Ik nog 10.075... Ik ben er te laat aan begonnen vrees ik...
Ik na morgenochtend nog 1700 xp maar vond het dit seizoen rete lastig om aan voldoende xp te komen. Normaal zit het er 2 weken vantevoren al op.Valandil schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:07:
[...]
Ik moet nog 4125, maar valt niks meer te grinden
Miss komt dat ook wel door de belachelijke kaarten van kroos en puskas. Dat ze die iets exclusiever willen houden
Hopelijk vanavond nog wat extra XP.Augy schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 23:27:
[...]
Ik na morgenochtend nog 1700 xp maar vond het dit seizoen rete lastig om aan voldoende xp te komen. Normaal zit het er 2 weken vantevoren al op.
Miss komt dat ook wel door de belachelijke kaarten van kroos en puskas. Dat ze die iets exclusiever willen houden
wijze woorden
Hier nog 2575 XP nodig. Hopelijk komt er nog wat om XP punten te halen, maar volgens mij doet EA dat wel in de laatste week. Dus ik verwacht het einde nog wel te kunnen halen.
Ik heb nog exact 1000xp nodig.
Sta nu alleen voor de keuze.
Kroos of Gerrard. Ben fan van beide spelers, neig zelf meer naar Gerrard omdat ik een groot Liverpool fan ben. Stats ontlopen elkaar niet veel, Gerrard geeft meer chem. Met Kroos moet ik meer puzzelen. De bedoeling is dat degene als centrale stay back CM speelt in een 4321 formatie. Wie zouden jullie kiezen?
Ik heb ook nog 96 Olmo op RCM met drift wide en go forward. Daar zou 1 van de 2 eventueel ook nog kunnen spelen. LCM is frenkie en die wil ik niet kwijt. Heerlijke speler.
Ik verwacht ook nog makkelijk de 1000xp te halen (hopelijk vanavond). Echter welke keuze dan? 88x5 of Puskas? Als het vanavond nog lukt, dan denk ik de 88x5 vanwege Cruijff of Gullit. Al is die kans heel klein.
Dit is mijn ingame team trouwens.
Team
Kroos of Gerrard. Ben fan van beide spelers, neig zelf meer naar Gerrard omdat ik een groot Liverpool fan ben. Stats ontlopen elkaar niet veel, Gerrard geeft meer chem. Met Kroos moet ik meer puzzelen. De bedoeling is dat degene als centrale stay back CM speelt in een 4321 formatie. Wie zouden jullie kiezen?
Ik heb ook nog 96 Olmo op RCM met drift wide en go forward. Daar zou 1 van de 2 eventueel ook nog kunnen spelen. LCM is frenkie en die wil ik niet kwijt. Heerlijke speler.
Ik verwacht ook nog makkelijk de 1000xp te halen (hopelijk vanavond). Echter welke keuze dan? 88x5 of Puskas? Als het vanavond nog lukt, dan denk ik de 88x5 vanwege Cruijff of Gullit. Al is die kans heel klein.
Team
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Ik ben fan van Kroos, maar met Gerrard lijkt het erop dat je zonder veranderingen verder kunt ?patricks8 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:24:
Team
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een Duitse manager is voldoende. Dan hoef ik ook geen veranderingen te doen, dus ook niet te puzzelen.Bossie schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:31:
[...]
Ik ben fan van Kroos, maar met Gerrard lijkt het erop dat je zonder veranderingen verder kunt ?
Start namelijk in een 433(4).
Keuzes...
[ Voor 4% gewijzigd door patricks8 op 04-07-2024 10:59 ]
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Ik begin weer opnieuw met FUT. Ik ga only Dutch maar hebben jullie nog aanraders? Ik heb op dit moment 14k😂
:strip_exif()/f/image/MgmpM71xa36nSsmRaAQ5Uofq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 63% gewijzigd door llovesoccerx7 op 04-07-2024 12:50 ]
Ik moet nog 10.000 xp
Toch maar even icon kid gekocht voor 43k
Toch weer 2000xp punten als ik ermee speel
Toch maar even icon kid gekocht voor 43k
Toch weer 2000xp punten als ik ermee speel
Alles in de crafting SBC voordat deze voorbij is,llovesoccerx7 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:32:
Ik begin weer opnieuw met FUT. Ik ga only Dutch maar hebben jullie nog aanraders? Ik heb op dit moment 14k😂[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Upgrade SBC doen.llovesoccerx7 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:32:
Ik begin weer opnieuw met FUT. Ik ga only Dutch maar hebben jullie nog aanraders? Ik heb op dit moment 14k😂[Afbeelding]
Dikke kans op een Rijkaard icon kaart. Deze inmiddels al 5x gepackt.
Wellicht Reijnders (Make Your Mark) ? Kost wel 29k, maar dat is wel snel bij elkaar te regelen.
wijze woorden
Sws kroos, de betere kaart en echt een baas in het echt. Ligt er ook echt aan of je een cdm of b2b cm nodig hebt. Kroos gaat bij mij de cdm rol vervullen en kwa cm heb k meer als voldoende met Zidane, pirlo en bentacur.patricks8 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 10:24:
Team
Puskas lijkt me een ideale ca voor in de 4321 en de kans dat je een betere kaart krijgt uit de pack lijkt me klein
Vanavond nog alle wekelijkse xp waardoor je 3k nog makkelijk binnenhaalt met de landendoelstelling ed
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 04-07-2024 15:35 ]
Is er sinds 2 weken iets aangepast aan de passing. Er komt echt geen bal meer normaal aan ?
Echt de meest simpele ballen worden bij mij ineens verkeerd gegeven.
Het speelt voor mijn gevoel ook echt rete traag.
Echt de meest simpele ballen worden bij mij ineens verkeerd gegeven.
Het speelt voor mijn gevoel ook echt rete traag.
[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 04-07-2024 18:27 ]
Welke upgrade sbc? 79+/81+?Bossie schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 13:47:
[...]
Alles in de crafting SBC voordat deze voorbij is,
Klinkt alsof hij al voorbij is, er was een sbc waarvoor je ook rewards via season objectives kreeg.
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 04-07-2024 18:50 ]
Maakt niet NL spelers zijn niet de duurste alleen hoe kan ik nog beetje geld maken met de huidige staat van EA FC?Bossie schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 18:49:
[...]
Klinkt alsof hij al voorbij is, er was een sbc waarvoor je ook rewards via season objectives kreeg.
Nog 2.975 XP en dan heb ik Depay, Gerrard en Puskas. Hoopt dat dat lukt met de laatste beloningen...
3100 xp nodig, ga ik niet meer halen denk ik
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik nog 7700 xpSn3gG3l schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:25:
3100 xp nodig, ga ik niet meer halen denk ik
Maar denk dat er nog wel 1000xp dingen komen
Lijkt er niet meer op....Markvd1984 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:51:
[...]
Ik nog 7700 xp
Maar denk dat er nog wel 1000xp dingen komen
Jullie gaan vooral wat aan puskas missen…. Wat een zieke kaart is dat qua afwerken.
Nou alle xp is binnen. Ervaring is inmiddels wel dat ik het megazwaar heb in div2. Kroos doet het top, puskas moet ik nog wat aan wennen. Welke chem heb jij op hem @Traeces ?
Blij dat ik volgende week weer in 3 mag bivakkeren haha
Engine dan heb je pace , dribbeling, shooting en passing op 99. Moest overigens ook aan hem wennen, maar snap nu hoe hij werkt. Loopacties en afwerken zijn echt next level. Je moet alleen niet in duels komen met monsters zoals Desailly, dan ligt hij om.Augy schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 22:41:
Nou alle xp is binnen. Ervaring is inmiddels wel dat ik het megazwaar heb in div2. Kroos doet het top, puskas moet ik nog wat aan wennen. Welke chem heb jij op hem @Traeces ?
Wat prima werkt met hem is een 10 er vlak achter welke ook continu loop acties maakt. Moet de tegenstander steeds kiezen.
Speel nu zelf zo :
/f/image/3x6gQP2PsDEgVXadI8RswfHM.png?f=fotoalbum_large)
Nog 6 sbcs dan is ook Cafu klaar. Moet alle 88 nog en 87.
Kroos inmiddels binnen. (En Depay) Opzich wel jammer, want had Seedorf sbc gedaan en die is echt goed ingame.
Alleen Puskas nog, maar dat komt later wel.
Heb zijn Golazo kaart al, maar ben daar niet super enthousiast over.
Packte vandaag nog aardig wat icons:
Puyol (had ik al en ook een aanrader)
Muller
Cole
Zanetti
Heb nu zoveel spelers die ik wil gebruiken, maarja, dan heb ik iedere wedstrijd een ander team.
Alleen Puskas nog, maar dat komt later wel.
Heb zijn Golazo kaart al, maar ben daar niet super enthousiast over.
Packte vandaag nog aardig wat icons:
Puyol (had ik al en ook een aanrader)
Muller
Cole
Zanetti
Heb nu zoveel spelers die ik wil gebruiken, maarja, dan heb ik iedere wedstrijd een ander team.
[ Voor 13% gewijzigd door Valandil op 04-07-2024 23:44 ]
wijze woorden
Zeer benieuwd naar je ervaringen met Zanetti, al ben k inmiddels over de helft met cafu haha carvjal is het tog telkens niet helemaal.Moody2204 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 00:08:
Exact om 0:00 uur Puskas binnen hier. We gaan het zo maar eens proberen:
[Afbeelding]
Overigens nunez uit de spits gehaald, kan klaarblijkelijk ineens helemaal niks meer met die kerel. Tevez erin gezet en damn dat is echt een werkpaard met geweldige ai en afwerking. Kan jammer genoeg ook niet echt overweg met davies, verdedigend is hij echt veel minder aanwezig als carlos
:strip_exif()/f/image/zpNpZUUJ4aI6mBChS1Hx8OC2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik maar denken dat ik een goed team heb 
Ik zoek wel een beetje hulp:
/f/image/EC8BBGLz4bR7C7AxVVNQAmUr.png?f=fotoalbum_large)
Uit mijn Rivals 1 rewards Putellas gepacked. Maar, weet niet of die eigenlijk nog wel relevant is en waar ik haar dan neer zou moeten zetten.
Laatst ook Pedri gepacked, maar nu heb ik Bruno Fernandes op de bank
dus weet ook niet zo goed wat ik daar mee aan moet.
Ik speel of 433 of 442. Dat is eigenlijk hetzelfde team maar dan zonder Xabi en met Forlan in de spits erbij.
Ik zoek wel een beetje hulp:
/f/image/EC8BBGLz4bR7C7AxVVNQAmUr.png?f=fotoalbum_large)
Uit mijn Rivals 1 rewards Putellas gepacked. Maar, weet niet of die eigenlijk nog wel relevant is en waar ik haar dan neer zou moeten zetten.
Laatst ook Pedri gepacked, maar nu heb ik Bruno Fernandes op de bank

Ik speel of 433 of 442. Dat is eigenlijk hetzelfde team maar dan zonder Xabi en met Forlan in de spits erbij.
Edit: 7 wins binnen, tevez maakte het verschil met 7 goals in 2 wedstrijden. Wat een spits zeg! Puskas ging ook als een raket met engineAugy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 00:41:
[...]
Zeer benieuwd naar je ervaringen met Zanetti, al ben k inmiddels over de helft met cafu haha carvjal is het tog telkens niet helemaal.
Overigens nunez uit de spits gehaald, kan klaarblijkelijk ineens helemaal niks meer met die kerel. Tevez erin gezet en damn dat is echt een werkpaard met geweldige ai en afwerking. Kan jammer genoeg ook niet echt overweg met davies, verdedigend is hij echt veel minder aanwezig als carlos
[Afbeelding]
Zanetti bevalt prima, maar is niet echt een aanvallende back. Maar puur verdedigend vind ik 'm erg sterk. Cafu lekker afmaken zou ik zeggen, want Cafu is altijd goed in dit spel!Augy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 00:41:
[...]
Zeer benieuwd naar je ervaringen met Zanetti, al ben k inmiddels over de helft met cafu haha carvjal is het tog telkens niet helemaal.
[Afbeelding]
Ik vroeg me af hoe jij met je voorhoede speelt. Ik zou namelijk exact dezelfde voorhoede kunnen maken. Speel je ingame ook met de opstelling van je afbeelding?
Tevez heb ik ook, maar nog helemaal niet gebruikt.
Met de doelstellingen die er nu zijn, haal ik 3050XP te weinig tegen volgende week.
Al zal het iets minder worden door de XP na de SB-rewards.
Al zal het iets minder worden door de XP na de SB-rewards.
Precies op die manier idd met onderstaande tactieken. Zoals je ziet staan m'n backs op stayback dus verdedigen is de primaire taak. Vooral veel overspelen en zico is echt een playmaker op rechts. Puskas en tevez de afmakers al scoort zico nog verassend vaak.Moody2204 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 09:26:
[...]
Zanetti bevalt prima, maar is niet echt een aanvallende back. Maar puur verdedigend vind ik 'm erg sterk. Cafu lekker afmaken zou ik zeggen, want Cafu is altijd goed in dit spel!
Ik vroeg me af hoe jij met je voorhoede speelt. Ik zou namelijk exact dezelfde voorhoede kunnen maken. Speel je ingame ook met de opstelling van je afbeelding?
Tevez heb ik ook, maar nog helemaal niet gebruikt.
:strip_exif()/f/image/oVxbEan4xgCMNchfvctNA4jA.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heb k nog een 433(4) en 41212 (2) onder de knoppen maar die gebruik ik vrij weinig, alleen als ik er echt niet doorheen kom
Thx voor het delen. Ik speel nu echt een beetje zoals de klassieke Hollandse school met Olise en Raphinha als buitenspelers (wat ook erg leuk is). Maar ik wil ook weleens wat anders proberen. Ik ga bovenstaande dus zeker uitproberen!Augy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 09:58:
[...]
Precies op die manier idd met onderstaande tactieken. Zoals je ziet staan m'n backs op stayback dus verdedigen is de primaire taak. Vooral veel overspelen en zico is echt een playmaker op rechts. Puskas en tevez de afmakers al scoort zico nog verassend vaak.
[Afbeelding]
Verder heb k nog een 433(4) en 41212 (2) onder de knoppen maar die gebruik ik vrij weinig, alleen als ik er echt niet doorheen kom
zoek ff de 541 op, ik vind deze eigenlijk ook vrij hollandsMoody2204 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 10:01:
[...]
Thx voor het delen. Ik speel nu echt een beetje zoals de klassieke Hollandse school met Olise en Raphinha als buitenspelers (wat ook erg leuk is). Maar ik wil ook weleens wat anders proberen. Ik ga bovenstaande dus zeker uitproberen!
Verdedigend sta je met 5atb, maar aanvallend komen je LM/RM naar de binnen en je backs stomen dan in de ruimte gecreerd door je LM/RW maar blijven wel bij de zijlijn.
Gisteren PTG Bentancur gekocht als vervanging voor Petit. Serieus goede kaart. Nu hopen dat Uruguay wint aankomende zondag van Brazilië.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Hier ook Puskas binnengehaald, ook voor Kroos gekozen ipv Gerrard. Nu maar eens kijken of ik met 451 blijf spelen of naar een andere opstelling ga.
Edit, ik denk dat ik op zoek ga naar een LB en RB. Iemand goede ervaringen met 95 Cole en/of 95 Zanetti?
Heb momenteel 93 Mojica op LB en 95 Cuadrado op RB.
Edit, ik denk dat ik op zoek ga naar een LB en RB. Iemand goede ervaringen met 95 Cole en/of 95 Zanetti?
[ Voor 35% gewijzigd door Sn3gG3l op 05-07-2024 11:46 ]
Klinkt misschien een beetje gek maar ik kan Puskas op een Anchor ook aanraden. De extra strength merk je imo meer het kleine beetje dribbling wat hij via een engine erbij krijgt
Eerste indruk Puskas: Lekker hoor! Schiet er net een hattrick met em in in zn eerste pot. Helaas maar 45min mee kunnen spelen omdat de tegenstander rage-quitte
Cole golazo was erg goed bij mij. Nu staat Davies daar en packte onlangs Cole path to Glory, maar Davies ga ik er niet uit halen.Sn3gG3l schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:34:
Hier ook Puskas binnengehaald, ook voor Kroos gekozen ipv Gerrard. Nu maar eens kijken of ik met 451 blijf spelen of naar een andere opstelling ga.
Zanetti is ook erg solide. Net gebruikt voor champions qualifiers (ipv Walker PtG) en kon hem op weinig fouten betrappen. Aanvallend is hij niet heel dominant, maar dat heeft ook mijn voorkeur. Schat hem beter in dan cuadrado.
wijze woorden
Kun je die 451 eens delen, ben benieuwd of deze vergelijkbaar is met de 541 maar dan met een cm die inzakt ipv 3ATB?Sn3gG3l schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:34:
https://x.com/div10moment/status/1743195740032176252/photo/1Bossie schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 21:49:
[...]
Kun je die 451 eens delen, ben benieuwd of deze vergelijkbaar is met de 541 maar dan met een cm die inzakt ipv 3ATB?
Zo Cafu is binnen ! Heb geen fodder meer en maar 150k coins over.
Maar duidelijk waard, wat een heerlijke back !
Vind die Desailly voor 140k ook echt een beest !
Prijzen zijn heerlijk momenteel idd, alleen teveel voetbal op tv momenteel om ook nog te gamenTraeces schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 22:54:
Zo Cafu is binnen ! Heb geen fodder meer en maar 150k coins over.
Haha en fodder kan je ook cheap kopen. 20k voor 93 rated spelers.Bossie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:09:
[...]
Prijzen zijn heerlijk momenteel idd, alleen teveel voetbal op tv momenteel om ook nog te gamen
Die Schmeichel is wel echt overpowered, vist echt alles uit de goal. Heb helaas na het kopen van Zanetti en Cole niet genoeg munten meer voor Schmeichel
Ik vind het de slechtse keeper die ik heb gehadSn3gG3l schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:46:
Die Schmeichel is wel echt overpowered, vist echt alles uit de goal. Heb helaas na het kopen van Zanetti en Cole niet genoeg munten meer voor Schmeichel
14 wed gespeeld 62 schoten op doel en 59 tegen
Meteen. Dudek erin gedaan en Schmeichel in sbc gedaan echt een slechte keeper die niks pakt
Ik ga een opstelling proberen waarbij ik veel berichten krijg op de PlayStation 
4321
Haaland, Crouch, Weghorst
Zidane, Matheus, Seedorf
Hernandez, Maldini, Desailly, Cafu
Hernandez wil ik eigenlijk nog vervangen voor een speler met Whipped pass haha
Edit: Ashley Cole gekocht. Had Roberto Carlos al geprobeerd maar die viel me erg tegen
4321
Haaland, Crouch, Weghorst
Zidane, Matheus, Seedorf
Hernandez, Maldini, Desailly, Cafu
Hernandez wil ik eigenlijk nog vervangen voor een speler met Whipped pass haha
Edit: Ashley Cole gekocht. Had Roberto Carlos al geprobeerd maar die viel me erg tegen
[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 06-07-2024 19:24 ]
Dit spel he? Nog 1 win nodig voor de 9, word je zoekgetikt door een gouden team.
Sommige mensen hebben echt teveel tijd voor dit spel...
Sommige mensen hebben echt teveel tijd voor dit spel...

Eindelijk Weghorst, hopelijk speelt ie net zo lekker als afgelopen jaren 😎
Hiervoor stond Fullkrüg erin kan die gaan banken en Sørloth naar de tribune helaas.
Hiervoor stond Fullkrüg erin kan die gaan banken en Sørloth naar de tribune helaas.
Die nieuwe Casillas heeft echt een paar onmogelijke reddingen voor mij gemaakt.Sn3gG3l schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:46:
Met de hak, in de verre hoek, kort 1-op-1 etc
Echt bizar wat een reflexen
wijze woorden
Geen problemen met corners omdat hij zo klein is ?Valandil schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:29:
[...]
Die nieuwe Casillas heeft echt een paar onmogelijke reddingen voor mij gemaakt.
Met de hak, in de verre hoek, kort 1-op-1 etc
Echt bizar wat een reflexen
185cm, dus valt mee en nog niet echt ondervonden. Maargoed, ook maar een paar potjes gebruikt.Traeces schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:43:
[...]
Geen problemen met corners omdat hij zo klein is ?
wijze woorden
Campos op doel?Sleehond schreef op zondag 7 juli 2024 @ 09:33:
Kon niet achter blijven met Wout!
Elftal speelt lekker!
[Afbeelding]
wijze woorden
Heb ook Cech 93, maar dit is even testen. Zijn stats zijn erg goed maar wil hem eens paar wedstrijden testen. Anders terug naar Cech
Bentancur met 100k winst verkocht. Seedorf zijn sbc voltooid. Nu bijna 800k aan coins.
Iemand die Zanetti gebruikt ? Zoek een sterkere vervanger voor TOTS Grimaldo.
Vind Grimaldo voetballend geweldig, maar hij wordt echt vaak van de bal gezet….
Ik heb Grimaldo voor het voetballen, heb geen zanetti maar Joe Cole is ook redelijk goedkoop?Traeces schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:56:
Heb van de week Zanetti en Cole gekocht, beide erg tevreden over.Traeces schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:56:
Hoe heb je die Bisseck op 95 gekregen?pacod schreef op zondag 7 juli 2024 @ 13:11:
Uit een 89 Exchange pack een 2e Griezmann gekregen terwijl de TOTS al zo’n geweldige kaart was :-)
[Afbeelding]
Speel momenteel met dit team, maar wissel nog wel eens wat af
[Afbeelding]
Die kon je destijds in een evo gooien als ik het me goed herinner.
Oww verrek die heb ik dan gemist. Mijne is 93 maar ook nog steeds een baas.Partypooper schreef op zondag 7 juli 2024 @ 14:50:
[...]
Die kon je destijds in een evo gooien als ik het me goed herinner.
Moet zeggen dat mijn copa kaarten echt wel lekker gaan, araujo, bentacur en nunez gaan met Uruguay richting de finale en blijven maar upgraden. Zelfs davies is nu 97 geworden.
Hopen dat ze beide nog even doorgaan en de finale Uruguay - Canada word haha
Hopen dat ze beide nog even doorgaan en de finale Uruguay - Canada word haha
Park the bus is ook weer volledig terug hoor. Ongehoord wat speelt het vanavond weer slecht en mega saai.
Ik heb hem zelfs op 96. Twee of drie evolutions gedaan.
Ik heb al een tijdje het gevoel dat online games gewonnen worden of verloren worden door de happerende gameplay. Het lijkt wel of het rode knipperende icoontje tegenwoordig normaal is.Traeces schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:48:
Park the bus is ook weer volledig terug hoor. Ongehoord wat speelt het vanavond weer slecht en mega saai.
Het voordeel is wat dat je soms je evo games binnen 30 minuten al gedaan hebt.
Park the bus en ook full pressing 424Traeces schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:48:
wijze woorden
Rats to Glory
Dat was dus gister vanaf een uur of 9 weer raak. Speelde WL en het speelde in begin heel smooth.Bossie schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:03:
[...]
Ik heb al een tijdje het gevoel dat online games gewonnen worden of verloren worden door de happerende gameplay. Het lijkt wel of het rode knipperende icoontje tegenwoordig normaal is.
Het voordeel is wat dat je soms je evo games binnen 30 minuten al gedaan hebt.
Kon prima combineren en acties maken.
En ineens was Gullit en co niet vooruit te branden en speelde het weer mega sloom.
Dat dus idd, je zou haast denken dat EA server capaciteit heeft afgeschaald of iets dergelijks.Traeces schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:37:
[...]
Dat was dus gister vanaf een uur of 9 weer raak. Speelde WL en het speelde in begin heel smooth.
Kon prima combineren en acties maken.
En ineens was Gullit en co niet vooruit te branden en speelde het weer mega sloom.
Ik heb geen enkel probleem met andere games mbt connectivity, dit altijd alleen een dingetje met FUT.
Verwacht het haast van wel. Heb dit jaar nog nooit zulke erge delay gehad, als ik momenteel ervaar.Bossie schreef op maandag 8 juli 2024 @ 14:03:
[...]
Dat dus idd, je zou haast denken dat EA server capaciteit heeft afgeschaald of iets dergelijks.
Ik heb geen enkel probleem met andere games mbt connectivity, dit altijd alleen een dingetje met FUT.
Met andere games of streamingdiensten heb ik Indd ook nooit last van mijn connectie.
Hoe is Wout ? De vorige 2 versies waren zijn special cards echt eng goed.
Wout speelt lekker zijn dribbels is even aanpassen maar de rest heerlijk.Traeces schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:09:
Ja Wout is wederom 'goated'. Ragt alles er snoeihard in wat voor zijn voeten komt. Ik vind hem ook helemaal niet clunky aanvoelen eigenlijk. Hij bevalt mij dus wel.Traeces schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:09:
Dat is vooral belangrijk dat het niet zo’n lompe tank is. Dat had ik met tots Kane, daar is niet mee te spelen.Moody2204 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:08:
[...]
Ja Wout is wederom 'goated'. Ragt alles er snoeihard in wat voor zijn voeten komt. Ik vind hem ook helemaal niet clunky aanvoelen eigenlijk. Hij bevalt mij dus wel.
Helemaal mee eens. Heb engine op hem, anderen??Moody2204 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:08:
[...]
Ja Wout is wederom 'goated'. Ragt alles er snoeihard in wat voor zijn voeten komt. Ik vind hem ook helemaal niet clunky aanvoelen eigenlijk. Hij bevalt mij dus wel.
Hier ook engine inderdaad.Sleehond schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:23:
[...]
Helemaal mee eens. Heb engine op hem, anderen??
Wl begon goed ging 10 om 2
Toen moest ik helaas weer tegen ea spelen
Alle ballen verkeerd geen pass k9mt aan gouden malcon sprint van eigen helft garrnacho en herandez tots eruit
Lui die rondspelen hele wed ( het is juli en nog zo spelen )
R1 dribbeling wat echt het meeste erge ooit is in fifa
Kortom 13 wins weer helaas
Alle ballen verkeerd geen pass k9mt aan gouden malcon sprint van eigen helft garrnacho en herandez tots eruit
Dat zijn nog altijd 5 wins meer dan mij. Dus...Markvd1984 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:07:
Wl begon goed ging 10 om 2
Snap ik maar als je 10 om 2 gaat hoop je die 14 wins keer weer aan te tikkenMoody2204 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:20:
[...]
Dat zijn nog altijd 5 wins meer dan mij. Dus...
Maar het gebeurd zo vaak dat opeens niks lukt terwijl je wel wil maar besturing etc niet mee werkt
4222 gespeeld ging echt wel lekker die opstelling
Ja, snap ik. Zo bleef ik steken op 8 omdat ik net die laatste niet kon winnen van een volledig gouden team....Markvd1984 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:27:
[...]
Snap ik maar als je 10 om 2 gaat hoop je die 14 wins keer weer aan te tikken
Maar het gebeurd zo vaak dat opeens niks lukt terwijl je wel wil maar besturing etc niet mee werkt
4222 gespeeld ging echt wel lekker die opstelling
We herkennen het allemaal wel denk ik.
WL is het ook echt totaal niet meer waard qua rewards. Di Maria en Debinha en de rest allemaal gold spelers, speel je dan 20 zweterige potten voor.
Klopt, je kan beter een sbc-roulette doen, dan heb je meer kans.Traeces schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:50:
WL is het ook echt totaal niet meer waard qua rewards. Di Maria en Debinha en de rest allemaal gold spelers, speel je dan 20 zweterige potten voor.
Koulibaly, Debinha, Golovin, Bacha.... beetje de usual suspects bij de rewards.Traeces schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:50:
Je moet ook niet spelen voor de beloning uit packs, dat levert alleen maar frustraties op.
wijze woorden
Vraag ik me toch af waarom sommigen de WL spelen alsof hun leven er vanaf hangt...Valandil schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:55:
[...]
Koulibaly, Debinha, Golovin, Bacha.... beetje de usual suspects bij de rewards.
Je moet ook niet spelen voor de beloning uit packs, dat levert alleen maar frustraties op.
Echt geen idee. Als ik zo'n try-hard tegen kom, dan heb ik daar geen zin in en RQ ik gewoon bij 0-0.Moody2204 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:45:
[...]
Vraag ik me toch af waarom sommigen de WL spelen alsof hun leven er vanaf hangt...
De aantal wins maakt mij echt totaal niet uit, maar ik beleef 0 plezier tegen dit soort tegenstanders, dus heb ik vaak zoiets van "de groeten" en op naar de volgende pot.
Leukste potjes zijn toch echt vaak tegen tegenstanders die rondtikken en zo een opening zoeken.
Meest irritante zijn de acrobaten en tegenstanders die met 1 spelers je hele elftal willen dollen. Dat is echt het grootste nadeel van het grootste voetbalspel. Het wordt onrealistisch.
wijze woorden
Ja, dat doe ik dus ook exact zo. Snap alleen niet waarom die try-hards zo bloedfanatiek zijn. Zoals @Traeces al schreef: voor de rewards hoef je het niet te doen!Valandil schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:49:
[...]
Echt geen idee. Als ik zo'n try-hard tegen kom, dan heb ik daar geen zin in en RQ ik gewoon bij 0-0.
De aantal wins maakt mij echt totaal niet uit, maar ik beleef 0 plezier tegen dit soort tegenstanders, dus heb ik vaak zoiets van "de groeten" en op naar de volgende pot.
Leukste potjes zijn toch echt vaak tegen tegenstanders die rondtikken en zo een opening zoeken.
Meest irritante zijn de acrobaten en tegenstanders die met 1 spelers je hele elftal willen dollen. Dat is echt het grootste nadeel van het grootste voetbalspel. Het wordt onrealistisch.
Het is niet alleen voor de rewards, ook me me eigen te testen qua niveau. Alleen is 2 out dated tots en een gold cards wel echt heel sneu voor 20 potten zweten.Valandil schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:55:
[...]
Koulibaly, Debinha, Golovin, Bacha.... beetje de usual suspects bij de rewards.
Donderdag krijg ik betere rewards voor 7 potten winnen in div 2.
Die tryhards blijf je houden. Speelde tegen een gozer welke echt met 11 man op de 16 geparkeerd stond. En toen hij zelf balbezit had, maar rond blijven spelen en tikken en helemaal opschuiven tot mijn 16 met hele elftal. Duurde echt eeuwen voordat een aanval was opgezet door die knakkerMoody2204 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 11:52:
[...]
Ja, dat doe ik dus ook exact zo. Snap alleen niet waarom die try-hards zo bloedfanatiek zijn. Zoals @Traeces al schreef: voor de rewards hoef je het niet te doen!

Gelukkig een goor afstand schot met Olmo waar zijn keeper overheen dook en 1-0 winnen

Wout in zijn eerste wedstrijd basis gelijk een hattrick. Vanavond ook even doen
Is wel een enorme cultheld maar heb nu puskas en memphis als backup. Komt er na deze week trouwens nog een nieuw seizoen of was dit het?Traeces schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:48:
Wout in zijn eerste wedstrijd basis gelijk een hattrick. Vanavond ook even doen