]

Mijn eerste gok is dat het niet aan het apparaat ligt, maar aan je dongle. Je hebt HDCP 2.2 ondersteuning nodig om dit te voorkomen. Anders zul je met een iPhone 15 Pro waarschijnlijk precies hetzelfde zien gebeuren. ;)
Ik denk dat je mijn bericht niet goed gelezen hebt of ik begrijp je antwoord niet maar ik heb geen issue welke ik wil voorkomen hoor. Ik was benieuwd of dit op de 15 (pro) ook kon aangezien het ook op mijn iPad kan. Scheelt mij weer een apparaat mee nemen op een korte reis 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:42

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

hk12nl schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:33:
Ik was afgelopen weekend een nachtje weg en had toen mijn iPad pro 11inch 2018 mee. De had ik middels onderstaande usb dongle aan een hdmi kabel en tv gehangen. Ik kreeg toen zoals verwacht een kopie van de iPad op de tv te zien (inclusief grote zwarte balken aan de zijkant ivm de resolutie).

Ik wilde een film kijken via de Prime app en tot mijn verbazing ging de film over het volledige beeld.

Nu vraag ik mij af of de iPhone 15 (pro) dit ook kan met deze dongle. Ik heb echter zelf alleen een iPhone 14 pro en kan dit dus niet testen. Is er iemand die dit al eens getest heeft? Dat zou ideaal zijn voor een korte reis :)
Dat die film over de hele breedte kwam, komt mss door de aanpassing van het beeld door de TV.

De iPad heeft een andere beeldverhouding dan de TV, waardoor er L+R zwarte balken op de TV komen.
De film heeft weer een andere beeldverhouding dan de iPad, waardoor die film op de iPad boven en onder zwarte balken komen (of er L+R stukken van de film afgesneden worden).
De TV past het beeld kennelijk automatisch aan aan de beeldverhouding die die ontvangt. En daarom krijg je die film netjes vol in beeld. De zwarte randen die op de iPad getoond worden, worden dan weggelaten, want de film heeft (ws) dezelfde verhouding als de TV?

Dit zal je dan ws hetzelfde ervaren met de iPhone 15.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Zijn er hier tweakers die overgestapt zijn van de reguliere pro naar de pro Max versie en die hun ervaringen willen delen?

Van een 14 pro naar een 15 pro Max zou helemaal top zijn 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hier van een Xs naar een 12 Pro Max gegaan. Dat is inmiddels al ruim 3 jaar geleden en eigenlijk zou ik niet kleiner meer willen. Eerder van een 6 Plus naar een 7 gegaan, omdat ik kleiner wilde. :P

[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 27-03-2024 23:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BigF25 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 18:37:
@pdavie2311

Maar zien wat de kosten betreft idd. Boven de 150eur wordt het een lastige keuze.. Dan is via v&a een exemplaar kopen wellicht een beter optie.
Gisteren laten maken! 110,- euro! En alles werkt ook nog. Ze waren even bang dat FaceID niet meer zou werken maar gelukkig werkt dat ook. Gelijk een betere case en protector op gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:13
hk12nl schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 22:59:
Zijn er hier tweakers die overgestapt zijn van de reguliere pro naar de pro Max versie en die hun ervaringen willen delen?

Niet van een 14 pro naar 15 pro max maar van een 11 pro naar 14 pro max in sept 2022.

Het eerste wat ik dacht toen ik de iPhone uit het doosje nam was "oeh die is zwaar". Toen ik hem opzette dacht ik "oh wat fijn zo'n groter scherm". In september van dit jaar ga ik de 16 pro max weer halen.

Het gewicht was ik na 10 min al gewoon, het grotere scherm blijft leuk.

[ Voor 5% gewijzigd door H1MSELF1SH op 28-03-2024 07:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:23

Ik heb het geprobeerd maar ik vind het persoonlijk nog altijd te groot. Ik was een groot fan van de mini serie, dat was het perfecte formaat.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Blijft altijd weer lastig, doorgaans is een Pro voor mij het perfecte formaat, past goed in de zak en niet te zwaar. Laatst iPad mini 6 gekocht en die combinatie is perfect voor mij.

Met een Max vind ik het persoonlijk jammer dat er in de basis niet meer op je scherm past behalve video en tekst. App iconen en UI is vergroot.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17

Ik niet, want de het reguliere formaat van zowel de Non Pro als de Pro is voor mij prima zat, heb daarnaast nog een MacBook Pro en iPad Pro, dus daar red ik het wel mee.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online

Ik heb dit gedaan wegens een ongelukje met de vorige telefoon. De pluspunten is vooral het grotere scherm en de batterijduur. Ook is het fysieke grootte verschil van de pro max 15 tov 14 pro relatief klein. Ik vond de 14 pro max bijvoorbeeld echt te groot. De 15 past prima in mijn broekzak waarbij die van de vorige generatie dat niet deed.

Nadeel is wel het met 1 hand typen, en swipen vanaf links als je de telefoon met rechts vast houdt. Ook het iets hogere gewicht voel je wel op je pink met 1 hand, afhankelijk van je houding.

Ik ben tevreden in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:38

Ik heb een half jaar de 13 Pro gehad en wilde toen de 14PM maar die vond ik toen te lomp maar ik heb nu de 15PM en die vind ik een stuk beter in de hand liggen en die millimeter smaller merk je echt wel. Ik hou van een groot scherm en vind de normale iPhone net even te klein wat scherm betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 22:54

Nee, dat niet, maar heb sinds de 8+, een 11 PM, een 13 PM gehad en nu dan een 15 PM. Ik heb deze nu enkele maanden in gebruik, maar moet mij er net enige grote regelmaat van overtuigen, dat het geen kleiner toestel is, want waar de 13 PM rechte hoeken had, waardoor deze groot en lomp aanvoelde, zo voelt de 15 PM met die afgeronde hoeken zo veel lichter en kleiner aan. Echt heel bijzonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17:43
pdavie2311 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 16:17:
Hi all. Even post voor mijn jongste dochter. Scherm stuk, gat in scherm op 1 plek? Zat ook nog een screenprotector op. Die is niet helemaal door met een gat, ik denk, hoe dan????

Selfie camera werkt nog wel maar wel iets blur…
Is dit te repareren nog, gewoon scherm reparatie valt dat onder? Tips?

Ze is erg verdrietig 😢

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is idd niet leuk zoiets.
Maar mijne raad; ne goede glassprotector erop is beter natuurlijk dan een screenprotector.
Screenprotector helpt alleen tegen wat krassen en dat is het.

Ik moet zelf ook opletten (heb wel S24 ultra nu) want heb niks opliggen. Toch eens over nadenken om glass op te laten leggen binnenkort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:56

rCk

Van een 12P naar 15PM gegaan... 1 dag eventjes wennen aan het iets grotere formaat, daarna nooit meer omgekeken en de 15P van mijn vriendin voelt direct als een klein telefoontje.

Eerder werd hier ook al gezegd dat je vrij weinig extra op je scherm krijgt, maar dat maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Het is gewoon net wat groter allemaal en kijkt net wat fijner. Vooral media bekijken, maar ook navigatie (op de motor) is gewoon net even wat groter. Eigenlijk het formaat wat het zou moeten zijn.

Ik heb grote klauwen, dus ik kan hem nog steeds met 1 hand bedienen (zelfs met een Mouscase), uiteraard kost dat iets meer coördinatie, die andere is iets handzamer. Ook in de broekzak, niet elke broek past hij fijn in, maar dan doe ik hem bijv. in mijn kontzak.

Het is een kwestie van gewenning, maar een bepaalde kledingstijl of leefstijl kan ervoor zorgen dat een normale Pro fijner is. Maar in mijn geval past het mij prima. _/-\o_

Succes met je overweging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Waar zitten jullie op qua batterij health?
Heb de telefoon sinds launch en hij zit nu op 98%
Overall nog steeds heel tevreden met mijn eerste iPhone ooit. Face ID vooral is iets wat ik heel blij mee ben. Werkt gewoon super voor alles en altijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 18:34
lHybridl schreef op donderdag 4 april 2024 @ 18:47:
Overall nog steeds heel tevreden met mijn eerste iPhone ooit. Face ID vooral is iets wat ik heel blij mee ben. Werkt gewoon super voor alles en altijd
Ik haal nog steeds met gemak het einde van de dag :+

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Ook vanaf launch en laadlimiet altijd op 80%. Wordt elke nacht geladen.

Batterijconditie: Normaal
Maximumcapaciteit: 100%
Aantal cycli: 120

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5kkV6dqJJSMhu2tohBpdnXH5Kg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z7kNMxkn25ViEa4uF0jL9UN4.jpg?f=fotoalbum_large

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:48
Haha, ik heb al die onzin uit staan, meer keer opgeladen en ook nog steeds 100%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdTbxFRcxKekLBY1BmjQPNQVrvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0TbfvWfZ8m0zQQGXfSTmR77d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vg1DsmGvpzbx_qcPFFAFpDCm-98=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e5nV1H0eYoHF8aEwvf6bSQIW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:46
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen opdat de Apple podcast app synchroniseert tussen de iPhone en de versie die op de Apple TV 4K staat want aflevering die gestart zijn of die volledig beluisterd zijn via de iPhone staan nog als onbeluiserd op het andere toestel. Ik dacht dat het eco systeem van Apple juist de integrale tussen de verschillende apparaten was. Bij instellingen op de Apple TV 4K staat bij podcast instellingen sysnchroniseren op Aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
iMode schreef op donderdag 4 april 2024 @ 22:46:
Haha, ik heb al die onzin uit staan, meer keer opgeladen en ook nog steeds 100%

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Apart. Heb 80 cycles maar wel 98%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
bartmaniac schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:58:
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen opdat de Apple podcast app synchroniseert tussen de iPhone en de versie die op de Apple TV 4K staat want aflevering die gestart zijn of die volledig beluisterd zijn via de iPhone staan nog als onbeluiserd op het andere toestel. Ik dacht dat het eco systeem van Apple juist de integrale tussen de verschillende apparaten was. Bij instellingen op de Apple TV 4K staat bij podcast instellingen sysnchroniseren op Aan
Wellicht staat verversen op achtergrond uit? Dat kan nog helpen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:46
hk12nl schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:57:
[...]

Wellicht staat verversen op achtergrond uit? Dat kan nog helpen?
Dat staat ook op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:49
bartmaniac schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 00:58:
Uit en inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:50

Steeffoon

Smartphone-nerd

Gebruik hem sinds eind oktober 2023.
Health is 100%, laadcycli 100.
Laad hem altijd op tot 80%, soms op dagen met veel activiteiten tot 100%.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehmeeeh
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:20
Out-of-the-box settings en altijd opgeladen via Magsafe (nog nooit USB-C poort gebruikt voor opladen telefoon, wel voor het opladen van m'n Apple Watch via m'n iPhone die dan weer op Magsafe zit ;))
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4CiltvEyqOtqVzbK039Dxhjws2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IJ2H1ipjXZ0HK9Srdrqx14SJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:59
(iPhone 15 Pro) Laad altijd op tot 100%, iedere nacht. Batterijconditie is nog altijd 100% en normaal. :)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Apart. Ik laad hem niet elke dag op.
En heb ook geoptimaliseerd laden aanstaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
iPhone 15 Pro sinds launchday in gebruik, 133 cycli, 100% capaciteit + normale conditie.
Ik laad 'm vrijwel uitsluitend via MagSafe op en ook gewoon tot 100% (heb op m'n nachtkastje, in de auto en op mijn kantoorbureau draadloos opladen mogelijkheden).

Wat heerlijk toch, gewoon niet omkijken naar "het almachtige opladen", als ik toch zie hoe sommigen hier daar altijd zo krampachtig mee omgaan.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18:54
Ik zit op 97% met 113 cycli, laad altijd tot 80% op via de USB-C poort wanneer het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
Hier met een 15 Pro Max nog op 100% na 82 cycli. Opladen ook altijd draadloos tot 80%.

[ Voor 4% gewijzigd door lexuzu op 05-04-2024 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:19

CoolHead621

Enjoy every moment

In heb hem ook na 154 cycli nog op 100 procent staan.
Altijd opladen via magsafe of in de tesla draadloze lader.

Misschien dat draadloos laden toch beter is voor je accu?

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Hier 99 % batterij conditie na 191 x opladen. Doe dit altijd tot 80% maar daardoor wel soms ‘s avonds ook nog even. Wel altijd opladen middels MagSafe.

[ Voor 13% gewijzigd door TheKerremenke op 05-04-2024 15:32 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
CoolHead621 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:23:
In heb hem ook na 154 cycli nog op 100 procent staan.
Altijd opladen via magsafe of in de tesla draadloze lader.

Misschien dat draadloos laden toch beter is voor je accu?
Doe ik ook altijd. Zelfs met langzame lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark2909
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
Goedemorgen!

Hier een 15Pro die weigert om tot 100% op te laden. Ik heb batterij besparing uit staan en toch gaat hij niet verder dan 80%. Iemand dit eerder gezien en een mogelijke oplossing voorhanden?
In de store herkenden ze dit ook niet..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Knw4OctZSmkvlaN2ZVR6-d3F9Ns=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sFS3ZZ8sRJ7DgHMxyKKSVN2D.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KxhvuMTNpgPe0clI4RNHO-7S7AQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/97irsfczCO1W2BSYeGOOUwni.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@Mark2909 Volgensmij was er eerder iemand in dit topic met hetzelfde probleem.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:48
Mark2909 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 09:22:
Goedemorgen!

Hier een 15Pro die weigert om tot 100% op te laden. Ik heb batterij besparing uit staan en toch gaat hij niet verder dan 80%. Iemand dit eerder gezien en een mogelijke oplossing voorhanden?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dan had ik niet eerder de zaak verlaten voor dat er een oplossing was aangeboden. Garantie, toestel swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
Goedemorgen!

Factory reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

lHybridl schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 07:43:
[...]

Apart. Heb 80 cycles maar wel 98%
Is je toestel wel eens helemaal leeg geraakt? Naar 0% ontladen, bedoel ik dan.

Mss dat dit zoiets kan veroorzaken? Batterijen kunnen daar soms slecht tegen. Zeker als ze zo ook nog een tijdje leeg blijven voordat ze weer geladen worden, bijvoorbeeld omdat het ‘s avonds gebeurt en je het pas in de ochtend opmerkt.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Hippe Lip schreef op zondag 7 april 2024 @ 23:29:
[...]

Is je toestel wel eens helemaal leeg geraakt? Naar 0% ontladen, bedoel ik dan.

Mss dat dit zoiets kan veroorzaken? Batterijen kunnen daar soms slecht tegen. Zeker als ze zo ook nog een tijdje leeg blijven voordat ze weer geladen worden, bijvoorbeeld omdat het ‘s avonds gebeurt en je het pas in de ochtend opmerkt.
Nope nooit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:54
Ik zou ook vooral opletten op de werkelijke batterijduur en niet teveel bezig zijn met dat getalletje dat IOS aan je batterij verbindt. M.i. zegt dat getal maar heel beperkt iets en wanneer het iets zegt merk je het inmiddels zelf ook wel. Dat getal kan op den duur een hele sprong maken, terwijl het niet zo is dat je batterij in werkelijkheid van de ene op de andere dag van bijvoorbeeld 93% naar 85% springt.

En omgaan met je batterij vind ik voor mezelf ook niet iets waar je teveel "energie" aan wil besteden. Het is goed natuurlijk als je je batterij niet helemaal dagelijks leeg laat slurpen en als je makkelijk kunt voorkomen dat hij boven de 80% zit, is dat ook prima natuurlijk. Maar een iPhone blijft uiteindelijk een mobiel gebruiksobject en een batterij slijt gewoon. Uiteindelijk wil ik ook gebruiksgemak en moet ik er mee leven dat hij op den duur vervangen moet worden. Als het de batterij al niet is, dan is het wel om update mogelijkheid van IOS of omdat er ondertussen veel nieuwe features bestaan die ik inmiddels wel begin te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:55
Wel apart die verschillen.

Gebruik hem sinds november 2023.
Health is 100%, laadcycli 174 stuks.

Laad hem gewoon altijd op tot 100%.

Wordt of geladen met de USB-C kabel of met een Belkin Magsafe Charger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
PrimusIP schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:05:
Ik zou ook vooral opletten op de werkelijke batterijduur en niet teveel bezig zijn met dat getalletje dat IOS aan je batterij verbindt. M.i. zegt dat getal maar heel beperkt iets en wanneer het iets zegt merk je het inmiddels zelf ook wel. Dat getal kan op den duur een hele sprong maken, terwijl het niet zo is dat je batterij in werkelijkheid van de ene op de andere dag van bijvoorbeeld 93% naar 85% springt.

En omgaan met je batterij vind ik voor mezelf ook niet iets waar je teveel "energie" aan wil besteden. Het is goed natuurlijk als je je batterij niet helemaal dagelijks leeg laat slurpen en als je makkelijk kunt voorkomen dat hij boven de 80% zit, is dat ook prima natuurlijk. Maar een iPhone blijft uiteindelijk een mobiel gebruiksobject en een batterij slijt gewoon. Uiteindelijk wil ik ook gebruiksgemak en moet ik er mee leven dat hij op den duur vervangen moet worden. Als het de batterij al niet is, dan is het wel om update mogelijkheid van IOS of omdat er ondertussen veel nieuwe features bestaan die ik inmiddels wel begin te missen.
Ik vind het persoonlijk vermoeiend om te lezen. Je kan er niets mee en als jij dan ‘nog maar 98% hebt en de andere 100%’ zit je jezelf alleen maar te kwellen.

Die 80% optie vind ik top en voor de rest laat ik het lekker gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overseer10
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-06 21:27
Sinds de update naar 17.4.1 wordt mijn 15 Pro ontzettend warm als ik CarPlay gebruik. De batterij loopt dan ook veel sneller leeg. Ik weet dat de 15 Pro in het begin veel probleem had met warm worden, maar dat was met een software update opgelost. Het lijkt nu dus weer terug.

Ik weet zeker dat het met de laatste update is geweest, want ik hou mijn telefoon tijdens het rijden in mijn broekzak (draadloos CarPlay). Nog iemand met dit probleem toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:48
Nee, herken ik eigenlijk helemaal niet. Zit ondertussen op 17.5 beta maar herken het helemaal niet met mijn 15 Pro (nu had ik ook in het begin die problemen niet, dat warm worden had toen dacht ik overigens met apps zoals Instagram en zo te maken, niet met Carplay tenzij ik me vergis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:15
Heb de 15 pro sinds eerste week november, na 99 laadcycli nog 100%. Heb oplaadoptimalisering aan staan, laadt regelmatig tot 100%. Ik laad via kabel aan m'n Imac of adapter van mijn Macbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Moet zeggen Apple maps is best oké geworden
Denk alleen dat ze nooit van het stigma afkomen van de launch in 2012

Momenteel voor mijn huis is de weg ook afgesloten voor doorgaand verkeer. Sinds vorige week Tot mijn verbazing laat Apple maps dat zien. Maar op Google
Maps niks nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
lHybridl schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:00:
Moet zeggen Apple maps is best oké geworden
Denk alleen dat ze nooit van het stigma afkomen van de launch in 2012

Momenteel voor mijn huis is de weg ook afgesloten voor doorgaand verkeer. Sinds vorige week Tot mijn verbazing laat Apple maps dat zien. Maar op Google
Maps niks nog
Het grote nadeel van Maps is dat ik retail, horeca en recensies mis zoals ik deze op Google Maps kan vinden met veel gemak.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
THE_BASE schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:08:
[...]

Het grote nadeel van Maps is dat ik retail, horeca en recensies mis zoals ik deze op Google Maps kan vinden met veel gemak.
Zeker. Maar voor rijden is Apple maps wel een stuk rustiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark2909
Overseer10 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 17:36:
Sinds de update naar 17.4.1 wordt mijn 15 Pro ontzettend warm als ik CarPlay gebruik. De batterij loopt dan ook veel sneller leeg. Ik weet dat de 15 Pro in het begin veel probleem had met warm worden, maar dat was met een software update opgelost. Het lijkt nu dus weer terug.

Ik weet zeker dat het met de laatste update is geweest, want ik hou mijn telefoon tijdens het rijden in mijn broekzak (draadloos CarPlay). Nog iemand met dit probleem toevallig?
Heb ik ook. Ding wordt gloeiend heet en loopt ook heel snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark2909
lexuzu schreef op zondag 7 april 2024 @ 10:16:
[...]

Factory reset geprobeerd?
Nee dat niet. Het vreemde is dat hij wel 100% oplaadt in de auto bijvoorbeeld. Dus het lijkt echt een timing ding te zijn.

Als ik een backup maak en daarna de reset doe, gaan er dan geen gegevens verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online

Gelukkig zelf deze ervaring niet met CarPlay. Wel in het begin gehad met de 15 pro inderdaad. Al melding gedaan bij Apple? Anders kan het lang duren eer dit probleem opgelost wordt. :(:)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-09 08:38

haagsepracht

One Man, Half Machine.

lHybridl schreef op woensdag 10 april 2024 @ 21:09:
[...]

Zeker. Maar voor rijden is Apple maps wel een stuk rustiger
Ben ik het mee eens. Ook voor wandelroutes is het heerlijk om Apple Maps te gebruiken in combinatie met een Apple Watch.

Jammer dat de fietsroutes hier nog niet werken. Wandelroutes nemen met de fiets zorgt ervoor dat je soms offroad moet of gewoon weg hele onhandige routes neemt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropie
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-09 21:23
Hallo,
Ik heb net een iphone 15 plus gekocht,instellingen gedaan,etc,staat nu al meer dan een uur te melden van update voorbereiden,waarom duurt dit zo lang?Internet is snel 1 Gigabit,dus daar kan het niet aan liggen. De update waar hij op aan het wachten is,is IOS 17.4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Aan de lader leggen en verder negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Heel apart. Gisteravond telefoon op de oplader gedaan. Toen ik wakker was was de telefoon op 43%
Niet opgeladen maar als ik hier kijk heeft die wel opgeladen tussen 2100 en 0600 maar batterij percentage is omlaag gegaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HzcauQu37_1fDDV4xOKyNXUZPlQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pw7RzGS0UBfgyCAIiLqAPomV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Misschien zijn mensen hier tegen hetzelfde aangelopen: ik heb een iPhone 15 Pro en mijn vrouw nog een iPhone 13. Dus USB-C en Lightning.

Onze auto heeft een USB-A aansluiting voor Apple CarPlay en hoewel hij ook no 4 USB-C aansluitingen heeft, is alleen die ene USB-A voor CarPlay, de rest is puur opladen (maar dan wel weer 30W per stuk).

Anyway, waar we dus tegenaan lopen is dat we 2 kabeltjes in de auto moeten hebben liggen en we elke keer moeten wisselen. Niet handig dus. Ik heb al bij de Action en AliExpress een USB-A naar USB-C kabel gekocht met een verloopstukje USB-C naar Lightning erbij. Waar ik echter tegenaan loop is dat de USB-C prima werkt voor mijn iPhone 15 Pro maar zodra het verloopstukje voor de 13 van mijn vrouw gebruik wordt is het alleen laden en geen data. CarPlay doet het dan dus niet, wel met een losse USB-A -> Lightning kabel.

Hebben jullie een tip voor een kabel die dit wel kan? Zo'n verloopstukje aan het USB-C/Lightning einde is makkelijker te verwisselen dan degene aan de autozijde namelijk.

Overigens is de kans groot dat ze straks een 16 (Pro) gaat bestellen zodra die uitkomen, maar dat is nog een half jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
MooDyBLueS schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:34:
Misschien zijn mensen hier tegen hetzelfde aangelopen: ik heb een iPhone 15 Pro en mijn vrouw nog een iPhone 13. Dus USB-C en Lightning.

Onze auto heeft een USB-A aansluiting voor Apple CarPlay en hoewel hij ook no 4 USB-C aansluitingen heeft, is alleen die ene USB-A voor CarPlay, de rest is puur opladen (maar dan wel weer 30W per stuk).

Anyway, waar we dus tegenaan lopen is dat we 2 kabeltjes in de auto moeten hebben liggen en we elke keer moeten wisselen. Niet handig dus. Ik heb al bij de Action en AliExpress een USB-A naar USB-C kabel gekocht met een verloopstukje USB-C naar Lightning erbij. Waar ik echter tegenaan loop is dat de USB-C prima werkt voor mijn iPhone 15 Pro maar zodra het verloopstukje voor de 13 van mijn vrouw gebruik wordt is het alleen laden en geen data. CarPlay doet het dan dus niet, wel met een losse USB-A -> Lightning kabel.

Hebben jullie een tip voor een kabel die dit wel kan? Zo'n verloopstukje aan het USB-C/Lightning einde is makkelijker te verwisselen dan degene aan de autozijde namelijk.

Overigens is de kans groot dat ze straks een 16 (Pro) gaat bestellen zodra die uitkomen, maar dat is nog een half jaar verder.
Herkenbaar probleem.

Deze kabel zoek je: https://www.amac.nl/nativ...ghtning-1-8m-cosmos-black

Gebruik ikzelf ook. In dezelfde situatie. 15 pro en 13 user. Dus Lightning en usb C. Waarbij draadloze CarPlay helaas nog geen oplossing is gebleken.

Voor een paar euro was dat probleem in deze auto opgelost. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
TheKerremenke schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:02:
[...]

Herkenbaar probleem.

Deze kabel zoek je: https://www.amac.nl/nativ...ghtning-1-8m-cosmos-black

Gebruik ikzelf ook. In dezelfde situatie. 15 pro en 13 user. Dus Lightning en usb C. Waarbij draadloze CarPlay helaas nog geen oplossing is gebleken.

Voor een paar euro was dat probleem in deze auto opgelost. 8)
Thanks, dit is wel een USB-C bron, helaas heeft de auto voor CarPlay nog USB-A, maar ik zal wel even kijken of dit merk nog wat anders heeft. Ik vind de oplossing van 2 aansluitingen aan het eind in ieder geval nog beter dan een verloopstukje.

€40 is wel vrij duur overigens, voor die prijs en omdat het tijdelijk is, zou ik denk ik toch met 2 kabeltjes uitzingen tot mijn vrouw een 16 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 17:58
MooDyBLueS schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:34:

En zoiets?
En dan via USB laden?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress
https://a.aliexpress.com/_EGFY02F

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08
ny-hardcore schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:08:
[...]

En zoiets?
En dan via USB laden?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress
https://a.aliexpress.com/_EGFY02F
Zoiets heb ik al 2,5 jaar in gebruik, laden doe ik met de magsafe.

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overseer10
TheKerremenke schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 06:08:
[...]

Gelukkig zelf deze ervaring niet met CarPlay. Wel in het begin gehad met de 15 pro inderdaad. Al melding gedaan bij Apple? Anders kan het lang duren eer dit probleem opgelost wordt. :(:)
Ik heb er al een melding van gemaakt bij Apple. Meer dan dat kan je ook niet doen. Hopelijk is het met 17.5 opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:50

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Met name flitsmeister eet ineens veel batterij, en de telefoon wordt flink warm in de broekzak met wireless carplay. Toevallig ook Flitsmeister actief / kaart in display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overseer10
Patrock schreef op woensdag 17 april 2024 @ 10:17:
[...]

Met name flitsmeister eet ineens veel batterij, en de telefoon wordt flink warm in de broekzak met wireless carplay. Toevallig ook Flitsmeister actief / kaart in display?
Ik heb Flitsmeister maar gebruik het sporadisch. Op het dagelijks woon werk verkeer sowieso niet. Maar met Flitsmeister heb ik in het verleden nooit echt problemen gehad met een warme telefoon.

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Volgende maand krijgen we de nieuwe auto met een draadloze charge pad. Je kan er straks een eitje op bakken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Ik heb even gezocht in dit topic maar kon zo even niet zo snel vinden waaronder ik moest zoeken. Maar herkennen jullie een slechte touch responsive van het iPhone scherm met Spigen screenprotector? Letters mist hij soms, de rand reageert slecht.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Laatst online: 15:09
ViezeVis schreef op donderdag 18 april 2024 @ 07:42:
Ik heb even gezocht in dit topic maar kon zo even niet zo snel vinden waaronder ik moest zoeken. Maar herkennen jullie een slechte touch responsive van het iPhone scherm met Spigen screenprotector? Letters
[...]
mist hij soms, de rand reageert slecht.
Misschien hier?
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:38
Ik heb even gezocht in dit topic maar kon zo even niet zo snel vinden waaronder ik moest zoeken. Maar herkennen jullie een slechte touch responsive van het iPhone scherm met Spigen screenprotector? Letters mist hij soms, de rand reageert slecht.
Ik herken dit niet op mijn Spigen Glas.tR EZ Fit Screenprotector compatibel met iPhone 15 Pro Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Nee, geen problemen mee. Werkt sinds oktober nog steeds perfect met de Ez screenprotector van Spigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:06

Aiii

何これ

De reactie van de iPhone op aanraking aanpassen

[ Voor 6% gewijzigd door Aiii op 18-04-2024 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ben in voor een nieuwe iphone 15 standaard-model. ik las destijds dat deze trager oplaadde dan de pro en de max versie? hoe zat dat verhaaltje ook alweer? ik heb het even gegoogled maar dat nieuws kan ik niet meer naar boven halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:39:
ik ben in voor een nieuwe iphone 15 standaard-model. ik las destijds dat deze trager oplaadde dan de pro en de max versie? hoe zat dat verhaaltje ook alweer? ik heb het even gegoogled maar dat nieuws kan ik niet meer naar boven halen.
Op de Apple website lijkt er geen verschil te zijn in laden tussen de 15 en de 15 Pro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kkjdncq00V4x80lcRnk4SS6p5-w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xT0ojhORlJelPKwHHxk6TQwH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deano0532
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-08 07:45
Momenteel ben ik aan het overwegen om een 15 pro aan te gaan schaffen. Op internet lees ik veel problemen met de batterijduur. Is dit probleem nog steeds aan de orde?

Ik heb nu namelijk een S22 en de reden dat ik wil overstappen is vooral door de waardeloze batterijduur in de S22.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Laatst online: 15:09
Deano0532 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 07:34:
Momenteel ben ik aan het overwegen om een 15 pro aan te gaan schaffen. Op internet lees ik veel problemen met de batterijduur. Is dit probleem nog steeds aan de orde?

Ik heb nu namelijk een S22 en de reden dat ik wil overstappen is vooral door de waardeloze batterijduur in de S22.
Misschien heb ik het gemist, of gewoon niet willen zien, maar batterijduur problemen zijn mij niet bekend. Ik heb de 15 Pro nu een half jaar en de batterijduur is een verademing vergeleken met de 13 mini die ik hiervoor had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online

Dit was de eerste paar weken na release een ding maar is destijds opgelost met een softwareupdate. Hier ook al een half jaar zeer tevreden met de batterijduur van de 15 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t

Je zal vast ook wat gelezen hebben over het warm worden van de iPhone 15 Pro. Was inderdaad net na de introductie, maar is (gelukkig) netjes verholpen.

Haal makkelijk het einde van de dag, waar ik de dag altijd begin met 80% lading :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb een Galaxy S22+ gehad, die had ook een waardeloze batterijduur. Nu de iPhone 15 Pro Max, wereld van verschil. Gebruik hem sinds oktober en geen problemen met de batterij. Was puur in het begin een dingetje, zoals anderen zeggen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 15 aangeschaft. Tot nu toe altijd Android gebruikt. Ik heb momenteel een Motorola G72 die al geen update krijgt naar Android 14. Ik ben benieuwd, ook met alles overzetten zoals Whatsapp.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2024 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Ik heb een 15 pro max. Overzetten was een verschikking. Er is een android app van apple “overstappen naar ios” oid. Dat doet wel iets maar zeker niet genoeg. Ook met whats app gedoe. Zorg er voor dat de simkaart nog in het oude toestel zit bij het overzetten / in gebruik nemen van whats app op de nieuwe phone. Ik was er op een gegeven moment zo klaar mee dat ik bijna terug wilde naar android. Ik gebruik nu overigens wel google foto’s, mail en andere google apps ipv apple apps.
Maar ik ben zeer blij met het toestel uiteindelijk!
Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:27
Goedemorgen!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier idem en na meerdere tickets bij apple nog steeds geen oplossing. Laatste keer werd volledige toestel reset voorgesteld, maar daar moet je maar net zin in hebben..

Ik hoor graag wat er bij jou uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

Erik11 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 07:31:
[...]

Hier idem en na meerdere tickets bij apple nog steeds geen oplossing. Laatste keer werd volledige toestel reset voorgesteld, maar daar moet je maar net zin in hebben..

Ik hoor graag wat er bij jou uitkomt.
@Erik11
Waarom zou je daarin geen zin hebben?

Ik neem aan dat je (gewoon) een backup hebt. Dan is zo’n reset toch geen probleem?

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels de 15 een paar dagen in gebruik en sommige dingen gingen niet goed met overzetten vanaf Android. Veel apps pakte die niet mee, terwijl die gewoon in de app store staan (zoals Bitwarden). En wat wel is overgezet, moest weer opnieuw ingesteld/ingelogd worden.
Verder is bestanden overzetten een stuk lastiger dan met Android. En sommige dingen zijn niet logisch, zoals de hoepels om een mp3 als wekker of ringtone in te stellen. Dat doet Android beter. Maar verder ben ik wel tevreden.
Het belangrijkste, Whatsapp, ging gelukkig wel goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2024 08:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Ik gebruik de 15 pro max nu een paar maanden. Het notificatiesysteem is binnen android een stuk beter beregeld. Gewoon altijd bovenin het scherm een piep kleine icon. Dit mis ik wel behoorlijk bij apple. Mis daarom ook meldingen. Of ik moet een instelling over het hoofd zien…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

eettjjuuhh schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 10:11:
Ik gebruik de 15 pro max nu een paar maanden. Het notificatiesysteem is binnen android een stuk beter beregeld. Gewoon altijd bovenin het scherm een piep kleine icon. Dit mis ik wel behoorlijk bij apple. Mis daarom ook meldingen. Of ik moet een instelling over het hoofd zien…
Als je meldingen mist die je te belangrijk vind om te missen, dan kun je bij Instellingen > Meldingen de meldingen van de betreffende app anders instellen. Kennelijk staat de Strookstijl op Tijdelijk. Als je die op Blijvend zet kun je de melding niet missen, want dan blijft de melding in beeld tot je erop tikt of ‘m wegveegt.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-09 19:17
Edit! Is opgelost

[ Voor 97% gewijzigd door Gin1216 op 10-05-2024 13:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

@Gin1216
Wát is opgelost?

Laat je de volgende keer de originele tekst staan als je die ‘Edit’ eronder zet? Dan kunnen anderen het ook nog volgen…

Of was je zó beschaamd dat je het er niet durfde te laten staan? O-)

<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hippe Lip schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:47:
@Gin1216
Wát is opgelost?

Laat je de volgende keer de originele tekst staan als je die ‘Edit’ eronder zet? Dan kunnen anderen het ook nog volgen…

Of was je zó beschaamd dat je het er niet durfde te laten staan? O-)
Desnoods... strikethrough.
Vond het gisteren ook al vreemd, maar ja... heb mijn bekkie maar weer gehouden. Stel je voor... O-)

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 11-05-2024 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

CreativeS schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 13:00:
[...]
Vond het gisteren ook al vreemd, maar ja... heb mijn bekkie maar weer gehouden. Stel je voor... O-)
We gaan hier netjes met elkaar om, hè. Het is hier gelukkig geen X/Twitter, FB, of welk ander ongecontroleerd social medium ook.

<John O`Mill>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren overgestapt van de 14 Pro Max naar de normale 15 Pro. Voelt weer als vanouds en natuurlijk handig om weer een telefoon te hebben die fatsoenlijk in je broekzak past. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 23:35

Coffee

Coffee

Ik heb enkele weken geleden de overstap gemaakt van de S22+ naar de IPhone 15 pro. De batterijduur v.d. iPhone is beter en voorspelbaarder dan die van mijn Samsung, echter valt de accu mij nog steeds tegen. Hij gaat wel een hele werkdag mee, maar je moet niet s’ avonds laat pas thuis willen komen. Dan is die al lang op. Ik heb er een MagSafe accu bij gekocht.

EV3 +A LR, HA Yellow, Prusa Mini+, ERGA08EAV3H7 & EHBH08EF6V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hippe Lip schreef op zondag 12 mei 2024 @ 11:55:
We gaan hier netjes met elkaar om, hè. Het is hier gelukkig geen X/Twitter, FB, of welk ander ongecontroleerd social medium ook.
Je kan mij wel citeren... maar ik heb niets verkeerds gezegd hoor.

Ga maar lekker verder spijkers zoeken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:02
iemand hier ook problemen met de usb c poort van de 15 pro ?
Kabel valt er gemakkelijk uit bij het aansluiten ook geen voelbare klik.

Poort is stof vrij

Valt dit onder garantie?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
deurklinkje schreef op maandag 13 mei 2024 @ 20:40:

Poort is stof vrij

Valt dit onder garantie?
Heb je toevallig een hoesje met een klein gat en een dikke kabel?
Kijk eens of de kabel goed aansluit op de USB C poort. En eerst een nieuwe kabel proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Alexknl op 13-05-2024 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:02
Alexknl schreef op maandag 13 mei 2024 @ 20:54:
[...]

Heb je toevallig een hoesje met een klein gat en een dikke kabel?
Kijk eens of de kabel goed aansluit op de USB C poort. En eerst een nieuwe kabel proberen.
Zonder hoes ook geprobeerd had nog de originele kabel die bij de iPhone kwam geprobeerd 2 keer schudden en hij valt er uit

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:23
deurklinkje schreef op maandag 13 mei 2024 @ 21:24:
[...]

Zonder hoes ook geprobeerd had nog de originele kabel die bij de iPhone kwam geprobeerd 2 keer schudden en hij valt er uit
Als je hem erin klikt, zit die dan helemaal plat tegen het frame?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

CreativeS schreef op maandag 13 mei 2024 @ 16:56:
[...]

Je kan mij wel citeren... maar ik heb niets verkeerds gezegd hoor.

Ga maar lekker verder spijkers zoeken d:)b
Ik schreef ook geen verwijt aan jou, misschien heb je het verkeerd begrepen?

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17
deurklinkje schreef op maandag 13 mei 2024 @ 20:40:

Poort is stof vrij

Valt dit onder garantie?
Stof vrij, ik had dit ook en kwam nog een hele berg stof uit. Daarna bleeft die wel zitten.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Pagina: 1 ... 69 ... 77 Laatste