Jup net review van mkbhd gekeken, die zegt hetzelfde. Valt vooral op bij de donkere kleurenCitroentaart schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:51:
Ik denk toch dat je de witte of de naturel titanium versie moet hebben voor de minst opvallende vingerafdrukken en krassen.
Ook krassen op de donkere kleuren vallen dan echt op.nDirect090 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:52:
[...]
Jup net review van mkbhd gekeken, die zegt hetzelfde. Valt vooral op bij de donkere kleuren
Ik ben benieuwd hoe het met de witte versie zit, want die is ook niet 'naturel'.. Een naturel titanium kras dan?
Dat achteraf focussen op foto's is wel cool gedaan.
En het lijkt erop dat die titanium toch niet zo donker is als eerst gedacht, ben benieuwd vrijdag.
En het lijkt erop dat die titanium toch niet zo donker is als eerst gedacht, ben benieuwd vrijdag.
Haters everywhere but I don’t really care
Onder de Blue Titanium zit gewoon een Natural Titanium. Dus even met een schuursponsje erover en je hebt een Natural Titanium iPhone.Citroentaart schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:53:
[...]
Ook krassen op de donkere kleuren vallen dan echt op.
Ik ben benieuwd hoe het met de witte versie zit, want die is ook niet 'naturel'.. Een naturel titanium kras dan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PetaPixel's Chris en Jordan hebben een review voor de fotografen onder ons: klik
(als hij hierboven al voorbij gekomen is dan heb ik er overheen gekeken....)
(als hij hierboven al voorbij gekomen is dan heb ik er overheen gekeken....)
Mooi, met een blue achterkantRivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:56:
[...]
Onder de Blue Titanium zit gewoon een Natural Titanium. Dus even met een schuursponsje erover en je hebt een Natural Titanium iPhone.
Juist, daarmee kun je er pas echt iets zinnigs over zeggen. Al zul je geen 1:1 4x zoom vergelijking tegenkomen gezien de de kleine Pro deze niet heeft.Paprika schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:52:
[...]
Ik mis juist de 1:1 vergelijkingen bij deze voorbeelden 2x zoom op beide, 3x zoom op beide, 4x zoom op beide, ...
De heren van DPReview hebben een mooie video gemaakt over de iPhone 15 Pro (Max), uitsluitend over de foto- en videokwaliteiten.
Iemand ergens al een review gezien van de 15 (non-pro) in het zwart? Twijfel nog een beetje over de kleur
De beste Erwin heeft geen last van vingerafdrukken op de natural titanium.
[ Voor 55% gewijzigd door Citroentaart op 19-09-2023 16:09 ]
Of hij heeft ze telkens netjes gepoetst / in hoesje gedragen.Citroentaart schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:08:
[YouTube: Review iPhone 15 (Pro): titanium of verstandig doen?]
De beste Erwin heeft geen last van vingerafdrukken op de natural titanium.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit zijn nietszeggende foto's. Alles is wel kapot te krijgen.
Yo yo yo, what will happen if I scratch with my key.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 16:12 ]
True.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:12:
[...]
Dit zijn nietszeggende foto's. Alles is wel kapot te krijgen.
[...]
Mijn 14 Pro is na één jaar nog he-le-maal krasloos en smetteloos. Werkelijk volledig als nieuw.
Het is maar net hoe je met je spullen omgaat.
Bij de leasemaatschappij zijn ze iedere 4 jaar ook verbaasd hoe ik mijn auto altijd in nieuwstaat weet in te leveren.
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 16:15 ]
Ja mijn 14 Pro ook hoor, en ik gebruik geen hoesje. Maar wellicht dat de coating over het titanium makkelijker slijt.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:14:
[...]
Mijn 14 Pro is na één jaar nog he-le-maal krasloos en smetteloos. Werkelijk volledig als nieuw.
Bij de leasemaatschappij zijn ze iedere 4 jaar ook verbaasd hoe ik mijn auto altijd in nieuwstaat weet in te leveren.
De eerste reviews geven mij de doorslag om voor natural titanium te gaan ivm krassen/vingerafdrukken...
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
True. Al heb ik in het verleden ook hoesjes gehad die juist de hele iPhone naar de knoppen helpen. Die plastic hoesjes van Nudient zijn er een goed voorbeeld van.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:14:
[...]
Ik haal 'm ook regelmatig uit z'n hoesje om die even schoon te blazen en met wat afwasmiddel af te wassen.Dennisweb schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:19:
[...]
True. Al heb ik in het verleden ook hoesjes gehad die juist de hele iPhone naar de knoppen helpen. Die plastic hoesjes van Nudient zijn er een goed voorbeeld van.
Juist om te voorkomen dat stofdeeltjes / kleine zanddeeltjes vast komen te zitten en gaan schuren.
Lastig, mijn favoriet was Natural Titanium maar in de reviews die nu online komen toont deze een heel stuk lichter dan eerdere foto's en hands-on video's. Aan de andere kant is deze kleur inderdaad wel ideaal voor krassen en vingerafdrukken lijkt het. Keuzestress...
Vind de kleuren op video's nooit echt goed overkomen t.o.v. real-life.Dutchy88 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:21:
Lastig, mijn favoriet was Natural Titanium maar in de reviews die nu online komen toont deze een heel stuk lichter dan eerdere foto's en hands-on video's. Aan de andere kant is deze kleur inderdaad wel ideaal voor krassen en vingerafdrukken lijkt het. Keuzestress...
Vorig jaar zag paars er ook meh uit op de video's, maar uiteindelijk viel het in het echt reuze mee.
Dat zal zeker zo zijn en het is niet te vergelijken met de SS rand van huidige iPhones. De zwarte titanium AW was ook relatief makkelijk te beschadigenTNSN schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:16:
[...]
Ja mijn 14 Pro ook hoor, en ik gebruik geen hoesje. Maar wellicht dat de coating over het titanium makkelijker slijt.
Ons aller grote vriendin heeft nu ook een filmpje over de non-pro. Ik zit eigenlijk op die van The Verge te wachten, maar in de tussentijd deze maar even kijken.
YouTube: iPhone 15 Pro & Pro Max: light, camera, action button (and USB-C)Prullenbak84 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:57:
Ons aller grote vriendin heeft nu ook een filmpje over de non-pro. Ik zit eigenlijk op die van The Verge te wachten, maar in de tussentijd deze maar even kijken.
[YouTube: NEW iPhone 15 Review - It's more than you think..]
The Verge, na 10 seconden afgezet, irritant mens
Dat is die over de pro en pro max. Ook interessant, maar voor mij mindermatthijst schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:00:
[...]
YouTube: iPhone 15 Pro & Pro Max: light, camera, action button (and USB-C)
Aah ik heb nog niet kunnen kijken maar het is niet met Nilay Patel begrijp ik?matthijst schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:00:
[...]
YouTube: iPhone 15 Pro & Pro Max: light, camera, action button (and USB-C)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mrwhosetheboss geeft hetzelfde aan. We zullen 't meemaken. Ik heb de natural besteld maar denk dat je het daar ook wel goed op kunt gaan zien.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:34:
[...]
Ook bij MKBHD te zien op 3:05. En hij brengt het ook ter sprake.
[Afbeelding]
/f/image/u7Sx5xaGQLQ0tXsBNX3o9Wz8.png?f=fotoalbum_large)
Helaas niet. Allison Johnson. Ben ‘m nu thuis aan het kijken.Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:26:
[...]
Aah ik heb nog niet kunnen kijken maar het is niet met Nilay Patel begrijp ik?
Nope. Hopen dat hij de non-pro review doet…Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:26:
[...]
Pohh. Wat ben ik verliefd op Natural Titanium.
Nee, Allison. En ik wil niet misogyn overkomen, maar mijn hemel, wat is zij irritant zeg. Dat terwijl de reviews van Nilay juist kundig, rustig en eerlijk zijn. Ik heb hem na een paar minuten maar afgezet. Ik wil me er niet aan ergeren.Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:26:
[...]
Nope. Dan Seifert.Prullenbak84 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:30:
[...]
Nope. Hopen dat hij de non-pro review doet…
https://www.theverge.com/...ple-iphone-15-plus-review
Bezels moet ik toch ff in het echt zien denk ik. Op de video’s zie ik geen verschil
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:37:
[YouTube: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium Unboxing 😍]
Echt heh, hopelijk ziet die kleur er precies zo uit in het echt

Je ziet het klaarblijkelijk ook echt alleen met een side-by-side comparison. Gebruik je de 15 Pro solo dan valt het totaal niet op. Het is echt minimaal.Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:47:
Bezels moet ik toch ff in het echt zien denk ik. Op de video’s zie ik geen verschil
Na het lezen en zien van een aantal reviews net maar m'n verlenging aangepast bij Vodafone van een 15 Pro naar een normale 15. Kom nu van een 12 mini af, waarbij het grootste manko nu m'n batterij is.Prullenbak84 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:57:
[YouTube: NEW iPhone 15 Review - It's more than you think..]
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:47:
/f/image/t1wFhGMUV0Zbg8DuauNSTF3D.png?f=fotoalbum_large)
(UrAvgConsumer) echter kan ik hieruit niet achterhalen om welke model links is, dat staat er niet bij vermeld
Ieder zijn ding. Gelukkig.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:37:
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Natural Titanium lijkt me erg mooi. En past mooi bij de Ultra. Mooi setje zo. Kan niet wachten …
Ah keurig. Afgaande op dit zou ik zeggen rechts nieuw.Msi92 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:09:
[...]
[Afbeelding]
(UrAvgConsumer) echter kan ik hieruit niet achterhalen om welke model links is, dat staat er niet bij vermeld
Volgens mij benoemt hij bij het tonen van deze vergelijking juist precies dat je een kleinere iPhone krijgt met hetzelfde formaat scherm als de 14 Pro (Max).Msi92 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:09:
Ook hier laat Dave weer duidelijk zien dat de Natural Titanium het minste de vingerafdrukken laat zien. Zwart en blauw zien er dus echt heel snel smerig uit.
[ Voor 44% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 19:03 ]
Je maakt me aan het twijfelen of ik toch niet voor de Natural Titanium had moeten gaanRivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:00:
[YouTube: My iPhone 15 / Pro / Max Review]
Ook hier laat Dave weer duidelijk zien dat de Natural Titanium het minste de vingerafdrukken laat zien. Zwart en blauw zien er dus echt heel snel smerig uit.

Heeft iemand al ergens downloadable foto's gezien die met de 15 Pro / Pro Max gemaakt zijn?
Op YouTube filmpjes zien ze er altijd wel mooi uit, maar ik zie het liefste echte foto's zo uit de camera die ik op mijn Mac zelf kan beoordelen.
Het zou me helpen bij mijn keuze.
Die 5x camera van de ProvMax lijkt me wel wat, maar het formaat van de Pro Max lijkt me dan weer helemaal niks.
Een optie zou zijn nu een 15 Pro aan te schaffen als update van mijn 13 Pro en dan volgend jaar, als de 5x camera op de 16 Pro zit, weer een upgrade te doen.
Ik begrijp van sommigen dat dat me maar € 200 zou hoeven kosten
Op YouTube filmpjes zien ze er altijd wel mooi uit, maar ik zie het liefste echte foto's zo uit de camera die ik op mijn Mac zelf kan beoordelen.
Die 5x camera van de ProvMax lijkt me wel wat, maar het formaat van de Pro Max lijkt me dan weer helemaal niks.
Een optie zou zijn nu een 15 Pro aan te schaffen als update van mijn 13 Pro en dan volgend jaar, als de 5x camera op de 16 Pro zit, weer een upgrade te doen.
Ik begrijp van sommigen dat dat me maar € 200 zou hoeven kosten
totaal niet relevant als 95% voor case gaat.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:00:
Nog beter nieuws voor Titanium White, daar zal het nog beter zijn (maar niemand die kleur besteld)
maar moet wel toegeven dat de natural in de reviews er beter uit ziet als in de showcase/pictures
[ Voor 9% gewijzigd door refused81 op 19-09-2023 19:32 ]
Eens. Maar wel nuttig voor diegene die naked gaan.refused81 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:30:
[...]
totaal niet relevant als 95% voor case gaat.
Nog beter nieuws voor Titanium White, daar zal het nog beter zijn (maar niemand die kleur besteld)
maar moet wel toegeven dat de natural in de reviews er beter uit ziet als in de showcase/pictures
Die Matti is sowieso wel een goede video gast met z’n typische knallende kleurtjes maar dit had ik niet verwacht eigenlijk.. Echt super mooiFroggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:52:
Echt lijp hoe goed dit er uit ziet!
[YouTube: iPhone 15 Pro Filmmaker’s Review of the “7” Cameras]
Al tijdje geleden dat ik hem zag, leuk om hem met z’n kids te zien👌
Juist, mijn plan. Dan is het handig dat je weet dat je beter voor de naturel variant kan gaan dan voor de zwarte.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:36:
[...]
Eens. Maar wel nuttig voor diegene die naked gaan.
Maar echt, als je dat ziet denk je bij jezelf, waarom heb ik nog zoveel camera gear. Je gaat het gewoon niet meer gebruiken als je ziet wat je met je telefoon kan maken. Ik zit nu al te kijken naar Moment filters en gear om hier wat mee te doen. Dit wil je gewoon.D-Ed schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:36:
[...]
Die Matti is sowieso wel een goede video gast met z’n typische knallende kleurtjes maar dit had ik niet verwacht eigenlijk.. Echt super mooi![]()
Al tijdje geleden dat ik hem zag, leuk om hem met z’n kids te zien👌
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
https://techcrunch.com/20...vtL22f_Cr87VJbkWVzX0hlwzQmanusz schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:28:
Heeft iemand al ergens downloadable foto's gezien die met de 15 Pro / Pro Max gemaakt zijn?
Verder staan er wat losse foto's op.For your fiddling pleasure, here’s a high-res RAW file for you to download and play with. You’ll see what I see.
Zelf ook nog altijd zoekende naar meer voorbeelden die te downloaden zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 19-09-2023 19:44 ]
Minder goed nieuws. De nieuwe A17 chip bereikt gewoon 48 graden (!).
Niet zo fijn
https://x.com/anxiousholl...&t=UkkMboGqp6PrvFGrzDDj-g
Niet zo fijn
Yep.. Hij weet natuurlijk wel perfect te timen met het licht en snapt heel goed waar de wat mindere punten zitten dus met een fatsoenlijke camera setup kun je nog wat meer bereiken maar inderdaad.. Die Moment spullen en Beastgrip spullen lonk ik ook naar (met die 1.7 lens):Froggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:40:
[...]
Maar echt, als je dat ziet denk je bij jezelf, waarom heb ik nog zoveel camera gear. Je gaat het gewoon niet meer gebruiken als je ziet wat je met je telefoon kan maken. Ik zit nu al te kijken naar Moment filters en gear om hier wat mee te doen. Dit wil je gewoon.
https://beastgrip.com/pro...eries-1-7x-telephoto-lens
Oei hier is de Naturel titanium wel weer heel erg mooi hoor. Juiste keuze gemaakt zo te zien.
Als ik dit zo zie dan ziet ie er wel gelikt uit idd. Vond hem in eerste instantie meer naar brons/goud neigen, daarom toch voor blauw gegaan.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:37:
Ja, vooral de rand is erg mooi. De achterkant vind ik persoonlijk erg tegenvallen.Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:48:
[...]
Oei hier is de Naturel titanium wel weer heel erg mooi hoor. Juiste keuze gemaakt zo te zien.
I don't have dreams, I have goals!!
Ah nee hé..! Snel iedereen! Snel snel! Cancel je order!!Otto Jans schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:45:
Niet zo fijn
Een random Twitter lowlife die naar een andere Twitter lowlife linkt met #Applegate paniek… Yep, de launch komt dichtbij
Welke adapter is beter voor de accuduur van de iPhone 15 pro max. De 20w of 35w?
Ik heb ook nog zo’n 1TB SSD liggen, eens kijken ik daar vrijdag iets mee voor elkaar kan krijgenFroggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:06:
[...]
Ja wat hij ook zegt. ProRes Log direct kunnen opnemen naar een schijf via USB. Game changer
Sterker nog, dat is mijn media drive. Dus niets hoeven over te zetten.D-Ed schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:07:
[...]
Ik heb ook nog zo’n 1TB SSD liggen, eens kijken ik daar vrijdag iets mee voor elkaar kan krijgen
Meteen op de media drive de editing in!
Ik weet niet wat het dit jaar is.. maar ik heb nog helemaal geen jeeej!! Gevoel wat ik normaal gesproken elk jaar wel heb
de minimale upgrades doen mij niets meer denk ik en ik mis ook helemaal niets aan mijn huidige IPhone.
Zou bijna mijn ophaal order annuleren maar dat blijft toch elk jaar een speciaal moment en is tevens een leuk uitje
Zou bijna mijn ophaal order annuleren maar dat blijft toch elk jaar een speciaal moment en is tevens een leuk uitje
Tsja. Zegt een Samsung fan. Bashing made easy.Otto Jans schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:45:
Niet zo fijn
Gaat hier toch een case omheen, leuk dat het titanium is maar als hij valt dan blijft de kans groot dat toch het scherm stuk gaat. Daarnaast kunnen er ook altijd krassen/barsten in komen.Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:00:
Dat gevoel had ik dus toen ik van de 13 Pro Max naar de 14 Pro Max ging.schumi1986 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:15:
Ik weet niet wat het dit jaar is.. maar ik heb nog helemaal geen jeeej!! Gevoel wat ik normaal gesproken elk jaar wel hebde minimale upgrades doen mij niets meer denk ik en ik mis ook helemaal niets aan mijn huidige IPhone.
Dit jaar heb ik het woow gevoel wel weer terug, meer door de behuizing van titanium, kleur, action button, minder gewicht etc, dunnere bezels, camera verbeteringen.
Ben benieuwd naar de iPhone 16, maar denk dat dat het jaar wordt van de iPhone Ultra met een A17/A18 Max CPU komt en een 6.9 inch scherm.
Even over de vingerafdrukken: ik weet niet beter op mijn 14 Pro Max Space Black. Er zitten altijd vingerafdrukken op de glimmende rand. Zie nu dus niet wat er op de 15 Pro anders is.
Ik heb het ook maar van X (Twitter)DVDB schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:24:
[...]
Is gewoon fake. Als je hard inzoomt kloppen de pixels niet. [Afbeelding]
Nooit, gebruik de 3x nu ook al zelden.Froggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:19:
[...]
Ja maar wil je dat. Ik gebruik 120mm nauwelijks. De keuze was voor mij makkelijk.
Sensor die daarachter zit is toch niet geweldig en dat lijkt met de 5x nu ook weer zo te zijn.
Neem aan dat 't er wel gewoon zo uit ziet als je diep genoeg krast.
Zie de fake ook nog niet echt, maar goed.
Ja dat ook. Gebruik altijd de 1x, dus ik ben wel blij dat we nu de 24mm, 28mm en 35mm optie krijgen op de standaard camera.Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:30:
[...]
Nooit, gebruik de 3x nu ook al zelden.
Sensor die daarachter zit is toch niet geweldig en dat lijkt met de 5x nu ook weer zo te zijn.
Als je hard genoeg duwt met iets hard zal je zeker zulke lijn krijgen. Dat betwijfel ik zeker niet.matthijst schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:30:
Neem aan dat 't er wel gewoon zo uit ziet als je diep genoeg krast.
Maar kijk naar de ( blauwe) pixels rond de kras... dat klopt toch niet? Op de ingezoomde foto die ik deelde he, op de originele zie je idd niets met het blote oog.
[ Voor 10% gewijzigd door DVDB op 19-09-2023 20:34 ]
Ik denk eerder dat je de X compressie ziet dan dat er echt met de foto gerommeld is als het zo zie.DVDB schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:32:
[...]
Als je hard genoeg duwt met iets hard zal je zeker zulke lijn krijgen. Dat betwijfel ik zeker niet.
Maar kijk naar de ( blauwe) pixels rond de kras... dat klopt toch niet? Op de ingezoomde foto die ik deelde he, op de originele zie je idd niets met het blote oog.
Maar goed, no shit dat hij kapot gaat als je er met een vrachtwagen overheen rijd, of er een kras op trekt met een scherp voorwerp denk ik dan.
Ik heb even op m’n iPad ingezoomd, maar zo crappy is die foto niet.Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:39:
[...]
Ik denk eerder dat je de X compressie ziet dan dat er echt met de foto gerommeld is als het zo zie.
Maar goed, no shit dat hij kapot gaat als je er met een vrachtwagen overheen rijd, of er een kras op trekt met een scherp voorwerp denk ik dan.
https://x.com/majinbuoffi.../1704111657088168017?s=61
/f/image/hzleGmQBswpvLck7AqFsOPRX.png?f=fotoalbum_large)
Gebruik een hoesje, i rest my caseFroggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:44:
[...]
Ik heb even op m’n iPad ingezoomd, maar zo crappy is die foto niet.
[Afbeelding]
Of dit jaar voor de 15 Pro Max gaan, en dan volgend jaar die verkopen en een 16 Pro kopen. Dan is ie volgend jaar gratis!!!manusz schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:28:
Ik begrijp van sommigen dat dat me maar € 200 zou hoeven kosten![]()
Ik wacht eerst de durability tests af, denk eraan om caseless te gaan
Zou kunnen, maar zelfs met compressie kloppen die pixels niet vind ik. Als je op de afbeelding kijkt staan er 2 overgangen naar een andere kleur. Bij de kras is de structuur duidelijk anders. Nu goed, bescherming is in elk geval nodig. [URL="https://tweakers.net/i/zSGfvmT75_bmeCRdLYmNlcpDOPw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z47wNYcRDh4dxONTgkcEW1Cy.png?f=user_large",,"1"][IMG=800,551]https://tweakers.net/i/bojk_o2fwv3ggwqMjpu5KI7jHSQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z47wNYcRDh4dxONTgkcEW1Cy.png?f=fotoalbum_large[/Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:39:
[...]
Ik denk eerder dat je de X compressie ziet dan dat er echt met de foto gerommeld is als het zo zie.
Als je naar de andere overgangen (met hetzelfde niveau zoom) ziet in de foto klopt dat niet met hoe die kras er uit ziet.Froggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:05:
[...]
Ja zeg het maar. Is dat nabewerking of compressie.
[ Voor 13% gewijzigd door DVDB op 19-09-2023 21:10 ]
Verder inzoomen en dan krijg je dit.Froggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:44:
[...]
Ik heb even op m’n iPad ingezoomd, maar zo crappy is die foto niet.
[Afbeelding]
/f/image/z47wNYcRDh4dxONTgkcEW1Cy.png?f=fotoalbum_large)
Ja zeg het maar. Is dat nabewerking of compressie.DVDB schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:04:
[...]
Verder inzoomen en dan krijg je dit. [Afbeelding]
*snip* geen V&A op het forum.
[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 20-09-2023 21:14 ]
Stomme vraag, maar ik kan gewoon mijn oude USB-C naar USB-A oplader met fast charging gebruiken van mijn oude Samsung telefoon voor de iPhone 15 Pro?
Ongetwijfeld, maar fast charging is een ruim begrip. USB-A is geloof ik nooit geweldig snel. Heb zelf alles op USB-C PD, wat met alles werkt.vellichor schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:12:
Stomme vraag, maar ik kan gewoon mijn oude USB-C naar USB-A oplader met fast charging gebruiken van mijn oude Samsung telefoon voor de iPhone 15 Pro?
Help mensen, ik heb twijfels ikheb de 15 Pro Max besteld en een behoorlijk bedrag nog bijbetaald vond ik toch wel. Ik twijfel of ik al die dingen die op de pro zitten wel gebruik en nodig heb. Ik geef namelijk niks om de camera eigenlijk en gebruik mijn iphone voor surfen, mail, rabo app, marktplaats, een spelletje zoals Harry Potter, genshi en Candy Crush en af en toe maak ik een foto of heel soms een filmpje. Ik wil eigenlijk ook een licht toestel dus ik begon erg te twijfelen wie kan me goed advies geven?
Moet zeggen de iphone 15 pro max vind ik wel een mooi toestel om ge zien. Ik had de blauwe besteld bij Belsimpel.
Moet zeggen de iphone 15 pro max vind ik wel een mooi toestel om ge zien. Ik had de blauwe besteld bij Belsimpel.
[ Voor 10% gewijzigd door elaho op 19-09-2023 21:25 ]
Nope, maar wel beter dat je de lenzen niet aan de iPhone zelf monteert maar aan de cage.D-Ed schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:23:
Iemand bekend met die beastgrip Pro cage?
Cage van moment is ook wel nice, maar heeft dat voordeel niet.
https://www.shopmoment.co...lmmaker-cage-for-magsafe/
Ja blijft hij mooi voor de volgende. I rest my case
Ik snap inderdaad niet waarom je een Max hebt besteld. Annuleren, genieten van je vakantie en daarna ergens een Plus scoren.elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:24:
Help mensen, ik heb twijfels ikheb de 15 Pro Max besteld en een behoorlijk bedrag nog bijbetaald vond ik toch wel. Ik twijfel of ik al die dingen die op de pro zitten wel gebruik en nodig heb. Ik geef namelijk niks om de camera eigenlijk en gebruik mijn iphone voor surfen, mail, rabo app, marktplaats, een spelletje zoals Harry Potter, genshi en Candy Crush en af en toe maak ik een foto of heel soms een filmpje. Ik wil eigenlijk ook een licht toestel dus ik begon erg te twijfelen wie kan me goed advies geven?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Idd gewoon voor ce plus gaanelaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:34:
Ja ging even mee in de hype. En ik ben inderdaad aan het genieten van mn vakantie, dank je wel.☺️👍
Ik zou hem houden. Ligt er aan hoe lang je er mee doet maar ik zie het altijd als een eenmalige besteding. Plus de restwaard is altijd hoger stel je wilt hem ooit nog eens verkopen. Eigen keuze natuurlijk maar je gaat er alleen maar op achteruit, behalve het geld.elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:24:
Ligt het aan mij of hebben die YouTubers allemaal een voorgekauwd script gekregen met punten die ze moeten noemen. Bv de action button. (Bijna) allemaal noemen ze dat je het kan wijzigen naar een andere functie en bij al die mensen is de camera button de meest populaire omdat je de action button dan ook als afdrukknop kan gebruiken.
Of ik word te oud en te cynisch …
Die Youtubers hebben allemaal 1 ding gemeen: ze zijn werkloos en hebben geld nodig en dat gaat ten kosten van hun eigen geloofwaardigheidcracking cloud schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:49:
Ligt het aan mij of hebben die YouTubers allemaal een voorgekauwd script gekregen met punten die ze moeten noemen. Bv de action button. (Bijna) allemaal noemen ze dat je het kan wijzigen naar een andere functie en bij al die mensen is de camera button de meest populaire omdat je de action button dan ook als afdrukknop kan gebruiken.
Let op:
Kijk eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.
Kijk eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.