• basmq
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 09:00
Nico111 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:44:
[...]

Ik heb alleen een leren insteekhoesje voor als ik een korte broek draag. Hier zijn de zakken vaak ondiep van en dan glijdt hij bijvoorbeeld in de auto snel uit mijn zak. Ook is het wel handig voor als de telefoon een keer in de strandtas moet.
Welk hoesje heb je, als ik zo vrij mag zijn..?

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:53
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:18:
[...]

Wij hebben in Nederland alleen de "2 jaar garantie" regel niet overgenomen vanuit de EU richtlijn.
Wij hebben gekozen voor de "Deugelijk product regeling" en die schijft wat anders voor.

Daarom is het in Nederland niet verplicht om standaard 2 jaar te geven en dat geeft Apple weer het recht om daarom niet met 2 jaar te adverteren.

Je kunt hier zien wat ze wel doen:

https://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/nl/

[...]
Ja, en laat ons eerlijk zijn. Apple is niet de meest strikte in het toekennen van garantie.
Mijn vrouw had Airpod Pro's die kraakten en ondertussen bijna 3 jaar oud waren. Die zijn zonder discussie gewoon omgeruild.

Je krijgt pas discussies als je een verzopen of verhakkeld apparaat binnen brengt en verwacht dat je de nieuwste versie gaat krijgen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik koop altijd een Sena hoesje(vanaf de iPhone4). Bijvoorbeeld deze:
https://www.senacases.com...one-14-pro-max-sfd51604us

Ze zitten eerst erg strak en dan rekt hij iets uit en dan is het echt perfect.

EDIT
Nee ik zie nu net dat Sena gaat stoppen :-( Dan moet ik snel opzoek naar een alternatief.

[ Voor 15% gewijzigd door Nico111 op 13-09-2023 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 07:05
SanderH_ schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:31:
Bij elke iPhone release hoor je "the strongest glass ever made", ook dit jaar weer. Maar zijn er hier Tweakers die hun iPhone "naakt" (durven) gebruiken? Zonder hoesje? Enkel een screen protector (zonder hoesje)?

Ik wil het met de 15 er wel eens op wagen maar wil het me natuurlijk niet beklagen (he dat rijmt) na enkele weken.
Ik heb wel een screen protector omdat ik geen krassen wil op het scherm. Dat is tenslotte waar je naar kijkt als je je iPhone vast houdt. AppleCare heb ik niet. Ik heb wél een hoesje (Piel Frama Leather case book style) thuis liggen wat ik gebruik als ik op vakantie ga. Dan neem ik zoveel foto's dat dat de week is waarbij ik 't meeste kans heb dat er iets mis gaat met mijn iPhone. Als ik een dag aan het zwembad lig dan gebruik ik geen hoesje, als ik met de huurauto de bergen in rijd voor een mooie bergwandeling dan gaat het hoesje er wel om heen. In eigen land gebruik ik ook nooit een hoesje.

Mijn eerste iPhone was een 5S, toen de 6, 7, 11 pro en nu 14 pro max. Er is nog nooit één iPhone kapot gevallen maar elke iPhone was wel voorzien van een screen protector.

Ik heb 't geluk dat ik een job heb waarbij mijn iPhone de hele dag naast mij op mijn bureau ligt en 's nachts ligt die op mijn nachtkastje naast mijn bed. Ik durf ook van mijzelf wel zeggen dat ik voorzichtig omga met mijn spullen maar sporadisch raakt de iPhone toch de grond. Ja ze zijn zeker sterker dan vroeger, maar kleine krasjes zijn onvermijdelijk is mijn ervaring.

[ Voor 5% gewijzigd door H1MSELF1SH op 13-09-2023 16:01 ]

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:18
Eigenlijk best wel cool dat je nu zoveel aan je iPhone kan hangen om ProRes video filmen wat toegankelijker te maken. Rig eromheen, SSD opslag via USB3, extra powerpank eraan, misschien nog iets van een externe mic en je kunt lekker compact met een dikke toolset filmen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Froggle op 13-09-2023 16:01 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:56

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nico111 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:53:
Ik koop altijd een Sena hoesje(vanaf de iPhone4). Bijvoorbeeld deze:
https://www.senacases.com...one-14-pro-max-sfd51604us

Ze zitten eerst erg strak en dan rekt hij iets uit en dan is het echt perfect.

EDIT
Nee ik zie nu net dat Sena gaat stoppen :-( Dan moet ik snel opzoek naar een alternatief.
De 15 pro past hier ook in? Is zelfs iets kleiner dan gaat hij er ook makkelijker in en uit?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Citroentaart schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:26:
[...]

Zou het lukken om de neutrale kleur ook te krassen? Komen er makkelijk krassen in? Ik zou mijn pro 12 willen vervangen en dan zonder hoes deze gaan gebruiken.
De grap van (naked) titanium is dat het echt heel krasgevoelig is, je ziet echt _alles_ erop. Daarentegen zijn de krassen veel oppervlakkiger omdat titanium veel harder is dan RVS.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:55
is titanium zoals voor de 15 pro,

gevoelig voor vinger afdruk etc tov 14 pro?
gevoelig voor krasjes tov 14 pro?

iRacing Profiel

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 90% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:28 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chiron schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:05:
[...]

De grap van (naked) titanium is dat het echt heel krasgevoelig is, je ziet echt _alles_ erop. Daarentegen zijn de krassen veel oppervlakkiger omdat titanium veel harder is dan RVS.
Bij de Apple watches komen er spots op, niet krassen in.
Die spots poetste ik regelmatig weg met de schurende kant van een schuursponsje :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03:36
refused81 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:13:
is titanium zoals voor de 15 pro,

gevoelig voor vinger afdruk etc tov 14 pro?
Nóg gevoeliger dan de 14Pro kan niet denk ik, altijd al een fail in het design gevonden.

Kan er nu niets van terugvinden maar in de Keynote vertelden ze dat er nog één of andere magische coating overheen zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 13-09-2023 16:17 ]

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
pdavie2311 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:01:
[...]

De 15 pro past hier ook in? Is zelfs iets kleiner dan gaat hij er ook makkelijker in en uit?
Nee dat denk ik niet. De dimensies zijn niet helemaal het zelfde. Het was meer een voorbeeld. Maar er gaat dus helaas voor mij geen Sena hoesje meer komen voor de 15 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 19:48
DuTchProzZz schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:02:
Vraag aan de mensen die van plan zijn om vrijdag meteen een pre-order te plaatsen.

Waar is dit het handigste om te doen? Bij Apple zelf of toch een retailer zoals Mediamarkt ofzo?

Wordt mijn eerste Iphone dus ben opzoek naar wat tips/advies :P
Via Apple zelf. Ik raad je wel aan om terug gaan in de tijd en je ouders te laten proberen een tweelingbroertje erbij te maken, want mijn tweelingbroer komt er altijd doorheen, terwijl ik altijd problemen heb :+ .

Alle gekheid op een stokje: als je het bij Apple doet komt je iPhone zéker de week erop (als je op tijd bent). Bij bijvoorbeeld Coolblue of Mediamarkt heb je die garantie simpelweg niet. En ze zullen op de 22e bij eerder genoemde winkels ook als zoete broodjes gaan. Dat maakt dat je waarschijnlijk nog langer moet wachten, als bij Apple de voorraad er dan ook al doorheen is.

Kortom: Apple is in mijn optiek altijd de beste keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Zonde. Qua toekomstbestendigheid is dit wel een misser.

iPhone 15: mmWave 5G Remains Limited to U.S. Models

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Chiron schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:05:
[...]

argh.. zouden de gekleurde versies dan beter zijn vanwege de coating?

• Donstil
  • Niet online
Ik zag het je gisteren vragen toevallig maar we hebben hier in europa toch geen mmWave?

• Donstil
  • Niet online
Citroentaart schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:22:
[...]

Met de Apple Watch was dat wel zo inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:54
Ik weet dat ‘ie ver is weggezakt, maar we hebben ook nog dit topic: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:15:
[...]

Bij de Apple watches komen er spots op, niet krassen in.
Die spots poetste ik regelmatig weg met de schurende kant van een schuursponsje :)
Ik zie op mijn Apple Watch Ultra helemaal geen spots of krasjes. Als de iPhone 15 Pro Max ook zo netjes blijft, dan teken ik er onmiddellijk voor. Overigens was ik van plan voor de Natural Grey te gaan.

[ Voor 61% gewijzigd door Dennisweb op 13-09-2023 16:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jacco011
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:53:
[...]
Ik vond het tijdens de keynote allemaal wat overdreven, maar denk wel dat Apple daar als één van de weinige bedrijven serieus goed én zichtbaar mee bezig is en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Ik vind Apple het ergste bedrijf, dat er ook nog een hele show omheen maakt met Mother Nature. Bomen planten in gebieden waar het het goedkoopste is, kunnen ze weer met certificaten pronken. Uiteindelijk kan een boom alleen maar CO2 vasthouden en komt dat na verbranding gewoon weer vrij, waarna het weer een boompje kan planten voor een tweede certificaat... een andere vorm van gelddrukken.
Apple werkt actief de repareerbaarheid van hun componenten tegen. Op druk van de EU en Right to Repair doen hun het broodnodige. Het draait uiteindelijk gewoon om kapitalisme.
Het enige bedrijf wat echt serieus is, is Fairphone. Laat Apple maar eens zo'n Supply Chain report opstellen, dan praten we verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Jacco011 op 13-09-2023 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:24:
[...]

Ik zag het je gisteren vragen toevallig maar we hebben hier in europa toch ook geen mmWave?
Nee, maar naar verwachting in 2024/2025 wel. Het was mooi geweest als dit er nu al ingezeten had, zeker omdat het on-board modem tussen Amerika en Europa niet verschilt.

Het is geen noemenswaardige feature om een toestel voor te upgraden maar het is tevens niet zo dat iedereen om de 1-2-3 jaar zijn toestel vervangt.

M.a.w. het was leuk geweest met het oog op de toekomst maar geen must.

[ Voor 22% gewijzigd door robcoenen op 13-09-2023 16:53 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Citroentaart schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:22:
[...]

Hangt er vanaf of de natural ook echt raw titanium is of stiekem nog een coating heeft. Eventuele krasjes poets je zo weer weg met een schuurspons bij raw titanium zonder coating.

Ik denk dat het idee van raw titanium wel “wabi sabi” is.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Citroentaart
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:24:
[...]

Met de Apple Watch was dat wel zo inderdaad.
De rvs versies bedoel je dan?
Ik heb een Graphite RVS versie van de Watch daar komen nauwelijks beschadigingen op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Jacco011 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:48:
[...]

Ik vind Apple het ergste bedrijf, dat er ook nog een hele show omheen maakt met Mother Nature. Bomen planten in gebieden waar het het goedkoopste is, kunnen ze weer met certificaten pronken. Uiteindelijk kan een boom alleen maar CO2 vasthouden en komt dat na verbranding gewoon weer vrij, waarna het weer een boompje kan planten voor een tweede certificaat... een andere vorm van gelddrukken.
Apple werkt actief de repareerbaarheid van hun componenten tegen. Op druk van de EU en Right to Repair doen hun het broodnodige. Het draait uiteindelijk gewoon om kapitalisme.
Het enige bedrijf wat echt serieus is, is Fairphone. Laat Apple maar eens zo'n Supply Chain report opstellen, dan praten we verder.
Bedoel je zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Citroentaart schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:01:
[...]

De rvs versies bedoel je dan?
Ik heb een Graphite RVS versie van de Watch daar komen nauwelijks beschadigingen op.
Nee de Zwarte titanium variant bedoelde ik.
robcoenen schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:52:
[...]

Nee, maar naar verwachting in 2024/2025 wel. Het was mooi geweest als dit er nu al ingezeten had, zeker omdat het on-board modem tussen Amerika en Europa niet verschilt.

Het is geen noemenswaardige feature om een toestel voor te upgraden maar het is tevens niet zo dat iedereen om de 1-2-3 jaar zijn toestel vervangt.

M.a.w. het was leuk geweest met het oog op de toekomst maar geen must.
2024/2025 wordt zomaar 2026/2027 natuurlijk, dus dan lijkt het geen vreemde keuze te zijn om het te ondersteunen als gebruikers er ook echt wat aan hebben.

[ Voor 53% gewijzigd door Donstil op 13-09-2023 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:35:
Ik zie op mijn Apple Watch Ultra helemaal geen spots of krasjes. Als de iPhone 15 Pro Max ook zo netjes blijft, dan teken ik er onmiddellijk voor. Overigens was ik van plan voor de Natural Grey te gaan.
Ik heb ze op mijn Ultra wel, niet storend maar ze zitten er.
Zal van de week eens kijken of de schuurspons truuk van de Apple Watch Edition ook op de Ultra werkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2KvRnsuP7-frwn9G3Wt-_ptHfD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fNgCjatFKJ7ezhR4IZokEeVJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 13-09-2023 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:09:
[...]

Nee de Zwarte titanium variant bedoelde ik.

[...]

2024/2025 wordt zomaar 2026/2027 natuurlijk, dus dan lijkt het geen vreemde keuze te zijn om het te ondersteunen als gebruikers er ook echt wat aan hebben.
Oja, natuurlijk, die waren er ook nog. Dus de zwarte versies waren 'sterker'.
Twijfel tussen zwart, naturel en wit. Ik neem altijd een witte iPhone. Maar ik weet niet in hoeverre het titanium nu 'wit' is gemaakt. Normaal is het RVS naturel, waardoor krassen minder opvallen dan op de gekleurde RVS varianten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zo dan! Die 'preview' van Arnoud is weer hilarisch he.. Wat een zure video op de frontpage van Tweakers _O-

Dat we ons hier een beetje als fanboys gedragen is 1 maar dé mobiele telefoon journalist van Tweakers laat zich weer flink kennen zeg... Zie ook de reacties op Youtube _O-

Hij klinkt meer als een wannabe influencer met een hekel aan iPhones die maar een item maakt omdat ie toevallig 'phone reporter' is en daar z'n loon uithaalt.. Een wat betere (ook 'sarcastische') maar betrokken en kundige video (meer dan 3.5 miljoen weergaven binnen zes uur ipv de 9 duizend van Tweakers) van MKBHD is wat beter te pruimen. Net zo kritisch maar gebracht door een iPhone gebruiker die ook gewoon kritisch kan zijn.

On-topic. Misschien toch de iPhone 13 Pro maar eens gaan inruilen voor de 15 Pro, eerst maar eens echte reviews afwachten van de mensen die de camera's goed gebruiken.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Vroeger (iPhone 6s) hadden de witte (en andere lichte kleuren?) een wit opstartscherm met een zwart appel logo. En de donkere kleuren een zwart opstartscherm met een wit appel logo. Is dat nog steeds zo of hebben alle modellen nu een zwart scherm met een wit appel logo?

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52
Ik ben er een aantal jaartjes uitgeweest😝

Wanneer komen de providers ookalweer met de prijzen zodat we zien wat de 15 icm een abbo gaat kosten?

• Froggle
JimmyJoness schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:48:

Wanneer komen de providers ookalweer met de prijzen zodat we zien wat de 15 icm een abbo gaat kosten?
Ik verwacht vrijdag 14:00. :+

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52
Oké dus niet vantevoren, ik wist het gewoon even niet meer 🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
Help!!!! schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:54:
[...]
Als ik dan een 256gb 15plus en 15pro max vergelijk en er zit 'slechts' e230 tussen (e1249 vs e1479) dan vind ik gezien de sowieso al bizarre prijzen ongeacht model de max toch wat aantrekkelijker, zeker als je er wat langer mee wilt gaan doen.

- Betere CPU incl usb3
- Betere optical zoom
- Betere beeldstabilisatie
- Promotion / variabele refreshrate scherm
- Wat langere accuduur.

Dat zijn al wel wat punten die mij over de streep trekken als ik dan toch een godsvermogen uittrek voor een telefoon.

Binnenkort eerst eens in de apple store kijken en vasthouden. Reviews en eerste ervaringen checken. Hoorde wat geruchten dat er wat productie problemen waren met m.n. de 15p(m) varianten... :X ;(

Alhoewel ik nog wel best een jaartje door zou kunnen is een 15pm denk ik toch wel een aardige stap tov de 11pm die ik nu heb. Het veel helderdere en betere scherm (en camera) trekken toch wel. Dat is toch iets waar je bij elk gebruik plezier van hebt.
Deze constatering had ik ook al gemaakt. De grootste verrassing is dus dat de Pro Max met 256GB begint en niet met 128GB zoals ik eerst dacht. Ik was van plan voor een Plus met 256 te gaan vanwege het forse prijsverschil van €480,- maar nu is de Pro Max nog "maar" €1479,- wat het verschil inderdaad slechts €230,- maakt..

Als je dan naar de extra's kijkt die je bij de Pro Max krijgt in vergelijking tot de Plus is het maar een kleine meerprijs. Hiermee vind ik de 15 Plus dus eigenlijk veel te duur en zou je die alleen moeten nemen met 128GB om het betaalbaar te houden. Dus ik zou mijzelf in de voeten schieten als ik niet voor de Pro Max zou gaan. ;)

Alleen nu de kleur nog. De Natural Titanium vind ik heel mooi, maar ben ook een liefhebber van blauw, alleen vind ik die in dit geval eigenlijk net te donker. Liefst had ik paars gehad zoals bij de 14.

Dilemma, dilemma... luxeprobleem. :+

Ik hier hier trouwens iedereen praten over pre-orderen bij Apple en dan afhalen bij een Apple Store, maar levert Apple die niet gewoon gratis aan huis? Hier helaas ook geen Apple Store in de buurt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Tranquility schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:02:
[...]

Deze constatering had ik ook al gemaakt. De grootste verrassing is dus dat de Pro Max met 256GB begint en niet met 128GB zoals ik eerst dacht. Ik was van plan voor een Plus met 256 te gaan vanwege het forse prijsverschil van €480,- maar nu is de Pro Max nog "maar" €1479,- wat het verschil inderdaad slechts €230,- maakt..

Als je dan naar de extra's kijkt die je bij de Pro Max krijgt in vergelijking tot de Plus is het maar een kleine meerprijs. Hiermee vind ik de 15 Plus dus eigenlijk veel te duur en zou je die alleen moeten nemen met 128GB om het betaalbaar te houden. Dus ik zou mijzelf in de voeten schieten als ik niet voor de Pro Max zou gaan. ;)

Alleen nu de kleur nog. De Natural Titanium vind ik heel mooi, maar ben ook een liefhebber van blauw, alleen vind ik die in dit geval eigenlijk net te donker. Liefst had ik paars gehad zoals bij de 14.

Ik hier hier trouwens iedereen praten over pre-orderen bij Apple en dan afhalen bij een Apple Store, maar levert Apple die niet gewoon gratis aan huis? Hier helaas ook geen Apple Store in de buurt..
Ja hoor, ze leveren gewoon met UPS en Drop It, Hide It, Lose it. Al jaren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 06:05
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:11:
[...]

Zal van de week eens kijken of de schuurspons truuk van de Apple Watch Edition ook op de Ultra werkt.

[Afbeelding]
Ik hoor graag wat het resultaat is! Dan doe ik misschien ook een poging

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tranquility schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:02:
[...]

Vind het toch wel belangrijk om de telefoon eerst in het echt te zien en vasthouden. Kleuren in het echt zijn toch vaak net even anders dan op je scherm. :D

Gelukkig heb ik genoeg winkels en apple store in de buurt waar je ze kunt zien.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
D-Ed schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:30:
Zo dan! Die 'preview' van Arnoud is weer hilarisch he.. Wat een zure video op de frontpage van Tweakers _O-

Dat we ons hier een beetje als fanboys gedragen is 1 maar dé mobiele telefoon journalist van Tweakers laat zich weer flink kennen zeg... Zie ook de reacties op Youtube _O-

Hij klinkt meer als een wannabe influencer met een hekel aan iPhones die maar een item maakt omdat ie toevallig 'phone reporter' is en daar z'n loon uithaalt.. Een wat betere (ook 'sarcastische') maar betrokken en kundige video (meer dan 3.5 miljoen weergaven binnen zes uur ipv de 9 duizend van Tweakers) van MKBHD is wat beter te pruimen. Net zo kritisch maar gebracht door een iPhone gebruiker die ook gewoon kritisch kan zijn.

On-topic. Misschien toch de iPhone 13 Pro maar eens gaan inruilen voor de 15 Pro, eerst maar eens echte reviews afwachten van de mensen die de camera's goed gebruiken.
Vond het helemaal geen verkeerde video. Volgens mij was er niets gelogen. Nee, enthusiast was hij niet maar dat hoeft ook niet want het is geen reclame video.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 08:36
Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 23:45:
Door de nieuwe maat van de Pro Max twijfel ik toch nog een klein beetje, alles aan de normale pro vind ik eigenlijk fijner maar het scherm is af en toe net te krap.
Same hier. Ben inmiddels een jaar de 14 Pro Max gewend. Voor mij zou eigenlijk de 15 Pro Max alleen maar comfortabeler moeten aanvoelen. Twijfel mede doordat je niet de volledige specs in handen hebt. Heb nog een dag..

Het is weer September 2025 :)

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:46
Garret1410 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:29:
[...]

Vond het helemaal geen verkeerde video. Volgens mij was er niets gelogen. Nee, enthusiast was hij niet maar dat hoeft ook niet want het is geen reclame video.
Vond het ook reuze meevallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jaymone schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:32:
[...]

Same hier. Ben inmiddels een jaar de 14 Pro Max gewend. Voor mij zou eigenlijk de 15 Pro Max alleen maar comfortabeler moeten aanvoelen. Twijfel mede doordat je niet de volledige specs in handen hebt. Heb nog een dag..
Ja daar was ik vroeger ook wel gevoelig voor, alleen dat kleine stukje zoomen kan ik dan weer niet zo warm van worden, de 3x lens gebruik ik nu al nooit.

• Mokum80
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-09 17:01
winwiz schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:21:
[...]

Doen ze toch al jaren. De nieuwe niet Pro is gelijk aan de oude wel Pro minus 1 camera en refreshrate van scherm en misschien nog wel iets
De 14pro is 206g, de 15 171g. Voornaamste reden waarom ik dan de 15 zou kiezen

• Donstil
  • Niet online
Smeldor schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:14:
[...]

Ik hoor graag wat het resultaat is! Dan doe ik misschien ook een poging
Denk dat de coating toch net anders is want ik krijg het niet meer voor elkaar (en durf niet te hard te drukken :P )

• D-Ed
  • Niet online
Garret1410 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:29:
[...]

Ach, zitten nogal wat aannames in (bijvoorbeeld over de prijs over waarom die gedaald is, Als Apple er €100,- bovenop had gegooid was het 'de Apple tax' of what ever)..

Maar goed, het is maar een mening he, vandaar mijn: "Hij klinkt meer als een wannabe influencer met een hekel aan iPhones die maar een item maakt omdat ie toevallig 'phone reporter' is en daar z'n loon uithaalt.."

Hier ook een 'sarcastische' preview van iemand die net zo kritisch is maar wat minder als een boer met kiespij klinkt:

Edit: Overigens ben ik zelf van mening dat de upgrade niet zo groot is. Hoewel de Pro er wel echt super mooi uitziet! M'n huidige 13 Pro voldoet nog goed maar komende weken eens wat echte reviews afwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 13-09-2023 18:56 ]

• alwayskill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 14:21
iPhone 14 pro heeft wel een betere batterijduur dan de iPhone 15. Voor mij wordt het dan waarschijnlijk toch de 14 pro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5lLVfdMVOCIkKwQw803k4qhYlw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iNl74qbmvLxvr04uj59p3q5e.png?f=user_large

• WouterL
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:11:
[...]

[Afbeelding]
Niet doen, er zit een coating op

Verwijderd

JimmyJoness schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:48:

Die zijn al jaren hetzelfde.

De prijs voor elke iPhone is:
- Het toestel 100 euro goedkoper.
- Dezelfde prijzen als sim-only.

• Donstil
  • Niet online
WouterL schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:10:
[...]

Niet doen, er zit een coating op
Haha ja daar kwam ik net achter ja :P
Wel jammer want werkte op de S5 echt fantastisch.

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:13:
[...]

Haha ja daar kwam ik net achter ja :P
Wel jammer want werkte op de S5 echt fantastisch.
Nu is ie glad zeker? 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik heb slechtere smoezen voorbij zien komen om een nieuwe te bestellen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 13-09-2023 19:18 ]

• Donstil
  • Niet online
Glans :+

Haha nee hoor, ik was er op tijd bij en zag dat het niet ging dus nog onbeschadigd.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Mog schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:12:
[YouTube: iPhone 15 Pro Max in Natural Titanium! ACTION BUTTON DEMO!!]

Ik ben eruit. Zo ziet de iPhone 15 Pro Max in naturel titanium er wel erg mooi uit.
Jammer dat bij 99% van de gebruikers je het toch niet zult zien want er zit een case omheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:32
Normaal doe ik ieder jaar mee met de aanschaf van de nieuwe iphone. Vind het altijd ook gewoon leuk om de nieuwe te hebben. Dit jaar echter twijfel ik. Ik heb een iphone 14 pro max purple en ben daar echt super tevreden mee. Als ik de 15 pro max en 14 pro max naast elkaar vergelijk op de apple website vind ik eigenlijk niet zoveel verschillen. Dus ik heb dit jaar een ander gevoel er over. Ik blijf ff lekker meelezen en wie weet ga ik alsnog overstag maar tot nu to heb ik zoiets van hmmm. 🧐

• Donstil
  • Niet online
bones schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:29:
[...]

Jammer dat bij 99% van de gebruikers je het toch niet zult zien want er zit een case omheen.
We nemen hem toch niet voor andere :)

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:44
Waar bestellen de meeste van jullie de telefoon?

Bij Apple zelf of mobiele provider of andere resellers zoals belsimpel etc ……

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:31:
[...]

We nemen hem toch niet voor andere :)
Nee bedoel dat je het zelf ook niet ziet als er een hoesje omheen zit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:14

Toppe

Oké ✅

D-Ed schreef op woensdag 13 september 2023 @ 17:30:

Welke hoofd redacteur keurt deze video goed? Ik zou me echt kapot schamen

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Donstil
  • Niet online
bones schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:40:
[...]

Nee bedoel dat je het zelf ook niet ziet als er een hoesje omheen zit.
Ja Als inderdaad, ik gebruik ze juist zonder hoesje.

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 19:48
Toppe schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:40:
[...]

Welke hoofd redacteur keurt deze video goed? Ik zou me echt kapot schamen
Je raadt nooit wie de hoofdredacteur van Tweakers is! :+

Edit: was. Wout is sinds 2015 hoofdredacteur.

[ Voor 8% gewijzigd door RiccardoNL op 13-09-2023 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
Zat ook wel redelijk te twijfelen tussen de kleuren. Je kunt denken, ach, zie je niets van, hoesje erom en weg kleur. Nah, niet helemaal. Camera eiland blijft toch redelijk zichtbaar, en eigenlijk heb je daarin 2 keuzes. Licht of donker, waarvan je dan weer kan kiezen of je zwart/wit wil of een side tone.

Gezien ik sowieso een hoesje erom wil en Peak Design al naar buiten heeft gebracht met welke ze komen (ik wil niet meer anders), denk ik dat ik ook voor de Natural Titanium ga icm de Sage kleur. Goede combi! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dinQP89j-dgTcGLm9j0j56o9n4Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i1RXm6HrOcNwBkl2AOaV1Wo8.webp?f=fotoalbum_large

• Toppe

Toppe

Oké ✅

RiccardoNL schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:47:
[...]

Je raadt nooit wie de hoofdredacteur van Tweakers is! :+

Edit: was. Wout is sinds 2015 hoofdredacteur.
https://tweakers.net/info/over-tweakers/wie/

Er zijn 3 hoofd redacteurs :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:44:
[...]

Ja Als inderdaad, ik gebruik ze juist zonder hoesje.
Ik durf dat dus niet… misschien nu met titanium wel, we gaan ‘t zien.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 10:17
WouterL schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:53:
[...]

Waarom zou je een plus 256 doen? Voor die tweehonderd wist ik het wel.
foutje was voor een maat van mij en idd de plus. Ik ben zelf samsung gebruiker en daar zijn altijd prijsaanbieding topics voor

• Dennisweb
offtopic:
Nee, er is 1 hoofdredacteur en 2 eindredacteuren. Eindredactie is was anders dan hoofdredactie

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 18:33

Typhone

Who Dares Wins

deurklinkje schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:35:
Waar bestellen de meeste van jullie de telefoon?

Bij Apple zelf of mobiele provider of andere resellers zoals belsimpel etc ……
Apple direct. Altijd.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:59:
[...]

offtopic:
Nee, er is 1 hoofdredacteur en 2 eindredacteuren. Eindredactie is was anders dan hoofdredactie
Je hebt helemaal gelijk. Zat (weer) eens niet op te letten :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

harrybeuker schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:58:
[...]

foutje was voor een maat van mij en idd de plus. Ik ben zelf samsung gebruiker en daar zijn altijd prijsaanbieding topics voor
Apple en aanbiedingen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0WXGBdg6qD5iKS9o7BWaZXasPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/64cY3i6lf82woI2o9tfaa2Jn.gif?f=user_large

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:32
Wanneer gaat het embargo er af?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Volgende week dinsdag of woensdag waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit is wel de beste video van de kleuren tot nu toe.
Moet zeggen dat ik het lastiger vind dan normaal, op voorhand wilde ik blind voor de nieuwe grijze kleur gaan welke we nu als "Naturel titanium" kennen, alleen als ik deze video dan zie dan is een volledig zwarte ook wel gaaf.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Kan je d'r ook twee bestellen voor afhalen, dan ff kijken in de winkel en de ene meteen annuleren?
Zou ze ook thuis kunnen laten komen, maar beetje lomp omdat dan de doos open moet.

Haters everywhere but I don’t really care

• Toppe

Toppe

Oké ✅

matthijst schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:07:
Kan je d'r ook twee bestellen voor afhalen, dan ff kijken in de winkel en de ene meteen annuleren?
Zou ze ook thuis kunnen laten komen, maar beetje lomp omdat dan de doos open moet.
Ja hoor

• Tranquility
Vooruitlopend op de pre-order van een 15 Pro Max Naturel titanium zit ik alvast te kijken naar een mooi transparant hoesje. Ik heb voor mijn eerdere iPhones altijd Ringke Fusion hoesjes gebruikt waar ik erg tevreden over ben. Helaas zijn die er (nog) niet voor de 15 Pro Max.

Wel zijn de Spigen Ultra Hybrid en de Spigen Liquid Crystal te bestellen. Wie heeft ervaring met deze? Ik kan de verschillen tussen deze twee niet zo snel vinden. Ik dacht dat de Hybrid een harde achterkant heeft.
Het lijkt me wel prettig deze alvast in huis te hebben voordat de telefoon arriveert.

Met mijn droge en dus gladde handen hoef ik het niet in mijn hoofd te halen de telefoon zonder hoesje te gebruiken want dat is vragen om ongelukken.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Tranquility schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:10:
Vooruitlopend op de pre-order van een 15 Pro Max Naturel titanium zit ik alvast te kijken naar een mooi transparant hoesje. Ik heb voor mijn eerdere iPhones altijd Ringke Fusion hoesjes gebruikt waar ik erg tevreden over ben. Helaas zijn die er (nog) niet voor de 15 Pro Max.

Wel zijn de Spigen Ultra Hybrid en de Spigen Liquid Crystal te bestellen. Wie heeft ervaring met deze? Ik kan de verschillen tussen deze twee niet zo snel vinden. Ik dacht dat de Hybrid een harde achterkant heeft.
Het lijkt me wel prettig deze alvast in huis te hebben voordat de telefoon arriveert.

Met mijn droge en dus gladde handen hoef ik het niet in mijn hoofd te halen de telefoon zonder hoesje te gebruiken want dat is vragen om ongelukken.. ;)
Vind transparante hoesjes echt verschrikkelijk goedkoop eruit zien. En ze worden snel vies en lelijk. M2c :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Tranquility schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:10:

Ik heb nu zo’n Spigen om mijn iPhone 13 Pro. Die wordt al best een beetje geel. Overigens wil ik de hoes en screenprotector ook direct kunnen gebruiken :)

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 13-09-2023 20:15 ]

XXXVI

• Tranquility
WouterL schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:12:
Vind transparante hoesjes echt verschrikkelijk goedkoop eruit zien. En ze worden snel vies en lelijk. M2c :9
Dat vind ik wel meevallen. Ja na een lange(re) tijd kunnen ze wat vergelen, maar dan koop ik gewoon weer een nieuwe want zo duur zijn ze niet. En vies worden ze niet echt. Met een transparant hoesje zie je de telefoon tenminste nog. Ik gebruik er nu ook een met m'n iPhone 12.

• Tranquility
ephymerous schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:13:
Ik heb nu zo’n Spigen om mijn iPhone 13 Pro. Die wordt al best een beetje geel.
Hoe lang heb je die in gebruik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:05:
[...]

Moet zeggen dat ik het lastiger vind dan normaal, op voorhand wilde ik blind voor de nieuwe grijze kleur gaan welke we nu als "Naturel titanium" kennen, alleen als ik deze video dan zie dan is een volledig zwarte ook wel gaaf.
Oef.. Die 'Naturel titanium' ziet er naar mijn idee het mooiste uit.. Man man, echt weer een beauty _/-\o_

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Tranquility schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:15:
[...]

Hoe lang heb je die in gebruik?
Circa een jaar, sinds de originele Apple leren hoes super lelijk werd.

XXXVI

• Tranquility
ephymerous schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:16:
Een jaar is best lang dus dat valt me alleszins mee..
Als een hoesje binnen een half jaar begint te vergelen vind ik het geen probleem deze te vervangen. Af en toe weer een nieuw fris hoesje is ook wel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:05:
Inderdaad een duidelijke video. Nu ik die witte zo zie vind ik die ook best wel mooi. Het is eerder een soort zilver. Best fraai. Maar ook de blauwe is mooi, maar ik ga toch voor de Naturel titanium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

ephymerous schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:16:
[...]

Eens. De kwaliteit is echt wel ondermaats. Had nog wat tegoed bij Amazon dus net een Spigen hoesje besteld

• Tranquility
Toppe schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:28:

Eens. De kwaliteit is echt wel ondermaats. Had nog wat tegoed bij Amazon dus net een Spigen hoesje besteld
Welke heb je besteld, de Hybrid of de Liquid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Tranquility schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:29:
[...]

Welke heb je besteld, de Hybrid of de Liquid?
Hybrid

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06:31
Is er een manier om alvast wat onderzoek te doen naar prijzen bij providers? Is daar een stelregel voor of iets dergelijks?

Ben nog zeker of ik de 15 Pro in één keer aftik of voor een abonnement ga.

Have you tried turning it off and on again?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iPhone 15 pro en Max komt btw met A17 Pro chip, ipv A16 @Dennisweb
Zat te slapen :lol:

[ Voor 17% gewijzigd door Hackus op 13-09-2023 20:38 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Hackus schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:36:
iPhone 15 pro en Max komt btw met A17 Pro chip, ipv A16 @Dennisweb
Maar dat staat er ook, toch? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Gr4mpyC3t schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:34:
Is er een manier om alvast wat onderzoek te doen naar prijzen bij providers? Is daar een stelregel voor of iets dergelijks?

Ben nog zeker of ik de 15 Pro in één keer aftik of voor een abonnement ga.
Die som is makkelijk:

Verkoopprijs - eventuele bij betaling / 12 (of 24) = maand prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9-URUO2G1xE_i976_QfsvqEbSlo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cDsToeERKcM74U6yFhmpOrX8.jpg?f=fotoalbum_large

Wat kan de wereld zich druk maken om een kabeltje zeg…

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisdn schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:38:
[Afbeelding]

Wat kan de wereld zich druk maken om een kabeltje zeg…
Ik laad toch draadloos. Boeit mij die kabel of poort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
pdavie2311 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:40:
[...]

Het is dat je hem in uiterste nood nodig hebt om te herstellen, anders had ik die poort 3 jaar geleden al dichtgepurd…

• Froggle
pdavie2311 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:40:
[...]

Enige plek waar ik nog een kabel moet aansluiten is in de auto. CarPlay heb ik nog niet draadloos.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
Weet iemand of ze as vrijdag al ter display in de Apple store liggen? Of is dat echt pas vanaf release day?

• Dennisweb
Alcides schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:50:
Weet iemand of ze as vrijdag al ter display in de Apple store liggen? Of is dat echt pas vanaf release day?
Volgens mij pas vanaf release day. :)

• Tranquility
Dennisweb schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:50:
Volgens mij pas vanaf release day. :)
Er moet volgens mij een enorm vrachtvliegtuig onderweg zijn met scheepsladingen aan iPhones 15.
Een vrachtschip is te lang onderweg. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-09 08:36
elaho schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:30:
Normaal doe ik ieder jaar mee met de aanschaf van de nieuwe iphone. Vind het altijd ook gewoon leuk om de nieuwe te hebben. Dit jaar echter twijfel ik. Ik heb een iphone 14 pro max purple en ben daar echt super tevreden mee. Als ik de 15 pro max en 14 pro max naast elkaar vergelijk op de apple website vind ik eigenlijk niet zoveel verschillen. Dus ik heb dit jaar een ander gevoel er over. Ik blijf ff lekker meelezen en wie weet ga ik alsnog overstag maar tot nu to heb ik zoiets van hmmm. 🧐
Kortom, de vraag is niet of maar wanneer :Y

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Froggle schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:43:
[...]

Enige plek waar ik nog een kabel moet aansluiten is in de auto. CarPlay heb ik nog niet draadloos.
https://amzn.eu/d/5C5xEys

Werkt perfect.

• Donstil
  • Niet online
Froggle schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:43:
[...]

Zo ik had draadloze CarPlay in mijn vorige auto maar nu heb ik een nieuwe auto en is het weer bedraad 8)7

Stiekem toch wel onhandig.

• Donstil
  • Niet online
Zit wel een merkbare vertraging op toch? Dat houd mij een beetje tegen namelijk.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:27:
[...]

Zit wel een merkbare vertraging op toch? Dat houd mij een beetje tegen namelijk.
Totaal geen last van. 1 op de 1000 keer dat hij niet verbind ofzo en dan trek ik ff kabeltje er uit en weer verbinden en door.

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 13:12
Ik las hier: https://www.apple.com/nl/...15%20Pro%20Max%20plaatsen.

Dat preorders geplaatst kunnen worden vanaf vrijdag 15 september 05:00 PDT. Dat is 14:00 NL tijd.
@Dennisweb Idee om dit in de openingspost mee te nemen? :D
Pagina: 1 ... 3 ... 77 Laatste