pipapaulus schreef op maandag 8 januari 2024 @ 15:22:
Sinds gister in het bezit van een iPhone 15, na te zijn overgestapt vanaf een SE 2020. Moet zeggen dat het formaat me nog niet bepaald meevalt, haha. Het handzame formaat van die SE is toch echt wel fijn. Waarschijnlijk wen ik hier snel genoeg aan en wil ik niet anders meer, maar toch
Mooi apparaat!
Ik zat te twijfelen over een 13 mini precies om de reden wat jij aangeeft, en die zou ook nog eens veel goedkoper zijn. Ben echt blij dat ik die fout niet heb gemaakt. De gewone 13 heeft al een veel betere batterij, de 14 nog beter en de 15 heeft een super batterij. En van die batterij problemen wou ik voor eens en altijd af zijn. Sinds gister dus de 15 256 gb in bezit. Ik heb zelfs tests gezien waarbij de 15 een betere batterijduur dan de 15 pro heeft!
Dag 1 (dus het ding is nog aan het indexen) en met meer dan 5 uur schermtijd en veel gepriegel met het toestel heb ik rond de 26 uur batterij tijd gehaald. Waarschijnlijk zal dit veel beter gaan als dat index gedoe voorbij is (volgens mij indexen iphones de eerste paar dagen, right?).
Het toestel is wel lomp (IMHO), maar goed, daarentegen is het scherm super goed leesbaar en je kan makkelijker typen. Alle nadelen hebben ook hen voordelen zeg maar. Ja er zit geen 120 hz op maar goed daarentegen heb je wel een grotere batterij dan de 13 en 14 + dynamic island, wat ik echt super top vind.
Touch id ben ik nu al vergeten, alleen handig in de auto als je bijv. snel Flitsmeister wilt aanzetten (jaja je mag tijdens het rijden geen toestel vasthouden i know).
Ik ben echt super tevreden ermee. Kan je zonder 120 hz leven en hoef je niet per se de pro max camera, halen die handel. Voor mij was het verschil met een 256 gb pro meer dan 300 euro. Dan maar geen pro dude.