Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah! @Donstil het is gelukt. Even nieuwe bestelling gedan en ik kon de 256 GB Pro Max Titanium nu wel ophalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
l4mpj3 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:19:
[...]

Hier ook bij de Italiaanse! Weet jij hoe ‘t zit ga betaling? Heb met creditcard betaald en zie een reservering staan. Gewoon een kwestie van de 22ste je identificatie laten zien en de winkel met je nieuwe iPhone uitlopen of moet je ter plekke nog betalen?
Ja je krijgt voor ophaling een QR code en dan ga je met dat ding naar de Apple Store op je tijdslot, controleren ze je id, drukken ze dat toestel in je handen en moet je daarna weg wezen :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:23:
Yeah! @Donstil het is gelukt. Even nieuwe bestelling gedan en ik kon de 256 GB Pro Max Titanium nu wel ophalen.
Aah perfecto. Op release ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:23:
[...]

Aah perfecto. Op release ook?
Si, 22 september ophalen in Amsterdam. Nu nog even die andere cancellen ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 15-09-2023 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
l4mpj3 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:19:
[...]

Hier ook bij de Italiaanse! Weet jij hoe ‘t zit ga betaling? Heb met creditcard betaald en zie een reservering staan. Gewoon een kwestie van de 22ste je identificatie laten zien en de winkel met je nieuwe iPhone uitlopen of moet je ter plekke nog betalen?
Jup, met je paspoort de Store ingaan op je gekozen tijdslot.
Heb betaald per CC, zie al een reservering van €0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:24
TheKerremenke schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:21:
[...]

Wordt pas helemaal leuk als je een 15 (pro) hebt en je vriendin een 14 (pro) of ouder met Lightning. Dat wordt pas een uitdaging realiseer ik me net na bestellen. 8)7
Je hebt ook van die kabels met meerdere uiteinden. Of met zo'n adaptertje eraan vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:11:
Als je bij Apple probeert te bestellen, klopt het dan dat je niet kan afhalen bij Apple store :? Er staat bij ophalen: 'Momenteel niet beschikbaar bij Apple Den Haag".

Ik vind het veel fijner om hem in de winkel op te halen ipv via een verzenddienst te ontvangen.
Dan is de variant die je wil uitverkocht in de store die je hebt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 11:33
Ik wil een rode hoes voor de iPhone 15 Pro, echter kan ik deze bij Apple niet meer vinden. Wat zouden jullie hierin adviseren? Tot nu eigenlijk altijd een leren hoes gehad, maar die hebben ze al uit het assortiment gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:25:
[...]

Dan is de variant die je wil uitverkocht in de store die je hebt gekozen.
Thx. Jammer, dan maar wat langer wachten tot ik hem in de store kan kopen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
sjtienuh schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:25:
Ik wil een rode hoes voor de iPhone 15 Pro, echter kan ik deze bij Apple niet meer vinden. Wat zouden jullie hierin adviseren? Tot nu eigenlijk altijd een leren hoes gehad, maar die hebben ze al uit het assortiment gehaald.
twee opties:

1. geen rode hoes kopen, maar een andere kleur
2. ergens anders een rode hoes kopen.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:56
Blekkienl schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:11:
[...]

Kan dat mijn airdrop probleem oplossen dat ik niet detecteerbaar ben voor mijn contacten? super irritant om iedere keer het aan te zetten voor iedereen.
Dan schoon beginnen. Als je een reservekopie terugzet dan kopieert ie alle onverklaarbare bugjes mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:27:
[...]

Thx. Jammer, dan maar wat langer wachten tot ik hem in de store kan kopen.
Site in de gaten houden in de aanloop naar de launch loont wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 11:33
Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:27:
[...]

twee opties:

1. geen rode hoes kopen, maar een andere kleur
2. ergens anders een rode hoes kopen.

:+
Makkelijk gezegd, maar zijn er merken welke jullie aanbevelen bedoel ik dan meer?
Nieuwe kleuren bij Apple spreken me eigenlijk niet aan. wellicht ga ik dan voor de doorzichtige, maar vind dat witte gedeelte voor magsafe zo raar. En wil er wel een met Magsafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:30:
[...]

Site in de gaten houden in de aanloop naar de launch loont wel nog.
Zeker, @Help!!!! ik kon hem net dus nog gewoon bestellen en dan a.s. vrijdag ophalen in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:14
Zijn ze vanaf vandaag ook al als display te zien in de winkels/apple store?

Wil de kleuren toch eerst even zelf zien voordat ik een keuze maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
sjtienuh schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:30:
[...]

Makkelijk gezegd, maar zijn er merken welke jullie aanbevelen bedoel ik dan meer?
Nieuwe kleuren bij Apple spreken me eigenlijk niet aan. wellicht ga ik dan voor de doorzichtige, maar vind dat witte gedeelte voor magsafe zo raar. En wil er wel een met Magsafe
haha ja ik maakte een grap, vandaar de clown-smilie. Ik dacht een beetje: "Ja wat raden wij aan? Weten wij veel".

Ik ben zelf verder helemaal niet van de hoesjes. Op zeldzame momenten doe ik er een goedkoop hoesje omheen. Als ik een permanent hoesje zou deon, zou ik denk ik wel een officiele van Apple kopen. Kwaliteit van die nieuwe finewoven-dingen is nog afwachten maar ik denk eigenlijk dat dat wel goed zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

Toppe

Oké ✅

Aan aan mijn vrouw:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqCK5jd1v9kYowj4DculcP278Jo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ArVLnZEdb7kruhO588P8aYUE.jpg?f=user_large

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 19:46
Vanuit Apple via de website besteld, maar nog steeds geen betaalbevestiging en geen reservering op m'n creditcard na meer dan een uur. Moet ik me zorgen gaan maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

NRG-81 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:36:
Vanuit Apple via de website besteld, maar nog steeds geen betaalbevestiging en geen reservering op m'n creditcard na meer dan een uur. Moet ik me zorgen gaan maken?
Heb je een mail gehad van ze?
Ja: alles gaat goed
Nee: maak je maar zorgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:40
Jaloers op jullie! Ik kan namens m'n werk pas de 22ste bestellen zodra die leverbaar is/uit de pre-order fase. Dus geen idee wanneer ik hem mag/kan verwachten. Hopelijk nog in 2023 :P

Wel is m'n mooie 3d-print klaar van de iphone14 max. En het grote verschil is zooo minimaal! Had hem lomper verwacht. Dus keuze is makkelijk. Pro Max dit keer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZ6EMgtBFnrTUgUD0Hk96EN_shg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQgaekNqySzzE3i2shwBuYn0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
Toppe in "[iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:38:
[...]

Heb je een mail gehad van ze?
Ja: alles gaat goed
Nee: maak je maar zorgen
Mail met bestelling wordt verwerkt ontvangen. om 14:32.
Dan maak ik me geen zorgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Wat ik eigelijk wel maf vindt, ik heb dus via Apple Pay betaald en Wallet heeft nu ook (vorig jaar ook al) een mogelijkheid om bestellingen via Apple Pay in te zien. Maar dat werkt dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:03

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik ben benieuwd wat nu het meest bestelde kleur is.
Misschien kan iemand een poll maken?
Hier de pro Max in het zwart

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TheVMaster schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:31:
[...]

Zeker, @Help!!!! ik kon hem net dus nog gewoon bestellen en dan a.s. vrijdag ophalen in Amsterdam.
Thx. Net lukte het niet maar zal het later nog eens proberen.

Ik ga overigens voor een 15pm 256gb in black en heb geen interesse in de andere kleuren of meer geheugen dus dat beperkt de mogelijkheden ook wat.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Klopt het wordt voor haar de 13 Pro Blauw :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:37

ViezeVis

Sample Text

Lmao, ik werd net gebeld door zo'n bandje van KPN met wat informatie over de iPhone 15.
"Inmiddels hoef je een minuutje minder lang te wachten, dooeg!"

[ Voor 27% gewijzigd door ViezeVis op 15-09-2023 15:45 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:11
Zondagskindje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:42:
Ik ben benieuwd wat nu het meest bestelde kleur is.
Misschien kan iemand een poll maken?
Hier de pro Max in het zwart
Ik denk dat @Toppe die info al reeds heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eno_W
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-07 10:03
Balen... Kon niet eerder dan 15.30 uur achter mijn laptop kruipen om de pre-order te plaatsen. Mooi te laat voor de Pro Max Grijs voor volgende week. Sterker nog... Zie nu levertijd november staan. Iemand nog een slimme tip? Ik meende te horen dat bol.com geen pre-order doet, maar gewoon de dag van tevoren het product beschikbaar zet, weet iemand of dit klopt? En heeft iemand ervaringen met alsnog beschikbaar gekomen pre-orders rond de leverdatum zelf omdat mensen er alsnog vanaf zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
En waarschijnlijk langer wachten op je nieuwe speeltje. Zie ervaringen van vorig jaar.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Uiteindelijk wordt de markt door overspoeld door Natural Titanium :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
TheKerremenke schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:21:
[...]

Wordt pas helemaal leuk als je een 15 (pro) hebt en je vriendin een 14 (pro) of ouder met Lightning. Dat wordt pas een uitdaging realiseer ik me net na bestellen. 8)7
Nee hoor ze kan je oplaadplek niet in gebruik pikken

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:48
Staat je toestel in de app (of website) tussen je bestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
De levertijd loopt aardig op voor de Pro Max 256 GB Naturel Titanium, staat al op 6 november nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Welke screenprotector kan ik het beste halen voor de 15 Pro? Is daar enige consensus over?

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
eno_W schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:51:
Balen... Kon niet eerder dan 15.30 uur achter mijn laptop kruipen om de pre-order te plaatsen. Mooi te laat voor de Pro Max Grijs voor volgende week. Sterker nog... Zie nu levertijd november staan. Iemand nog een slimme tip? Ik meende te horen dat bol.com geen pre-order doet, maar gewoon de dag van tevoren het product beschikbaar zet, weet iemand of dit klopt? En heeft iemand ervaringen met alsnog beschikbaar gekomen pre-orders rond de leverdatum zelf omdat mensen er alsnog vanaf zien?
Bol deel klopt, zelf vorig jaar gedaan en dit jaar waarschijnlijk weer :)
de 15 komt aankomende week online bij ze... alleen pas te bestellen vanaf 21.. Voordeel is wel dat bol alleen de echte voorraad beschikbaar stelt, dus als je hem daar kan kopen heb je hem ook de dag erna en niet zoals bij andere hopen dat,.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
RevellNL schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:56:
Welke screenprotector kan ik het beste halen voor de 15 Pro? Is daar enige consensus over?
Geen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Even de Apple Website in de gaten houden. Toen ik hem om 14:10 eindelijk kon bestellen kon hij pas op 2-9 okt geleverd worden (en afhalen was niet beschikbaar). Half uur later kon ik hem ineens wel afhalen op 22 sept in Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:45
TheVMaster schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:57:
[...]

Even de Apple Website in de gaten houden. Toen ik hem om 14:10 eindelijk kon bestellen kon hij pas op 2-9 okt geleverd worden (en afhalen was niet beschikbaar). Half uur later kon ik hem ineens wel afhalen op 22 sept in Amsterdam.
Was hier niet een speciaal topic voor?

[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Help!!!! schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:42:
[...]

Thx. Net lukte het niet maar zal het later nog eens proberen.

Ik ga overigens voor een 15pm 256gb in black en heb geen interesse in de andere kleuren of meer geheugen dus dat beperkt de mogelijkheden ook wat.
Ja, snap ik. Ik wilde de Naturel Titanium en die ging ook erg hard, maar hij was ineens wel weer af te halen op de 22ste. Moet daar wel ff 3 uur voor reizen, maar goed je moet er wat voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Ik zou even in het juiste topic informeren: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

@Dennisweb heeft inmiddels ook zijn 14 Pro Max te koop gezet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:50
Pro in Naturel Titanium besteld hier! Twijfelde nog tussen 128GB en 256GB, maar omdat ik er weer 4 jaar mee wil doen toch maar voor 256 gekozen. Mijn huidige 11 Pro 64GB zat altijd ramvol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
gewoon vanaf volgende week vrijdag 's morgen tussen 9:00 en 10:00 checken. Vaak is er een erg beperkte hoeveelheid dan op winkel voorraad, wellicht ook geannuleerde orders. Die kun je dan dezelfde dag ophalen. Heb ik tot vandaag altijd gedaan. Had hem altijd eerder dan iemand die een uur na opening bestelling had besteld

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:35
ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:58:
@Dennisweb heeft inmiddels ook zijn 14 Pro Max te koop gezet :p
Zo, jij bent scherp! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Ik dacht, eens ff kijken hoeveel Tweakers er inmiddels al volgen. Ik zie beduidend veel mensen hun iPhones verkopen. Ik heb net nog even snel een Swappy labeltje aangemaakt. Denk dat ik blij moet zijn als ik er nog 400 euro voor vang (iPhone 12 128gb)... bij Swappy +/- 370-390 ex accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 16:44
Van 12 Mini 64GB naar een 15” Pro 128GB gegaan. De kleur is altijd zwart en storage gebruik ik nauwelijks.

Ben benieuwd, ik had nog geen vervanger nodig maar wel een tweede telefoon :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Drardollan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:19:
[...]

Ik gebruik in de auto al jaren kabels van Blitzwolf (via Ali). Deze doen het al vele jaren en zijn ook slijtvast. Beter dan de kabels van Apple, die gaven het altijd na een paar maanden op. De warmte/kou, vocht en gedraai van de kabels sloopte ze stuk voor stuk.
Ik heb denk ik nog mijn lightning van dat de eerste iphone met lightning uit kwam. Snap nooit wat mensen met die kabels doen. Als je zorgt dat er geen scherpe knikken in komen gaan ze ontzettend lang mee.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:01:
[...]

Ik dacht, eens ff kijken hoeveel Tweakers er inmiddels al volgen. Ik zie beduidend veel mensen hun iPhones verkopen. Ik heb net nog even snel een Swappy labeltje aangemaakt. Denk dat ik blij moet zijn als ik er nog 400 euro voor vang... bij Swappy +/- 370-390 ex accessoires.
Kreeg eerder deze week voor mijn 256 GB 14 Pro Max nog 1075.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
Azmodann schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:56:
[...]

Staat je toestel in de app (of website) tussen je bestellingen?
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Tylen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:02:
[...]

Ik heb denk ik nog mijn lightning van dat de eerste iphone met lightning uit kwam. Snap nooit wat mensen met die kabels doen. Als je zorgt dat er geen scherpe knikken in komen gaan ze ontzettend lang mee.
Ik ook, maar niet in de auto. Daar kan je niet zoveel doen aan knikken, kou/warmte en vocht. En dat is funest voor de kabels. In de auto ligt de telefoon vaak in een vakje en is de kabel altijd een gehannes. Jammer genoeg heb ik de centen niet om auto's te kopen met wireless Carplay inclusief opladen. Ben al blij dat ik vanaf morgen in beide auto's in ieder geval bekabelde Carplay heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:51
Fuuuuuuucccck er staat een oude postcode bij mijn order. Het adres klopt verder alleen de postcode. Ik hang nu aan de lijn met het 0800 nummer maar daar is er een wachttijd van 40 min |:(

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Tylen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:02:
[...]

Ik heb hier nog een 30-pins kabel als nieuw. Maar ook 1 waarbij de hele metalen binnenkant open ligt. Lightning kabels heb ik ook in een spectrum van compleet versleten tot als-nieuw-uit-doos. Volgens mij is die kwaliteit compleet willekeurig, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Drardollan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:05:
[...]

Ik ook, maar niet in de auto. Daar kan je niet zoveel doen aan knikken, kou/warmte en vocht. En dat is funest voor de kabels. In de auto ligt de telefoon vaak in een vakje en is de kabel altijd een gehannes. Jammer genoeg heb ik de centen niet om auto's te kopen met wireless Carplay inclusief opladen. Ben al blij dat ik vanaf morgen in beide auto's in ieder geval bekabelde Carplay heb.
Carlinkit v5.0 is de oplossing 😎

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:45

n3z

Bossie schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:02:
Van 12 Mini 64GB naar een 15” Pro 128GB gegaan. De kleur is altijd zwart en storage gebruik ik nauwelijks.

Ben benieuwd, ik had nog geen vervanger nodig maar wel een tweede telefoon :)
Zelfde hier. Van 12 mini naar 15 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
knny schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:07:
[...]

Carlinkit v5.0 is de oplossing 😎
Ook dat is geen oplossing. Dan moet je nog steeds aan de kabel om op te laden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:20
Captain Planet schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:06:
Fuuuuuuucccck er staat een oude postcode bij mijn order. Het adres klopt verder alleen de postcode. Ik hang nu aan de lijn met het 0800 nummer maar daar is er een wachttijd van 40 min |:(
Ik zou maandag pas bellen. Ze gaan toch niet voor donderdag verzenden en maandag zijn de operators wellicht wat minder gestrest vanwege 40 min wachttijd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Drardollan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:08:
[...]

Ook dat is geen oplossing. Dan moet je nog steeds aan de kabel om op te laden.
Hier 3usb aansluitingen in auto, dus voldoende laadplek mocht dat nodig zijn. 1 kabeltje voor de vrouw en 1 voor mij met usb-c

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
knny schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:09:
[...]

Hier 3usb aansluitingen in auto, dus voldoende laadplek mocht dat nodig zijn. 1 kabeltje voor de vrouw en 1 voor mij met usb-c
Maar wat ik dan precies het voordeel van wireless Carplay en waarom zou ik daar 100 euro aan uitgeven? Als ik toch de kabel erin moet doen om op te laden dan kan ik toch net zo goed de kabel erin doen die verbonden is met mijn scherm? Scheelt sowieso al 100 euro.

Dan is de oplossing van de Apple Lightning -> USB-C adapter een stuk goedkoper met 35 euro. Zelfs voor 2 auto's zoals in mijn geval. Dan ben ik voor 70 euro klaar en kan ik mijn bestaande kabels gebruiken en alle iPhone's verbinden waar ik zin in heb?

[ Voor 19% gewijzigd door Drardollan op 15-09-2023 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:48
Dan moet je je geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eno_W
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-07 10:03
Excuses voor het verkeerde topic gebruiken bij mijn eerdere vraag. Ik had ook ineens de ingeving dat mijn partner nog kon verlengen, dus inmiddels is de pre-order geplaatst :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 06:55
En met ING-rentepunten nog eens € 50 extra bij Vodafone-verlenging 🥳 Nu hopen dat ze een beetje vlot leveren 🥲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
Drardollan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:13:
[...]

Maar wat ik dan precies het voordeel van wireless Carplay en waarom zou ik daar 100 euro aan uitgeven? Als ik toch de kabel erin moet doen om op te laden dan kan ik toch net zo goed de kabel erin doen die verbonden is met mijn scherm? Scheelt sowieso al 100 euro.

Dan is de oplossing van de Apple Lightning -> USB-C adapter een stuk goedkoper met 35 euro. Zelfs voor 2 auto's zoals in mijn geval. Dan ben ik voor 70 euro klaar en kan ik mijn bestaande kabels gebruiken en alle iPhone's verbinden waar ik zin in heb?
Heb in mijn huidige auto al 4,5 jaar zo'n braided Ikea kabeltje. Wel wat stugger maar nog als nieuw. Geen enkel probleem om even het kabeltje in te steken. In mijn komende auto zit wel draadloos laden maar geen Carplay :| (Tesla) daar zijn wel weer andere oplossingen voor die ik moet onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-09 06:34
TheVMaster schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:57:
[...]

Is je huidige telefoon dan zo aan vervanging toe?
Ik snap dat nooit zo goed met koste wat het kost de eerste dag een telefoon moeten hebben.

Mijn zwager wil titanium, maar omdat dat een maand wachten is, gaat hij maar voor zwart?!

Waarom? Dan wacht je toch een maandje? Telefoon moet je toch lekker het juiste toestel kiezen, wat je mooi vind? Of loop je nu dan echt met zo’n oud toestel rond dat het niet kan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer9
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-10-2024
pro max voor 1341 bij odido besteld maar zie dat bij mobiel.nl ze 1301 zijn. ach ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Marv87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:18:
[...]

En met ING-rentepunten nog eens € 50 extra bij Vodafone-verlenging 🥳 Nu hopen dat ze een beetje vlot leveren 🥲
Vodafone. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-09 06:34
winwiz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:18:
[...]

Heb in mijn huidige auto al 4,5 jaar zo'n braided Ikea kabeltje. Wel wat stugger maar nog als nieuw. Geen enkel probleem om even het kabeltje in te steken. In mijn komende auto zit wel draadloos laden maar geen Carplay :| (Tesla) daar zijn wel weer andere oplossingen voor die ik moet onderzoeken.
Hahaha, ik heb nu 4 jaar in dat schuitje gezeten.
Volgende auto heeft hoe dan ook weer CarPlay 🤣
Dus geen Tesla meer hierna.

Je denkt dat je prima zonder kan en dan krijg je de eerste keer weer een leenauto met CarPlay en dan weet je weer hoe ideaal dat was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:08:
[...]

Ik zou maandag pas bellen. Ze gaan toch niet voor donderdag verzenden en maandag zijn de operators wellicht wat minder gestrest vanwege 40 min wachttijd…
Het is bij Apple zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Voor wie door alle hectiek de voorpagina mist… AppleCare voortaan óók met diefstal en verlies…. nieuws: Apple voegt optie om diefstal en verlies te verzekeren toe aan AppleC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Tweak_ers schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:20:
[...]

Is je huidige telefoon dan zo aan vervanging toe?
Ik snap dat nooit zo goed met koste wat het kost de eerste dag een telefoon moeten hebben.

Mijn zwager wil titanium, maar omdat dat een maand wachten is, gaat hij maar voor zwart?!

Waarom? Dan wacht je toch een maandje? Telefoon moet je toch lekker het juiste toestel kiezen, wat je mooi vind? Of loop je nu dan echt met zo’n oud toestel rond dat het niet kan wachten?
Ik ga van de 13 pro Max naar de 15 pro Max. Ik had vandaag toevallig even tijd en kwam er door. Als ik bij de bestelling een levertijd van ergens eind oktober of november had gezien had ik niet doorgezet en mijn oude trucje gedaan. Nieuw speeltje is altijd leuk en als je er qua financiën al rekening mee gehouden had waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Tweak_ers schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:23:
[...]

Je denkt dat je prima zonder kan en dan krijg je de eerste keer weer een leenauto met CarPlay en dan weet je weer hoe ideaal dat was!
Gelukkig zit er tegenwoordig wel Apple Music in dat verzacht het een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Die verzenden ook niet voor donderdag en hebben operators die nu waarschijnlijk al een halve middag uitgescholden zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 06:55
Al jaren klant, geregeld iPhones besteld (ook op releasedag), nooit gedoe gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Tweak_ers schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:23:
[...]

Ik heb toevallig net een andere (2e hands) auto gekocht en heb bewust gewacht tot er een modeljaar 2019 beschikbaar kwam omdat ze vanaf dat moment Carplay ingebouwd hadden. Heb er enkele prachtige auto's uit 2017 en 2018 voor laten schieten zo belangrijk vind ik het.

Mijn andere auto uit 2016 heeft ook Carplay, dat was de eerste voor ons. En vanaf seconde 1 ben ik verliefd op Carplay. Nooit meer kaarten kopen of knoeien met 'gekregen' updates. Gewoon navigeren met de navigatie die je zelf kiest en welke voorzien is van de meest up-to-date kaarten denkbaar. Een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-09 11:32
winwiz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:18:
[...]

Waarom CarPlay nodig voor tesla? Je kan toch gewoon navigatie en Spotify/Apple Music via tesla scherm beluisteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:40
Ik wil juist geen draadloze apple car play. Zuigt je accu helemaal leeg, nu laad die tenminste gelijktijdig op ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Zensu schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:29:
[...]

Waarom CarPlay nodig voor tesla? Je kan toch gewoon navigatie en Spotify/Apple Music via tesla scherm beluisteren
Heb je ooit Carplay gebruikt? Tom Tom bijvoorbeeld is mijn favoriete routeplanner by far. Maar goed dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:14
Zit er verschil in de zwarte tint tussen de 15 en 15 pro? Lijkt of die van de 15 donkerder is dan de pro, of ligt dat aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
nDirect090 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:30:
Ik wil juist geen draadloze apple car play. Zuigt je accu helemaal leeg, nu laad die tenminste gelijktijdig op ook
Daarom is er dus ook draadloze Carplay mét opladen op de markt. Diverse autofabrikanten hebben dat ingebouwd. Nu klinkt dat spannender dan het is, want in feite bouwen ze 2 onderdelen in:
1) De Carplay ontvanger, die kan je ook zelf after-market kopen
2) Een Qi lader in een vakje

Wat je dan dus doet is je iPhone in het vakje leggen, die laad op via Qi en via de draadloze Carplay werkt je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Alcides schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:41:
Zit er verschil in de zwarte tint tussen de 15 en 15 pro? Lijkt of die van de 15 donkerder is dan de pro, of ligt dat aan mij
Dat zou je in het echt moeten zien denk ik, ik vind dat bijvoorbeeld bijzonder lastig om op een scherm te zien.

Maar ik denk dat het antwoord is, ja er zit verschil in. Er worden andere materialen gebruikt in beide devices en dus ziet dat er anders uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

nDirect090 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:30:
Als je draadloze CarPlay kan dan kan je ook bedraad. Hier op de korte stukken gebruik ik lekker draadloos en op de lange stukken bedraad. Beste combinatie ooit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Captain Planet
Hele vriendelijke Apple employee gesproken, die heeft de postcode aangepast en het staat nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:59:
[Afbeelding]

Ik heb ook dit jaar weer een formuliertje gemaakt om de bestellingen bij te houden. Graag het verzoek om even na het bestellen deze in te vullen, kleine moeite maar hiermee zijn andere gebruikers geholpen.

Ja je moet even een mail adres invoeren zodat je je eigen bestelling later kan bijwerken (zoals daadwerkelijke levering).

Invullen doen we hier

Het bekijken doen we hier

Dank is groot!
Werkt niet goed. Ik sta er nu twee keer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Tylen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:45:
[...]

Werkt niet goed. Ik sta er nu twee keer in ;)
Dan doe je zelf wat fout :D welke regel kan er uit?

Check: verwijderd.

[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 15-09-2023 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:45:
[...]

Dan doe je zelf wat fout :D welke regel kan er uit?
Ze zijn hetzelfde toch ;) Ik doe niets fout. Ik klik gewoon nog 1 keer op invullen (wil hem updaten), vul hetzelfde email adres is (wat raar is want mijn email adres staat er al, dus niet nodig lijkt mij) en tadaaaaa twee keer erin. :P Hoe moet je het aanpassen dan?

Kan je het niet op Apple forms zetten (bestaat dat???) Google gaan mijn haren van overeing staan ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Tylen op 15-09-2023 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Vanmorgen om 11:47 werd ik gebeld door Apple zakelijk. Of ze alvast de iphone in mijn winkelkarretje wilde zetten. Dan hoefde ik alleen nog maar geld over te maken. Had dat vorige jaar ook gedaan en daardoor kreeg ik de iPhone echt een maand later ofzo. Dus maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik hem wel zelf doe en dan via CC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 09:52
[quote]Niek_1981 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:19:
[...]

Ik heb echt serieus ieder jaar nul problemen met het bestellen bij Vodafone. :)
[/quote

Vraagje. Heb je afgelopen je telefoon op releasedatum binnen gekregen van Vodafone? Sturen ze het via post.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:02
Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:55:
[...]

Die kan je toch in de app eenvoudig verhogen? Ik heb er 2, 1 met een limiet van 1000 voor maandelijks gebruik en 1 van 2500 voor alleen iPhones :D
Helaas niet. Ik heb een studentencreditcard waar echt het limiet 1000 is. Ik dacht enkel dat dit bij Klarna hoger was, niet dus. Echter is de bestelling wel doorgevoerd. Bevestig gehad van Apple maar bij klarna staat “Waiting for the merchant to process your order”.

Ik hoop dat het goed gaat…

When nothing goes right, go left

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:47
Kon dit jaar verlengen dus eens een keer niet los gekocht, maar verlenging gedaan bij Odido met een 15 Pro Max Blauw 256GB. :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

BurrowedLurker schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:30:
Jammer, BelSimpel had me gisteren een e-mail gestuurd dat ik vanaf morgen (vandaag) kan verlengen. Heb echter net ingelogd bij KPN en ik kan blijkbaar pas verlengen vanaf morgen de 16e. Kan dus niet pre-orderen direct bij launch :( Dat zal wel lang wachten worden dan.
Hier vrijwel hetzelfde probleem. Ik had een mail ontvangen (van Mobiel.nl) dat het kon. Vervolgens vanmiddag een de iPhone 15 Pro met abonnement besteld bij KPN... nummerbehoud afgewezen. Het blijkt dus pas over vier dagen te kunnen.

MAAR: in de mail staat niet dat de bestelling is geannuleerd. Er staat in een grote groene box: "Je hebt nog een contract bij een andere telecomaanbieder. Daarom kunnen we je aanvraag nu nog niet verwerken. 120 dagen vóór de einddatum van je lopende contract behandelen we je verzoek. Je hoeft zelf niets te doen. Meteen als je huidige aanbieder de overstap heeft goedgekeurd, ontvang je weer bericht van ons."

Ook bij de bestelstatus staat de bestelling nog in het systeem en bij nummerbehoud staat "aanvraag in behandeling."

Ik hoop dus dat de bestelling blijft staan en dat over vier dagen het nummerbehoud alsnog wordt goedgekeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:16
Drardollan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:29:
[...]

Ik heb toevallig net een andere (2e hands) auto gekocht en heb bewust gewacht tot er een modeljaar 2019 beschikbaar kwam omdat ze vanaf dat moment Carplay ingebouwd hadden. Heb er enkele prachtige auto's uit 2017 en 2018 voor laten schieten zo belangrijk vind ik het.

Mijn andere auto uit 2016 heeft ook Carplay, dat was de eerste voor ons. En vanaf seconde 1 ben ik verliefd op Carplay. Nooit meer kaarten kopen of knoeien met 'gekregen' updates. Gewoon navigeren met de navigatie die je zelf kiest en welke voorzien is van de meest up-to-date kaarten denkbaar. Een verademing!
Je kan Carplay prima aftermarket in laten bouwen voor iets van 700 euro. Zou daar nooit een auto op laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Johan Bogle schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:03:
[...]
Je kan Carplay prima aftermarket in laten bouwen voor iets van 700 euro. Zou daar nooit een auto op laten schieten.
Dat kan niet zomaar altijd - in mijn V90 moet het door Volvo geactiveerd en geïnstalleerd worden. Zo ook bij mijn vorige MB - software activatie in de MBUX is allemaal op basis van certificaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb via de website besteld op mijn telefoon met apple pay en cc ik heb een bevestigingsmail maar zie nog niks van een cc reservering ofzo. En ook bij mijn orders in de app of site staat hij niet. Alleen een bevestiging mail met order nr dit zal wel goed zijn hoop ik ?! Meer mensen op deze manier??

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:52

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijn vandaag bestelde Pro Max staat al wel op reservering maar de Apple Watch van dinsdag nog niet. Beide staan wel op levering 22e en staan netjes in overzicht ook

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

BruceLee schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:09:
Ik heb via de website besteld op mijn telefoon met apple pay en cc ik heb een bevestigingsmail maar zie nog niks van een cc reservering ofzo. En ook bij mijn orders in de app of site staat hij niet. Alleen een bevestiging mail met order nr dit zal wel goed zijn hoop ik ?! Meer mensen op deze manier??
Toppe in "[iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 17:11
Gin1216 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:09:
[...]

Heb jij een bevestiging gekregen?
Ik heb m ook via coolblue maar ik krijg geen bevestiging ook niet op het scherm na betaling
Ik kreeg vrijwel direct een bevestiging e-mail. Ik ga er vanuit dat je deze inmiddels wel hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:49
Als je bij coolblue een bevestiging heb gehad kun je er dan vanuit gaan dat hij geleverd gaat worden ?
Pagina: 1 ... 15 ... 77 Laatste