Wat een prachtig apparaat, super soepel (als ik hem vergelijk met de 11 Pro Max, die zeker nog wel even mee kon). Heerlijk
Mooi hoor. Het lijkt de mijne wel, heb dezelfde combinatie zonder de screenprotector.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:04:
M’n Natural Titanium in de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear Case met de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotector.
Scheelt mij weer foto's maken!
Hoe kun je in 1Password dan gebruik maken van MFA accounts zoals de Microsoft Authenticator app?lexuzu schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:12:
[...]
En mocht je al 1Password gebruiken dan kun je helemaal zonder extra authenticator app.
Natural Titanium toch maar weer ingepakt, 't wordt de zwarte PM.
Denk dat dat grijze randje me gaat irriteren, zwart loopt de rand om het scherm mooier over in het frame.
Denk dat dat grijze randje me gaat irriteren, zwart loopt de rand om het scherm mooier over in het frame.
Haters everywhere but I don’t really care
Heb het gevoel dat het scherm van mijn iPhone 12 helderder kan/was dan m’n nieuwe iPhone 15 Pro. Is er een instelling die hier invloed op kan hebben?
Ik hou 'm graag nieuw. En dan is de Spigen de beste transparante case.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
True Tone, misschien?Thomas312 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:26:
Heb het gevoel dat het scherm van mijn iPhone 12 helderder kan/was dan m’n nieuwe iPhone 15 Pro. Is er een instelling die hier invloed op kan hebben?
Kan ook nog even moeten "inwerken".Thomas312 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:26:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit kan veroorzaakt worden door: Display & Text Size > Reduce White Point > uitzettenThomas312 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:26:
PS: mijn iPhone staat op Engels
Even een stomme vraag voordat ik het huis op de kop zet, zit er zo'n sim ejector bij de 15 Pro?
Moest ook denken aan True Tone, maar stap net de auto uit naar buiten en merk dat het scherm buiten helderder wordt dan in de auto (waar het wat donkerder is). Eens kijken wat ik daarover kan vinden in de instellingen.
[ Voor 56% gewijzigd door Thomas312 op 22-09-2023 15:38 ]
Dank voor de tip So Surreal, maar stond uit.
Daniel ja wordt meegeleverd.
Wat wel aan stond in de instellingen bij weergave en tekstgrootte was: pas automatisch aan. Denk dat dat het probleem opgelost heeft. Zo weer de auto in en controleren!
Daniel ja wordt meegeleverd.
Wat wel aan stond in de instellingen bij weergave en tekstgrootte was: pas automatisch aan. Denk dat dat het probleem opgelost heeft. Zo weer de auto in en controleren!
[ Voor 53% gewijzigd door Thomas312 op 22-09-2023 15:39 ]
Lees graag eerlijke (!!) meningen en first hand in ervaringen van overstappers van een Pro naar een Pro Max…
Over 4 uurtjes mijn Pro ophalen in de Apple Store hier in Marbella.
Maar als ik her en der al lees dat de 15 Pro Max zeer veel lijkt op een gewone 13 Pro of 14 Pro aanvoelt, ga ik twijfelen.
Maar als ik her en der al lees dat de 15 Pro Max zeer veel lijkt op een gewone 13 Pro of 14 Pro aanvoelt, ga ik twijfelen.
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2023 15:47 ]
Zit erbij!Danielson schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:33:
Even een stomme vraag voordat ik het huis op de kop zet, zit er zo'n sim ejector bij de 15 Pro?
Ja die zit er bij. In het doosje waar de sticker in zit.Danielson schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:33:
Ik vind de 24mp fotos toch wel behoorlijk beter dan de 14 Pro. Ook ziet het er natuurlijker uit,je kunt er ook mooi inzoomen zonder die paint effect en zonder veel kwaliteits verlies.
Even in de Apple store geweest en naar de 15 Pro Max gekeken.
Naturel Titanium is heel erg mooi misschien wel mooist maar zou zelf ik denk ik toch voor Zwart titanium gaan.
Het is persoonlijk maar de telefoon ligt veeeeel beter in de hand dan de 14pm en voelt veel lichter. De 14pm vond ik echt te hoekig en te zwaar.
Dan het verschil met een 11pm. Tja, het beeld is mooier en soepeler, scherm net even wat groter wat best fijn is, camera beter / meer opties maar uiteindelijk is het toch another iphone. De verschillen zijn allemaal niet meer zo schokkend als vroeger toen de stappen per jaar / twee jaar enorm waren.
Vind het toch enigzins lastig om E1500 te verantwoorden. Even nachtje over slapen.
Voor de geluksvogels, veel plezier met de nieuwe phone!
Naturel Titanium is heel erg mooi misschien wel mooist maar zou zelf ik denk ik toch voor Zwart titanium gaan.
Het is persoonlijk maar de telefoon ligt veeeeel beter in de hand dan de 14pm en voelt veel lichter. De 14pm vond ik echt te hoekig en te zwaar.
Dan het verschil met een 11pm. Tja, het beeld is mooier en soepeler, scherm net even wat groter wat best fijn is, camera beter / meer opties maar uiteindelijk is het toch another iphone. De verschillen zijn allemaal niet meer zo schokkend als vroeger toen de stappen per jaar / twee jaar enorm waren.
Vind het toch enigzins lastig om E1500 te verantwoorden. Even nachtje over slapen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Er worden hier te weinig foto’s geplaatst, dames en heren!
Het verschil hoe die in de hand ligt is echt groot, de reviewers hebben niets overdreven. Voor mij is de upgrade 14Pro>15Pro alleen daarom al 200% geslaagd en alle andere features zijn een bonusje._Bailey_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:38:
Lees graag eerlijke (!!) meningen en first hand in ervaringen van overstappers van een Pro naar een Pro Max…
En ik moet toch m’n naam eer aanhouden
Van 13 pro naar 14 pro hebben we het ook gedaan, was het verschil helemaal minimaal_Bailey_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:38:
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mensen! Straks eerst reservekopie terugzetten van mijn 14 Pro en dan ios 17 erop toch?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Heb vandaag de 15 Pro binnen gehad en ben totaal niet onder de indruk, komende van een 13 pro. buiten de always-on en USB C heb ik moeite mezelf te overtuigen om hem te houden.
<Zinloze tekst hier>
Jij bent aardig in formaat gegroeid (nee, niet in je broekje) , van een Mini naar Pro naar Pro Max.Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:48:
[...]
Het verschil hoe die in de hand ligt is echt groot, de reviewers hebben niets overdreven. Voor mij is de upgrade 14Pro>15Pro alleen daarom al 200% geslaagd en alle andere features zijn een bonusje.
Nice
Hier een mooie iPhone 15 Pro Black unboxing met het aanbrengen van een SPIGEN Screen Protector EZ FIT GLAS.tR en SPIGEN Ultra Hybrid MagSafe (Graphite)!
Waarom ga je dan toch voor zwart?Help!!!! schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:46:
Even in de Apple store geweest en naar de Pro Max gekeken.
Bij het overzetten vraagt de nieuwe phone om de software bij te werken, dus dat hoef je niet eerst te doen. Wel zou ik zorgen dat je oude toestel al bijgewerkt is naar 17.01.pdavie2311 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:50:
Mensen! Straks eerst reservekopie terugzetten van mijn 14 Pro en dan ios 17 erop toch?
Nou bij deze!Uniciteit schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:48:
Er worden hier te weinig foto’s geplaatst, dames en heren!
:strip_exif()/f/image/pV7W5NOwfzwtAyM9l1PAJJ6a.jpg?f=fotoalbum_large)
Net langs een paar winkels geweest maar daar zaten ze allemaal vast dus je kon de iPhones niet eens even vasthouden en goed bekijken_Bailey_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:28:
ik heb de zwarte, maar hier ziet de naturel Tit er wel erg mooi uit, bijna zilver.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iemand toevallig een foto van Naturel naast een zilveren MacBook Air/Pro?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Nee ben van Pro naar Pro, geen Max._Bailey_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:52:
[...]
Jij bent aardig in formaat gegroeid (nee, niet in je broekje) , van een Mini naar Pro naar Pro Max.
Nice
Tja, creature of habit maybe
Met beide kun je in mijn ogen absoluut niet fout gaan.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik weet niet of dit geplaatst is maar mensen let op!!
https://www.macrumors.com...-iphone-15-to-ios-17-0-2/
Warning: Update Your iPhone 15 to iOS 17.0.2 Before Transferring Data From Another iPhone
Warning: Update Your iPhone 15 to iOS 17.0.2 Before Transferring Data From Another iPhone
/f/image/MPDSuV5LEEhPs29df4x8O1EK.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door Msi92 op 22-09-2023 15:59 ]
Vraagje, de ps5 spellen die ook uitkomen op de 15 pro zouden die ook met de nu aanwezige usb c via een dp alt/hdmi op een tv aangesloten kunnen worden?
Zou deze verbinding de snelheid aan kunnen van de gestreamde games, via een bluetooth controller op groot beeld dat zou wel tof zijn!
Zou deze verbinding de snelheid aan kunnen van de gestreamde games, via een bluetooth controller op groot beeld dat zou wel tof zijn!
Moment. Hij is aan het overzetten van m'n 14 Pro naar 15 Pro. Daarna maak ik wel even een foto van de 15 Pro Natural Titanium naast m'n zilveren 14" MacBook Pro M1 Pro.Greatsword schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:55:
[...]
Net langs een paar winkels geweest maar daar zaten ze allemaal vast dus je kon de iPhones niet eens even vasthouden en goed bekijken![]()
Iemand toevallig een foto van Naturel naast een zilveren MacBook Air/Pro?
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2023 16:02 ]
Nee Los Angeles iddSamSid schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:13:
[...]
Welke Universal? US of Japan? Ik hoop niet dat je een Iphone uit Japan koopt. Krijg je altijd een geluidje bij het maken van een foto. Knap irritant.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heeft iemand al ervaring met de leather cases van Mujjo?
Ze hebben voor de 15 pro twee verschillende cases.
https://www.iphone-cases....-iphone-15-pro-zwart.html
Ik denk dat de impact case betere bescherming biedt en door het rubber aan de zijkant betere grip heeft.
Maar ik ben bang dat de case minder lang mee gaat doordat de naad tussen de overgang tussen rubber en leer lam gaat raken of zo.
Ze hebben voor de 15 pro twee verschillende cases.
Ik denk dat de impact case betere bescherming biedt en door het rubber aan de zijkant betere grip heeft.
Maar ik ben bang dat de case minder lang mee gaat doordat de naad tussen de overgang tussen rubber en leer lam gaat raken of zo.
Iemand hier al succesvol een phone to phone restore gedaan zonder eerst te updaten?Msi92 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:58:
Ik weet niet of dit geplaatst is maar mensen let op!!
[Afbeelding]
Ja eens. Dat blijf ik mooier vinden aan een zwarte.matthijst schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:25:
Natural Titanium toch maar weer ingepakt, 't wordt de zwarte PM.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wie heeft er problemen met overzetten van de data? Ik twijfel of ik (als ik mn iphone morgen binnen krijg) het zal instellen met clean install of data ga overzetten.
Hij geeft bij de eerste keer aanzetten al meteen aan dat er een Software Update klaarstaat, dus ook direct gedaan.Danielson schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:03:
[...]
Iemand hier al succesvol een phone to phone restore gedaan zonder eerst te updaten?
Overigens, die "vlek" die je tijdens de reviews zag rondom de knoppen aan de zijkant van het toestel heeft waarschijnlijk te maken met de fabricage. Mijn 15 Pro heeft dit namelijk ook rondom iedere knop.
Idd, dat viel mijn vrouw ook al op. Maar eh, dat is dan de betreffende update, right?Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:06:
[...]
Hij geeft bij de eerste keer aanzetten al meteen aan dat er een Software Update klaarstaat, dus ook direct gedaan.
Pro tip als je vanuit de mijnKPN-app niet de optie krijgt om een e-SIM toe te voegen van een bestaand abonnement aan je nieuwe iPhone 15: log uit de app en weer in. Blijkbaar zit er logica in de app die de e-SIM-optie niet laat zien als het toestel niet als ondersteund model herkend wordt. En wordt dat geupdate bij een login.
Die kennis had me een tripje naar een KPN-winkel gescheeld. Waar ik snel en vriendelijk geholpen werd, dat dan weer wel.
Die kennis had me een tripje naar een KPN-winkel gescheeld. Waar ik snel en vriendelijk geholpen werd, dat dan weer wel.
Vermodelijk wel, want hij is nu alles aan het overzetten in ieder geval. Is in de welbekende; About 1 minute remaining.TheVMaster schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:07:
[...]
Idd, dat viel mijn vrouw ook al op. Maar eh, dat is dan de betreffende update, right?Ik ga die van mij zo ophalen bij de Apple Store in Amsterdam en onderweg terug maar ff de oude telefoon overzetten.
Yep, gewoon even wachten.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:08:
[...]
Vermodelijk wel, want hij is nu alles aan het overzetten in ieder geval. Is in de welbekende; About 1 minute remaining.
15 september iPhone 15 pro max besteld maar behoor helaas niet tot de gelukkigen vandaag. Dame van de Vodafone gaf aan dat het rustig over 12 weken pas wordt😢 hopelijk vinden ze ergens nog een pallet een dezer dagen 😅
Zijn er meer mensen met een KPN eSIM die niet de eSIM kunnen wisselen via de MijnKPN-app? Ik kan alleen een nieuwe fysieke kaart bestellen... sta nu al 15 minuten in de wacht bij de klantenservice....
Can confirm. Die update is 17.0.2. en Phone to Phone werkt vervolgens perfect.TheVMaster schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:07:
[...]
Idd, dat viel mijn vrouw ook al op. Maar eh, dat is dan de betreffende update, right?Ik ga die van mij zo ophalen bij de Apple Store in Amsterdam en onderweg terug maar ff de oude telefoon overzetten.
gebradenkip in "[iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie"MartyLooterKing schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:12:
Zijn er meer mensen met een KPN eSIM die niet de eSIM kunnen wisselen via de MijnKPN-app? Ik kan alleen een nieuwe fysieke kaart bestellen... sta nu al 15 minuten in de wacht bij de klantenservice....
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Ja! Zie gebradenkip in "[iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie"MartyLooterKing schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:12:
M’n nieuwe pro Max is aan het overzetten vanuit iCloud, maar poeh hij wordt best warm!
Komende van een 12 pro Max, (en de laatste dagen van een SE 1e editie) vallen mij de bezels enorm op, en de snelheid van faceid, die is een stuk vlotter dan voorheen! En hij ligt lekkerder in de hand dan de 12pm, maar vind het verschil in gewicht niet enorm.
Komende van een 12 pro Max, (en de laatste dagen van een SE 1e editie) vallen mij de bezels enorm op, en de snelheid van faceid, die is een stuk vlotter dan voorheen! En hij ligt lekkerder in de hand dan de 12pm, maar vind het verschil in gewicht niet enorm.
Geen idee of het hier mag, ik heb vandaag de iPhone 15 pro, 128gb titanium gekocht bij coolblue, nu kom ik van Android en heb nu al het idee dat ik niet ga kunnen wennen. Net een mooie stof vrije Screenprotector erop geplakt... Mocht iemand interesse hebben gezien ze overal uitverkocht zijn.. Ik kan hem uiteraard gewoon retouren maar dacht als ik er iemand blij mee kan maken... Ik hoef er niks op te verdienen! De protector zit er dan gratis bij. Stuur me maar een pm.
Zelfde hier. Is het jou al gelukt?MartyLooterKing schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:12:
Heb oude iPhone niet meer. Daar stond dus nog ios 16 op. Die kan ik eerst terugzetten vanuit de cloud en dan later updaten naar ios 17 toch? Hoop straks mijn 15 Pro Max te hebben ...Tranquility schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:55:
[...]
Bij het overzetten vraagt de nieuwe phone om de software bij te werken, dus dat hoef je niet eerst te doen. Wel zou ik zorgen dat je oude toestel al bijgewerkt is naar 17.01.
Ja, zo heb ik het ook gedaan. Terugzetten van iCloud, daarna nieuwe toestel updaten.pdavie2311 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:19:
[...]
Heb oude iPhone niet meer. Daar stond dus nog ios 16 op. Die kan ik eerst terugzetten vanuit de cloud en dan later updaten naar ios 17 toch? Hoop straks mijn 15 Pro Max te hebben ...
Ik snap het, vooral omdat veel mensen een Pro Max lijken te hebben besteld, wellicht ook veel overstappers vanwege de anderen camera. Maar voor mij is handzaam (kleine handjes) belangrijker dan 5x zoom. Maar kan me de upgrade best voorstellen._Bailey_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:38:
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Voor wat betreft ProRes video op de iPhone 15 Pro 128GB.
Dit staat in het Formats scherm, helemaal onderaan:
ProRes capture is supported for up to 30 fps at 1080p on internal storage or up to 60 fps at 4K when writing to external storage.
Kan iemand dit bekijken op de 256GB modellen en hoger? Geldt daar hetzelfde? Of kunnen die wel weer gewoon 4K 60 ProRes op internal storage.
Dit staat in het Formats scherm, helemaal onderaan:
ProRes capture is supported for up to 30 fps at 1080p on internal storage or up to 60 fps at 4K when writing to external storage.
Kan iemand dit bekijken op de 256GB modellen en hoger? Geldt daar hetzelfde? Of kunnen die wel weer gewoon 4K 60 ProRes op internal storage.
Ja, is toevallig mij net zelf gelukt door opnieuw op de MijnKPN-app in te loggen. Het werd net hierboven ook als oplossing gegeven. Ik deed dat toevallig zelf toen ik in de wacht stond bij KPN. Problem solved.
Dank! Ik deed het per ongeluk zelf al. Opgelost
In de Mediamarkt vandaag bekeken in Amsterdam West (Iphone 15). Ze hadden de reclameborden niet vervangen daar stond 14 op ik zou bijna zonder te kijken weglopen maar gelukkig hadden ze de 15's op demo. Ook beetje de pro bekeken. Ze hadden roze en blauw als kleur.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die notch echt 3x niks vind. Het ziet er best wel hinderlijk uit, maar mss wen je eraan ofzo?
Voor de rest eigenlijk een beetje van hetzelfde. Dus ik twijfel wel zwaar of ik (met abbo) 930 euro aan een 15 256 gb moet uitgeven
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die notch echt 3x niks vind. Het ziet er best wel hinderlijk uit, maar mss wen je eraan ofzo?
Voor de rest eigenlijk een beetje van hetzelfde. Dus ik twijfel wel zwaar of ik (met abbo) 930 euro aan een 15 256 gb moet uitgeven

[ Voor 15% gewijzigd door Roflmao op 22-09-2023 16:30 ]
Held! Toch iets donkerder denk, hoe vindt je ze zelf matchen?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Had hem vandaag even vast in de Mediamarkt, maar ik vond hem heel warm voor een idle product. Uiteraard staan ze op MagSafe laders, maar de 14 pro die er ook stond was absoluut niet zo warm. Nog gevraagd aan twee anderen die hem ook even wilde bekijken en beide gaven aan dat ze onaangenaam verrast waren door de warme body.Gdumme schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:14:
M’n nieuwe pro Max is aan het overzetten vanuit iCloud, maar poeh hij wordt best warm!
Als dat standaard is dan laat ik hem liggen, na 2 minuten kreeg ik er zweet handen van. Het was niet heet, of echt super warm, maar gewoon echt wel lauw. Ik had verwacht misschien dat het altijd cooler zou aanvoelen door titanium (geen idee waarom haha), maar blegh.
Telefoon is inderdaad ietsje donkerder. Maar verder matched het wel hoor.Greatsword schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:32:
[...]
Held! Toch iets donkerder denk, hoe vindt je ze zelf matchen?
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zilver/grijs altijd wat zakelijker.Help!!!! schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:56:
[...]
Tja, creature of habit maybeHeb nu ook zwart en vind het toch net wat rustiger / onopvallender, zakelijker. Maar het is uiteraard heel persoonlijk.
Met beide kun je in mijn ogen absoluut niet fout gaan.
Zwart heeft iedereen
Ik denk dat mijn 13 Pro nog wel een weekend foto's kan maken, tot vanmorgen was dat sowieso mijn beste cameraDonstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:46:
[...]
Whow respect. Wij gaan morgen naar Universal / Dat nieuwe Mario gedeelte en dan moet hij juist mee.
Dus als dat niet lukt op het brakke hotel wifi dan maar zonder dat de backup erop staat maar neem hem zeker mee vanwege de camera.
Nee, ik ben dan toch een zuinig iemand. Liever eerst een paar weken normaal gebruiken zonder gekke situaties haha. Maar ik ben ook iemand die naar een festival gerust een oud toestel meesleept.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ja, iedereen denk ik wel. Alleen ben jij wel van de RVS zilver voor AW, net zoals mij. Waarom dan geen donkere RVS? Dat is bij een AW erg goed zichtbaar.Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:04:
[...]
Ja eens. Dat blijf ik mooier vinden aan een zwarte.
I don't have dreams, I have goals!!
Geef het even tijdMonkeyk2010 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:15:
Geen idee of het hier mag, ik heb vandaag de iPhone 15 pro, 128gb titanium gekocht bij coolblue, nu kom ik van Android en heb nu al het idee dat ik niet ga kunnen wennen. Net een mooie stof vrije Screenprotector erop geplakt... Mocht iemand interesse hebben gezien ze overal uitverkocht zijn.. Ik kan hem uiteraard gewoon retouren maar dacht als ik er iemand blij mee kan maken... Ik hoef er niks op te verdienen! De protector zit er dan gratis bij. Stuur me maar een pm.
I don't have dreams, I have goals!!
Kom van een XS max en heb nu een Pro Max. terwijl die laatste zwaarder is, voelt hij echt lichter.
Best een groot verschil ook!
Verder nu bezzig met dingen overzetten. Blijft altijd irritant dingetje vind ik.
Maar het toestel vind ik wel echt nice!!
Best een groot verschil ook!
Verder nu bezzig met dingen overzetten. Blijft altijd irritant dingetje vind ik.
Maar het toestel vind ik wel echt nice!!
Ben nu van een 13 pro Max naar een 15 pro Max gegaan, maar het voelt niet echt als een upgrade?
Hebben meer users dat?
Hebben meer users dat?
@Famous waarom een hoesje? Hierom dus. Zie hier een één jaar oude iPhone 14 Pro. Volledig krasloos. Not. A. Single. Scratch. Helemaal als nieuw.
:strip_exif()/f/image/kV1reWaggxwrzeV8kGhw8HSM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaqQnxqbF9W1lvda3GYU2Dsr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ktR7FFcMsWUzUXZPAIsA6hu0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kV1reWaggxwrzeV8kGhw8HSM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aaqQnxqbF9W1lvda3GYU2Dsr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ktR7FFcMsWUzUXZPAIsA6hu0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kubiava1LjmxsIKlksFbusv0.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanmiddag de 15 Pro Max (wit!) opgehaald bij Coolblue Utrecht. Het was vrij rustig en liep met 15 minuten weer naar buiten.
Heb daarna flink lopen kloten met het overzetten van de data vanaf mijn X. Via iCloud kwam keychain/passwords niet over en dat is blijkbaar een vaker voorkomend probleem.
Allerlei via Google gevonden tips geprobeerd. Uiteindelijk opgelost door van mijn oude telefoon (X) een encrypted backup te maken en die te restoren. Dat werkte uiteindelijk wel.
Was nog wel een gedoe want omdat ik ooit heel lang geleden een encryptie ww had gezet, wist ik die niet meer... uiteindelijk was het mijn oorspronkelijke al lang niet meer gebruikte apple id wachtwoord ...
Ook de MS Auth app ging niet mee via de backup. Moest dat met de hand activeren in de app zelf (import backup).
Maar nu 2 uur later ben ik in business
Heb daarna flink lopen kloten met het overzetten van de data vanaf mijn X. Via iCloud kwam keychain/passwords niet over en dat is blijkbaar een vaker voorkomend probleem.

Allerlei via Google gevonden tips geprobeerd. Uiteindelijk opgelost door van mijn oude telefoon (X) een encrypted backup te maken en die te restoren. Dat werkte uiteindelijk wel.
Was nog wel een gedoe want omdat ik ooit heel lang geleden een encryptie ww had gezet, wist ik die niet meer... uiteindelijk was het mijn oorspronkelijke al lang niet meer gebruikte apple id wachtwoord ...
Ook de MS Auth app ging niet mee via de backup. Moest dat met de hand activeren in de app zelf (import backup).
Maar nu 2 uur later ben ik in business
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Zilver zakelijker? Totaal niet mee eens. Zilver is saai, net als met zilveren auto's, daar zit geen sjeu aan.Citroentaart schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:38:
[...]
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zilver/grijs altijd wat zakelijker.
Zwart heeft iedereen
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
My god wat is de 15 Pro licht qua gewicht!!
Zonet de Phone 15 Pro Max 256GB White Titanium binnengekregen. De kleur wit is echt prachtig. Zo mooi, dat ik zelfs overweeg er nog een transparant hoesje bij te halen. Kan ik er de hele tijd naar kijken
.
Door aan je password entry een extra ‘eenmalig wachtwoord’ veld toe te voegen. Dan kun je vanuit 1Password direct een QR code scannen.robinh schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:23:
[...]
Hoe kun je in 1Password dan gebruik maken van MFA accounts zoals de Microsoft Authenticator app?
Once you go Black...😉
I tried 😂 Hij gaat sowieso retour maar dacht wie weet is iemand er blij mee, ophalen is uiteraard geen probleem.
Is dat jou gelukt? Ik probeer ‘m ook maandelijks te activeren maar gaat steeds fout.Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
En inderdaad, bij het activeren van AppleCare meteen de mogelijkheid voor maandbetaling inclusief verlies en diefstal.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Never join the dark sidepdavie2311 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:57:
Once you go Black...😉
Doe dat ook pas over 60 dagen.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:00:
[...]
Is dat jou gelukt? Ik probeer ‘m ook maandelijks te activeren maar gaat steeds fout.
Dan heb je de maximale coverage.
Ging hier in één keer goed incl maandelijkse betaling. Maar kan mij voorstellen dat het nu erg druk is daar nu iedereen aan het overschakelen is. Opzeggen van de vorige heb ik net ook kwartier voor in wacht moeten staan.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:00:
[...]
Is dat jou gelukt? Ik probeer ‘m ook maandelijks te activeren maar gaat steeds fout.
Je moet wel eerst online je toestel laten uitlezen Enzo. Is dat wel gelukt?
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 22-09-2023 17:04 ]
Wat scheelt dat? Je krijgt geen 2 maanden gratis, als je hem nu laat vallen betaal je de schades zelf. Je hebt 60 dagen de tijd om het te bestellen, meer niet.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:01:
[...]
Doe dat ook pas over 60 dagen.
Dan heb je de maximale coverage.
Dat klopt. Maar de twee jaar gaat in vanaf activatie. Moet je enkel de komende 60 dagen wat voorzichtiger zijn.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:04:
[...]
Wat scheelt dat? Je krijgt geen 2 maanden gratis, als je hem nu laat vallen betaal je de schades zelf. Je hebt 60 dagen de tijd om het te bestellen, meer niet.
Tja dit blijft toch ieder z’n voorkeur. Ik gebruik sinds de 4s al een hoesje en om m’n 15PM zit ook weer een hoesje.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:49:
@Famous waarom een hoesje? Hierom dus. Zie hier een één jaar oude iPhone 14 Pro. Volledig krasloos. Not. A. Single. Scratch. Helemaal als nieuw.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En de ander gaat liever nude, ook helemaal prima😜
Héél voorzichtig. Het heeft geen zin om hem na een stevige klapper alsnog snel op te geven, daarvoor doen ze een online, best lang durende test met het toestel voordat je verder kunt. Ik kan mij voorstellen dat ze aan alle parameters wel kunnen uitlezen dat ie een klapper heeft gemaakt.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:08:
[...]
Dat klopt. Maar de twee jaar gaat in vanaf activatie. Moet je enkel de komende 60 dagen wat voorzichtiger zijn.
En voor wie doe je dat?Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:49:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind persoonlijk een hoesje niet fijn en afdoen aan het ontwerp. Ieder zijn ding natuurlijk!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Voor de personen die ‘m ieder jaar van mij overkopen.Famous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:18:
[...]
En voor wie doe je dat?![]()
Ik vind persoonlijk een hoesje niet fijn en afdoen aan het ontwerp. Ieder zijn ding natuurlijk!
Kan. Ik doel op Naturel titanium, die oogt luxer. De witte Pro met de RVS rand vind ik toch luxer dan de zwarte ogen, meer bling blingTHE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:49:
[...]
Zilver zakelijker? Totaal niet mee eens. Zilver is saai, net als met zilveren auto's, daar zit geen sjeu aan.
Is dit de cypers green hoes?sheepdog schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:21:
[Afbeelding]
Blij mee! Voelt lichter aan dan de iPhone 11 Pro, grappig welk effect de verdeling van gewicht heeft.
Dat is fijn, bij mij is dat ook zo, maar ik denk dan je gebruikt de iPhone niet optimaal, je geniet niet optimaal van het ontwerp, om vervolgens hem 'als nieuw' te verkopen.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:49:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 83% gewijzigd door Citroentaart op 22-09-2023 17:25 ]
Yes! Voelt gladder aan dan de Apple silicone case die ik eerder had, dus pakt hopelijk ook minder pluis op.
Als ik dat filmpje zie van die Australiër met z’n crashtest van de 14 en 15 vanochtend, dan snap ik hoesjes of screenprotectors al helemaal niet meer. Hij moet echt zijn best doen er schade op te krijgen.Famous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:18:
[...]
En voor wie doe je dat?![]()
nice, met de naturel titanium iPhonesheepdog schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:25:
[...]
Yes! Voelt gladder aan dan de Apple silicone case die ik eerder had, dus pakt hopelijk ook minder pluis op.
Jeminee wat een stom toestel die iPhone 15 Pro Max 256GB Titanium Blue.
Hieronder waarom ;
Overzetten ging soepel van de iPhone 13 Pro
Die kleur is geweldig.
Die afwerking van de randjes zorgen voor minder last aan de pink. Voelt wat zachter.
De snelheid is veel te vlot, je kan geeneens nadenken.
En het scherm is te scherp.
Alleen nog 1 dingetje die niet goed gaat - maar dat ligt aan ING en dat is de creditcard in de wallet, de gewone passen zitten er al in.
Iedereen veel plezier :-)
Hieronder waarom ;
Overzetten ging soepel van de iPhone 13 Pro
Die kleur is geweldig.
Die afwerking van de randjes zorgen voor minder last aan de pink. Voelt wat zachter.
De snelheid is veel te vlot, je kan geeneens nadenken.
En het scherm is te scherp.
Alleen nog 1 dingetje die niet goed gaat - maar dat ligt aan ING en dat is de creditcard in de wallet, de gewone passen zitten er al in.
Iedereen veel plezier :-)
-verkeerd draadje-
[ Voor 79% gewijzigd door Imperium op 22-09-2023 18:10 ]
Toch maar een hoesje besteld, die Nomad leren hoes kleur bruin. Hopelijk past het bij de blauwe pro Max. Wil dat hij er na 4 jaar ook nog fatsoenlijk uit ziet.Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:25:
[...]
Als ik dat filmpje zie van die Australiër met z’n crashtest van de 14 en 15 vanochtend, dan snap ik hoesjes of screenprotectors al helemaal niet meer. Hij moet echt zijn best doen er schade op te krijgen.
Iets anders, mijn bestelling stond op hold want ik had iets teveel geld uitgegeven

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Nou, ik heb eindelijk een soort van enigszins misschien handige functie voor de knop ontdekt. Met een shortcut de hotspot activeren die ik vaak gebruik als ik bij de klant met laptop aan de gang ben. Het werkt vlot.
Maar dan is het nog steeds wel heel graag iets voor die knop willen bedenken. Ik mis de schuif nu al.
Maar dan is het nog steeds wel heel graag iets voor die knop willen bedenken. Ik mis de schuif nu al.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 22-09-2023 17:44 ]
Ik heb een shortcut gekoppeld die John Gruber op Daring Fireball had geplaatst. Hiermee krijg je een keuze menu met Camera, Video en Mute/Unmute.
https://www.icloud.com/sh...7896349b8875b0e352618f4d9
Je hebt hier voor deze app nodig: https://apps.apple.com/nl/app/actions/id1586435171?l=en-GB
https://www.icloud.com/sh...7896349b8875b0e352618f4d9
Je hebt hier voor deze app nodig: https://apps.apple.com/nl/app/actions/id1586435171?l=en-GB
[ Voor 36% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2023 17:47 ]
Let op:
Kijk eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Kijk eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.