Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
gerben-82 schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:10:
Wie heeft dit ook?

Heb de iphone 15 pro op 80 procent laden gezet.
Maar elke ochtend is ie toch volledig opgeladen.
Apple zegt er zelf dit over:
With 80% Limit enabled, your iPhone will occasionally charge to 100 percent to maintain accurate battery state-of-charge estimates.
Misschien toestel even herstarten mocht hij echt elke ochtend tot 100% doorladen?

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 00:01
rmk_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 02:57:
[...]

Zodra ik mijn telefoon binnen heb ga ik kijken of mijn Huion teken scherm werkt. Bij een Android werkt die al wel en zelfs aangesloten aan een Switch als scherm.
ik hoor graag je bevindingen! :D

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14:44
Wie heeft dit ook?

Bij was die 90% toen ik hem van de lader haalde, het blijkt wel dat hij zichzelf tot 100 heeft opgeladen en dan is het gezakt naar 90% tijdens dat de iPhone was aangesloten op het net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 14:47

reaL_G

G

THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:12:
[...]

Verdacht? Het is onafhankelijk, dus zal wel niet interessant genoeg zijn.
vorig jaar deed ie hetzelfde bij de 14 modellen 13pro er niet bij. (en meerdere reviewers)
Zoiets wil je toch zien 1 op 1 vergelijking.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:56
Ben alles aan het overzetten van mijn 13 Pro naar de 15 Pro. Werkt allemaal aardig, maar ik loop tegen problemen aan bij het scannen van QR code voor allerhande authentication apps. De 15 Pro scant 9 van de 10 keer de code niet die op mijn beeldscherm staat.

Ben ik daarin de enige of herkennen meer mensen dit?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:42
Wie heeft dit ook?

Staat ie op “80% limiet”? Of op “geoptimaliseerd opladen”.
Ik zag in een YouTube filmpje dat als ie op “ 80% limiet” staat, iOS naar 17.0.2 geupdated moet worden.

Als bovenstaande is gedaan zou ie enkel af en toe naar 100% opladen om de batterij te kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
deze iPhone 15 Pro stopt wel beduidend sneller (itt de 14 Pro) met opladen zodra ik 'm in de auto gebruik icm CarPlay / Waze en bedraad heb aangesloten.

Ben nu op vakantie en met ritten van zo'n +3 uur per dag zie ik regelmatig de melding dat de iPhone gestopt is met opladen. (Uiteraard wel airco in de auto aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:26

The Legend

*Plop*

AppleFan2007 schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:29:
[...]

Bij was die 90% toen ik hem van de lader haalde, het blijkt wel dat hij zichzelf tot 100 heeft opgeladen en dan is het gezakt naar 90% tijdens dat de iPhone was aangesloten op het net.
1e nacht was bij mij 98%. Gisteren met ca. 30% weer op de lader gelegd en vanochtend precies op 80% eraf. Hij laadt echt op basis van verbruik denk ik dus.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
Lees toch heel veel ervaringen over een te hete ;) 15 Pro

The iPhone 15 Pro Max gets so hot sometimes, that if you’re using it caseless you can’t even hold it.

https://x.com/rjeytech/st...&t=UkkMboGqp6PrvFGrzDDj-g

[ Voor 23% gewijzigd door Otto Jans op 24-09-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Otto Jans schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:42:
Ben toch nog blij met mijn 13 Pro Max als ik alle ervaringen lees op X.

The iPhone 15 Pro Max gets so hot sometimes, that if you’re using it caseless you can’t even hold it.

Titanium captures heat 12 times more than aluminum.
Ze verzinnen elk jaar van alles. Maar fijn dat je nog blij bent met je iPhone 13 Pro Max. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:42
The Legend schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:41:
[...]

1e nacht was bij mij 98%. Gisteren met ca. 30% weer op de lader gelegd en vanochtend precies op 80% eraf. Hij laadt echt op basis van verbruik denk ik dus.
Dat is hij de “geoptimaliseerd opladen” functie het geval.
Bij de “80%-limiet” zou dit niet mogen en moet ie stoppen bij 80%, terugvallen tot 75% en dan weer tot 80%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

hk12nl schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:28:
[...]

Enigsinds bedacht je telefoon op de juiste plekken neerleggen. Op zachte ondergronden voornamelijk. Niet buiten op de tegels :9
@datadevil https://amzn.eu/d/cgVwjm7
Ik heb deze gesteld. Ik twijfel nog over een screenprotector voor de achterkant. Of iets van een folie. Maar daarmee verlies je wel mogelijk wat grip van de achterkant. Met Apple Care is dat misschien ook niet nodig dan.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:39
_Bailey_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:36:
deze iPhone 15 Pro stopt wel beduidend sneller (itt de 14 Pro) met opladen zodra ik 'm in de auto gebruik icm CarPlay / Waze en bedraad heb aangesloten.

Ben nu op vakantie en met ritten van zo'n +3 uur per dag zie ik regelmatig de melding dat de iPhone gestopt is met opladen. (Uiteraard wel airco in de auto aan)
Had ik met de 14 ook. Laden in de auto aan MagSafe gaat nog goed, maar tegelijk Flitsmeister aan en binnen 5 minuten stoppen met laden omdat ie te warm werd.. Bij mij simpel opgelost door een ongebruikt luchtrooster dat toevallig naast de carkit zit erop gericht. Nu is ie juist ijskoud als ik hem uit de carkit pak 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
The Legend schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:41:
[...]

Dat is hoe de functie sinds iOS 13 zou moeten werken, enkel laden op basis van hoeveel er verbruikt wordt. Echter heeft dit bij mij nooit gewerkt.
Bij de 80%-limiet zou je toch echt verwachten dat het op 80% stopt met laden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Drardollan schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:33:
Ben alles aan het overzetten van mijn 13 Pro naar de 15 Pro. Werkt allemaal aardig, maar ik loop tegen problemen aan bij het scannen van QR code voor allerhande authentication apps. De 15 Pro scant 9 van de 10 keer de code niet die op mijn beeldscherm staat.

Ik heb al enkele iPhone 15’s moeten instellen en dat is toch een patroon dat ik al heb gezien, dat het soms lastig is vooraleer de code gescand is. Voornamelijk bij het patroon te scannen om alle data van de oude naar de nieuwe iPhone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

datadevil schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:01:
[...]

op het gevaar van blijkbaar enorm commentaar af: [Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is dit hoesje: uitvoering: Nudient Thin Case Magsafe (iPhone 15 Pro) Blauw

Overigens ook overwogen zonder hoesje te doen voor de meeste dagen maar ik vind het altijd wat moeilijk vinden om de telefoon zo op de lensen te laten rusten, hoe doen mensen zonder hoesje dat dan..?
Wallet er achterop plakken :D

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:34
Wat vinden jullie van de batterij tot nu toe in de 15 pro max? Ik ben er zelf nog niet echt over uit of ik er gelukkig van wordt.. Hij lijkt voor het gevoel wat snel leeg te gaan, of is het nog steeds zo dat een batterij in de eerste dagen nog moet “wennen” aan het gebruik?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14:56
AppleFan2007 schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:09:
[...]

Ik heb al enkele iPhone 15’s moeten instellen en dat is toch een patroon dat ik al heb gezien, dat het soms lastig is vooraleer de code gescand is. Voornamelijk bij het patroon te scannen om alle data van de oude naar de nieuwe iPhone.
Dan maak ik mij geen zorgen, dank.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:39
Toppe schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:10:
[...]

Wallet er achterop plakken :D
Ja, dat is helemaal niet zo gek. Ik heb dat gisteren even gedaan op mijn 14 Pro, omdat ik mijn hoesje en iPhone even schoon had gemaakt en dat werkt prima. Hij rust dan mooi op de wallet. Ik weet niet of dit bij een Pro Max ook werkt.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
crazylegs schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:17:
Wat vinden jullie van de batterij tot nu toe in de 15 pro max? Ik ben er zelf nog niet echt over uit of ik er gelukkig van wordt.. Hij lijkt voor het gevoel wat snel leeg te gaan, of is het nog steeds zo dat een batterij in de eerste dagen nog moet “wennen” aan het gebruik?
je kan na ongeveer een weekje na setup (indexeren e.d.) van een splinternieuwe iPhone pas een echt beeld krijgen qua batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb de 15 pro, want na de 13 mini besefte ik dat de extra lenzen nog meer fotomogelijkheden zouden ontsluiten.

Maar in het kort lijkt een 15pro iets van 10% lichter, 10% sneller en 10% goedkoper dan een 14pro. Niet echt grote sprong tov 14pro, maar tov 13mini wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Na de aanschaf van een Pro Max en een Thunderbolt 4 kabel geraak ik even in het duister hoe ik zou kunnen testen wat de datasnelheid is als ik een flink bestand wil overzetten. Iemand enig idee hoe ik dit kan testen op macOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:44
ViezeVis schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:55:
[...]

@datadevil https://amzn.eu/d/cgVwjm7
Ik heb deze gesteld. Ik twijfel nog over een screenprotector voor de achterkant. Of iets van een folie. Maar daarmee verlies je wel mogelijk wat grip van de achterkant. Met Apple Care is dat misschien ook niet nodig dan.
Thanks, deze ga ik ook maar bestellen. Niks vervelender als de lens beschadigd van je camera

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:11
Otto Jans schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:42:
Lees toch heel veel ervaringen over een te hete ;) 15 Pro

Dat titanium hitte 12 keer beter geleidt dan aluminium kan best zijn, maar de Pro t/m 14 had geen aluminium, maar een stalen band om het frame. En staal heeft een niet erg andere soortelijke warmte dan titanium. Overigens is het grootste deel van het frame van de Iphone nog steeds aluminium, of het nu de gewone of de Pro is. Het staal of titanium dat je aan de zijkant van de Pro ziet is een dunne band die om het frame is vastgemaakt. Dus titanium lijkt niet de oorzaak van de gevoelde hitte.
Het probleem van overmatige opwarming lijkt me eerder te komen van de nieuwe processor die misschien toch niet zo zuinig en koel werkt als verwacht, of doordat de vapour chamber van de nieuwe Iphones niet optimaal werkt (al heb ik ook wel eens gelezen dat Apple sowieso niet de moeite doet om een vapour chamber te gebruiken...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Zelf gebruik ik ook altijd een case, maar ben wel super zuinig op mijn spullen. Daarom eigenlijk even benieuwd naar het volgende.

Poll: Hoeveel keer per jaar laat je je iPhone per ongeluk vallen?
0
<3
>5
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405981&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:06
Yzord schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:32:
Na de aanschaf van een Pro Max en een Thunderbolt 4 kabel geraak ik even in het duister hoe ik zou kunnen testen wat de datasnelheid is als ik een flink bestand wil overzetten. Iemand enig idee hoe ik dit kan testen op macOS?
Misschien even Activiteitenweergave aanzetten en dan kijken hoe snel de schijf gegevens ontvangt.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:37
Dennisdn schreef op zondag 24 september 2023 @ 06:41:
En voor degenen voor wie USB-C de grote gamechanger is.... Echt bijna geenéén bestaande USB-C-kabel werkt. Ik dacht het doosje incl kabel direct in de box met Apple-meuk te gooien, maar moest hem nu alweer opduiken nadat ik ongeveer 20 USB-C-kabels heb geprobeerd die al in huis slingerde. Incl dure van Anker e.d.
Ik heb even wat snel geprobeerd :

Anker USB-C to USB-A -> doet het
Ugreen USB-C to USB-A -> doet het
No name cheap ass 30cm USB-C to USB-A -> doet het

Ugreen USB-C to USB-C op een Baseus 20W lader -> doet het maar ik zie dat het laadsymbool continu aan en uit gaat. Even in andere stopcontact gegooid en hetzelfde probleem.

Dezelfde kabel als hierboven met een Apple 35W charger geeft het probleem niet dus het ligt aan de Baseus lader.

Dus dat het gros het niet doet bij jou vind ik wel vreemd. Heb je verschillende laders geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:06
Bij mij werken ook alle kabels die ik tot nu toe geprobeerd heb. Stuk of 6 verschillende denk ik, ook usb c naar usb c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Tot nu toe bevalt de overstap naar iOS erg goed en heb ik geen spijt!
Er valt alleen een paar dingen op, ik denk bugs?
Als ik Whatsapp berichtjes stuur, dan krijg ik soms een luid geluid (soort bonk?) wanneer ik op versturen druk en soms (tijdens dat iemand mij een bericht stuurt) het normale subtiel geluidje. Telefoon staat op geluid.
Net op YouTube had ik last van een zwart scherm (filmpje zelf) na twee keer YouTube opnieuw op te starten was het weg.
En het valt me op dat de kleuren een stuk minder fel zijn dan op mijn Oneplus 9 Pro.
Van de rest, ook blij met de Max keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Haas schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:47:
[...]

Misschien even Activiteitenweergave aanzetten en dan kijken hoe snel de schijf gegevens ontvangt.
Hmm, dank voor je antwoord en heb dus even zitten stoeien maar ik zie niet in hoe ik dat via Activiteitenweergave kan inzien. Paar tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
dcell schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:55:
[...]

Dus dat het gros het niet doet bij jou vind ik wel vreemd. Heb je verschillende laders geprobeerd ?
Ik heb zelfs geenéén adapter geprobeerd maar alleen de USB van laptop (omdat mijn vaste wekker-liedje niet mee overgezet was). Uiteindelijk nog wat meer getest om te kijken welke van de vele kabeltjes gedegradeerd konden worden van nerd-la naar meukdoos. Die van Apple deden het, een hele goedkope deed het én die bij de PS5 zat doet het ook, de rest (als in 10+ kabels) niet.

Wat dan weer wél goed werkt: Aan de Dell-dock ipv laptop. Alleen weer jammer dat je dan een iPhone op je scherm krijgt ipv fullscreen beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:06
Yzord schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:18:
[...]

Hmm, dank voor je antwoord en heb dus even zitten stoeien maar ik zie niet in hoe ik dat via Activiteitenweergave kan inzien. Paar tips voor me?
Klik op tabblad Schijf en dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LDc5Qu-rwTW0ZTmC1uz1x2vgtKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DurBjTO92j7tZEcZTAj9inxo.png?f=user_large

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Redondo1982 schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:23:
[...]

Ja, dat is helemaal niet zo gek. Ik heb dat gisteren even gedaan op mijn 14 Pro, omdat ik mijn hoesje en iPhone even schoon had gemaakt en dat werkt prima. Hij rust dan mooi op de wallet. Ik weet niet of dit bij een Pro Max ook werkt.
Ja :)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
Foxpat schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:00:
Bij mij werken ook alle kabels die ik tot nu toe geprobeerd heb. Stuk of 6 verschillende denk ik, ook usb c naar usb c.
Heb hier ook een drietal goedkope braided USB-C kabels van de Action liggen die het allemaal prima doen op zowel een 10w en 18W Apple lader als een 65W lader van AliExpress. Een Lightning kabel van de Action heeft het ook altijd prima gedaan op mijn iPhone 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Net de 15 Pro uit m'n zak gevallen toen ik ging zitten. Slechts van 30cm hoogte maar de rand is beschadigd. Helaas dat titanium niet zo kras en deuk bestendig is als rvs. Balen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Garret1410 schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:27:
Net de 15 Pro uit m'n zak gevallen toen ik ging zitten. Slechts van 30cm hoogte maar de rand is beschadigd. Helaas dat titanium niet zo kras en deuk bestendig is als rvs. Balen.
Dat is k*t. Daarom dus een hoesje!
Deze devices zijn mij te kostbaar om naakt te gebruiken.
Een slippertje is zo gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:46
Hier nu ook 2 dagen met de 15 pro gespeeld. Prachtig apparaat, vooral het scherm!

Maar toch mis ik de vorm factor van de 13 mini. Jammer dat ze met de mini gestopt zijn, dat was voor mij een insta buy geweest.

Misschien nog even wennen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Haas schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:21:
[...]

Klik op tabblad Schijf en dan:
[Afbeelding]
Duh, bedankt. Ik zat maar te zoeken in de lijst erboven 8)7 geheel over het hoofd gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zojuist 15pm in gebruik genomen, echter ontvang ik geen sms’jes meer (Odido). Ik heb verschillende 2fa’s gehad waarbij ik een code per sms zou moeten ontvangen, maar geen enkele komt binnen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:37
Dennisdn schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:21:
[...]

Ik heb zelfs geenéén adapter geprobeerd maar alleen de USB van laptop (omdat mijn vaste wekker-liedje niet mee overgezet was). Uiteindelijk nog wat meer getest om te kijken welke van de vele kabeltjes gedegradeerd konden worden van nerd-la naar meukdoos. Die van Apple deden het, een hele goedkope deed het én die bij de PS5 zat doet het ook, de rest (als in 10+ kabels) niet.

Wat dan weer wél goed werkt: Aan de Dell-dock ipv laptop. Alleen weer jammer dat je dan een iPhone op je scherm krijgt ipv fullscreen beeld.
Ik zou die kabels dan maar proberen met een adapter. Misschien ligt het aan de incompabiliteit van je laptop i.c.m. de kabels.

Ik heb nu toevallig een de telefoon aan mijn iMac hangen (Ugreen A to C) en ook daar heb ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Laatst online: 19-09 00:01
sterkte :F ;(

klikkerdeklik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:52
Ik heb ook een baalmomentje: ik vind mijn kleur iPhone 15 Pro Max niet mooi. Ik had liever een witte gewild. Heb nu een zwarte. :-(

Morgen Apple maar even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ouch, ik kan het me helemaal inbeelden hoe het is gegaan. Ook hoe je humeur moet zijn lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dennisweb schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:43:
Ik heb ook een baalmomentje: ik vind mijn kleur iPhone 15 Pro Max niet mooi. Ik had liever een witte gewild. Heb nu een zwarte. :-(

Lol, leuk te lezen op zondag die tweakers authisten haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Yzord schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:46:
[...]

Euh? Ga je mij nou voor autist uitmaken? Ik ben chronisch ziek genoeg, maar autisme is er niet één van. Verwacht wel excuses, eigenlijk. Niet cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-09 00:47
[...]

Doe eens normaal, joh. Autist schrijf je trouwens zonder h. Moet ik nu ook een opmerking maken over jouw schrijfvaardigheid?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dennisweb schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:47:
[...]

Euh? Ga je mij nou voor autist uitmaken? Ik ben chronisch ziek genoeg, maar autisme is er niet één van. Verwacht wel excuses, eigenlijk. Niet cool.
Bedankt, nu kan ik mijn scherm schoonmaken haha

edit: uhm, het was maar een grapje hoor jongens...jemig 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Yzord op 24-09-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24

Dan kunnen we elkaar de hand geven. Ik zat er 1 online te bestellen bij Amac. Toen ik de betaling af wilde ronden via de rabo app had ik opeens de raboscanner nodig. Die lag in mijn auto, dus mijn vrouw snel gehaald, maar de qr code was inmiddels verlopen.
Opnieuw besteld dus, want ze vlogen als warme broodjes over de toonbank, en wilde er zeker van zijn er 1 te hebben.
Heb ik per ongeluk een zwarte besteld ipv het blauw wat ik mooi vond. Maargoed, hij zit toch in een hoesje, en van de kleur zie je weinig als je hem gebruikt. Wilde een 512 hebben in het blauw. Maar het is een zwarte met 1 tb geworden.
Had gelijk een bericht naar amac gestuurd of ze het nog konden veranderen. Antwoord kon 8 uur duren, maar heb na 2 dagen nog steeds geen tegenbericht gehad. Baalde er wel van maargoed. Niets meer aan te doen.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:50:
[...]
Een thread als deze geeft je inderdaad wel inzicht in hoe sneu het met sommigen gesteld is ja….. grapjes over dat inzicht doen het al helemaal niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Drardollan schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:33:

Hier van een 11 pro naar de 15 pro. Geen enkel probleem met het overzetten van alles gehad. Het duurde alleen wel 1,5 uur.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
*snip* niet op de man.

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 25-09-2023 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Snap het echt niet. Je kan toch gewoon een kleur niet mooi of een andere kleur mooier vinden? Ik zeg toch niet dat ik er in een praatgroepje van moet? Dan ben je toch niet 'sneu'? Zo gaan we niet met elkaar om op Tweakers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:18
Zojuist mijn 15 Pro Max Natural Titanium bij de store in Amsterdam opgehaald, dit i.c.m de Clear case, beauty en keer wat anders voor mij, blij mee.

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:10:
[...]

Een thread als deze geeft je inderdaad wel inzicht in hoe sneu het met sommigen gesteld is ja….. grapjes over dat inzicht doen het al helemaal niet goed.
Inderdaad. Behoorlijk sneu om anderen zo aan te vallen op een forum. Slaat helemaal nergens op. Anoniem achter je schermpje zitten tikken, durf je wel wat te zeggen. Maar als je offline voor me staat, waarschijnlijk een stuk minder |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Ik zeg ook even niets hierover. :/

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RiccardoNL schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:25:
[...]

Inderdaad. Behoorlijk sneu om anderen zo aan te vallen op een forum. Slaat helemaal nergens op. Anoniem achter je schermpje zitten tikken, durf je wel wat te zeggen. Maar als je offline voor me staat, waarschijnlijk een stuk minder |:( .
Ben je heul groot? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
Helaas, ik val niet op mannen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
#doeslief

[ Voor 41% gewijzigd door Daedalus op 25-09-2023 20:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dennisweb schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:23:
Snap het echt niet. Je kan toch gewoon een kleur niet mooi of een andere kleur mooier vinden? Ik zeg toch niet dat ik er in een praatgroepje van moet? Dan ben je toch niet 'sneu'? Zo gaan we niet met elkaar om op Tweakers.
Zand er over, mijn excuses als ik je enigszins geraakt hebt. Ik was gewoon jolig en jij zit even in een mindere bui. Kan gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RiccardoNL schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:26:
[...]

Helaas, ik val niet op mannen :+ .
Haha, ik wel dan? Oké. You got me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
*snip* niet op de man

[ Voor 112% gewijzigd door Daedalus op 25-09-2023 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
Ik vind overigens wel dat die ietwat afgeronde randen echt enorm veel toevoegen aan de feel. Zoveel beter dan de 12/13/14 Pro. Nog niet zo fijn als de 11 Pro, maar zeker de goede kant op, samen met het lichtere gewicht van de titanium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

Ik kan het mij voorstellen, we waren net bij Amac en die Natural Titanium is niet lelijk, Blue Titanium ook niet. Maar het verschilt wel in welk licht je het ziet en bij NT vond ik de titanium rand niet mooi, alsof het niet behandeld is. Uiteindelijk ben ik blij met iPhone 15 Pro in Black Titanium en het is maar voor... nog 363 dagen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Foxpat schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:28:
Ik vind overigens wel dat die ietwat afgeronde randen echt enorm veel toevoegen aan de feel. Zoveel beter dan de 12/13/14 Pro. Nog niet zo fijn als de 11 Pro, maar zeker de goede kant op, samen met het lichtere gewicht van de titanium.
Jup, de grip is echt veel prettiger itt de vorige iPhones (12/13/14)

Verder ben ik nog in dubio om m’n Pro om te wisselen voor een Pro Max.
Ik lees zoveel goede berichten over mensen die de overstap hebben gemaakt van een Pro naar Pro Max, juist om ‘t nieuwe gewicht en afwerking van de randen.
Het gewicht is in deze 15 serie echt beduidend anders verdeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Precies… de man van de grote ramp omdat zijn telefoon een uurtje later werd bezorgd…. Maar zoals gezegd geeft het een goed inzicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2023 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:29:
[...]

Ik kan het mij voorstellen, we waren net bij Amac en die Natural Titanium is niet lelijk, Blue Titanium ook niet. Maar het verschilt wel in welk licht je het ziet en bij NT vond ik de titanium rand niet mooi, alsof het niet behandeld is. Uiteindelijk ben ik blij met iPhone 15 Pro in Black Titanium en het is maar voor... nog 363 dagen. :+
Ik vind de NT er op alle foto’s en filmpjes uitzien als ‘één klomp iPhone’. Het doet niet zoveel voor me. Bij de witte Pro Max had ik wel een ‘wow!’-effect, en die heb ik nu in mijn handen :D . Maar het is natuurlijk maar net wat je smaak is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
_Bailey_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:34:
[...]

Ik lees zoveel goede berichten over mensen die de overstap hebben gemaakt van een Pro naar Pro Max, juist om ‘t nieuwe gewicht en afwerking van de randen.
Helemaal zonder een case (ook wel enigszins met) voelt de Max dit keer echt beduidend beter aan. Zowel gewicht als enige ronding zorgt hiervoor. Dat is ook de reden waarom ik alsnog voor de Max ben gegaan, na een jaar lang de 14 Pro Max te hebben gehad. Je moet je er wel mentaal overheen zetten en de kans echt geven, anders is het bij voorbaat al gedoemd te mislukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:02
_superboer_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:32:
Zojuist 15pm in gebruik genomen, echter ontvang ik geen sms’jes meer (Odido). Ik heb verschillende 2fa’s gehad waarbij ik een code per sms zou moeten ontvangen, maar geen enkele komt binnen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Misschien even reboot? Mijn telefoon bleef steken op Edge ipv 5g en dat was ook na reboot verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:38:
[...]

Helemaal zonder een case (ook wel enigszins met) voelt de Max dit keer echt beduidend beter aan. Zowel gewicht als enige ronding zorgt hiervoor. Dat is ook de reden waarom ik alsnog voor de Max ben gegaan, na een jaar lang de 14 Pro Max te hebben gehad. Je moet je er wel mentaal overheen zetten en de kans echt geven, anders is het bij voorbaat al gedoemd te mislukken.
Jij trekt mij nog eens over de streep met je mooie ervaringen d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone

Dit dus, vandaar mijn omruil actie NT van vandaag. Niet dat ik echt baalde maar wilde het alsnog graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 06:42

pdavie2311

Live life to the fullest..

[...]

Ik wist het Geert! Whaha! Ik vind mijn Pro Max al te klein joh. Kom maar op met die kano’s volgend jaar Apple! 😜

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
[...]

Ik ben ook overgestapt van altijd normale Pro naar dit keer Pro Max, en het is zeker goed te doen. En ik denk dat het met wennen alleen nog maar beter wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Foxpat schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:47:
[...]

Ik ben ook overgestapt van altijd normale Pro naar dit keer Pro Max, en het is zeker goed te doen. En ik denk dat het met wennen alleen nog maar beter wordt :)
Soms twijfel ik of ik wel de Max heb 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Ik heb anders helemaal zin in natural titanium! Maar misschien heb ik een overdosis titanium nu ik bezig ben mijn titanium uitlaat in te wikkelen met titanium uitlaatband. _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tijd voor een Pro Max-topic waarbij het Pro-topic straks uitgestorven is. Ik voel mij eenzaam, haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
[...]

Nvt

[ Voor 7% gewijzigd door Steenw op 24-09-2023 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Yzord schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:26:
[...]

Zand er over, mijn excuses als ik je enigszins geraakt hebt. Ik was gewoon jolig en jij zit even in een mindere bui. Kan gebeuren.
Excuses geaccepteerd. Spotten met welke ziekte dan ook gaat bij mij niet op. Vandaar mijn reactie.

Vanmiddag maar even naar iemand bij wie ik de witte op kan halen. Kost wel een klein beetje extra en een drup benzine, maar dan ben ik ook weer blij. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:48
Dennisweb schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:57:
[...]

Excuses geaccepteerd. Spotten met welke ziekte dan ook gaat bij mij niet op. Vandaar mijn reactie.

Vanmiddag maar even naar iemand bij wie ik de witte op kan halen. Kost wel een klein beetje extra en een drup benzine, maar dan ben ik ook weer blij. :)
Autisme is geen ziekte… :F
Misschien met z’n allen weer focussen op het onderwerp van het topic…

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

pdavie2311 schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:46:
[...]

Ik wist het Geert! Whaha! Ik vind mijn Pro Max al te klein joh. Kom maar op met die kano’s volgend jaar Apple! 😜
Idd. Net nog even naar de 14pro max gegrepen en die voelt groter ;). Ik blijf erbij, zodra er een simkaart in een ipad mini kan ben ik de eerste die hem koopt.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:55:
Tijd voor een Pro Max-topic waarbij het Pro-topic straks uitgestorven is. Ik voel mij eenzaam, haha. :+
En ik vraag me juist af hoe fijn een Mini Pro van titanium dan wel niet in de hand moet liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:10
Sinds gisteren van een 12 pro max naar de 15 pro 256 natural gegaan.
Ben wel blij naar de overgang van Max naar de normale pro om nu weer veel dingen met 1 hand te kunne bedienen. En ga dit keer waarschijnlijk geen hoesje erom doen. mn 12 pro max tig keer laten vallen met originele lederen hoesje en alsnog achterkant gebarst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Tylen schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:02:
[...]

Idd. Net nog even naar de 14pro max gegrepen en die voelt groter ;). Ik blijf erbij, zodra er een simkaart in een ipad mini kan ben ik de eerste die hem koopt.
Echt hè? Mijn AWU2 had ook wel 52mm mogen zijn 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Das kut, AC+ genomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
syntesia schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:05:
Ben wel blij naar de overgang van Max naar de normale pro om nu weer veel dingen met 1 hand te kunne bedienen. En ga dit keer waarschijnlijk geen hoesje erom doen. mn 12 pro max tig keer laten vallen met originele lederen hoesje en alsnog achterkant gebarst.
Dan is zo’n Max echt een stuk sneller kapot dan de gewone. Die lederen cases van Apple overleven normaal alles, die zijn zo dik gevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:50:
[...]

Bedankt, nu kan ik mijn scherm schoonmaken haha

Kan het wel plaatsen. Als ik een nieuwe mobiel koop zie ik de kleur nog geen 5 minuten, dan zit er al een cover en protector op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
syntesia schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:05:
Dus je hebt een telefoon -met hoesje- tig keer laten vallen en gaat nu een nieuw toestel zonder hoesje gebruiken? Aparte redenering..

[ Voor 5% gewijzigd door Tranquility op 24-09-2023 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Foxpat schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:47:
Ik ben van een gewone 12 naar de 15 Pro Max gegaan. Ook omdat ik een groter scherm wilde en uiteraard de grotere batterijduur en natuurlijk USB-C.

Ja, hij is iets zwaarder dan de 12, maar het voelt gewoon heel fijn in de hand met Spigen Ultra Hybrid hoesje eromheen. Echt een pracht van een toestel, erg blij met m'n keuze, ook met de kleur Naturel titanium. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:12:
[...]

Kan het wel plaatsen. Als ik een nieuwe mobiel koop zie ik de kleur nog geen 5 minuten, dan zit er al een cover en protector op
Ja, maar dit jaar is de kleur en usb-c nagenoeg de twee elementen waaraan je kan zien of het een nieuwe is. De fun is er dan snel van af en ik vermoed dat het bij sommigen al het geval is. Ohja, en de actie-knop. Ik ben nog steeds alles aan het uitpluizen en mezelf aan het motiveren om toch een 15 Pro te nemen haha.

Bovendien is natural titanium nu de kleur om te kopen (en ik vind hem ook mooi), maar het lijkt me wel een kleur die je straks enorm gaat vervelen.

Ik heb zelf namelijk al heel vaak gehad: oké, ik heb een nieuwe iPhone. Waar kon ik dat alweer aan zien? Na 5 min weet je gewoon niet of je nu een nieuwe hebt of nog steeds de voorganger. Dat kan je negatief en positief bekijken overigens. Je merkt er niks van, tenminste als je het hebt over één tot twee generaties terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Tranquility schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:17:
[...]

Ik ben van een gewone 12 naar de 15 Pro Max gegaan. Ook omdat ik een groter scherm wilde en uiteraard de grotere batterijduur en natuurlijk USB-C.

Ja, hij is iets zwaarder dan de 12, maar het voelt gewoon heel fijn in de hand met Spigen Ultra Hybrid hoesje eromheen. Echt een pracht van een toestel, erg blij met m'n keuze, ook met de kleur Naturel titanium. _/-\o_
Dat is inderdaad een mooie stap en ook een stap die je echt gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Dennisdn schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:04:
[...]

En ik vraag me juist af hoe fijn een Mini Pro van titanium dan wel niet in de hand moet liggen :)
Ben benieuwd of ze daar ooit mee gaan komen. Je ziet toch een hoop mensen hierom vragen. Apple is alleen zo’n sterk merk dat mensen bereid zijn een grotere telefoon voor lief te nemen. Ik ben ook een Mini-liefhebber, maar het grotere en veel betere scherm van de 14 Pro heeft me wel te pakken. Dus als er een Mini komt met deze specs dan zou ik er alsnog heel erg over na moeten denken. Bovendien had ik met de Mini veel verkeerde toetsenbord-aanslagen, ondanks ik kleine handjes heb.

Voor mij zou de ultieme aanvulling een iPad Mini Pro zijn. Die mis ik echt. De huidige iPad Mini vind ik echt een behoorlijke achteruitgang als je de Pro serie gewend bent. Niet helemaal juiste topic, maar wilde het wel even meegeven haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Redondo1982 op 24-09-2023 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
cracking cloud schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:38:
[...]

Misschien even reboot? Mijn telefoon bleef steken op Edge ipv 5g en dat was ook na reboot verholpen.
Ik had al wel een aantal keer gereboot en zat wel op 5g. Inmiddels is het verholpen, maar ik heb geen idee waardoor. Ik heb de eerder verzonden sms’jes ook niet alsnog ontvangen, maar krijg nieuwe berichten wel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

Zo ook een upgrade van de 14 pro naar 15 pro

Pff zware bevalling met de migratie naar de 15, bleek dat ik end to end to end encryptie aan staat op de chat export kopie. Had de migratie een paar keer gedaan alles mee behalve de whatsapp. Encrytion uitgezet en toen ging het goed.

Net ff de usb c getest en dat is wel mooi 1gb verbinding om mijn iCloud foto’s en instellingen weer terug te brengen. Ideaal.

Hier weer een blije man. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YmUyLyvJoEwsrWn-J2pURcCUgFM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/18CIJQDZDPsaG1yFCHRXuHkh.png?f=fotoalbum_large

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Redondo1982 schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:21:
Ja, maar dit jaar is de kleur en usb-c nagenoeg de twee elementen waaraan je kan zien of het een nieuwe is. De fun is er dan snel van af en ik vermoed dat het bij sommigen al het geval is. Ohja, en de actie-knop. Ik ben nog steeds alles aan het uitpluizen en mezelf aan het motiveren om toch een 15 Pro te nemen haha.
Klopt.
Maar na het zien van de batterijduurtest video zou ik zeker voor de Pro Max gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:42
Ikmben van een 14 pro max naar de gewone iphone 15 gegaan en dat bevalt me uitstekend. Zijn er nog meer mensen die de gewone 15 of 15 plus hebben gekozen? Hoe bevalt het jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:48
elaho schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:30:
Ikmben van een 14 pro max naar de gewone iphone 15 gegaan en dat bevalt me uitstekend. Zijn er nog meer mensen die de gewone 15 of 15 plus hebben gekozen? Hoe bevalt het jullie?
ik twijfel om van een gewone 14 pro (niet max) naar een iphone 15 te gaan, waarom? vooral het gewicht speelt parte ik vind de 14 pro echt zwaar. de 15 pro moet ik bijleggen en daar heb ik dit moment echt geen trek in.

eventueel 1 op 1 wisselen of wat geld er aan over houden is altijd prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tranquility
elaho schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:30:
Ik wilde in eerste instantie voor de 15 Plus gaan, komende van een gewone 12, maar wilde toch een groter scherm. Omdat ik tevens 256GB opslag wilde, werd de 15 Plus behoorlijk aan de prijs. Maar omdat het verschil met de 15 Pro Max meeviel omdat deze niet bij 128GB begint maar bij 256G hoefde ik daar dus geen extra meerprijs voor de betalen en was het verschil tussen de 15 Plus en de 15 Pro Max nog maar 230 euro. Tja, daar hoefde ik niet lang over na te denken en is het dus toch de 15 Pro Max geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Inhumanous schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:34:
ik twijfel om van een gewone 14 pro (niet max) naar een iphone 15 te gaan, waarom? vooral het gewicht speelt parte ik vind de 14 pro echt zwaar. de 15 pro moet ik bijleggen en daar heb ik dit moment echt geen trek in.

eventueel 1 op 1 wisselen of wat geld er aan over houden is altijd prima.
Er zal niks mis zijn met een normale 15, mits je het bij 128GB houdt, anders loopt de prijs snel op. Apple is wat extra opslag betreft niet goedkoop.. Daarom is het ook zo mooi dat de 15 Pro Max bij 256GB begint.

[ Voor 5% gewijzigd door Tranquility op 24-09-2023 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Jerry is weer lekker bezig: YouTube: How much 'Titanium' does iPhone 15 Pro *actually* have? - NO SECRET...

15 Pro Max heeft dus een titanium omlijsting behuizing ter waarde van 30 Euro per iPhone omdat ze 1mm grade 5 titanium hebben gebruikt, en de rest van het interne behuizing is aluminium..

[ Voor 27% gewijzigd door Reem0nN op 24-09-2023 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:42
Ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind dat het behoorlijk wat geld scheelt. Ik betaal nu 870 euro voor mijn iphone 15 icm Odido abbo. Mooie prijs vind ik wel.☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:10
Tranquility schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:13:
[...]

Dus je hebt een telefoon -met hoesje- tig keer laten vallen en gaat nu een nieuw toestel zonder hoesje gebruiken? Aparte redenering..
Klopt, hoesje heeft naar mijn idee dus geen zin. mn i12 max reparren was 4-500 euro dus vond het niet waard.
Dus nu lekker apple care erop zetten en geen gezeur, lekker genieten van het titanium :9~
Pagina: 1 ... 37 ... 77 Laatste