Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 23:28
Fijn, ben ik niet alleen hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:55
Ja klopt, ik ook ik ben werk in de tuinbouw als ik per ongeluk een keer mijn Iphone in dezelfde zak stop als mijn zakmes met clip is mijn hele iphone aan gort

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 07:45
ik was net in de apple store.
Wat mij betreft was de naturel titanium iets te champagne/ roze kleurig...
Maar smaken verschillen ;-)
FineWoven hoesje uitgebreid bekeken; de veelal negatieve reviews kloppen wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:55
Dit heb ik geen enkele reviewer horen vertellen.. we zitten nu dus met dit icoontje opgescheept. Aan ene kant wel fijn dat je nu de schuifknop weg is nog steeds makkelijk kan zien of het geluid uit staat. Maar dat had toch wel iets sjieker opgelost kunnen worden…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xwBsdCplVFBXULJi5MSMoP1dmts=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lwu3U056DAlpoHgZtXHHM266.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
j.f.otten schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:52:
[...]

Fijn, ben ik niet alleen hahahaha
Net een paar minuten geleden een sms gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
Fonta schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:59:
[...]

Net een paar minuten geleden een sms gehad.
Mooi, misschien krijg ik hem dan ook zo. Ga ik maar vast lunchen, als de sms komt ga ik meteen heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 18:50
Canaria schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:51:
[...]

Ja! Hier naast een (wat stoffige) iPhone 13 mini Starlight
Ik krijg de witte 15 Pro Max straks binnen. Als ik die kleur zo zie, heb ik goed gekozen! O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:51
Canaria schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:51:
[...]

Ja! Hier naast een (wat stoffige) iPhone 13 mini Starlight

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die 13 mini blijft toch nog steeds een van mijn all-time favorite formaten. Wie weet dat we die over enkele jaren weer terug krijgen, in titanium, met 120hz en alle features die de Pro varianten nu hebben.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:59:
Dit heb ik geen enkele reviewer horen vertellen.. we zitten nu dus met dit icoontje opgescheept. Aan ene kant wel fijn dat je nu de schuifknop weg is nog steeds makkelijk kan zien of het geluid uit staat. Maar dat had toch wel iets sjieker opgelost kunnen worden…

[Afbeelding]
Wat is hier mis mee dan?

NOSIG

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:19

amphora

Websites & Fotografie

[Afbeelding]
Kan je gewoon uitzetten onder instellingen he ;)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:42
Dat belletje met een streep erdoor naast de tijd zie je niet bij de 'oudere' toestellen. Inderdaad vreemd dat er nog geen enkele reviewer dit benoemd heeft..

©2004

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RiccardoNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:03:
[...]

Ik krijg de witte 15 Pro Max straks binnen. Als ik die kleur zo zie, heb ik goed gekozen! O+
Ik krijg het 'witte' titanium niet heel goed op de foto maar het is echt heel mooi!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYr-svhQtG78vJqBjLcWN03dfuY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CFdN0yPwG3mC5KRwMzklkLzX.jpg?f=user_large

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:11
SgtElPotato schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:08:
[...]

Die 13 mini blijft toch nog steeds een van mijn all-time favorite formaten. Wie weet dat we die over enkele jaren weer terug krijgen, in titanium, met 120hz en alle features die de Pro varianten nu hebben.
Heb zelf de 12 Mini. Inderdaad super formaat. Ga over naar een gewone 15. Zal wel wennen worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Canaria schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:21:
[...]

Ik krijg het 'witte' titanium niet heel goed op de foto maar het is echt heel mooi!

[Afbeelding]
Jij vindt het heel mooi. ;)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
amphora schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:12:
[...]

Kan je gewoon uitzetten onder instellingen he ;)
Thanks 😁. Ik heb de iPhone’s al zooo lang op stil staan dat ik niet meer wist dat het een instelling was 😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Vanochtend binnengekomen (KPN) en meteen door naar werk.

Niets beter dan een privé-werk telefoon lekker onder werktijd omzetten. Perfecte besteding van de vrijdag. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Het is gewoon weer een iPhone he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Bezit van de zaak... ;)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 11:02
iPhone 14 pro black (links) vs 15 pro black

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrqylv5as_re6QF3mIETuhHINCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HevUx9BXCA7DPMnigVAXD7mZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
En inderdaad, bij het activeren van AppleCare meteen de mogelijkheid voor maandbetaling inclusief verlies en diefstal.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 22-09-2023 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:05
Lijkt dat zo, of is de nieuwe donkerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:50
Ruud0012 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
Ik denk dat het linkse toestel juist de 15 Pro is. :P

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:52
Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
En inderdaad, bij het activeren van AppleCare meteen de mogelijkheid voor maandbetaling inclusief verlies en diefstal.
Alleen met creditcard mogelijk? Of is het jou gelukt dit met apple store tegoed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
nice 8)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 11:02
Ruud0012 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:45:
Op de foto is het heel erg overdreven maar hij is iets donkerder inderdaad - en kleiner/lichter. Nagemeten. 208 vs 187 gram maar het verschil is duidelijk voelbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Inhumanous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:48:
[...]

Alleen met creditcard mogelijk? Of is het jou gelukt dit met apple store tegoed te doen?
Eigenlijk niet op gelet wat de mogelijkheden zijn. Hij linkte direct naar de betaalmethode die ik ook voor iCloud gebruik, een creditcard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:38
En binnen *O*

Maar ik laat hem lekker tot zondag liggen, morgen de hele dag naar een pretpark. Dan loop ik liever nog een dagje met mijn oude toestel rond :D

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 21:57
Inhumanous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:48:
[...]

Het wordt gewoon een subscription in iTunes, dus ik vermoed dat je op dezelfde manieren kunt betalen als voor andere subscriptions en aankopen. Bij mij gaat ie gewoon van m’n reguliere betaalkaart af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:43
Drardollan schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:58:
En binnen *O*

Maar ik laat hem lekker tot zondag liggen, morgen de hele dag naar een pretpark. Dan loop ik liever nog een dagje met mijn oude toestel rond :D
Respect haha, installeren dat ding joh en morgen alvast wat mooie kiekjes / filmpjes met de nieuwe camera maken!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSD00
Ligt het aan mij of is MagSafe op de nieuwe iPhones een stuk sterker dan op de oudere modellen? Als ik het vergelijk met mijn 13 is het verschil echt merkbaar en zit de MagSafe Wallet een stuk beter vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Weet iemand of de 2-factor authenticatie van Microsoft ook 1 op 1 netjes overgaat en alles meeneemt? Of moet je dat op elke site opnieuw instellen?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Davidas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat het linkse toestel juist de 15 Pro is. :P
Kun je zien aan het camera-eiland, meer afgeronde hoeken.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
cracking cloud schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:50:
[...]

Op de foto is het heel erg overdreven maar hij is iets donkerder inderdaad - en kleiner/lichter. Nagemeten. 208 vs 187 gram maar het verschil is duidelijk voelbaar
Nice, ik was bang dat 'ie lichter was. Juist mooi dat het donkerder is dan Space Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15:09
Na 1 uurtje ben ik door alles van setup en apps.
Wat een verschil in snelheid en algemeen gebruik met mijn oude Xr :9

Alleen Apple Pay en ING doen nog even moeilijk, zit precies in een loop.

In de winkel ook even de Max getest maar die was te groot voor dagelijks gebruik en de 5x zoom kon me ook niet boeien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
j.f.otten schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:03:
[...]

Mooi, misschien krijg ik hem dan ook zo. Ga ik maar vast lunchen, als de sms komt ga ik meteen heen
Opgehaald en weer thuis. Door de afgeronde randen ligt de telefoon werkelijk een stuk lekkerder in de hand.
Camera eiland is wel serieus groot in vergelijking met de 12 pro waar ik vandaan kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JSD00 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:59:
[...]

Het wordt gewoon een subscription in iTunes, dus ik vermoed dat je op dezelfde manieren kunt betalen als voor andere subscriptions en aankopen. Bij mij gaat ie gewoon van m’n reguliere betaalkaart af.
Iets minder gerelateerd, maar wellicht weet je wel het antwoord.

Mijn Mastercard is gekoppeld aan iCloud, maar heb ook nog tegoed en daar gaat iCloud+ maandelijks vanaf. Als ik mij abonneer op Apple Music, waar gaat dit dan vanaf? Kan het antwoord niet echt ergens vinden. Het liefst heb ik het afgeschreven van een gezamenlijke rekening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:01
hoe zetten jullie alles over op de nieuwe iphone? ik maakte altijd een itunes backup op de computer maar kwam er net achter dat deze geen usb c heeft ;).

Via icloud? of zijn er nog handige manieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
JimmyJoness schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:07:
hoe zetten jullie alles over op de nieuwe iphone? ik maakte altijd een itunes backup op de computer maar kwam er net achter dat deze geen usb c heeft ;).

Door de 2 iPhones naast elkaar te leggen.

Op je nieuwe iPhone de installatie procedure gewoon doorlopen en dan kom je vanzelf deze optie tegen. Makkelijker en fijner kan niet! :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
AntraXxX schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:08:
[...]

Door de 2 iPhones naast elkaar te leggen.

Op je nieuwe iPhone de installatie procedure gewoon doorlopen en dan kom je vanzelf deze optie tegen. Makkelijker en fijner kan niet! :)
deze was mij nog niet bekend! en wordt alles dan overgezet? (ook de foto's etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSD00
THE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:06:
[...]

Iets minder gerelateerd, maar wellicht weet je wel het antwoord.

Mijn Mastercard is gekoppeld aan iCloud, maar heb ook nog tegoed en daar gaat iCloud+ maandelijks vanaf. Als ik mij abonneer op Apple Music, waar gaat dit dan vanaf? Kan het antwoord niet echt ergens vinden. Het liefst heb ik het afgeschreven van een gezamenlijke rekening. :)
Dit gaat ook van je tegoed af. Apple gebruikt altijd eerst al je tegoed voordat ze van je kaart gaan afschrijven. Vind ik zelf soms wel eens vervelend, maar is niet anders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arayke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-07 17:28
Ik hoorde maar niks van Odido buiten een bevestiging terwijl ik rond 14.10 op 15/09 direct een order geplaatst heb.
Uiteindelijk moest ik toch in de stad zijn en gewoon langs gegaan om te informeren en toen bleek hij er al te zijn. Nu nog een uur wachten totdat alle data van mijn s10 overgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:52
JSD00 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:59:
[...]

Ik heb bij mijn recent aangeschafte 14pro geprobeerd een maandelijkse apple care + abonnement af te sluiten maar krijg alleen de optie met creditcard ik zou hem graag van mijn normale bankrekening of via apple store tegoed doen(al moet ik dan wel elke maand mijn store tegoed opwaarderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSD00
Inhumanous schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:09:
[...]

Ik heb bij mijn recent aangeschafte 14pro geprobeerd een maandelijkse apple care + abonnement af te sluiten maar krijg alleen de optie met creditcard ik zou hem graag van mijn normale bankrekening of via apple store tegoed doen(al moet ik dan wel elke maand mijn store tegoed opwaarderen)
Ergens wel logisch eigenlijk, want als je een omruiling aanvraagt reserveren ze het volledige aankoopbedrag op je creditcard totdat je de kapotte iPhone terugstuurt. En dat is natuurlijk niet mogelijk met Apple Store tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:28
ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:02:
Weet iemand of de 2-factor authenticatie van Microsoft ook 1 op 1 netjes overgaat en alles meeneemt?
Ah top dat ik dit lees! Ik moet ook Google Authenticator overzetten en was dat alweer helemaal vergeten. Was vorige keer zo’n gedoe toen ik dat niet gedaan had.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

[Afbeelding]
Dit had ik nog niet eerder gezien en ben ik eigenlijk wel blij mee! Knopje voelen was fijner geweest maar nu hoef ik in ieder geval niet het bedieningspaneel in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43
En binnen *O*

Is dar niet een mooie gelegenheid de nieuwe camera te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shit dat is veel donkerder dan ik gedacht had toen ik er niet voor koos. Zo donker had ik hem wel graag gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:13:
[...]

Dit had ik nog niet eerder gezien en ben ik eigenlijk wel blij mee! Knopje voelen was fijner geweest maar nu hoef ik in ieder geval niet het bedieningspaneel in.
Ze mogen het van mij nog wel iets netter oplossen. Een streepje onder de klok als het geluid uit staat ofzoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:15:
[...]

Shit dat is veel donkerder dan ik gedacht had toen ik er niet voor koos. Zo donker had ik hem wel graag gewild.
Denk aan de lichte krasjes ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JSD00

[Afbeelding]
Je kunt het wel uitzetten als je het wil ;-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrJglVF0YCcMg76yfQD9u241C7Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TsUe4lxqQV0o3CKtP9EBhrhl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:17:
[...]

Ze mogen het van mij nog wel iets netter oplossen. Een streepje onder de klok als het geluid uit staat ofzoiets.
Nah vind het wel oke denk ik. In lijn met het symbool voor de focus mode, Staan die naast elkaar dan trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-09 16:15
ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:02:
Weet iemand of de 2-factor authenticatie van Microsoft ook 1 op 1 netjes overgaat en alles meeneemt? Of moet je dat op elke site opnieuw instellen?
VidaR-9 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:12:
Ah top dat ik dit lees! Ik moet ook Google Authenticator overzetten en was dat alweer helemaal vergeten. Was vorige keer zo’n gedoe toen ik dat niet gedaan had.
Je kunt beter een ander app gebruiken voor je 2FA, zoals Authy. Dan kan je back-up mee maken en die importeren. Scheelt weer alles toevoegen.
En sowieso minder Google is beter.

[ Voor 23% gewijzigd door Locolau op 22-09-2023 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha ja das wel weer een nadel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
JimmyJoness schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:08:
[...]

deze was mij nog niet bekend! en wordt alles dan overgezet? (ook de foto's etc).
Ja, alles wordt dan overgezet. Ook je Whatsapp gespreken bijvoorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

VidaR-9 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:12:
[...]

Dus met andere woorden; Authenticators (van Google of Microsoft) nemen 't niet mee?

/Edit:
Ik zie dat ik al een backup account heb ingesteld. Dat zal wel goed gaan dan. Oude iPhone is dan ook nog niet weg.

[ Voor 14% gewijzigd door ViezeVis op 22-09-2023 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:17
ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:20:
[...]

Dus met andere woorden; Authenticators (van Google of Microsoft) nemen 't niet mee?
Van de Microsoft authenticator kan je volgens mij een backup naar iCloud aanzetten in de settings. Zit dacht ik wel een voorwaarde aan en dat is dat je een personal account toegevoegd moet hebben in de app. Met alleen zakelijke accounts in de app kan je die iCloud backup niet activeren (geen idee waarom..).

edit: Back up and recover account credentials in the Authenticator app - Microsoft ...

[ Voor 24% gewijzigd door Bart op 22-09-2023 14:23 ]

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:45
Als je de actieknop aanpast naar bv foto app openen, weten jullie dan hoe je de stille modus aankrijgt, is daar een shortcut voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Bart schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:22:
[...]

Van de Microsoft authenticator kan je volgens mij een backup naar iCloud aanzetten in de settings. Zit dacht ik wel een voorwaarde aan en dat is dat je een personal account toegevoegd moet hebben in de app. Met alleen zakelijke accounts in de app kan je die iCloud backup niet activeren (geen idee waarom..).
Dank je idd. Dat leek al ingesteld te staan bij mij. Dit wordt mijn 1e iPhone naar iPhone migratie dus we gaan 't meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:19:
[...]

Nah vind het wel oke denk ik. In lijn met het symbool voor de focus mode, Staan die naast elkaar dan trouwens?
Nee, dan komt het focus logo ipv geluid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
Vandaag de 15 PM binnengekomen. De kleur zwart is mooi :9 Het formaat went snel en verder is het nagenoeg mijn 13 pro :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Hij is binnen! Oprecht een prachtige telefoon.
Nu nog geduld hebben, Stap over op iOS is nog bezig :)
Ik ben blij dat ik voor Wit heb gekozen en de Pro Max.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:54
Net een iPhone 15 128gb gekocht bij coolblue in Haarlem. Stond een flinke rij bij de Apple Store, 200 meter verderop bij coolblue liep ik zo naar binnen en stond ik na 5 minuten weer buiten met een nieuwe telefoon. Zou eigenlijk alleen even gaan kijken hoe hij eruit zag maar dat viel dus in de smaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
AntraXxX schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:20:
[...]

Ja, alles wordt dan overgezet. Ook je Whatsapp gespreken bijvoorbeeld. :)
dat wist ik niet! heb ik voor niets die oude laptop afgestoft die achteraf geen usb c heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
wjnieuw schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:23:
Als je de actieknop aanpast naar bv foto app openen, weten jullie dan hoe je de stille modus aankrijgt, is daar een shortcut voor?
Snelste is via control center. Maar er is vast een shortcut voor te maken die je op homescreen kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Locolau schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:19:
[...]

[...]

Je kunt beter een ander app gebruiken voor je 2FA, zoals Authy. Dan kan je back-up mee maken en die importeren. Scheelt weer alles toevoegen.
De 2FA-app van MS is alleen supported voor mijn werk. En ben vooral te lui om alles over te knallen. Ik gebruik geen Authenticator van Google :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:24:
[...]

Nee, dan komt het focus logo ipv geluid
Hé shit en weg is mijn enthousiasme weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:38
AntraXxX schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:01:
[...]

Respect haha, installeren dat ding joh en morgen alvast wat mooie kiekjes / filmpjes met de nieuwe camera maken!
Mijn 13 Pro fotografeert goed genoeg :P

Zou niet op mijn gemak zitten met een nieuwe telefoon in de broekzak en af en toe onbeheerd in het station van een coaster haha. Dan mag een dag geduld, dat overleef ik wel. Heb al tientallen jaren geduld gehad voor deze kwam toch ;)

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

JSD00 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:02:
Ligt het aan mij of is MagSafe op de nieuwe iPhones een stuk sterker dan op de oudere modellen? Als ik het vergelijk met mijn 13 is het verschil echt merkbaar en zit de MagSafe Wallet een stuk beter vast.
Dat gevoel heb ik ook. Wallet lijkt steviger te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15:09
Ja die van MS kwam maar deels mee met the phono-to-phone migratie.

Heb dan maar een backup teruggezet uit de app/personal account.

Authy heeft hij wel netjes meegenomen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

JimmyJoness schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:07:

Ik begin weer vers. Gelijk oude apps opgeruimd die ik toch niet meer gebruik. Maar moet toch best veel handmatig overzetten, achteraf gezien was iCloud backup terugzetten toch niet zo'n slecht idee ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 15:18
Zo, 15 Pro Max inmiddels ontvangen en mijn sportschool abonnement opgezegd.
Wat een heerlijk toestel geworden door onder andere reductie van gewicht!

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Dennisdn
Zojuist bericht van Swappie. iPhone14Pro is gecontroleerd en het vooraf geschatte bedrag wordt overgemaakt. Prima proces. Woensdag naar pakketpunt gebracht en 48 uur later al uitsluitsel.

[ Voor 33% gewijzigd door Dennisdn op 22-09-2023 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:25
Natural PM ook binnen hier, even wennen na jaren zwart, maar wel een mooi ding.
Heb ook nog een zwarte, maar eerst ff kijken of ik aan die grijze kan wennen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Klere ding wil eerst weer een update. Belachelijk!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:41:
Ik zou 'm echt keihard tegen de muur aangooien. Straks wordt 'ie ook weer te heet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
amphora schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:37:
[...]

Ik begin weer vers. Gelijk oude apps opgeruimd die ik toch niet meer gebruik. Maar moet toch best veel handmatig overzetten, achteraf gezien was iCloud backup terugzetten toch niet zo'n slecht idee ;)
al doende leert men;)

Kun je bij de 16 weer icloud doen;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:25
Hij is wel merkbaar lichter.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
En binnen *O*

Whow respect. Wij gaan morgen naar Universal / Dat nieuwe Mario gedeelte en dan moet hij juist mee.

Dus als dat niet lukt op het brakke hotel wifi dan maar zonder dat de backup erop staat maar neem hem zeker mee vanwege de camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:41:
Ja das voor mij hier op vakantie wel echt ruk weer :P Misschien ff snel in de AppleStore doen dan maar.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 22-09-2023 14:48 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/39ofoUNaZBWyardTLvC2R98_Yik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mh6Aw67sDHZt17itQ6BYY9xw.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:48:
[...]

Ja das voor mij hier op vakantie wel echt ruk weer :P Misschien ff snel in de AppleStore doen dan maar.
Heb jij hem al?

Sowieso overzetten duurt best lang: hier nog een uur te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 22-09-2023 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:42:
[...]

Ik zou 'm echt keihard tegen de muur aangooien. Straks wordt 'ie ook weer te heet....
Zet hem wel te koop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j.f.otten
Fonta schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:06:
[...]

Opgehaald en weer thuis. Door de afgeronde randen ligt de telefoon werkelijk een stuk lekkerder in de hand.
Camera eiland is wel serieus groot in vergelijking met de 12 pro waar ik vandaan kom.
mooi jij kan aan de slag met overzetten. Ik zit nog steeds geduldig te wachten. Nu moet ik mijn schoondochter straks naar haar werk brengen en de Dodido winkel zit bijna naast haar werk. Dus dan loop ik gewoon naar binnen en ga het gewoon vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:52:
[...]

Heb jij hem al?

Sowieso overzetten duurt best lang: hier nog een uur te gaan.
Neen, het is 0600 hier nu.
10:00 wordt ik in de store verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Ik bied 500.
510?
Oke 530

:')

Ook hier is 'ie binnen. Maar my god wat een verpakkingsbesparing bij KPN. Dood eng 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZKjLWQWSZTq2Jw8a-irnuTnxSnI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZucZH1XYzfXNkK0t63WXMrm.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4slc6eFxKzaOioET0I8E8VWPXYM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lwBYbcUCZ8gruop7yXmmzHHw.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

ViezeVis schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:55:
[...]

Ik bied 500.
510?
Oke 530

:')

Ook hier is 'ie binnen. Maar my god wat een verpakkingsbesparing bij KPN. Dood eng 8)7

[Afbeelding][Afbeelding]
Zo levert Apple ze ook? Niets mis mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:53
Jaymone schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:37:
Zo, 15 Pro Max inmiddels ontvangen en mijn sportschool abonnement opgezegd.
Wat een heerlijk toestel geworden door onder andere reductie van gewicht!
Ja echt heerlijk hij lijkt zelfs lichter dan die 19 gram minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 15:18
Sinan10 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:02:
[...]

Ja echt heerlijk hij lijkt zelfs lichter dan die 19 gram minder
Ook hier gaan we weer aan wennen maar voor nu super dit!

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
M’n Natural Titanium in de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear Case met de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotector.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCxf9wc2yaX4BQD9onAbHt4M1qI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPnBFYKRTt6mmkqZoClTTxna.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RV2c_k9gg4aL4HiENtkfWhyqhNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOZzdRBVPcIv6ojvbbZm6sCS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jiOuulCgrjBGBD6j2gXMUDxTqOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IjJ0dwYv7g9MoBR9lfxE1UaU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOc4NCEXb41LxNJna8HjUrz0ZO8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IwdzfYA4YFOpY7m3bUWmtYJ4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Irb7mQWeICx2YjdUKdlSkjM_ksw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xgnS1y0TSRCnMFeeaWONFn9s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuzCaLlCxxEyyfan6PwVamE3dyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PBsSYDiZ7R0pQ3nUUtyC8MEK.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:50
We kunnen er weer ‘even’ tegenaan. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLyH37-RAWQ7v2GAZec0WOSZraQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kPut9mCzcMiIuRg7Z9UG4xOE.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:54:
[...]
Dat duurt echt lang nog.. dan zijn wij hier alweer naar de 16 aan het uitkijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:54:
[...]

Goedemorgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43
Locolau schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:19:
[...]

[...]

En mocht je al 1Password gebruiken dan kun je helemaal zonder extra authenticator app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09:36
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:46:
[...]

Whow respect. Wij gaan morgen naar Universal / Dat nieuwe Mario gedeelte en dan moet hij juist mee.

Dus als dat niet lukt op het brakke hotel wifi dan maar zonder dat de backup erop staat maar neem hem zeker mee vanwege de camera.
Welke Universal? US of Japan? Ik hoop niet dat je een Iphone uit Japan koopt. Krijg je altijd een geluidje bij het maken van een foto. Knap irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:04:
M’n Natural Titanium in de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear Case met de Spigen Glas.tR EZ Fit screenprotector.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Case??? :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:05
Toppe schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:02:
Zo levert Apple ze ook? Niets mis mee
Ideaal doosje ook om te gebruiken voor Swappie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Tranquility schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:15:
[...]

Ideaal doosje ook om te gebruiken voor Swappie. ;)
Je krijgt een pakket van hun?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Vandaag mijn 15Pro White ontvangen, erg happy mee.

Ik vind het een design ding, daarom ga ik hem 'naakt' gebruiken....
geen lelijke hoesjes en ander dikmakers!

(wel met AppleCare)

De reeds bestelde Spigen protectors en hoesje gaan retour naar Amazon :)

mijn 14Pro naar Swappie gestuurd.
1105 betaald de 15Pro en krijg 900 voor 14Pro terug....

niet slecht :*)

[ Voor 18% gewijzigd door refused81 op 22-09-2023 15:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:05
Klopt, maar dat zijn twee dunne bubbeltjesenveloppen. De "naakte" telefoon daarin en dan in het doosje geeft mij in ieder geval een wat veiliger gevoel. :)
Pagina: 1 ... 30 ... 77 Laatste