nokie schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:46:
[...]
Verder voor alle duidelijkheid héél blij, is in alle opzichten een vooruitgang en heel blij met mijn aankoop. Maar ik krijg het gebrek aan de touchID/homebutton toch nog steeds niet in de vingers.
Ik heb nu 2 jaar een iPhone 13, na een 7 en SE, en het went wel. Ik heb er ook aan moeten wennen. Het is niet zo lastig, en het komt wel, maar het is ook echt niet zo dat het helemaal halleluja geweldig is.
Er zijn best nog wel wat momenten dat ik toch de pin moet invoeren als een holbewoner. Vooral op de iPad pro. Ofwel zit ik te ver, of wil ik gewoon even ontgrendelen uit een rare hoek.
De scanner is tegenwoordig echt wel verbeterd, en je krijgt na een tijdje wel gevoel voor de 'randen' van de zone.
Ook met een bepaalde gepolariseerde zonnebril die ik heb, in felle zon, is het vaak ruzie met FaceID. Vroeger was de telefoon bij het uit de broekzak nemen al ontgrendeld en kon je aan de slag, met een beetje handigheid. FaceID is razendsnel, dat zeker, maar je moet toch altijd weer die swipe doen, wat vroeger een vingeroplegging was.
Ook liggend in bed, zonder bril (phone te dichtbij, werkt het niet)
Of inderdaad gewoon plat op de bureau even iets willen checken. Vaak was dat in mijn geval voor muziek, en dan gebruik er nu control center voor. Maar dan kan je enkel naar volgende song skippen.
Als de iPhone SE een super camera had (1 is zelfs genoeg) en een iets betere batterijduur zou ik er geen probleem mee hebben om met deze verder te doen.
Niet helemaal eens dus met @
SgtElPotato hieronder dus