Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Kan je de 15 in de Apple store zien eigenlijk ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
TheKerremenke schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:54:
[...]

Geintje hè. Maar snap je punt wel. :(:)
I know, ik vind ook dat je gelijk hebt.

Nu lekker gaan genieten van je nieuwe iPhone _/-\o_

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Roflmao schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:16:
Kan je de 15 in de Apple store zien eigenlijk ?
Yep, vanaf aankomende vrijdag d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48
Nicj56 schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:14:
Zojuist de iPhone 15 Pro bestelt in het Zwart, maar helaas niet op voorraad bij KPN…. Dus maar wachten helaas.
Dit kreeg je direct te zien voor of na bestellen? Ik heb gisteren de max pro zwart besteld en heb alleen bericht dat hij is gereserveerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha je weet pas echt dat je in de stilte voor de storm zit als het over de werkomstandigheden van Foxconn gaat :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Apple heeft een support pagina online geplaatst met informatie over de USB-C connector op de iPhone 15.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:55
wian schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:50:
Apple heeft een support pagina online geplaatst met informatie over de USB-C connector op de iPhone 15.
Hmm, dus de kabel die bij de iPhone 15 Pro (Max) komt is dus niet eens USB 3.0. Moesten ze echt op die extra euro besparen op 1.500 euro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Foxpat schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:52:
[...]

Hmm, dus de kabel die bij de iPhone 15 Pro (Max) komt is dus niet eens USB 3.0. Moesten ze echt op die extra euro besparen op 1.500 euro :/
Ja want “die hebben we overal liggen” was altijd het excuus toen we nog geen usb-c hadden. Pak er daar maar eentje van dan, zal Apple gedacht hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Ik zie trouwens in de voorwaarden van AppleCare nog steeds staan dat verlies of diefstal niet gedekt wordt. Ik dacht dat dat veranderd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17

Toppe

Oké ✅

[...]

Kan je weer €50 uitgeven voor 50cm kabel 😏

Of ondersteund dat kreng geen Thunderbolt?

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 17-09-2023 18:07 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:11

Niek_1981

Think Different.

Gdumme schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:00:
Ik zie trouwens in de voorwaarden van AppleCare nog steeds staan dat verlies of diefstal niet gedekt wordt. Ik dacht dat dat veranderd was?
Er zijn 2 verschillende nu, dus AppleCare zonder verlies of diefstal { € 229,00) en met { € 299,00).

[ Voor 4% gewijzigd door Niek_1981 op 17-09-2023 18:10 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
wian schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:50:
Dit is wel een interessant stukje:

Charge other devices with your iPhone 15
  • You can use your iPhone to charge your AirPods, Apple Watch, or another small device that supports USB Power Delivery at up to 4.5 watts.
  • If you have another device with a USB-C connector, connect it to your iPhone with a USB-C cable, such as the one included with your iPhone.
  • To charge a device that has a Lightning connector, connect it to your iPhone using an Apple USB-C to Lightning cable.
  • Charge your Apple Watch by connecting an Apple Watch Magnetic Fast Charger to USB-C Cable directly to your iPhone. You can also connect a Magnetic Charging Cable to your iPhone with the Apple USB-C to USB Adapter.
Je zou dus elk ander Lightning apparaat kunnen opladen met een iPhone 15. :+ De vraag is wel hoe die prioriteit geeft als ze allebei USB-C zijn. Ik verwacht dat USB-C naar Lightning altijd het Lightning apparaat zullen opladen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:06:
[...]

Kan je weer €50 uitgeven voor 50cm kabel 😏

Of ondersteund dat kreng geen Thunderbolt?
Ik heb goede hoop dat deze cheapo USB-C HDMI adapter gaat werken. Werkt op Mac en alle iPads met USB-C en wordt aangeraden door de New York Times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

wian schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:10:
[...]

Ik heb goede hoop dat deze cheapo USB-C HDMI adapter gaat werken. Werkt op Mac en alle iPads met USB-C en wordt aangeraden door de New York Times.
Lijkt goed te werken. Mocht je toch nog een andere op het oog kijken, controleer dan of er HDCP 2.2 ondersteuning is. Dat protocol zorgt ervoor dat je bijv. ook Netflix kan kijken. (Bij adapters zonder dat protocol heb je alleen geluid en geen beeld bij beveiligde content, zoals Netflix films/series).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik lees toch dat je displays kan aansluiten via USB-C? Net zoals de iPad Pro?

Dan kan ik de docks op het werk en thuis dus nog efficiënter inzetten.
USB-C displays
iPhone uses the DisplayPort protocol to support connections to USB-C displays at up to 4K resolution and 60Hz.2

[ Voor 14% gewijzigd door Vorkie op 17-09-2023 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Vorkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:17:
Ik lees toch dat je displays kan aansluiten via USB-C? Net zoals de iPad Pro?

Dan kan ik de docks op het werk en thuis dus nog efficiënter inzetten.

[...]
Wat dan? Je hebt een speciaal scherm voor iMessage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Uniciteit schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:14:
[...]

Lijkt goed te werken. Mocht je toch nog een andere op het oog kijken, controleer dan of er HDCP 2.2 ondersteuning is. Dat protocol zorgt ervoor dat je bijv. ook Netflix kan kijken. (Bij adapters zonder dat protocol heb je alleen geluid en geen beeld bij beveiligde content, zoals Netflix films/series).
Zie dat er niet expliciet bij staan. Ook niet bij de andere aanrader van de NYtimes (kabel ipv adapter) https://www.amazon.nl/dp/B075V5JK36/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

wian schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:20:
[...]

Zie dat er niet expliciet bij staan. Ook niet bij de andere aanrader van de NYtimes (kabel ipv adapter) https://www.amazon.nl/dp/B075V5JK36/
Ik zie het vermeld worden onder de vraag "Waarom kiezen voor 4K@60Hz? - Aanzienlijk vloeiender en stabieler dan 30Hz!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Uniciteit schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:26:
[...]

Ik zie het vermeld worden onder de vraag "Waarom kiezen voor 4K@60Hz? - Aanzienlijk vloeiender en stabieler dan 30Hz!"
Bedankt! Heb nu ook de produkt pagina van de fabrikant gevonden van de kabel versie.
HDMI 2.0
Support Display Port Alt Mode for USB-C Devices.
HDCP 2.2 Compatible
Stream protected content from Netflix/ Hulu/ iTunes.
4K@60Hz, 2K@144Hz
High-resolution (Backward compatibility with 4K@30Hz, 1080p); Support UHD.
Multiple Mode Compatible
Supports Extended Mode and Mirror Mode.

[ Voor 1% gewijzigd door wian op 17-09-2023 18:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:05
MRiesje schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:09:
Zal de iPhone 15 wel al in winkels liggen als tentoonstelling of dat zelfs niet?
Ik gok echt vrijdag pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:19:
[...]

Wat dan? Je hebt een speciaal scherm voor iMessage?
Op mijn iPad doe ik wel meer dan alleen iMessage.

Dus als de iPhone dat ook gaat ondersteunen is het voor mij handig in het dagelijks gebruik. Wat ik doe, zoals Word, Outlook en andere (webbased) apps hoef ik niet perse mijn laptop voor in te schakelen en mee te sjouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Hoe zit het eigenlijk met AppleCare als je ver buiten de randstad woont en niet beschikt over een Apple Store in de buurt? Kun je dan ook terecht bij een AMac onder dezelfde voorwaarden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rmk_ schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:11:
Hoe zit het eigenlijk met AppleCare als je ver buiten de randstad woont en niet beschikt over een Apple Store in de buurt? Kun je dan ook terecht bij een AMac onder dezelfde voorwaarden?
Dan maak je gebruik van Express ereplacement. Je krijg dan een nieuw toestel opgestuurd (moet wel even borg staan met je creditcard), zet je back-up over en stuurt je defecte product terug in de doos waar de nieuwe in kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Wat een armoe! Gelukkig verkopen ze je wel graag deze: https://www.apple.com/nl/...%E2%80%91c-pro-kabel-18-m

Dit is waarom ik een haat / liefde verhouding met apple heb. :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:22:
[...]

Wat een armoe! Gelukkig verkopen ze je wel graag deze: https://www.apple.com/nl/...%E2%80%91c-pro-kabel-18-m

Dit is waarom ik een haat / liefde verhouding met apple heb. :X
ben heel wat gewend van Apple maar dit is echt absurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
richards3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:25:
[...]

Toch al gauw 15 euro op Ali...

Wat een prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Vorkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:29:
[...]

Toch al gauw 15 euro op Ali...

Wat een prijs...
Echt totaal andere kwaliteit op Ali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:57
Iemand al iets gehoord van swappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
richards3 schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:25:
[...]

Valt nog mee joh. Ik vind dit veel belachelijker https://www.apple.com/nl/shop/product/MWUG2FN/A/pro-stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

nDirect090 schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:37:
Iemand al iets gehoord van swappie?
Wat moeten we horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Wat is er belachelijk aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:34:
[...]

Echt totaal andere kwaliteit op Ali
Koop er gauw 5 voor de prijs van 1 van Apple, al die kabels trek ik van Temu / Ali af, hele bak vol hier op kantoor thuis en doen er jaren mee. Laatste keer een stuk of 30 kabels besteld toen ik de 13 pro bestelde bij de launch.

Later nog een 5/6 tal USB-C > Lightning gekocht, hier zijn er door eigen toedoen 2 van gesneuveld.

Daarnaast, met mijn 4 kinderen waarvan 1 met een iPad en 3 met een iPhone, plus mijn vrouw en ik (die ook weer elk een Iphone + Ipad hebben) vindt ik het reuze meevallen qua kwaliteitsverschil en hoelang ze meegaan.

Ik heb nu voor de iPhone 15 pro max dan weer een setje besteld van USB-C kabels, niet diegene die ik gelinkt hebt.

En ja, de kwaliteit van Apple is ook goed - maar op het werk - aangezien ik dat allemaal moet bestellen voor de IT afdeling - gaan de officiële kabels net zo lang mee...

Als de Apple kabels superieur waren geweest - was er niet zo'n gouden handel in "goedkopere" kabeltjes en daarnaast - iets moet wel stuk gaan natuurlijk, anders schiet je de business waar je jezelf op richt natuurlijk in de voet.

Dat iets duurder is, wil niet zeggen dat het beter is...

kwaliteit / kwantiteit -

Wat wel hier allemaal origineel is, zijn de laders, in dit geval een stuk of 15 20 watt USB-C laders. Daar speel ik liever niet mee op de euro's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Vorkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:47:
[...]

Laatste keer een stuk of 30 kabels besteld toen ik de 13 pro bestelde bij de launch.
Let me uit: bak vol met kabels en bij een nieuwe release bestel je er nog 30 bij :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:35
Toch wel fijn hoor minder gewicht…

Bron; Macrumors

This reduction, which is more than the mass reduction, would make the iPhone 15 Pro easier to turn, and that may add to the impression that it's significantly lighter than the 14 Pro.

[...]

Reducing the mass at the perimeter, which the change from stainless steel to titanium has done, has definitely reduced the moment of inertia more than a uniform reduction in mass would have. And that will make the 15 Pro easier to manipulate and will contribute—at least somewhat—to the impression of lightness.
Based on an analysis of the new phones' dimensions and assuming the mass reduction is mostly around the phone's perimeter, the moment of inertia for the ‌iPhone 15 Pro‌ is estimated to be reduced by 14–15%. Overall this means that the ‌iPhone 15 Pro‌ doesn't just weigh less; its design ensures that its mass is distributed in a manner that makes it resist rotational motion less strongly. This results in a device that feels more agile and nimble, giving an amplified impression of lightness.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 09:21
Ryatzu schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:33:
[...]

Dit kreeg je direct te zien voor of na bestellen? Ik heb gisteren de max pro zwart besteld en heb alleen bericht dat hij is gereserveerd.
Staat nu op controleren daaronder staat sorry iPhone 15 pro is nu niet op voorraad wij doen er alles aan om hem zsm bij je te krijgen.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27
Toppe schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:45:
[...]

offtopic:
Die heb ik open box gekocht voor 400 euro via een Duitse site. Zit geen krasje op. })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
Toppe schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:45:
[...]

1099 euro vragen voor een display stand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

dcell schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:06:
[...]

Ik snap het wel. Ze willen dat soort items exclusief houden voor mensen met geld

spoiler:
S A R C A S M E MENSEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Of men het daadwerkelijke bedrag krijgt als dat werd aangegeven voordat ze hadden verzonden. Of dat het beduidend minder is bv, vooral nu er hoogstwaarschijnlijk veel worden aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

nDirect090 schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:23:
[...]

Of men het daadwerkelijke bedrag krijgt als dat werd aangegeven voordat ze hadden verzonden. Of dat het beduidend minder is bv, vooral nu er hoogstwaarschijnlijk veel worden aangemeld
De meeste hier zullen hun toestel pas opsturen nadat de 15 ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:51:
[...]

Let me uit: bak vol met kabels en bij een nieuwe release bestel je er nog 30 bij :?
Leg mij uit waar ik schrijf dat ik bij elke launch 30 stuks bestel?

iPhone 13 Pro besteld in 2021 > 30 stuks USB-C > Lightning besteld. (inclusief al een aantal USB-C 20 Watt laders bij Apple zelf)
Nieuwe auto > USB-A > Lightning besteld (kon niet anders)
Nieuwe iPad > USB-C > USB-C besteld, de "woven" kabel is al enorm fijn, toch 1 = geen, alhoewel ik wel vertrouwen hebt dat Apple met die kabel wel aan kwaliteit heeft gedacht, dit in tegenstelling tot de standaard kabels.

Nu nieuwe iPhone 15 > USB-C > USB-C extra besteld, gezien op de plekken waar ik kom nu USB-C > Lightning nu vervangen moet worden. Zoals in mijn tas, auto en weet ik veel waar ze slingeren.

Zo geef je daarnaast in de jaren wat weg aan de buren, ouders, zus, broer, kinderen of vriendjes ervan, collega's of je verliest wat of er gaan er echt een paar stuk - gewoon, zoals de echte ook doen, door het 10000x buigen of gewoon, net zo random als de andere kabels.

Niet zo krampachtig doen dat het kabeltje van Temu/Ali komt - niet alles wat je daarvandaan trekt is een eenmalig-gebruiks-artikel en ja, natuurlijk zit er rotzooi tussen, kwestie van reviews lezen.

Maar goed, dit gaat voorbij aan de iPhone 15 ervaringen en discussie :-)

1 ding weet ik wel - ik zit nooit zonder een lader / kabel - en dat weet iedereen om mij heen ook :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Vorkie schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:02:
[...]

Leg mij eens uit waarom je niet leest? Ik zeg bij een en niet bij elke release.
iPhone 13 Pro besteld in 2021 > 30 stuks USB-C > Lightning besteld. (inclusief al een aantal USB-C 20 Watt laders bij Apple zelf)
Nieuwe iPad > USB-C > USB-C besteld, de "woven" kabel is al enorm fijn, toch 1 = geen, alhoewel ik wel vertrouwen hebt dat Apple met die kabel wel aan kwaliteit heeft gedacht, dit in tegenstelling tot de standaard kabels.

Nu nieuwe iPhone 15 > USB-C > USB-C extra besteld, gezien op de plekken waar ik kom nu USB-C > Lightning nu vervangen moet worden. Zoals in mijn tas, auto en weet ik veel waar ze slingeren.

Zo geef je daarnaast in de jaren wat weg aan de buren, ouders, zus, broer, kinderen of vriendjes ervan, collega's of je verliest wat of er gaan er echt een paar stuk - gewoon, zoals de echte ook doen, door het 10000x buigen of gewoon, net zo random als de andere kabels.

Niet zo krampachtig doen dat het kabeltje van Temu/Ali komt - niet alles wat je daarvandaan trekt is een eenmalig-gebruiks-artikel en ja, natuurlijk zit er rotzooi tussen, kwestie van reviews lezen.

1 ding weet ik wel - ik zit nooit zonder een lader / kabel - en dat weet iedereen om mij heen ook :P :+
Heb 2 kabeltjes, nog nooit mis gegrepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:41
dcell schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:06:
[...]

Dat is helemaal niet raar. Want toen die uitkwam kwam hij tegelijkertijd met een Mac Pro uit met een vanaf prijs van ongeveer 6.000 euro. Als je daar een monitor van 5.500 euro bij telt dan zit je al op 11.500 euro. Bedoel dan neem je die laatste 10% ook op de koop toe als je hem in een paar jaar afschrijft. Want dat moet je er wel mee verdienen anders heeft het geen zin om hem te kopen.

Maar dat geld ook voor de vele pro die dit jaar gewoon een nieuwe Iphone Pro kopen. Hebben de meeste die nu echt nodig tenopzichte van de 14 pro?

Bedoel als ik lees ben ik een van de weinige die hier overweegt om een Iphone 15 pro te kopen die afkomt van een Iphone XR of XS van 5 jaar oud

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

GerGio schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:47:
[...]

Dat is helemaal niet raar. Want toen die uitkwam kwam hij tegelijkertijd met een Mac Pro uit met een vanaf prijs van ongeveer 6.000 euro. Als je daar een monitor van 5.500 euro bij telt dan zit je al op 11.500 euro. Bedoel dan neem je die laatste 10% ook op de koop toe als je hem in een paar jaar afschrijft. Want dat moet je er wel mee verdienen anders heeft het geen zin om hem te kopen.

Maar dat geld ook voor de vele pro die dit jaar gewoon een nieuwe Iphone Pro kopen. Hebben de meeste die nu echt nodig tenopzichte van de 14 pro?

Bedoel als ik lees ben ik een van de weinige die hier overweegt om een Iphone 15 pro te kopen die afkomt van een Iphone XR of XS van 5 jaar oud
Je zit hier op tweakers? Bij de nerds en gadget freaks die het leuk vinden om met de nieuwste snufjes te lopen? Rationeel? Zeker niet! Leuk om elk jaar nieuwe Apple goodies te kopen als je het kunt doen? Zeker wel!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

[...]

Bedoel dan neem je die laatste 10% ook op de koop toe als je hem in een paar jaar afschrijft.
Ik vindt 10% op de koop toenemen best een flink percentage.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
@GerGio Je zit hier wel in het topic van de diehard Apple freaks. Ja, er zijn mensen die jaren met hun toestel doen. Maar ik kan ieder jaar met wat geld toeleggen upgraden. Eerlijk gezegd heb ik dan geen zin om jarenlang met een oud toestel rond te lopen.

Dat is voor iedereen persoonlijke of politieke voorkeur. Er zijn ook mensen die jaren met een iPhone doen om hun ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Of je nu elk jaar of elke 5 jaar upgradet, prima. Whatever floats your boat. :)

Een rationeel epistel over waarom we ieder jaar een nieuwe iPhone kopen, zal je niet vinden. Al vind ik zeker als je een Pro-toestel koopt het upgraden waard. Dat ding is echt heel wat lichter dan de iPhome 14 Pro. En als je liever dunnere bezels hebt of een titanium behuizing hebt, is het toch ook prima?

De laatste reden die ik kan verzinnen is: "ja, maar shiny new toy!" En daar is ook niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
[...]

Nog een bepaald merk die je aanraadt op Ali wat betreft kabels? Ik vind het altijd maar een gok om wat van Ali te kopen als ik eerlijk ben, ondanks de reviews.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

Op Tweaker zitten natuurlijk veel tech-enthousiastelingen. :9 Neem de A17 Pro chip vs de A16 chip - zelfs de gemiddelde Tweaker gaat het verschil in dagelijks gebruik niet merken… maar we vinden het wel heel leuk om de nieuwe ontwikkelingen daarin te zien. :)

Een keuze voor de iPhone 15 vind ik verder helemaal niet raar - zeker vanaf een iPhone XR een mooie upgrade. Alleen de upgrade in schermkwaliteit is al fantastisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 18:35
Even naar gezocht, maar niet gevonden. Ben ook niet helemaal bekend met de termen en dat wordt ieder jaar minder ook, voel me dan ook flink ouder gelijk hah

De 12 Pro kon volgens mij een object scherp fotograferen op een paar cm afstand, de standaard 12 (of 13/14 enz. tov de Pro), en ook mijn 13 mini wazig. Is dat de telelens? De 15 heeft deze ook nu niet, de Pro wel. Of is dit niet de extra die daarvoor verantwoordelijk is? Voor werk geregeld van dichtbij foto maken van dichtbij voor detail. Heb ik daarvoor een Pro nodig, of is de 15 tegenwoordig al geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:07

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

[...]
Op Ali zie je veel verschillende merken met idem prijzen. Uit eigen ervaring weet ik dat er veel kwaliteitsverschillen zijn.
Voor welk merk kies jij daar?

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:39
Eerlijk gezegd: ik zit het grootste gedeelte van het jaar alleen op Tweakers vanwege de iPhone topics. Ieder jaar moet ik weer lachen om de ‘Waarom koop je een nieuwe’ en ‘Hoe rechtvaardig je’-vragen :)).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

WybWyb schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:00:
[...]

Nog een bepaald merk die je aanraadt op Ali wat betreft kabels? Ik vind het altijd maar een gok om wat van Ali te kopen als ik eerlijk ben, ondanks de reviews.
Baseus maakt prima spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:06
[...]

Ik kom van de iPhone X! Zelf een nieuw huis bouwen is te duur (vooral tijdens een oorlog en Corona inflatie)… maar ik moet dit jaar wel, want ik heb de iOS 17 bèta’s gemist! En dat trek ik gewoon echt niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
D-Ed schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:20:
[...]

Yep, vanaf aankomende vrijdag d:)b
Hmm, ik zou voordat ik 1 rug aan een apparaat stuk sla het ding even eerst in mijn handen willen hebben.

Zal de Mediamarkt etc. ook vrijdag iphone 15's on display hebben denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Roflmao schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:07:
[...]

Hmm, ik zou voordat ik 1 rug aan een apparaat stuk sla het ding even eerst in mijn handen willen hebben.

De shop in shop wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:59:
@GerGio Je zit hier wel in het topic van de diehard Apple freaks. Ja, er zijn mensen die jaren met hun toestel doen. Maar ik kan ieder jaar met wat geld toeleggen upgraden. Eerlijk gezegd heb ik dan geen zin om jarenlang met een oud toestel rond te lopen.
Voor mij was dat altijd zo maar is het ook gewoon mijn telefoon. Al moet ik echt heel eerlijk zijn dat dit echt de eerste keer is dat ik zo comfortabel lang met een telefoon doe.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:59:
Nou nou freaks, liefhebbers he!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:17:
[...]

Nou nou freaks, liefhebbers he!
Ik zie het als een compliment. Maar stiekem is dit natuurlijk wel een Apple freakshow. Ik snap dat je nog in de ontkenningsfase zit? :+

Geintje, natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Toppe schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:35:
[...]

De meeste hier zullen hun toestel pas opsturen nadat de 15 ontvangen is.
Hmmm goed punt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:20:
[...]

Ik zie het als een compliment. Maar stiekem is dit natuurlijk wel een Apple freakshow. Ik snap dat je nog in de ontkenningsfase zit? :+

Geintje, natuurlijk!
Ik beken. :P Sinds de 5 elk jaar een nieuwe gekocht en de 'oude' verkocht. Eigenlijk zoals de autohandel ook gaat, de nieuwe met de kop eraf levert een aanzienlijk deel op voor de aanschaf van de vervanger. Ben er altijd zuinig op, Apple Care erbij etc.

Dan kost het me ongeveer 50-60 euro per maand en dat is het me waard. Voor mij is een smartphone ook een belangrijk stuk werkgerelateerd gereedschap.In de VS is wel een soort abonnement voor jaarlijks een nieuwe iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:20:
[...]

Geintje, natuurlijk!
Pas sinds Mac os9 ofz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
zeef schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:27:
[...]

Ik beken. :P Sinds de 5 elk jaar een nieuwe gekocht en de 'oude' verkocht. Eigenlijk zoals de autohandel ook gaat, de nieuwe met de kop eraf levert een aanzienlijk deel op voor de aanschaf van de vervanger. Ben er altijd zuinig op, Apple Care erbij etc.

Dan kost het me ongeveer 50-60 euro per maand en dat is het me waard. Voor mij is een smartphone ook een belangrijk stuk werkgerelateerd gereedschap.In de VS is wel een soort abonnement voor jaarlijks een nieuwe iPhone.
Ik vind werk gerelateerd gereedschap wel iets anders dan gewoon voor de lol

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Het is niet alleen het kopen van een nieuwe iPhone maar ook de hele beleving hier op het forum maakt het extra leuk!

Donderdag en vrijdag zal het hier weer regenen van vele berichten. 😊👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
elaho schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:50:
Het is niet alleen het kopen van een nieuwe iPhone maar ook de hele beleving hier op het forum maakt het extra leuk!

Donderdag en vrijdag zal het hier weer regenen van vele berichten. 😊👍
Ja bedoel 1963 berichten in ERVARINGEN & discussie is helemaal niks voor een telefoon die niemand nog in zijn handen heeft gehad in dit forum.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:36
*mag verwijdert worden door de mod, gepost in verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door crazylegs op 17-09-2023 22:58 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GerGio schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:53:
[...]

Ja bedoel 1963 berichten in ERVARINGEN & discussie is helemaal niks voor een telefoon die niemand nog in zijn handen heeft gehad in dit forum.
Ja das toch tof, hangt echt een community omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Roflmao schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:07:
[...]

Begrijpelijk maar ze gaan de nieuwe niet in de winkel leggen voordat ze uitkomen. Eerst de reviews ook nog ;) Nog even wachten en we weten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03:25
Weet iemand wanneer de eerste reviews online komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sinan10 schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:35:
Dinsdag of woensdag zal het embargo verlopen, afgelopen jaar was het op woensdag.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 17-09-2023 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Sinan10 schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:35:
AS dinsdag mogen de eerste Apple "fan" vloggers hun reviews online gooien. Maar veel zul je daaraan niet hebben. Want echte kritiek kan je niet verwachten, als dat doen doen kunnen ze toekomstige uitnodigingen en testexemplaren namelijk wel op hun buik schrijven. De eerlijkere reviews kun je verwachten nadat de iPhone echt te koop is.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zap8 schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:54:
[...]

AS dinsdag mogen de eerste Apple "fan" vloggers hun reviews online gooien.
Ooh is embargo dinsdag dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:36
zap8 schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:54:
[...]

AS dinsdag mogen de eerste Apple "fan" vloggers hun reviews online gooien. Maar veel zul je daaraan niet hebben. Want echte kritiek kan je niet verwachten, als dat doen doen kunnen ze toekomstige uitnodigingen en testexemplaren namelijk wel op hun buik schrijven. De eerlijkere reviews kun je verwachten nadat de iPhone echt te koop is.
Veel reviews zullen inderdaad “gekleurd” zijn, al vind ik de reviews van MKBHD toch elk jaar oprecht wel goed en kritisch waar nodig.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
crazylegs schreef op maandag 18 september 2023 @ 00:01:
[...]

Veel reviews zullen inderdaad “gekleurd” zijn, al vind ik de reviews van MKBHD toch elk jaar oprecht wel goed en kritisch waar nodig.
Dat wordt ook echt de enige waar ik waarde aan hecht. Wel grappig dat je dit jaar met een Fujifilm GFX 100 II rondliepen waarbij het embargo ook daadwerkelijk waar op de dag van het event eraf ging.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mr. Mobile en iPhonedo vind ik zelf altijd wel de moeite waard. Al is iPhonedo niet echt een reviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
De meeste hier kijken de reviews niet voor de kritiek, maar voor alles wat we niet hebben gezien afgelopen dinsdag. :) Maar zolang ze niet te koop zijn moet je de reviews sowieso met een korrel zout nemen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
De enige review die ik kijk is van JerryRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Review of geen review, iPhone is besteld en gaat toch niet meer terug :)
Ben wel benieuwd naar 5x en het gewicht hoe het ze bevalt in daily use.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:41
[...]

Behalve dat we hier nerds zijn en wellicht niet helemaal sporen kunnen we wél goed rekenen. Wie een beetje zuinig is op zijn of haar telefoon hoeft maar om-en-nabij 200 euro of minder bij te leggen bij een jaarlijkse upgrade van X naar Y terwijl jij een XS in 5 jaar van 900 naar 0 hebt afgeschreven. Over een tijdspan van 5 jaar hebben we hetzelfde uitgegeven, maar houden we een device van max 1 jaar over om wéér in te ruilen. Onder aan de streep is het dus zelfs veel goedkoper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Dennisdn schreef op maandag 18 september 2023 @ 06:14:
[...]

Behalve dat we hier nerds zijn en wellicht niet helemaal sporen kunnen we wél goed rekenen. Wie een beetje zuinig is op zijn of haar telefoon hoeft maar om-en-nabij 200 euro of minder bij te leggen bij een jaarlijkse upgrade van X naar Y terwijl jij een XS in 5 jaar van 900 naar 0 hebt afgeschreven. Over een tijdspan van 5 jaar hebben we hetzelfde uitgegeven, maar houden we een device van max 1 jaar over om wéér in te ruilen. Onder aan de streep is het dus zelfs veel goedkoper.
Deze snap ik inderdaad ook nooit. Of men kan niet rekenen of diegene wil niet rekenen om het maar belachelijk en duur te laten overkomen. Zelfde heb ik ook met reviewers die zeggen dat je een bepaalde serie beter kunt overslaan omdat het weinig toevoegt t.o.v. Eerder(e) model(len). Over een jaar of langer ben ik duurder uit 8)7

Edit: Goedemorgen trouwens, iPhone week _/-\o_ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Jaymone schreef op maandag 18 september 2023 @ 06:16:
[...]
Zelfde heb ik ook met reviewers
De eerste reviewers zijn uiteraard degene die de meeste credits bij Apple hebben en zullen welgemeend positief zijn. Maar ach, wat is bij een iPhone nou eigenlijk de waarde van een review? Het toestel zal heus niet slechter zijn als de vorige. En als ie volgens de reviewers wat tegenvalt... gaan we dan ineens naar een Galaxy Y? Ook niet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Dennisdn schreef op maandag 18 september 2023 @ 06:21:
[...]

De eerste reviewers zijn uiteraard degene die de meeste credits bij Apple hebben en zullen welgemeend positief zijn. Maar ach, wat is bij een iPhone nou eigenlijk de waarde van een review? Het toestel zal heus niet slechter zijn als de vorige. En als ie volgens de reviewers wat tegenvalt... gaan we dan ineens naar een Galaxy Y? Ook niet toch?
Even nadenken..alweer lang nagedacht..nee we blijven bij IOS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-03 06:29
Voor degene die apple care als hoesje gaan gebruiken voor de nieuwe iPhone 15 pro:
Apple care heeft nu de volgende disclaimer:
'⧧ De snelle vervangingsservice is niet inbegrepen bij de kosten die in rekening worden gebracht voor vervanging van het display of het glas aan de achterkant.'

Ik heb het nu al 5x gelezen maar begrijp nog steeds niet goed wat dit betekent -> anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

frankegiani schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:06:
Voor degene die apple care als hoesje gaan gebruiken voor de nieuwe iPhone 15 pro:
'⧧ De snelle vervangingsservice is niet inbegrepen bij de kosten die in rekening worden gebracht voor vervanging van het display of het glas aan de achterkant.'

Ik heb het nu al 5x gelezen maar begrijp nog steeds niet goed wat dit betekent -> anyone?
@Donstil is onze Apple care specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
frankegiani schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:06:

Wat ik ervan maak, is dat Express replacement niet is inbegrepen bij het vervangen van display/glas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Toppe schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:12:
[...]

En als Don dan toch aan het antwoorden is: klopt het dat ik Apple moet béllen om AppleCare op te kunnen zeggen? Of zou ik ergens een knopje Annuleren moeten kunnen vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:12:
[...]

Mm ik heb de speciale voorwaarden niet gelezen maar vroegah waren er 2 opties.

€29,- front glas/display vervangen zonder express replacement.
€99,- alle overige schades inclusief express replacement.

Als je een €29,- schade had maar wilde express replacement dan betaalde je dus €99,-

Misschien dat ze dat nu aanpassen naar €99,- + €29,-?

Maar ik heb Amerikaanse Apple care dus geen eigen risico en daarmee ook de Nederlandse prijzen niet helemaal helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:18:
[...]
En als Don dan toch aan het antwoorden is: klopt het dat ik Apple moet béllen om AppleCare op te kunnen zeggen? Of zou ik ergens een knopje Annuleren moeten kunnen vinden?
Ja dat klopt inderdaad, je krijgt dan de maanden die je nog niet gebruikt hebt retour als je nog geen schades geclaimed hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
Jaymone schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:52:
Toch wel fijn hoor minder gewicht…

Bron; Macrumors

This reduction, which is more than the mass reduction, would make the iPhone 15 Pro easier to turn, and that may add to the impression that it's significantly lighter than the 14 Pro.

[...]

Reducing the mass at the perimeter, which the change from stainless steel to titanium has done, has definitely reduced the moment of inertia more than a uniform reduction in mass would have. And that will make the 15 Pro easier to manipulate and will contribute—at least somewhat—to the impression of lightness.
Based on an analysis of the new phones' dimensions and assuming the mass reduction is mostly around the phone's perimeter, the moment of inertia for the ‌iPhone 15 Pro‌ is estimated to be reduced by 14–15%. Overall this means that the ‌iPhone 15 Pro‌ doesn't just weigh less; its design ensures that its mass is distributed in a manner that makes it resist rotational motion less strongly. This results in a device that feels more agile and nimble, giving an amplified impression of lightness.
Hahaha echt te grappig dit, dank voor het delen. Inderdaad, die 0,9 millimeter minder breedte gaat een enorme invloed hebben op de inertie. Zo'n grappig hoog Apple fansite elven-smederij-bij-middernacht gehalte. Waarom hebben we van Macrumors nooit gehoord dat de Iphone 14 superieure inertie had ten opzichte van de 14 Pro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:26:
[...]

Ja dat klopt inderdaad, je krijgt dan de maanden die je nog niet gebruikt hebt retour als je nog geen schades geclaimed hebt.
Apart dat ze niet even ergens een knopje maken in de account-settings.
Ik wacht nog wel even tot Swappie hem heeft beoordeeld voor het geval ze komen met Hijwasstukjonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Of-Aaargh schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:28:
[...]

Hahaha echt te grappig dit, dank voor het delen. Inderdaad, die 0,9 millimeter minder breedte gaat een enorme invloed hebben op de inertie. Zo'n grappig hoog Apple fansite elven-smederij-bij-middernacht gehalte. Waarom hebben we van Macrumors nooit gehoord dat de Iphone 14 superieure inertie had ten opzichte van de 14 Pro?
Ik heb je vraag aan ze doorgestuurd ;)
Dennisdn schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:35:
[...]

Apart dat ze niet even ergens een knopje maken in de account-settings.
Ik wacht nog wel even tot Swappie hem heeft beoordeeld voor het geval ze komen met Hijwasstukjonguh!
Dat flikken ze maar 1x.

[ Voor 25% gewijzigd door Jaymone op 18-09-2023 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Donstil schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:15:
[...]

Dan maak je gebruik van Express ereplacement. Je krijg dan een nieuw toestel opgestuurd (moet wel even borg staan met je creditcard), zet je back-up over en stuurt je defecte product terug in de doos waar de nieuwe in kwam.
Is dat nog steeds 29 euro voor een scherm dan? Online zie ik dan 100 euro.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
JvS schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:37:
[...]

Vroegah..in de goeie ouwe tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jaymone schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:37:
[...]

Vroegah..in de goeie ouwe tijden
Wat bedoel je precies? Vroeger was het 29 en nu 99? Want bij apple care+ staat voor een scherm nog steeds 29 euro.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JvS schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:37:
[...]

Ja hierboven zeg ik net dat ik de actuele prijzen niet weet ;)
Donstil schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:25:
[...]

Mm ik heb de speciale voorwaarden niet gelezen maar vroegah waren er 2 opties.

€29,- front glas/display vervangen zonder express replacement.
€99,- alle overige schades inclusief express replacement.

Als je een €29,- schade had maar wilde express replacement dan betaalde je dus €99,-

Misschien dat ze dat nu aanpassen naar €99,- + €29,-?

Maar ik heb Amerikaanse Apple care dus geen eigen risico en daarmee ook de Nederlandse prijzen niet helemaal helder.

[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 18-09-2023 07:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
JvS schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:39:
[...]

Wat bedoel je precies? Vroeger was het 29 en nu 99? Want bij apple care+ staat voor een scherm nog steeds 29 euro.
Citeerde met Vroegah @Donstil
Je hebt inderdaad 29,- eigen risico deel.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 18-09-2023 07:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:29
-- edit --

Het was een early morning trol van mij door progress status bar in Google Chrome te wijzigen. :+
Mijn status is nog steeds "wordt verwerkt". Bij nader inzien, niet grappig :P

[ Voor 89% gewijzigd door goodfella op 18-09-2023 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Hier is ook de reservering omgezet in definitief.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Yep. Hier ook. Dat betekend dat ze nu daadwerkelijk klaar staan in de HVC voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Volledig bedrag nu ook hier van CC gehaald.

Betreft een store pickup order.

[ Voor 30% gewijzigd door _Bailey_ op 18-09-2023 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier nog niet..Zowel de Watch als iPhone staan nog op reservering. Maar moeten ook helemaal naar het Noorden des lands he. Duurt altijd wat langer ;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Pagina: 1 ... 20 ... 77 Laatste