[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:46
Mrk87 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:49:
[...]

Helaas je gaat niet door naar de volgende ronde :+
Je kunt het heel gemakkelijk zien: bij de Chinese neppers is het Apple logo een fractie kleiner dan bij het echte hoesje. Was me ook al opgevallen bij mijn echte FineWoven en het neppe hoesje, dat ik gratis weggegeven heb. :+

Overigens heb ik mijn FineWoven hoesjes in de kast gelegd. De Aulumu is nu mijn daily driver en ik ben er erg content mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:26
Iemand ervaring met de KUXIU X40 Wireless Charger & Stand Kit?

https://kuxiu.co/products/x40-stand?variant=41230752022580

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mrk87 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:19:
Had zelf al een Apple Silicon Case. Nu via Ali een TPU case van "Apple" (16 EUR) binnen gekregen. Vind hem nog best aardig. Aleen de action button wijkt iets af. Mogen jullie raden welke origineel is en welke van Ali :+ [Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij de linker zie ik rechts onderin dat het suède niet echt netjes is afgewerkt. En iPhone staat er in te dun font. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mrk87 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:19:
Had zelf al een Apple Silicon Case. Nu via Ali een TPU case van "Apple" (16 EUR) binnen gekregen. Vind hem nog best aardig. Aleen de action button wijkt iets af. Mogen jullie raden welke origineel is en welke van Ali :+ [Afbeelding]

[Afbeelding]
Grappig, ik heb dezelfde kleuren, beide origineel. Toevallig zag ik nu pas dat de blauwe in Thailand is gemaakt. De andere Apple-cases die hier in de la liggen zijn allemaal (ik heb een kleine verzameling) "Made in China".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGftne2QDj2YgE5H2PmTfMBK0uw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nfxtQdDbvCeIYZcjNlkRsbx7.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 15% gewijzigd door Canaria op 03-11-2023 12:57 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-07 07:32

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisweb schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:36:
[...]

Je kunt het heel gemakkelijk zien: bij de Chinese neppers is het Apple logo een fractie kleiner dan bij het echte hoesje. Was me ook al opgevallen bij mijn echte FineWoven en het neppe hoesje, dat ik gratis weggegeven heb. :+

Overigens heb ik mijn FineWoven hoesjes in de kast gelegd. De Aulumu is nu mijn daily driver en ik ben er erg content mee. ;)
De witte aulumu ook besteld zojuist..Ben benieuwd. Past wel mooi bij mijn NT Pro Max!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:37:
[...]

De witte aulumu ook besteld zojuist..Ben benieuwd. Past wel mooi bij mijn NT Pro Max!
Zeker! Goede hoes, voelt ook fijn aan. Ik gebruik hem samen met een White Titanium, dus dat is natuurlijk helemaal een plaatje. Er zijn maar weinig dingen die ik niet fijn vind aan dit hoesje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:00:
[...]

Zeker! Goede hoes, voelt ook fijn aan. Ik gebruik hem samen met een White Titanium, dus dat is natuurlijk helemaal een plaatje. Er zijn maar weinig dingen die ik niet fijn vind aan dit hoesje. :)
Levertijd en importkosten nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-03 06:29
Ter info hierbij wat foto's van Ali's Apple leren hoesje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7P4-8Q0MlDqZRGWbFK463RFrA88=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PYKq4PDmEzzkVYM7IQlYLN9s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KG3XeiJ98SoszZuTANmaDNuuUrM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W1yJFKItXKtCiRgJXo7mmNdt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EwXet62Pn1ToVEwIp_UpvhL7GHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ye0sOzRhP5ctEbeE3Ttjl3x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Db0SIZr8pIVpPRHAwjXFzJmDoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYJ3tl6rZ9XH5lMmBpSsgkOG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mv7lVVBeD2N7LGN46Axy3tq75w0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MpzszOEEMlY55T7fk7dRcL7g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:30:
[...]

Levertijd en importkosten nog?
Levertijd was met YunExpress en GLS precies 10 dagen. De nieuwe hoes hebben ze met FedEx verstuurd en komt dinsdag. Waarschijnlijk hebben ze een snellere koerier gekozen.

Geen importkosten. Heb het voor het bestellen ook even nagevraagd, maar zij zorgen voor de importkosten. Hij ging ook gewoon netjes door de douane heen zonder extra kosten. Ik heb in ieder geval niets extra hoeven te betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:21:
Vandaag zowel de 15 pro als de Anker Cube binnen, mooie timing :) Maar de al eerder gekochte QuadLock case (al meerdere telefoons in gebruik, prima cases) werkt helaas niet lekker met de Anker Cube, dat is wel erg jammer :/ Kan niet goed erachter komen of het positionering is of wat anders, maar de ene keer werkt het wel, de andere keer niet. Maar goed dat is het risico als dit erbij staat:

[...]

Beetje uitproberen nog en anders maar een Torras case met 360 ring erbij halen :)
Twelve South HiRise 3 Deluxe 3-in-1 inmiddels in huis gehaald en die pakt gewoon m'n foon met QuadLock-hoes zonder morren. Krachtigere magneet? Enige nadeel van die lader is geen USB-C maar standaard dunne plug, maar ach, staat op mijn bureau en gaat nergens heen.

Bij de Anker is het 5x proberen, dan heb je 1 poging raak met laden van foon. Naja gebruik ik die alleen voor reizen/nachtkastje. Overleefbaar :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:44
Ergens vind ik het wel bewonderingswaardig dat ze voor een niet bestaande case een doosje etc hebben ontworpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Nu is de vraag: voelt ‘ie ook net zo goed aan als de voormalige leren hoesjes van Apple, of kun je wel echt merken dat het Chinees is? Dat mis ik nu een beetje in je post. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Zie mijn eerdere post over Ali’s Apple hoesje:
‘ Vandaag trouwens een fake Apple leren hoesje ontvangen van Ali.
Hoesje en verpakking zien er prachtig uit, net echt:-)
En zelfs de ring melding bij het 'installeren'.
Echter te veel negatieve aspecten:
Knoppen niet clicky.
Kraken van de case onderin.
Zijkant aan de binnenzijde geen stof, kans op beschadigen.
Beschermrand camera-eiland nihil.
Deze ga ik helaas niet gebruiken.
Het was een gokje waard voor 14,-’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
JimmyJoness schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 22:04:
[...]

Ergens vind ik het wel bewonderingswaardig dat ze voor een niet bestaande case een doosje etc hebben ontworpen
Ze hoefden alleen het nummertje te veranderen naar 15. ;)

Voor mij zijn de leren hoesjes van YMW erg prettig, dus bij een volgende telefoon (nu nog 12 Pro Max) zal ik die zeker aanschaffen.

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 04-11-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Mijn WSKEN screen protector was kapot. Ik heb drie keer geprobeerd een nieuwe te plakken. Drie keer ging het verkeerd. Iedere keer randjes aan de bovenkant die steeds loslaten. En het tweede doosje had een defect, waardoor mijn screen protectors geplet werden en er een barst in zat.

Gebruik nu de Torras. Ben wel een klein deel van mijn scherm kwijt nu. Er zijn nieuwe screen protectors van Torras die dat niet/minder hebben, las ik. Heb er maar een setje van besteld. Ben benieuwd. Wel mijn excuses richting @pdavie2311. Hij deed niets verkeerd, de WSKEN screen protectors zijn gewoon waardeloos. Ik had gewoon geluk dat ik een goede had. Je kunt ze nu ook niet meer naar Nederland laten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:42

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik lees her en der wel wat goede verhalen over hoesjes van YMW. Heeft iemand ervaring met dit hoesje? https://nl.aliexpress.com/item/4001008366051.html. Zit naar het alcantara hoesje te kijken voor de iPhone 15 Pro Max, maar twijfel of de kwaliteit een beetje oké is?

Twijfel ook nog over een Peak Design, maar dat vind ik met 50-60 euro een smak geld, en zie nog niet echt het voordeel ervan

[ Voor 19% gewijzigd door Steeffoon op 04-11-2023 14:15 ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:37:
Mijn WSKEN screen protector was kapot. Ik heb drie keer geprobeerd een nieuwe te plakken. Drie keer ging het verkeerd. Iedere keer randjes aan de bovenkant die steeds loslaten. En het tweede doosje had een defect, waardoor mijn screen protectors geplet werden en er een barst in zat.

Gebruik nu de Torras. Ben wel een klein deel van mijn scherm kwijt nu. Er zijn nieuwe screen protectors van Torras die dat niet/minder hebben, las ik. Heb er maar een setje van besteld. Ben benieuwd. Wel mijn excuses richting @pdavie2311. Hij deed niets verkeerd, de WSKEN screen protectors zijn gewoon waardeloos. Ik had gewoon geluk dat ik een goede had. Je kunt ze nu ook niet meer naar Nederland laten verzenden.
Heb nu weer een Pro Max en daar had ik ook een WSKEN voor besteld. Wonderbaarlijk zit deze er perfect op. Moest er zelfs nog een stukje af wegens stof eronder , maar alsnog perfect erop. Wisselvallige dingen zijn het dan denk ik…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:09:
[...]

Heb nu weer een Pro Max en daar had ik ook een WSKEN voor besteld. Wonderbaarlijk zit deze er perfect op. Moest er zelfs nog een stukje af wegens stof eronder , maar alsnog perfect erop. Wisselvallige dingen zijn het dan denk ik…
Dat vermoed ik dan ook. Helaas zijn ze niet meer te bestellen. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

pdavie2311 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:09:
[...]

Klopt denk ik want die van mij zit er wel perfect op. Erg blij mee.

Jammer dat de ervaringen zo verschillend zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Heb ze nog kunnen bestellen via Amazon.co.uk. Als ze er goed op zitten, ben ik er namelijk wel heel tevreden over. Misschien gewoon een foute batch gehad. Het applicator doosje maakte ook een nogal raar tikkend lawaai bij het rollen. We geven de hoop niet op. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:03
Vandaag m’n 15 Pro Max ontvangen. Eerste paar uurtjes naked, altijd spannend, totdat DHL m’n case en screen protector kwam brengen.
Het is de ESR armorite screenprotector met een Tech21 magnetic case. Dan zie je het fraaie natural titanium er nog doorheen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qj_pYxXCTLyQqGB94mNAJnEkdI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CgVdgqYyA8lEAwAHN2WK7nAG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jn5CztUlTFudVFWy2pXVYBEXwNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aJeOHesKdEfFNpBadZO1Wlxj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
@lexuzu Ziet er wel robuust uit, maar zit er een scheur in je cameralip in je hoesje, of komt dat door de foto? Ik zag hem ook voorbij komen bij Coolblue, maar de Tweedekans is al zwaar beschadigd met krasjes. Weet niet helemaal of dat hoesje dan lang mooi blijft.

Ik heb zelf ook een Torras Clear Case en mijn broer heeft een Roxx. Maar ze krassen echt gigantisch. Maar snap wel dat je graag de achterkant wilt laten zien. De afwerking is erg mooi dit jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
Dennisweb schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:17:
@lexuzu Ziet er wel robuust uit, maar zit er een scheur in je cameralip in je hoesje, of komt dat door de foto?
Dat zal door de foto komen, geen scheur te bekennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
lexuzu schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:19:
[...]

Dat zal door de foto komen, geen scheur te bekennen.
Gelukkig maar. Veel plezier met je nieuwe toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:48
Toch even een foto van mijn spigen case en spigen magsafe wallet.

De case is zeer naar wens, vooral vanwege dat voetje :) MagSafe laden en accessoires werken zonder problemen.

De wallet ook prima, zit vaster dan de originele apple wallet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nTxdlYnb6OjBMHyy9ay7To6e9vw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0qnkMHy0j17XAwfilCnNkl7Q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door sderooij op 04-11-2023 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenzaah
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-07 16:09
Steeffoon schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:13:
Ik lees her en der wel wat goede verhalen over hoesjes van YMW. Heeft iemand ervaring met dit hoesje? https://nl.aliexpress.com/item/4001008366051.html. Zit naar het alcantara hoesje te kijken voor de iPhone 15 Pro Max, maar twijfel of de kwaliteit een beetje oké is?

Twijfel ook nog over een Peak Design, maar dat vind ik met 50-60 euro een smak geld, en zie nog niet echt het voordeel ervan
Ik heb zelf deze:
https://a.aliexpress.com/_EwS2iHt

Kwaliteit is enorm goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Thanks! Vond zelf de randen van het hoesje niet mooi, maar neem aan dat de lap alcantara dan wel vergelijkbaar is. Goed om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:31
Dennisweb schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:37:

Hoe is die kapot gegaan? Ik heb m’n geld terug gehad van de eerste set. En de tweede inmiddels wel goed erop gekregen. Na toch weer wat lucht te hebben gehad aan de bovenkant. Na heel hard en lang te drukken verdween het en is het gelukkig niet meer terug gekomen. Waardoor het nu dus eindelijk gelukt is om er eentje perfect op te hebben.

Wel echt tevreden erover. Net wat je zegt, als die eenmaal goed zit. Is het wel de beste tot nu toe. Bijzonder ook dat ze gestopt zijn met het verzenden naar NL ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
nDirect090 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:20:
[...]

Hoe is die kapot gegaan? Ik heb m’n geld terug gehad van de eerste set. En de tweede inmiddels wel goed erop gekregen. Na toch weer wat lucht te hebben gehad aan de bovenkant. Na heel hard en lang te drukken verdween het en is het gelukkig niet meer terug gekomen. Waardoor het nu dus eindelijk gelukt is om er eentje perfect op te hebben.

Wel echt tevreden erover. Net wat je zegt, als die eenmaal goed zit. Is het wel de beste tot nu toe. Bijzonder ook dat ze gestopt zijn met het verzenden naar NL ja.
Geen idee. Er zat opeens een dikke kras op. Nu hebben we hier een bouvier rondlopen die graag op de bank ligt, dus het is aannemelijk dat ze met haar nagels per ongeluk het scherm beschadigd heeft, toen mijn telefoon op de bank lag.

Ik heb het nagevraagd, maar WSKEN heeft geen voorraad meer voor Nederland. Die wordt deze week bijgevuld en dan kunnen we ze weer bestellen. Ik heb ze al via Amazon.co.uk besteld, dus het komt vast goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-06 15:47
Ik ben voor het eerst overgeschakeld naar Apple, nu merk ik dat mijn powerbank van Xiaomi hierbij niet werkt. Ook niet met de originele Apple kabel. Is er een powerbank die jullie kunnen aanraden voor Apple? Min 10.000mAh en niet te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

nazimv schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:12:
Ik ben voor het eerst overgeschakeld naar Apple, nu merk ik dat mijn powerbank van Xiaomi hierbij niet werkt. Ook niet met de originele Apple kabel. Is er een powerbank die jullie kunnen aanraden voor Apple? Min 10.000mAh en niet te groot.
Ik heb hier een Xiaomi powerbank die wel gewoon werkt met een iPhone. Weet je zeker dat het niet aan de poort of USB-kabel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-06 15:47
Steeffoon schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:28:
[...]

Ik heb hier een Xiaomi powerbank die wel gewoon werkt met een iPhone. Weet je zeker dat het niet aan de poort of USB-kabel ligt?
Ik heb met verschillende kabels/powerbanks geprobeerd zonder succes. Mijn laders van Xiaomi/Philips werken bv ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
bing69 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:44:
Heb nu een paar weken het leren WIIUKA hoesje in gebruik. Heb getwijfeld na twee JEtech hoesjes om zonder hoesje te gaan lopen. Maar met het WIIUKA hoesje geen twijfel meer. Is dun, voelt natuurlijk aan en wordt met de dag mooier. Komt uiteraard een lichte afdruk van de Magsafe naar boven maar dat hoort erbij!
Kortom zeer content!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Blijf dit toch wel een mooi hoesje vinden en lijkt ook wel een mooie patina te krijgen! Even voor de zekerheid, dit is bruin, niet cognac toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 08:47
darkpluisje schreef op zondag 5 november 2023 @ 17:14:
[...]

Blijf dit toch wel een mooi hoesje vinden en lijkt ook wel een mooie patina te krijgen! Even voor de zekerheid, dit is bruin, niet cognac toch? O-)
Vintage cognac-bruin

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:31
Dennisweb schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:47:
[...]

Geen idee. Er zat opeens een dikke kras op. Nu hebben we hier een bouvier rondlopen die graag op de bank ligt, dus het is aannemelijk dat ze met haar nagels per ongeluk het scherm beschadigd heeft, toen mijn telefoon op de bank lag.

Ik heb het nagevraagd, maar WSKEN heeft geen voorraad meer voor Nederland. Die wordt deze week bijgevuld en dan kunnen we ze weer bestellen. Ik heb ze al via Amazon.co.uk besteld, dus het komt vast goed. :)
Aha, nou toch goed om te horen dat de screen protector zijn werk heeft gedaan :) hopelijk krijg je de nieuwe er ook weer netjes op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
EValentino schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 17:22:
Vorige week heb ik de Anker 622 Magnetic Wireless Power Bank (MagGo) gekocht, wat een top apparaat! Past precies in mijn schoudertas & jaszak en heb ik dus altijd bij de hand. De standaard is ook een mooie functie.

https://www.amazon.nl/-/e...agsafe%2Caps%2C131&sr=8-5
Zou er iets nadelig zijn om deze elke avond te gebruiken om ook gewoon je telefoon op te laden? Zie het wel zitten om dit als stand op het nachtkastje te gebruiken die ik soms mee kan nemen als ik een dag meer batterij nodig heb 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
darkpluisje schreef op zondag 5 november 2023 @ 20:09:
[...]

Zou er iets nadelig zijn om deze elke avond te gebruiken om ook gewoon je telefoon op te laden? Zie het wel zitten om dit als stand op het nachtkastje te gebruiken die ik soms mee kan nemen als ik een dag meer batterij nodig heb 😏
Draadloos laden is wel wat minder efficient en je accu slijt er wat sneller door, maar ik laadt mijn iPhone elke nacht draadloos op en ik merk geen verschil in slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
EValentino schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:03:
[...]

Draadloos laden is wel wat minder efficient en je accu slijt er wat sneller door, maar ik laadt mijn iPhone elke nacht draadloos op en ik merk geen verschil in slijtage.
Die 7,5W waarmee dat ding oplaadt is dusdanig weinig dat dat weinig warmte met zich meebrengt en daarom volgens mij geen negatief effect heeft op de batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
@pdavie2311 Voor mijn vervangende Aulumu heb ik zojuist heffingen betaald. De kosten lagen op 5,60 EUR extra. Dan kun je daar rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-04 13:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JyiW7r7Xp4GWWaJ_IypK3lsctv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGUONkhXthU7lkD0thxU7rv4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m-Wb-TreqPD9mkbw16uA4jquMoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/crUrUlkyS8cxmrw1vW87SqS6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9CQY7_pcdxZzevrbK95fJAmlhj8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CPdd5E3fXHYp5V2kvcbxSgcA.jpg?f=fotoalbum_large

Magsafe houder voor in de wagen, ingebouwde lader was niet nodig want hij moet toch aan de kabel voor carplay. Erg handig want geen geklem meer, gewoon snap.
Aliexpress 10€, erg mooi in aluminium

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bald_Diver op 08-11-2023 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:24
Iemand hier een Naturel met een Decoded Clay leather case toevallig? Foto’s oogt ie erg licht maar hier weer niet..

YouTube: 11 Leather Cases Tested, I Found the Best One for iPhone 15 Pro

Twijfel namelijk tussen de blauwe en de clay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperoo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:36
Reem0nN schreef op woensdag 8 november 2023 @ 22:19:
Iemand hier een Naturel met een Decoded Clay leather case toevallig? Foto’s oogt ie erg licht maar hier weer niet..

Ben ik ook benieuwd naar. Maar ook hoe bulky het geheel gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:24
Jasperoo schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:15:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar. Maar ook hoe bulky het geheel gaat zijn.
Hij geeft hier aan dat de case de tel niet dikker maakt, weet niet hoe die vergeleken is met een Apple leren case, want die had ik normaal gesproken.

Mujjo vond ik zelf iets minder, dus kijk nu naar decoded als alternatief naast de finewoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09-07 06:54
Verkeerd topic sorry

[ Voor 91% gewijzigd door Gin1216 op 09-11-2023 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Gin1216 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:46:
Misschien een hele domme vraag maar ik twijfel ook om voor Apple care te gaan. Dekt dat echt alles? Zoals waterschade, scherm en achterkant reparatie?
Ja, maar geen cosmetische schade. Dus als je hem laat vallen en de achterkant gaat kapot, dan wel. Maar als je een krasje op je scherm hebt of een kras op de achterkant, wordt dat niet gedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTeal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2024
Iemand hier al een screenprotector gevonden voor de iPhone 15 pro die het volledige scherm bedekt maar niets van het beeld "inlevert"? (en dan bedoel ik dat zwarte randen van de screenprotector een deel van het beeld bedekken omdat de pro dunnere bezels heeft).
Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-07 08:44
MrTeal schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:07:
Iemand hier al een screenprotector gevonden voor de iPhone 15 pro die het volledige scherm bedekt maar niets van het beeld "inlevert"? (en dan bedoel ik dat zwarte randen van de screenprotector een deel van het beeld bedekken omdat de pro dunnere bezels heeft).
Alvast bedankt.
Denk dat dat erg lastig wordt omdat de randen ook afgerond zijn. Icm dunnere bezels gaat dat niet goed plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zojuist de WSKEN screen protectors uit Engeland ontvangen via Amazon.co.uk. Daar waren ze nog op voorraad. Voor de zekerheid bestelde ik er vier. In één keer goed. Wat ben ik blij dat de WSKEN er weer op zit. Redelijk edge-to-edge, geen screen cutting en gewoon erg goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Reem0nN schreef op woensdag 8 november 2023 @ 22:19:

Dank voor de video. Nu ben ik ook enthousiast!!

Ik twijfel erg over een zwart-lederen cover van Nomad, Decoded of Ryan London. Iemand ervaring met deze?
Edit: zo te zien verstuurt Ryan London niet naar Nederland.... dus die lijkt dan af te vallen?

Zou de TPU zijkant meer grip zijn/stroever zijn dan een lederen case? Ik vind het namelijk wel zo fijn als 'tie niet snel uit mijn handen glijdt.

[ Voor 6% gewijzigd door Steeffoon op 09-11-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 23:05
Steeffoon schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:00:
[...]

Ik twijfel erg over een zwart-lederen cover van Nomad, Decoded of Ryan London. Iemand ervaring met deze?
Hier een gewone leren Nomad op een 15 Pro.
Prima hoesje, goed vast te houden, glijdt niet uit mijn handen.
Telefoon wordt wat "bulkier", daar was ik na een paar dagen wel aan gewend.

Ik heb een screen protector van ESR op de telefoon zitten.
Die is misschien wat aan de dikke kant, of de opstaande randjes aan de schermzijde van de Nomad zijn wat aan de lage kant, anyway: als de telefoon met zijn gezicht naar beneden op een glazen tafeltje ligt raken de opstaande randjes nog maar net wel / net niet de tafel.
Ik zou liever zien dat de screenprotector wat "dieper" lag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Amos_x schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:31:
[...]

Ik zal het meemaken, iPhone 15 is onderweg en een setje JETtech (dacht ik, via amazon). Ik vermoed dat het scherm met 'aflopende' rand het moeilijker maakt deze keer. Ik heb een aantal keer een screenprotector aangebracht op m'n huidige iPhone 13 mini, en dat ging prima, omdat het scherm 100% vlak is. Gewoon een plaat.
iPhone 15 eindelijk binnen. De JETech lag al klaar, dus meteen aangebracht toen de iPhone uit de doos kwam (makkelijk, want je hoeft geen stofjes te verwijderen ;) )

Ik kan bevestigen dat het een prima screenprotector is voor de prijs! Vooral omdat er 3 in het doosje zitten. Ik moet om de 6 maand of zo wel eens een andere op leggen. Ik houd vaak m'n airpods pro in dezelfde broekzak, en door wat duk af en toe wil de screenprotector wel eens een barst vertonen.

Zeer eenvoudig op te leggen. Eerste poging zat nog vol luchtbellen (was te gehaast). Maar door de vier hoeken eens op te lichten, en dan voorzichtig terug neer te laten, heb ik alle luchtbellen er gemakkelijk uit gekregen. Zonder helemaal opnieuw te beginnen en een nieuwe protector te moeten opleggen.

6 euro of zo voor 3, kan je niet voor sukkelen.

Ze komen inderdaad niet meer helemaal perfect tot het randje, zoals een spigen dat was op een iPhone 13 mini bijvoorbeeld. Daar was het scherm helemaal plat, tot aan een rand die er loodrecht op stond. Wellicht de reden dat er toen gemakkelijk protectors helemaal exact op de maat van het volledige scherm gestanst konden worden. Mij stoort het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

manusz schreef op donderdag 9 november 2023 @ 19:39:
[...]

Hier een gewone leren Nomad op een 15 Pro.
Prima hoesje, goed vast te houden, glijdt niet uit mijn handen.
Telefoon wordt wat "bulkier", daar was ik na een paar dagen wel aan gewend.

Ik heb een screen protector van ESR op de telefoon zitten.
Die is misschien wat aan de dikke kant, of de opstaande randjes aan de schermzijde van de Nomad zijn wat aan de lage kant, anyway: als de telefoon met zijn gezicht naar beneden op een glazen tafeltje ligt raken de opstaande randjes nog maar net wel / net niet de tafel.
Ik zou liever zien dat de screenprotector wat "dieper" lag.....
Thanks voor je reactie. Goed om te weten. Ik heb een Spigen EZ fit glazen screenprotector, moet even uit zien te vinden of dat probleem daar ook mee is. Vind inderdaad een hogere rand dan beter!

Nog een speciale reden waarom je voor de normale lrerejbgersenhejt gegaan? Ben wel benieuwd hoe het verschil precies eruit ziet in vergelijking met de dure leersoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 23:05
Steeffoon schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:09:
[...]
Nog een speciale reden waarom je voor de normale lrerejbgersenhejt gegaan?
Nee, geen speciale reden, hou het liefst alles zo eenvoudig mogelijk.
Dat gezegd hebbend, Horween doet me wel steeds denken aan Halloween >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 12:58
Zelf voor de Wiiuka skiin gegaan. Het leer oogt en voelt zeer goed. Wilde juist een case met een open onderkant, zodat je nog ziet dat de iPhone blauw is ;-)!

Wel een beetje teleurgesteld in de dikte. Vergeleken met de orginele, leren iPhone 12 hoes toch wel wat millimeters en gewicht er bij. Had dit verschil toch kleiner verwacht.

Screenprotector van JETech werkt ook top, sluit mooi aan op de randen van de hoes.

En omdat er nog maar weinig iPhone 15 (geen pro) foto's zijn in deze thread, hierbij;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2RNdN3MGPSOwNhAwIHYGz1RM40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nzjtQCQqDkJbC4DhfrbCpC6c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j-N8pQ9UpgQPpnRicCLadCwTEDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d2muOK4l0O1TKh3Ix1PEAC8B.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Pizr op 10-11-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ter info: de amFilm screenprotector voor de 15 pro is net te smal. Het aanbrengen was eenvoudig en zit nagenoeg in het midden, maar de screenprotector is max ~0,5mm breder dan het oled scherm en heeft snel last van de regenboog kleuren aan de zijkant als die ook maar marginaal uit het midden zit.
https://amzn.eu/d/cAd8Qbl

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-07 13:35
Even 'n update voor de nieuwelingen of twijfelaars: ik ben erg tevreden met mijn Wiiuka Skiin MORE. Ik heb de cognac-versie en die krijgt al 'n mooie patina na ongeveer een maand. De kleur is al een tint donkerder en hij is wat stroever geworden, al was hij in het begin helemaal niet glad. Krasjes helen mooi vanzelf, vocht trekt er een klein beetje in maar ook weer snel weg. Voor 45 euro (met de 10% coupon van de pop-up op hun eigen website) een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

BobB schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:03:
Even 'n update voor de nieuwelingen of twijfelaars: ik ben erg tevreden met mijn Wiiuka Skiin MORE. Ik heb de cognac-versie en die krijgt al 'n mooie patina na ongeveer een maand. De kleur is al een tint donkerder en hij is wat stroever geworden, al was hij in het begin helemaal niet glad. Krasjes helen mooi vanzelf, vocht trekt er een klein beetje in maar ook weer snel weg. Voor 45 euro (met de 10% coupon van de pop-up op hun eigen website) een aanrader :)
Zit dat hoesje nu ook te bekijken. Heb je een foto van hoe die er nu uitziet, en zit er ook een fysieke knop voor de action button, of alleen een opening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
De finewoven nu ook in gebruik. Geen opmerkingen. Het is een hoesje, wat kan je er helemaal van vinden?

Past goed, goede fit. Het aanraak gevoel is nog wat vreemd (voelt als jeans/stof).

Dat het misschien krast vind ik niet zo'n probleem. Het hoesje hoeft toch niet puntgaaf te blijven? Daar dient het hoesje toch voor, dat dit de krassen opvangt? Of willen we nog een hoesje voor het hoesje :P Dat het krast is ook wel logisch gezien de textuur en het gevoel.

Ik heb op een vorige phone 2x een officieel apple silicone hoesje gehad, en ik vond na een tijdje toch die typische rubberveroudering (gladde vlekken, plakkerig). Ook na het schoonmaken en ontvetten. Gewoon de chemie van zo'n hoesje.

Dus op zich ben ik wel tevreden met finewoven. Zo heeft elk materiaal wel z'n voor en nadelen. Leer heeft me nooit getrokken. Nu zien hoe de finewoven veroudert. Krassen is geen probleem, maar ik heb een hekel aan verkleurde en sterk verouderd ogende hoesjes. Maar dan komt er wel een nieuwe.

Ik heb ook de spigen liquid air gekocht. Persoonlijk vind ik die nog net iets beter. Had die ook op de 13 en is op twee jaar tijd puntgaaf gebleven, zoals nieuw. Met goede grip en textuur achterop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:44
Amos_x schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:44:
De finewoven nu ook in gebruik. Geen opmerkingen. Het is een hoesje, wat kan je er helemaal van vinden?

Past goed, goede fit. Het aanraak gevoel is nog wat vreemd (voelt als jeans/stof).

Dat het misschien krast vind ik niet zo'n probleem. Het hoesje hoeft toch niet puntgaaf te blijven? Daar dient het hoesje toch voor, dat dit de krassen opvangt? Of willen we nog een hoesje voor het hoesje :P Dat het krast is ook wel logisch gezien de textuur en het gevoel.

Ik heb op een vorige phone 2x een officieel apple silicone hoesje gehad, en ik vond na een tijdje toch die typische rubberveroudering (gladde vlekken, plakkerig). Ook na het schoonmaken en ontvetten. Gewoon de chemie van zo'n hoesje.

Dus op zich ben ik wel tevreden met finewoven. Zo heeft elk materiaal wel z'n voor en nadelen. Leer heeft me nooit getrokken. Nu zien hoe de finewoven veroudert. Krassen is geen probleem, maar ik heb een hekel aan verkleurde en sterk verouderd ogende hoesjes. Maar dan komt er wel een nieuwe.

Ik heb ook de spigen liquid air gekocht. Persoonlijk vind ik die nog net iets beter. Had die ook op de 13 en is op twee jaar tijd puntgaaf gebleven, zoals nieuw. Met goede grip en textuur achterop.
Hier ook een tevreden FW gebruiker! voor mij het fijnste hoesje tot nu toe, vooral gezien de fit en slankheid.
Je moet m inderdaad niet in een plas melk of klodder pindakaas leggen, maar met mn originele lederen van de vorige iphone was ik daar ook al zuinig op :).

Het hoesje zal niet voor iedereen zijn, daarom is het ook goed dat er een divers aanbod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

manusz schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:19:
[...]

Nee, geen speciale reden, hou het liefst alles zo eenvoudig mogelijk.
Dat gezegd hebbend, Horween doet me wel steeds denken aan Halloween >:)
Hahaha ja, die gedachte heb ik ook steeds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Steeffoon schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:36:
[...]

Zit dat hoesje nu ook te bekijken. Heb je een foto van hoe die er nu uitziet, en zit er ook een fysieke knop voor de action button, of alleen een opening?
Fysieke knop

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Top.
Zie nu wel dat de onderkant niet volledig afsluit qua bescherming, dat vind ik wel een gemis. Ik kijk toch even verder denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik gebruik normaal nooit een screen protector, maar na een lagere prijs voor mijn 13 Pro Max vanwege twee mini krasjes nu toch overstag gegaan. Na lang zoeken gegaan voor de Torras voor mijn 15 Pro Max en die zit echt top. Heb de nieuwe revisie, die nog net wat beter moet passen schijnbaar. Erg tevreden over en nog prima betaalbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door ZoRr0 op 10-11-2023 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
frankegiani schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:20:
[...]

Ik heb een Decoded, FineWoven, Clay Silicone en binnenkort een YMV (Nappa).
Dat is een flinke collectie :o Ben benieuwd naar je ervaringen met de YMV. De Nappa variant vond ik ook het mooiste, ook erg fijn dat er geen logo's of teksten op zitten. Heb 'm in het blauw besteld, hopelijk komt hij binnen de maand aan :)

Decoded is een fijne case maar ik vind de knoppen en de camera bump wel erg scherp, hoewel je er aan wendt. En blijft toch jammer dat hij niet net zo strak en dun eromheen zit als mijn 11PM Apple leren case.
Amos_x schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:44:

M.b.t. de Finewoven, heb hem gebruikt naast de Decoded leren case en inmiddels geretourneerd. Hoewel de FW inderdaad eleganter en lekker dun is, vind ik hem toch iets goedkoper aanvoelen, ik denk omdat de Fine zo Fine is dat het in feite een plastic shell met een dun laagje FW eromheen is. Ook vond ik hem wel erg glad t.o.v. de leren, leren glijdt alsnog makkelijk in/uit m'n zak en kan ik toch iets secuurder vastpakken.

Maar uiteindelijk besloot ik hem te retourneren omdat de zijkanten na 1x eraf halen niet meer goed vast zaten: flink wat speling, vooral links. Er zijn meer mensen in dit topic met dit probleem, dus hoop dat ze volgend jaar de QA wat opschroeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Enige tijd ben ik aan het kijken naar een goed leren hoesje. Nu ben ik gestuit op een hoesje van Keywaydesigns, een Canadees merk, dat een heel mooi hoesje in het assortiment heeft in de kleur 'Slate'. Probleem: ze verzenden niet naar Nederland. Kent iemand een vergelijkbaar hoesje van een ander merk dat wel naar Nederland verstuurt, in precies deze kleur? Denk dat deze wel heel mooi oogt met Natural Titanium.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_4XSpqToa2FbIKh85JUBd67xbJs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wnI8QVFTHz1ByctcdopdhArv.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Steeffoon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:40:
Enige tijd ben ik aan het kijken naar een goed leren hoesje. Nu ben ik gestuit op een hoesje van Keywaydesigns, een Canadees merk, dat een heel mooi hoesje in het assortiment heeft in de kleur 'Slate'. Probleem: ze verzenden niet naar Nederland. Kent iemand een vergelijkbaar hoesje van een ander merk dat wel naar Nederland verstuurt, in precies deze kleur? Denk dat deze wel heel mooi oogt met Natural Titanium.

[Afbeelding]
https://www.amazon.de/-/n...1629EACD3F83?ref_=ast_bln

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik zie niet direct een kleur die vrijwel gelijk is. Kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:53

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Vraagje, bestaan er eigenlijk ook screen protectors voor de achterkant? Ik heb lopen zoeken op vele hoesjes sites maar het lijkt niet te bestaan ofzo wat best vreemd is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:48
Yzord schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:50:
Vraagje, bestaan er eigenlijk ook screen protectors voor de achterkant? Ik heb lopen zoeken op vele hoesjes sites maar het lijkt niet te bestaan ofzo wat best vreemd is toch?
Ik weet dat er voor de camera lenzen/eiland er wel oplossingen zijn, voor de rest van de achterkant ben je denk ik het beste uit met een sticker, zoals van dbrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ik heb nu een heel erg fijn (waarschijnlijk PU) leren fake Apple hoesje gevonden bij Ali voor ca 15,-

https://nl.aliexpress.com/item/1005005943650712.html

Eerdere fake case was geen aanrader deze wel!
Enige nadelen zijn de strakke fit en minimale beschermingsrand voor de camera bump maar dat laatste had de YMV exact hetzelfde.
Dit wordt mijn daily driver, prefereer deze boven de leren decoded, FW en apple silicone .
YMV nappa daarom retour.

[ Voor 39% gewijzigd door frankegiani op 12-11-2023 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04:44
Yzord schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:50:
Die noemen ze meestal een skin of wrap.
Bijvoorbeeld: https://dbrand.com/shop/skins/iphone-15-pro-skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:10
Boeryepes schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:06:
[...]

ik heb de Brodit magsafe houder 27€ (Proclip voor in de auto is separaat)
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

En dan deze puck (18€). Bevalt goed, zie ook mijn overige reacties in dit topic
https://www.amazon.nl/gp/...6IkEzNkxDUFhPS1cwRVdWIn0=
Ik heb nu een Brodit houder met USB-C aansluiting (link) voor de 15 Pro, vrij duur maar wel degelijke houder. Maar ik wil toch eens de MagSafe mount gaan proberen van Brodit. Eigenlijk zoek ik dan een puck waar ik de kabel vanaf kan knippen, beetje zonde om dat bij bovenstaande te doen. Ik moet voor Carplay namelijk ook al een kabel aansluiten, en voor de 90% korte afstanden wat ik rij hoef ik niet per se te laden en lijkt me combi iphone op MagSafe gooien en dan gewoon via bluetooth muziek luisteren wel makkelijker.

Is de magneet uit jouw link van Amazon wel krachtig? Heb ook al even op Ali gekeken maar daar vind je bijna geen zwarte variant die ook nog eens krachtig is. Laat staan de afmeting want de diameter moet natuurlijk ook passen in de Brodit mount.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Alexknl schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:24:
[...]

Ik heb nu een Brodit houder met USB-C aansluiting (link) voor de 15 Pro, vrij duur maar wel degelijke houder. Maar ik wil toch eens de MagSafe mount gaan proberen van Brodit. Eigenlijk zoek ik dan een puck waar ik de kabel vanaf kan knippen, beetje zonde om dat bij bovenstaande te doen. Ik moet voor Carplay namelijk ook al een kabel aansluiten, en voor de 90% korte afstanden wat ik rij hoef ik niet per se te laden en lijkt me combi iphone op MagSafe gooien en dan gewoon via bluetooth muziek luisteren wel makkelijker.

Is de magneet uit jouw link van Amazon wel krachtig? Heb ook al even op Ali gekeken maar daar vind je bijna geen zwarte variant die ook nog eens krachtig is. Laat staan de afmeting want de diameter moet natuurlijk ook passen in de Brodit mount.
Ja ik vind hem sterk, de telefoon blijft met de case eromheen echt goed 'in positie'. Nu heb ik ook een naked iphone 12. Deze blijft ook zitten maar door het gladde glas swivelt de 12 wat makkelijker om zijn as. Echter ook deze zit goed vast en komt niet zomaar los van de magneet.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ben op zoek naar een 15PM hoesje dat tegen goed tegen stof kan en toch niet te lomp er uit ziet, iemand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrTeal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2024
Alexknl schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:24:
[...]

Misschien is een wireless CarPlay dongle dan een goede investering? Heb zelf jaren terug een van de eerste gekocht (van CPlay2Air, al lees ik dat deze in latere revisie slechter geworden is), ideaal voor korte stukjes. Als de huidige het ooit begeeft heb ik deze opgeslagen: https://www.appletips.nl/carlinkit-5-0-2air-dongle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op maandag 6 november 2023 @ 07:55:
@pdavie2311 Voor mijn vervangende Aulumu heb ik zojuist heffingen betaald. De kosten lagen op 5,60 EUR extra. Dan kun je daar rekening mee houden.
Die van mij blijft nu liggen in sort center Amsterdam?
Had jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:41:
[...]

Die van mij blijft nu liggen in sort center Amsterdam?
Had jij dat ook?
Verzending met FedEx of DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:19:
[...]

Verzending met FedEx of DHL?
DHL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Nee, ik had hem met DHL binnen 10 dagen. Maar het is natuurlijk wel erg druk door Black Friday, Sinterklaas en de kerstperiode. Denk dat het daardoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:40:
[...]

Nee, ik had hem met DHL binnen 10 dagen. Maar het is natuurlijk wel erg druk door Black Friday, Sinterklaas en de kerstperiode. Denk dat het daardoor komt.
Sint en kerst zou nog wel meevallen toch? Heb 6 november besteld, kan nog komen deze week dus. Ligt alleen nu al 2 dagen in sort center Amsterdam. Geen beweging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddirkv
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 15-11-2023
nazimv schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:12:
Sinds Apple is overgeschakeld naar USB-C denk ik dat je enkel Apple-certified producten kunt gebruiken. Ik zou gewoon de originele lader van Apple gebruik. Weet iig niet of er Apple-certified powerbanks bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
ddirkv schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:27:
[...]

Sinds Apple is overgeschakeld naar USB-C denk ik dat je enkel Apple-certified producten kunt gebruiken. Ik zou gewoon de originele lader van Apple gebruik. Weet iig niet of er Apple-certified powerbanks bestaan.
Nee toch? USB-C geeft juist meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-01 14:46
Jovinho99 schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:51:
Ben op zoek naar een 15PM hoesje dat tegen goed tegen stof kan en toch niet te lomp er uit ziet, iemand?
Silq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
Steeffoon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:49:
[...]

Ik zie niet direct een kleur die vrijwel gelijk is. Kijk ik ergens overheen?
Wiiuka is ook te bulky wat mij betreft. Ik heb m geretourneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
frankegiani schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:38:
Ik heb nu een heel erg fijn (waarschijnlijk PU) leren fake Apple hoesje gevonden bij Ali voor ca 15,-

https://nl.aliexpress.com/item/1005005943650712.html

Eerdere fake case was geen aanrader deze wel!
Enige nadelen zijn de strakke fit en minimale beschermingsrand voor de camera bump maar dat laatste had de YMV exact hetzelfde.
Dit wordt mijn daily driver, prefereer deze boven de leren decoded, FW en apple silicone .
YMV nappa daarom retour.
Heb je m al binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:40:
[...]

Binnen! Heb niks extra moeten betalen. Mooie case, maar wel zwaarder dan de FW! Toch hou ik deze. Iets goedkoper, voelt meer premium aan en biedt ook betere protectie denk ik. Hoewel dat met mijn Apple Care niet zo heel veel boeit 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:43:
[...]

Binnen! Heb niks extra moeten betalen. Mooie case, maar wel zwaarder dan de FW! Toch hou ik deze. Iets goedkoper, voelt meer premium aan en biedt ook betere protectie denk ik. Hoewel dat met mijn Apple Care niet zo heel veel boeit 😉
Hij is inderdaad wat zwaarder, maar ik ben er ook heel blij mee. De FineWoven voelt nogal goedkoop als je dit hoesje in je handen hebt gehad. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:51:
[...]

Hij is inderdaad wat zwaarder, maar ik ben er ook heel blij mee. De FineWoven voelt nogal goedkoop als je dit hoesje in je handen hebt gehad. ;)
Wel eerst mijn MagSafe even schoonmaken van stof etc voordat hij dit hoesje verpest 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

M'n iPhone heeft vandaag kennis gemaakt met het asfalt. Met dank aan Spigen heeft de telefoon er niets aan over gehouden, gelukkig. Het hoesje heeft wel flinke schade, en houdt nu onprettig vast. Maar al lang blij dat de iPhone niets heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/md1TPRIkP-TdTTFAgkAom20x6bc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RQ58Nik66wnx5pUxeiDS9V5V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 07:41
Steeffoon schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:02:
M'n iPhone heeft vandaag kennis gemaakt met het asfalt. Met dank aan Spigen heeft de telefoon er niets aan over gehouden, gelukkig. Het hoesje heeft wel flinke schade, en houdt nu onprettig vast. Maar al lang blij dat de iPhone niets heeft.

[Afbeelding]
Door jouw foto valt het mij nu op dat in de USB-C poort het modelnummer staat (A3106). Nu ik het weet zie ik dit nu ook in mijn eigen iPhone 15PM. Zie het niet in mijn 14P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

don spike schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:26:
[...]

Door jouw foto valt het mij nu op dat in de USB-C poort het modelnummer staat (A3106). Nu ik het weet zie ik dit nu ook in mijn eigen iPhone 15PM. Zie het niet in mijn 14P.
Haha nu je het zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
Hier de combi Brodit magsafe + amazon magsafe charger (tip van @Boeryepes ) nu ook toegepast ter vervanging van de USB-C houder (2e foto). Bevalt goed tot nu, telefoon blijft stevig 'plakken'. Ik heb de kabel voor nu wel nog even erachter gestopt aangezien ik niet per se hoef te laden in de auto. Bij de wat langere ritten sluit ik toch altijd even een kabel aan voor CarPlay.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SZKZhbVdQNhMbNfoXtTQVQjTpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZacrgCWTkdYmqPKiy0M933F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/leTCg185Vze2iqWhI4JkjCUMIig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzOSbTSfpK2FqxGNhr3AC1nB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankegiani
Deze is echt top!
Zit als gegoten, mooi (PU) leer, USB-C past goed, animatie, niet te bulky.
Buttons niet zo clicky als decoded, FW en sillicone maar worden elke dag 'clickier', zoals dat ook bij mijn leren case van Apple het geval was bij mijn vorige iPhone.

[ Voor 42% gewijzigd door frankegiani op 15-11-2023 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddirkv
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 15-11-2023
Alexknl schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:55:
[...]

Nee toch? USB-C geeft juist meer mogelijkheden.
Mijn powerbank (Xiaomi Mi Power Bank 3) en verschillende opladers werken ook niet meer. Neem aan dat je enkel apple certified producten kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:15
ddirkv schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:07:
[...]

Mijn powerbank (Xiaomi Mi Power Bank 3) en verschillende opladers werken ook niet meer. Neem aan dat je enkel apple certified producten kunt gebruiken?
Dit is wel erg curieus. Ik heb hier thuis denk ik wel 5 verschillende laders van verschillende merken (Anker, Apple, Philips, Baseus) met mijn 15 PM gebruikt i.c.m. verschillende kabels van verschillende merken (Anker, Ugreen, Apple, Ikea, merkloos) en slechts 1x een probleem gehad.

4 verschillende powerbanks (Anker, Blitzwolf) die ook gewoon werken.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gisae schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:57:
Ter info: de amFilm screenprotector voor de 15 pro is net te smal. Het aanbrengen was eenvoudig en zit nagenoeg in het midden, maar de screenprotector is max ~0,5mm breder dan het oled scherm en heeft snel last van de regenboog kleuren aan de zijkant als die ook maar marginaal uit het midden zit.
https://amzn.eu/d/cAd8Qbl
De JTech screenprotector is iets breder en zit beter of het scherm. Met de installatietool is deze lastiger te installeren dan de amFilm, maar deze zit wel netjes gecentreerd.
Werkt ook prima met een hoesje samen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over welk hoesje ik ga aanschaffen voor de iPhone 15 Pro Max NT. Ik denk aan een lederen. Maar overweeg nu toch ook wel de Finewoven Taupe. Echter was ik er in de Apple Store niet echt van gecharmeerd, snel beschadigd. Maar aan de andere kant; een lederen hoesje laat ook gebruikerssporen zien.

Iemand die nu wekenlang de Finewoven gebruikt? Wat zijn de bevindingen, en zijn ze echt zo slecht als dat overal wordt gezegd? Los van dat ze belachelijk duur zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-07 23:09
ik heb al sinds de release een finewoven in gebruik, bevalt zeer goed. Ik vind het alleen een glad hoesje soms.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04:39
Steeffoon schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:08:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over welk hoesje ik ga aanschaffen voor de iPhone 15 Pro Max NT. Ik denk aan een lederen. Maar overweeg nu toch ook wel de Finewoven Taupe. Echter was ik er in de Apple Store niet echt van gecharmeerd, snel beschadigd. Maar aan de andere kant; een lederen hoesje laat ook gebruikerssporen zien.

Iemand die nu wekenlang de Finewoven gebruikt? Wat zijn de bevindingen, en zijn ze echt zo slecht als dat overal wordt gezegd? Los van dat ze belachelijk duur zijn?
Heb hier bij de release van de 15 pro direct een tweetal Finewoven mee besteld. Na ontvangst de dag erop weer terug gestuurd. Het materiaal voelt mij persoonlijk niet fijn. Ben meer een lederen hoesjes man. Heb er nu een aantal. Nomad Horween leather voor tijdens het werk. Voelt zeer degelijk. En een Wiuuka uit Duitsland voor de nettere gelegenheden. Beide aanraders in mijn ogen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMLDK
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-06 19:59
Alexknl schreef op woensdag 15 november 2023 @ 17:05:
Hier de combi Brodit magsafe + amazon magsafe charger (tip van @Boeryepes ) nu ook toegepast ter vervanging van de USB-C houder (2e foto). Bevalt goed tot nu, telefoon blijft stevig 'plakken'. Ik heb de kabel voor nu wel nog even erachter gestopt aangezien ik niet per se hoef te laden in de auto. Bij de wat langere ritten sluit ik toch altijd even een kabel aan voor CarPlay.
Je hebt mij overtuigd! Dit moet ik ook hebben :9~

Om welke magsafe charger op Amazon gaat het? Is het deze ? https://www.amazon.nl/JSA...fe%2Caps%2C99&sr=8-6&th=1
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste