Fijn, ben ik niet alleen hahahaha
Ja klopt, ik ook ik ben werk in de tuinbouw als ik per ongeluk een keer mijn Iphone in dezelfde zak stop als mijn zakmes met clip is mijn hele iphone aan gort
Nickname KasPlantje.
ik was net in de apple store.
Wat mij betreft was de naturel titanium iets te champagne/ roze kleurig...
Maar smaken verschillen ;-)
FineWoven hoesje uitgebreid bekeken; de veelal negatieve reviews kloppen wat mij betreft.
Wat mij betreft was de naturel titanium iets te champagne/ roze kleurig...
Maar smaken verschillen ;-)
FineWoven hoesje uitgebreid bekeken; de veelal negatieve reviews kloppen wat mij betreft.
Dit heb ik geen enkele reviewer horen vertellen.. we zitten nu dus met dit icoontje opgescheept. Aan ene kant wel fijn dat je nu de schuifknop weg is nog steeds makkelijk kan zien of het geluid uit staat. Maar dat had toch wel iets sjieker opgelost kunnen worden…
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lwu3U056DAlpoHgZtXHHM266.jpg?f=user_large)
Mooi, misschien krijg ik hem dan ook zo. Ga ik maar vast lunchen, als de sms komt ga ik meteen heenFonta schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:59:
[...]
Net een paar minuten geleden een sms gehad.
Ik krijg de witte 15 Pro Max straks binnen. Als ik die kleur zo zie, heb ik goed gekozen!Canaria schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:51:
[...]
Ja! Hier naast een (wat stoffige) iPhone 13 mini Starlight
Die 13 mini blijft toch nog steeds een van mijn all-time favorite formaten. Wie weet dat we die over enkele jaren weer terug krijgen, in titanium, met 120hz en alle features die de Pro varianten nu hebben.Canaria schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:51:
[...]
Ja! Hier naast een (wat stoffige) iPhone 13 mini Starlight
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zucht...
Wat is hier mis mee dan?Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:59:
Dit heb ik geen enkele reviewer horen vertellen.. we zitten nu dus met dit icoontje opgescheept. Aan ene kant wel fijn dat je nu de schuifknop weg is nog steeds makkelijk kan zien of het geluid uit staat. Maar dat had toch wel iets sjieker opgelost kunnen worden…
[Afbeelding]
NOSIG
Kan je gewoon uitzetten onder instellingen heDennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:59:
[Afbeelding]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dat belletje met een streep erdoor naast de tijd zie je niet bij de 'oudere' toestellen. Inderdaad vreemd dat er nog geen enkele reviewer dit benoemd heeft..
©2004
Ik krijg het 'witte' titanium niet heel goed op de foto maar het is echt heel mooi!RiccardoNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:03:
[...]
Ik krijg de witte 15 Pro Max straks binnen. Als ik die kleur zo zie, heb ik goed gekozen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CFdN0yPwG3mC5KRwMzklkLzX.jpg?f=user_large)
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heb zelf de 12 Mini. Inderdaad super formaat. Ga over naar een gewone 15. Zal wel wennen worden.SgtElPotato schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:08:
[...]
Die 13 mini blijft toch nog steeds een van mijn all-time favorite formaten. Wie weet dat we die over enkele jaren weer terug krijgen, in titanium, met 120hz en alle features die de Pro varianten nu hebben.
Jij vindt het heel mooi.Canaria schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:21:
[...]
Ik krijg het 'witte' titanium niet heel goed op de foto maar het is echt heel mooi!
[Afbeelding]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Thanks 😁. Ik heb de iPhone’s al zooo lang op stil staan dat ik niet meer wist dat het een instelling was 😂amphora schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:12:
[...]
Kan je gewoon uitzetten onder instellingen he
En inderdaad, bij het activeren van AppleCare meteen de mogelijkheid voor maandbetaling inclusief verlies en diefstal.
[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 22-09-2023 13:46 ]
Ik denk dat het linkse toestel juist de 15 Pro is.Ruud0012 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
Lijkt dat zo, of is de nieuwe donkerder?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Alleen met creditcard mogelijk? Of is het jou gelukt dit met apple store tegoed te doen?Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
En inderdaad, bij het activeren van AppleCare meteen de mogelijkheid voor maandbetaling inclusief verlies en diefstal.
niceDennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Op de foto is het heel erg overdreven maar hij is iets donkerder inderdaad - en kleiner/lichter. Nagemeten. 208 vs 187 gram maar het verschil is duidelijk voelbaarRuud0012 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
Lijkt dat zo, of is de nieuwe donkerder?
Eigenlijk niet op gelet wat de mogelijkheden zijn. Hij linkte direct naar de betaalmethode die ik ook voor iCloud gebruik, een creditcard.Inhumanous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:48:
[...]
Alleen met creditcard mogelijk? Of is het jou gelukt dit met apple store tegoed te doen?
En binnen 
Maar ik laat hem lekker tot zondag liggen, morgen de hele dag naar een pretpark. Dan loop ik liever nog een dagje met mijn oude toestel rond

Maar ik laat hem lekker tot zondag liggen, morgen de hele dag naar een pretpark. Dan loop ik liever nog een dagje met mijn oude toestel rond
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Het wordt gewoon een subscription in iTunes, dus ik vermoed dat je op dezelfde manieren kunt betalen als voor andere subscriptions en aankopen. Bij mij gaat ie gewoon van m’n reguliere betaalkaart af.Inhumanous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:48:
[...]
Alleen met creditcard mogelijk? Of is het jou gelukt dit met apple store tegoed te doen?
Respect haha, installeren dat ding joh en morgen alvast wat mooie kiekjes / filmpjes met de nieuwe camera maken!Drardollan schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:58:
En binnen
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ligt het aan mij of is MagSafe op de nieuwe iPhones een stuk sterker dan op de oudere modellen? Als ik het vergelijk met mijn 13 is het verschil echt merkbaar en zit de MagSafe Wallet een stuk beter vast.
Weet iemand of de 2-factor authenticatie van Microsoft ook 1 op 1 netjes overgaat en alles meeneemt? Of moet je dat op elke site opnieuw instellen?
Kun je zien aan het camera-eiland, meer afgeronde hoeken.Davidas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:46:
[...]
Ik denk dat het linkse toestel juist de 15 Pro is.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nice, ik was bang dat 'ie lichter was. Juist mooi dat het donkerder is dan Space Grey.cracking cloud schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:50:
[...]
Op de foto is het heel erg overdreven maar hij is iets donkerder inderdaad - en kleiner/lichter. Nagemeten. 208 vs 187 gram maar het verschil is duidelijk voelbaar
Na 1 uurtje ben ik door alles van setup en apps.
Wat een verschil in snelheid en algemeen gebruik met mijn oude Xr
Alleen Apple Pay en ING doen nog even moeilijk, zit precies in een loop.
In de winkel ook even de Max getest maar die was te groot voor dagelijks gebruik en de 5x zoom kon me ook niet boeien.
Wat een verschil in snelheid en algemeen gebruik met mijn oude Xr
Alleen Apple Pay en ING doen nog even moeilijk, zit precies in een loop.
In de winkel ook even de Max getest maar die was te groot voor dagelijks gebruik en de 5x zoom kon me ook niet boeien.
Opgehaald en weer thuis. Door de afgeronde randen ligt de telefoon werkelijk een stuk lekkerder in de hand.j.f.otten schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:03:
[...]
Mooi, misschien krijg ik hem dan ook zo. Ga ik maar vast lunchen, als de sms komt ga ik meteen heen
Camera eiland is wel serieus groot in vergelijking met de 12 pro waar ik vandaan kom.
Iets minder gerelateerd, maar wellicht weet je wel het antwoord.JSD00 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:59:
[...]
Het wordt gewoon een subscription in iTunes, dus ik vermoed dat je op dezelfde manieren kunt betalen als voor andere subscriptions en aankopen. Bij mij gaat ie gewoon van m’n reguliere betaalkaart af.
Mijn Mastercard is gekoppeld aan iCloud, maar heb ook nog tegoed en daar gaat iCloud+ maandelijks vanaf. Als ik mij abonneer op Apple Music, waar gaat dit dan vanaf? Kan het antwoord niet echt ergens vinden. Het liefst heb ik het afgeschreven van een gezamenlijke rekening.
hoe zetten jullie alles over op de nieuwe iphone? ik maakte altijd een itunes backup op de computer maar kwam er net achter dat deze geen usb c heeft
.
Via icloud? of zijn er nog handige manieren
Door de 2 iPhones naast elkaar te leggen.JimmyJoness schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:07:
hoe zetten jullie alles over op de nieuwe iphone? ik maakte altijd een itunes backup op de computer maar kwam er net achter dat deze geen usb c heeft.
Op je nieuwe iPhone de installatie procedure gewoon doorlopen en dan kom je vanzelf deze optie tegen. Makkelijker en fijner kan niet!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
deze was mij nog niet bekend! en wordt alles dan overgezet? (ook de foto's etc).AntraXxX schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:08:
[...]
Door de 2 iPhones naast elkaar te leggen.
Op je nieuwe iPhone de installatie procedure gewoon doorlopen en dan kom je vanzelf deze optie tegen. Makkelijker en fijner kan niet!
Dit gaat ook van je tegoed af. Apple gebruikt altijd eerst al je tegoed voordat ze van je kaart gaan afschrijven. Vind ik zelf soms wel eens vervelend, maar is niet anders ;-)THE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:06:
[...]
Iets minder gerelateerd, maar wellicht weet je wel het antwoord.
Mijn Mastercard is gekoppeld aan iCloud, maar heb ook nog tegoed en daar gaat iCloud+ maandelijks vanaf. Als ik mij abonneer op Apple Music, waar gaat dit dan vanaf? Kan het antwoord niet echt ergens vinden. Het liefst heb ik het afgeschreven van een gezamenlijke rekening.
Ik hoorde maar niks van Odido buiten een bevestiging terwijl ik rond 14.10 op 15/09 direct een order geplaatst heb.
Uiteindelijk moest ik toch in de stad zijn en gewoon langs gegaan om te informeren en toen bleek hij er al te zijn. Nu nog een uur wachten totdat alle data van mijn s10 overgezet is.
Uiteindelijk moest ik toch in de stad zijn en gewoon langs gegaan om te informeren en toen bleek hij er al te zijn. Nu nog een uur wachten totdat alle data van mijn s10 overgezet is.
Ik heb bij mijn recent aangeschafte 14pro geprobeerd een maandelijkse apple care + abonnement af te sluiten maar krijg alleen de optie met creditcard ik zou hem graag van mijn normale bankrekening of via apple store tegoed doen(al moet ik dan wel elke maand mijn store tegoed opwaarderen)JSD00 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:59:
[...]
Het wordt gewoon een subscription in iTunes, dus ik vermoed dat je op dezelfde manieren kunt betalen als voor andere subscriptions en aankopen. Bij mij gaat ie gewoon van m’n reguliere betaalkaart af.
Ergens wel logisch eigenlijk, want als je een omruiling aanvraagt reserveren ze het volledige aankoopbedrag op je creditcard totdat je de kapotte iPhone terugstuurt. En dat is natuurlijk niet mogelijk met Apple Store tegoed.Inhumanous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:09:
[...]
Ik heb bij mijn recent aangeschafte 14pro geprobeerd een maandelijkse apple care + abonnement af te sluiten maar krijg alleen de optie met creditcard ik zou hem graag van mijn normale bankrekening of via apple store tegoed doen(al moet ik dan wel elke maand mijn store tegoed opwaarderen)
Ah top dat ik dit lees! Ik moet ook Google Authenticator overzetten en was dat alweer helemaal vergeten. Was vorige keer zo’n gedoe toen ik dat niet gedaan had.ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:02:
Weet iemand of de 2-factor authenticatie van Microsoft ook 1 op 1 netjes overgaat en alles meeneemt?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dit had ik nog niet eerder gezien en ben ik eigenlijk wel blij mee! Knopje voelen was fijner geweest maar nu hoef ik in ieder geval niet het bedieningspaneel in.Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:59:
[Afbeelding]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Is dar niet een mooie gelegenheid de nieuwe camera te gebruiken?Drardollan schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:58:
En binnen
Shit dat is veel donkerder dan ik gedacht had toen ik er niet voor koos. Zo donker had ik hem wel graag gewild.cracking cloud schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:42:
iPhone 14 pro black (links) vs 15 pro black
[Afbeelding]
Ze mogen het van mij nog wel iets netter oplossen. Een streepje onder de klok als het geluid uit staat ofzoiets.Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:13:
[...]
Dit had ik nog niet eerder gezien en ben ik eigenlijk wel blij mee! Knopje voelen was fijner geweest maar nu hoef ik in ieder geval niet het bedieningspaneel in.
Denk aan de lichte krasjesDonstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:15:
[...]
Shit dat is veel donkerder dan ik gedacht had toen ik er niet voor koos. Zo donker had ik hem wel graag gewild.
Je kunt het wel uitzetten als je het wil ;-)Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:59:
[Afbeelding]
/f/image/TsUe4lxqQV0o3CKtP9EBhrhl.png?f=fotoalbum_large)
Nah vind het wel oke denk ik. In lijn met het symbool voor de focus mode, Staan die naast elkaar dan trouwens?Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:17:
[...]
Ze mogen het van mij nog wel iets netter oplossen. Een streepje onder de klok als het geluid uit staat ofzoiets.
ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:02:
Weet iemand of de 2-factor authenticatie van Microsoft ook 1 op 1 netjes overgaat en alles meeneemt? Of moet je dat op elke site opnieuw instellen?
Je kunt beter een ander app gebruiken voor je 2FA, zoals Authy. Dan kan je back-up mee maken en die importeren. Scheelt weer alles toevoegen.VidaR-9 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:12:
Ah top dat ik dit lees! Ik moet ook Google Authenticator overzetten en was dat alweer helemaal vergeten. Was vorige keer zo’n gedoe toen ik dat niet gedaan had.
En sowieso minder Google is beter.
[ Voor 23% gewijzigd door Locolau op 22-09-2023 14:20 ]
Haha ja das wel weer een nadel idd.
Ja, alles wordt dan overgezet. Ook je Whatsapp gespreken bijvoorbeeld.JimmyJoness schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:08:
[...]
deze was mij nog niet bekend! en wordt alles dan overgezet? (ook de foto's etc).
Dus met andere woorden; Authenticators (van Google of Microsoft) nemen 't niet mee?VidaR-9 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:12:
[...]
Ah top dat ik dit lees! Ik moet ook Google Authenticator overzetten en was dat alweer helemaal vergeten. Was vorige keer zo’n gedoe toen ik dat niet gedaan had.
/Edit:
Ik zie dat ik al een backup account heb ingesteld. Dat zal wel goed gaan dan. Oude iPhone is dan ook nog niet weg.
[ Voor 14% gewijzigd door ViezeVis op 22-09-2023 14:22 ]
Van de Microsoft authenticator kan je volgens mij een backup naar iCloud aanzetten in de settings. Zit dacht ik wel een voorwaarde aan en dat is dat je een personal account toegevoegd moet hebben in de app. Met alleen zakelijke accounts in de app kan je die iCloud backup niet activeren (geen idee waarom..).ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:20:
[...]
Dus met andere woorden; Authenticators (van Google of Microsoft) nemen 't niet mee?
edit: Back up and recover account credentials in the Authenticator app - Microsoft ...
[ Voor 24% gewijzigd door Bart op 22-09-2023 14:23 ]
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Als je de actieknop aanpast naar bv foto app openen, weten jullie dan hoe je de stille modus aankrijgt, is daar een shortcut voor?
Dank je idd. Dat leek al ingesteld te staan bij mij. Dit wordt mijn 1e iPhone naar iPhone migratie dus we gaan 't meemaken.Bart schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:22:
[...]
Van de Microsoft authenticator kan je volgens mij een backup naar iCloud aanzetten in de settings. Zit dacht ik wel een voorwaarde aan en dat is dat je een personal account toegevoegd moet hebben in de app. Met alleen zakelijke accounts in de app kan je die iCloud backup niet activeren (geen idee waarom..).
Nee, dan komt het focus logo ipv geluidDonstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:19:
[...]
Nah vind het wel oke denk ik. In lijn met het symbool voor de focus mode, Staan die naast elkaar dan trouwens?
Vandaag de 15 PM binnengekomen. De kleur zwart is mooi
Het formaat went snel en verder is het nagenoeg mijn 13 pro
XXXVI
Hij is binnen! Oprecht een prachtige telefoon.
Nu nog geduld hebben, Stap over op iOS is nog bezig
Ik ben blij dat ik voor Wit heb gekozen en de Pro Max.
Nu nog geduld hebben, Stap over op iOS is nog bezig
Ik ben blij dat ik voor Wit heb gekozen en de Pro Max.
Net een iPhone 15 128gb gekocht bij coolblue in Haarlem. Stond een flinke rij bij de Apple Store, 200 meter verderop bij coolblue liep ik zo naar binnen en stond ik na 5 minuten weer buiten met een nieuwe telefoon. Zou eigenlijk alleen even gaan kijken hoe hij eruit zag maar dat viel dus in de smaak
dat wist ik niet! heb ik voor niets die oude laptop afgestoft die achteraf geen usb c heeftAntraXxX schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:20:
[...]
Ja, alles wordt dan overgezet. Ook je Whatsapp gespreken bijvoorbeeld.
Snelste is via control center. Maar er is vast een shortcut voor te maken die je op homescreen kan zetten.wjnieuw schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:23:
Als je de actieknop aanpast naar bv foto app openen, weten jullie dan hoe je de stille modus aankrijgt, is daar een shortcut voor?
De 2FA-app van MS is alleen supported voor mijn werk. En ben vooral te lui om alles over te knallen. Ik gebruik geen Authenticator van GoogleLocolau schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:19:
[...]
[...]
Je kunt beter een ander app gebruiken voor je 2FA, zoals Authy. Dan kan je back-up mee maken en die importeren. Scheelt weer alles toevoegen.
Hé shit en weg is mijn enthousiasme weerDennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:24:
[...]
Nee, dan komt het focus logo ipv geluid

Mijn 13 Pro fotografeert goed genoegAntraXxX schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:01:
[...]
Respect haha, installeren dat ding joh en morgen alvast wat mooie kiekjes / filmpjes met de nieuwe camera maken!
Zou niet op mijn gemak zitten met een nieuwe telefoon in de broekzak en af en toe onbeheerd in het station van een coaster haha. Dan mag een dag geduld, dat overleef ik wel. Heb al tientallen jaren geduld gehad voor deze kwam toch
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Dat gevoel heb ik ook. Wallet lijkt steviger te zittenJSD00 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:02:
Ligt het aan mij of is MagSafe op de nieuwe iPhones een stuk sterker dan op de oudere modellen? Als ik het vergelijk met mijn 13 is het verschil echt merkbaar en zit de MagSafe Wallet een stuk beter vast.
Ja die van MS kwam maar deels mee met the phono-to-phone migratie.
Heb dan maar een backup teruggezet uit de app/personal account.
Authy heeft hij wel netjes meegenomen
Heb dan maar een backup teruggezet uit de app/personal account.
Authy heeft hij wel netjes meegenomen
Ik begin weer vers. Gelijk oude apps opgeruimd die ik toch niet meer gebruik. Maar moet toch best veel handmatig overzetten, achteraf gezien was iCloud backup terugzetten toch niet zo'n slecht ideeJimmyJoness schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:07:
hoe zetten jullie alles over op de nieuwe iphone? ik maakte altijd een itunes backup op de computer maar kwam er net achter dat deze geen usb c heeft.
Zo, 15 Pro Max inmiddels ontvangen en mijn sportschool abonnement opgezegd.
Wat een heerlijk toestel geworden door onder andere reductie van gewicht!
Het is weer bijna September 2026 :)
Zojuist bericht van Swappie. iPhone14Pro is gecontroleerd en het vooraf geschatte bedrag wordt overgemaakt. Prima proces. Woensdag naar pakketpunt gebracht en 48 uur later al uitsluitsel.
[ Voor 33% gewijzigd door Dennisdn op 22-09-2023 15:35 ]
Natural PM ook binnen hier, even wennen na jaren zwart, maar wel een mooi ding.
Heb ook nog een zwarte, maar eerst ff kijken of ik aan die grijze kan wennen.
Heb ook nog een zwarte, maar eerst ff kijken of ik aan die grijze kan wennen.
Haters everywhere but I don’t really care
Klere ding wil eerst weer een update. Belachelijk!
Ik zou 'm echt keihard tegen de muur aangooien. Straks wordt 'ie ook weer te heet....Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:41:
al doende leert men;)amphora schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:37:
[...]
Ik begin weer vers. Gelijk oude apps opgeruimd die ik toch niet meer gebruik. Maar moet toch best veel handmatig overzetten, achteraf gezien was iCloud backup terugzetten toch niet zo'n slecht idee
Kun je bij de 16 weer icloud doen;)
Hij is wel merkbaar lichter.
Haters everywhere but I don’t really care
Whow respect. Wij gaan morgen naar Universal / Dat nieuwe Mario gedeelte en dan moet hij juist mee.Drardollan schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:58:
En binnen
Dus als dat niet lukt op het brakke hotel wifi dan maar zonder dat de backup erop staat maar neem hem zeker mee vanwege de camera.
Ja das voor mij hier op vakantie wel echt ruk weerToppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:41:
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 22-09-2023 14:48 ]
Heb jij hem al?Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:48:
[...]
Ja das voor mij hier op vakantie wel echt ruk weerMisschien ff snel in de AppleStore doen dan maar.
Sowieso overzetten duurt best lang: hier nog een uur te gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 22-09-2023 14:53 ]
Zet hem wel te koopViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:42:
[...]
Ik zou 'm echt keihard tegen de muur aangooien. Straks wordt 'ie ook weer te heet....
mooi jij kan aan de slag met overzetten. Ik zit nog steeds geduldig te wachten. Nu moet ik mijn schoondochter straks naar haar werk brengen en de Dodido winkel zit bijna naast haar werk. Dus dan loop ik gewoon naar binnen en ga het gewoon vragen.Fonta schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:06:
[...]
Opgehaald en weer thuis. Door de afgeronde randen ligt de telefoon werkelijk een stuk lekkerder in de hand.
Camera eiland is wel serieus groot in vergelijking met de 12 pro waar ik vandaan kom.
Neen, het is 0600 hier nu.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:52:
[...]
Heb jij hem al?
Sowieso overzetten duurt best lang: hier nog een uur te gaan.
10:00 wordt ik in de store verwacht.
Zo levert Apple ze ook? Niets mis meeViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:55:
[...]
Ik bied 500.
510?
Oke 530
Ook hier is 'ie binnen. Maar my god wat een verpakkingsbesparing bij KPN. Dood eng![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ja echt heerlijk hij lijkt zelfs lichter dan die 19 gram minderJaymone schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:37:
Zo, 15 Pro Max inmiddels ontvangen en mijn sportschool abonnement opgezegd.
Ook hier gaan we weer aan wennen maar voor nu super dit!Sinan10 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:02:
[...]
Ja echt heerlijk hij lijkt zelfs lichter dan die 19 gram minder
Het is weer bijna September 2026 :)
M’n Natural Titanium in de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear Case met de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotector.
:strip_exif()/f/image/TPnBFYKRTt6mmkqZoClTTxna.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lOZzdRBVPcIv6ojvbbZm6sCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IjJ0dwYv7g9MoBR9lfxE1UaU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IwdzfYA4YFOpY7m3bUWmtYJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xgnS1y0TSRCnMFeeaWONFn9s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TPnBFYKRTt6mmkqZoClTTxna.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lOZzdRBVPcIv6ojvbbZm6sCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IjJ0dwYv7g9MoBR9lfxE1UaU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IwdzfYA4YFOpY7m3bUWmtYJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xgnS1y0TSRCnMFeeaWONFn9s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PBsSYDiZ7R0pQ3nUUtyC8MEK.jpg?f=fotoalbum_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat duurt echt lang nog.. dan zijn wij hier alweer naar de 16 aan het uitkijkenDonstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:54:
[...]
Neen, het is 0600 hier nu.
Goedemorgen!Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:54:
[...]
Neen, het is 0600 hier nu.
En mocht je al 1Password gebruiken dan kun je helemaal zonder extra authenticator app.Locolau schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:19:
[...]
[...]
Je kunt beter een ander app gebruiken voor je 2FA, zoals Authy. Dan kan je back-up mee maken en die importeren. Scheelt weer alles toevoegen.
Welke Universal? US of Japan? Ik hoop niet dat je een Iphone uit Japan koopt. Krijg je altijd een geluidje bij het maken van een foto. Knap irritant.Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:46:
[...]
Whow respect. Wij gaan morgen naar Universal / Dat nieuwe Mario gedeelte en dan moet hij juist mee.
Dus als dat niet lukt op het brakke hotel wifi dan maar zonder dat de backup erop staat maar neem hem zeker mee vanwege de camera.
Case???Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:04:
M’n Natural Titanium in de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear Case met de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotector.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ideaal doosje ook om te gebruiken voor Swappie.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:02:
Zo levert Apple ze ook? Niets mis mee
Je krijgt een pakket van hun?Tranquility schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:15:
[...]
Ideaal doosje ook om te gebruiken voor Swappie.
Vandaag mijn 15Pro White ontvangen, erg happy mee.
Ik vind het een design ding, daarom ga ik hem 'naakt' gebruiken....
geen lelijke hoesjes en ander dikmakers!
(wel met AppleCare)
De reeds bestelde Spigen protectors en hoesje gaan retour naar Amazon
mijn 14Pro naar Swappie gestuurd.
1105 betaald de 15Pro en krijg 900 voor 14Pro terug....
niet slecht
Ik vind het een design ding, daarom ga ik hem 'naakt' gebruiken....
geen lelijke hoesjes en ander dikmakers!
(wel met AppleCare)
De reeds bestelde Spigen protectors en hoesje gaan retour naar Amazon
mijn 14Pro naar Swappie gestuurd.
1105 betaald de 15Pro en krijg 900 voor 14Pro terug....
niet slecht
[ Voor 18% gewijzigd door refused81 op 22-09-2023 15:19 ]
Klopt, maar dat zijn twee dunne bubbeltjesenveloppen. De "naakte" telefoon daarin en dan in het doosje geeft mij in ieder geval een wat veiliger gevoel.Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:16:
Je krijgt een pakket van hun?
Let op:
Kijk eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Kijk eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.