Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-06 22:33
Even daarvoor Cole Palmer 98…. Ook een 2 miljoen coins kaart

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Hier net mijn nieuwe linksback gepackt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrcrvUBcN_LmvQKUeYs4Vg9UwpI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YbzKNiVlZb5tU4z9N2p4GAHy.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GkDmzTIVQ12Mo_IK4biB1Liuw4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tBA9yU5zcievtGRBoEthZl6n.png?f=fotoalbum_large

Ik doe effe mee in het rijtje goeie pulls :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-06 11:07
Ergens tijdens deze editie van FIFA heb ik besloten dat ik wel klaar was met het najagen van de nieuwste kaarten. Voor mij waren de Evolutions erg interessant omdat ik daarmee toe kon werken naar een Feyenoord past & present waarmee ik ook nog behoorlijk competitef kan zijn. De laatste maanden niet veel meer gespeeld, af en toe een paar uurtjes op een avond en momenteel ziet het team er zo uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ic2rvhWddLyqxIZqADcUr_6NI1Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dRa3LKTx44aOfEJG8qhRPYff.jpg?f=fotoalbum_large

Heb nog best een aantal goede spelers gemist omdat ik ook een tijdje helemaal niet heb gespeeld, dus het had nog wel beter gekund op sommige posities. Hoewel dit team in het niet valt bij al het geweld van de nieuwe kaarten, kan ik in de meeste wedstrijden prima meekomen en heb ik gisteren Divisie 3 gehaald. Ik merk dat het toch wat extra voldoening geeft als je met je 'eigen' spelers de meest krankzinnige teams van de mat tikt.

In de volgende editie ga ik dit weer zo doen. EA zegt dat je in FC 25 meer vrijheid hebt in de Evolutions, waardoor ik dan ook weer andere spelers kan gaan gebruiken. Al het geld uit de rewards kan dan door naar de spaarpot voor de duurdere icons of de Evos. Nu al zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:11
99 Pele komt met R1 sloompjes op mijn 97 tots vvd en 96 Maldini af en wordt een halve seconde tegengehouden en loopt daarna tussen ze door waar niets doorheen past. :/ wat voor zin heeft het dan om te verdedigen.

Dat elke rebound in de voeten van de tegenstander komt is 'kans berekening', is ook vervelend maar oke, kan gebeuren, maar dit.

Mijn zoon is op vakantie dus moest het even hier kwijt.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ximenez schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:10:
Ergens tijdens deze editie van FIFA heb ik besloten dat ik wel klaar was met het najagen van de nieuwste kaarten. Voor mij waren de Evolutions erg interessant omdat ik daarmee toe kon werken naar een Feyenoord past & present waarmee ik ook nog behoorlijk competitef kan zijn. De laatste maanden niet veel meer gespeeld, af en toe een paar uurtjes op een avond en momenteel ziet het team er zo uit.

[Afbeelding]

Heb nog best een aantal goede spelers gemist omdat ik ook een tijdje helemaal niet heb gespeeld, dus het had nog wel beter gekund op sommige posities. Hoewel dit team in het niet valt bij al het geweld van de nieuwe kaarten, kan ik in de meeste wedstrijden prima meekomen en heb ik gisteren Divisie 3 gehaald. Ik merk dat het toch wat extra voldoening geeft als je met je 'eigen' spelers de meest krankzinnige teams van de mat tikt.

In de volgende editie ga ik dit weer zo doen. EA zegt dat je in FC 25 meer vrijheid hebt in de Evolutions, waardoor ik dan ook weer andere spelers kan gaan gebruiken. Al het geld uit de rewards kan dan door naar de spaarpot voor de duurdere icons of de Evos. Nu al zin in!
Vet team ! Momenteel dit Feyenoord past en present team :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTnWmyKliZpzSsZ9SUk1XBtERuY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NyPcaJ8bQcxs8gZGuxv7P4sX.png?f=fotoalbum_large

Heb een een verhandelbare Mac Allister in mijn club. Die ga ik nog verkopen voor Cruijff :)

Gullit was puur geluk dat ik die packte, maar past wel prima in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Traeces schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 23:19:
[...]

Vet team ! Momenteel dit Feyenoord past en present team :

[Afbeelding]

Heb een een verhandelbare Mac Allister in mijn club. Die ga ik nog verkopen voor Cruijff :)

Gullit was puur geluk dat ik die packte, maar past wel prima in het team.
Futties Malacia en Kuyt nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:07

Mauz1978

Console War Veteran

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/az0Ly_E5VUhNhX5po_UQeakwM5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p1FtRce3oPa3ENPf5MCSAAvR.png?f=fotoalbum_large

Heerlijk team om mee te spelen. Gisteren uit alle 84 en 85X 10s Mussiala, Valverde en Cassimero gepulled. Ik ben wel blij :).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 21:02
Eerste 92+ pick die ik zojuist maar een keer heb gedaan: de Bruyne TOTT

Alleen heb al een geweldig middenveld met Kroos, Modric en Vieira PTG.

[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 13-08-2024 13:44 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 14:41
Valandil schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:43:
Eerste 92+ pick die ik zojuist maar een keer heb gedaan: de Bruyne TOTT

Alleen heb al een geweldig middenveld met Kroos, Modric en Vieira PTG.
Lijkt me een fijne kaart. Misschien ipv Kroos om je middenveld wat aanvallender te maken? Modric is met zijn intercept PS+ naast Vieira al een goede allround middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 12:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 21:22
En:

Santiago Gimenez? https://www.futbin.com/24/player/26970/santiago-gimenez
Luis Sinisterra? https://www.futbin.com/24/player/27176/luis-sinisterra

[ Voor 92% gewijzigd door Er!k op 13-08-2024 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXevo0rIntDRSYjGOiP-dJoVDtA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UNW89Q4gZlp92lJyDijOzx4S.jpg?f=fotoalbum_large

Evo van Rio afgerond, Dalglish uit een PP gisteren, vanavond maar eens kijken of het lukt om mijn laatste 3 winstpartijen in Rivals te halen. Gisteren niet opgelet en in div 4 terecht gekomen, dus hopelijk maak ik nog een kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-06 14:26
Evo van Rio afgerond, Dalglish uit een PP gisteren, vanavond maar eens kijken of het lukt om mijn laatste 3 winstpartijen in Rivals te halen. Gisteren niet opgelet en in div 4 terecht gekomen, dus hopelijk maak ik nog een kans.
Ik kwam ook in Div 4 gisteren maar dat is, zeker met een paar pilskes op toch een divisie te hoog lijkt het :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pacod
Club raakt voller en voller… nieuwste aanwinsten Bellingham 98 en Ronaldinho 98 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Pack teveel leuke kaarten die ik wil proberen, maar simpelweg te weinig tijd.
Gisteravond via de companion app ook weer Musiala, Gakpo en in de ochtend al Kevin de Bruyne.

Ook inmiddels Ginola afgerond.
Butra valt een beetje tegen. Ik weet dat veel mensen super enthousiast zijn, maar ik vind hem vooralsnog niet bijzonder opvallen.

Weghorst staat weer terug in de spits, want die blijft gewoon maar scoren, dus zie ook geen reden om hem te te vervangen.

Heb nu een middenveld met teveel keuzes en eigenlijk ook een aanval met teveel opties.

Verdediging staat het zeer solide en heb ik ook minder opties. Heb Ake, Araujo, Maguire, Alexander Arnold en Ona Batlle nog als backup.

Middenveld: Modric, Kroos, Vieira, Yaya Toure, de Bruyne, Musiala, Bentacur, Fabian Ruiz, Barella, Pirlo

Aanval: Weghorst, Ginola, Butragueno, Kaka, Werner, Messi TOTS, Gakpo, Sorloth, Nunez, Puskas en natuurlijk TOTY CR7

Middenveld doet het super, alleen jammer, want ook Yaya is geweldig maar ik moet nu eenmaal keuzes maken.

Speel voornamelijk weer good-old 4231. Mooi gebalanceerde opstelling. 4321 kwam me neus uit en je speelt meestal toch steeds dezelfde patronen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTuVVLe8XyC-LWf0T7Wnw0jqpXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o3XVoVLDXV9di3YJLIIOJAmh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Valandil op 14-08-2024 11:21 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
Een oude objective kaart en een oude SBC. Dat gaat pittig worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:45
Je packt wel veel leuke spelers. Gisterenavond, GOTG Zidane uit een 51 exchange pack. PTG Walker gepackt uit een 84x10. Open net een 51 exchange en daar kwam Cruyff uit lopen.

Zit nu met m'n aanval wel met "first world problems"

Heb Butra, TOTS Mbappe, Futties Ginola, GOTG Cruyff, GOTG Dalglish, PTG Weghorst. Voor nu Butra naar de bank verwezen en Cruyff in het team gezet. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZe2_7DSYAssAIwdztjIZu-r50s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2fA9MbOZayikmiDDhv2DMD6f.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aARVkQxY-8etrKwdw6mspYMENpI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sh7plF64b6ySAeT4lONcfyUg.png?f=fotoalbum_large

Rewards waren best aardig vanochtend…….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Jzh9ki3fTKgseoV4Zlc5kZxcUQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vl96ALqt5HzJGjS99DUa9cYs.png?f=fotoalbum_large

Nu dit middenveld en dat zit Macalister 98 nog op de bank…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Traeces schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:37:

Rewards waren best aardig vanochtend…….
Ik had 2x Valverde... mooi voor op de bank.

Die Jude zou ik graag willen hebben, lijkt me meer presence op het veld dan mijn Bonmati nu heeft.

En ik heb een keer tegen die Gullit gespeeld: dat was niet leuk meer. Wat een kaart is dat!
heron schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:45:
[...]

Ik had 2x Valverde... mooi voor op de bank.

Die Jude zou ik graag willen hebben, lijkt me meer presence op het veld dan mijn Bonmati nu heeft.

En ik heb een keer tegen die Gullit gespeeld: dat was niet leuk meer. Wat een kaart is dat!
Als jude net zo goed als vorig jaar is, dan is het echt een geweldige kaart.

Die Gullit is echt de beste middenvelder die ik ooit gebruikt heb. Moest wennen aan zijn kaart, maar nu wil ik hem niet meer kwijt haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-06 07:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDQjF96WNCqgBNp0QrEc-lZU-3Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kk6H1an2uvD9w2At62eA3fDO.png?f=fotoalbum_large

Echte "Knaller" uit de Rivals rewards.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Eerste 85x10: Futties Drogba
Tweede 85x10: Theo Hernandez
Derde 85x10: niks bijzonders

Prima vangst !

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Echt dan is het midden augustus, moet je nog een kick off glitch gebruiken en echt alle tricks out of the book om te winnen.

Vind dat zo bizar heb eens lol.

• Partypooper
Cruyff is echt geweldig. Moest even een paar potjes aan hem wennen maar hij is echt belachelijk goed.

Had nog 1,6 mil aan coins dus heb Theo gekocht. Die bevalt me ook prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8VP-I64Ce03v39w90APHrqoALg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uBfZ7Qcz2LxbEE3YPvq1zUvp.png?f=fotoalbum_large

Traeces schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 21:45:
Echt dan is het midden augustus, moet je nog een kick off glitch gebruiken en echt alle tricks out of the book om te winnen.

Vind dat zo bizar heb eens lol.
Ik ben het stadium al voorbij dat ik dan doorspeel. Ook al sta ik 3-1 voor, dan quit ik bij dat soort gedrag. Als iemand zo wil winnen... ik ga dan wel door naar de volgende, hopelijk leukere pot.

Ik moet overigens ook zeggen dat ik Team Gullit daarin ook een kwalijke rol vind spelen. Ik zie nog weleens TikTok filmpjes waarin ze weer en glitch promoten. Persoonlijk vind ik dat walgelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:51:
[...]

Ik ben het stadium al voorbij dat ik dan doorspeel. Ook al sta ik 3-1 voor, dan quit ik bij dat soort gedrag. Als iemand zo wil winnen... ik ga dan wel door naar de volgende, hopelijk leukere pot.

Ik moet overigens ook zeggen dat ik Team Gullit daarin ook een kwalijke rol vind spelen. Ik zie nog weleens TikTok filmpjes waarin ze weer en glitch promoten. Persoonlijk vind ik dat walgelijk.
Ik gun ze dat echt niet, speel dan gewoon door om te winnen.

Klop mee eens volg team Gullit op insta, en al die glitches Indd promoten.

Ook als ik het gedrag van de wereld kampioen ea fc zie, vind ik dat irritante gedrag online niet vreemd.

Ventje zit gewoon de griddy etc te doen achter zijn schermpje wanneer hij scoort op een live event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:02:
[...]

Ik gun ze dat echt niet, speel dan gewoon door om te winnen.

Klop mee eens volg team Gullit op insta, en al die glitches Indd promoten.

Ook als ik het gedrag van de wereld kampioen ea fc zie, vind ik dat irritante gedrag online niet vreemd.

Ventje zit gewoon de griddy etc te doen achter zijn schermpje wanneer hij scoort op een live event.
Je bedoelt die Vjergang ofzo toch?

Gozer is echt super kinderachtig qua gedrag. Zulk soort mensen zou je op zo'n event uit hun stoel willen trekken en even goed de waarheid willen zeggen.

Elke keer als die won dan deed die net alsof die een WK voetbal gewonnen had. Echt een vervelende nare blaag is het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:02:
[...]
Zodra ze geen free-packs voor het kijken meer gaan geven kijkt er niemand, blijkbaar heeft het voor EA marketing waarde om deze bubbel instant te houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-06 10:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4tXi_ZrIROG0592Jpn_zrE4Ci68=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZprYl8hMFQJILNbWBZJPAFlU.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:43:
[...]

Je bedoelt die Vjergang ofzo toch?

Gozer is echt super kinderachtig qua gedrag. Zulk soort mensen zou je op zo'n event uit hun stoel willen trekken en even goed de waarheid willen zeggen.

Elke keer als die won dan deed die net alsof die een WK voetbal gewonnen had. Echt een vervelende nare blaag is het.
Ja dat ventje indd, heel ze overkomen is al bloed irritant. Tot meneer verliest dan zit hij te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Iemand ervaring met Bobby Moore (98) Heb nu Rudiger en Martinez in de verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:31:
Iemand ervaring met Bobby Moore (98) Heb nu Rudiger en Martinez in de verdediging
Verwacht hetzelfde als met elke andere versie van Moore, prima CB maar heeft iemand nodig die de kopduels voor hem wint.

Prima in 352 etc als CCB icm twee bomen ernaast or als RCB met eem boom als CCB :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Bossie schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:54:
[...]

Verwacht hetzelfde als met elke andere versie van Moore, prima CB maar heeft iemand nodig die de kopduels voor hem wint.

Prima in 352 etc als CCB icm twee bomen ernaast or als RCB met eem boom als CCB :+
De enige eerdere moore die ik had was mega langzaam. dus nooit echt gebruikt. Misschien doe ik deze wel om te kijken hoe hij is ipv Martinez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:15:
[...]

Ja dat ventje indd, heel ze overkomen is al bloed irritant. Tot meneer verliest dan zit hij te huilen.
Precies dat en elke keer als ik die kop van hem zie dan zou je hem het liefst een flinke tik verkopen.. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
Paar avonden Lukaku PTG flippen bleek easy coins. Hier maar eens wat leuks van kopen voor het laatste maandje :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOskfYxO3j8KLgblU0Zd0KXCgfo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i4aVC2edghTCifQtcg4mUaiu.jpg?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door buurman3 op 16-08-2024 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 23:12:
Cruyff is echt geweldig. Moest even een paar potjes aan hem wennen maar hij is echt belachelijk goed.

Had nog 1,6 mil aan coins dus heb Theo gekocht. Die bevalt me ook prima.

[Afbeelding]
Welke versie van Cruijf is dit ? Of een speciale evo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Niet bij stilgestaan, maar in de webapp is mijn FB Gullit EVO van 5*/5* naar 4*/5* gegaan..
Iemand anders hetzelfde?

Nevermind, in game is ie wel 5* / 5*

[ Voor 14% gewijzigd door pacod op 17-08-2024 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:33:
[...]

Welke versie van Cruijf is dit ? Of een speciale evo ?
Dat is zijn GOTG icon kaart, maar ik heb er een evo over heen gedaan dat het een TOTY design kaart wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Vanmorgen in de picks o.a. een duplicate,Messi 99, Zidane 98 en een Nkunku gehaald...
Wat hebben jullie met de TOTY evo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
pacod schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 10:05:
Vanmorgen in de picks o.a. een duplicate,Messi 99, Zidane 98 en een Nkunku gehaald...
Wat hebben jullie met de TOTY evo gedaan?
Heb jij Zidane geprobeerd? Zo ja, wat vind jij ervan? Hij rendeert op een of andere manier niet lekker hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:16:
[...]

Dat is zijn GOTG icon kaart, maar ik heb er een evo over heen gedaan dat het een TOTY design kaart wordt. :)
Enige kaart die ik nog graag wil hebben met dinho dit jaar. Cruijf heeft altijd echt iets extra’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Attentie: mocht je het niet gezien hebben, 84+ x10 is nu herhaalbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:09:
[...]

Enige kaart die ik nog graag wil hebben met dinho dit jaar. Cruijf heeft altijd echt iets extra’s.
Hij zit nog een week in packs. Dus hoop voor je dat je hem nog krijgt!

Ik kreeg hem uit een 89 exchange.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saekerhett
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ClNr5StIaTLXIxP4KVWkU4sSYw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GMAjLUa3nZPMrI5fLgfL0tgp.png?f=fotoalbum_large

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Partypooper schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:45:
[...]

Hij zit nog een week in packs.
Nee hoor, daarna is alles nog een paar weken in packs.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• buurman3
😮

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vv9T8pxZ9QHjgqVPHyuBLtld6PQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vdvKhCg65wUiAct4uRknXO3c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Hier Bellingham uit een 84x10 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Die heb ik al 2x in een 89 exchange gestopt de afgelopen weken
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/v1mBvHc/IMG-4455.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Gaat lekker hier. Net Lucio uit de 84x10 :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Saekerhett
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNnr7XByW7dlZ9YNzdHMvd0Xu3Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/67rdwKNNMLoXY43rpcmf53Gt.png?f=fotoalbum_large

84x10 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
shoombak schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 00:17:
[...]

Die heb ik al 2x in een 89 exchange gestopt de afgelopen weken
[Afbeelding]
Vlgsmij is het een matige kaart ingame. Nog niet mee gespeeld maar fysiek is m.i. meer de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buurman3 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 13:33:
[...]

Vlgsmij is het een matige kaart ingame. Nog niet mee gespeeld maar fysiek is m.i. meer de meta.
Indd die Haaland kaart en Drogba zijn niet te stoppen. Mijn Virgil en Kompany lijken wel kleine kinderen bij die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Eusebio en Lahm voltooid. Beide leuke kaarten om mee te spelen. :)

Dit weekend flinke packluck gehad met spelers zoals Bellingham, Lucio en eerder vanavond nog Theo Hernandez.

Ga hier voorlopig mee spelen. Ben het gegrind wel een beetje zat nu. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ep_sUY-RRc96OvcjQlKaA7zvwuc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1Nkwn7MKDauZROukayROEfS6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:52:
Eusebio en Lahm voltooid. Beide leuke kaarten om mee te spelen. :)

Dit weekend flinke packluck gehad met spelers zoals Bellingham, Lucio en eerder vanavond nog Theo Hernandez.

Ga hier voorlopig mee spelen. Ben het gegrind wel een beetje zat nu. :p

[Afbeelding]
Netjes. Ik zou moet ook een paar SBC’s gaan doen aangezien ik anders maar in een loop blijf zitten mbt recyclen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• buurman3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAmJUg5NzV_Mk39Cj8mx67WH9Y4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pB2hUgyn2YmFSZJQjLzmG9lX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bossie schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 04:50:
[...]

Netjes. Ik zou moet ook een paar SBC’s gaan doen aangezien ik anders maar in een loop blijf zitten mbt recyclen.
Lahm is echt wel een aanrader.
Ik heb PtG Walker, maar vind Lahm wel beter dan hem.
Met een hawk chemistry is hij bijna op alles 99 :)

Gisteren na paar weken vakantie en wat squad battles om XP te grinden, maar besloten Haaland te laten voor wat het is. Ik moet teveel grinden en ga dat niet redden. Het helpt natuurlijk dat ik Drogba heb gepackt die volgens mij redelijk vergelijkbaar is.

Gisteren dus maar weer rivals gaan spelen en je merkt dat veel spelers gestopt zijn.
Knalde van DIV4 in een win-reeks door naar DIV2.

Veel 10x84+ gedaan. Daar kwam wel wat leuke spelers uit: Drogba en Dalglish.
Maldini ook afgerond (absolute aanrader).

Ginola valt wat tegen, redelijk houterig en Butragueno is best wel onzichtbaar.
In de basis start dan ook Futties Werner en Ginola wissel ik tijdens de rust meestel voor Raphina.

Moet even uitvogelen hoe ik Raphina in de basis kan laten starten, want heb geen LM / LW in de overige basis.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:29:
[...]

Lahm is echt wel een aanrader.
Ik heb PtG Walker, maar vind Lahm wel beter dan hem.
Met een hawk chemistry is hij bijna op alles 99 :)

Gisteren na paar weken vakantie en wat squad battles om XP te grinden, maar besloten Haaland te laten voor wat het is. Ik moet teveel grinden en ga dat niet redden. Het helpt natuurlijk dat ik Drogba heb gepackt die volgens mij redelijk vergelijkbaar is.

Gisteren dus maar weer rivals gaan spelen en je merkt dat veel spelers gestopt zijn.
Knalde van DIV4 in een win-reeks door naar DIV2.

Veel 10x84+ gedaan. Daar kwam wel wat leuke spelers uit: Drogba en Dalglish.
Maldini ook afgerond (absolute aanrader).

Ginola valt wat tegen, redelijk houterig en Butragueno is best wel onzichtbaar.
In de basis start dan ook Futties Werner en Ginola wissel ik tijdens de rust meestel voor Raphina.

Moet even uitvogelen hoe ik Raphina in de basis kan laten starten, want heb geen LM / LW in de overige basis.
Speel je met Ginola vanaf de vleugel? Want daar kwam hij bij mij ook niet echt uit de verf. Maar sinds ik met een 4-2-2-2 speel en hem naast Haaland heb gezet, scoort hij aan de lopende band!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:46:
[...]

Speel je met Ginola vanaf de vleugel? Want daar kwam hij bij mij ook niet echt uit de verf. Maar sinds ik met een 4-2-2-2 speel en hem naast Haaland heb gezet, scoort hij aan de lopende band!
Ja, gebruik hem als RCF of als RCAM.
4222 speel ik niet echt.
Kan je deze tactics eens delen, kan ik dat eens proberen.

Overigens net Lucio uit de 84x10 :o

Lastige keuzes achterin met Vidic, Maldini, Renard en nu ook Lucio.
Ga het koppel Maldini en Lucio maar eens proberen.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:58:
[...]

Ja, gebruik hem als RCF of als RCAM.
4222 speel ik niet echt.
Kan je deze tactics eens delen, kan ik dat eens proberen.

Overigens net Lucio uit de 84x10 :o

Lastige keuzes achterin met Vidic, Maldini, Renard en nu ook Lucio.
Ga het koppel Maldini en Lucio maar eens proberen.
Ik gebruik deze 4-2-2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:53

Oxigeon

En zo is dat!

Gistermorgen begonnen met het vaak replayen van de 84x10. Uiteindelijk zit ik nu op onderstaand team. De meeste keren vis ik nu achter het net qua betere spelers. Meeste wat nu voorbij komt is zwakker.

Tevens zijn mijn totw tots ook op. Voor elke keer dat ik de sbc wil doen kost me dit 25k tenzij er een tots of totw inzit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ssY8badHVk8liwarP2-RdpkN3iE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i6eAZfwlqgWTQgOLuHdOjIqF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 19-08-2024 11:56 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oxigeon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:55:
Gistermorgen begonnen met het vaak replayen van de 84x10. Uiteindelijk zit ik nu op onderstaand team. De meeste keren vis ik nu achter het net qua betere spelers. Meeste wat nu voorbij komt is zwakker.

Tevens zijn mijn totw tots ook op. Voor elke keer dat ik de sbc wil doen kost me dit 25k tenzij er een tots of totw inzit.

[Afbeelding]
Dubbele gebruiken in de onbeperkte TOTW player pick.
Kost je dan ook niks.

Af en toe een hoge in de exchange voor wat extra vulling.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-06 22:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKoq4tuRcgUqQJfGy0vXgjgcDX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lr8v9fk7mM4ToasAvebblCch.jpg?f=fotoalbum_large
Heeft iemand hier Gullit? Ik weet niet wat zijn beste positie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
playr2014 schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:29:
[Afbeelding]
Heeft iemand hier Gullit? Ik weet niet wat zijn beste positie is.
Ik heb gebruik hem als aanvallende middenvelder. Jouw team lijkt nu wel heel aanvallend ingesteld (niets mis mee in augustus, trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Ja ik dacht eerst ik gebruik hem als DM maar dat is niet zijn sterkste kant. Ga hem proberen als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:38
Na de vakantie vandaag rivals weer is gespeeld, gelijk div2 in en 7 wins in iets meer als een uurtje. Ginola op cam heerlijk en haaland een cheatcode. Speel nu ook met Cruijff 97 die echt heel lekker gaat ondanks 2 ps+. Zit wat te twijfelen om ginola in de spits te zetten en socrates op cam. Die vond ik de vorige fifa echt top.

En ja, tis weer typisch fifa nu, alle ballen hoog diep of als voorzet op haaland af ofwel dribbelen met eusebio het hele veld door haha

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Partypooper
98 Mbappe uit een 84x10 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDlwPhW0jS5Y9PXJK-VV2yeOyVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cqsLBaAM4rrm3JqCM7pW0FRC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:36
Gisterenavond na 2,5 week ivm vakantie weer FIFA opgestart.

Rivals gestart en 1e 2 potjes genadeloos afgemaakt door de 98 Mbappe's, Ronaldo's etc. etc.
Toegegeven ik was een uurtje binnen na een reis van circa 1300/1400 km, denk dat ik te snel weer wilde haha.

Vervolgens andere dingen gaan doen en 2 uur later op de avond was ik blijkbaar meer in vorm en direct 3 wins achter elkaar gehaald.

Zelf nu bezig met EVO van Desailly naar 96 en EVO van James naar 97.

In vakantie had ik Kompany 97 en Musiala 98 gepacked.

Echte knallers nog niet voor mij bestemd helaas, maar maakt me ook niet uit, nu langzaam aan deze versie uitspelen zonder verwachtingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Sleehond schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 18:49:
Gisterenavond na 2,5 week ivm vakantie weer FIFA opgestart.

Rivals gestart en 1e 2 potjes genadeloos afgemaakt door de 98 Mbappe's, Ronaldo's etc. etc.
Toegegeven ik was een uurtje binnen na een reis van circa 1300/1400 km, denk dat ik te snel weer wilde haha.

Vervolgens andere dingen gaan doen en 2 uur later op de avond was ik blijkbaar meer in vorm en direct 3 wins achter elkaar gehaald.

Zelf nu bezig met EVO van Desailly naar 96 en EVO van James naar 97.

In vakantie had ik Kompany 97 en Musiala 98 gepacked.

Echte knallers nog niet voor mij bestemd helaas, maar maakt me ook niet uit, nu langzaam aan deze versie uitspelen zonder verwachtingen :)
Komen vanzelf en in de tussentijd gewoon sbc doen zoals bijvoorbeeld Maldini, Ginola of Lahm.

Uit hele grind kreeg ik o.a. (alleen noemenswaardig):
Lucio futties
Drogba futties
Carlos Alberto futties
Dalglish PtG
Bobby Charlton PtG
Renard futties
Musiala PtG
De Bruyne PtG
Theo Hernandez PtG

Gewoon 84x10 -> recycle -> repeat

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:48:
[...]

Komen vanzelf en in de tussentijd gewoon sbc doen zoals bijvoorbeeld Maldini, Ginola of Lahm.

Uit hele grind kreeg ik o.a. (alleen noemenswaardig):
Lucio futties
Drogba futties
Carlos Alberto futties
Dalglish PtG
Bobby Charlton PtG
Renard futties
Musiala PtG
De Bruyne PtG
Theo Hernandez PtG

Gewoon 84x10 -> recycle -> repeat
Zo doe ik het ook. Net nog Bellingham eruit! :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Deze is ook niet onaardig :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWGQNEaOepIiifhy3p_12HpMbvM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UcoJc22P8So5EQmUWYddkiAn.jpg?f=user_large

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:46:
Gaat lekker hier. Net Lucio uit de 84x10 :D
Ik pack em ook net, hij is tradable... weet niet of ik em ga verkopen of zal houden... 3.4 miljoen waard nu!
Packte net ook nog 98 De Bruyne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:50:
[...]

Ik pack em ook net, hij is tradable... weet niet of ik em ga verkopen of zal houden... 3.4 miljoen waard nu!
Zou er gewoon mee spelen. Het is toch nagenoeg het einde van de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 22:08:
[...]

Zou er gewoon mee spelen. Het is toch nagenoeg het einde van de game. :)
Klopt maar als ik em verkoop zou ik weer een paar andere kunnen kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Beckham uit de 84x10 :9

Teveel keuze op het middenveld, maar ik denk dat de Bruyne 98 maar naar de bank gaat.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Sn3gG3l schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:50:
[...]

Ik weet niet hoe je team eruit ziet, maar je kan R9 kopen en Maldini SBC gratis doen.

wijze woorden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:08
Ginola, Eusebio, Lahm en Hamm sbc's gedaan de laatste dagen en uit de 84x10 Bellingham, Renard, Karchoui, Theo, Cruyff gepackt en net
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Q8bE07j0VZ97p9DXWMsNhg5EA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x2fdKf9QWrLXDGJKwp66HO9I.jpg?f=fotoalbum_large !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Gisteren ook Beckman uit een 89 Exchange gehaald en net R9 uit de 84*10 😄

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Zo, eindelijk EAFC uitgespeeld.

Gisteren al Beckham, maar vandaag eindelijk de legendarische R9!

Zou echt geen versterking meer voor mijn team weten, dus vind het wel prima zo.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:39:
Zo, eindelijk EAFC uitgespeeld.

Gisteren al Beckham, maar vandaag eindelijk de legendarische R9!

Zou echt geen versterking meer voor mijn team weten, dus vind het wel prima zo.
R9 is voor mij nog de enige die ik graag zou willen. De rest boeit me eerlijk gezegd niet. Maar, ik mag verder sowieso niet klagen met wat ik allemaal gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik wil hier graag nog 98 Ronaldo, 98 Cruijff en 98 Mbappé en dan kan ik voor de fun de overgebleven SBC's wel doen. Vorig jaar had ik de hele top 30 van spelers gepackt, zonder uitzondering :P

Die 85x10's zijn trouwens wel aanmerkelijk beter heb ik het idee, ik hoop dat die volgende week ook onbeperkt herhaalbaar worden.

Edit: oh, doe 99 Van Dijk ook maar als het kan, en 99 Messi dan ook maar.

[ Voor 10% gewijzigd door Saekerhett op 20-08-2024 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Vandaag aardig wat 84X10 zitten doen

Niet heel veel soeps:

Ljungberg 96
Hierro 96
Todibo 97
Salah 94

Rest dus lager dan dat en niet interessant....

Nu Desailly 97 en James 98 evo afronden vanavond.

Speelt verder dikke prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j1o5_OKafKJj9ZRpZZwB-YffLfY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pusBnnlwcw4LpymiiQns9SPR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Sleehond op 20-08-2024 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Sleehond schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 17:08:
Vandaag aardig wat 84X10 zitten doen

Niet heel veel soeps:

Ljungberg 96
Hierro 96
Todibo 97
Salah 94

Rest dus lager dan dat en niet interessant....

Nu Desailly 97 en James 98 evo afronden vanavond.

Speelt verder dikke prima.

[Afbeelding]
Gebruik je fodder voor de Maldini sbc. Die is echt waanzinnig goed

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Lucio verkocht voor bijna 3.5 miljoen. Eens kijken wat ik nu ga kopen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo de speler die ik haal graag wou hebben binnen ! Cruijff , vanochtend kunnen kopen door die enorme prijs drop !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Maldini beter dan Ruben Dias?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Saekerhett
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ceS0jE29F_fmNT2LB7dlLyaN1fM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tDsS7GVioawlhdtV7VVkMtsv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik wil graag nog VVD MYM en Cruyff GOTG. Verder heb ik ook alles al binnen wat ik had gewild….met sommige zal ik nooit mee spelen denk ik :-)

Momenteel speel ik hiermee en win verassend genoeg potjes in de 3e divisie. Verdedigen kan ik nog steeds niet, maar scoor wel meer…in deze formatie.

Met op de bank Messi 99, Jairzinho 98, Mbappe 98, Kompany 97, Karchaoui 99, Zidane 98, Bellingham 98

R9 is een cheatcode met 8 potjes waarvan 4 gestart op d bank vanwege objective met 13 goals en 6 assists. Alles in de 1 op 1 is een goal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bWhADJo9wlWoTlThMr1z2kkxnAY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ry7Qa31n2Yo5VCguEOhzhsHh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door pacod op 21-08-2024 06:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saekerhett
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HfH8TNnwQLutUQbgFb1kyXeWr-0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qFXyYTD92m6TtksiRcXdGv0k.png?f=fotoalbum_large

Volgende :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Desailly EVO klaar
James EVO klaar

Pack net Karchaoui 99 en daarna Llorente 97 achter elkaar uit 84x10

Verdediging is wel insane zo wat mij betreft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUVMcQcZ9TgT30wdJ9jioJu8zHQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zzaxq91NPDsIBubUR73v4Zpg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 21:54
Voor wie ze nog niet heeft: doe zeker de objectives om Swanson te halen! Super kaart!
Reacties op Futbin liegen er niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

lasharor

7 december 2004

Volgens mij heeft onderhand iedereen een variate van hetzelfde team. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6SlWzTN6bMri5NivZnRccpZ0Xc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Ve4S7atzpFSgvPLnzb4sh7x.png?f=fotoalbum_large

Zie ook nog de screenshots van vorig jaar. Toen was er naar mijn idee nog iets minder variatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrnsy64Hp1JRo00mdPtqmm8sZgw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sy4MhFJY6OiJ1kckENHwwHKv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
lasharor schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:16:
Volgens mij heeft onderhand iedereen een variate van hetzelfde team. [Afbeelding]
Ik vind dat er nog wel wat variatie is. Vorig jaar was het erger. Als ik naar jouw team kijk, hebben we 4 spelers hetzelfde. Alhoewel ik de Beckham of Mbappe er ook meteen in zou zetten als ik ze zou hebben.

Misschien dat ik Haaland of Modric nog inbreng ipv Ginola en of Messi, maar dat ligt eraan of ik 4321 of 4222 wil spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RoVydgz2YJQSekqtoMC1BlgqTu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HyVhfjhpVydArxtq2pEB3SMF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 21:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYXY5TF80unkEVFNr54AGxd3Hzk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/urRFDLWtv8bsN64upGXMXx8W.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team.
Pas beginnen spelen in mei.
Op de bank heb ik nog Zidane, Vieira, Touré, Dybala, Renard, Garrincha, Dimarco en Lukaku.

Oeps, Puskas en James werden per ongeluk gewisseld van plaats.

[ Voor 5% gewijzigd door Drossie op 21-08-2024 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 13:53:
[...]

Ik vind dat er nog wel wat variatie is. Vorig jaar was het erger. Als ik naar jouw team kijk, hebben we 4 spelers hetzelfde. Alhoewel ik de Beckham of Mbappe er ook meteen in zou zetten als ik ze zou hebben.

Misschien dat ik Haaland of Modric nog inbreng ipv Ginola en of Messi, maar dat ligt eraan of ik 4321 of 4222 wil spelen.

[Afbeelding]
Hoe zijn Ginola en Eusebio?

Als je zou moeten kiezen, welke zou je nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 18:13:
[...]

Hoe zijn Ginola en Eusebio?

Als je zou moeten kiezen, welke zou je nemen?
Nog niet veel met Eusebio gespeeld. Maar ik denk dat hij net beter is als spits.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 11:18

allstarted1

WTRFTS

Eergisteren gekocht - vandaag gepackt, haha 😜

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CcJ4g-oGDku4vArxo3hUoOz_fs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/40Ipq2HWbx1yMcA9oybnYmZU.png?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
allstarted1 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:06:
Eergisteren gekocht - vandaag gepackt, haha 😜

[Afbeelding]
Zit ook de hele tijd te twijfelen om 'm te kopen. Maar hoopte ook 'm te packen. Maar dan moet ik 'm toch eerst kopen begrijp ik. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 11:18

allstarted1

WTRFTS

Moody2204 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:33:
[...]

Zit ook de hele tijd te twijfelen om 'm te kopen. Maar hoopte ook 'm te packen. Maar dan moet ik 'm toch eerst kopen begrijp ik. :+
Zo werkte het voor mij al met Cruijff, Musiala, De Bruyne, Kante TOTT en meer 😂.

Volgende aankoop Bellingham en/of Theo Hernandez dan maar.. 😃

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buurman3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oS9O-bqVQ5zw6kivtrf6vRsKlZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EBm83pV37T2GQMYZXjrNWexp.jpg?f=fotoalbum_large

Mijlpaaltje 😅 Nooit eerder gehaald sinds Fifa 19
Pagina: 1 ... 68 ... 70 Laatste