Hier allebei beroerd- net zoals de twee eerder in de week. Alleen maar GOTG icons, die of waardeloos zijn, of die ik al had. Ballack als beste, en die haalt de reservebank geeneens. Dan toch maar Kaka gaan bouwen.Partypooper schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 19:56:
2 icon picks gedaan. Eerste was beroerd te noemen. Tweede kreeg ik GOTG Maldini.
Hier ook Ballack naar Solksjaer genomen ivm rating voor SBC’s.heron schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:50:
[...]
Hier allebei beroerd- net zoals de twee eerder in de week. Alleen maar GOTG icons, die of waardeloos zijn, of die ik al had. Ballack als beste, en die haalt de reservebank geeneens. Dan toch maar Kaka gaan bouwen.
Hoop vooral op een leuke SBC voor achterin (en dan geen Maguire )
Ik start nu vaak met 3 middenvelders en dan gaat Rodri naar Center CB in 3/5 atb.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Aangezien er veel laffe 94-95 futties kaarten zijn verwacht men hier een evo voor. Vorig jaar waren de futties ratings hoger 97-99. Toen bestonden er nog geen evo's. Dus nog ff vasthouden 👍
Doe ik ook idd... en heb zo belachelijk veel fodder wat ik nergens kwijt kan dat ik er tog niks mee doe. Ja dubbele exchangen vanuit de 84x10buurman3 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:52:
Aangezien er veel laffe 94-95 futties kaarten zijn verwacht men hier een evo voor. Vorig jaar waren de futties ratings hoger 97-99. Toen bestonden er nog geen evo's. Dus nog ff vasthouden 👍
Hoop echt op een lucio of kompanen futties ofzoBossie schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:59:
[...]
Hier ook Ballack naar Solksjaer genomen ivm rating voor SBC’s.
Hoop vooral op een leuke SBC voor achterin (en dan geen Maguire )
Ik start nu vaak met 3 middenvelders en dan gaat Rodri naar Center CB in 3/5 atb.
Ik kwam er niet meer doorheen, ben op een gegeven moment zelfs 87 en lagere dupes gaan discarden, zat met 1200 kaarten in de club 😅Augy schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 09:59:
[...]
Doe ik ook idd... en heb zo belachelijk veel fodder wat ik nergens kwijt kan dat ik er tog niks mee doe. Ja dubbele exchangen vanuit de 84x10
Nu goede voorraad voor dagelijkse reeks 84x10 en hopelijk goede speler sbc's
Blijf hier toch wel uitkomen op 4-2-4, werkt fantastisch met de huidige goede kaarten in het spel. Lekker aanvallen en doelpunten maken.
Hierbij opstelling en wissels.
Vandaag Kimmich 96 uit Rivals Rewards.
Alonso en Kimmich met high/high werkt wel lekker vooralsnog op het middenveld. Olmo beetje tussen middenveld en aanval in. Ansu de diepte in.
:strip_exif()/f/image/sNbrfRF9RB8fWHorOjKW9VH4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S0hQu1KonZ1oqHVx122affv3.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierbij opstelling en wissels.
Vandaag Kimmich 96 uit Rivals Rewards.
Alonso en Kimmich met high/high werkt wel lekker vooralsnog op het middenveld. Olmo beetje tussen middenveld en aanval in. Ansu de diepte in.
:strip_exif()/f/image/sNbrfRF9RB8fWHorOjKW9VH4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S0hQu1KonZ1oqHVx122affv3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gc5sx0jVrNg9SmgOZ7T8lNht.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha dat doe ik idd ook al een tijdje, werd zo liep van een umtiti of gomez thunderstruck en kwam al bijna niet door de 89 exchanges heen hahabuurman3 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:02:
[...]
Ik kwam er niet meer doorheen, ben op een gegeven moment zelfs 87 en lagere dupes gaan discarden, zat met 1200 kaarten in de club 😅
Net 3 potjes rivals gedaan, gatverdamme wat een tegenstanders. Oeverloos rondtikken en achterin hangen, verdedigend spelen, kort draaien en dribbelen en skillmoves vanaf de middenlijn. Was er wel weer klaar mee voor vandaag dus snel uitgezet
Denk jeetje, je speelt met top tier kaarten, ga is leuk voetballen. Doe is gek: maak plezier
Overigens gakpo uit de rewards, niet gek maar geen basis
Tja, de kaartjes veranderen maar de mentaliteit van de tegenstander niet.Augy schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:49:
[...]
Haha dat doe ik idd ook al een tijdje, werd zo liep van een umtiti of gomez thunderstruck en kwam al bijna niet door de 89 exchanges heen haha
Net 3 potjes rivals gedaan, gatverdamme wat een tegenstanders. Oeverloos rondtikken en achterin hangen, verdedigend spelen, kort draaien en dribbelen en skillmoves vanaf de middenlijn. Was er wel weer klaar mee voor vandaag dus snel uitgezet
Denk jeetje, je speelt met top tier kaarten, ga is leuk voetballen. Doe is gek: maak plezier
Overigens gakpo uit de rewards, niet gek maar geen basis
Lucio zal binnenkort wel als kaartje of SBC komen aangezien er een trend is om snel nieuwe kaartjes voor populaire evo keuzes te brengen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat bracht mij al aan het twijfelen om de Lucio evo te doenBossie schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:56:
[...]
Tja, de kaartjes veranderen maar de mentaliteit van de tegenstander niet.
Lucio zal binnenkort wel als kaartje of SBC komen aangezien er een trend is om snel nieuwe kaartjes voor populaire evo keuzes te brengen.
Hier keuzestress omtrent de aanval, de keuze is inmiddels belachelijk reuze
- Mbappe TOTS
- R9 TOTY
- CR7 TOTY
- Al Owairan
- Hansen Futties
- Jairzinho
- Ribery
- Butra futties
- Griezman Path to Glory
- Kaka Futties
- Benzema Futties
- Puskas
- Dybala
- Auba
etc etc
En daarnaast nog veel meer van ratings 95 - 97
Het is mijn verdediging die wel een "upgrade" kan gebruiken, vooral met de wingers kan ik niet altijd vinden.
/f/image/eZnWeCub1kEKVuH1J7NpmhcX.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind Navas als rechtsachter wel erg goed, maar ik speel ook veel opkomende backs.pacod schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:51:
[...]
Dat bracht mij al aan het twijfelen om de Lucio evo te doen
Hier keuzestress omtrent de aanval, de keuze is inmiddels belachelijk reuze
- Mbappe TOTS
- R9 TOTY
- CR7 TOTY
- Al Owairan
- Hansen Futties
- Jairzinho
- Ribery
- Butra futties
- Griezman Path to Glory
- Kaka Futties
- Benzema Futties
- Puskas
- Dybala
- Auba
etc etc
En daarnaast nog veel meer van ratings 95 - 97
Het is mijn verdediging die wel een "upgrade" kan gebruiken, vooral met de wingers kan ik niet altijd vinden.
[Afbeelding]
Is Modric sbc de moeite waard als ik deze al heb? Loopt morgenavond af zag ik.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VPNQ4OMWjAUj48fmI3yH9qWR.jpg?f=user_large)
Met de hoeveelheid gratis hoge fodder is Modric redelijk een no brainer 😉buurman3 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:28:
Is Modric sbc de moeite waard als ik deze al heb? Loopt morgenavond af zag ik.
[Afbeelding]
wijze woorden
Mee eens maar is het een verbetering tov Bentancur, Frenkie of Valverde? Vergelijkbare kaarten m.i.Valandil schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:21:
[...]
Met de hoeveelheid gratis hoge fodder is Modric redelijk een no brainer 😉
Ik heb heel lang met werner 92 gespeeld
Super fijne kaart
Nu ik werner futties sbc heb gedaan is de kaart echt drama ,heel houterig slechte loop acties
Meer mensen deze kaart gedaan en zelfde probleem
Hen zelfde beetje met kaka
Super fijne kaart
Nu ik werner futties sbc heb gedaan is de kaart echt drama ,heel houterig slechte loop acties
Heb er eigenlijk nog nooit bewust naar gekeken maar zie nu in de companion app dat ik 5500 spelers in mijn club hebbuurman3 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 10:02:
[...]
Ik kwam er niet meer doorheen, ben op een gegeven moment zelfs 87 en lagere dupes gaan discarden, zat met 1200 kaarten in de club 😅
Hier hetzelfde. Vind hem erg tegenvallen en die dingen die jij noemt herken ik ook terug.Markvd1984 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 12:07:
Ik heb heel lang met werner 92 gespeeld
Super fijne kaart
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik heb zoveel keuze voorin.... Ben weleens nieuwsgierig wie van deze spelers jullie als aanvallers zouden gebruiken. Denk zelf een lichte voorkeur te hebben voor Butragueno, Mbappé en Dybala.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YBcVwerh5qesguojU2dhMmZF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dNnydDErFtbLmSVYrpxVhqX6.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OrlwoJA61fW5wcaMtcTPUTvA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YBcVwerh5qesguojU2dhMmZF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dNnydDErFtbLmSVYrpxVhqX6.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OrlwoJA61fW5wcaMtcTPUTvA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zLfDAOYdbysh01byMUfauiVx.jpg?f=user_large)
Ik heb een poosje met de combinatie TOTS Mbappe (ST) Butra (RCF) en Weghorst (LCF) gespeeld. Dat was leuk te noemen en speelde prima.Moody2204 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:53:
Ik heb zoveel keuze voorin.... Ben weleens nieuwsgierig wie van deze spelers jullie als aanvallers zouden gebruiken. Denk zelf een lichte voorkeur te hebben voor Butragueno, Mbappé en Dybala.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Qua stats zijn tijdens Futties veel kaarten vergelijkbaar.buurman3 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 11:40:
[...]
Mee eens maar is het een verbetering tov Bentancur, Frenkie of Valverde? Vergelijkbare kaarten m.i.
Gewoon doen en als hij niet bevalt, geen man overboord. Zoveel kost deze kaart ook weer niet.
Met de 84x10 heb je deze kaart zo gedaan. Anders een prima bankzitter.
Maar om je vraag te beantwoorden: ik heb slechts een wedstrijd met hem gespeeld en ivm vakantie al een paar weken geen EAFC aangeraakt. In deze ene wedstrijd scoorde Modric een hatrick als aanvallende CM, dus JA ik zou hem zeker aanraden, maar mijn ervaring met hem is slechts 1 wedstrijd.
EA FC loopt op zijn einde, dus gewoon doen en gebruiken. Minimale verschillen ga je echt niet merken. Hooguit een bodytype.
wijze woorden
Zo, Eto’o. 32 teams. Even rustig aan doen EA!
Uit welke pakketje?pacod schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:08:
Ik heb mijn nieuwe centrale verdediger binnen
[Afbeelding]
Bedenk me net dat ik ook nog 98 rated Darwin Nunez heb. Zoveel keuze voorin. Ik ga Eto'o dan ook maar niet doen en 32 teams vind ik niet veel, maar veels te veel.Partypooper schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:32:
[...]
Ik heb een poosje met de combinatie TOTS Mbappe (ST) Butra (RCF) en Weghorst (LCF) gespeeld. Dat was leuk te noemen en speelde prima.
Wanneer eindigt Champs tegenwoordig maandagochtend?
Hier Alaba, heb erg lang met zijn 93 evo gespeeld.pacod schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:08:
[Afbeelding]
Hier ook Alaba. Maar eens kijken of die beter is dan Rudi, Araujo, Toty VVD... kan hij naast Rio die ik aan het evo-en ben. Die heeft ook een nieuwe kaart, zag ik. Maar die zal wel onbetaalbaar zijn.Bossie schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 08:00:
[...]
Hier Alaba, heb erg lang met zijn 93 evo gespeeld.
Valt best meeheron schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:06:
[...]
Hier ook Alaba. Maar eens kijken of die beter is dan Rudi, Araujo, Toty VVD... kan hij naast Rio die ik aan het evo-en ben. Die heeft ook een nieuwe kaart, zag ik. Maar die zal wel onbetaalbaar zijn.
/f/image/FSNikyG5G1W39E3DHLhAmLBb.png?f=fotoalbum_large)
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Vandaag PTG Griezzman en Havert gepakt. Aan de prijs te zien moeten deze in basis denk ik. Op welke positie komt Havertz het beste uit? En net Davies ook nog🤷🏻♂️
[ Voor 32% gewijzigd door llovesoccerx7 op 03-08-2024 20:54 ]
Martinez doet het echt uitstekend bij mij maar heb Cech ook gepakt maar eens testen dan.Augy schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:13:
Na 3x cech (wat echt een toppert is in de goal overigens) een echte klapper hier
[Afbeelding]
Iemand nog een idee voor een leuke spits? Budget maximaal 1,3 miljoen. Komt dan met Butra en Mbappe in het team.
Zat zelf te denken aan CR7 TOTS. Maar die was gisteren stuk goedkoper.
Toure trouwens voltooid, ben benieuwd!
Zat zelf te denken aan CR7 TOTS. Maar die was gisteren stuk goedkoper.
Zou een lange slunger erin zetten die wat sterker is maar toch sneller. Sorloth type. En anders Hernan Crespo icon, Lautaro Martinez, TOTY Haaland?Partypooper schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:34:
Iemand nog een idee voor een leuke spits? Budget maximaal 1,3 miljoen. Komt dan met Butra en Mbappe in het team.
Zat zelf te denken aan CR7 TOTS. Maar die was gisteren stuk goedkoper.![]()
Crespo heb ik niet gedaan. Lautaro is buiten budget helaas en Haaland zou nog een optie kunnen zijn. Wel zijn TOTS dan.Lashrom schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 21:30:
[...]
Zou een lange slunger erin zetten die wat sterker is maar toch sneller. Sorloth type. En anders Hernan Crespo icon, Lautaro Martinez, TOTY Haaland?
Ja of ik moet aan Eto’o beginnen.
5 wedstrijden met z'n loan gespeeld. Ik vond hem enorm tegenvallen voor de tijd en fodder die je erin moet steken, voor 2,5mio verwacht ik echt een kaart die het verschil maaktPartypooper schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:07:
[...]
Crespo heb ik niet gedaan. Lautaro is buiten budget helaas en Haaland zou nog een optie kunnen zijn. Wel zijn TOTS dan.![]()
Ja of ik moet aan Eto’o beginnen.
Hmmm dan denk ik dat ik op jouw mening af ga en hem maar niet ga doen. Las op Reddit en Futbin ook al wisselende verhalen.Augy schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:37:
[...]
5 wedstrijden met z'n loan gespeeld. Ik vond hem enorm tegenvallen voor de tijd en fodder die je erin moet steken, voor 2,5mio verwacht ik echt een kaart die het verschil maakt
Nice!! Maar kom je nog wel buiten? ;-)playr2014 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 10:10:
[Afbeelding]
Futties Haaland is binnenben erg benieuwd.
Ik pack hem ook net. Hoe speelt die?pacod schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:08:
[Afbeelding]
Ik zou de 2 CB's upgradenllovesoccerx7 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:34:
[Afbeelding]Wie kan hier nog aan toevoegen voor 1M? Ik ga Toure nog doen voor Modric denk ik.
Dan ga ik eens kijken voor vervanging van VVD. Ik vind Koeman zeer sterk spelen tot nu toe laat weinig liggen.
Doku en David uit de wl rewards pp 95+
Doku 1,4 mil waard zie ik ,ben benieuwd
Doku 1,4 mil waard zie ik ,ben benieuwd
Zojuist TOTT Martinez van Inter gepackt. Iemand ervaring hiermee? Beter dan weghorst of Alvarez 98?
Denk dat het een beetje een zelfde type speler is als Alvarez. Dus zou het gewoon testen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:48:
Zojuist TOTT Martinez van Inter gepackt. Iemand ervaring hiermee? Beter dan weghorst of Alvarez 98?
Ben nog steeds bezig om hem te krijgen😂
Ja, als ik hem zo met iemand kon traden of kon geven had je hem zo kunnen krijgen van me..llovesoccerx7 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 09:53:
[...]
Ben nog steeds bezig om hem te krijgen😂
Stones uit de rival rewards, niet gek een cv van 1,5 mio
Zondag ook Garincha binnen en dan allemaal vanuit turkije zonder te spelen haha (xp rivals en sb). Bij thuiskomst nog 3 dagen voor haaland (1500xp makje)
Zondag ook Garincha binnen en dan allemaal vanuit turkije zonder te spelen haha (xp rivals en sb). Bij thuiskomst nog 3 dagen voor haaland (1500xp makje)
[ Voor 58% gewijzigd door Augy op 08-08-2024 11:19 ]
Ik ben al een weekje weg, ondanks dat een beetje grinden leuk is op de telefoon (het is eigenlijk gewoon een gokkast app), acht ik de kans klein dat ik daadwerkelijk nog met mijn spelers zal geen spelenAugy schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:18:
Stones uit de rival rewards, niet gek een cv van 1,5 mio
Al deze vrijwel 99 stats kaartjes zorgen er natuurlijk wel voor dat Fifa 25 dadelijk weer heerlijk traag gaat aanvoelen
Maldini is echt een beest. Zowel op CB of als LB stay back is die echt heel erg goed voor mij.Lashrom schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:04:
Al weken niet gespeeld en alleen maar op de app sbc's zitten te grinden. Niet echt succes behalve een Maldini'tje. Toch gek dat ie 2 mio waard is ondanks dat zijn playstyles niet geweldig zijn. Uiteindelijk toch EAFC beeindigen met de volgende team:
[Afbeelding]
Ik gebruik hem nu LB omdat ik Futties Kompany ergens vorige week gepackt had en wilde proberen. (ook een erg goede kaart trouwens)
Hoe bevalt futties kompany ? Packte hem gister.Partypooper schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:20:
[...]
Maldini is echt een beest. Zowel op CB of als LB stay back is die echt heel erg goed voor mij.
Ik gebruik hem nu LB omdat ik Futties Kompany ergens vorige week gepackt had en wilde proberen. (ook een erg goede kaart trouwens)
Moet nu kiezen tussen futties company, Virgil tots en Rudiger. Denk toch dat Rudiger naar de bank gaat.
Ik heb zelf niet met Rudiger gespeeld. Maar anticpate +, intercept + en quick step + is echt een geweldige combinatie op CB. Ik vind het een fijne verdediger om mee te spelen.Traeces schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 16:36:
[...]
Hoe bevalt futties kompany ? Packte hem gister.
Moet nu kiezen tussen futties company, Virgil tots en Rudiger. Denk toch dat Rudiger naar de bank gaat.
Gaat EA nog een keer die totw / tots eis droppen bij die 84x10 of 85x10 sbc pfff.
Zo alle jezus. Ik ga hem zeker wel doen, maar die requirements voor Ginola zijn behoorlijk pittig wel.
Walker uit de 84x10 , maar eens uitproberen of hij beter is dan Cafu !
Musiala TOTT uit een 84x10
Lekkere polls, behalve wat fodder futties nog niet noemenswaardige hier..
Snel berekend dat ik minimaal 11 squads van ginola al kan doen, denk maar eens aan beginnen aan de rand van 't zwembad. Jammer dat ie geen press proven heeft maar inception was erg positief.
Mia hamm komt ook nog maar daar heb k niet zoveel mee
Snel berekend dat ik minimaal 11 squads van ginola al kan doen, denk maar eens aan beginnen aan de rand van 't zwembad. Jammer dat ie geen press proven heeft maar inception was erg positief.
Mia hamm komt ook nog maar daar heb k niet zoveel mee
[ Voor 24% gewijzigd door Augy op 10-08-2024 08:30 ]
Hoe speel je ingame?Traeces schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 10:41:
[Afbeelding]
Gister Battle en Walker gepackt, directe upgrades dus prima!
Toure afgerond, heerlijk die twee krachtpatsers op het middenveld
4321 maar neig nu ik elite speel meer naar 442, merk dat ik daar meer uit haal. Mac allister kan ook prima op links buiten.
Ben ook van 4321 overgestapt naar 41212 wel keer fijn 2 spitsen en alles kort op elkaarTraeces schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 11:55:
[...]
4321 maar neig nu ik elite speel meer naar 442, merk dat ik daar meer uit haal. Mac allister kan ook prima op links buiten.
Ik heb niet eens zin om Ginola te doen wat een squads
Mia Hamm is nog veel erger.llovesoccerx7 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:47:
Dat is een hele leuke kaart om mee te spelen!Sleehond schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:22:
Na Kompany 97 nu ook Musiala 98 erbij, nice!
[Afbeelding]
Dat is mijn 'probleem' ook. Ik heb denk ik wel genoeg fodder om al een heel eind te komen, maar ik heb gewoonweg geen zin in die lange grinds met maar kaartjes rouleren in sbc's.llovesoccerx7 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:47:
Heb Butragueno en Touré gedaan, het is goed zo.
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 11-08-2024 10:35 ]
Speel momenteel hiermee en dan heb ik ongeloofelijk veel goede spelers waarmee ik nog niet eens gespeeld heb.
Haaland is zoals bekend een beest, maar Hansen is misschien wel de beste winger in het spel! Zodra ik grip verlies in de best aanvallende team switch ik naar 4-3-2-1 met Hansen op middenveld.
Onlangs Ruben Dias en Walker gepackt… met name de laatste was mijn missing link!
Haaland is zoals bekend een beest, maar Hansen is misschien wel de beste winger in het spel! Zodra ik grip verlies in de best aanvallende team switch ik naar 4-3-2-1 met Hansen op middenveld.
Onlangs Ruben Dias en Walker gepackt… met name de laatste was mijn missing link!
/f/image/CAKUjfaWS3IbKHwcWgcoKFEQ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door pacod op 11-08-2024 10:56 ]
Hier het zelfde, voor +/- een maand geen trek om zoveel moeite in de game nog te steken.llovesoccerx7 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:47:
Hier ook hetzelfde , ik vind het leuker om heel veel pp te spammen en daar komt genoeg leuks uit. Een VVD 99 zou tof zijn, maar heb verder geen grote wensen. Als er een repeatable 85x10 is het makkelijker en sneller… maar nu de grind niet waard.Traeces schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:12:
[...]
Hier het zelfde, voor +/- een maand geen trek om zoveel moeite in de game nog te steken.
Ik had ook weinig zin om Ginola te voltooien. Maar ja, kreeg telkens dupes uit 82+ player picks. Dan maar voltooien.
Als er dadelijk eens een regenachtige dag of veel zinloze meetings zijn dan is zn SBC snel gedaan.Partypooper schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:32:
Ik had ook weinig zin om Ginola te voltooien. Maar ja, kreeg telkens dupes uit 82+ player picks. Dan maar voltooien.
Persoonlijk heb ik geen idee of ik deze ga doen, het is niet de positie waar ik nu meteen in wil investeren.
Lekkere ochtend gehad hier:
- Camavinga PTG uit de 94+ van de SB Rewards
- Henry GOTG uit een 82+
- Nico Williams uit een 92+ pick
Ginola gisteren afgerond en speelt echt heerlijk - vlot kunnen doen ook, met de 82+ grind en nog een hoop TOTT-fodder in de club. Hamm sla ik over, of de packweight en 85+ moet nu echt unlimited worden (vorig jaar hadden we die al).
Enige spelers die ik nog first owner wil zijn De Bruyne en Musiala TOTT. Zidane GOTG mag ook nog. Heb nog 2.7 miljoen en ze zullen nog wel in prijs zakken, dus als ik ze niet uit de packs haal, dan pik ik ze binnenkort wel op
Tip voor wie met Serie A speelt: Barella. Een van de beste middenvelders waarmee ik heb gespeeld. Zit echt overal bij. Cheap best voor 140K.
En de tussenstand in het Prem-team voor nu (met Garrincha als verstekeling
):
- Camavinga PTG uit de 94+ van de SB Rewards
- Henry GOTG uit een 82+
- Nico Williams uit een 92+ pick
Ginola gisteren afgerond en speelt echt heerlijk - vlot kunnen doen ook, met de 82+ grind en nog een hoop TOTT-fodder in de club. Hamm sla ik over, of de packweight en 85+ moet nu echt unlimited worden (vorig jaar hadden we die al).
Enige spelers die ik nog first owner wil zijn De Bruyne en Musiala TOTT. Zidane GOTG mag ook nog. Heb nog 2.7 miljoen en ze zullen nog wel in prijs zakken, dus als ik ze niet uit de packs haal, dan pik ik ze binnenkort wel op
Tip voor wie met Serie A speelt: Barella. Een van de beste middenvelders waarmee ik heb gespeeld. Zit echt overal bij. Cheap best voor 140K.
En de tussenstand in het Prem-team voor nu (met Garrincha als verstekeling
:strip_exif()/f/image/K4mIzGX0jaV9t8qH0Pb1j5kh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dalglish uit een 82+ player pick. Doku uit de 92+ en De Bruyne uit een x27 exchange.
Al met al weer wat spelers om te proberen
Al met al weer wat spelers om te proberen
Net Zico gepackt uit de icon pick, lekker speler in een vrije rol op CAM.
Merk sinds ik naar 4222 geschakeld ben, het weer een stuk beter loopt. Net 5 achter elkaar gewonnen in Elite, waar ik eerst vooral zelf tikkies kreeg haha.
Heb over Toure mijn serieuze twijfels, vind hem bijzonder zwak in duels…. Zeker tov Rice.
Merk sinds ik naar 4222 geschakeld ben, het weer een stuk beter loopt. Net 5 achter elkaar gewonnen in Elite, waar ik eerst vooral zelf tikkies kreeg haha.
Heb over Toure mijn serieuze twijfels, vind hem bijzonder zwak in duels…. Zeker tov Rice.
Zico als een aanvallende cm in een 4321 is ook fijnTraeces schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 16:57:
Net Zico gepackt uit de icon pick, lekker speler in een vrije rol op CAM.
Enige nadeel is een klein beetje zijn stamina. Verder echt een hele leuke kaart om mee te spelen!
Wissel altijd mijn volledige aanval rond minuut 60, dus dat is geen probleemPartypooper schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 17:22:
[...]
Zico als een aanvallende cm in een 4321 is ook fijn![]()
Enige nadeel is een klein beetje zijn stamina. Verder echt een hele leuke kaart om mee te spelen!
Hoop echt nog op dinho uit de icon picks.
Vanavond 99 Sawa uit de nieuwe pick en uit de meest random 89 Exchange deze man:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P09krvRLzwnBT0YmzToahmhJ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P09krvRLzwnBT0YmzToahmhJ.jpg?f=user_large)

Gvd EA Ben met de icon sbc bezig , eerste Squad ingeleverd en jaar hoor foutmelding en sbc pleite./f/image/VkoQXM0V0XxD96ozYW9TsN8u.png?f=fotoalbum_large)
Lekkere pull !
/f/image/VkoQXM0V0XxD96ozYW9TsN8u.png?f=fotoalbum_large)
Lekkere pull !
[ Voor 64% gewijzigd door Traeces op 11-08-2024 22:47 ]
Haha die heb ik met Ronaldinho z'n 94, thuis maar even kijkenpacod schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:34:
Oh ik heb Gullit 94 Fut Birthday.....275K voor een evolutions naar een 97 versie!
Ik heb die Evolutions vanochtend ook gedaan, bevalt primapacod schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:34:
Oh ik heb Gullit 94 Fut Birthday.....275K voor een evolutions naar een 97 versie!
Die evo lijkt de moeite waard. Gezien mijn coin balance (1.3M) de enige manier om een versie van Ronaldinho van de markt te kopen en mee te spelen die mee kan komen met de power curve. Dan heb je voor 1 miljoen een 97 Dinho
Boom, Futties Sawa uit de PP
Hier, omdat ik toch nog vakantie heb, toch maar gezwicht om Ginola te doen. Kon 'm volledig uit mijn club doen, zoveel fodder had ik!
Zou de evo van r9 94 de moeite waard zijn naar 97 ?