[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:45

Steeffoon

Smartphone-nerd

Captain Planet schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:53:
ik heb al sinds de release een finewoven in gebruik, bevalt zeer goed. Ik vind het alleen een glad hoesje soms.
Hmm dan haak ik toch wel af, zoek wel iets wat stroever is.
TheKerremenke schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:59:
[...]

Heb hier bij de release van de 15 pro direct een tweetal Finewoven mee besteld. Na ontvangst de dag erop weer terug gestuurd. Het materiaal voelt mij persoonlijk niet fijn. Ben meer een lederen hoesjes man. Heb er nu een aantal. Nomad Horween leather voor tijdens het werk. Voelt zeer degelijk. En een Wiuuka uit Duitsland voor de nettere gelegenheden. Beide aanraders in mijn ogen.
Hmmm ja, laat mij ook inderdaad wel twijfelen. Die Wiiuka viel bij mij af, omdat ik ook de onderste rand beschermd wil hebben. Verder wel schitterend hoesje!

Twijfel nog tussen een Alcantara op Ali, en de Modern Leather in English Tan, al zou Horween Leather beter zijn, maar die is er weer niet in de kleur. Wat een keuzestress 8)7 . En heb tot slot deze Andar op het oog.

Zag ook anderen lederen hoesjes, maar begreep dat zo'n plastic zijkant beter beschermt tegen vallen dan een lederen... is dat zo?

///

Na lang twijfelen de keus laten vallen op de Nomad Modern Leather English Tan. Ben benieuwd, komt morgen binnen.,

[ Voor 10% gewijzigd door Steeffoon op 17-11-2023 14:53 ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik heb nu bijna 2 maanden (eind september geleverd) mijn iphone 15 met een finewoven case in gebruik. De case is echt bagger..... zat al snel een beschadiging in de hoek op en de laagjes laten nu gewoon ook los... Ik heb al geklaagd bij Apple, maar die wijzen door naar de partij waar ik hem gekocht heb en die wijzen weer naar Apple..... cirkeltje dus....

Heb van de week maar een Mous case besteld, die had ik om mijn 13 ook en die ziet er na 2 jaar nog uit als nieuw...... de case is net binnen en heb de finewoven in de kast gedumpt.... zonde!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

miel schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:32:
Ik heb nu bijna 2 maanden (eind september geleverd) mijn iphone 15 met een finewoven case in gebruik. De case is echt bagger..... zat al snel een beschadiging in de hoek op en de laagjes laten nu gewoon ook los... Ik heb al geklaagd bij Apple, maar die wijzen door naar de partij waar ik hem gekocht heb en die wijzen weer naar Apple..... cirkeltje dus....

Heb van de week maar een Mous case besteld, die had ik om mijn 13 ook en die ziet er na 2 jaar nog uit als nieuw...... de case is net binnen en heb de finewoven in de kast gedumpt.... zonde!
Mooi man. Bij mij komt er ook niks anders dan Mous meer om mijn iPhones. De Walnutcase ligt al klaar voor wanneer de 15 PM besteld mag worden.
Mijn vriendin heeft haar 15 Pro NT net binnen en nadat ik al 6 jaar Mous gebruik, vrienden "aangestoken" heb, is zij ook voor het hoesje gegaan. Ook omdat het voor het eerst in 6 jaar een brand-new telefoon is, wil ze hem gewoon goed beschermen.

Het is jammer dat de zijkanten zwart zijn, maar het is wel wederom een oerdegelijke case die optimaal de lenzen en scherm beschermd. De Mous hybrid screenprotectors zijn wat aan de kleine kant als je caseless gaat, maar dat komt denk ik deels ook door het scherm wat ietwat afloopt.
In een Mous hoesje valt dat echter totaal niet meer op en ziet het er top uit.

Ik heb ook deze besteld, ideaal met reizen en omdat ik een AW + Airpods Pro heb lijkt me dat een mooie toevoeging. https://eu.mous.co/produc...s-charger?userRedirect=EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-06 08:09
Iemand ervaring met deze van Moft?
Ziet er erg mooi uit.

Ik heb nu 3 weken de Magsafe Case - Super Thin Ultra Light iPhone Case Origin van Torras. Prima case, lekker dun, knopjes voelen goed, maar erg glad en ik mis een beetje het premium gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:13
Steeffoon schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:08:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over welk hoesje ik ga aanschaffen voor de iPhone 15 Pro Max NT. Ik denk aan een lederen. Maar overweeg nu toch ook wel de Finewoven Taupe. Echter was ik er in de Apple Store niet echt van gecharmeerd, snel beschadigd. Maar aan de andere kant; een lederen hoesje laat ook gebruikerssporen zien.

Iemand die nu wekenlang de Finewoven gebruikt? Wat zijn de bevindingen, en zijn ze echt zo slecht als dat overal wordt gezegd? Los van dat ze belachelijk duur zijn?
Een week of 3 om mijn 15PM heen, zeer tevreden vooral over de fit en minimale gewicht.
Ik spaar m totaal niet en enige zichtbare is een fietshouder afdruk.

Als je opzoek bent naar een hoesje “die overal tegenkan”, maar ook bulkiger is dan zou ik m skippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-06 20:31
SMLDK schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:51:
[...]

Je hebt mij overtuigd! Dit moet ik ook hebben :9~

Om welke magsafe charger op Amazon gaat het? Is het deze ? https://www.amazon.nl/JSA...fe%2Caps%2C99&sr=8-6&th=1
Klopt, dat is 'm ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:37
De Aulumu begint een beetje een debacle te worden. Ik kocht een nieuwe MagSafe en een nieuwe witte hoes. Zo weet ik dus zeker dat er niets aan mijn lader gezeten heeft. En toch zie ik weer een blauwe ring op mijn hoesje verschijnen. En de onderkant bij de USB C poort begint los te laten.

Ondertussen heeft @pdavie2311 dezelfde blauwe ring, ondanks een schone lader. Voor 50 euro uit China (met korting) raad ik dit hoesje dus niet aan.

Ik heb nu de FineWoven Pacific Blue er maar even weer om gedaan. Ik wissel graag van hoesje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-06 07:59

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisweb schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 23:11:
De Aulumu begint een beetje een debacle te worden. Ik kocht een nieuwe MagSafe en een nieuwe witte hoes. Zo weet ik dus zeker dat er niets aan mijn lader gezeten heeft. En toch zie ik weer een blauwe ring op mijn hoesje verschijnen. En de onderkant bij de USB C poort begint los te laten.

Ondertussen heeft @pdavie2311 dezelfde blauwe ring, ondanks een schone lader. Voor 50 euro uit China (met korting) raad ik dit hoesje dus niet aan.

Ik heb nu de FineWoven Pacific Blue er maar even weer om gedaan. Ik wissel graag van hoesje. ;)
Ik denk er ook steeds meer aan om “ team naked “ te gaan. Kan ik de mooie NT kleur van mijn Pro Max zien. Vind het alleen vervelend om de telefoon op de camera lenzen te moeten leggen zonder case..Heb wel Apple Care+ daarentegen…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb nog een paar dagen om te beslissen of ik Apple Care neem. Vind het toch aardig wat geld.

Zie dat m'n inboedelverzekering smartphones uitsluit bij de buitenshuisdekking. Eventueel zou ik dan overstappen naar Centraal Beheer die dit wel aanbiedt. Iemand ervaring met zo'n verzekering, als alternatief voor Apple Care? Dan zijn namelijk spullen als een camera en smartphone van partner ook gedekt. Dat is met Apple Care allemaal niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 13:21
Steeffoon schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:19:
Ik heb nog een paar dagen om te beslissen of ik Apple Care neem. Vind het toch aardig wat geld.

Zie dat m'n inboedelverzekering smartphones uitsluit bij de buitenshuisdekking. Eventueel zou ik dan overstappen naar Centraal Beheer die dit wel aanbiedt. Iemand ervaring met zo'n verzekering, als alternatief voor Apple Care? Dan zijn namelijk spullen als een camera en smartphone van partner ook gedekt. Dat is met Apple Care allemaal niet.
Ik heb zo'n verzekering bij Centraal Beheer. Kost zo'n 7 euro per maand, met een eigen risico van 100 euro per schadegeval.
Voordeel is inderdaad dat voor die prijs al je andere kostbaarheden ook zijn gedekt (dus ook je Ipad, je Apple Watch, je camera, je sieraden...). En ook dan nog is de premie een stuk lager dan de verzekering van Apple, en je kunt de reparatie ook gewoon bij Apple laten doen.
Enige nadeel is dat het niet van Apple is. Dus als je een fanboy bent en niet om geld geeft is Apple Care misschien een betere keuze. :+
Ik heb een keer gebruik gemaakt van de CB-verzekering toen het scherm van mijn tablet kapot ging doordat mijn tas op de grond viel. Alle kosten van de reparatie door de fabrikant zonder gedoe vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Of-Aaargh schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:14:
[...]

Ik heb zo'n verzekering bij Centraal Beheer. Kost zo'n 7 euro per maand, met een eigen risico van 100 euro per schadegeval.
Voordeel is inderdaad dat voor die prijs al je andere kostbaarheden ook zijn gedekt (dus ook je Ipad, je Apple Watch, je camera, je sieraden...). En ook dan nog is de premie een stuk lager dan de verzekering van Apple, en je kunt de reparatie ook gewoon bij Apple laten doen.
Enige nadeel is dat het niet van Apple is. Dus als je een fanboy bent en niet om geld geeft is Apple Care misschien een betere keuze. :+
Ik heb een keer gebruik gemaakt van de CB-verzekering toen het scherm van mijn tablet kapot ging doordat mijn tas op de grond viel. Alle kosten van de reparatie door de fabrikant zonder gedoe vergoed.
Haha top, dit soort reacties zocht ik. Ik vind Apple erg leuk, maar als dingen goedkoper kunnen, vind ik dat nog veel leuker 🤣. Goed te horen dat de reparatie gewoon via Apple gedaan kan worden. Interessant, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:08
Is er ergens nog een leuk aanbieding voor iphone 15? Black friday deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-06 14:42
Black Friday is officieel pas de 24e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Steeffoon schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:19:

Hier klaverblad. iPad had waterschade, (reparatie)factuur van de verkoper ingediend en binnen een dag het geld op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PfpkzRnzFfdmbYYZsdiVOD0XGbo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E5YVCgWowzaWziJaLmzj3k8E.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zag deze vandaag in de action, geen idee of het wat is 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

JimmyJoness schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:20:
[...]

Hier klaverblad. iPad had waterschade, (reparatie)factuur van de verkoper ingediend en binnen een dag het geld op mijn rekening.
Ik heb Klaverblad op dit moment. Maar die sluiten smartphones uit bij de buitenhuisdekking, vandaar dat ik verder aan het zoeken ben. Lijkt erop dat tablets wel eronder vallen... :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb vandaag de Nomad binnengekregen. Schitterend hoesje, maar in combinatie met de Spigen EZ glazen screenprotector is het wel een dingetje. Deze loopt qua laag gelijk en hij sluit niet mooi aan.

Iemand een idee voor een goede andere glazen screenprotector die meer aansluit en misschien ook ietsje dunner is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q11eusBWw2O0oKqeF31Ngwlsgn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00SMgEggFl11bIyEedpehj4F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-06 21:24
Spigen enzo Aramid
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GIPCBXdktA4uQlDFvS-OZ6MoT84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vCCtpvSYxPw98FyemqCmF2v0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-02 22:01
dcell schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:28:
[...]

Dit is wel erg curieus. Ik heb hier thuis denk ik wel 5 verschillende laders van verschillende merken (Anker, Apple, Philips, Baseus) met mijn 15 PM gebruikt i.c.m. verschillende kabels van verschillende merken (Anker, Ugreen, Apple, Ikea, merkloos) en slechts 1x een probleem gehad.

4 verschillende powerbanks (Anker, Blitzwolf) die ook gewoon werken.
echt wel vreemd, ik heb verschillende kables/opladers/powerbanks geprobeerd zonder succes.

iemand anders die hetzelfde probleem heeft? ik was al op zoek naar compatibele hardware.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-B7ZUBMwphjp6gYd6qNNLJ000I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pnwyX3LpesyzFyKDpLsMfSU7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50
miel schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:32:

Helemaal eens, aan alle randen begint nu zo'n beetje de buitenste laag los te laten van het plastic. Veel bijzonders doe ik er niet mee. Zelfs bij de USB port, daar is het het meest, terwijl die amper gebruik wordt.

Klacht bij Apple heeft niks opgeleverd. Echt belachelijk voor die prijs. Nu maar een Spigen hoesje erbij besteld, kan die finewoven binnenkort de kliko in.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Ophidian schreef op zondag 19 november 2023 @ 13:10:
[...]

Helemaal eens, aan alle randen begint nu zo'n beetje de buitenste laag los te laten van het plastic. Veel bijzonders doe ik er niet mee. Zelfs bij de USB port, daar is het het meest, terwijl die amper gebruik wordt.

Klacht bij Apple heeft niks opgeleverd. Echt belachelijk voor die prijs. Nu maar een Spigen hoesje erbij besteld, kan die finewoven binnenkort de kliko in.
Waar heb je m gekocht? In de EU heb je gewoon 2 jaar garantie dus als het geen gebruikersschade is moeten ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50
JimmyJoness schreef op zondag 19 november 2023 @ 13:35:
[...]

Waar heb je m gekocht? In de EU heb je gewoon 2 jaar garantie dus als het geen gebruikersschade is moeten ze het oplossen.
Bij Apple zelf. Zij claimen gebruikersschade. Is wel zakelijk aangeschaft.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flashforward
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-06 11:15
Heeft iemand een goede optie voor een magsafe standaard. Zo'n docking systeem waar je je iPhone op kan zetten. Soms zie je ook van die 3-1 standaards waarop je je iPhone, Apple Watch en oortjes kan opladen. Maar haal je dan wel de maximale watt voltages of laden je apparaten dan langzamer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:41
Flashforward schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:10:
Heeft iemand een goede optie voor een magsafe standaard. Zo'n docking systeem waar je je iPhone op kan zetten. Soms zie je ook van die 3-1 standaards waarop je je iPhone, Apple Watch en oortjes kan opladen. Maar haal je dan wel de maximale watt voltages of laden je apparaten dan langzamer?
Ik houd me ook aanbevolen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06 10:18
Hier sinds vorige week ook een iphone 15 PM.
Die spigen EZ screen protector snel weer eraf getrokken, zonder zwart randje op de protector vind ik niet mooi, je ziet als je van de zijkant kijkt gewoon licht op de rand van de protector.

Nu een Panzer Wide protector. Naast dat ie 2mm breder is ook een zwart randje. Perfect zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Flashforward schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:10:
@sderooij

Niet echt waar je je telefoon aan opahngt, maar wel met MagSafe en deze is betaalbaar.
https://eu.mous.co/produc...s-charger?userRedirect=EU

iPhone draadloos opladen is met je juiste wandstekker tot 15W mogelijk.
Ik heb hem reeds in bestelling staan, zal volgende week binnen komen denk ik.
Wat betreft de hoesjes: De Mous Clarity op de 15 Pro NT is wel erg mooi overigens! Hij staat heel goed bij de tel van mijn vriendin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:42
THE_BASE schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:09:
[...]

Ik merk dat ik meer gecharmeerd ben van ‘naked’ dan met vorige iPhones. Maar ik durf het niet, zeker niet zonder Apple Care+ (afkloppen, maar nooit iets geks gehad sinds iPhone 3G en geld is er als het wel zo is). Maar zoek het meest dunne hoesje dat er bestaat, puur ter voorkoming van krasjes en dan zou Totallee wat kunnen zijn, maar helaas alleen in US te bestellen.
Op basis van deze post een Totallee hoesje besteld, die kun je dus gewoon naar Nederland laten versturen. Ik heb hem op 20 oktober besteld en door gedoe bij postNL inklaringen net pas ontvangen.

Voor mij ideaal, ik haat hoesjes vooral dikke hoesjes maar deze is echt heerlijk dun. Zo dun dat de hoes net gelijk valt met de knoppen aan de zijkant. De iPhone 15 was mij te glad, meermaals gevoel gehad, vooral buiten, ‘die glijdt zo uit mijn hand als ik zo doorloop’. Het hoesje is juist net wat stroever waardoor hij lekker veilig in de hand ligt. Zal vast niet zoveel bescherming bieden als een dikkere hoes, maar vast meer dan naked zoals ik al jaren met m’n telefoon loop(en dan dus ook uiteindelijk allerlei krasjes en butsjes heb na 3 jaar).

En als klap op de vuurpijl zaten er twee hoesjes in de doos, terwijl ik er toch echt maar 1 had besteld, mocht deze dus een keer stuk gaan ligt z’n vervanger in de kast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

roT- schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:58:
Hier sinds vorige week ook een iphone 15 PM.
Die spigen EZ screen protector snel weer eraf getrokken, zonder zwart randje op de protector vind ik niet mooi, je ziet als je van de zijkant kijkt gewoon licht op de rand van de protector.

Nu een Panzer Wide protector. Naast dat ie 2mm breder is ook een zwart randje. Perfect zo
Oh, interessant. Heb je een foto van hoe hij op het scherm ligt? Heb ook een smaller hoesje nu, waarbij de randen smaller zijn. Is net wat minder mooi met de Spigen EZ Fit.

---

Overigens, helemaal happy met deze mooie Nomad case :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qjR6M3pNcQ7fsflhIdzyf_d0CAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YT8r3YiZjnClMrd9Szifbk5Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 16:51

Maverick2001

Never look back

Hoe bevalt deze? En hoe zijn de knoppen? Deze staat op mijn verlanglijstje.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 16:51

Maverick2001

Never look back

JimmyJoness schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 18:23:
[Afbeelding]

Ik zag deze vandaag in de action, geen idee of het wat is 😄
Ik heb deze in mijn kantoor op het bureau staan. Zou m niet op mijn nachtkastje zetten gezien het niet het mooiste ontwerp is maar ik moet zeggen het werkt prima icm met mijn Apple Watch / AirPods en iPhone 15.
Voor de prijs hoef je het zeker ook niet te laten.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-06 21:24
Maverick2001 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:46:
[...]

Hoe bevalt deze? En hoe zijn de knoppen? Deze staat op mijn verlanglijstje.
Bevalt goed. Achterkant is wat glad, de zijkanten absoluut niet. Dus grip zat. Knoppen lekker klikkie zeg maar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Voor m’n Samsung telefoons kocht ik simpelweg leren hoesjes van Samsung zelf: direct beschikbaar en altijd een goede fit. Overwoog eindelijk te switchen naar een iPhone en was al benieuwd welke kleur leather cases uit zouden komen voor de 15 reeks. Een paarse 14P(M) met een ‘ink’ case vind ik erg fraai. Uitgerekend bij deze generatie stopt Apple met de leather cases. Vandaar dat ik veel heb gelezen over leather cases hier op Tweakers en MacRumors (o.a. patina topic). Dank voor de info in deze thread.

Wie op zoek is naar een leather case, heeft mogelijk gelezen over merken als Bullstrap, Decoded, Mujjo, Ryan London, YMW, Wiiuka etc. Ik was nieuwsgierig naar de YMW Crazy Horse Leather (is een leersoort, geen gekke merknaam van een case fabrikant). De metalen ring om de camera zag er okayish uit (heb liever leer). Heb de YMW Crazy Horse (blue) op dezelfde dag binnen gekregen als een andere Tweaker die er een foto over heeft geplaatst. Op MacRumors merkte iemand een case op van Good Wilhelm. De meest recente ervaring die hierover te vinden zijn, is van een 12 Pro (Max). Op goed geluk heb ik het hoesje besteld en ik wil mijn bevindingen hieronder delen.

YMW Crazy Horse leather:
De fit is erg ‘snug’, mooie kleur, geen perfecte uitlijning van de knoppen, wel voelen de knoppen erg fijn aan, geen onderscheidend leren geur, maar goed wat is nu echt onderscheidend (chrome tanned?). Na een dag gebruik viel m’n telefoon en m’n telefoon was beschadigd op de titanium rand. Ik vond het apart hoe dit heeft kunnen gebeuren, want bij mijn Samsungs was dit niet gebeurd. Na het bekijken van de case, ben ik er achter gekomen dat de ‘raisivity’ niet overal gelijk is (shoutout naar Flossy Carter voor raisivity). Het is lastig om het te fotograferen. Ik had eigenlijk contact moeten opnemen met YMW voor de oneven randen en de knoppen. Let hier dus op, want daar waar de lip minder hoog is, is m’n toestel beschadigd. Het hoesje voelt fijn aan in de hand. Genoeg grip en ontwikkelt waarschijnlijk een mooie patina. De case weegt 40 gram en kostte mij iets meer dan 27 euro en het duurde iets meer dan een week om het te ontvangen. Gebruik geen draadloos laden of magnetische houders, dus daar kan ik niets over zeggen.

Good Wilhelm Bruno (Vacchetta leather)
Ik ben erg onder de indruk van deze case. De fit is ‘snug’, het leer (kleur cognac) voelt kwalitatief zeer hoogwaardig aan, de uitlijning van de knoppen is uitstekend, knoppen kosten iets meer kracht om in te drukken dan YMW, maar nog steeds erg responsief en solide. Zoals op m’n foto’s’ te zien is, zit er gewoon een action knop op. Dit zie je niet op de website. De case ruikt zoals je van zo’n type leer zou verwachten (Vacchetta). Rechts van de camera is waarschijnlijk zelfs een litteken zichtbaar. Wel heeft het een open onderkant wat ik liever niet zou hebben. Maar eenmaal in gebruik, voelt het wel fijn om gestures te kunnen bedienen zonder opstaande lip. Ik heb er iets meer dan 60 euro voor betaald (inclusief verzending en na aftrek van een 10% nieuwsbriefkorting). Ik had het op de vijfde dag na verzending binnen. De case weegt 39 gram.

Het andere hoesje op de foto is een Spigen Neo Hybrid in navy die ik als tijdelijk hoesje heb gebruikt totdat een leren hoesje binnen kwam. De beschadigde screenprotector is de Spigen tR EZ Fit Screenprotector. Het was makkelijker om de screenprotector aan te brengen dan de naam uit te typen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kXut4m-_f0zM-SkCwbJNVno3bc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JXqirV0aYzGd5FuJ5maGmaJw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdMm4--JXyHnmrTobFY8j226dMM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YNtb5Sy9ux1T8zeC2zhGdJaB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7anADgBuMdPDjJVc7Ej9XzMwiM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T8i1hEdCWUyslQJ4COrJOCer.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rW6vJ5mlw8N2jp0aVElJYt0UsYM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTHGIxCTHdI25Fl8DzatSLSP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nnYVK9AU7VcSZBrX90xNyWwAWcE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZkZyrmDmUb2Qj2bCgwFsJzw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kf4Ef6ck7TxtLwlxeeMuGagCnTQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MRFV5px8Zw46bZ7Tn3MJoCIt.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WY3mNlqwr7XDKfHRvOr29BzQLkI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3RnJMQWOpcY9JoPuyetzCIdU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5BPTKkTs1fVBqBR0EmKwGLn1Ut0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJmESjdAGVP6YYcdC9FS6WUq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hCLvPUV5w0x69-yCgoj9zeRqYSI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5s5VF5M3b8xXJR83CD8nC7Ku.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUqrti_I0V8DNa8tfKTSv_Vw1J8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FCSCbneBxF8ZHDK2IESDdgRz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fmn-YtVC_Uxe1esXgH6Q7hbpK34=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/awqYggib4U9n4kw6EnRc8bAh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZP3YySuNPu3aWYEEpSDSUC19FI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yqnxDXiwVWkteLfFrDobTpMf.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNeVugupgD3pFq8PKh0RB2nZUoI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LPEf0ayAzZMzmtd0MpAYl6th.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4y7avuhc7ibAH_Hx43yKTCl4jE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHmsZGvrudJa2dXHZdUzQNwo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5iO44Sze3qG5EaWGHL6RAZJ7Nk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OiWJgJleprkgsuR3rO0dziab.jpg?f=fotoalbum_tile

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
  • Laatst online: 15-01 14:46
bolleh schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:13:
[...]

Op basis van deze post een Totallee hoesje besteld, die kun je dus gewoon naar Nederland laten versturen. Ik heb hem op 20 oktober besteld en door gedoe bij postNL inklaringen net pas ontvangen.

Voor mij ideaal, ik haat hoesjes vooral dikke hoesjes maar deze is echt heerlijk dun. Zo dun dat de hoes net gelijk valt met de knoppen aan de zijkant. De iPhone 15 was mij te glad, meermaals gevoel gehad, vooral buiten, ‘die glijdt zo uit mijn hand als ik zo doorloop’. Het hoesje is juist net wat stroever waardoor hij lekker veilig in de hand ligt. Zal vast niet zoveel bescherming bieden als een dikkere hoes, maar vast meer dan naked zoals ik al jaren met m’n telefoon loop(en dan dus ook uiteindelijk allerlei krasjes en butsjes heb na 3 jaar).

En als klap op de vuurpijl zaten er twee hoesjes in de doos, terwijl ik er toch echt maar 1 had besteld, mocht deze dus een keer stuk gaan ligt z’n vervanger in de kast :+
Lijkt erg veel op de Silq die ik gebruik. Gewoon in NL besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-06 09:43
Nou na een week of twee a drie is ook mijn finewoven flink aan het slijten. Terwijl ik er echt heel netjes mee om ga.

M'n hele magsafe charger is blauw (pacific blue finewoven), ik zie zelfs het apple logo in het midden. En daarnaast zijn vooral de randen aan het verkleuren/dof aan het worden.

Amazon wilt het volledige bedrag refunden gelukkig, maarja welke case dan?! Ik vond finewoven oprecht heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Net YMW “crazy horse” binnen gekregen. Voelt heel fijn aan in de hand en zit strak om de iPhone. Daarnaast een setje Jtech screenprotectors gehaald (had ik ook op de 13PM), prima: geen zwarte rand, de zijkanten buigen niet met het scherm mee, maar met een case erom heb je daar toch niets aan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@M_to_P Zelf heb ik diezelfde hoes voor mijn 12 Pro Max nu ruim een half jaar. Hij is nog erg mooi. Wel voelde hij toen zachter aan dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
syltheboy schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:31:
@M_to_P Zelf heb ik diezelfde hoes voor mijn 12 Pro Max nu ruim een half jaar. Hij is nog erg mooi. Wel voelde hij toen zachter aan dan nu.
Ik vind het ook meer als een suede/nubuck voelen ipv “klassiek” leer (zoals de oude Apple cases)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Nu een week of twee de finewoven in gebruik. Eerste reactie was "even afwachten maar", maar ik vind het nu een erg fijne case met een fijn tactiel gevoel. Ik wou het gewoon even terugkoppelen.

Hier geen problemen met fit, past perfect, sluit ook nauw aan. Heb 'm wel nog niet vaak erop en eraf gehad, dus geen idee of dat met de tijd losser komt te zitten of niet.

Ik gebruik op dit moment vrij weinig de magsafe, dus ik kan ook niet terugkoppelen op de verkleuring van een magsafe puck, maar daar zou ik me persoonlijk niet aan storen. (gebruiiksvoorwerpen, toch? Ik leg de magsafe niet in een vitrine kast of zo).

Verder ziet de finewoven er uit zoals het uit de doos kwam na twee weken. Van mij mag die ook best slijten of krassen vertonen (nog niet het geval), want daar dient een case immers voor.

Verder ook erg licht, wat voor mij belangrijk is. Ik heb nog een spigen liquid air voor de 15 liggen die ik voor m'n vorige ook had (favoriete case, licht, en dun en met textuur). Maar dus nog niet hoeven te gebruiken.

In elk geval een grote vooruitgang na die silicone cases van apple die ik eerder had. Die ondanks regelmatig schoonmaken toch na verloop van tijd een mix van dof en gloss vertonen, en aanvoelen als verouderd rubber (logisch ook). Die koop ik dus nooit meer.

Leer nooit gehad, ook geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Ben op zoek naar een backcover hoesje voor de iphone 15 pro max , waar ook een plugje aanzit voor de usb c poort te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTeal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2024
ddirkv schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:27:
[...]

Sinds Apple is overgeschakeld naar USB-C denk ik dat je enkel Apple-certified producten kunt gebruiken. Ik zou gewoon de originele lader van Apple gebruik. Weet iig niet of er Apple-certified powerbanks bestaan.
Misschien wat late reactie, maar ik las ergens dat de iPhone 15 ook kan "terugladen" en de onderhandeling tussen powerbank/iPhone niet altijd tot de juiste conclusie komt wie nou wie moet laden. ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zojuist een dBrand Ghost Case op de kop getikt op Marktplaats. Komt dinsdag binnen (extreme drukte, Black Friday en feestdagen…) Ben benieuwd, want ik hoor er goede verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-06 15:00
SynthCat schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:11:
Ik twijfel hard in hoesjes in combi met lenzen en filters.

Freewell hoesjes zijn niet echt bepaald de mooiste maar heeft wel prima lenzen. De filters zijn helaas magnetisch wat ik een minpunt vind. Hun ND filters gaan maar tot 64.

Sandmarc heeft de mooiste cases wat mij betreft met o.a. een echt lederen case. Hun filters kun je ook niet stacken volgens mij. En ook hun nd filters gaan niet verder dan 64.

Heb ondertussen ook een Hohem iSteady M6 besteld. Mijn eerste gimbal dus ben zeer benieuwd 😊
@SynthCat Ben je nog verder gekomen in je zoektocht naar VND filters? Wat heb je uiteindelijk gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 10:05
Sinds een ruime maand een hoesje van bullstrap voor de iphone 15 pro in bezit.
Echt enorm goede kwaliteit maar vrij prijzig. Nadeel is ook dat ze uit Amerika komen en je met inklaringskosten zit.

Maar kwalitatief is het wel van enorm hoge kwaliteit, hij begint ook al mooi patina op te bouwen.
Bijgevoegde foto is direct uit de verpakking overigens. Ik zal binnenkort nog eens een update plaatsen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBjxkpQMDx5HgcqMWXXD3J6T03c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0j47aWOHAGvm7DVK2OGXlURD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-04 20:31
Wilde ook nog even mijn ervaringen delen over 2 maanden gebruik van de Mujjo leren cover voor de iPhone 15 Pro Max.

Normaliter zou ik na 2 maanden niets delen, ware het niet dat deze telefoon al wel heel wat heeft meegemaakt:
  • Niet 1 maar 2 keer mee van de fiets op de grond gevallen (zat gemonteerd op de fiets). De laatste keer bij een stevige snelheid van 45 km/h (ik zat op een speed pedelec) (overigens niet met 45 km/h zelf een ongeluk gehad, maar vanwege een drempel viel de telefoon bij 45 km/h snelheid op straat)
  • Bij het uitstappen uit een taxibusje van een aardige hoogte op de grond gevallen
  • Gebruikt in best extreme omstandigheden zoals 4 weken zand en zoutwater en enorme luchtvochtigheid in Zuidwest Mexico, en een weekend in -5C
Resultaat: ja een hoop deukjes, maar ik moet eerlijk zeggen dat het leer en de case zich een stuk beter houdt dan het 'leer' van de 12 Pro Max (en later) leather cases van Apple. En de telefoon heeft nul schade, ook na die val op het asfalt bij 45 km/h snelheid. De metalen ring om de camera's heeft ook erg goed z'n werk gedaan: die heeft een aardige klap opgevangen (ook een beetje gebogen), maar de iPhone zelf is volledig intact.

Dus wat betreft productiekwaliteit: dik voldoende!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Vandaag de dbrand Ghost Case in ontvangst genomen. Deze kwam van een verkoper van Marktplaats. De magneet is voor mij sterk genoeg, maar ik denk niet sterk genoeg om in een auto op te hangen.

Vind de randen echt een pluspunt. Ik heb nu een stuk meer grip dan bij andere doorzichtige hoesjes. Hij is écht clear en ik vind de vormgeving mooi. De knoppen zijn niet super clicky, maar goed genoeg.

Helaas heeft ook mijn hoesje het bekende probleem van dbrand Ghost Case: krasjes! En veel ook! Dat zie je alleen van dichtbij. dbrand stuurt in april een nieuwe versie die beter tegen krassen kan. Zou ik het hoesje nu dus aanraden? Nee. Maar waarschijnlijk in april wel.

Ik heb met de verkoper afgesproken dat ik voor het nieuwe hoesje in april zijn inklaringskosten en verzendkosten naar mij toe betaal. Dan mag ik de case gratis van hem overnemen. Dus dat is mooi. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-06 11:51
Erik11 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:43:
[...]

Naar aanleiding van jouw post een Silq hoesje besteld voor m’n pro: wauw!
Wat een prachtig strak hoesje, heel blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
  • Laatst online: 15-01 14:46
Vinnocchio schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:01:
[...]

Naar aanleiding van jouw post een Silq hoesje besteld voor m’n pro: wauw!
Wat een prachtig strak hoesje, heel blij mee.
Heerlijk dun he! Krast alleen vrij snel, maar daar is een hoesje voor. Eerst valpartij heeft ook al genoeg bescherming geboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik gebruik ook de Silq case.
De frost 0.5mm krast inderdaad wat snel
Maar de transparante 0.55mm heeft dat al minder (ook iets ander materiaal)
Ook ik kan deze cases echt aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRE7U2uq6gIG-g9y0dXVcDS9_d8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZxutlHLzBDfQdx7nEoZqgFce.jpg?f=fotoalbum_large

Deze net ontvangen. Nudient. Thin Clear Case.
Zo zie je wel mooi de kleur van de iPhone maar clear cases blijven vingerafdruk magneten. Weet niet of ik daar aan kan wennen. Houden of retour doen…Hmmm….

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-06 23:45
Een USB C to lightning cable van 0.5meter bestaat blijkbaar niet origineel Apple.
Iemand die weet heeft van een goed en kwalitatief alternatief (USB C > lightning en liefst 0.5m en anders 0.75m).

Het is voor gebruik in de auto (wil niet te lange kabel, nu hangt er een 1meter kabel aan en dat is véél te lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Pharos1985 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:43:
Een USB C to lightning cable van 0.5meter bestaat blijkbaar niet origineel Apple.
Iemand die weet heeft van een goed en kwalitatief alternatief (USB C > lightning en liefst 0.5m en anders 0.75m).

Het is voor gebruik in de auto (wil niet te lange kabel, nu hangt er een 1meter kabel aan en dat is véél te lang).
Je hebt helemaal geen lightning-kabel nodig, toch? Volgens mij bestaan er geen auto's met lightning-aansluiting. Elke willekeurige kwalitatief goede 0,5m USB-C naar USB-C kabel gaat passen. Dat is een van de voordelen van de Iphone 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
bvsteyn schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:12:
[...]

@SynthCat Ben je nog verder gekomen in je zoektocht naar VND filters? Wat heb je uiteindelijk gekozen?
Helaas nog niet aan toegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharos1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-06 23:45
Of-Aaargh schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 01:19:
[...]

Je hebt helemaal geen lightning-kabel nodig, toch? Volgens mij bestaan er geen auto's met lightning-aansluiting. Elke willekeurige kwalitatief goede 0,5m USB-C naar USB-C kabel gaat passen. Dat is een van de voordelen van de Iphone 15.
Bedankt, ik sloeg het even door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Erik11 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:43:
[...]

Waar hebben jullie die silq cases gekocht? Kan niets erover vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08

Yucko

One clown to rule them all !

nDirect090 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:18:
[...]

Waar hebben jullie die silq cases gekocht? Kan niets erover vinden
silq.store ?

[ Voor 89% gewijzigd door Yucko op 01-12-2023 20:32 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 06:56
Ik heb al een 2 tal screenprotectors gehad op mijniphone 15 pro max die zeer snel barsten. Bij mijn vorige iphones had ik deze problemen nooit of nauwelijks.

Welke raden jullie aan?

Deze die ik had kwamen van Amazon en zijn van Jetech:

https://www.amazon.com.be/dp/B0CCJPGYC2

[ Voor 21% gewijzigd door kokorico op 02-12-2023 07:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

kokorico schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 07:21:
Ik heb al een 2 tal screenprotectors gehad op mijniphone 15 pro max die zeer snel barsten. Bij mijn vorige iphones had ik deze problemen nooit of nauwelijks.

Welke raden jullie aan?

EZfit van Spigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Oh lol, thanks! Niet de meest fijne website, but it works I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090

Welke raden jullie aan?

Wsken op amazon.de. De enige die ik ken die tot de rand loopt en zonder een pixel te blokkeren van je scherm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40

Welke raden jullie aan?

gebruik al jaren die van ESR op amazon, heel tevreden van de kwaliteit op meerdere apparaten, iphone14pro van mijn vrouw, iPhone 12 van de dochter en mijn 15 pro, plus een paar iPads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Goeiemorgen, hier zullen waarschijnlijk wel weinig mensen zijn die een waterdichte hoes hebben aangeschaft. Zit te twijfelen tussen een Otterbox of toch maar wel een Catalyst, de laatste is denk ik wel meer gespecialiseerd in waterdichte bescherming voor Apple. Omdat ze niet alleen telefoon hoezen hebben maar ook voor een watch, ipods en zelfs voor airtags. De ondersteuning via inet voelt misschien wat minder aan van Otterbox maar kan ik ook erg mis hebben, hoor er wel goede verhalen over. Maar ook als je natuurlijk een waterdichte hoes hebt gaat het weer wat ten koste van het geluid enzo. Kan nog wel veel informatie natuurlijk in deze post zetten maar misschien komt dat later nog wel.

Zit nu dus te twijfelen tussen een Otterbox fre magsafe of de duurdere Catalyst total waterproof case.

Ze staan hier wel in de pricewatch behalve de Catalyst nog niet voor de iPhone 15 serie:

uitvoering: Otterbox Frē Series voor iPhone 15 Pro Max, Black (iPhone 15 Pro ...
unsorted: Catalyst Total Protection Waterproof Case iPhone 14 Pro zwart - CAT...

Ik doe wel aan een watersport maar ben vooralsnog niet van plan mijn telefoon weer het water mee op te nemen.

Hier is nog een vergelijking via een webshop: https://www.galaxus.nl/nl/comparison/38607876-23659936

[ Voor 6% gewijzigd door Pentiummania op 07-12-2023 06:50 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x

Welke raden jullie aan?

Ik heb JETech, en ben er erg tevreden over. Erg goede, gladde, glass feel. Je ziet of merkt het nauwelijks, voelt eigenlijk bijna beter dan het originele scherm. En ook nog niet gebarsten.

De vorige die ik had op de vorige iPhone (ESR) zijn wel twee keer gebarsten omdat ik m'n airpods case in dezelfde broekzak doe, en dat soms druk uitoefent op het scherm, en dus een barst.

Ik doe hetzelfde met de iPhone 15 en nog geen barst.

Nu goed, die dingen zijn 5 minuutjes werk om perfect op te leggen, en ze zitten per drie in een doosje. Ik koop bij een nieuwe iPhone 1 of 2 doosjes en dan kan je daar jaren mee uit. Ik zou zeker nog een JETech opleggen.

Zo zie je maar, ervaringen verschillen. De ene zal zweren bij ESR, de andere bij iets anders. Volgens mij komen die dingen allemaal uit dezelfde fabriek ergens op het platteland in China, ik zou er niet meer van maken dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 13:50
Pentiummania schreef op donderdag 7 december 2023 @ 06:34:

Ik doe wel aan een watersport maar ben vooralsnog niet van plan mijn telefoon weer het water mee op te nemen.
Vanwaar de behoefte aan een waterdichte case? Is de IP68 rating dan niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:48
lexuzu schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:49:
[...]

Vanwaar de behoefte aan een waterdichte case? Is de IP68 rating dan niet voldoende?
Misschien om dat een waterdichte case niet perse blijft drijven, gezien de watersport activiteiten. Kan me voorstellen dat dat een afweging is tussen wel of niet meenemen van een iPhone. (Ik heb ooit een iPhone overboord zien vallen/glijden van een zeilschip en zien zinken in de Koraalzee bij Australië….)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 08-12-2023 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
lexuzu schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:49:
[...]

IP68 is niet 'waterdicht' voor watersport of voor je rondom en op het water te begeven. Ik begrijp prima waarom je zoiets zou willen.

Als je nou iemand bent die veel op het strand te vinden is, en z'n telefoon niet in 1 jaar tijd compleet naar de vaantjes wil zien gaan, dan is zo'n hoes zeker een goed idee. Want die hoesjes zijn niet enkel waterproof, maar ook stof en zand proof. Ik had ook zo'n hoes die ik enkel gebruikte op vakantie. Of voor watersport activiteiten (kano, dingen op het water). Uiteraard gebruik je die niet permanent, maar enkel bij sport of vakantie bijvoorbeeld.

En je mag beweren dat je kan vermijden dat zand veel schade veroorzaakt op een iPhone, maar hoe dan ook blijft er ergens wel wat zand hangen in een tas/broekzak, ... Gewoon zonde. Ik kan een krasje prima hebben, maar ik heb ook al iPhones gezien die wel geschuurd leken door schuurpapier. Jammer.

IP68 is statisch in het water leggen en laten zinken tot 1 of 3m, afhankelijk van de spec. Volgens mij is bijvoorbeeld afwassen onder stromend water ook niet gecovered. IP68 =/= zomaar zonder meer overal waterproof en je mag er mee het zwembad in.

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 08-12-2023 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Ben ik blijkbaar de enige die FineWoven wel fijn vind? Ik vind het een fijne, zachte textuur. Zoals apple zelf zegt, het voelt aan als suede.

De mijne zit ook gewoon goed strak, de pasvorm is prima. Ik dacht dat er hier enkele minder goede ervaringen zijn geweest?

En sowieso zoek ik steeds een case die zo 'slim' mogelijk is. Geen baksteen, dus ook op dat punt is het prima. Hier ligt ook een Spigen Liquid Air (ook erg 'slim') maar daar zit dan weer geen magsafe op, en dat gebruik ik best vaak om te laden.

Vraag is nu, zijn er goedkopere cases in dat soort 'finewoven' textuur? Want 70 euro voor een case is natuurlijk belachelijk veel geld, en op vakantie gebruik ik graag een ander kleurtje zodat m'n telefoon wat meer opvalt. En van de finewoven is er ook geen knalrode versie

Edit: ik vind de apple silicone cases dan weer minder goed. Ze slijten best snel (hoekjes die afbreken/afscheuren, de 'buitenlayer' zeg maar). En krijgen ook last van dat oud-rubber effect dat je soms ziet.

Ik heb er zo twee gehad, en weet niet of ik ze zo snel terug zou kopen. Maar ze zijn wel (iets) goedkoper natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Amos_x op 09-12-2023 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Amos_x schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 23:50:
Ben ik blijkbaar de enige die FineWoven wel fijn vind? Ik vind het een fijne, zachte textuur. Zoals apple zelf zegt, het voelt aan als suede.

De mijne zit ook gewoon goed strak, de pasvorm is prima. Ik dacht dat er hier enkele minder goede ervaringen zijn geweest?

En sowieso zoek ik steeds een case die zo 'slim' mogelijk is. Geen baksteen, dus ook op dat punt is het prima. Hier ligt ook een Spigen Liquid Air (ook erg 'slim') maar daar zit dan weer geen magsafe op, en dat gebruik ik best vaak om te laden.

Vraag is nu, zijn er goedkopere cases in dat soort 'finewoven' textuur? Want 70 euro voor een case is natuurlijk belachelijk veel geld, en op vakantie gebruik ik graag een ander kleurtje zodat m'n telefoon wat meer opvalt. En van de finewoven is er ook geen knalrode versie

Edit: ik vind de apple silicone cases dan weer minder goed. Ze slijten best snel (hoekjes die afbreken/afscheuren, de 'buitenlayer' zeg maar). En krijgen ook last van dat oud-rubber effect dat je soms ziet.

Ik heb er zo twee gehad, en weet niet of ik ze zo snel terug zou kopen. Maar ze zijn wel (iets) goedkoper natuurlijk.
De klachten over de finewoven hoesjes gaan niet zozeer over het gevoel of pasvorm, maar dat ze heel snel (binnen een paar weken) slijten en beschadigen.
Je zou eens kunnen zoeken op 'alcantara' ipv finewoven. Alcantara is ook een heel fijn materiaal vind ik.
Je vindt op Aliexpress heel veel nep-finewoven hoesjes voor rond de 15 euro. Wat de kwaliteit daarvan is weet ik uiteraard niet, maar veel slechter dan de originele kunnen ze niet zijn... :P
Wel alleen te krijgen in de gedekte originele kleuren.

[ Voor 4% gewijzigd door Of-Aaargh op 10-12-2023 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-06 11:51
Flolab 3D Edge antiglare protector op m’n pro geknald: prachtig! Past perfect! Er wordt zo’n malletje meegeleverd dus supermakkelijk aanbrengen. Blij mee, mooiste protector die ik ooit op m’n iPhone heb gehad O+
Vooral de anti glare geeft het de 15 pro echt een moderne uitstraling, zelfs als ie uit staat
Naar aanleiding van dit filmpje: YouTube: I've Tested 40+ Screen Protectors - Here's my Top 5 For the iPhone 15

[ Voor 38% gewijzigd door Vinnocchio op 10-12-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness

Hier ook een tevreden FW gebruiker🙂.
Heb m nu een maand of 2 en helemaal blij mee! MagSafe ook lekker sterk ivm de autohouder etc.

Vooral als ik elders een iPhone met een ander hoesje zie liggen denk ik “wat een apparaat”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10

..

Vraag is nu, zijn er goedkopere cases in dat soort 'finewoven' textuur? Want 70 euro voor een case is natuurlijk belachelijk veel geld, en op vakantie gebruik ik graag een ander kleurtje zodat m'n telefoon wat meer opvalt.

..
Niet te makkelijk maken voor zakkenrollers hoor!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Mandrake466 schreef op zondag 10 december 2023 @ 17:26:
[...]

Niet te makkelijk maken voor zakkenrollers hoor!
Offtopic: Tja. Hangt er ook van af waar je op vakantie gaat. Er zijn veel locaties waar je je echt geen zorgen hoeft te maken hoor. En waar dat wel het geval is, ga ik niet heel opzichtig met een telefoon in de hand rondlopen, dan blijft 'ie gewoon opgeborgen.

Met een felrode case bvb vind ik de telefoon gewoon gemakkelijker terug in de hotelkamer, meer die redenering. Of als je in groep reist, vind je gemakkelijker je eigen telefoon tussen een collectie van zwarte rechthoeken.

En ook, iPhone diefstal is echt veel minder een ding (tenzij iemand 'm meepakt in de hoop dat het een android is). Dat doet Apple gewoon erg goed. Een iPhone die in gebruik is, gelinkt aan een iCloud account, is voor zover ik weet niet te ontgrendelen. Of toch niet iets waar straatboefjes iets mee kunnen.

Een iPhone wordt dan voornamelijk gestolen voor de parts. En ook daar is het niet zo simpel, want het is best wel wat werk om alles open te halen zonder schade, en dan krijg je weer waarschuwingen op de telefoon waar die parts in terechtkunnen. Er zal best wel een heel zwart circuit zijn waar ik niets van af weet, maar ik vind het niet echt spannend.

Ik ben in elk geval nog nooit een iPhone op die manier kwijt gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik ben wel fan van de FineWoven hoesjes. Ik vind ze wel stijlvol.

Die video’s vind ik echt onzin. Met een sleutel krijg je overal krassen in. 8)7
Daarnaast is een hoes juist om eventuele schade op te vangen. Ik snap de ophef niet zo, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:32
Doen jullie ook een bescherming op de camera-eiland zelf? En dan heb ik het niet over de lensprotectors die je op de lenzen zelf plaatst, maar een laagje over het glas om de lenzen heen.

Heb een spigen screenprotector + een mous calarity 2.0 case besteld (de transparante). Twijfel of het handig is om voor de camera-eiland ook wat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
dawg schreef op zondag 10 december 2023 @ 20:58:
Ik ben wel fan van de FineWoven hoesjes. Ik vind ze wel stijlvol.

Die video’s vind ik echt onzin. Met een sleutel krijg je overal krassen in. 8)7
Daarnaast is een hoes juist om eventuele schade op te vangen. Ik snap de ophef niet zo, maar goed.
Dit, en vraag me ook af hoeveel % van de “DOE HET NIET!” zelf überhaupt een FW hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik heb zelf een blauwe en een zwarte FineWoven. En eerlijk gezegd liggen ze allebei in de kast. De blauwe heeft een MagSafe imprint, maar misschien ga ik de zwarte toch eens verkopen. Ik heb inmiddels te veel hoesjes. De FineWoven vind ik prima aanvoelen, lekker slank en de teruggetrokken knoppen zijn ook erg fijn. Maar ik ben bang dat ie er na twee maanden lelijk uit gaat zien en dat vind ik jammer van het hoesje.

Ik heb ook nog een vegan leather Aulumu hoesje. Die blijft op zich wel mooi, maar de onderkant vertoont ‘peeling’, als in: het materiaal laat los. Ik heb het er voorzichtig afgepeuterd en je ziet het niet echt meer, maar het blijft toch jammer van een hoesje uit China dat ook nog eens 50 euro heeft gekost.

Momenteel gebruik ik de dBrand Ghost case. De knoppen aan de zijkant vind ik persoonlijk erg fijn, net als de rubberen zijkanten. Toch zou ik het hoesje ABSOLUUT NIET aanraden. Zeker voor dat geld niet. Het ding krast namelijk verschrikkelijk. Het is nog erger dan een cd tegen het licht houden. Je ziet het van veraf gelukkig niet, maar onder het licht is het echt geen gezicht. Er zitten ook al barstjes in het plexiglas en doet denken aan de Clear Case problemen van Apple. We zien wel hoe lang ‘ie meegaat. Maar ik verwacht dat ‘ie over 2 maanden wel afgeschreven is.

Na een lange zoektocht naar hoesjes kwam ik tot de conclusie dat de leren hoesjes toch wel de beste aankoop waren. Niet die van Apple, maar die van YMW. Ik had vorig jaar een blauwe en de patina was een prachtig gezicht. Dit jaar heb ik een dieppaarse besteld en deze zou ergens in januari moeten worden geleverd. YMW raadt aan geen MagSafe opladen te gebruiken, dus dat zal ik dan ook niet doen. Maar ik zal waarschijnlijk wisselen tussen de YMW en dBrand. De YMW is trouwens met 30% korting in de aanbieding en kost nu 26 euro.

Mijn uitstapjes naar Roxx en Torras als clear cases vielen tegen vanwege mijn zweethandjes. Die staan na een paar uur gebruik al op Marktplaats. Dan gebruik ik liever de Ghost Case. Voornemen voor 2024 is minder hoesjes te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
JimmyJoness schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:40:
[...]

Dit, en vraag me ook af hoeveel % van de “DOE HET NIET!” zelf überhaupt een FW hebben.
ik kan je de fotos van mijn 4 weken FW gebruikte hoesje laten zien wat nu in de kast ligt stof te happen....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Dennisweb schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:15:
Ik heb zelf een blauwe en een zwarte FineWoven. En eerlijk gezegd liggen ze allebei in de kast. De blauwe heeft een MagSafe imprint, maar misschien ga ik de zwarte toch eens verkopen. Ik heb inmiddels te veel hoesjes. De FineWoven vind ik prima aanvoelen, lekker slank en de teruggetrokken knoppen zijn ook erg fijn. Maar ik ben bang dat ie er na twee maanden lelijk uit gaat zien en dat vind ik jammer van het hoesje.

Ik heb ook nog een vegan leather Aulumu hoesje. Die blijft op zich wel mooi, maar de onderkant vertoont ‘peeling’, als in: het materiaal laat los. Ik heb het er voorzichtig afgepeuterd en je ziet het niet echt meer, maar het blijft toch jammer van een hoesje uit China dat ook nog eens 50 euro heeft gekost.

Momenteel gebruik ik de dBrand Ghost case. De knoppen aan de zijkant vind ik persoonlijk erg fijn, net als de rubberen zijkanten. Toch zou ik het hoesje ABSOLUUT NIET aanraden. Zeker voor dat geld niet. Het ding krast namelijk verschrikkelijk. Het is nog erger dan een cd tegen het licht houden. Je ziet het van veraf gelukkig niet, maar onder het licht is het echt geen gezicht. Er zitten ook al barstjes in het plexiglas en doet denken aan de Clear Case problemen van Apple. We zien wel hoe lang ‘ie meegaat. Maar ik verwacht dat ‘ie over 2 maanden wel afgeschreven is.

Na een lange zoektocht naar hoesjes kwam ik tot de conclusie dat de leren hoesjes toch wel de beste aankoop waren. Niet die van Apple, maar die van YMW. Ik had vorig jaar een blauwe en de patina was een prachtig gezicht. Dit jaar heb ik een dieppaarse besteld en deze zou ergens in januari moeten worden geleverd. YMW raadt aan geen MagSafe opladen te gebruiken, dus dat zal ik dan ook niet doen. Maar ik zal waarschijnlijk wisselen tussen de YMW en dBrand. De YMW is trouwens met 30% korting in de aanbieding en kost nu 26 euro.

Mijn uitstapjes naar Roxx en Torras als clear cases vielen tegen vanwege mijn zweethandjes. Die staan na een paar uur gebruik al op Marktplaats. Dan gebruik ik liever de Ghost Case. Voornemen voor 2024 is minder hoesjes te kopen. ;)
Heb je een linkje van de YMW? En hoe bulky is deze tov de FW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
JimmyJoness schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:56:
[...]

Heb je een linkje van de YMW? En hoe bulky is deze tov de FW?
Ymw Crazy Horse Echt Lederen Hoesje Voor Iphone 15 14 Pro Max Plus 13 12 Mini Magnetische Pull-Up Frosted Koeienhuid Telefoonhoes
https://a.aliexpress.com/_mMJgNB6

Ik heb ‘m nog niet binnen voor de 15 Pro Max, dus kan nog niet vergelijken. Ik denk wel dat hij een stuk groter zal zijn dan de FineWoven. Ik had ‘m vorig jaar voor de 14 Pro Max en dat zag er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6LyOQyw8OWGli_8E2YRIkM9CD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8qmN5nZgpgnBQnKQriB3007z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PttCnxMexhm1W9iC8vN_O3aq96I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0WL3Hz1twAfJiDqqeLgMPb11.jpg?f=fotoalbum_large

• JimmyJoness
Dennisweb schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:03:
[...]

Ymw Crazy Horse Echt Lederen Hoesje Voor Iphone 15 14 Pro Max Plus 13 12 Mini Magnetische Pull-Up Frosted Koeienhuid Telefoonhoes

Ik heb ‘m nog niet binnen voor de 15 Pro Max, dus kan nog niet vergelijken. Ik denk wel dat hij een stuk groter zal zijn dan de FineWoven. Ik had ‘m vorig jaar voor de 14 Pro Max en dat zag er zo uit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die ziet er goed uit! Ben altijd fan geweest van de originele leather cases, ook qua minimalistische fit.

Ook de verandering in patina vond ik altijd leuk om te zien😀.

Ik ga even kijken of ik kan vinden hoe bulky ie is tov de originele leather case (van <15 pro modellen) en als dat meevalt bestel ik de paarse😬

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:01
Ik heb https://www.apple.com/nl/...os-oplaaddock-met-magsafe oplader gezien bij Apple. Echter lukt het me niet om deze oplader ook via een andere webshop te vinden. Kijk ik verkeerd? Hij staat ook niet op de website van Belkin zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Ben ik blijkbaar de enige die FineWoven wel fijn vind? Ik vind het een fijne, zachte textuur. Zoals apple zelf zegt, het voelt aan als suede. natuurlijk.
M'n magsafe puck is nu wel helemaal blauw merk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDK6zHxFpKQCH3DTXV3PqNj6HSk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BGPduVkAwtgpYfcocTdwGZi9.jpg?f=fotoalbum_large
Als de FineWoven case veel kritiek verdient vanwege krassen en duurzaamheid, dan de dbrand Ghost case al helemaal. Na drie weken gebruik. Het hele hoesje zit onder de krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 16-06 22:55
Ik vind transparante hoesjes wel mooi (met name die zonder MagSafe ring). Heb er tot halverwege dit jaar ook eentje gehad voor mijn 13 pro. Maar ben er van af gestapt. Ook de betere kwaliteit verkleuren op den duur, dus geen transparante hoes meer voor mij.
Ik gebruik nu een lederen case van de Apple Store. Tot nu toe bevalt die enorm. Voelt fijn in de hand en ik vind hem ook mooi. (Mooiste vind ik caseless, maar door schade en schande geleerd dat zoiets voor mij een slecht idee is. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:15:
De YMW is trouwens met 30% korting in de aanbieding en kost nu 26 euro.
Is dit vergelijkbare kwaliteit?

[ Voor 50% gewijzigd door THE_BASE op 15-12-2023 13:45 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08

Yucko

One clown to rule them all !

Dennisweb schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:09:
[Afbeelding]
Als de FineWoven case veel kritiek verdient vanwege krassen en duurzaamheid, dan de dbrand Ghost case al helemaal. Na drie weken gebruik. Het hele hoesje zit onder de krassen.
hier enkel op de magsafe ring (van het regelmatig draaien op de magsafe houder in de auto), de rest van de case is krasvrij.

Maar goed, we gaan over een paar maanden een 2e iteratie krijgen juist vanwege de krasgevoeligheid van deze versie, dus mij hoor je niet klagen

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Geen idee. Ik heb nooit een Nappa hoesje gehad. Maar op MacRumors lees ik er wel goede verhalen over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:25
Prachtig hoesje. Deze gebruik ik sinds een aantal weken naar volle tevredenheid. Mijn finewoven hoesje was na 1,5 maand gebruik behoorlijk versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Yucko schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:17:
[...]

hier enkel op de magsafe ring (van het regelmatig draaien op de magsafe houder in de auto), de rest van de case is krasvrij.

Maar goed, we gaan over een paar maanden een 2e iteratie krijgen juist vanwege de krasgevoeligheid van deze versie, dus mij hoor je niet klagen
Ik krijg van degene van wie ik dit hoesje op Marktplaats heb gekocht inderdaad de vernieuwde versie toegestuurd zodra hij deze heeft ontvangen.

Tot die tijd wissel ik zo nu en dan tussen de Ghost Case en YMW als deze binnen is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:41
nog steeds blij met mijn spigen ultra hybrid s voor mijn ip15pm. Beste case ooit, en nog geen enkel krasje op het plastic, is nog supergaaf na zo'n 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 15:13

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dennisweb schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:03:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is er iets bekend of de YMW cases voor de 15PM ook een alu knopje heeft voor de action button ipv een cutout die ik op de foto's zie?
Dat laatste zou nogal een afknapper zijn voor mij de zwarte case er wel heel goed uit ziet!

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Dawn schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:05:
[...]

Is er iets bekend of de YMW cases voor de 15PM ook een alu knopje heeft voor de action button ipv een cutout die ik op de foto's zie?
Dat laatste zou nogal een afknapper zijn voor mij de zwarte case er wel heel goed uit ziet!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51vuDebexKxWyEcOOnJdrkCiBRQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ANtzZYKtK90xpiHwtTklmKn6.png?f=fotoalbum_large
Op de foto op de pagina van AliExpress zie ik drie knoppen, dus ik denk het wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Verkeerde topic 🤡

[ Voor 93% gewijzigd door rmk_ op 17-12-2023 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 15:13

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dennisweb schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 21:04:
[...]

[Afbeelding]
Op de foto op de pagina van AliExpress zie ik drie knoppen, dus ik denk het wel? ;)
Deze foto heb ik compleet gemist.. duidelijk! :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-03 06:29
Ik had de nappa YMV voor de 15 pm ook besteld maar weer geretourneerd.
De camera ring van de case was nauwelijks hoger dan de camera-ringen zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door frankegiani op 18-12-2023 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb een vrij dure Belkin dock (althans toen was die duur) die ik een aantal jaar gebruikt heb voor mijn Watch en Iphones door de jaren heen. Nu met USB-C kan mijn iphone er niet meer op natuurlijk.

Ik vroeg mij af of iemand een koppelstukje gezien heeft ergens van Lightning naar USB-C. Hoef geen kabel te hebben ik wil gewoon alleen zo'n kopje.

Misschien ligt het aan mijn google skills maar kan het niet echt vinden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:01

RnB

@Ricmaniac Deze vond ik zo even snel: link

Het was inderdaad best makkelijk te vinden door te zoeken op "Lightning to usb-c". :P

[ Voor 31% gewijzigd door RnB op 19-12-2023 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke dus het ligt toch aan mijn google skills hahaha

Bedankt btw! precies wat ik zoek :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 19-12-2023 13:19 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kp1074PLSpayAQgqsmIBQVe5LqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mf7PQIYUE66xDpddIfim8P2k.jpg?f=fotoalbum_large
YMW Crazy Horse Deep Purple is binnen. Met Action Button @Dawn.
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste