Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:30
Aidacra schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:08:
Vraag me af of jullie je huidige iPhone deze week upgraden naar iOS 17 voordat je aanstaande vrijdag je nieuwe iPhone 15 (Pro Max) ontvangt? Ik was dit eigenlijk niet van plan.
Moet je niet sowieso upgraden naar iOS17 op je huidige device als je een backup wil terugzetten op je iPhone 15 (die standaard met iOS17 komt)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

JSD00 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:15:
[...]

Moet je niet sowieso upgraden naar iOS17 op je huidige device als je een backup wil terugzetten op je iPhone 15 (die standaard met iOS17 komt)?
nee, 16 > 17 is geen probleem .. andersom wel :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:18
[...]

Ouder naar nieuwer kan vrijwel altijd, andersom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:39
[...]

Nope. Want stel dat je van een telefoon af komt die niet naar iOS17 kán, dan zou dat niet gaan.

Andersom is het wel zo. Ik heb weleens gehad dat ik al een nieuwere iOS versie op mijn oude telefoon had, en de nieuwe nog met die vlak daarvoor kwam (ik geloof dat dat met de iPhone 8 was, maar weet dat ook niet zeker meer). Dan moet je eerst je nieuwe telefoon updaten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 21:23
Voor mensen die beta's draaien en over gaan op de 15. Zet het voor nu even uit. Als er toevallig deze week een 17.1 beta uitkomt kun je problemen krijgen om je backup terug te zetten. De nieuwe heeft immers 17.0.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Bij Sobby kun je in ieder geval ook weer snel van je iPhone 15 af. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JnByivbxIneupezprQl5Q2o-XQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Lbn1kBj3mhhnOj0YLfWmGvuM.png?f=user_large

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
winwiz schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:21:
Voor mensen die beta's draaien en over gaan op de 15. Zet het voor nu even uit. Als er toevallig deze week een 17.1 beta uitkomt kun je problemen krijgen om je backup terug te zetten. De nieuwe heeft immers 17.0.
Deze situatie inderdaad, daar doelde ik op.

En/of iPhones werden toen ook nog weleens met de vorige iOS versie geleverd, omdat ze gewoon te lang in een doosje zaten. Dat is volgens mij ook weleens gebeurd, jaren terug.

[ Voor 19% gewijzigd door Prullenbak84 op 19-09-2023 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aidacra schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:08:
Vraag me af of jullie je huidige iPhone deze week upgraden naar iOS 17 voordat je aanstaande vrijdag je nieuwe iPhone 15 (Pro Max) ontvangt? Ik was dit eigenlijk niet van plan.
Why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 18:48
Overigens hief je het voor proraw ook niet meer te doen. Want er zijn alternatieve camera apps die in raw kunnen schieten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Locolau schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:53:
Oh jee, begin nu toch te twijfelen om een 15 Pro te halen of een 15. De upgrade vanaf de Xr is enorm natuurlijk... Maarja, een mens wilt altijd meer. Iemand tips wat de doorslag kan geven?|
Bij twijfel zou ik voor de Pro gaan. Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar doorgaans doet de betaling vooral op 1 moment pijn (als je in 1 keer het toestel betaalt). Als ik voor mijzelf spreek, zou ik bij een 15 kunnen denken: hoe zou het zijn geweest als ik een Pro had genomen. Bij een Pro zal ik niet denken hoe het zou zijn geweest om een reguliere 15 te hebben.

Ik vind dat de Pro in serieuzere kleuren te koop is (die mij meer aanspreken);
De verkoopwaarde van de Pro zal waarschijnlijk hoger liggen op enig moment, waardoor het verschil in geld uiteindelijk minder groot is dan initieel;
Van beide punten zal je weinig merken in het begin, omdat de verkoop in de toekomst ligt en omdat de kleur waarschijnlijk toch weggestopt wordt door het gebruik van een hoesje.

Blijft over iets wat je op dagelijkse/regelmatige basis zal merken:
120Hz vs 60Hz: voor deze prijs ben ik principieel tegen de 15;
Betere camerasetup;
USB 2.0: ik ben iemand die foto's/bestanden via een kabel overzet en dat gaat met een snellere USB variant gewoon sneller;

Bij de 15 heb ik simpelweg niet het gevoel een 2023 toestel te kopen. Bij de Pro reeks heb ik dat gevoel meer. Your mileage may vary.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 19:40
Ben bang dat ik hem niet op release ga krijgen. Waar ik om 14:05 besteld hebt.
Maar mediamarkt in de mail bij levermoment helemaal niks heeft staan. Gewoon een wit vlak lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Prullenbak84 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:22:
[...]

Ik heb nog nooit in het dagelijks leven een case om mijn iphone gehad. Ik heb ooit 1 keer een kleine barst gehad, volgens mij in mijn iPhone 8, en daar had een hoesje waarschijnlijk niet geholpen. Krassen heb ik nooit, of in ieder geval geen grote/zichtbare. Alleen als ik ga kamperen of iets dergelijks, waar zand en troep te rijkelijk aanwezig is en ik m gewoon in mijn campingstoel wil kunnen laten slingeren, heb ik sinds de 5S een zo dun mogelijke book case gedaan. Maar zelfs met een 12 mini vind ik het hele ding daar gewoon te lomp en dik van worden. Dus hoe ik dat met de 15 ga doen, nog geen idee. Waarschijnlijk toch wel iets van een hoesje in die situaties. Wellicht moet ik eens in het accesoires-topic vragen of men weet wat de allerdunste optie is :)
dBrand verkoopt skins, een soort sticker die het geheel rondom bedekt. Dunner dan dat wordt m niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
rmk_ schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:24:
[...]

dBrand verkoopt skins, een soort sticker die het geheel rondom bedekt. Dunner dan dat wordt m niet.
Haha ja, maar dan loop je altijd met zo'n skin. Dat hoeft dan voor mij ook weer niet. Het is echt voor incidentieel gebruik. Heb nu een soort sleeve besteld. Hopelijk is die stof een beetje dun.

Maar genoeg off-topic denk ik....dus Prullenbak84 in "[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18:12
Mr Pringles schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:03:
[...]

Ik heb ook de iphone 15 pro gekocht en ik kom van de XR, door verschillende redenen zoals dat die wel erg langzaam begint te worden, batterij redelijk snel leeg, camera is ondertussen wel oud ;), en er zit een barst in mijn scherm :+
Hier ook van de Xr naar de 15 Pro.
Moet zeggen dat het in mijn hoofd toch weer dat net iets sneller aanvoelt met iOS 17 :P Maar dat houdt de upgrade niet tegen. Hij bleef soms echt hangen in menu's en apps.
Verder werkt hij nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
PrettigGestoord schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:32:
[...]

Hier ook van de Xr naar de 15 Pro.
Moet zeggen dat het in mijn hoofd toch weer dat net iets sneller aanvoelt met iOS 17 :P Maar dat houdt de upgrade niet tegen. Hij bleef soms echt hangen in menu's en apps.
Verder werkt hij nog perfect.
Van LCD naar OLED en dan ook nog eens ProMotion. Jij gaat genieten 8)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Oh jee, begin nu toch te twijfelen om een 15 Pro te halen of een 15. De upgrade vanaf de Xr is enorm natuurlijk... Maarja, een mens wilt altijd meer. Iemand tips wat de doorslag kan geven?|
120Hz scherm en kleuren is voor mij doorslag geweest. Ik heb zelf dan niet de Pro gekozen maar Pro Max omdat ik het grote formaat eens wilde testen. Samen met de camera. Kleuren van de IP15 doet mij imo een beetje denken aan de iPhone 5C en die psychische gedachte krijg ik niet uit mijn hoofd :9.

Verder erg eens met @wilmundo. Succes met de keuze! :)

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 19-09-2023 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:14
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:13:
[...]

Ik upgrade van de IP12 naar IP 15 Pro Max. 120Hz en groter scherm is beiden een wow-factor denk ik :-)
Bij een Max kan ik me dat voorstellen, in jiouw geval.

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

In spanning aan het wachten tot het embargo verloopt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:26
Security schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:12:
Welke verassende uitkomst verwacht je waarop je niet kan wachten?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
GerGio schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:23:
[...]

Enthousiasme alleen is niet genoeg dan?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

[...]

Ik moet nog een paar dagen overbruggen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
[...]

Zelfontvlammende Iphones bij te snel laden ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:08

amphora

Websites & Fotografie

Even de specs naast elkaar gehouden
Voordelen iPhone 15 Pro t.o.v. niet pro:
- Betere camera (niet alleen de 3x of 5x zoom maar ook de normale is beter, en betere stabilisatie, en proraw/prores, portretten in nachtmodus, macrofotografie)
- Adaptieve True Tone Flash (ipv True Tone Flash, geen idee wat het verschil is overigens :))
- Lidar scanner (voor AR kan dat helpen)
- 120 Hz / Always on
- Langere accuduur
- USB 3.0
- Titanium
- Actieknop (al lijken sommige mensen dat een nadeel te vinden)
- Snellere chip (al merk je dat wellicht niet maar kan mogelijk wel impact hebben met toekomstige software updates/games)
- Wifi 6E (ipv 6, geen idee of je dat echt merkt)
- Ondersteuning voor Thread smarthome netwerk
- Betere GPS
- Meer RAM (8Gb vs 6 dacht ik)

Kan maar twee voordelen van de niet pro bedenken:
- Prijs (toch 260 euro)
- 16 gram lichter

[ Voor 7% gewijzigd door amphora op 19-09-2023 13:46 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Security schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:12:
Is die vandaag of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:27:
Bij Sobby kun je in ieder geval ook weer snel van je iPhone 15 af. 8)7

[Afbeelding]
Sja, louche praktijken waarbij katvangers en andere (veelal minder bedeelde) mensen misbruikt worden om abonnementen af te sluiten en snel geld te vangen. De BKR checks vangen al een hoop af.. maar is er nog genoeg aanbod voor dit soort huichelaars blijkbaar :/.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wwlO8gy_tg9Ee5JjMLAkPZs-58A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sWXsOCAZZEr64yDTyLcD78fM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VEJIFHElwJvW4WXdlQ0uS7DqM78=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XzurzlfMTvQoOmg3VMhE4KRc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6sb5u_vPDLu8jb2YqtehrTDkXrg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ptvOLClW1Rwq3TKh26nNLa86.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:25
Hier een mogelijkse upgrade van een 8 naar een 15 :+

Maar nog even wachten met die beslissing. Vind het persoonlijk nog steeds een heleboel centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19:26
Tibs schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:14:

Maar nog even wachten met die beslissing. Vind het persoonlijk nog steeds een heleboel centjes.
Dat is het volgend jaar ook, en het jaar daarna óók.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:08

amphora

Websites & Fotografie

Tibs schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:14:

Als je er weer 7 jaar mee doet is het maar 37 cent per dag joh...

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm bezel valt wel wat tegen zo. Oogt vanaf deze foto niet kleiner als de 14 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:27:
[...]

Mm bezel valt wel wat tegen zo. Oogt vanaf deze foto niet kleiner als de 14 Pro.
Niet alleen de bezels, hij oogt überhaupt ''goedkoop'' maar dat kan door de foto's komen ofc :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Heb ze van Macrumors.com geplukt, maar daar betwijfelen sommige ook de "echtheid" van de foto's en vragen zich af of het geen oude mock-ups zijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:27
De twijfel slaat hier toe…bestel altijd een zwarte IPhone en nu gegaan voor een natural titanium en gekozen voor afhalen in de Apple Store. Deze kleur kan helemaal fantastisch zijn of mehhh :p

Nog nooit gebruik van gemaakt bij afhalen maar is het mogelijk om de online afhaal bestelling online retour te sturen of moet dat dan via de Apple Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
We zullen het over 23 min weten :p (als mijn berekening klopt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o09cMK7n-_y43loUCy5iw6w_LSA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0D748HYDPWt6QQzmTHXy2mZs.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 20:20
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:39:
[...]

120Hz scherm en kleuren is voor mij doorslag geweest. Ik heb zelf dan niet de Pro gekozen maar Pro Max omdat ik het grote formaat eens wilde testen. Samen met de camera. Kleuren van de IP15 doet mij imo een beetje denken aan de iPhone 5C en die psychische gedachte krijg ik niet uit mijn hoofd :9.

Verder erg eens met @wilmundo. Succes met de keuze! :)
Als ik dit jaar ook upgrade (van 12 pro), dan twijfel ik ook tussen de 15 Pro en Pro Max..
Het formaat van mijn telefoons is in de loop der jaren aardig gegroeid: van een piepkleine Nokia 8810, via diverse andere non-smartphones naar een iPhone 3s, 4, 5, 7 en 12 Pro nu. Van 5 naar 7 was ik bang dat de 7 te groot zou zijn, daarna was ik bang dat de 12 Pro te groot zou zijn.
Nu ben ik er aan gewend en denk ik: waarom niet de 15 Pro Max?

Het prijsverschil tussen de 256GB-versies is niet zo heel groot..

Dus ben wel benieuwd naar jouw bevindingen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Ah, mijn KPN-abonnement is weer verlengbaar per 1-1-2037. Dat is een fijn vooruitzicht :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EWe9vQh8hxiFcQTEXU4NNFNGnQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FJXkzPGwVDuYgGQU4csm8JqN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-09 07:23
schumi1986 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:35:
De twijfel slaat hier toe…bestel altijd een zwarte IPhone en nu gegaan voor een natural titanium en gekozen voor afhalen in de Apple Store. Deze kleur kan helemaal fantastisch zijn of mehhh :p

Nog nooit gebruik van gemaakt bij afhalen maar is het mogelijk om de online afhaal bestelling online retour te sturen of moet dat dan via de Apple Store?
Ik zat met dezelfde twijfel, maar bekijk het zo: Liefst gebruik ik geen case en hoop ik dat natural titanium heeel mooi is. Als het niet zo is, is het makkelijker om een zwarte case te krijgen dan een natural titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Msi92 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:37:
We zullen het over 23 min weten :p (als mijn berekening klopt)

[Afbeelding]
Klopt. 6 AM Pacific is 15:00 lokale tijd hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:20
schumi1986 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:35:

Je kan toch als je ophaalt eerst even bij de showmodellen kijken of de kleur je bevalt. Zo niet, vraag je of er nog een andere kleur beschikbaar is. Meestal hebben ze ook aantallen voor Non-reserveringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Elidibus schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:38:
[...]

Ik zat met dezelfde twijfel, maar bekijk het zo: Liefst gebruik ik geen case en hoop ik dat natural titanium heeel mooi is. Als het niet zo is, is het makkelijker om een zwarte case te krijgen dan een natural titanium.
Dat is zeker zo maar ik twijfel voornamelijk omdat op video’s de titanium ringen rond de camera’s nogal in het oog springen.. en dat verberg je helaas niet met een hoesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:27:
[...]

Ligt dat niet aan de zwarte variant? Rand + bezel? Bij een lichtere kleur zoals naturel zal die wel kleiner ogen. Maar dan heb je een rand erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Iemand tips welke kanalen ik het beste kan volgen voor iPhone 15 (pro max) reviews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:42:
[...]

Je kan toch als je ophaalt eerst even bij de showmodellen kijken of de kleur je bevalt. Zo niet, vraag je of er nog een andere kleur beschikbaar is. Meestal hebben ze ook aantallen voor Non-reserveringen. :)
Weet niet of jij wel eens op release bij een Apple Store bent geweest? >:)

Het is nogal chaos daar :p het liefst zo snel mogelijk weg daar haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Ik vind Zollotech altijd erg goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:43:
Iemand tips welke kanalen ik het beste kan volgen voor iPhone 15 (pro max) reviews?
Dit topic. :+
Wordt hier vanzelf geplaatst. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Mrwhosetheboss
MKBHD
Danny Winget
Mobiscrub
The Tech Chap
Pocketnow
MrMobile

In willekeurige volgorde.

Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

@elaho @Rivanov @wilmundo
Thnx! Ik zal het F5-moment straks weer herbeleven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MKBHD en Mr Mobile hebben er eentje mee naar huis en dat zijn kanalen die ook wel objectief durven zijn.
iPhoneDo heeft geen review unit maar gaat er wel een video over maken en is doorgaans ook wel de moeite.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 19-09-2023 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wilmundo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:46:
[...]

Mrwhosetheboss
MKBHD
Danny Winget
Mobiscrub
The Tech Chap
Pocketnow
MrMobile

In willekeurige volgorde.
Populariteit van Mrwhosetheboss snap ik nou helemaal niets van, dat vind ik echt een irritant mannetje.

Edit: Hetzelfde geld voor SuperSaf overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 19-09-2023 14:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:50:
[...]

Populariteit van Mrwhosetheboss snap ik nou helemaal niets van, dat vind ik echt een irritant mannetje.

Zoals 90% van die influencers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50
Ik vind de reviews van Nilay van The Verge altijd wel leuk. Maar ik denk dat ik de enige ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dennisweb schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:53:
Ik vind de reviews van Nilay van The Verge altijd wel leuk. Maar ik denk dat ik de enige ben. :)
Nee hoor. Hier nog één. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:50:
[...]

Ik keek een tijd terug nog wel eens comparison vids van SuperSaf. Toentertijd was hij vrij uniek daarin. Nu kijk ik eigenlijk niet meer, want Danny Winget doet hetzelfde en naar mijn idee beter. Saf kan minutenlang specs opdreunen en z'n video's zijn echt praktisch altijd hetzelfde.

Arun van Mrwhosetheboss lijkt door de jaren heen te beseffen dat hij ook veel jonge kijkers heeft. Sundar Pichai gaf zelfs aan dat z'n zoon naar de filmpjes kijkt van Arun. Ik vind het nu allemaal iets blijer dan dat ik voorheen waardeerde. Ook iets te enthousiast en snel. Dat neemt dan niet weg dat hij vaak wel bruikbare stukken heeft in z'n reviews.

Voorheen keek ik ook naar DetroitBorg. Z'n stijl kon en editing kon ik erg waarderen. Helaas maakt hij geen video's meer. Ik luister graag naar een kalme stem, die punten aanhaalt die je interessant kan vinden als de initiële euforie is wegebt. Zie hier een paar namen/kanalen voorbij komen die ik ga proberen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Geen 15:00 embargo lift? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:04

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:45

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:45:
[...]

Dit topic. :+
Wordt hier vanzelf geplaatst. ;)
Oh shit. Je hebt gelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:29
Dubbel

[ Voor 93% gewijzigd door TR1969 op 19-09-2023 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
We've all heard about how much lighter it is, and it's something like 10% lighter, wich is enough for me to notice and enjoy"
Alles wat ik wilde weten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dit had ik nog niet in de gaten...
Included USB-C cable doesn’t support fast data transfer speeds

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:08:
[...]

Alles wat ik wilde weten eigenlijk.
Van The Verge:
The iPhone 15 Pro isn’t light by any means, but it feels that much more comfortable to use for a long period of time. The 15 Pro Max, down from 240 grams to 221, actually feels like a regular phone and not an oversized paperweight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Panzarino is weer naar Disneyland geweest. :)

Apple’s iPhone 15 Pro Max goes to Disneyland
The Pro Max delivers a miracle with its new 5x zoom lens

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
Ah dit is de eerste die ik kijk en mijn vermoeden is ook bevestigd: Je kan ook gewoon de oude lightning airpods en bijvoorbeeld apple watch opladen met de usb-c van de iphone 15. Dat is wel fijn. Logisch ook, maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat er geen kabel bij zit die direct voor USB 3 geschikt is is gewoon misdadig.
Weer Apple die forceert je iets erbij te kopen (uiteraard het liefst bij hun veel te overpriced)

Zag ook deze tweet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zsQa0n4yfQ-AYzBdu1dwij075zU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZI6zCXlMEziWalRZ2RhCm5Io.png?f=fotoalbum_large
Waanzin want naast de exorbitant hoge prijzen wordt Thunderbolt 4 helemaal niet ondersteund.

Een reguliere USB 3 (gen2) kabel is een fractie van de prijs en zal het net zo goed doen.

Mijn vrouw haar 12 Pro vind ze wat minder worden en wilt overstappen naar de 15 pro of max, ik ben blij eindelijk al die lightning kabels weg te kunnen doen en significant minder kabels en dergelijke te hoeven hebben om gewoon alles te kunnen laden met USB-C

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:03
Wow is het jullie opgevallen in de review van TheVerge hoe ranzig/vies de randen zijn? Je ziet de vinger afdrukken/vetten echt heel goed op blauw en natural titanium.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisweb
De meeste reviewers hebben een natural titanium. Hoe meer ik ervan zie, hoe meer de kleur me tegenstaat. Toch wel blij dat ik zwart gekozen heb. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
Dennisweb schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:19:
De meeste reviewers hebben een natural titanium. Hoe meer ik ervan zie, hoe meer de kleur me tegenstaat. Toch wel blij dat ik zwart gekozen heb. ;)
Same! Totaal geen fan van die kleur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
Maar, maar, maar...Tony...Tony had gezegd dat de camera slecht zou zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ik heb blauw gekozen en vind deze erg mooi zover ik in de reviews kan zien. Misschien iets meer vingerafdruk maar ja ik doe er toch een bookcase omheen.☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
Lijkt me ook hun promo kleur te zijn. Maar uit de enkele video's die ik heb gezien ben ik nu al geen fan van dat kleur.

Black all the way 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nDirect090 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:18:
Wow is het jullie opgevallen in de review van TheVerge hoe ranzig/vies de randen zijn? Je ziet de vinger afdrukken/vetten echt heel goed op blauw en natural titanium.
Ik heb al jaren de Zilveren RVS variant, dus dit oogt heel schoon juist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, die kleuren van de gewone 15 zien er in deze video vrijwel volledig wit uit. Ik ben wel benieuwd hoe dat er in de praktijk echt uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Vermoed dat dit hele topic straks weer vol gaat staan met coating issues.. zoals MKBHD aangeeft zit er waarschijnlijk de natural titanium kleur onder de coating. Dat gaat opvallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
jasjenl schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
[...]

Hm, die kleuren van de gewone 15 zien er in deze video vrijwel volledig wit uit. Ik ben wel benieuwd hoe dat er in de praktijk echt uit ziet.
Ik hoop dat ze in het echt veel minder wit zijn. Anders krijg ik straks nog spijt dat ik geen blauwe genomen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 19:51

Neus

www.zenaconsult.com

Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:12:
Panzarino is weer naar Disneyland geweest. :)
Mooi video maar jammer dat de shots van hem juist met een 'professional camera' zijn gemaakt ipv een 2e iPhone 15.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:27:
[...]

Ik heb al jaren de Zilveren RVS variant, dus dit oogt heel schoon juist :P
haha nog een reden om te upgraden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
nDirect090 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:18:
Ook bij MKBHD te zien op 3:05. En hij brengt het ook ter sprake.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FK_UnmFtf8gaB_V7jYyGCrN4q6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k0iHSVq549p0S2BSBBs7oXML.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:34:
[...]

[Afbeelding]
ja jeetje! Even kijken of dat bij de zwart ook zo gaat zijn, anders misschien toch maar voor zwart gaan i.p.v. blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 19:26
nDirect090 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:36:
[...]

ja jeetje! Even kijken of dat bij de zwart ook zo gaat zijn, anders misschien toch maar voor zwart gaan i.p.v. blauw
Ik denk dat je het bij alle kleuren wel gaat zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:34:
[...]

[Afbeelding]
Ik zag het, maar is dit ook bij naturel titanium?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:37:
[...]

Daar zul je het nauwelijks zien gezien de "lichte" kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
Hun FineWoven hoesjes moeten toch verkopen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
@Donstil

CNBC's Kif Leswing on the titanium frame:
Apple says that the 6-inch iPhone 15 Pro is 187 grams, or 9% lighter than last year's model. The iPhone 15 Pro Max, with a bigger 6.7-inch screen, weighs 8% less. But in practice, it feels like an even bigger reduction. Going back to my old iPhone 14 Pro, it feels like a brick. The weight difference between this year's Pros and last year's is noticeable even with a case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:37:
[...]

Zie hier..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRAJY8VelKJ-CWy14twUpIUV0t8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ezPiFJ35FV3As22DBTnFbwkY.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb juist het omgedraaide. Maar ik heb dan ook de natural titanium gekocht :P

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Mog schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:47:
[...]

Ik heb juist het omgedraaide. Maar ik heb dan ook de natural titanium gekocht :P
Haters gonna hate. Gewoon jaloers op die kleur. *;

(geintje)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Mog schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:47:
[...]

Zo kun je zien dat smaak iets persoonlijks is. Daarom zijn er ook 3 tinten grijs en 1 blauw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:17
Mooie review van MKBHD. Ben benieuwd hoe de screenprotectors eruit gaan zien op de 15pro gezien de meer rondere randen (enige bescherming die ik gebruik). Iets lichter is ook wel fijn. Qua gewicht was mijn 12 echt prettig om vast te houden. Nu niet in de markt voor een 15pro maar wel mooie stappen weer.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Dit is toch wel een duidelijk verschil qua kwaliteit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W82Z77CubMktg6lJ_P9ct3FZiR0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1db6DXpFsusykLHbu8176DyS.png?f=user_large
On the left, an iPhone 15 Pro Max photo taken at 5x zoom. On the right, an iPhone 15 Pro photo taken with 3x zoom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ad2B3pJt8f8YsToEnsIw4m2vC5c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W6d4jiPKWVBa6S6RiTkeIpeV.png?f=user_large
On the left: 2x zoom photo taken with the iPhone 15 Pro Max. On the right: 5x zoom photo taken with the iPhone 15 Pro Max

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uE7jYCnMvuGiFOlokDA-ckdxD04=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F6ZYhReHHLzFhuabmnymiCtz.png?f=user_large
On the left: 2x zoom taken with iPhone 15 Pro Max. On the right: 5x zoom taken with iPhone 15 Pro Max.

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Dennisweb schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:49:
[...]

Zo kun je zien dat smaak iets persoonlijks is. Daarom zijn er ook 3 4 tinten grijs en 1 blauw. ;)
Fixed that for you ;)

(geintje moet kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Ik denk toch dat je de witte of de naturel titanium versie moet hebben voor de minst opvallende vingerafdrukken en krassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:34
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:49:
Dit is toch wel een duidelijk verschil qua kwaliteit?

[Afbeelding]
On the left, an iPhone 15 Pro Max photo taken at 5x zoom. On the right, an iPhone 15 Pro photo taken with 3x zoom.

[Afbeelding]
On the left: 2x zoom photo taken with the iPhone 15 Pro Max. On the right: 5x zoom photo taken with the iPhone 15 Pro Max

[Afbeelding]
On the left: 2x zoom taken with iPhone 15 Pro Max. On the right: 5x zoom taken with iPhone 15 Pro Max.
Ik mis juist de 1:1 vergelijkingen bij deze voorbeelden 2x zoom op beide, 3x zoom op beide, 4x zoom op beide, ...
Pagina: 1 ... 24 ... 77 Laatste