ev met grote koffer (vloeroppervlakte!)?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Vraag

• ddeconin
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-08 13:24
Ik rij momenteel met een tiguan allspace. Aangezien ik grote honden heb is de 'vloeroppervlakte' van een tiguan allspace wel het minimum. M'n volgende wagen moet een EV zijn, maar er zijn niet echt betaalbare opties, of heb ik het mis?

Alle reacties

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:46
Ik heb hier geen verstand van, maar de vragen die ik kan bedenken...

Welke opties heb je al gevonden die wel of niet geschikt zijn?

Wat is voor jouw betaalbaar? Want ik kan me voorstellen dat dat voor iedereen anders is.

• ddeconin
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-08 13:24
S-te-fan schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:11:
Ik heb hier geen verstand van, maar de vragen die ik kan bedenken...

Welke opties heb je al gevonden die wel of niet geschikt zijn?

Wat is voor jouw betaalbaar? Want ik kan me voorstellen dat dat voor iedereen anders is.
Betaalbaar is dus idd het grootste probleem. Anders ging ik voor een id.buzz maar ik vrees dat die niet in m'n leasingbudget gaat passen..

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Modbreak:Dit is wel erg generiek met weinig inzet. Ik zou eens de al lopende topics doorspitten om te zien waar de huidige (en toekomstige) EV kopers zich mee bezighouden en welke bronnen zij raadplegen om dit soort vragen te beantwoorden.

Daarbij is het overigens nog steeds niet de bedoeling een dergelijke post en dump vraag er neer te zetten; we verwachten wel enige eigen inzet hier op Tweakers; daarbij kan je de volgende topics gebruiken en bij twijfel alsnog je vraag (onderbouwd!) stellen.

Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa
Elektrische auto's - deel 5
Keuze leaseauto - Deel 6

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 07-09-2023 09:15 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Dit topic is gesloten.