Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49

Hij heeft een zwarte 15 Pro. Ziet er voor mij uit als Space Grey. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Toppe schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:29:
[...]

Ik zeg niets dat er wat mis mee is, ik vindt dat je op die manier een probleem creëert wat er niet hoeft te zijn.

Het is een gebruiksobject, gebruik hem lekker en maak je er niet zo druk om :D
Tja, blijkbaar ben je een minderheid wat Apple vond het blijkbaar belangrijk genoeg om deze feature op te nemen.

Wat vooral opvalt in de discussie is de felheid waarmee de personen die het niet nodig vinden om je druk te maken over de batterij reageren op de personen die mededelen dat ze blij zijn met deze functie en hun accu goed willen onderhouden.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:15
Ik moet zeggen nu ik heb gewijzigd naar de gewone 15 ik mij er net zoveel op verheug. Zijn hier nog meer mensen die voor de gewone 15 hebben gekozen?

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

AppleFan2007 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:50:
Na lang twijfelen heb ik toch beslist om de nieuwe 15 pro te kopen, ben er alleen nog niet aan uit welke kleur.
Oude iPhone 14 pro kan ik nog steeds inruilen voor 880 euro bij swappie dus ik kan eigenlijk redelijk goedkoop upgraden.
Juist nog twijfel tussen wit en naturel, beide zijn wel enorm mooi.
Hou er rekening mee dat de ervaringen met Swappie niet altijd even goed zijn.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

elaho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:48:
Ik moet zeggen nu ik heb gewijzigd naar de gewone 15 ik mij er net zoveel op verheug. Zijn hier nog meer mensen die voor de gewone 15 hebben gekozen?
https://docs.google.com/s...pnzKgjIhORKoAPs4/htmlview

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Dank je wel Toppe, staat slechts een paar mensen op die de 15 hebben besteld. En dan meestal de Plus. Dat is niet veel😅

[ Voor 20% gewijzigd door elaho op 20-09-2023 20:56 ]

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Toppe schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:51:
[...]

Hou er rekening mee dat de ervaringen met Swappie niet altijd even goed zijn.
daar heb ik inderdaad al wat van gehoord maar ik heb evengoed goede dingen gehoord, hangt een beetje af aan wie je vraagt.
Sowieso vooraleer ik verstuur ga ik uitgebreid foto's/video's nemen van het apparaat zodat ik kan bewijzen dat het vertrok in goede staat.
Indien ze ineens lager zouden bieden dan op de site, dan vraag ik mijn iPhone gewoon terug en probeer ik het op tweedehands.

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

AppleFan2007 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:50:
Na lang twijfelen heb ik toch beslist om de nieuwe 15 pro te kopen, ben er alleen nog niet aan uit welke kleur.
Oude iPhone 14 pro kan ik nog steeds inruilen voor 880 euro bij swappie dus ik kan eigenlijk redelijk goedkoop upgraden.
Juist nog twijfel tussen wit en naturel, beide zijn wel enorm mooi.
Ben ook nog aan het twijfelen, krijg €950 volgens de swappie website, ben niet bekend met swappie, is het wel een betrouwbaar bedrijf...? Zou zelf naturel kiezen past meer bij de MB en iPad

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 23:29
Ik hoop dat er met updates de 15 Pro toch even goed batterij leven geeft of beter dan de 14 Pro. Slechter is… echt slecht.

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:52
Staat een klein foutje in het document. De iPhone 15 is niet in dieppaars te verkrijgen maar zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

N.a.v. dit filmpje:

Heb ik nog eens een wat gedetailleerder artikel gelezen over hoe het croppen nu werkt op de iPhone:
DPreview

De macro modus, 28 mm, 35 mm en 48 mm zijn allemaal crops.
De iPhone 15 Pro heeft een native 77 mm terwijl de 15 Pro Max die niet heeft; die heeft een 120 mm. Wil je bij de Pro Max op 77 mm een foto nemen, dan is dat ook een crop.

Nu ben ik erg benieuwd hoe de side-by-side comparison eruit gaat zien als je op de 15 pro een foto neemt op 77mm (is native dus) versus de Pro Max op 77 mm (crop dus). Op de pro max zal je hoe dan ook een degradatie zien versus de Pro; dat is in feite de gap die je hebt vanwege het computational crop gebeuren. Kan wel een belangrijk punt zijn voor de mensen die graag op 77 mm foto's nemen, want voor hun is dan eigenlijk alleen de 15 pro een optie.

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agostino
elaho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:54:
Dank je wel Toppe, staat slechts een paar mensen op die de 15 hebben besteld. En dan meestal de Plus. Dat is niet veel😅
Ik heb m’n bestelling aangepast naar een 15 ipv een 15 pro ben benieuwd.

• elaho
Agostino schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:00:
[...]

Ik heb m’n bestelling aangepast naar een 15 ipv een 15 pro ben benieuwd.
Wat waren jouw beweegredenen? ☺️👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Nu online
ken-dj schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:57:
[...]

Ben ook nog aan het twijfelen, krijg €950 volgens de swappie website, ben niet bekend met swappie, is het wel een betrouwbaar bedrijf...? Zou zelf naturel kiezen past meer bij de MB en iPad
Over de toestellen die ze leveren heb ik al veel goede dingen gehoord, over de verkoop van je iPhone is het wat dubbel. Ik ben bereid om het een kans te geven, 880 is natuurlijk een mooi bedrag en je hebt er niet teveel gedoe aan.
de naturel ziet er wel enorm goed uit, maar ik denk niet dat die echt goed aansluit bij de MacBook en iPad zowel zilver als space-grey.

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20:42
_Christiaan_ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:59:
N.a.v. dit filmpje:
[YouTube: iPhone 15 Pro cameras: MISLEADING & DISAPPOINTING]
[...]
Kan wel een belangrijk punt zijn voor de mensen die graag op 77 mm foto's nemen, want voor hun is dan eigenlijk alleen de 15 pro een optie.
Dit is zeker de derde keer dat deze clickbait voorbij komt, het is een paar pagina's terug al uitgebreid besproken.

Wat betreft die opname op 3x op een Pro Max: je geeft zelf het antwoord al ;)

[ Voor 22% gewijzigd door manusz op 20-09-2023 21:09 ]

• Agostino
elaho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:01:
[...]

Wat waren jouw beweegredenen? ☺️👍
Kom van een iPhone 12 mini, vooral het gewicht van de telefoon. Daarnaast zijn m’n AirPods ook net kapot gegaan dus met de aanpassing heb ik ook een setje AirPods Pro 2 verdient. Kan het geld maar 1 keer uitgeven.

Al verwacht ik dat in m’n telefoon pas in de loop van volgende week krijg. Ga nog wel even langs de winkel, mocht ik nu echt denken zonde dan pas ik de bestelling wel aan.

• elaho
@Agostino dat heb ik ook dat ik een licht en kleiner toestel wil en ik die camera bijna niet gebruik heel af en toe. Dus vandaar dat de iphone 15 ook meer dan voldoende en goed voor mij is. En het mooie is het scheelt ook nog een hoop geld. Net wat je zegt je kan het maar 1x uitgeven.

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

_Christiaan_ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:59:
N.a.v. dit filmpje:
[YouTube: iPhone 15 Pro cameras: MISLEADING & DISAPPOINTING]

Heb ik nog eens een wat gedetailleerder artikel gelezen over hoe het croppen nu werkt op de iPhone:
DPreview

De macro modus, 28 mm, 35 mm en 48 mm zijn allemaal crops.
De iPhone 15 Pro heeft een native 77 mm terwijl de 15 Pro Max die niet heeft; die heeft een 120 mm. Wil je bij de Pro Max op 77 mm een foto nemen, dan is dat ook een crop.

Nu ben ik erg benieuwd hoe de side-by-side comparison eruit gaat zien als je op de 15 pro een foto neemt op 77mm (is native dus) versus de Pro Max op 77 mm (crop dus). Op de pro max zal je hoe dan ook een degradatie zien versus de Pro; dat is in feite de gap die je hebt vanwege het computational crop gebeuren. Kan wel een belangrijk punt zijn voor de mensen die graag op 77 mm foto's nemen, want voor hun is dan eigenlijk alleen de 15 pro een optie.
Het is wel een typisch Amerikaans filmpje. De foto grote verdubbelen zodat ze meer iCloud opslaan verkopen gaat mij wat te ver.

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Het is een clickbaity filmpje wat ik uiteraard begrijp en het vertelt niet de hele waarheid :) Maar vond het wel het duidelijkst uitgelegd het verschil tussen de verschillende modi en crops. Met name ook het verschil als je hem op 77mm (dacht ik, native iig) zet versus iets uitgezoomd, je ziet dan duidelijk verschil.

NOSIG

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20:42
We gaan het zien, het wachten is op echte tests met echte telefoons en echte foto's die je echt kan downloaden en echt zelf op 100% kan bekijken. Tot die tijd is het veel speculatie en eerste indrukken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Heb de bezem door dit topic heen gehaald, en wat offtopic reacties verwijderd, of verplaatst naar het juiste topic. Als je een reactie ziet die niet bevalt, maak dan een topicreport aan, en ga niet verder reageren. Dat zorgt er alleen maar voor dat de boel ontspoort. Verder:Ik snap dat iedereen vol enthousiast is, en zit te popelen totdat ie z'n handen op een gloednieuwe iPhone kan leggen. De slowchat berichten als "ik heb 'm ook besteld!!1", of "natural titanium is wel gaaf !!11!" voegt echter weinig toe aan dit topic. Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de Tweakers Discord. Dan kunnen we dit topic houden voor het delen van ervaringen met, en discussie over de iPhone 15.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
rmk_ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:25:
Over overhitten:
https://www.notebookcheck...ring-gaming.753143.0.html

Over slechtere batterij duur vergeleken de 14:
https://www.notebookcheck...-14-Pro-Max.752803.0.html

Nog wat meer sensatiemakerij terwijl we wachten op onze eigen.
De meerderheid van de tests doen een meer realistische test zoals video streamen of browsen. Daarbij gaat de 15 pro Max langer mee dan de 14 pro Max. Dit is een stresstest van de cpu/gpu. Verrassend dat een 3nm soc daarbij meer verbruikt dan een 4nm soc, maar zal vast met een hogere kloksnelheid te maken hebben.

Ben veel meer benieuwd naar een goede review van de camera’s en dan vooral 2x crop foto’s van de max vergeleken met de 2x foto’s van gewone pro.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wian schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:50:
[...]
Ben veel meer benieuwd naar een goede review van de camera’s en dan vooral 2x crop foto’s van de max vergeleken met de 2x foto’s van gewone pro.
Daar zal geen verschil in zitten. De sensor voor de wide is op de Pro en Pro Max hetzelfde. De 2x foto’s zijn een crop op die sensor en daarmee voor alle twee gelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wian schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:50:
[...]

De meerderheid van de tests doen een meer realistische test zoals video streamen of browsen. Daarbij gaat de 15 pro Max langer mee dan de 14 pro Max. Dit is een stresstest van de cpu/gpu. Verrassend dat een 3nm soc daarbij meer verbruikt dan een 4nm soc, maar zal vast met een hogere kloksnelheid te maken hebben.

ik zou niet schrikken van die Chinese benchmark tester in een spelletje / max fps test benchmark.
in de realworld met normale zal de 15 pro max echt wel zuiniger zijn.

ff afwachten op nog wat meer batterij testen on youtube. zijn er al meerdere batterij testen gevonden wian ik zie ze nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 20-09-2023 22:44 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:07
rmk_ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:25:
Over overhitten:
https://www.notebookcheck...ring-gaming.753143.0.html

Over slechtere batterij duur vergeleken de 14:
https://www.notebookcheck...-14-Pro-Max.752803.0.html

Nog wat meer sensatiemakerij terwijl we wachten op onze eigen.
Misschien moeten iPhones (en ook Android telefoons) op ten duur gewoon een fan gebruiken.

Gaming telefoons terzijde, ik doel op normale telefoons met high end chips zoals de S23 Ultra of nu de iPhone 15 Pro series.

Al denk ik dat de echte oplossing is niet zo absurd hoge max clocks hanteren, dan is er geen throttling.

Deze onwenselijke trend van "speed above temps" is ook al gaande bij de PC CPUs, alleen daar kun je de boel makkelijker beperken (of koelen) dan op een iPhone (Android lukt het beperken wel, beter koelen niet natuurlijk)

Natuurlijk zullen meeste mensen nooit ergens last van hebben, sterker nog ik verwacht eerder een warme telefoon omdat iemand in de volle zon met z'n telefoon zit, dan vanwege een te hete chip.

Maar als de boel het maar zo kort volhoudt, op fancy cijfertjes na is er vrij weinig nut aan.

Of de koeling moet beter, of de clocks naar beneden.

Maar misschien denk ik er te simpel over.

nogmaals dit niet een iPhone only issue, hele markt draait door met wat ik hierboven zei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mizgala28 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 00:00:
[...]

Misschien moeten iPhones (en ook Android telefoons) op ten duur gewoon een fan gebruiken.

Gaming telefoons terzijde, ik doel op normale telefoons met high end chips zoals de S23 Ultra of nu de iPhone 15 Pro series.

Al denk ik dat de echte oplossing is niet zo absurd hoge max clocks hanteren, dan is er geen throttling.

Deze onwenselijke trend van "speed above temps" is ook al gaande bij de PC CPUs, alleen daar kun je de boel makkelijker beperken (of koelen) dan op een iPhone (Android lukt het beperken wel, beter koelen niet natuurlijk)

Natuurlijk zullen meeste mensen nooit ergens last van hebben, sterker nog ik verwacht eerder een warme telefoon omdat iemand in de volle zon met z'n telefoon zit, dan vanwege een te hete chip.

Maar als de boel het maar zo kort volhoudt, op fancy cijfertjes na is er vrij weinig nut aan.

Of de koeling moet beter, of de clocks naar beneden.

Maar misschien denk ik er te simpel over.

nogmaals dit niet een iPhone only issue, hele markt draait door met wat ik hierboven zei
Ja mail ze anders even? Misschien hebben ze er niet aan gedacht 😏

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
*snip* maak een TR aan ipv te reageren :)

[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2023 07:28 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mizgala28 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 00:00:
[...]

Een fan? Om dit soort tests te doorstaan? _O-

Al vanaf de eerste NL iPhone (3G) zit ik in het iPhone kamp en heb sindsdien nooit meer verder gekeken. Ik ben nog een ‘redelijke Tweaker’ maar als ik ergens niet naar keek of kijk is het wel dit soort tests..

Liever kijk ik de ‘real world usecase’ reviews.

Niet de hele markt draait door maar clickbait artikelen en mensen met te hoge verwachtingen doen dat..

In the end, it’s just a phone (die hele toffe foto’s maakt en dat is meer dan voldoende voor mij).

Een fan in een telefoon _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:47
Gezien er hier meer gebruik (gaan) maken van Swappie; ik twijfel nog over hoe mijn 14 Pro Max aan hen te sturen. Heb zo’n bubbelenvelop opgestuurd gekregen en een verzendlabel, maar eerlijk gezegd vertrouw ik die envelop niet om de telefoon veilig mee op te sturen. Hoe doen jullie dat?

Oh en iets waar ik wel wat van schrok; de waarde bepaling is nu teruggevallen van 1075,- naar 860,- in mijn geval. Ik heb nog tot volgende week vrijdag om binnen die 2 weken te blijven.. Maar ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor wanneer ie daar aankomt.

[ Voor 31% gewijzigd door bokkow op 21-09-2023 08:26 ]

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

bokkow schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:24:
Gezien er hier meer gebruik (gaan) maken van Swappie; ik twijfel nog over hoe mijn 14 Pro Max aan hen te sturen. Heb zo’n bubbelenvelop opgestuurd gekregen en een verzendlabel, maar eerlijk gezegd vertrouw ik die envelop niet om de telefoon veilig mee op te sturen. Hoe doen jullie dat?
Wellicht beter om een eigen topic over Swappie (en anderen) aan te maken, of verder te gaan in Swappie, iemand ervaring mee? aangezien dit weinig met de iPhone 15 zelf te maken heeft.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:01

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

Ik ben wel een fan van mijn telefoon. Mag dat wel? :+

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ik weet niet of deze al geplaatst is maar wauw :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:49
Dat is ie, maar ik kijk die graag nog een keer! :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• D-Ed
  • Niet online
Apple take note aub! :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

D-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:17:
[...]

Een fan? Om dit soort tests te doorstaan? _O-

Al vanaf de eerste NL iPhone (3G) zit ik in het iPhone kamp en heb sindsdien nooit meer verder gekeken. Ik ben nog een ‘redelijke Tweaker’ maar als ik ergens niet naar keek of kijk is het wel dit soort tests..

Liever kijk ik de ‘real world usecase’ reviews.

Niet de hele markt draait door maar clickbait artikelen en mensen met te hoge verwachtingen doen dat..

In the end, it’s just a phone (die hele toffe foto’s maakt en dat is meer dan voldoende voor mij).

Een fan in een telefoon _O-
Dat is een beetje het verschil tussen het Apple en Android kamp. Android users kijken naar stats (Ghz, ram etc) terwijl wij er niet aan denken, het moet gewoon soepel/goed werken.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

Oh en iets waar ik wel wat van schrok; de waarde bepaling is nu teruggevallen van 1075,- naar 860,- in mijn geval. Ik heb nog tot volgende week vrijdag om binnen die 2 weken te blijven.. Maar ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor wanneer ie daar aankomt.
Ik heb hem ook binnen en doe er gewoon nog een extra enveloppe bij of zo, moet goed komen, ze hebben er voldoende ervaringen mee (mag ik hopen/aannemen..... 8) )

Edit: Excuses, zie nu pas de andere thread..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:34
D-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:03:
Ik heb hem ook binnen en doe er gewoon nog een extra enveloppe bij of zo, moet goed komen, ze hebben er voldoende ervaringen mee (mag ik hopen/aannemen..... 8) )

Edit: Excuses, zie nu pas de andere thread..
Hier ook het "verzendpakket" ontvangen van Swappie en vind het allemaal erg minimalistisch en dun. Ik heb hier toevallig nog een mooi steving plat doosje liggen van een computerwinkel waarmee een blisterverpakking met twee DIMM's voor een laptop in is verstuurd. Daar past de iPhone 12 incl. de bubbeltjesverpakking en bubbeltjesenveloppe mooi in en kan er weinig misgaan.

Als de 15 Pro Max morgen binnenkomt, alles overzetten en als alles ok is de 12 opsturen en wachten...
Op het verzendlabel staat trouwens een adres in Duitsland...

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
Een fan hoef ik er niet in, maar het is wel jammer dat hij vrij rap warm wordt en dan het display gaat dimmen.
Juist als je buiten in de zon fotos aan het maken bent (en je dus een fel display wilt hebben).
OK, 35 graden buitentemperatuur is al vrij warm natuurlijk, maar toch.

Haters everywhere but I don’t really care

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:47

Om mezelf te beantwoorden. Ik kreeg verassend snel reactie per mail van Swappie:
Goedemorgen,

Bedankt voor je terugkoppeling.

Normaliter zal dat nog steeds volgens de schattingsprijs zijn op het moment van het invullen van het formulier. Dit was de schattingsprijs op dat moment. Dit aanbod is 14 dagen geldig. Het is dus belangrijk dat je het toestel binnen 14 dagen na het invullen van het formulier even naar ons verstuurd.

Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat uiteraard graag!
Met vriendelijke groet,

Viggo - Swappie
Ik ben overigens benieuwd hoe krasbestendig Titanium gaat blijken te zijn. De huidige RVS is bij mij eigenlijk spotless en ik gebruik de telefoon geregeld zonder hoesje. Zou het eigenlijk zonde vinden het titanium altijd weg te moeten stoppen in een hoesje.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:21
white titanium review voor de geïnteresseerden

edit; al gepost zie ik net te laat :9

[ Voor 30% gewijzigd door BigF25 op 21-09-2023 11:44 ]

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:03
Uitverkoop in de Apple Store.

Van € 1329,-
Voor € 1109,-. ;)

https://www.apple.com/nl/...-15-pro,iphone-15-pro-max

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OJ0tAcv1ILhYmS26PN4jZDJwhA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/342O6r1KkENBrjAnvoa6Goh1.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 07:45
wat is 1109,-? staat niet (meer?) op de pagina waar je naar linkt? o nu zie ik je foto pas haha

[ Voor 18% gewijzigd door frankegiani op 21-09-2023 11:53 ]

• PKHS
frankegiani schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:52:
wat is 1109,-? staat niet (meer?) op de pagina waar je naar linkt? o nu zie ik je foto pas haha
Verkrijgbaar bij erkende resellers EN in de Apple Store.

• D-Ed
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:12:
[...]

Een fan hoef ik er niet in, maar het is wel jammer dat hij vrij rap warm wordt en dan het display gaat dimmen.
Juist als je buiten in de zon fotos aan het maken bent (en je dus een fel display wilt hebben).
De meeste berichten rond/voor een launch zijn clickbait en zijn niet de realiteit (ervaringen uit het verleden). Laten gewoon even de echte ervaringen afwachten. Zal zo’n vaart niet lopen (zoals ieder jaar blijkt dat de meeste bangmakerij berichten op niets slaan..).

• matthijst
  • Registratie: November 2002
De 14 wordt ook aardig warm, zal niet anders zijn :)
Maar goed, gelukkig niet zo heel vaak 35 graden buiten.

Haters everywhere but I don’t really care

• sennalonso1981
Is MM te vertrouwen? Als ik nu bestel kan ik m morgen ophalen zegt ie?

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:37:
Is MM te vertrouwen? Als ik nu bestel kan ik m morgen ophalen zegt ie?
Begin v/d week stond dat er ook (al hoewel dan met vermelding vrijdag ophalen (ipv morgen)). Daarna waren ze weer 'niet op voorraad' - dus het lijkt er wel op dat ze het over daadwerkelijk aanwezige voorraad hebben (en zich niet baseren op hopes & dreams zoals bij KPN blijkbaar)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:07
Beetje zonde dat mijn fan verhaal door bepaalde mensen (bewust) verkeerd begrepen is.

Het hele punt was namelijk niet dat iPhone een fan nodig heeft… maar dat de hele markt zich te veel op snelheid focust en minder op de temperatuur.

Maar goed, ik geef op want het wordt alleen maar meer toxic zo.

en nogmaals de vorige post ging over de hele markt…
matthijst schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:12:
[...]

Kijk uit, straks zegt iemand dat je de telefoon verkeerd gebruikt.

[ Voor 44% gewijzigd door Mizgala28 op 21-09-2023 12:46 ]

• sennalonso1981
Zo,128gb zwart besteld bij mediamarkt. Morgen levering. Kpn was goedkoper maar zou te lang duren aangezien ik pas gisteren had besteld. De natural Titanium was niet meer beschikbaar helaas

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42
Ook ik wacht met smart op de 15Pro.
Ik zit nu nog met een 11.

Wat is de beste manier om alles over te zetten vanaf de 11?

En hoe maak ik de 11 daarna helemaal leeg/klaar om die naar m'n vriendin te kunnen doen (andere Apple ID dus)

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 15:37
sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:00:
Zo,128gb zwart besteld bij mediamarkt. Morgen levering. Kpn was goedkoper maar zou te lang duren aangezien ik pas gisteren had besteld. De natural Titanium was niet meer beschikbaar helaas
En hoelang moest je bij KPN wachten als je gisteren had besteld?

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Burning_Tyre schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:16:

En hoe maak ik de 11 daarna helemaal leeg/klaar om die naar m'n vriendin te kunnen doen (andere Apple ID dus)
Gewoon:

Instellingen -> Algemeen -> Zet over of stel Iphone opnieuw in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:36
Burning_Tyre schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:16:

Naast elkaar leggen.... wijst zich vanzelf

• sennalonso1981
robinh schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:17:
[...]

En hoelang moest je bij KPN wachten als je gisteren had besteld?
Stond er niet bij. Zo zomaar morgen hadden kunnen zijn of over 1-2 weken. 128gb is eigenlijk genoeg,heb ook nog Icloud+ 2tb. Alleen de kleur,maar goed zwart was mijn 2nd choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

jeroenkb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:18:
[...]

Gewoon:

Instellingen -> Algemeen -> Zet over of stel Iphone opnieuw in
Nieuwe aanzetten, dan krijg je vanzelf de vraag of je wil overzetten en de oude wilt wissen

• Dennisdn
  • Nu online
Tranquility schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:11:
[...]

Hier ook het "verzendpakket" ontvangen van Swappie en vind het allemaal erg minimalistisch en dun. Ik heb hier toevallig nog een mooi steving plat doosje liggen van een computerwinkel waarmee een blisterverpakking met twee DIMM's voor een laptop in is verstuurd. Daar past de iPhone 12 incl. de bubbeltjesverpakking en bubbeltjesenveloppe mooi in en kan er weinig misgaan.
Ik zou juist alles doen om het proces zo min mogelijk te verstoren. Als zij het graag in die envelop willen ontvangen dan zijn de uitpakkers daar ook het bekendst mee en hoeven ze niet speciaal voor jou de stenleymessen erbij te pakken of dat het pakket op de stapel "meer uitpak werk" komt. Ze lijken erg gestuctureerd te werken en benadrukken om bijvoorbeeld geen kabeltje ofzo in de envelopen erbij te doen, want dat is "gedoe" voor de uitpakkers.

De mijne gister verzonden in de envelop en inmiddels al bericht dat hij goed aangekomen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:36
na jaren android smartphones gehad te hebben waag ik deze keer nog eens sprong naar een iphone. Twijfel nog tussen de pro of de pro max. Jammer dat de pro en de max een pak duurder zijn dan in de VS.Mijn vorige iphone was de 3gs was een tijd geleden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:25
bartmaniac schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:19:
na jaren android smartphones gehad te hebben waag ik deze keer nog eens sprong naar een iphone. Twijfel nog tussen de pro of de pro max. Jammer dat de pro en de max een pak duurder zijn dan in de VS.Mijn vorige iphone was de 3gs was een tijd geleden
Voor zover ik weet zijn de US prijzen zonder sales tax, omdat die per staat verschillen. Volgens mij zijn de prijzen die je uiteindelijk afrekent in de US stores hoger dan wat je zo geadverteerd ziet staan, maar ik kan het mis hebben. :)

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Mint schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:22:
[...]

Voor zover ik weet zijn de US prijzen zonder sales tax, omdat die per staat verschillen. Volgens mij zijn de prijzen die je uiteindelijk afrekent in de US stores hoger dan wat je zo geadverteerd ziet staan, maar ik kan het mis hebben. :)
Klopt in de meeste gevallen. Maar daarom kocht ik deze 'altijd' in de New Hampshire, 1 van de paar (dacht 5) staten zonder sales tax ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:34
Dennisdn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:08:
Ik zou juist alles doen om het proces zo min mogelijk te verstoren. Als zij het graag in die envelop willen ontvangen dan zijn de uitpakkers daar ook het bekendst mee en hoeven ze niet speciaal voor jou de stenleymessen erbij te pakken of dat het pakket op de stapel "meer uitpak werk" komt. Ze lijken erg gestuctureerd te werken en benadrukken om bijvoorbeeld geen kabeltje ofzo in de envelopen erbij te doen, want dat is "gedoe" voor de uitpakkers.

De mijne gister verzonden in de envelop en inmiddels al bericht dat hij goed aangekomen is.
Door de telefoon in een stevig doosje te stoppen verstoor ik echt niet het proces, dat is gewoon dikke onzin.
Ik wil gewoon voorkomen dat DHL er mee smijt, vervolgens het scherm of de achterkant krakt en ik een mail krijg van Swappie dat de telefoon schade heeft en ik er niks voor krijg. Het is dus niet Swappie die ik niet vertrouw, maar DHL. Helaas weet ik uit ervaring hoe DHL met pakketjes omgaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Mijn iPhone 15 Pro met delivery date maandag 25 september is vandaag verzonden en komt morgen binnen. :)

• htca
Hier een melding gekregen dat mijn iphone 15 onderweg is en morgen wordt aangeboden aan de deur (Odido)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Tranquility schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:26:
[...]

Door de telefoon in een stevig doosje te stoppen verstoor ik echt niet het proces, dat is gewoon dikke onzin.
Ik wil gewoon voorkomen dat DHL er mee smijt, vervolgens het scherm of de achterkant krakt en ik een mail krijg van Swappie dat de telefoon schade heeft en ik er niks voor krijg. Het is dus niet Swappie die ik niet vertrouw, maar DHL. Helaas weet ik uit ervaring hoe DHL met pakketjes omgaat..
Dit is niet de gewone DHL maar DHL Express. Die gewend zijn dure dingen en belangrijke documenten te vervoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:46
[...]

Sterker nog, je kan ook gewoon alleen een verzendlabel van Swappie aanvragen en dus op je eigen manier versturen. Dat verzendpakket van hen is niet verplicht, die keuze heb je namelijk bij het invoeren van je gegevens.

Een ander iets om op te letten (iig bij rebuy):
"Je hebt 14 dagen om je artikel naar ons toe te sturen. Na het verstrijken van deze periode kunnen we je de aankoopwaarde niet meer garanderen. Indien het artikel bij ons aankomt ná het verlopen van deze termijn van 14 dagen, accepteren we deze met plezier, maar kan het zijn dat we je een nieuwe aankoopprijs voorstellen.

In het geval dat je een nieuw voorstel of een aankoopweigering krijgt, heb je 14 dagen na ontvangst van de email met het nieuwe aanbod om hierop te reageren. Na verloop van deze termijn beschouwen we de overeenkomst, en dus het nieuwe bod, als aanvaard."

Oftewel als je wel binnen de 14 dagen verzend, maar het komt pas bij hen binnen na de 14 dagen geldt het voorgestelde bedrag niet meer.

EDIT:
Zojuist ook de mijna maar aangeboden bij swappie. Zou er nog 380 voor krijgen, en op MP zitten alleen maar zielen die er max 300 voor willen geven.

[ Voor 38% gewijzigd door nDirect090 op 21-09-2023 14:54 ]

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:54
htca schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:34:
Hier een melding gekregen dat mijn iphone 15 onderweg is en morgen wordt aangeboden aan de deur (Odido)
Via Odido zelf op via Belsimpel ?

• D-Ed
  • Niet online
Mizgala28 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:46:
Beetje zonde dat mijn fan verhaal door bepaalde mensen (bewust) verkeerd begrepen is.

Het hele punt was namelijk niet dat iPhone een fan nodig heeft… maar dat de hele markt zich te veel op snelheid focust en minder op de temperatuur.

Maar goed, ik geef op want het wordt alleen maar meer toxic zo.

en nogmaals de vorige post ging over de hele markt…

[...]

Kijk uit, straks zegt iemand dat je de telefoon verkeerd gebruikt.
Ik had het ook over de hele markt, niets toxics aan hoor..

• sennalonso1981
Kan de 15 serie niet meer zien op de website van Mediamarkt.

• elaho
Denk dat ze dan alweer door hun voorraad heen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:54
[...]

Ik heb die van mij vandaag meegeven aan DHL Express en hem ook gewoon in een stevigere doos gedaan. Dat envelopje is vragen om problemen met hoe ze soms met pakketten omgaan als je het mij vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
YoungStarDC schreef op donderdag 21 september 2023 @ 15:58:
[...]

Ik heb die van mij vandaag meegeven aan DHL Express en hem ook gewoon in een stevigere doos gedaan. Dat envelopje is vragen om problemen met hoe ze soms met pakketten omgaan als je het mij vraagt.
Ja, heb mijn pakket ook net binnen, maar daar ga ik een telefoon met een waarde van 800+ euro echt niet mee versturen.

• PKHS
sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 15:20:
Kan de 15 serie niet meer zien op de website van Mediamarkt.
Ausverkauft!

https://www.mediamarkt.nl...e-iphone-15-pro-1840.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jahe1990
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:33
sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:00:
Ik hoor overal hoe mooi die "natural titanium" kleur is, maar ik ga vooral voor simpel en praktisch, niet zo'n (lichte/ietwat flashy) kleurtje. Voor mij wordt t dus ook gewoon lekker zwart hoor!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:09
Jahe1990 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:16:
[...]

Ik hoor overal hoe mooi die "natural titanium" kleur is, maar ik ga vooral voor simpel en praktisch, niet zo'n (lichte/ietwat flashy) kleurtje. Voor mij wordt t dus ook gewoon lekker zwart hoor!
Ik ben ook zo, daarom ook benieuwd of de non pro nou zwarter is dan de pro versie. Lijkt of het dit jaar hetzelfde is zo op beeld.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alcides schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:22:
[...]

Ik ben ook zo, daarom ook benieuwd of de non pro nou zwarter is dan de pro versie. Lijkt of het dit jaar hetzelfde is zo op beeld.
Het zwarte is grijs.

Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4668/as-images.apple.com/is/iphone-15-finish-select-202309-6-1inch-black?wid=2560&hei=1440&fmt=p-jpg&qlt=80&.v=1692923777911

[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 21-09-2023 18:14 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• htca
iMode schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:53:
[...]

Via Odido zelf op via Belsimpel ?
Odido zelf

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:09
Van de pro bedoel je of van beide? Heb ze nog niet naast elkaar gezien ergens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alcides schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:04:
[...]

Van de pro bedoel je of van beide? Heb ze nog niet naast elkaar gezien ergens
De Pro is Zwart Titanium(ook meer grijs dan echt zwart)

Afbeeldingslocatie: https://store.storeimages.cdn-apple.com/4982/as-images.apple.com/is/iphone-15-pro-finish-select-202309-6-1inch-blacktitanium?wid=2560&hei=1440&fmt=p-jpg&qlt=80&.v=1692846357018

[ Voor 27% gewijzigd door Hackus op 21-09-2023 18:15 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:40
Dat MM weer een voorraad had geeft mij wat hoop dat ik diegene die ik vorige week besteld had deze week gewoon krijg.

• THE_BASE
  • Niet online
Hackus schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:06:
[...]

De Pro is Zwart Titanium(ook meer grijs dan echt zwart)
Dat klopt inderdaad, ergens wel jammer, houd wel van écht zwart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P4hS9PlKFYbDKnexIuNFJXInMk4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zz10K27IXc8Xn8jcwnFIS4ow.png?f=fotoalbum_large

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

De eerste 15 pro teardown gespot op YouTube.

NOSIG

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik zou last van klamme handjes krijgen... echt dat hij het gewoon 'even' met blote handen doet... :)

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Kan die daarna door naar JerryRigEverything 8)7

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• elaho
Heeft iemand nog een goed Drop Test filmpje kunnen vinden? Ben wel benieuwd hoe dat titanium zich houdt.

• Vortex66
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-10-2023
Hallo allemaal, op basis van ervaringen uit het verleden, hoe groot is de kans dat je morgenochtend een iPhone 15 pm natural titanium in Den Haag binnenloopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:24
elaho schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:38:
Heeft iemand nog een goed Drop Test filmpje kunnen vinden? Ben wel benieuwd hoe dat titanium zich houdt.
nope....maar morgen zijn er heel wat tweakers met een 15pro.
Die willen vast wel hun phone tegen de muur gooien voor je!

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

elaho schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:38:
Ik verwacht elk moment een upload van Jerry Rig Everything want >7 dagen geleden. Maar, ik heb geen idee. Zal vast niet mega lang duren.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:57:
[...]
Ik verwacht elk moment een upload van Jerry Rig Everything want >7 dagen geleden. Maar, ik heb geen idee. Zal vast niet mega lang duren.
De grote vraag is natuurlijk "Will it blend?"

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
turambar schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:58:
[...]

De grote vraag is natuurlijk "Will it blend?"
Haha, dat is lang geleden. Bestaat dat nog?

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:47
Tot op heden zette je de iPhone op stil via de mute switch.
Kun je geluid aan/uit & trillen aan/uit ook koppelen aan een focus mode?
Want dan zie ik wel toegevoegde waarde in die action button.

Momenteel Samsung gebruiker. De back gesture kan ik nog wel missen (zeg ik nu), maar hoe is de tekstvoorspelling (sinds iOS17) tijdens het typen en kun je een numerieke rij erboven plaatsen?

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Gdumme schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:12:
[...]

Haha, dat is lang geleden. Bestaat dat nog?
Bend gate 8)

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

En dan te bedenken dat de iPhone alweer 14 jaar bestaat. Ik verwacht volgend jaar wel wat spectaculairs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Nu online
Mijn iPhone ligt ook klaar voor morgenvroeg, gelukkige werk ik in de winkel waar die klaarligt dus kan ik die al direct hebben. Zal wel een drukke dag worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:32:
Mijn iPhone ligt ook klaar voor morgenvroeg, gelukkige werk ik in de winkel waar die klaarligt dus kan ik die al direct hebben. Zal wel een drukke dag worden.
Blij dat ik daar vanaf ben, dat gemekker aan m'n balie of hun iPhone binnen is gekomen... 8)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Best een fijn filmpje van een voor mij onbekende YouTuber. Niet echt inhoudelijk geluisterd, maar hij vergelijkt ook iPhone 14 Pro Space Grey met Titanium Black. Een van de weinige die een zwarte iPhone 15 Pro reviewen. Ook prettig gefilmd.

[ Voor 23% gewijzigd door THE_BASE op 21-09-2023 21:50 ]

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15
YoungStarDC schreef op donderdag 21 september 2023 @ 15:58:
[...]

Ga even kijken of ik morgen de 15 pro kan bemachtigen, het is mij wel opgevallen dat het schattingsbedrag 100 euro lager is geworden (1000 -> 900) voor mijn 14 pro 256 gb zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:25
THE_BASE schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:49:
Best een fijn filmpje van een voor mij onbekende YouTuber. Niet echt inhoudelijk geluisterd, maar hij vergelijkt ook iPhone 14 Pro Space Grey met Titanium Black. Een van de weinige die een zwarte iPhone 15 Pro reviewen. Ook prettig gefilmd.

[YouTube: iPhone 15/15 Pro Unboxing & First-Look | Goodbye S23 Ultra!]
Deze had ik ook gezien.

Inderdaad weinig reviews van de Black Titanium kunnen vinden. Na dit filmpje toch gekozen voor die kleur. Nu nog kijken waar ik 1 kan bemachtigen.

[ Voor 3% gewijzigd door qwasd op 21-09-2023 21:55 ]

Verwijderd

Vortex66 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:40:
Hallo allemaal, op basis van ervaringen uit het verleden, hoe groot is de kans dat je morgenochtend een iPhone 15 pm natural titanium in Den Haag binnenloopt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5keU3W8xW-x22c5Ddg3Ct2JO5FU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8H5WUd4P4RH6U2gUJ85yhyHd.png?f=fotoalbum_large

Dit is nu momenteel in de Australische store voor pick up in Sydney. Kans is dus groot dat dit morgen ochtend bij ons ook het geval zal zijn.

• AppleFan2007
  • Nu online
THE_BASE schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:40:
[...]

Blij dat ik daar vanaf ben, dat gemekker aan m'n balie of hun iPhone binnen is gekomen... 8)
zo heb ik er vandaag al veel gehoord terwijl je zegt dat ze zullen worden opgebeld, en toch blijven ze aandringen.
En hoeveel vragen je wel niet krijgt of ze hem al eens mogen zien. Nee natuurlijk mag je dat niet.
Pagina: 1 ... 28 ... 77 Laatste