Ik lees toevallig een comment in dit topic met betrekking tot de batterijduur, ik kan dan gaan terugzoeken of iemand toevallig daar al iets over geschreven heeft of de gebruiker een inhoudelijke reactie geven. Ik heb in dit geval gekozen voor het laatste.THE_BASE schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:03:
Ik lees echt veel mensen die zich enorm druk maken over de batterij. Ik weet ook niet of ik mijn batterij zoveel beter vind dan die van mijn vorige iPhone 14 Pro.
Ik kan er ook nog niets over zeggen na 3 dagen gebruik en 3 keer opladen. Bovendien is iOS 17.0 ook absoluut niet zonder bugs, dus het kan met iOS 17.0.3 of anders iOS 17.1 zeker beter worden. Vergeet ook niet dat een iPhone, zoals al meerdere keren in dit topic gezegd, op de achtergrond van alles aan het doen is en de batterij nog even moet gaan inwerken.
Zoals @Dennisdn ook aangeeft: waarom niet even teruglezen of zoekfunctie gebruiken? Zo blijft die eeuwige discussie in stand.
Om nog even inhoudelijk te reageren op jouw reactie: mijn vrouw heeft mijn 13 Pro Max nu in gebruik, zij ervaart niet dat haar batterij korter meegaat. Die iPhone zou ook op de achtergrond van alles aan het doen moeten zijn dan toch? Dan zou het nog 'inwerken' kunnen zijn, maar dat heb ik in de mate waarbij ik het nu ervaar nog nooit meegemaakt bij een nieuwe iPhone. En ik heb sinds de 4 enkel de 14 overgeslagen.