De finewoven nu ook in gebruik. Geen opmerkingen. Het is een hoesje, wat kan je er helemaal van vinden?
Past goed, goede fit. Het aanraak gevoel is nog wat vreemd (voelt als jeans/stof).
Dat het misschien krast vind ik niet zo'n probleem. Het hoesje hoeft toch niet puntgaaf te blijven? Daar dient het hoesje toch voor, dat dit de krassen opvangt? Of willen we nog een hoesje voor het hoesje

Dat het krast is ook wel logisch gezien de textuur en het gevoel.
Ik heb op een vorige phone 2x een officieel apple silicone hoesje gehad, en ik vond na een tijdje toch die typische rubberveroudering (gladde vlekken, plakkerig). Ook na het schoonmaken en ontvetten. Gewoon de chemie van zo'n hoesje.
Dus op zich ben ik wel tevreden met finewoven. Zo heeft elk materiaal wel z'n voor en nadelen. Leer heeft me nooit getrokken. Nu zien hoe de finewoven veroudert. Krassen is geen probleem, maar ik heb een hekel aan verkleurde en sterk verouderd ogende hoesjes. Maar dan komt er wel een nieuwe.
Ik heb ook de spigen liquid air gekocht. Persoonlijk vind ik die nog net iets beter. Had die ook op de 13 en is op twee jaar tijd puntgaaf gebleven, zoals nieuw. Met goede grip en textuur achterop.