waarom de AirPods niet los bestellen in een andere bestelling?Zondagskindje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:40:
Ik vraag me af of het hier wel goed gaat: bestelling geplaatst alleen ING doet even moeilijk ivm daglimiet.
2x iemand van de ING aan de lijn gehad of het bedrag naar Apple wel klopt.
Ja schat, ik wil een iPhone en AirPods pro bestellen....
Dus nu wel de bestelling bij Apple geplaatst, maar nog niet betaald.
Hoe gaat dit verder, krijg ik nog een (betaal)mailtje van Apple?
Nu net ontvangen. Dus 25 minuten later.Daegron schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:32:
[...]
Hier ook nog geen bevestigingsmail. 15 min geleden besteld.
Wel soepel er doorheen.
Geen melding over wanneer ophalen, alleen dat ze laten weten wanneer het kan.
Na bevestiging betaling krijg je je definitieve datum.Zjemm schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:41:
besteld, maar ik zie nergens meer de datum terug. er staat:
Wordt bezorgd: binnen 1-3 werkdagen na verzending door Expreslevering
Even afwachten

Heb je niet de verkeerde besteld in de haast? 1 - 3 dagen is niet voor een 15 (pro)Zjemm schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:41:
besteld, maar ik zie nergens meer de datum terug. er staat:
Wordt bezorgd: binnen 1-3 werkdagen na verzending door Expreslevering
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Lijkt erop dat de vraag naar pro's en de voorraad een beetje verkeerd ingeschat is overal.
Dat maakt voor de daglimiet niets uit.Sinan10 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:41:
[...]
waarom de AirPods niet los bestellen in een andere bestelling?
Maar zou ik nog een mailtje krijgen van Apple of alles maar opnieuw bestellen?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
binnen 1-3 werkdagen na verzendingwinwiz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:42:
[...]
Heb je niet de verkeerde besteld in de haast? 1 - 3 dagen is niet voor een 15 (pro)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat gebeurt elk jaar.Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:42:
Bij coolblue staat de 15 (niet pro) nog steeds op voorraad met "vanaf 22 september op te halen" op de site.
Lijkt erop dat de vraag naar pro's en de voorraad een beetje verkeerd ingeschat is overal.
Dank, ik zat op het laatste moment toch nog te twijfelen. Uiteindelijk om 14:15 toch de knoop doorgehaktToppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:28:
[...]
Ja, ze weten niet hoeveel stuks ze exact gaan krijgen. Zeker met deze flater die Apple dit jaar heeft geslagen zullen de voorraden bij de resellers lagen zijn verwacht ik
Dat is volgens mij al jaren zo.Prullenbak84 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:42:
Bij coolblue staat de 15 (niet pro) nog steeds op voorraad met "vanaf 22 september op te halen" op de site.
ik heb 20 minuten geleden betaald via de betaallink....wacht nu op bevestiging emailJimmyJoness schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:43:
Hier ook de odido mail en betaallink binnen🤠
bij elke stap moet je langer wachten op de mail
ahh oke pech danZondagskindje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:42:
[...]
Dat maakt voor de daglimiet niets uit.
Maar zou ik nog een mailtje krijgen van Apple of alles maar opnieuw bestellen?
ik ben volgens mij de enigste die een witte heeft besteld
Ja, wat heb ik dan voor niks zitten haasten
Hier nu ook. Inderdaad 22 min.NLF schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:38:
[...]
Duurt even! Bij mij is het gelukt. Alleen nog geen bevestiging gehad van lever datum.
Duurde 25min ongeveer tot ik de betaling kon doen per mail.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ja.lHybridl schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:46:
Iemand bij mediamarkt besteld en ziet een leverings datum in de mail?
/f/image/k5fYK0bxstJF2imebC4CSO5a.png?f=fotoalbum_large)
Maar dat moest dus Natural Titanium zijn.

Welke heb jij besteld?
[ Voor 47% gewijzigd door Rivanov op 15-09-2023 14:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De enigste die een datum kan 'garanderen' is Apple. Staar je niet blind tot je een track&trace hebt.lHybridl schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:46:
Iemand bij mediamarkt besteld en ziet een leverings datum in de mail?
Tip; neem een creditcardNiGeLaToR schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:47:
Echt bizar dat het met twee verschillende betalingen via twee verschillende manieren is mislukt. Inmiddels dus niet betaald, maar wel bevestiging van de bestelling gehad. Ben benieuwd wat er nu gebeurt of dat we straks netjes tot kerst kunnen wachten op die dingen.
Aantal dagen nadat mensen hem in de winkel konden kopen inderdaad, had ook weinig keusGGdiArgos schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:43:
[...]
Die iPhone 12 had je dan waarschijnlijk later in de winkel gekocht, of ook echt op de dag zelf? Ik vermoed dat die voorraad echt zo de deur uit vliegt.
iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld met fine wolven case.
Ik hoop dat het goed gaat. Had het via Klarna afgerekend met OneTime card. Maar ik zag later dat die onetime card een max had van 1000. Maar heb toch een bevestiging gehad van Apple. Iemand die hier ervaring mee heeft?
When nothing goes right, go left
Ik heb de prijs niet eens gezien. Gewoon doorklikken en ineens was ie besteld.Statz87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:49:
Bij Vodafone was de totaalprijs trouwens 1344 voor Pro Max 256gb. Toch een mooie korting al zeg ik het zelf.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Zwart titanium. Heb ook zaterdag levering gedaan. Ben vrijdag niet thuisRivanov schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:47:
[...]
Ja.
[Afbeelding]
Maar dat moest dus Natural Titanium zijn.![]()
Welke heb jij besteld?
[ Voor 6% gewijzigd door lHybridl op 15-09-2023 14:51 ]
Waarom niet een normale creditcard? Die hebben een limiet van 2500 en werkt uiteindelijk 't zelfde, na verzenden betaal je gewoon eind van de maand.ItsCrewz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:48:
[...]
Aantal dagen nadat mensen hem in de winkel konden kopen inderdaad, had ook weinig keus
iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld met fine wolven case.
Ik hoop dat het goed gaat. Had het via Klarna afgerekend met OneTime card. Maar ik zag later dat die onetime card een max had van 1000. Maar heb toch een bevestiging gehad van Apple. Iemand die hier ervaring mee heeft?
De “bedankt voor je bestelling” mail met iDeal betaling was binnen 2 minuutjes binnen.JimmyJoness schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:20:
[...]
hier idem!
bevestigingsmail al gehad?
LOL. Ja dat wilde ik toen totdat er 'black titanium' stond. Dus ik als een gek terug in die KPN verlengstore de kleur aanpassen. Tot 2x toe.... maar goed. Nu gelukt. Staat voorlopig nog op 'Controleren'...Froggle schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:50:
[...]
Ik heb de prijs niet eens gezien. Gewoon doorklikken en ineens was ie besteld.
Op een Pro 128 geven ze welgeteld 1 euro korting, 1128 euro....Statz87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:49:
Bij Vodafone was de totaalprijs trouwens 1344 voor Pro Max 256gb. Toch een mooie korting al zeg ik het zelf.
Slim: lager instappen en verhogen. Mag je altijd weer terug.D-Ed schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:14:
[...]
Was toch echt zo.. Als ik nu kijk zie ik wel weer de €25,- voor 50GB.. Ondertussen wel gewoon de 12GB besteld, pas ik wel aan zodra hij binnen is ipv dat ze straks de order cancelen
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Oh controleren? Ik had een bevestiging binnen 1 minuut in m'n mail.ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:51:
[...]
LOL. Ja dat wilde ik toen totdat er 'black titanium' stond. Dus ik als een gek terug in die KPN verlengstore de kleur aanpassen. Tot 2x toe.... maar goed. Nu gelukt. Staat voorlopig nog op 'Controleren'...
Maar een iPhone Pro 128GB is toch 1.229 bij Apple?Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:51:
[...]
Op een Pro 128 geven ze welgeteld 1 euro korting, 1128 euro....
iPhone 15 Pro is voor een instapprijs van € 1229 verkrijgbaar met een opslagcapaciteit van 128 GB.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Mag sowieso toch? Ik heb ook de 12GB maar ik stap later waarschijnlijk terug naar 0gb ivm partner met unlimited.THE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:52:
[...]
Slim: lager instappen en verhogen. Mag je altijd weer terug.
Hoe kan dit? Ik dacht dat die dingen altijd even veel kosten bij introductie?
Het gaat wel om een verlenging van een abonnement bij Odido. Zou dat nog uitmaken? Ik heb er voor gekozen om 1003eu direct te betalen en 228 op afbetaling, maar volgens mij maakt dat niet uit.
Tegenwoordig kan je bij de meeste providers gewoon wisselen tussen de pakketen hoor. Vroeger kon dat niet omdat je dan toestelkorting kreeg welke gebaseerd was op het abonnement wat je had afgesloten. Tegenwoordig maakt dat geen reet meer uitTHE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:52:
[...]
Mijn ING creditcard gaat ook maar tot 1000. Ik dacht dat bij Klarna dit hoger was. Maar dat bleek dus ook max 1000 te zijn maar toen was de bestelling al bevestigd 🫠Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:51:
[...]
Waarom niet een normale creditcard? Die hebben een limiet van 2500 en werkt uiteindelijk 't zelfde, na verzenden betaal je gewoon eind van de maand.
When nothing goes right, go left
Haha je hebt gelijk, toch een leuke korting gehad dusTHE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:53:
[...]
Maar een iPhone Pro 128GB is toch 1.229 bij Apple?
[...]
#sadRivanov schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:38:
GODDAMN! Check ik m'n Mediamarkt order net. Is dat een Zwart Titanium i.p.v. Natural Titanium.
Heb ik dus weer niets aan.
Dan wordt het gewoon wachten op maandag de 25e.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, je mag nooit lager dan waar op je bent ingestapt bij KPN. Bij Odido mag dat volgens mij wel. Maar ik ben er al eventjes uit, dus wellicht is het veranderd. Zou het even checken.Imperium schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:53:
[...]
Mag sowieso toch? Ik heb ook de 12GB maar ik stap later waarschijnlijk terug naar 0gb ivm partner met unlimited.
Ja het is niet anders. Was toch van plan over te gaan op die 50GB, mijn vrouw dan het goedkoopste sim only en automatisch wat GB naar haar overzetten en 10GB voor de iPad Pro 5G, de rest krijg ik toch niet op maar kan eind dit jaar dochterlief ook nog meeliften met een Kids simTHE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:52:
[...]
€470,- terug voor de iPhone 13 mini dus voor €400,- kan ik weer twee jaar vooruit
[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 15-09-2023 14:55 ]
Die kan je toch in de app eenvoudig verhogen? Ik heb er 2, 1 met een limiet van 1000 voor maandelijks gebruik en 1 van 2500 voor alleen iPhonesItsCrewz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:54:
[...]
Mijn ING creditcard gaat ook maar tot 1000. Ik dacht dat bij Klarna dit hoger was. Maar dat bleek dus ook max 1000 te zijn maar toen was de bestelling al bevestigd 🫠
Providers geven altijd ongeveer 100 euro korting i.c.m. een abonnement. Introductieperiode of niet.sOid schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:53:
Ik heb net bij Odido de Apple iPhone 15 Pro 256GB Zwart Titanium besteld (en betaald) voor in totaal 1231 euro. Op alle andere sites, waaronder bij Apple, zie ik dezelfde uitvoering voor 1359 euro.
Hoe kan dit? Ik dacht dat die dingen altijd even veel kosten bij introductie?
Het gaat wel om een verlenging van een abonnement bij Odido. Zou dat nog uitmaken? Ik heb er voor gekozen om 1003eu direct te betalen en 228 op afbetaling, maar volgens mij maakt dat niet uit.
Je kunt je bestelling 'tracken' via https://mijn-bestelling.kpn.com/ als je een bestelnr hebt. Die staat nog op controleren.Froggle schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:53:
[...]
Oh controleren? Ik had een bevestiging binnen 1 minuut in m'n mail.
150,- bij mobiel.nlTHE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:55:
[...]
Providers geven altijd ongeveer 100 euro korting i.c.m. een abonnement. Introductieperiode of niet.
Grappig, dat wist ik niet. Dacht dat er met Apple ook prijsafspraken waren enzo.THE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:55:
[...]
Providers geven altijd ongeveer 100 euro korting i.c.m. een abonnement. Introductieperiode of niet.
Nou ja, mooi meegenomen
Na goedgekeuring van de betaling kwam ik terug in de appstore in de wachtrij om na 15 min alsnog m'n mandje met 2 telefoons te zien. Ondanks betaling dus goedgekeurd.. niet betaald. Ideal ging beter, maar gaf een foutmelding bij de bank en is nu wel besteld, maar niet betaald.
Kan niet zeggen dat de CC beter ging in mijn geval. Had er ms niet 2 tegelijk moeten willen bestellen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
THE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:54:
[...]
Nee, je mag nooit lager dan waar op je bent ingestapt bij KPN. Bij Odido mag dat volgens mij wel. Maar ik ben er al eventjes uit, dus wellicht is het veranderd. Zou het even checken.
:strip_exif()/f/image/9EILgxMATqZY8hJB6QZdVhYC.jpg?f=fotoalbum_large)
Het ging meer om het feit dat ik niet het 50GB datapakket kon kiezen op het moment van bestellen (de kortingen werden niet meegeteld die ik moet krijgen terwijl wel alles goed was aangevinkt). Dus nu maar ff de 12GB gekozen. Zodra de iPhone binnen is ff bellen/chatten met de helpdesk om het te fixen. Als ik dat nu doe vrees ik dat ze m'n order eruit gooienToppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:53:
[...]
Tegenwoordig kan je bij de meeste providers gewoon wisselen tussen de pakketen hoor. Vroeger kon dat niet omdat je dan toestelkorting kreeg welke gebaseerd was op het abonnement wat je had afgesloten. Tegenwoordig maakt dat geen reet meer uit
Goede korting!
Ja het is gelukt! Inmiddels bevestiging ook binnenYunghui schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:11:
[...]
Staat de bestelling wel in MIjn Coolblue? Kan tot 1 uur duren voordat je een mailtje krijgt.
En je maar in de reden vallen, ik had bijna zelf opgehangen.KenVerburg schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:58:
Net vrolijke KPN meneer (casettebandje) op de voicemail dat ik binnenkort de iPhone 15 kan bestellen en dat er een mail volgt. Dat was al gedaan en de mail was al heel lang binnen
Dat klopt niet helemaal denk ik. Ik heb de bestelbevestiging ontvangen met de datum van 22 sep. door Expreslevering.Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:43:
@Tranquility heeft de verzendbevestiging van Apple al binnen, dat is wel snel!
En in mijn Apple Store acount staat:
Producten die je hebt besteld
iPhone 15 Pro Max
Wordt bezorgd: vr 22 Sep
Klopt, maar in de sheet heb je al aangegeven dat je de track&trace hebt ontvangenTranquility schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:01:
[...]
Dat klopt niet helemaal denk ik. Ik heb de bestelbevestiging ontvangen met de datum van 22 sep. door Expreslevering.
En in mijn Apple Store acount staat:
Producten die je hebt besteld
iPhone 15 Pro Max
Wordt bezorgd: vr 22 Sep
Is de mail met betaallink niet de bevestiging? Als ik het goed begrijp komt hierna geen mail meerrefused81 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:44:
[...]
ik heb 20 minuten geleden betaald via de betaallink....wacht nu op bevestiging email![]()
bij elke stap moet je langer wachten op de mail
Ja kopje 1. Maar bevestiging is ook binnen, dus kopje 2 zal wel verzending voorbereiden zijn oid?ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:55:
[...]
Je kunt je bestelling 'tracken' via https://mijn-bestelling.kpn.com/ als je een bestelnr hebt. Die staat nog op controleren.
:strip_exif()/f/image/ssi2FZVdZQFcbU6To0PPFLE8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Froggle op 15-09-2023 15:07 ]
misschien.....misschien nietJimmyJoness schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:04:
[...]
Is de mail met betaallink niet de bevestiging? Als ik het goed begrijp komt hierna geen mail meer
tis alleen apart dat je de bestelling niet in de portal kan zien...
zie nog steeds dat ik kan verlengen
You only live once, so enjoy the ride.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik denk wel zoiets indd.Froggle schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:05:
[...]
Ja kopje 1. Maar bevestiging is ook binnen, dus kopje 2 zal wel verzending voorbereiden zijn oid?
[Afbeelding]
Schoon beginnen voelt altijd beter, maar volgens mij zit dat vooral tussen mijn oren!
Gewoon backup terug, er veranderd zo zoveel dat ik een schone installatie er niet bij kan hebbenDanielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:
Nu iedereen zijn iPhone 15 in bestelling heeft staan, wat doen jullie straks? Schoon beginnen of een backup van het vorige toestel terugzetten?
Schoon beginnen voelt altijd beter, maar volgens mij zit dat vooral tussen mijn oren!
Ik heb eerst nog een ander probleem. Mijn auto heeft USB-A voor Carplay. Moet ik met zo'n achterlijke dongle zitten werken...Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:
Nu iedereen zijn iPhone 15 in bestelling heeft staan, wat doen jullie straks? Schoon beginnen of een backup van het vorige toestel terugzetten?
Ik ben wel benieuwd wat de leverdatum is bij Odido. Er staat Leverbaar vanaf 22 september... maar zouden ze ze ook echt op die datum kunnen leveren?worldfastest schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:06:
Bij Odido makkelijk en snel besteld (verlengen. Nu voor mijn vrouw bezig bij Vodafone maar daar sta je al 15 min in een wachtrij.. Is het daar zo slecht geregeld met de infra structuur of zijn ze zoveel groter dan Odido?
Pura Vida
Die heb ik idd nog niet ontvangen. Pas de sheet maar aan als dat mogelijk is.Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:03:
Klopt, maar in de sheet heb je al aangegeven dat je de track&trace hebt ontvangen
Ik vind het veel fijner om hem in de winkel op te halen ipv via een verzenddienst te ontvangen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Kan dat mijn airdrop probleem oplossen dat ik niet detecteerbaar ben voor mijn contacten? super irritant om iedere keer het aan te zetten voor iedereen.Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:
Verwijderd
Altijd een restore, of zo'n directe copy van tegenwoordig. Nog nooit volledig opnieuw begonnen, veel te veel werk en tot nu geen issues gehad daardoor (en ik koop elk jaar sinds de iPhone 4 een nieuwe).Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:
Hier de Pro Max 256GB zwart via de Apple store besteld, lukte niet via de CC, althans kwam daar niet doorheen dus maar met iDeal gekocht.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2023 15:13 ]
Nog nooit schoon begonnen. Overzetten gaat prima, en eigenlijk ben je het ook wel verplicht. Dat werkt zo seamless. Er naast leggen en toekijken.Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:

-En @Toppe post direct na mij een mooie USB-A naar USB-C kabel. Die kon ik nergens bij Apple vinden haha. Dank voor de tip!
[ Voor 13% gewijzigd door Drardollan op 15-09-2023 15:15 ]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
https://www.ikea.com/nl/n...b-c-donkergrijs-70527602/ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:
[...]
Ik heb eerst nog een ander probleem. Mijn auto heeft USB-A voor Carplay. Moet ik met zo'n achterlijke dongle zitten werken...
6 euro bij Ikea....
Ik heb hem nog wel met ophalen kunnen bestellen bij Amsterdam. Maar dat is inmiddels al een uur geleden..Help!!!! schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:11:
Als je bij Apple probeert te bestellen, klopt het dan dat je niet kan afhalen bij Apple storeEr staat bij ophalen: 'Momenteel niet beschikbaar bij Apple Den Haag".
Ik vind het veel fijner om hem in de winkel op te halen ipv via een verzenddienst te ontvangen.
Nu pas levering half oktober via Apple, dan maar proberen of de bestelknop nog groen wordt via Coolblue o.i.d.
Misschien is dit wel het teken dat ik nog een jaartje moet doen met mijn 11 Pro
Waardoor je nóg sneller op het punt bent: nou, is dit alles? Vroeger moesten we er nog wat voor doen om een nieuw device in gebruik te nemenFroggle schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:11:
[...]
Nog nooit schoon begonnen. Overzetten gaat prima, en eigenlijk ben je het ook wel verplicht. Dat werkt zo seamless. Er naast leggen en toekijken.
Hier ook idd, enkel de mail en betaallink gehad en in “mijn account” nix veranderdrefused81 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:06:
[...]
misschien.....misschien niet
tis alleen apart dat je de bestelling niet in de portal kan zien...
zie nog steeds dat ik kan verlengen
Mijn ervaring is dat niet-originele kabels altijd een beetje wacky werken met Carplay. Nu USB-C de standaard is weet ik het niet zeker.Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:12:
[...]
https://www.ikea.com/nl/n...b-c-donkergrijs-70527602/
6 euro bij Ikea....
Vroeger hoefde je alleen je simkaart over te zetten met je nummers en SMSjes.Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:13:
[...]
Waardoor je nóg sneller op het punt bent: nou, is dit alles? Vroeger moesten we er nog wat voor doen om een nieuw device in gebruik te nemen
Ik ben ook van plan die in mijn auto te prikken. En misschien wat van deze in wat verschillende tassen te houden.Toppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:12:
[...]
https://www.ikea.com/nl/n...b-c-donkergrijs-70527602/
6 euro bij Ikea....
https://www.allekabels.nl...c-naar-usb-a-adapter.html
Wordt de komende jaren nog best een toestand. Want leuk dat we nu "allemaal" op usb-c over zijn, maar er zijn nog zoveel usb-a poorten in de wereld. Hier op tweakers pas nog een hele discussie over gehad, ik lijk de enige te zijn die daar last van heeft
Haal gewoon een goeie Belkin van de Mediamarkt kost je 10 euro. Mijn ervaring is dat Belkin gewoon goed is. Misschien 95 procent qua kwaliteit vergeleken met OEM.ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:14:
[...]
Mijn ervaring is dat niet-originele kabels altijd een beetje wacky werken met Carplay. Nu USB-C de standaard is weet ik het niet zeker.
Linkie: https://www.mediamarkt.nl...3hBA6EEAQYAiABEgLdOfD_BwE
Ik zou (ook voor het laden) geen wacky kabels halen idd want mijn ervaringen zijn bar slecht, lightning en usb. Misschien heb je goeie maar die ken ik iig niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Roflmao op 15-09-2023 15:17 ]
De eerste zoveel nummers paste op de simkaart, de rest moest je nog overschrijven ook…Froggle schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:16:
[...]
Vroeger hoefde je alleen je simkaart over te zetten met je nummers en SMSjes.
Maar toen kon je nog gaan ontdekken welke ringtones erop zaten enzo
Ik heb via Apple Store twee iPhones tegelijk besteld met CC, binnen de limiet van de CC en dat ging erg soepel.NiGeLaToR schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:57:
[...]
Na goedgekeuring van de betaling kwam ik terug in de appstore in de wachtrij om na 15 min alsnog m'n mandje met 2 telefoons te zien. Ondanks betaling dus goedgekeurd.. niet betaald. Ideal ging beter, maar gaf een foutmelding bij de bank en is nu wel besteld, maar niet betaald.
Kan niet zeggen dat de CC beter ging in mijn geval. Had er ms niet 2 tegelijk moeten willen bestellen.
Dat lijkt toch de beste betaalmethode bij dit soort grotere bedragen en Amerikaanse bedrijven.
Ik gebruik in de auto al jaren kabels van Blitzwolf (via Ali). Deze doen het al vele jaren en zijn ook slijtvast. Beter dan de kabels van Apple, die gaven het altijd na een paar maanden op. De warmte/kou, vocht en gedraai van de kabels sloopte ze stuk voor stuk.ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:14:
[...]
Mijn ervaring is dat niet-originele kabels altijd een beetje wacky werken met Carplay. Nu USB-C de standaard is weet ik het niet zeker.
De usb-a <-> lightning kabels van Ikea waren altijd erg goed, vind ik. Wel wat stug, maar in de auto prima.ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:14:
[...]
voor die 6 euro hoef je het toch niet te laten, of wel soms ? Je kunt altijd nog de over-prized dongle van Apple bestellen wanneer die ene kabel niet werkt.ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:14:
[...]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hier ook bij de Italiaanse! Weet jij hoe ‘t zit ga betaling? Heb met creditcard betaald en zie een reservering staan. Gewoon een kwestie van de 22ste je identificatie laten zien en de winkel met je nieuwe iPhone uitlopen of moet je ter plekke nog betalen?_Bailey_ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:40:
Bevestiging binnen! Ook nog eens een tientje goedkoper uit bij de Spaanse Apple Store
Toch weer 2 Cerveza’s
Afgelopen drie jaar gedaan (wel F&F portaal) en was prima. Ook nergens op release geleverd.Yucko schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:08:
volgens mij is het elk jaar een ramp bij vodafone
Sowieso heeft Belkin alle licenties van Apple en hoeven ze geen rare dingen te doen om kabels of accessoires te maken.Roflmao schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:17:
[...]
Haal gewoon een goeie Belkin van de Mediamarkt kost je 10 euro. Mijn ervaring is dat Belkin gewoon goed is. Misschien 95 procent qua kwaliteit vergeleken met OEM.
Ik zou (ook voor het laden) geen wacky kabels halen idd want mijn ervaringen zijn bar slecht, lightning en usb. Misschien heb je goeie maar die ken ik iig niet.
Ik heb echt serieus ieder jaar nul problemen met het bestellen bij Vodafone.Yucko schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:08:
volgens mij is het elk jaar een ramp bij vodafone
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
200 nummers toch ofzo? Hoeveel SMSjes weet ik niet meer, geloof dat ik daar wel altijd schoon mee begon.Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:18:
[...]
De eerste zoveel nummers paste op de simkaart, de rest moest je nog overschrijven ook…
Maar toen kon je nog gaan ontdekken welke ringtones erop zaten enzo
Ik zit nog op dezelfde omgeving als de iPhone (de eerste dus), altijd mee gegaan naar de nieuwe versie. Vroeger via iTunes nu via cloud. Merk je niets van, zit tussen de oren idd.Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:
Wordt pas helemaal leuk als je een 15 (pro) hebt en je vriendin een 14 (pro) of ouder met Lightning. Dat wordt pas een uitdaging realiseer ik me net na bestellen.ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:10:
[...]
Ik heb eerst nog een ander probleem. Mijn auto heeft USB-A voor Carplay. Moet ik met zo'n achterlijke dongle zitten werken...

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ah ja, Belkin is idd ook 'n goed alternatief. Thnx!Roflmao schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:17:
[...]
Haal gewoon een goeie Belkin van de Mediamarkt kost je 10 euro. Mijn ervaring is dat Belkin gewoon goed is. Misschien 95 procent qua kwaliteit vergeleken met OEM.
Ik zeg niksTheKerremenke schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:21:
[...]
Wordt pas helemaal leuk als je een 15 (pro) hebt en je vriendin een 14 (pro) of ouder met Lightning. Dat wordt pas een uitdaging realiseer ik me net na bestellen.

Kijk eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets
Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.