Heel wat eentonige reviews gelezen vandaag…
Het schijnt de kunst te zijn om zoveel nieuwe iPhones kapot te maken door drop test etc….
Vreemd en zonde…
Hier mijn review van mijn ‘naked’ 15 pro white.
Ik had deze op release day besteld vanuit Oostenrijk tijdens mijn vakantie, ergens boven op een berg met een behoorlijke 4g connectie op 15-sep. Later op de dag een fles ‘Big John Reserve Cuvee’ gehaald daar.
Vandaag de 15pro uitbreidt getest in de schuim/hoge luchtvochtigheid omgeving in gelijke omstandigheden naked/naked….
:strip_exif()/f/image/G3v6JyS8FUAIRiiAXxt2JHHI.jpg?f=fotoalbum_large)
Onder het genot van de ‘Big John’ :
:strip_exif()/f/image/Ci3ibEHQCfQSI04p115E7QSS.jpg?f=fotoalbum_large)
De 15oro slaagde zijn test ,ondanks de lage batterij stand en hoge luchtvochtigheid, mede door mij te voorzien van de ‘Apple Experience’ door de juiste ‘bath music’ te spelen van haar eigen muziekdienst…
/f/image/nH13kBsLapxIVm8gq5aq6x2B.png?f=fotoalbum_large)
Test resultaat 10/10
Het schijnt de kunst te zijn om zoveel nieuwe iPhones kapot te maken door drop test etc….
Vreemd en zonde…
Hier mijn review van mijn ‘naked’ 15 pro white.
Ik had deze op release day besteld vanuit Oostenrijk tijdens mijn vakantie, ergens boven op een berg met een behoorlijke 4g connectie op 15-sep. Later op de dag een fles ‘Big John Reserve Cuvee’ gehaald daar.
Vandaag de 15pro uitbreidt getest in de schuim/hoge luchtvochtigheid omgeving in gelijke omstandigheden naked/naked….
:strip_exif()/f/image/G3v6JyS8FUAIRiiAXxt2JHHI.jpg?f=fotoalbum_large)
Onder het genot van de ‘Big John’ :
:strip_exif()/f/image/Ci3ibEHQCfQSI04p115E7QSS.jpg?f=fotoalbum_large)
De 15oro slaagde zijn test ,ondanks de lage batterij stand en hoge luchtvochtigheid, mede door mij te voorzien van de ‘Apple Experience’ door de juiste ‘bath music’ te spelen van haar eigen muziekdienst…
/f/image/nH13kBsLapxIVm8gq5aq6x2B.png?f=fotoalbum_large)
Test resultaat 10/10