Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
Ja die Wout brengt wel wat extra’s, je moet er niet mee gaan dribbelen :D maar in de lucht, in duels en in de afronding is het echt een baas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 17:21
Sn3gG3l schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:18:
[...]

Is wel een enorme cultheld maar heb nu puskas en memphis als backup. Komt er na deze week trouwens nog een nieuw seizoen of was dit het?
Nog een nieuw seizoen. Met de Futties en nog nieuwe hero's. Level 40 krijg je Haaland 99 Futties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Theo vandaag gekocht. Bevalt me tot zover erg goed.

Team nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_6efzz1B1mZxtSrJzmeY5DkB5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mjKuZc1Avp8zcnjENYhCbScq.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame speel ik 4321.

Lol, kreeg uit een 78x2 Pedri PTG. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Partypooper op 11-07-2024 20:48 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 potjes rivals gespeeld, 4 potjes met constant het bekende rode knipperlichtje.

Volgens mij was het laatste potje tegen iemand van hier ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
Bossie schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:03:
4 potjes rivals gespeeld, 4 potjes met constant het bekende rode knipperlichtje.

Ook wat rivals gespeeld maar had geen knipperende icons.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Tkh0D28/IMG-4226.jpg

Toch nog wat packluck gehad zo richting het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 14:05:
[...]

Ook wat rivals gespeeld maar had geen knipperende icons.
Hier al weken op rij helaas, het is gewoon een dingetje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:05

Tussen half 12 en 12:20 even 3 potjes gespeeld. Geen problemen met knipperende icoontje deze x. 2 wedstrijden makkelijk gewonnen met rq, 1 smerig verloren in minuut 90 door cr7 die door m'n verdediging kapte en draaide haha.

Voorhoede puskas, nunez, zico gaat wel lekker met Zidane, kroos en bentacur erachter :)

Erg benieuwd wanneer nunez z'n upgraden naar 98 krijgt

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 12-07-2024 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44

waar verschijnt dat rode knipperlichtje? (misschien een goed teken dat ik het niet weet.....)

heb je een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buurman3 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:05:
[...]

waar verschijnt dat rode knipperlichtje? (misschien een goed teken dat ik het niet weet.....)

heb je een screenshot?
in het midden/boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
deze? gelukkig nooit gezien. maar wel kut!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1y1kjYZm2t_UO2QcA9TZqFG82Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/erw8bLVahDLL1InMC4bXE7vB.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het speelt echt belachelijk slecht momenteel. Zelfs spelers met alles 99 dribbelen lijken wel tanks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58
Augy schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:02:
[...]

Je bedoelt dat z'n agressiviteit verhoogd wordt naar 98? >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:10:
[...]

Je bedoelt dat z'n agressiviteit verhoogd wordt naar 98? >:)
Haha ja buiten 99 heading heeft hij ook als extra playstyle + een vuistslag _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Augy schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:02:
[...]

Tussen half 12 en 12:20 even 3 potjes gespeeld. Geen problemen met knipperende icoontje deze x. 2 wedstrijden makkelijk gewonnen met rq, 1 smerig verloren in minuut 90 door cr7 die door m'n verdediging kapte en draaide haha.

Voorhoede puskas, nunez, zico gaat wel lekker met Zidane, kroos en bentacur erachter :)

Ja ik zit eigenlijk ook te wachten op Pedri die naar 99 gaat

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 17:02:
[...]

Ja ik zit eigenlijk ook te wachten op Pedri die naar 99 gaat
O lekker dat die 99 wordt , vandaag gepackt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Fijne speler die pedri, heb em ook in de basiself staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Traeces schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 17:49:
[...]

O lekker dat die 99 wordt , vandaag gepackt :)
Als ik het correct heb, in de objective stond dat als Spanje de halve finale won, je 1 OVR kreeg of 5*/5* kon kiezen, maar dat heb ik nog niet zien gebeuren.

Zo heb ik ook Griezmann gepacked laatst en die ging van 96 naar 97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Slasher schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 19:21:
[...]

Als ik het correct heb, in de objective stond dat als Spanje de halve finale won, je 1 OVR kreeg of 5*/5* kon kiezen, maar dat heb ik nog niet zien gebeuren.

Zo heb ik ook Griezmann gepacked laatst en die ging van 96 naar 97.
Pedri en Dani Olmo hebben beiden 5*/5* gekregen na de halve finale

TOTT zonder spelers uit Nederland 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

pacod schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 20:22:
[...]

Das jammer, ik dacht dat je kon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 20:22:
[...]

TOTT zonder spelers uit Nederland 😬
Gakpo toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Verrek helemaal over het hoofd gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Slasher schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 20:25:
[...]

Das jammer, ik dacht dat je kon kiezen.
1 upgrade is alleen voor keepers geloof ik of dat een speler al 5/5 heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V20p0RN_QU5fJZnNHKS83A-e08E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wTY5JGVtpRxUZxrjON9xrjvY.jpg?f=fotoalbum_large

Ea hoeveel middenvelders denken jullie dat ik nodig heb :+ heb al Gullit , Mac allister, tots rice , kroos en olmo. En krijg er vandaag pedri, trent en Fabian Ruiz bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Pedri een paar potjes geprobeerd, maar die valt eerlijk gezegd een beetje tegen. Seedorf doet het op die plek beter voor me.

Theo ook weer verkocht en Havertz teruggezet op LB.

Zag dat Matthaus behoorlijk gedropt was. Iemand ervaring mee? Lijkt me echt een toffe kaart. Dan wil ik hem samen met PTG de Jong en Seedorf gaan gebruiken op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 11:53:
Pedri een paar potjes geprobeerd, maar die valt eerlijk gezegd een beetje tegen. Seedorf doet het op die plek beter voor me.

Theo ook weer verkocht en Havertz teruggezet op LB.

Zag dat Matthaus behoorlijk gedropt was. Iemand ervaring mee? Lijkt me echt een toffe kaart. Dan wil ik hem samen met PTG de Jong en Seedorf gaan gebruiken op het middenveld.
Geen idee, maar ik kan me geen Fifa herinneren waarin Mattheus niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Pff, Rivals speelt helaas weer voor geen meter.

Letterlijk flikkerend beeld bij spelers/dribbels.... lachwekkend is deze versie soms zeg, echt niet normaal meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 14:13:

Letterlijk flikkerend beeld bij spelers/dribbels.... lachwekkend is deze versie soms zeg, echt niet normaal meer.
Champs kwalificatie hetzelfde, bij alles waarbij je moet reageren ben je kansloos laat staan dat je de bal 2-3x op rij kan passen zoals bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 14:13:

Qua gameplay is het dit jaar op sommige momenten echt bedroevend te noemen. Dat had je in vorige versies ook wel maar dit jaar is het echt om te huilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 14:35:
[...]

Qua gameplay is het dit jaar op sommige momenten echt bedroevend te noemen. Dat had je in vorige versies ook wel maar dit jaar is het echt om te huilen.
Er is een vervelende trend die zich maar blijft doorzetten, qua content word de game elk jaar beter maar de gameplay lijkt elk jaar ook een stapje achteruit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Mijn TOTS versies van Rudiger en Valverde geupgrade met de TOTT versies :)
Verder Fabian Ruiz gepackt en voor deze promo nog Havertz. Maar heb al zoveel middenvelders..en die staat nu best goed met Valverde, Lothar en Kroos...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rM_mroBa0A_4rlx_ZiIFJJWZl4g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BHHOLpfckg0hmaC8h8sNxQtN.png?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team nu en heb nog 2,4 mil over. Had het geluk om Gullit 96 te pakken!

Maar wie zouden jullie aanraden? Zidane is tradeble en ik speel 442.

Twijfel of ik Leao ga kopen ipv Barcola

[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 13-07-2024 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Goeie sbc's vanavond 😍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbEnuxfxcKcujh5KpUwWoovjf2U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8yxVji8UhVJUN7R3G1lM2mWC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Wulfric92 schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 20:13:
[Afbeelding]

Dit is mijn team nu en heb nog 2,4 mil over. Had het geluk om Gullit 96 te pakken!

Maar wie zouden jullie aanraden? Zidane is tradeble en ik speel 442.

Twijfel of ik Leao ga kopen ipv Barcola
Hij zei Gullit 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Deze begrijp ik niet, sorry! 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/caG02meL2K3JNZAqlEJmLGv4LYg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/j5r9OtkPwVwuwJ1WQYvgCum8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Holy shit! Ik zag 96 Seedorf in je team, vandaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Haha ok, ben best lomp bezig geweest :p meerdere spelers geprobeerd vandaar de 2.4 mil over ;)

Maar Seedorf blijft wel in mijn team, als cm/cdm is er bijna geen betere. Heb ook Bentancur en Vitenha maar Seedorf staat in de basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nou; maar besloten dat EA FC 24 erop zit.

Spel gedelete

Totaal onspeelbaar online. Laatste wedstrijd 8-0 eraf en bal niet 2 seconden kunnen vasthouden en elke pass schoot een andere kant op dan mij invoer op de controller.

Nog nooit zo erg meegemaakt. Vrees niet 25 mijn huis in komt… jammer

Maar goed ga net een andere online shooter doen > rond de 33 ping, bekabeld glasvezel… is ook niet echt best toch…!?

[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 13-07-2024 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58
Sleehond schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 21:26:
Nou; maar besloten dat EA FC 24 erop zit.

Spel gedelete

Totaal onspeelbaar online. Laatste wedstrijd 8-0 eraf en bal niet 2 seconden kunnen vasthouden en elke pass schoot een andere kant op dan mij invoer op de controller.

Nog nooit zo erg meegemaakt. Vrees niet 25 mijn huis in komt… jammer
Voor de 45e keer dit jaar? Damn. _/-\o_

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 21:37:
[...]

Voor de 45e keer dit jaar? Damn. _/-\o_
Tja als ik naar links pass op de controller en de bal wordt naar rechts gepasst en dat soort zaken….? Waar gaat het dan in godsnaam over? Hoe kansloos is het online gamen dan?

Zelfs bekabeld glasvezel met een andere shooter rond 30/35 ping, dat is niet best toch???

En dan nog m’n TV die blijkbaar met pas 2 jaar oud totaal niet gemaakt is voor gamen.

Ach, de Nintendo Switch heeft nergens last van en gamed lekker weg, dan maar daar mee vermaken…

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 13-07-2024 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Sleehond schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 21:39:
[...]

Tja als ik naar links pass op de controller en de bal wordt naar rechts gepasst en dat soort zaken….? Waar gaat het dan in godsnaam over? Hoe kansloos is het online gamen dan?

Zelfs bekabeld glasvezel met een andere shooter rond 30/35 ping, dat is niet best toch???

En dan nog m’n TV die blijkbaar met pas 2 jaar oud totaal niet gemaakt is voor gamen.

Ach, de Nintendo Switch heeft nergens last van en gamed lekker weg, dan maar daar mee vermaken…
Het is toch wel grappig, maakt niet uit welk spel je speelt dit soort drogredenen hoor je altijd. Maar een keer naar jezelf kijken hoor je nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
[...]

👉 Bekijk EA Sports FC 24 - Nintendo Switch op: https://www.bol.com/nl/p/...o-switch/9300000155190268

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol waarom Gullit verkopen, best middenvelder ingame.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Misschien eens je provider aanschrijven of je netwerk controleren ? In zit normaal rond de 20 en heb geen glasvezel….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
Hier is het na enkele goede WL’s qua gameplay ook weer drama gisteren en vandaag. Het is denk ik maar net op welke server je terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 22:30:
[...]

Omdat 1 top speler het verschil niet maakt, maar 5 zeer goede spelers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
[...]

Dit heeft niks te maken met je internet verbinding
Als ik 100 mb heb en jij 200 zijn jou spelers niet sneller toch ?

Ik heb ook om de wedstrijd dat een pass niet aankomt
Ea bepaalt of je wint waarom zijn er zoveel doelpunten in de 45e minuut dan kun je opeens niet meer verdedigen en alles vliegt erin

Nogmaals her ligt niet aan je internet tv of wat dan ook ea bepaald in veel gevallen waar een bal heen gaat

Ik heb een hele zooi spelers met 99 snelheid die worden door de meest lompe spelers eruit gelopen. Dat ligt toch ook niet aam mijn internet
Dat ligt eraan dat ea gewoon een verslavend maar waardeloos spel is wat je gewoon in veel dingen met fout etc niet in de hand hebt

Dus tv internet etc niks mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik hier zelden tot nooit last had van een slechte verbinding. Maar de laatste dagen wel. Zit dus niet in mijn verbinding, maar ligt echt aan de kant van EA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zouden ze bestaande server capaciteit hebben ingezet voor de streams van hun pro toernooitje ?
Niet dat iemand daar naar zou kijken als er geen pack/xp rewards zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Het zou toch eens ZO fijn zijn als ze investeren in de servers en online gamen. Zou bij mij nog duidelijk voorop gameplay verbeteren staan. Als het spel maar consistent speelt, kunnen ze daarna weer gameplay onder de loep nemen.

Wishful thinking…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:38:
Het zou toch eens ZO fijn zijn als ze investeren in de servers en online gamen. Zou bij mij nog duidelijk voorop gameplay verbeteren staan. Als het spel maar consistent speelt, kunnen ze daarna weer gameplay onder de loep nemen.

Wishful thinking…
Denk dat de focus meer is om zoveel mogelijk packs te verkopen voordat wetgeving mbt kansspelen/lootboxes zich meer gaat uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:38
Iemand een tip voor de nieuwe SBC op een NL speler? Seedorf heb ik helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een goede custom mbt 4321, ik heb deze formatie nodig voor chem maar kan het ook wel meteen even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 14 juli 2024 @ 16:48:
Iemand nog een goede custom mbt 4321, ik heb deze formatie nodig voor chem maar kan het ook wel meteen even testen.
Ik gebruik deze van tekkz al een tijdje
YouTube: MY BEST CUSTOM TACTICS ON FC 24!! 🏆

Maar sta open voor suggesties. Deze is heel gebalanceerd met backs op stay back. Zou graag nog eentje willen met aanvallende backs maar die heb k nog niet echt gevonden die ook echt lekker speelt

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 14-07-2024 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 14 juli 2024 @ 17:25:
[...]

Ik gebruik deze van tekkz al een tijdje
YouTube: MY BEST CUSTOM TACTICS ON FC 24!! 🏆

Maar sta open voor suggesties. Deze is heel gebalanceerd met backs op stay back. Zou graag nog eentje willen met aanvallende backs maar die heb k nog niet echt gevonden die ook echt lekker speelt
Ik ga maar eens aan de slag dan, heb dit eigenlijk alleen maar nodig voor chem.
Met aanvallende backs blijf ik 352/541 heel fijn vinden maar het komt allemaal op vrijwel hetzelfde neer.

Edit: tjeez, zit dat ventje aan een redbull infuus, wat een verschrikking om naar te kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 14-07-2024 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Traeces schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 22:30:
[...]

Omdat 10 miljoen coins 🤑

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WL, vorige week verloor ik voor de 9 wins de laatste van een compleet gouden team. Deze week kon ik weer 9 wins halen, verlies ik van een miljarden team. EA being EA denk ik dan maar...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Partypooper
Hier een goede pull uit de icon sbc! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igZp4k0CJE6gPeBOwmfCXIdoIT0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ospQhBNuNXkziJYhaomwcbOK.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: uit de tweede kreeg ik Zico. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Partypooper op 14-07-2024 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was aan grinden voor Ruiz, maar zou haast denken dat Desailly een betere upgrade is.
Elke keer als ik heb tegen kegeld hij mij spelers simpelweg onbestraft ondersteboven 🙃

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhw0Nh_PPxaWZs8omz2Czdl50dM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pvdp1n4Y7V67ng40zNcwGy0k.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk een goede red pick !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 14 juli 2024 @ 21:11:
Ik was aan grinden voor Ruiz, maar zou haast denken dat Desailly een betere upgrade is.
Elke keer als ik heb tegen kegeld hij mij spelers simpelweg onbestraft ondersteboven 🙃
Toevallig net verkocht omdat ik tots van dijk gepackt heb. Maar kan hem zeker aanraden, kaart is ook nog serieus goedkoop voor hoe goed hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we morgen ook SBC’s voor MotM en persoonlijke awards voor het EK?

Vooruit, ze mogen het ook voor de copa doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:14:
Hier een goede pull uit de icon sbc! :D

[Afbeelding]

Edit: uit de tweede kreeg ik Zico. :D
te langzaam voor endgame imo, Zico is idd een baas voor 45 min daarna is ie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op maandag 15 juli 2024 @ 00:13:
[...]

Met shadow 98 pace te langzaam?

🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sn3gG3l schreef op maandag 15 juli 2024 @ 00:13:
[...]

Wat doe jij in hemelsnaam met je spelers als Zico maar een helftje mee kan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:25:
[...]

Ik heb hier ook Zico, fantastische kaart, maar is wel als eerste moe ja. Ook hier wissel ik hem vaak in de 2e helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tMhOZoIjAvSUGBqB_rwOSn93v6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4nqzGgIGTk5i164bxUCCATib.jpg?f=fotoalbum_large
Van der Sar beetje redelijk ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 19:56
Dani Olmo 97 voor de finale.
Koop hem voor 374 k
Dani Olmo nu naar 98 en nog maar 294k waard.
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Olmo maar aangeschaft, 293k.

Prima elftal zo vind ik :)

Subs:

Bergwijn 94
Rice 96
Mc Allister 94
Lucas Hernandez 95
Paredes 95
Cuadrado 95
Hugo Sanchez 93

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRJFBaqMsa6In-ssV0LkHX40GGM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L2MnTDCbKzu8rV80fTUFBTTD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 15-07-2024 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Huh jij had gisteren toch alles gedeinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Beavbusi schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:18:
Klopt, scherp van je.

Is ook nog steeds zo, maar ik "werk" op de app nog een beetje door met SBC's en aankopen doen, om toch te kijken wat voor team ik er nog van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
joenes30 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 10:22:
Dani Olmo 97 voor de finale.
Koop hem voor 374 k
Dani Olmo nu naar 98 en nog maar 294k waard.
Hoe dan?
Prijzen van kaarten pieken altijd in de hype/gekte vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Beavbusi schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:18:
Gisteren was gisteren hè dat is verleden tijd 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:01:
Olmo maar aangeschaft, 293k.

Prima elftal zo vind ik :)

Subs:

Bergwijn 94
Rice 96
Mc Allister 94
Lucas Hernandez 95
Paredes 95
Cuadrado 95
Hugo Sanchez 93

[Afbeelding]
Ik had Olmo van de crafting sbc, daarnaast ook redelijk veel andere spaanse onderweg spelers opgepakt.

https://www.futbin.com/24/squad/2592277 (futbin doet niet alle evo’s blijkbaar)

In 352/451 schuift Alonso naar central CB en Olmo naar b2b. Neymar kwam uit de 82PP, dus die meteen in de evo gedaan, dit is overigens een heerlijke kaart. Oyarzabal hetzelfde, ff meepakken voordat de sbc expired.

Daarnaast een bizarre hoeveelheid aan 96-92 spelers van alle objectives en evo’s, hopelijk kan ik die binnenkort nog in een SBC dumpen. Futties zal wel voornamelijk om bodymodels en Playstyle + combos gaan aangezien vrijwel elke speler nu toch bij alles max heeft wat relevant is voor zijn positie.

Misschien krijgen we nog een Rodi (player of the tournament), Jamal (young player of the tournament) en een motm van de finale gisteren (Fabian ?). We zien het vanavond wel.

Edit: Rodri 97 SBC is nu live.

Edit2: tldr - spanje is goed, neymar is goed, doe de sbc’s/evo’s :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 15-07-2024 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Partypooper schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:25:
[...]

Gewoon voebele, Zico heeft gewoon niet zoveel stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oyazarbal, Olmo & Casillas gedaan *O*

Maar goed, voorlopig geen install doen van het spel, dan verlies ik mezelf er weer in _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CpWcJFjflgTRw5LM8_jLE-8Hu4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3zd8fCerStF3QIcYSjkZSvda.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op maandag 15 juli 2024 @ 17:17:
Oyazarbal, Olmo & Casillas gedaan *O*
Nou zeg, die vunzige taal hoeft hier niet he. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Net kdb uit de 86pp, team word nu wel echt richting belachelijk zo net voor futties, zelfs de bank is insane
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnjEWzcF1U6iH_2XaSK-XKiZMpQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qdfpe56nfcKqFFqq7fMcOj5v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op maandag 15 juli 2024 @ 19:52:
Net kdb uit de 86pp, team word nu wel echt richting belachelijk zo net voor futties, zelfs de bank is insane
[Afbeelding]
Lekker team. Hoe is Rudiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op maandag 15 juli 2024 @ 21:55:
[...]

Lekker team. Hoe is Rudiger?
Sterk, wendbaar en zit vaak overal tussen. Meer als prima cv, zeker voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 19:56
buurman3 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:13:
[...]

Prijzen van kaarten pieken altijd in de hype/gekte vooraf.
Ik was weer te impulsief haha.
80k verlies als ik hem verkoop.
Dan maar zelf gebruiken als rechtermiddenvelder in een 4321.
Sentinel erop en dan kan hij vast wel die plek invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 15 juli 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]
Heb gisteren elke speler die niet in mij squad zit en lager dan 92 in de exchange SBC’s gedaan.
Hiermee vervolgens weer 3 player SBC’s kunnen doen.

De lijst tussen 93-95 is ook zeer groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Bossie schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:51:
[...]

Heb gisteren elke speler die niet in mij squad zit en lager dan 92 in de exchange SBC’s gedaan.
Hiermee vervolgens weer 3 player SBC’s kunnen doen.

De lijst tussen 93-95 is ook zeer groot
Die Exchange is inruilen van 1 speler?

En hoe maken jullie nog coins? Ik heb only Dutch team maar met al die untradeable zooi kan ik mooi spelers kopen😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:14:
[...]

Die Exchange is inruilen van 1 speler?

En hoe maken jullie nog coins? Ik heb only Dutch team maar met al die untradeable zooi kan ik mooi spelers kopen😅
Idd, de 89 rated exchange die 51 spelers terug geeft.
Mijn probleem is vooral dat ik geen kaartjes <90 meer heb voor sbc’s.

Edit: geen xp om voor de spelen deze week ?

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 16-07-2024 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ligt het aan mij, of zijn er nu echt weinig XP doelstellingen te halen? Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:51
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:05:
ligt het aan mij, of zijn er nu echt weinig XP doelstellingen te halen? Of zie ik iets over het hoofd?
Klopt inderdaad.
Leuk zo'n Haaland kaart, maar de meeste gaan toch echt met vakantie.
Gaat lastig worden om voldoende XP te grinden.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik ga maar voor Kuyt niet dat hij in het team past veerman is waarschijnlijk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:05:
Niets idd, heb Fabinho al binnen maar kan niet echt verder qua xp nu totdat ik de andere futties ook heb …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HYVjVW1qOcUPiBFNd6VKjIBQgU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3MkOi9Wsx5NVZBNl0KmTxsso.png?f=fotoalbum_large
Ik twijfel om Ake CB te zetten. Maar is die veel beter dan Beukema.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• buurman3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46KNm6h94kLvzG5gD_ptlLN4QC8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ADgc001ipipNaRaBOprxtuO2.png?f=fotoalbum_large

Sbc's zijn weer gul 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jY4kSQJP73hbwGoRdUXsbdvcGKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rksn55i2tzX9A1S8jgRNmCAv.jpg?f=fotoalbum_large
Ze kennen blijkbaar het probleem en weten nu al dat ze er niks aan gaan doen
Lekker bedrijf hoor ,
Levert geen geld op dus word niet aangepast

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pacod
Toch maar met mijn fodder een icon pack gedaan....en Zidane 98 tussen GOG Koeman en FB Zanetti :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Kreeg hier Hamm uit de icon pick. Ondanks dat de kaart waarschijnlijk outdated is ga ik de kaart wel proberen. En als het niet bevalt zet ik Nico Williams weer terug.

Iemand nog suggestie voor een goede LB ter vervanging van Havertz?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZ0_R8JgA6aeTOomg3cXSFsStCo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YXT0whf8zXu9ZQzlUnK1O0oi.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Partypooper op 17-07-2024 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
-

[ Voor 108% gewijzigd door Partypooper op 17-07-2024 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
pacod schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:05:
Toch maar met mijn fodder een icon pack gedaan....en Zidane 98 tussen GOG Koeman en FB Zanetti :D
Heerlijk. Ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste goed pull🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:12:
[...]

Heerlijk. Ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste goed pull🥲
Icon PP zijn wel erg goed voor me geweest maar ook genoeg mindere goden gepackt.
Club inmiddels een stuk leger, maar heb toch een 2e kunnen doen! Kreeg de keuze uit GOG Maldini of FB Gullit… het is de laatste geworden gezien ik nog nooit een Gullit had gepackt 😬 Middenveld zit wel een beetje vol inmiddels..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KekuRKRmng2UxSfAgHyzbOrbggs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J58AFhVcJMhRcHH0xc8DIjrZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eELTzD5BVTD3VbrvywnKxDc7fYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lhRnjh0p0Y8OU1SBOyLeVGAX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j3yaos6HXjR_gAv58k-EQw1N4_g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K7ykaTdh0fL9iw7wZcgmeOtA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMiFXy95hCrh9_siW1ZOVI1q7lo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8hiysWyuuYlyzJrkGyBZz93Q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12vG62-9yYGWfpHGuC_Fg68TvI0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wEDW7NB0o6QbpH1cf39JNFyO.png?f=fotoalbum_large

Williams uit de rewards !

Elftal is wel echt bizar goed momenteel. Vrij weinig upgrades mogelijk. Hoop alleen nog Carlos toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:14:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Williams uit de rewards !

Elftal is wel echt bizar goed momenteel. Vrij weinig upgrades mogelijk. Hoop alleen nog Carlos toe te voegen.
Ik had pedri, maar die haalt gek genoeg de basis niet eens met kdb, kroos en zidane
Pagina: 1 ... 64 ... 70 Laatste