Blijven we gewoon in dit topic of is er een slowchat ofzo waarmee we naar de reclame gaan kijken?
Voorgaande jaren was dit topic meestal ook een verkapte slowchat. Na het Event gaat dit topic toch op slot.Dennisdn schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:12:
Blijven we gewoon in dit topic of is er een slowchat ofzo waarmee we naar de reclame gaan kijken?
Was er de laatste keren nou Spatial Audio als je via de tv app kijkt?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt. Tenminste via de atmos installatie hier wel. Koptelefoon/EarPods weet ik niet.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:20:
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Persoonlijk gebruik ik de groothoek lens steeds minder omdat ik de kwaliteit vind tegenvallen en teveel vervorming. Had liever gezien dat de groothoek iets minder fisheye zou zijn met een betere sensor.
Telelens gebruik ook niet heel veel maar wel vaker dan groothoek. Maar ook daarbij geld hetzelfde, dat de kwaliteit minder is anders zou ik die ook vaker gebruiken.
Dit is vooral te zien bij het filmen waarbij de kwaliteit heel snel achteruit gaat bij het schakelen tussen de lensen. Vooral als het wat minder licht is. Met fotografie kunnen ze met sofware nog het een en ander verbeteren maar dat gaat met filmen lastiger.
Telelens gebruik ook niet heel veel maar wel vaker dan groothoek. Maar ook daarbij geld hetzelfde, dat de kwaliteit minder is anders zou ik die ook vaker gebruiken.
Dit is vooral te zien bij het filmen waarbij de kwaliteit heel snel achteruit gaat bij het schakelen tussen de lensen. Vooral als het wat minder licht is. Met fotografie kunnen ze met sofware nog het een en ander verbeteren maar dat gaat met filmen lastiger.
Ja.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:20:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Keek vanmorgen vroeg op de apple site.
Onder 'Vol verwondering' stond ook nog 'Nieuw'.
Dat is inmiddels aangepast.
https://www.apple.com/nl/iphone-14/
Onder 'Vol verwondering' stond ook nog 'Nieuw'.
Dat is inmiddels aangepast.
https://www.apple.com/nl/iphone-14/
Ah top. Dan ga ik met de Max kijken want er zitten er hier nog twee te knutselenTheKerremenke schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:26:
[...]
Klopt. Tenminste via de atmos installatie hier wel. Koptelefoon/EarPods weet ik niet.
Als het maar niet een chat wordt, waarbij iedereen gaat herhalen wat er gebeurt.Dennisweb schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:14:
[...]
Voorgaande jaren was dit topic meestal ook een verkapte slowchat. Na het Event gaat dit topic toch op slot.
*Apple laat usb-c zien
Reacties in dit topic:
- ze hebben usb-c
- usb-c!
- ja hoor: usb-c
- goh, eindelijk usb!
- …
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Screenshots!Cass Casey schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:42:
[...]
Als het maar niet een chat wordt, waarbij iedereen gaat herhalen wat er gebeurt.
*Apple laat usb-c zien
Reacties in dit topic:
- ze hebben usb-c
- usb-c!
- goh, eindelijk usb!
- …
Nou, kan de boel wel weer op slot dan.Cass Casey schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:42:
[...]
Als het maar niet een chat wordt, waarbij iedereen gaat herhalen wat er gebeurt.
*Apple laat usb-c zien
Reacties in dit topic:
- ze hebben usb-c
- usb-c!
- goh, eindelijk usb!
- …
Het is jammer dat m’n 14 Pro Max zo ontzettend goed bevalt. Kleine kans dat ze iets gaan aankondigen dat me doet besluiten hem in te ruilen namelijk 
Ik hoop eigenlijk een beetje dat het straks 1 grote teleurstelling is zodat ik ineens tech-budget heb voor een “gratis” Watch
Ik hoop eigenlijk een beetje dat het straks 1 grote teleurstelling is zodat ik ineens tech-budget heb voor een “gratis” Watch
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
DBrand lekt net iig de namen van de nieuwe iPhones : https://x.com/dbrand/stat...&t=FZBLdS2G5qIpKKIJWzfotw
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo, ik zit er ook gezellig bij.
Een vraagje, ik heb de Apple TV app op mijn Philips OLED, maar ik zie nergens waar ik de event kan bekijken. Iemand een idee?
Een vraagje, ik heb de Apple TV app op mijn Philips OLED, maar ik zie nergens waar ik de event kan bekijken. Iemand een idee?
hi!
Eens kijken of ik dit jaar misschien een upgrade waag vanuit mijn 11 Pro. Het is niet per se nodig maar o.a. USB C zou wel lekker zijn!
Zo te zien alleen op de echte Apple TV, niet in de Apple TV-app op een Android TV.Ronvgs schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:43:
Voorpret op de Apple TV
Ik vind het op de echte apple tv ook een crime. Ik open nog steeds de oude apple events app, die linkt vervolgens naar de juiste pagina, anders kan ik het echt niet vinden

Dit soort plaatjes schiet ik graag en dan zoom ik op 2x of 3x in.Dennisdn schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:56:
[...]
Ik maak ook veel architectuur foto’s omdat ik gewoon iets met bouwen en mooie gebouwen heb. Maar dan is juist de groothoek heel fijn om het geheel erop te krijgen. Ik zet hem dan wel op raw om juist later nog ver in te kunnen zoomen of croppen. (Geen idee of het officieel echt zo werkt, ik weet niets van foto’s maken, maar het lijkt wel zo te werken bij mij).
![]() | ![]() |
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Cass Casey schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:42:
[...]
*Apple laat usb-c zien
Reacties in dit topic:
- ze hebben usb-c
- usb-c!
- goh, eindelijk usb!
- …

Ik zou als ik jou was straks hier niet zijn
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
* Toppe doet zich melden!
Hier was het de AppleTV app openen (op een echte AppleTVAherin schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:52:
Ik vind het op de echte apple tv ook een crime. Ik open nog steeds de oude apple events app, die linkt vervolgens naar de juiste pagina, anders kan ik het echt niet vinden
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik vraag me sterk af of USB-C wel genoemd gaat worden.
Zal me niks verbazen als het ergens klein op de website staat en alleen in europa.
Zal me niks verbazen als het ergens klein op de website staat en alleen in europa.
Ooh ja nice. Vind het zelf ook altijd wel leuk.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:52:
[...]
Dit soort plaatjes schiet ik graag en dan zoom ik op 2x of 3x in.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Met de goeie compositie is er van het simpelste gebouw wel wat tofs te maken.
:strip_exif()/f/image/ZnmW0aoMTGFbzvlfICTIkXB8.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon te ongeduldig wasDutchCrownNL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:54:
[...]
Hier was het de AppleTV app openen (op een echte AppleTV), 2 of 3 regels naar beneden scrollen en toen stond het event midden in beeld
Na even zoeken.. op Mac zit ie blijkbaar (Native) in de Apple TV app onder 'Nu kijken' en dan de middelste stream.
Makkelijker kunnen we 't niet maken
Makkelijker kunnen we 't niet maken
Usb c minder kabels
Geen leren hoesjes beter voor de koeien
Geen simslot
Zal wel een woke feestje worden
Geen leren hoesjes beter voor de koeien
Geen simslot
Zal wel een woke feestje worden
Haters everywhere but I don’t really care
Ik zit naar een zwart scherm te kijken, jullie ook? En wat is ASL en NON ASL stream??
Waarschijnlijk marketen ze het met thunderbolt en hoe snel het wel niet is, zoals op de iPad pro etc.Nietzo-odido schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:54:
Denk het niet alleen voor Europa. Die wet welke usb-c verplicht gaat pas na de iPhone 16 in.Nietzo-odido schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:54:
We gaan eens kijken of dit jaar wel een jaar is om mijn 2018 11"iPad Pro te upgraden.
Kijk elke keer maar tot nu toe kan ik iedere keer nog nee zeggen. ;p
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bij mij gewoon in de apple app op de LG tv krijg ik deze 3 keuzesPino112 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:50:
[...]
Zo te zien alleen op de echte Apple TV, niet in de Apple TV-app op een Android TV.
:strip_exif()/f/image/cBTWtWcNMdL6kkVy5CsnPFRu.jpg?f=fotoalbum_large)
706,938 mensen op YT kijken naar dat zwarte schermUntouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:55:
Ik zit naar een zwart scherm te kijken, jullie ook? En wat is ASL en NON ASL stream??
ASL is de Amerikaanse doventolk.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:55:
Ik had me voorgenomen om dit jaar over te slaan. Mislukt. Vrouwlief over de zeik (brengt de kids alleen naar bed), dochter over de zeik: jij mij naar bed brengen.
Nee nee, papa gaat proberen om geen nieuwe iPhone te kopen.
iPads komen er vanavond alleen nietThe Chosen One schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:56:
We gaan eens kijken of dit jaar wel een jaar is om mijn 2018 11"iPad Pro te upgraden.
En hoe gaat het tot nu toe met je voornemens?Toppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:56:
Ik had me voorgenomen om dit jaar over te slaan. Mislukt. Vrouwlief over de zeik (brengt de kids alleen naar bed), dochter over de zeik: jij mij naar bed brengen.
ASL is dat je de streaming samen met een Amerikaanse gebarentaal tolk te zien krijgt. Als je die taal niet machtig bent, zal ik je aanraden om de non ASL te nemenUntouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:55:
O shit. Leek wel een bericht van mezelf xDToppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:56:
Men wist bij de WWDC ook zeker dat er geen Mac pro zou komen en wat kwam er.......
Appel is onvoorspelbaar.
Hier nietInhumanous schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:56:
[...]
Bij mij gewoon in de apple app op de LG tv krijg ik deze 3 keuzes[Afbeelding]

Sony van vorig jaar.
Asl is American Sign LanguageUntouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:55:
Ze kunnen natuurlijk nu alvast overstappen, dat zou geen gekke gedachten zijn aangezien de andere producten al wel USB-C hebben (accessoires zoals AirPods daargelaten)Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:56:
[...]
Denk het niet alleen voor Europa. Die wet welke usb-c verplicht gaat pas na de iPhone 16 in.
Iedereen de creditcard in de aanslag? veel plezier met kijken
Ik zou het doen!
Ja het komt wel hoor maar bedoelde meer als opmerking “ alleen voor Europa”Toppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:59:
[...]
Ze kunnen natuurlijk nu alvast overstappen, dat zou geen gekke gedachten zijn aangezien de andere producten al wel USB-C hebben (accessoires zoals AirPods daargelaten)
Ready, leuk weer
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
.
[ Voor 99% gewijzigd door PKHS op 12-09-2023 19:00 ]
Kopen is vandaag nog nietrammes schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:59:
Hoe zie ik op de AppleTV nou dat er een spatial audio track wordt afgespeeld via de max?
It's happening. Let's go!

EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Geen dark mode. Jammer.Dennisweb schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:59:
[Afbeelding]
Als een echte Pro het Event kijken.
Ga er maar vanuit dat het vandaag nog niet kan. Vrijdag pas.rammes schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:59:
Have fun all!
Ik kijk lekker vanaf ons terras in Italië, heerlijk event tijdens de vakantie dit haha
Jij verdient die iPhone weer terug door je zelf op OnlyFans te zetten. Kan niet anders met z’n camera linksDennisweb schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:59:
[Afbeelding]
Als een echte Pro het Event kijken.
Nog eens volgen dit jaar
Ben benieuwd of Apple of nog eens zal weten te verrassen
Ben benieuwd of Apple of nog eens zal weten te verrassen
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Shit, betrapt! Nee, die is voor de Visual Radio.Toppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:01:
[...]
Jij verdient die iPhone weer terug door je zelf op OnlyFans te zetten. Kan niet anders met z’n camera links
Als je een terras in Italië kan betalen dan kan je ook wel een iPhone kopenDennusB schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:00:
Ik kijk lekker vanaf ons terras in Italië, heerlijk event tijdens de vakantie dit haha
Ooh trouwens, ik hoop ook nog op een watch SS in 48/49mm, dan kan de ultra eruit.
Jeej bingo doel 1 behaald. SOS functie benoemd. 🤪
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Iedereen is happy en iedereen is included. Standaard deal._Bailey_ schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:01:
Eerste totaal onzinnige video is een feit
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dit is wel ongelofelijk cheesy mijn god
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Allergie is gevoed.
Die verhalen kunnen me gejat worden. Allemaal heel sneu huilie huilie en door
Als dat niet zo zou zijn had een zure redditer het allang ontkracht
Geen mensen die het niet gehaald hebben doordat ze onder het rijden op hun Watch of telefoon gekeken hebben?
©2004
Zware kost
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nou, ja, het zal je gebeuren dat je Apple Watch je leven heeft gered. Dan piep je anders. Maar er zo mee marketen, dat hoeft voor mij ook niet.Toppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:03:
Die verhalen kunnen me gejat worden. Allemaal heel sneu huilie huilie en door
Ik vind de keynotes echt steeds meer een marketing stunt. Toch wel jammer.
Duurt lang.
Die rijden allemaal Tesla's...Die helpen wel...hk12nl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:03:
Geen mensen die het niet gehaald hebben doordat ze onder het rijden op hun Watch of telefoon gekeken hebben?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Verwijderd
hk12nl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:03:

Nou, om niet niet in detail te treden.. De Heart Rate Monitor heeft mij in zekere zin ook wel "gered".
Dus helemaal cheesy is het filmpje ook weer niet. Ik had echter een te láge hartslag i.p.v. te hoog.
Dus helemaal cheesy is het filmpje ook weer niet. Ik had echter een te láge hartslag i.p.v. te hoog.
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2023 19:04 ]
Always have beenAherin schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:03:
Ik vind de keynotes echt steeds meer een marketing stunt. Toch wel jammer.
Dat is wel nice!Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:04:
Nou, om niet niet in detail te treden.. De Heart Rate Monitor heeft mij in zekere zin ook wel "gered".
Dus helemaal cheesy is het filmpje ook weer niet.
©2004
Ik doe altijd m’n Watch af tijdens dit soort evenementenRivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:04:
Dus helemaal cheesy is het filmpje ook weer niet.
Die stem van Tim

Haters everywhere but I don’t really care
Mooi is dat om te zien. Ik van het weekend, fiets ongelukje, sleutelbeen en 3 ribben gebroken. Mijn AWU: ………
Mm klinkt via mijn eigen speakers wel een hele bak beter dan met SpatialAudio op de Max.
Vakantiehuisje gewoon hahahaToppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:02:
[...]
Als je een terras in Italië kan betalen dan kan je ook wel een iPhone kopen
Wat staat die marktkoopman toch te bléren...
Eerder gelekte script klopt toch
Het is weer September 2025 :)
True, maar pre corona vond ik het toch anders
Mee eens 👍Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:04:
Hier ook geholpen mede door de AW.
Ik ben over 2 weken op Apple Park overigens, Just Saying 😎
Dit topic is gesloten.