LTT - kijken jullie ernaar?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
heuveltje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:29:
Meh. ik vind het echt zo compleet opgeblazen.

Als de werksfeer daar zo gruwelijk slecht is, waarom hebben ze dan zoveel mensen die er al jaren werken.
De werkdruk/verwachting is misschien hoog, maar dat is niet perse een werksfeer probleem

En madison was eigenlijk aangenomen vanwege haar populariteit nadat ze aan 1 show mee mocht doen. Dat bleek achteraf geen goede match te zijn. Maar dat heb je soms..

En misschien dat de reviews wat minder uitgebreid zijn dan die van GN, maar in de tendens kan ik er prima uithalen wat wel en niet relevant is voor mij als gamer. En ik vind ze vermakelijk ipv een GN die een half uur maar cijfertjes blijft ratelen.
Ik moest Madison even opzoeken.

https://twitter.com/LinusTech/status/1691944990631707102

https://www.dexerto.com/t...-poor-conditions-2251613/

Het moddergooien is begonnen hoor >:)

In welk 'tech' bedrijf word je nou niet lastiggevallen als vrouw :+
Meeste relaties beginnen op de werkvloer.

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
CrashOverDrive schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:43:
[...]

LMG is meer dan alleen LTT eh ;) Op dit moment drukken ze er zo'n 27 video's per week uit bij hun kanalen.

Lijstje van GamersNexus zijn onderzoek:
6 Linus Tech Tips
1 WAN Show
3 TechLinked
3+ Short circuit
2 Techquickie
4 Shorts
2 Floatplane exclusives
3+ LMG clips
1 Mac Address

Dat zijn er al 25 iedere week, en die mist dan nog het (maand oude) kanaal GameLinked die er ook nog 2 per week uitpompt.

1 a 2 videos op het LTT kanaal zelf zal het verschil niet gaan maken. Voor al die kanalen zijn editors in de weer en is er kruisbestuiving met camera mensen. Dingen die in en en uit magazijn moeten worden getrokken en klaargezet op de set, etc. Controleren van video's, etc. Ik denk dat ze daar flink in moeten gaan snoeien of de boel meer scheiden.
Klopt. Maar WAN show is een soap/podcast, TechLinked is hun budget productie format (unboxen, 1st impression en klaar, het liefst in 1 take, geen B-roll of teveel edit werk), ShortCircuit zijn voorgelezen nieuws artikelen, en TechQuickie is Computers4Dummies.
Wellicht leuk als vermaak, maar ik verwacht weinig diepgang en punctualiteit van die formats.

Maar beetje voorbereiding mag je uiteindelijk wel verwachten, want 1 video onderhevig aan kritiek was tenslotte een TL video. Maar ik schat in dat verreweg de meeste voorbereiding in 1 LTT video gaat. Ze willen zich juist onderscheiden door Labs in LTT videos te verwerken.

Nu hebben ze alleen wel een beperkt aantal writers en video hosts. Je kan soms al duidelijk zien dat Linus letterlijk op de set getrokken wordt om even z'n zegje te doen, maar dat de video door compleet ander persoon wordt geleid.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
heuveltje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:29:
Meh. ik vind het echt zo compleet opgeblazen.

Als de werksfeer daar zo gruwelijk slecht is, waarom hebben ze dan zoveel mensen die er al jaren werken.
De werkdruk/verwachting is misschien hoog, maar dat is niet perse een werksfeer probleem

En madison was eigenlijk aangenomen vanwege haar populariteit nadat ze aan 1 show mee mocht doen. Dat bleek achteraf geen goede match te zijn. Maar dat heb je soms.. Om daar nu een hele claim aan "toxic work envirement" aan vast te hangen........

En misschien dat de reviews wat minder uitgebreid zijn dan die van GN, maar in de tendens kan ik er prima uithalen wat wel en niet relevant is voor mij als gamer. En ik vind ze vermakelijk ipv een GN die een half uur maar cijfertjes blijft ratelen.
Bij RTL/Talpa werken nog meer mensen..

Het boeit niet zoveel, al zijn ze maar met drie in totaal.

Verder leuk wat je zegt, maar dat iets voor jou leuk is, betekend misschien als werknemer niet zo. En daar zit juist het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paniek pinguin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 19:56
Hans1990 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:41:
[...]

Klopt. Maar WAN show is een soap/podcast, TechLinked is hun budget productie format (unboxen, 1st impression en klaar, het liefst in 1 take, geen B-roll of teveel edit werk), ShortCircuit zijn voorgelezen nieuws artikelen, en TechQuickie is Computers4Dummies.
Wellicht leuk als vermaak, maar ik verwacht weinig diepgang en punctualiteit van die formats.

Maar beetje voorbereiding mag je uiteindelijk wel verwachten, want 1 video onderhevig aan kritiek was tenslotte een TL video. Maar ik schat in dat verreweg de meeste voorbereiding in 1 LTT video gaat. Ze willen zich juist onderscheiden door Labs in LTT videos te verwerken.

Nu hebben ze alleen wel een beperkt aantal writers en video hosts. Je kan soms al duidelijk zien dat Linus letterlijk op de set getrokken wordt om even z'n zegje te doen, maar dat de video door compleet ander persoon wordt geleid.
Je hebt TechLinked en ShortCircuit omgedraaid ;)

De unboxing van de muis waar ze het plastic van de glijvoetjes waren vergeten te halen, was een ShortCircuit video. TechLinked bevat de tech nieuws berichten.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:02

heuveltje

KoelkastFilosoof

HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:13:
[...]

Bij RTL/Talpa werken nog meer mensen..

Het boeit niet zoveel, al zijn ze maar met drie in totaal.

Verder leuk wat je zegt, maar dat iets voor jou leuk is, betekend misschien als werknemer niet zo. En daar zit juist het probleem.
wat wel of niet leuk is voor mij boeit idd niet. de meeste creatieve beroepen is een strijd tussen perfectionisme en creativiteit aan de ene kant, en Financiele en productie druk aan de andere kant.

En LMG zal daar vast geen uitzondering op zijn.

Maar dat wil niet zeggen dat al het personeel daar het ook niet leuk vind. Er werken daar 100+ mensen waaronder ook best wel een behoorlijk aantal vrouwen. en het verloop is vziw (vooral naar hun eigen zeggen, ik heb geen harde cijfers geef ik toe) zeer laag. Dus blijkbaar is het voor hun nog niet zo verkeerd werken daar.

En aangezien ik ook niet meer weet dan een hoop "behind the scenes" shoots aan de ene kant, en een paar tweets aan de andere kant. Ga ik geen pitchforks gooien.

[ Voor 27% gewijzigd door heuveltje op 17-08-2023 20:43 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
heuveltje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:37:
[...]

wat wel of niet leuk is voor mij boeit idd niet.
Maar dat wil niet zeggen dat al het personeel daar het ook niet leuk vind. Er werken daar 100+ en mensen en het verloop is (naar hun eigen zeggen, geef ik toe) zeer laag. Dus blijkbaar is het daar nog niet zo verkeerd werken.
Ugh, voor de Belastingdienst werken ook tig mensen. En die mensen die er hebben gewerkt, beschreven dezelfde issues zoals bij LTT (en andere bedrijven waar iets mis mee is). Sommige werkte daar ook jaren, want je vind niet altijd snel iets anders (en kids/huis), en snap dat voor velen LTT klinkt als een droombaan, dus waarom zou je dan weggaan als je daar veel moeite heb voor gedaan?

Het zegt echt niets hoor. Heb jij nooit gesolliciteerd? Er zijn bedrijven die je van alles beloven, totdat je zelf op de werkvloer staat, en merkt dat je niet serieus wordt genomen of wordt uitgelachen. Je komt daar meestal pas achter, als je er gaat werken.

Dus nee, het zegt totaal niets. Er schijnen ook audio leaks te zijn, en ook andere ex-medewerkers die haar verhaal bevestigen..

Maar ik heb soms het gevoel dat ik tegen een muur praat. Als je op Reddit kijkt, dan wordt er gekeken naar wat voor een leuke persoon Linus is, of hoe leuk de reviews zijn. Dat is (op dit moment) niet echt aan de orde, er zijn andere dingen (goed) mis.

Verder zie je ook weer mensen het verhaal van haar bagatelliseren, alsof elke vrouw wil dat elke man met haar flirt. Of dat vrouwen daar enkel voor zijn..

Ik zit ook niet met vrouwen vaak op een lijn, maar om dit soort verhalen weg te doen als aanstellerij, is ja ..

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 17-08-2023 20:45 ]

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:43:
[...]

Het zegt echt niets hoor. Heb jij nooit gesolliciteerd? Er zijn bedrijven die je van alles beloven, totdat je zelf op de werkvloer staat, en merkt dat je niet serieus wordt genomen of wordt uitgelachen. Je komt daar meestal pas achter, als je er gaat werken.

Dus nee, het zegt totaal niets. Er schijnen ook audio leaks te zijn, en ook andere ex-medewerkers die haar verhaal bevestigen..
Ik zit ook niet met vrouwen vaak op een lijn, maar om dit soort verhalen weg te doen als aanstellerij, is ja ..
Aanstellerij is jouw woord. Mensen kunnen iets compleets verschillend ervaren. En banen zijn vaak niet wat je er van gehoopt verwacht had, en personen kunnen dingen compleet verschillend ervaren, of wat wel en niet problematisch is compleet verschillend beoordelen.

Maar ik heb ook de andere kant gezien, waarbij 2 (vrouwelijke trouwens) collega's elkaar steeds meer in de clinch kwamen. En een vervolgens de andere beschuldigt van dat ze tijdens in meerdere chats en gesprekken ge-intimideerd en gekleineerd word. En dat zelfs nadat er opnamens van dat gesprek bleken te zijn, en de chatlogs zijn teruggehaald. en deze door zowel intern als bij de externe HR Coach gelezen zij, bleek niemand anders die opmerkingen zo interpreteerden. Maar zij bleef dit wel vinden. Uiteindelijk is ze boos weggegaan, en ik weet zeker als je haar dat nu zou vragen zou ze nog steeds van mening is dat ze weggepest is.

Verder heb ik geen idee of dat hier zo is, wat er gezegd is, hoe dat bedoeld en geinterpreerd is. Dus ga ik daar ook niet bij voorkeur conclusies over trekken.

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 17-08-2023 21:09 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-04 18:08
PTR schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:36:
Als je alles vanaf de linus roast van 2019 (check Steve zijn bijdrage) al op een rij zet over dit bedrijf, met als dieptepunt de werksfeermeldingen, kan ik in ieder geval maar 1 conclusie trekken: de stekker eruit.
En dat is niet cancellen, dat is de gezonde manier om ongezonde bedrijven op tijd te stoppen. Hoewel op tijd misschien hier veel te laat is, gezien de werksfeermeldingen.

Want vraag je ten eerste eens af, gaat de wereld het merken en echt iets missen als LTT er niet meer is?
Dit is ook wel echt de baby met het badwater weggooien :D

Natuurlijk is het goed niet wat er allemaal aangekaart wordt, maar wat een onzin om te gaan roepen dat ze er maar helemaal mee moeten stoppen. Ze hebben 15 miljoen abonnees, krijgen miljoenen views per video en hebben 130 werknemers. Hoe bedoel je 'gaat de wereld iets missen als LTT er niet meer is?'...?!

Ze hebben nu de deksel op hun neus gehad en gaan eens goed naar zichzelf in de spiegel kijken, wat me een prima begin lijkt (ook al had dat beter veel eerder gebeurd, maar beter laat dan nooit).

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 17-08-2023 21:12 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PTR

theory schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:00:
[...]

Het voegt weinig toe? Is dit niet gewoon jou mening? Hoezo is jou mening de norm voor iedereen tegenwoordig?
...
Dit is toch een discussieforum? Dat begint met een mening met argumenten lijkt me, heen en weer. Ik stel het wellicht boud, maar het blijft verder mijn mening, niks meer.
Zoals je zegt dit gebeurt in andere bedrijven ook. De bedrijfscultuur is inderdaad moeilijk te veranderen, en je weet nooit op voorhand wat je daar zal aantreffen als je daar gaat werken daarom ook dat iedereen vrij is om te vertrekken wanneer ze dat willen, niemand houdt je daar tegen je zin.

I.v.m. Madison ik vind het heel erg voor haar en geloof haar verhaal ook, niemand zou dit moeten meemaken. Maar er waren ook allerlei zaken in plaats om zo zaken aan het licht te brengen binnenin het bedrijf. Er werd eerst gevraagd om het onderling te regelen(dit slaat waarschijnlijk niet op sexual herassement zaken en eerder gewone discussies), ze kon HR contacteren, (ofwel Linus en Yvonne) niet ideaal en hopelijk gaan ze dit in de toekomst aanpakken, maar ze kon ook perfect anoniem de situatie aan het licht brengen daar waren ook middelen voor en ten laatste kon ze een 3rd party ook contacteren die blijkbaar ook was aangesteld voor LTT. Dus er waren genoeg mogelijkheden voor Madison om haar problemen te melden en op te lossen lijkt me. Dit zou in een bedrijf niet hoeven, en iedereen zou zich veilig moeten voelen, maar op een bepaald moment moet je ook durven zeggen dat een bedrijf niet meer kan doen dan dit
Dit is precies de omgekeerde redenering die bv ook door John de Mol werd gebruikt met zijn loketten opmerking. Je legt daarmee de verantwoording bij het slachtoffer, niet bij het bedrijf.
Het zijn ook vaak de uitspraken van de zelf sterk in de schoenen staande personen, heel erg egocentrisch als in niet kunnen bedenken hoe het voor de ander is. Linus heeft bijna hetzelfde ergens op het forum gezegd door te stellen: er is niks aan de hand als er niks gemeld is.
Daarnaast had ze een jaar geleden al een glassdoor review geschreven. Weet je trouwens hoe verdomd lastig het überhaupt is om in een groep het tegengeluid te geven, laat staan misstanden?
Acteren acteren, Jezus je komt precies rechtstreeks van Reddit. Als Linus zijn mond opendoet en ze hem zijn zegje laten doen is het niet goed, als ze iets lezen van een prompt is het niet goed, make up your mind he zeg.
Deze pitchfork mentaliteit om achter alles iets te zoeken en over te klagen begint wel echt afgezaagd te worden.
Het stiekem opgenomen overleg is wel degelijk stiekem en is een 6 maand oude video die al reeds op reddit is geplaatst geweest, zo zie je maar hoeveel je er van op de hoogte bent, maar direct op de trein springen gelijk al de rest is wel mogelijk met de weinige info die jullie hebben.
Wacht even, dat ik toevallig misschien een zelfde soort bewoordingen of vergelijkingen gebruik, betekend niet dat ik maar wat loop na te blaten. Wat ik schrijf is mijn verhaal en kijk erop. Die excuusvideo vind ik ook echt slecht in elkaar gedraaid met verdomd cringy winkwink grappen erin. En het gaat daarnaast over een langere periode, ook die opgenomen conversatie hoort bij de aanwijzingen dat er een onprofessionele werkomgeving is. Het gaat om het grotere plaatje, dit speelt al langer.
Excuses komen nu eenmal ALTIJD als er iemand wijst op fouten, als ze geen excuses hadden gepost was het net daarvoor weer niet goed, en was het "zelf excuseren doen ze niet!", zoals ik al zei make up your damn mind. Excuses zijn goed, wilt zeggen dat ze het inzien en er waarschijnlijk nu eens de nodige aanpassingen komen.
1x kan, 2x is twijfelachtig, 3x is structureel. Nogmaals, het gaat over een langere periode. Excuses zijn pas excuses als je ze meent, ze vanuit jezelf komen. Deze excuses zijn damage control, en hele slechte. Door er een grap van te maken haal je dat helemaal onderuit en toon je hoe serieus je het dus niet neemt, maar please je vooral je fanbase.
Niemand vind heel deze zaak oke, en ze liggen terecht onder vuur dus ik snap niet waarom je dit zegt.
en NOGMAALS het is niet omdat dit voor jou niets uitmaakt dat deze content zou verdwijnen dat het voor anderen niet leuk of interessant is. 15M viewers denken er anders over.

Ik ben verre van een Linus fanboy, maar sommige mensen moeten ook eens leren zelfstandig nadenken i.p.v. op de haattrein te springen.
Ik reageer eigenlijk nooit op dit soort internetdrama en als er iets is waar ik niet tegen kan, is het onnadenkend zomaar van alles eruit floepen over iets waar men niks van weet. Waar ik de meeste moeite mee heb is het bagatelliseren en goedpraten van iets wat al lange tijd niet oké lijkt te zijn. Ik heb niet bij LMG gewerkt, maar wel in toxische omgevingen en daarmee ervaring met dit soort situaties helaas. Vanuit dat zie ik dit en vind het vooral spijtig dat het gebeurt.

Het gaat uiteindelijk niet om de 15M volgers of de technische fouten of wat wij er allemaal van vinden, maar om normaal met elkaar omgaan. Als dat niet lukt moet je ermee stoppen, niks moet ten koste van mensen gaan. Vind ik (even voor de duidelijkheid)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

SkyStreaker

Move on up!

Hier in dit topic wordt er tenminste nog wat normaal gediscussieerd, eens of oneens. Als je de /r/gamersnexus kijkt... Daar heb je wel degelijk pitchfork-mentaliteit. En vele andere kanalen proef je gewoon dat zelfs oplossing-gericht willen werken niet "goed genoeg" is. De nuancering, verdediging en leven-en-laten-leven posts zijn er ook, je moet ze echter zoeken.

Redditors kennen Reddit en boze (op het discutabele af) mensen daar hebben er nogal een handje van "Doorlichting"-Turbo op je naam af te gaan.

Ze kunnen niks meer goed doen, helemaal niet meer met het Madison-deel er bovenop. Haar uiting blijft eenzijdig, een externe partij gebruiken voor onderzoek is de juiste handeling. Posts daarover verwijderen omdat dat het onderzoek negatief kan beïnvloeden wordt dan ook nergens rekening mee gehouden want, "pitchfork".

Zo komt dit hele debacle inmiddels op mij over.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTR
  • Niet online

PTR

Voor de extra context:
https://threadreaderapp.com/thread/1691693740254228741.html

En dit wordt bevestigd door verschillende (ex-)medewerkers. Wat vinden jullie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:51
PTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:15:
Voor de extra context:

En dit wordt bevestigd door verschillende (ex-)medewerkers. Wat vinden jullie daarvan?
Misschien even het topic lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:11
PTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:15:
Voor de extra context:

Ik raad je idd ook aan om het topic door te nemen. Het blijft een welles nietus spelletje. Het is absoluut niet oké wat hier te lezen is, maar het is niet aan ons (en daar denkt reddit anders over) om voor eigen rechter te spelen en gelijk alles te cancellen. Nogmaals, wat er ook van het verhaal van haar waar is, dit is natuurlijk nooit oké.

Ook een ander dingetje, ik denk dat mensen zelf goed na moeten gaan wat evt. wel waar is en wat niet en dan noem ik nu één m.b.t. het verspreiden van misinformatie. Zo is er op Reddit een post te zien waarbij iemand roept dat LTT als sponsor van de Anker website af is gehaald (heeft veel upvotes gekregen), ongeveer na de "aantijgingen". Echter is hier niets van waar als je via bijv. de WayBack machine gaat kijken op de website van Anker. Hier is te zien dat ze een heel lange tijd geleden al het sponsorship hebben beeindigt. De sub reddit is momenteel echt om van te walgen.

[ Voor 32% gewijzigd door mprkooij op 18-08-2023 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catvlek2
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:27
WAN show schijnt door te gaan morgen. Ik zet de popcorn alvast klaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rVATDbDwbhyTB3TmBSS5UoQn2qI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a99infAIUrFTdmD4fmGCmWU6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dus ze doorbreken nu alweer hun pauze week (behoudens video's die al klaar waren). :?

Juist zo'n WAN show lijkt me een ideale gelegenheid om onbedoeld weer olie op het vuur te gooien. :X

Ben in ieder geval geen voorstander van het onder de bus gooien of cancellen van het hele bedrijf. Ja er zijn een aantal zaken die niet voldoende op orde zijn maar waar is dat nooit het geval :X Je moet ook gewoon de kans krijgen om zaken te verbeteren en op te lossen.

Dus, wake up call, mea culpa en goede gelegenheid om het bedrijf beter te maken. Ook noodzaak en kans om nog eens goed na te denken over het business concept en de levensvatbaarheid daarvan.

Infotainment is toch echt een hele andere tak dan gedegen data driven reviews maken over een breed scala van produkten. GPU, CPU, PSU, SSDs, HDs, Geheugen, Monitoren, zelfs Koptelefoons het vergt diepgaande kennis van de werking vd produkten, testmethodes en wat de cijfertjes eigenlijk zeggen etc.

Het is echt niet eenvoudig, dat is ook de reden dat er maar een paar sites zijn waar ze het vrij goed kunnen en die je niet zomaar even gaat verslaan.
Zelfs PSU Aris, die ook aan het expanden is en iha weet weet wat hij doet, vind ik zijn videos over andere zaken dan PSU's geregeld niet echt overtuigend.

Hopelijk komen ze er in ieder geval beter en sterker uit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTR
  • Niet online

PTR

mprkooij schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:23:
[...]

Ik raad je idd ook aan om het topic door te nemen. Het blijft een welles nietus spelletje. Het is absoluut niet oké wat hier te lezen is, maar het is niet aan ons (en daar denkt reddit anders over) om voor eigen rechter te spelen en gelijk alles te cancellen. Nogmaals, wat er ook van het verhaal van haar waar is, dit is natuurlijk nooit oké.

Ook een ander dingetje, ik denk dat mensen zelf goed na moeten gaan wat evt. wel waar is en wat niet en dan noem ik nu één m.b.t. het verspreiden van misinformatie. Zo is er op Reddit een post te zien waarbij iemand roept dat LTT als sponsor van de Anker website af is gehaald (heeft veel upvotes gekregen), ongeveer na de "aantijgingen". Echter is hier niets van waar als je via bijv. de WayBack machine gaat kijken op de website van Anker. Hier is te zien dat ze een heel lange tijd geleden al het sponsorship hebben beeindigt. De sub reddit is momenteel echt om van te walgen.
Oké, wat zou ik waar moeten lezen? Het zou handig zijn als je argumenten en richting geeft aan waar je precies op doelt. Welke thread? Welke opmerking?
Je noemt misinformatie en iedereen roept de hele tijd 'reddit!' als tegenargument, maar dat is geen argument.

Ik probeer met de link een door meerdere personen bevestigd verhaal aan te halen en het over de inhoud te hebben. We hoeven hier ook niet de rechter te spelen, maar je mag het er wel over hebben, toch?

Mocht dit niet kloppen of er ergens tegenbewijs is, geef dan een bron, dat maakt de discussie wat makkelijker en vooral duidelijker. Nu moet ik gaan zoeken en raden wat je precies bedoelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Catvlek2 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:24:
WAN show schijnt door te gaan morgen. Ik zet de popcorn alvast klaar.
[Afbeelding]
Als je eenmaal groot genoeg bent als bedrijf kan je het nooit goed doen.
Such is life, can't please everyone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
PTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:46:
[...]

Oké, wat zou ik waar moeten lezen? Het zou handig zijn als je argumenten en richting geeft aan waar je precies op doelt. Welke thread? Welke opmerking?
Je noemt misinformatie en iedereen roept de hele tijd 'reddit!' als tegenargument, maar dat is geen argument.

Ik probeer met de link een door meerdere personen bevestigd verhaal aan te halen en het over de inhoud te hebben. We hoeven hier ook niet de rechter te spelen, maar je mag het er wel over hebben, toch?

Mocht dit niet kloppen of er ergens tegenbewijs is, geef dan een bron, dat maakt de discussie wat makkelijker en vooral duidelijker. Nu moet ik gaan zoeken en raden wat je precies bedoelt.
Simpel.

LTT beëindigt sponsorship met Anker.

Anker weigert om LTT van de website te halen als sponsor (uiteindelijk wel gebeurt)

LTT zou door Anker zijn verwijderd als sponsor naar n.a.v. de recente gebeurtenissen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/If9Khgs5jsEjmUK4-8vecSahnJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/inB0GlyrWNIjR9R1GtB7dxWG.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is dus precies wat ik bedoel. En dit is dan een voorbeeld. Dit somt de sub Reddit momenteel wel op volgens mij…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTR
  • Niet online

PTR

Ah sorry, ik doelde op je eerste alinea, niet het anker verhaal, verkeerd gequote, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SkyStreaker schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 04:59:
Hier in dit topic wordt er tenminste nog wat normaal gediscussieerd, eens of oneens. Als je de /r/gamersnexus kijkt... Daar heb je wel degelijk pitchfork-mentaliteit. En vele andere kanalen proef je gewoon dat zelfs oplossing-gericht willen werken niet "goed genoeg" is. De nuancering, verdediging en leven-en-laten-leven posts zijn er ook, je moet ze echter zoeken.
Soms moet iets compleet escaleren voordat het doel pas echt bereikt wordt, het is maar net aan welke kant van de scope je zit bij een gegeven situatie. Rugpulls/ponzi van bekende youtubers, Foxcon, streamer en haar man, fake-news, het is maar net aan welke kant je zit of jij zo'n pitchfork methode de oplossing vind.

Dat de WAN show simpelweg doorgaat, dag nadat hij bullsh.. verhaal had gedaan om een week lang rust en reflectie te gaan doen, komt ergens wel beetje erg dubbel over. En dan is de vraag hoe de show zal zijn, als het niveau 'we doen alsof er niets is gebeurd' dan denk ik dat je de nuancering ook redelijk het raam uit kan gooien.

Veel mensen zien nog steeds de 'i been thinking of retiring' Linus, oprecht, eerlijk en duidelijk, maar ze zijn vergeten dat ze nu gewoon 'mediaman' Linus (en consorten) zien, en dan is zo'n filmpje (en reactie) een schril contrast. En dan kan je wel zeggen 'tja dit is standaard manier van excuses maken', dat hoeft hij niet te doen.

En nu wordt het de wedstrijd van cherriepicking om de beste voorbeelden op tafel te leggen hoe goed, of hoe slecht hij niet wel is. Veelal compleet uit verband getrokken (chronologisch of inhoud), maar het is het klassieke 'hunnie vs ons' dat de pitchfork mentaliteit slechts een deur verderop is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:44
Ik kende de hele soap niet hier omheen, maar zag wat LTT video's. Wat een drama rondom een MKB bedrijf, wat LTT feitelijk is. Mensen, relaxed... tis maar een klein bedrijfje uit Canada. Ongeacht of ze populair zijn of niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:27
segil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:09:
Mensen, relaxed... tis maar een klein bedrijfje uit Canada. Ongeacht of ze populair zijn of niet.
Youp is ook maar 1 mannetje, toch heeft Buckler er flink last van gehad ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-04 21:05
Weet iemand hier hoe laat de wan show Nederlandse tijd begint? 3 uur snachts geloof ik?
Deze wil ik zeker even live zien. Heb zo'n vermoeden dat dit ook nog een gigantische shitshow gaat worden. Als Linus vrijuit kan praten, gaat het echt niet goed komen, dat is ondertussen wel duidelijk.

De opname achteraf zal denk ik wel helemaal geknipt worden.

Zelfs het excuus waar ze gewoon de tijd voor gehad hebben was afschuwelijk.

Toch eigenlijk best wel teleurgesteld hoor. De laatste jaren vond ik het al zeker minder worden, Linus is duidelijk vergeten wie hij was, en waar hij voor stond. Met ook echt de vreemdste argumenten soms.

Maar ik keek het wel vanaf het begin, echt al heel lang. Had toch heel veel beter verwacht, het is ongelooflijk hoe slecht ze dit aangepakt hebben. Geen reactie was misschien zelfs wel beter geweest.

Linus die het slachtoffer gaat spelen op het forum, en dan een "excuus" filmpje, waar ze het nog gewoon eens dunnetjes over doen. Inclusief reclame, en grappen over sponsors. Echt? Serieus?

"somebody had to say it" in referentie naar de shop... Is dat zo? Moest iemand dat zeggen, in een excuus video? Natuurlijk niet. Hoe verzin je het.

Claimen dat het met de fabrikant van het koelblok opgelost is, terwijl dat duidelijk absoluut niet zo is.

En dan ook nog het Madison verhaal, wat natuurlijk ook afschuwelijk klinkt. Wat ik eigenlijk wel geloof, maar toch ook een beetje met een korreltje zout neem.

Wat mij betreft zijn ze in een keer alle geloofwaardigheid verloren. Wil deze wan show nog zien, eerlijk gezegd puur voor de drama. Maar dat zal het laatste zijn wat ik van van ze kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
vassago schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:13:
[...]

Youp is ook maar 1 mannetje, toch heeft Buckler er flink last van gehad ;)
Ik zie geen overeenkomst tussen beide situaties. Youp zorgde ervoor dat Buckler verdween. Wat hier gebeurt is een rant/drama over hoe een MKB bedrijf werkt, met wat aannames en verdachtmakingen. Incl. alle ramptoerisme er omheen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-04 21:52
Ik kende de hele soap niet hier omheen, maar zag wat LTT video's. Wat een drama rondom een MKB bedrijf, wat LTT feitelijk is. Mensen, relaxed... tis maar een klein bedrijfje uit Canada. Ongeacht of ze populair zijn of niet.
Harvey Weinstein was ook maar 1 persoon, en toch was de ophef groot. Dat iets of iemand groot of klein is hoeft de ophef niet kleiner te maken. Feit is dat LMG/LTT met meer dan 15 miljoen abonnees op maar 1 kanaal (van de vele) heel erg in de spotlights staat. Het is dan niet meer dan logisch dat de ophef ook groot is.

De aantijgingen lijken kloppen, huidige en ex medewerkers lijken het te bevestigen. En als dat zo is, dan is alle ophef 100% terecht.

Snap niet zo goed waarom ik mijn ophef niet mag uitspreken over een bedrijf dat ik al meer dan 10 jaar wekelijks volg en nu beschuldigt wordt van alle dingen die inmiddels al besproken zijn. Als jij het er niet mee eens bent, waarom reageer je dan gewoon niet? Je kan het negeren en verder gaan met je leven als je het onzin vindt. Juist door te reageren doe je precies waar je kritiek op hebt: mee doen met de "drama".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
Hatsjoe schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:57:
[...]

Harvey Weinstein was ook maar 1 persoon, en toch was de ophef groot. Dat iets of iemand groot of klein is hoeft de ophef niet kleiner te maken. Feit is dat LMG/LTT met meer dan 15 miljoen abonnees op maar 1 kanaal (van de vele) heel erg in de spotlights staat. Het is dan niet meer dan logisch dat de ophef ook groot is.

De aantijgingen lijken kloppen, huidige en ex medewerkers lijken het te bevestigen. En als dat zo is, dan is alle ophef 100% terecht.

Snap niet zo goed waarom ik mijn ophef niet mag uitspreken over een bedrijf dat ik al meer dan 10 jaar wekelijks volg en nu beschuldigt wordt van alle dingen die inmiddels al besproken zijn. Als jij het er niet mee eens bent, waarom reageer je dan gewoon niet? Je kan het negeren en verder gaan met je leven als je het onzin vindt. Juist door te reageren doe je precies waar je kritiek op hebt: mee doen met de "drama".
Prima, mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
Verschillende medewerkers hebben verklaard dat Madison ze dat verhaal al eerder verteld heeft. Ze bevestigen niet dat het verhaal klopt, ze bevestigen dat Madison dat verhaal jaren geleden ook al vertelde.

Klein, maar wel een heel kritisch verschil. De meeste mensen lijken nu te denken dat het bevestigd is, maar dat is dus helemaal niet zo.

[ Voor 18% gewijzigd door WEBGAMING op 18-08-2023 11:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ze hebben 120 werknemers, dat is toch geen MKB meer hoor. Dat is gewoon een grote organisatie die in Nederland verplicht zou zijn om een ondernemingsraad te hebben en in de meeste gevallen een directie onder toezicht (van een raad van toezicht) zou aanstellen.
Gaat wel wat verder dan Jan die wat filmpjes maakt met z'n vrienden en daar een editor en cameraman voor inhuurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Oon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:14:
[...]

Ze hebben 120 werknemers, dat is toch geen MKB meer hoor. Dat is gewoon een grote organisatie die in Nederland verplicht zou zijn om een ondernemingsraad te hebben en in de meeste gevallen een directie onder toezicht (van een raad van toezicht) zou aanstellen.
Gaat wel wat verder dan Jan die wat filmpjes maakt met z'n vrienden en daar een editor en cameraman voor inhuurt.
120 werknemers valt precies in de definitie van MKB
Binnen de term midden- en kleinbedrijf kun je nog verschillende categorieën aanbrengen. De definities van het midden- en kleinbedrijf zoals vastgesteld door de Europese Commissie zijn als volgt:

Middelgroot: minder dan 250 werknemers, een jaaromzet van hoogstens € 40 miljoen of een jaarlijks balanstotaal kleiner of gelijk aan € 20 miljoen.

Klein: minder dan 50 werknemers, een netto-jaaromzet van hoogstens € 12 miljoen of een balanstotaal kleiner of gelijk aan € 6 miljoen.

Micro: minder dan 10 werknemers en een jaaromzet van hoogstens € 700.000 of een jaarlijks balanstotaal kleiner of gelijk aan € 350.000.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-04 21:52
wontcachme schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:34:
[...]

120 werknemers valt precies in de definitie van MKB

[...]
Naar schatting zet LMG minimaal $4 miljoen per maand om. Daarmee valt hij boven het limiet van 40 miljoen omzet per jaar wat hem geen MKB meer maakt. Ook zal er meer dan $20 miljoen op de balans staan aangezien het Labs gebouw in eigendom is, en er over de jaren heel veel opgebouwd is.

Maar dit is allemaal totaal irrelevant aan de discussie. Het is gewoon een bedrijf dat enorm in de spotlights staat. Het maakt niet uit hoeveel ze omzetten en of het wel of geen MKB is. Je kan een staalbedrijf in Overijssel hebben dat 100 miljoen per jaar omzet, maar fouten binnen zo'n bedrijf zullen niet internationaal zoveel aandacht trekken. Wanneer je in de spotlights staat moet je niet raar opkijken wanneer je ook publiekelijk ter verantwoording wordt geroepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-04 15:40
Als de WAN show doorgaat zal ik als CEO mijn koffers pakken. Dan heb je daar werkelijk niks te doen.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Weten we al op welk tijdstip de WAN show is in Nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTR
  • Niet online

PTR

WEBGAMING schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:07:
Verschillende medewerkers hebben verklaard dat Madison ze dat verhaal al eerder verteld heeft. Ze bevestigen niet dat het verhaal klopt, ze bevestigen dat Madison dat verhaal jaren geleden ook al vertelde.

Klein, maar wel een heel kritisch verschil. De meeste mensen lijken nu te denken dat het bevestigd is, maar dat is dus helemaal niet zo.
Colin:
I'm not her, so what she has to say is just hearsay because I don't have a first person account of much of anything in that post. But, that said, the story as she's told it in the posts today is as I remember it back then.
Je hebt gelijk over deze opmerking van Colin. Opvallend is wel dát hij reageert, terwijl hij dat niet hoeft te doen. Meedoen aan deze kwestie is, als je op de socials zit, een gevaar voor je online presence.
Daarnaast bevestigd het wel dat ze toentertijd dit verhaal al vertelde binnen het bedrijf en daarmee om hulp vroeg.

Het onafhankelijk onderzoek zal het uiteindelijk moeten uitwijzen.

Ben benieuwd naar de show

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 02:40

DarkSide

theres no place like ::1

mprkooij schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:55:
Weten we al op welk tijdstip de WAN show is in Nederlandse tijd?
17:00 pacific time. dacht 02:00 onze tijd.

Ben wel benieuwd. Maar nu nog lekker vakantie dus ga niet kijken.

Vind het idd wel raar dat ze deze wel door laten gaan.
Ondanks dat het qua productie misschien niet zo veel kost.
Zijn er nu wel legio mensen die willen weten wat ze gaan doen.
MOgelijk is het nog te vroeg om al e.e.a. te delen. Maar waar ga je het dan over hebben?

een "normale" WAN show lijkt me nu niet echt verstandig. Want praten over het nieuws lijkt me dat je dan ook je eigen nieuws item moet bespreken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
PTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:16:
[...]

Colin:

[...]

Je hebt gelijk over deze opmerking van Colin. Opvallend is wel dát hij reageert, terwijl hij dat niet hoeft te doen. Meedoen aan deze kwestie is, als je op de socials zit, een gevaar voor je online presence.
Daarnaast bevestigd het wel dat ze toentertijd dit verhaal al vertelde binnen het bedrijf en daarmee om hulp vroeg.

Het onafhankelijk onderzoek zal het uiteindelijk moeten uitwijzen.

Ben benieuwd naar de show
Helpt natuurlijk wel met haar geloofwaardigheid, het is echt niet zo dat zij nu ook op de haatwagen springt, het verhaal was jaren geleden ook al duidelijk. En dat verhaal is dus ook niet veranderd in die tijd oid.

Ze zal nu alleen wat meer vrijheid gehad hebben om het verhaal echt openbaar te delen, zonder dat ze (bijna) alleen maar haatreacties krijgt.

Ik geloof het wel, daar niet van. Het klinkt ook wel in lijn met de andere aantijgingen. Maar het is dus niet bevestigd, en we moeten inderdaad gewoon het onafhankelijke onderzoek afwachten.

Ik denk dat als Linus gewoon aan de wan show mee doet, het een gigantische chaos gaat worden. Die kan zijn mond niet dicht houden. En ze zullen het ook gewoon moeten benoemen, hier kunnen ze niet omheen praten, dat gaat hem ook echt niet worden.

Gaat hoe dan ook een heel interessante show worden. Als het echt door gaat, want dat moeten we ook nog maar zien.

[ Voor 14% gewijzigd door WEBGAMING op 18-08-2023 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DarkSide schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:22:
[...]

Ben wel benieuwd. Maar nu nog lekker vakantie dus ga niet kijken.

Vind het idd wel raar dat ze deze wel door laten gaan.
Ondanks dat het qua productie misschien niet zo veel kost.
Zijn er nu wel legio mensen die willen weten wat ze gaan doen.
MOgelijk is het nog te vroeg om al e.e.a. te delen. Maar waar ga je het dan over hebben?

een "normale" WAN show lijkt me nu niet echt verstandig. Want praten over het nieuws lijkt me dat je dan ook je eigen nieuws item moet bespreken.
Einde van de rit zijn dat gewoon 'momentum' programma's, 1x skippen en je bent de volgende aflevering er meteen 10-15% kijkers kwijt. En lomp gezien, commercieel zou je juist de WAN door laten gaan, omdat zeker nu er ziekelijk veel meer kijkers zullen zijn, heel veel boze kijkers, maar ook meer dan genoeg potentiele nieuwe kijkers.

Vergeet niet dat er ook gewoon mensen zijn die werken voor zulke scenario's, waar zij uit elke rotte vis wel een potentiele winst zien, boze kijkers zijn er saldo nog steeds kijkers, meer views, meer moneyz.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

DarkSide schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:22:
[...]

zoiets, maar ze zijn notoir in daar nooit mee op tijd zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

SinergyX schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:39:
[...]

Einde van de rit zijn dat gewoon 'momentum' programma's, 1x skippen en je bent de volgende aflevering er meteen 10-15% kijkers kwijt. En lomp gezien, commercieel zou je juist de WAN door laten gaan, omdat zeker nu er ziekelijk veel meer kijkers zullen zijn, heel veel boze kijkers, maar ook meer dan genoeg potentiele nieuwe kijkers.

Vergeet niet dat er ook gewoon mensen zijn die werken voor zulke scenario's, waar zij uit elke rotte vis wel een potentiele winst zien, boze kijkers zijn er saldo nog steeds kijkers, meer views, meer moneyz.
Ze moeten nu wel, er moet echt een live reactie komen. Idealiter zit Steve/GN er ook bij, samen met Luke. Die blijft helder en hier komt een nuancering die ik nog niet voorbij heb zien komen: geen AD(H)D. Zelf heb ik ook ADD en dan weet je eigenlijk dat je heel impulsief/adrem kan reageren en dan vaak naderhand nadenkt. In zoverre kan ik nog wel begrip voor Linus zijn opmerkingen krijgen, maar ook dat kan je leren temperen. Lastig, maar ook ik heb dat grotendeels on point.

We gaan het zien, maar ik hoop wel dat Steve nou ook zo flink is om dit bij te wonen. Althans, in deze setting zou ik dat wel waarderen als ontvanger van dit alles.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 18-08-2023 17:29 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:16
xzaz schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:50:
[...]

Daar heeft ook niemand het over. Dat is puur infotainment en dat is prima.
Als het puur infotainment is hoeven ze niet tienduizenden zo niet honderdduizenden dollars (incl gespecialiseerd personeel) in een testlab te steken.

Als je producten reviewed oa dmv testen waarvan je de resultaten publiceert dan kan je ernstige fouten daarbij niet afdoen als "infotainment". LTT zelf doet het ook niet daarmee af.

Probleem met LTT is dat ze zowel infotainment als serieuze topics hebben, en door hun aanpak vervaagd de grens daartussen ondanks dat die twee natuurlijk wel heel erg verschillend zijn.

Trump II - Project 2025 tracker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
SkyStreaker schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:17:
[...]

Ze moeten nu wel, er moet echt een live reactie komen. Idealiter zit Steve/GN er ook bij, samen met Luke. Die blijft helder en hier komt een nuancering die ik nog niet voorbij heb zien komen: geen AD(H)D. Zelf heb ik ook ADD en dan weet je eigenlijk dat je heel impulsief/adrem kan reageren en dan vaak naderhand nadenkt. In zoverre kan ik nog wel begrip voor Linus zijn opmerkingen krijgen, maar ook dat kan je leren temperen. Lastig, maar ook ik heb dat grotendeels on point.

We gaan het zien, maar ik hoop wel dat Steve nou ook zo flink is om dit bij te wonen. Althans, in deze setting zou ik dat wel waarderen als ontvanger van dit alles.
Ik denk dat dat een verademing waar je U tegen zegt zou zijn. Ga samen zitten, bespreek de punten van GN in een live setting, milde Q&A als er een keer een fatsoenlijke vraag vanuit chat o.i.d. bij zit en hou het verder gewoon serieus. Bespreek misschien hoe welke tactiek/methodes GN gebruikt om tijdig fouten af te vangen, etc. Geen merch, sponsors, gewoon schoon.

Edit: Geen WAN-show (had ik ook wel verwacht) -> https://twitter.com/LinusTech/status/1692593238908301316

[ Voor 4% gewijzigd door Lanfear89 op 18-08-2023 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
WAN shows zijn altijd wel terug te vinden op YT onder live.
In enkele gevallen liep de show starttijd flink uit, en kon je ze nog online aantreffen op een vroege zaterdag ochtend. Maar de shows zijn langdradig (3u+ geen uitzondering), dus ik wacht meestal op een comment met timestamps en zoek enkel (voor mij) relevante stukjes op.

Ik ben ook benieuwd of ze al iets kunnen zeggen hoe ze de labs testen willen verbeteren.

M.i. waren er 2 grote zaken misgegaan.
Ten eerste data goed kwalificeren. Is koeler goed gemount, waren graphic settings correct ingesteld, enzovoort. Als je hier geen process of misschien liever nog automatisering voor hebt, dan kan daar al een fout insluipen. De omstandigheden moeten identiek zijn, niet de resultaten. Als je foute resultaten enkel selecteert op outliers, heb je kans op mogelijke survivorship bias (systematische fouten ondervang je immers niet).

Ten tweede; realistische eisen. Hoeveel marge wil je representeren? GN laat boxplots in hun benchmarks zien, maar eerlijk gezegd geloof ik die niet. Der8auer had laatst 13x een Ryzen 7600 getest en de spreiding was redelijk fors (5-10%). Een test duizend keer draaien op dezelfde hardware, uitmiddelen (zonder vast te kunnen stellen of je ruis wel normaal gespreid is zodat E[x]=0, bijvoorbeeld) en dat als ground truth afbeelden is m.i. ook al misleidend. Echter daarintegen gaat geen enkel 3rd party review kanaal zomaar een grote populatie same-spec units testen voor 1 review, al helemaal niet launch-day. Ik zou daarmee stellen dat er ook enige fallacy bestaat rondom de nauwkeurigheid van review tests, want uiteindelijk is elke outlet een van de velen met hardware poolsize N=1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Waar het vaak mis gaat bij LTT/LMG is datainterpretatie.

Als bijvoorbeeld een celeron 300A hoger scoort dan een 13600k dan moet er een lampje gaan branden.

Daar heb je ervaring, kennis en voldoende tijd in het proces voor nodig zodat er geen rare zaken in video's online komen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:00

Last minute hebben ze besloten om toch geen wan show te doen. De streak die niet gebroken mocht worden is alsnog gebroken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
consolefreak schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:19:
[Embed]
Last minute hebben ze besloten om toch geen wan show te doen. De streak die niet gebroken mocht worden is alsnog gebroken..
Wie of wat heeft waar gezegd dat het een streak was die niet gebroken mocht worden?

Ik snapte gisteren al niet helemaal waarom mensen hier het over WAN hadden, want een week geen video's is een week geen video's. Als ze een week de tijd nemen om dingen te bespreken en te verbeteren, dan moeten ze niet halverwege de week toch - half voorbereid - dingen gaan bespreken, als je het mij vraagt. En gelukkig hebben ze dat inderdaad niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
[Embed]
Helaas.. geen ontbijtpopcorn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[Embed]
Achja, Linus had het alleen erger kunnen maken. Dus opzicht verstandig dat ze het niet hebben laten doorgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:54

Grvy

Bot

Hahn schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:54:
[...]

Wie of wat heeft waar gezegd dat het een streak was die niet gebroken mocht worden?

Ik snapte gisteren al niet helemaal waarom mensen hier het over WAN hadden, want een week geen video's is een week geen video's. Als ze een week de tijd nemen om dingen te bespreken en te verbeteren, dan moeten ze niet halverwege de week toch - half voorbereid - dingen gaan bespreken, als je het mij vraagt. En gelukkig hebben ze dat inderdaad niet gedaan.
Dat was een quote op Twitter van iemand van het Labs team. Jake geloof ik; die zei "The streak must not be broken" (oid) dus het leek valide.. interne communicatie is nog niet helemaal op orde. :D

https://www.dexerto.com/c...8/IMG_7974-1-819x1024.jpg

bron: https://www.dexerto.com/t...amid-controversy-2256257/

[ Voor 15% gewijzigd door Grvy op 19-08-2023 10:14 ]

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Grvy schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:13:
[...]

Dat was een quote op Twitter van iemand van het Labs team. Jake geloof ik; die zei "The streak must not be broken" (oid) dus het leek valide.. interne communicatie is nog niet helemaal op orde. :D

Een casual antwoord van iemand op Discord (niet Twitter ;)) lijkt me niet de meest serieuze absolute waarheid :P Maar thanks!

Sowieso doen LMG-medewerkers er goed aan om iets voorzichtiger te zijn met uitspraken naar de buitenwereld, want dit alles begon met die gast die GamersNexus en Hardware Unboxed aanhaalde als 'zij doen het niet zo goed al wij' :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grvy schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:13:
[...]

Misschien hadden ze ook hun medewerkers een X/Twitter verbod moeten opleggen. Daarmee bedoel ik, geen communicatie over het bedrijf zelf. Wat ze in hun vrije tijd doen, moeten ze zelf weten. :)

Persoonlijk zou ik kijken naar iemand als Luke, die lijkt vaak de persoon van wisdom. Al wordt die ook genoemd bij de zaak die nu speelt.. geen idee, het is puinzooi.

Het erge vind ik dat mensen zeggen 'Linus heeft niemand vermoord', 'Linus is een aardige man', 'LTT is entertainment', wat je veel op Reddit tegenkomt 'BL zei eerst dat LTT mocht houden..'; Het boeit allemaal niets, want er was daarna afgesproken dat het zou worden teruggestuurd (dat overruled de eerste afspraak dus), en het is leuk om te benoemen, maar het maakt niet iets opeens minder erg of dat het opeens niet is gebeurd.

Ze hebben nu op de Reddit-sub (de mods daarvan) ook karma settings veranderd voor het posten, en ik zie zoveel posts die echt fan van hem zijn en daardoor niet kijken wat er is gebeurd. Of zeggen dat de ex-mederwerker(s) zich aanstellen of dat het overal gebeurt..

Zoals gezegd ik probeer de beste man niet te cancelen, maar om te doen alsof er niets is gebeurd, is nogal fan gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:40:
^
Waar het vaak mis gaat bij LTT/LMG is datainterpretatie.

Als bijvoorbeeld een celeron 300A hoger scoort dan een 13600k dan moet er een lampje gaan branden.

Daar heb je ervaring, kennis en voldoende tijd in het proces voor nodig zodat er geen rare zaken in video's online komen.
Klopt, en zulke outliers is zeker nuttig. Maar blijft IMO symptoombestrijding.

Voor nieuwe parts met nieuwe architecturen, veranderde geheugeninfrastructuur, enzovoort. kan je op een eerder punt bottlenecks tegen komen (bvb GPUs met smalle geheugenbussen). Maar je hebt geen eerdere referentiedata om op af te gaan, dus "outliers" selectie zou puur op verwachtingen gaan.

Een Celeron 300A vs 13600K is een duidelijk voorbeeld.
Een 10600K vs 13600K zou ook nog duidelijk voordeel moeten laten zien.
Maar hoe presteert bvb een 10900K vs 11900K? Als je enkel op basis van outliers foutieve data gaat selecteren, dan heb kan je in een bias vervallen de 11900K sneller moet zijn. Het is in diverse reviews gebleken dat dit niet altijd het geval was.

En tenslotte kan je met outliers geen systematische fouten opsporen.

Nu ben ik met je eens. De outliers die GN laat zien waren erg basic/opvallend van aard, met name omdat ze zo groot waren (>100%). Terrecht dat ze daarmee de algehele review kwaliteit in twijfel trekken.
Maar wil je een regressie van een 11900K vs 10900K laten zien, dan moet je m.i. je benchmark processen dermate goed gesmeerd hebben lopen om daar niet meer aan te mogen twijfelen. Goede data kwalificatie lijkt mij dan essentieel en nog 1 stap verder dan interpretatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 19-08-2023 10:51 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:04
HollowGamer schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:24:
[...]
Zoals gezegd ik probeer de beste man niet te cancelen, maar om te doen alsof er niets is gebeurd, is nogal fan gedrag.
Er is toch ook niet zoveel gebeurd, dit vooral een dingetje wat enorm door social media is opgeblazen.
Ieder bedrijf heeft verbeterpunten/maakt fouten, daar leer je van en dan ga je weer door.

De voornaamste redenen waarom hier zoveel aandacht aan word besteed is omdat het een social media bedrijf is en alles daardoor nog veel meer onder een vergrootglas gehouden word.

Het is wachten op het volgende social media relletje en dan kan het internet daar weer heel verontwaardigd 2 weekjes los op gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WEBGAMING
Als er zo weinig aan de hand was, zouden ze niet een week met uploads stoppen.

[ Voor 10% gewijzigd door WEBGAMING op 19-08-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
WEBGAMING schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:38:
Beeldvorming speelt uiteraard ook een rol

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:19

BCC

Jammer geen wan show - ik vindt de samenvatting van de tech week altijd leuk en vroeg me af wat de ongezouten reactie gaat zijn van Linus op deze week - volgende week weer een kans :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

WEBGAMING schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:38:
Dat is wel een beetje kort door de bocht.

Ze stoppen met uploads omdat "het internet" elke video zou downvoten/commenten etc; wat hun YT statistieken geen goed doet.

LTT weet heel goed hoe het internet werkt, hell iedereen weet hoe het internet werkt. Nu is dit de drama van de week, volgende week weer iets anders.

Ja, gaan ze dit serieus oppakken, dat geloof ik wel, maar niet doen alsof het stoppen met uploaden is omdat "mensen boos zijn" dat is maar een klein deel van waarom.

Dit is een account.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 18:02

l3p

www.^.nl

Toch heb ik wel een beetje medelijden met Linus zelf.

Op uitnodiging ivm casemodding heb ik in 2017 Linus ontmoet op een Corsair afterparty in Taiwan.
Op die feestjes lopen vaak alle bekenden uit de tech scene rond. (Heel vaak moe van Computex en daardoor vaak veel te vroeg dronken ook)
In een donker hoekje stond Linus in zijn uppie aan de bar met een watertje met inderdaad sandalen met sokken aan. Zelf ben ik normaal niet zo'n prater maar tja .. wat biertjes op dus denk laat ik eens gek doen.
Het werd een heel vreemd gesprek van een minuut of 20. Het begon al met de hand die ik gaf en schijnbaar houdt hij daar totaal niet van omdat iedereen altijd ziek terug komt van die events. Hij vroeg wie ik was en waarom ik daar was. Waarempel hij kende mijn mods. O-)
Iets later vertelde ik dat het eigenlijk als hobby allemaal niet te doen was al die events naast een baan/gezin etc.
Hij herkende dat omdat hij ook zo begonnen was, echter begon hij ineens zijn hart te luchten.
Iedereen ziet hem als degene die het gemaakt heeft in de tech scene, maar echt het enige wat hem nog bezig hield op dat moment was het onderhouden van 100 werknemers (en dus soms gezinnen) Volgens hem was het al jaren steeds op het randje met riskante beslissingen, zonder pauze.
Ik vroeg nog waarom hij niet gewoon de zaak overdeed en lekker genieten van zijn huisjeboompjebeestje. En dan weer gewoon genieten van tech/gaming zoals hij vroeger deed.
Blijkbaar was het allemaal niet zo makkelijk. Hij zat er echt mee. Feestjes houdt hij totaal niet van trouwens.
Misschien dat dit ervoor zorgt dat hij er helemaal mee stopt?

L3p - PC - HT - MK - PV - WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:50
theory schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:00:
Kijkers van LTT weten dat de benchmarks van LTT niet de beste zijn, en eerder gewoon een maatstaf, mensen kijken het eerder voor de entertainment, LTT is geen benchmark kanaal. En ze zijn nu misschien wel naar een benchmark kanaal aan het opwerken maar daarvoor moeten ze nog heel wat veranderen alvoorens ze op hetzelfde niveau als GN & HWU zitten.
Ik kan me in veel punten van je betoog tot op zekere hoogte zeker vinden, maar het dikgedrukte is denk ik niet helemaal fair.
Ja, jij en ik weten dat je de benchmarkresultaten van LTT niet al te serieus moet nemen en het volledig als Entertainment moet zien (zoals ik eerder zei: als een soort TopGear met computers), maar een aanzienlijk deel van de kijkers niet.

Echter HWU gaf in hun podcast notabene aan dat zij regelmatig via SocialMedia worden aangesproken door mensen wie de testresultaten van HWU in twijfel trekken want afwijkend van LTT bijvoorbeeld (vermoed omdat LTT nu eenmaal de grootste/meest populaire is en Linus voor de meeste mensen ook meer charisma voor de camera heeft dan een andere host elders). En dan heb ik het nog niet eens over mensen die alleen bekend zijn met LTT en uitsluitend daar aankoopadvies op baseren, ik ken er persoonlijk al genoeg in die categorie. Of dit nu de fout van deze mensen zelf is om blind te varen op LTT of de fout van LTT niet volledig/kwalitatief/objectief genoeg te zijn laat ik dan even in het midden. Maar LTT staat nu denk ik wel voor een keuze om ofwel te stoppen met reviews en volledig voor entertainment te gaan, ofwel de kwaliteitsstandaard voor reviews significant te verhogen, waarbij ze gezien hun investeringen in al die testapparatuur eigenlijk niet meer anders kunnen dan optie 2. Ik hoop dat ze het lukt, LTT heeft de macht kleine bedrijven/startups te laten slagen of ze te breken, daar hoort w.m.b. een verantwoordelijkheid bij welke ze nu niet volledig nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
!mark schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:58:
[...]

Ik kan me in veel punten van je betoog tot op zekere hoogte zeker vinden, maar het dikgedrukte is denk ik niet helemaal fair.
Ja, jij en ik weten dat je de benchmarkresultaten van LTT niet al te serieus moet nemen en het volledig als Entertainment moet zien (zoals ik eerder zei: als een soort TopGear met computers), maar een aanzienlijk deel van de kijkers niet.
Oplossing, nog een extra kanaal :+ waar je je zereneuze reviews en resultaten op doet. Hou het hoofdkanaal lekker als entertainment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Lanfear89 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:40:
[...]

Oplossing, nog een extra kanaal :+ waar je je zereneuze reviews en resultaten op doet. Hou het hoofdkanaal lekker als entertainment.
Dit bedoel je grappig, maar laatst in een WAN show was dat wel de richting waar ze mee op willen. Een aparte Youtube kanaal voor Labs waar in elke video eigenlijk alleen de testresultaten staan van de betreffende item en alles geautomatiseerd wordt geproduceerd. Geen editor of schrijver nodig. Alles via AI.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-04 18:09
l3p schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:26:
Toch heb ik wel een beetje medelijden met Linus zelf.
[,,]
Hij herkende dat omdat hij ook zo begonnen was, echter begon hij ineens zijn hart te luchten.
Iedereen ziet hem als degene die het gemaakt heeft in de tech scene, maar echt het enige wat hem nog bezig hield op dat moment was het onderhouden van 100 werknemers (en dus soms gezinnen) Volgens hem was het al jaren steeds op het randje met riskante beslissingen, zonder pauze.
Ik vroeg nog waarom hij niet gewoon de zaak overdeed en lekker genieten van zijn huisjeboompjebeestje. En dan weer gewoon genieten van tech/gaming zoals hij vroeger deed.
Blijkbaar was het allemaal niet zo makkelijk. Hij zat er echt mee. Feestjes houdt hij totaal niet van trouwens.
Misschien dat dit ervoor zorgt dat hij er helemaal mee stopt?
Mijn beeld is inderdaad iemand die al tijden tegen een burn-out aan zat en zit... Zo komt ie over, en ik heb helaas heel wat collega's gehad met burn-out, en die zitten vaak al tijden in zelfde spagaat. En dat komt er vaak heel erg wispelturig uit. Ene moment enorm betrokken, soms gefrustreerd over hoe dingen lopen, volgende moment weer heel erg loslatend en dat meerdere keren. Vooral de extreme betrokkenheid is het begin van het eind.

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-04 15:40
BadRespawn schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:47:
[...]

Als het puur infotainment is hoeven ze niet tienduizenden zo niet honderdduizenden dollars (incl gespecialiseerd personeel) in een testlab te steken.

Als je producten reviewed oa dmv testen waarvan je de resultaten publiceert dan kan je ernstige fouten daarbij niet afdoen als "infotainment". LTT zelf doet het ook niet daarmee af.

Probleem met LTT is dat ze zowel infotainment als serieuze topics hebben, en door hun aanpak vervaagd de grens daartussen ondanks dat die twee natuurlijk wel heel erg verschillend zijn.
Dat is het hele punt. Je kan niet en en zijn. Dus ja. Eens.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
koppie schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 21:33:
[...]

Mijn beeld is inderdaad iemand die al tijden tegen een burn-out aan zat en zit... Zo komt ie over, en ik heb helaas heel wat collega's gehad met burn-out, en die zitten vaak al tijden in zelfde spagaat. En dat komt er vaak heel erg wispelturig uit. Ene moment enorm betrokken, soms gefrustreerd over hoe dingen lopen, volgende moment weer heel erg loslatend en dat meerdere keren. Vooral de extreme betrokkenheid is het begin van het eind.
Het is erg moeilijk omdat tegenwoordig al snel burn-out wordt gegeven, terwijl sommige bijvoorbeeld gewoon control freaks zijn (steekt hand op). Vergeet ook niet dat hij de baas is, en volgens mij heeft hij ook ADHD (dacht dat hij dit al vaker had gedeeld). Daar bedoel ik niets vervelend mee, maar daardoor ben je al 'anders'.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen, is dat je geen idee hebt wat in mensen hun hoofd omgaat, laat staan dat ze dit zelf door hebben (steekt hand op). Dus vanaf een afstand projecteren, gaat niet echt op.

Ik zeg niet dat het gezond is, loslaten is moeilijk (steekt had op), maar op een afstand de diagnose burnout stellen is nog veel moeilijker. ;)

TLTR: We hebben geen idee of iemand tegen een burnout aanzit/heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Neurodiversiteit is ook niet onbekend als je op een universiteit rondloopt vol met techneuten. Zijn allemaal vakreuzen maar wel vaak met een handleiding. Hun 'kwaal' maakt dat ze soms buitengewoon hard kunnen pushen om iets af te krijgen, maar dat ook ten koste van alles gaan.
Een ander voorbeeld is tunnelvisie of moeite met wisselen van taken. Dit heeft z'n weerslag op executive functioning; dwz organiseren, plannen en structureren.

Nu kan je van buitenaf moeilijk beoordelen of iemand wel of niet iets heeft. Linus heeft zelf wel aangegeven AD(H)D te hebben en dat als z'n superkracht te zien, omdat hij niet te lang blijft stil staan op een project. Zo'n 'visie' die zichzelf continu vernieuwd is enorm nuttig voor een snel bewegend platform als social media, maar ook enorm zwaar om blijven in te vullen. Een burnout is eigenlijk ook geen diagnose, maar meer een kapstok term voor de samenleving voor iemand die in een bepaalde (werk) malleur vast zit. Dat iemand ergens moeite mee heeft wilt dus eigenlijk nog niets zeggen.

Hierin kan ik overigens ook in algemene zin m'n hand opsteken, want ik ken onderhand m'n krachten en zwaktepunten wel. In slechts paar dagen 80% van een project te implemeteren? Whoila, gedaan. Daarna dip van 4 weken in productiviteit om puntjes op de i te zetten? Owja.. sorry m'n hoofd zat alweer bij het volgende project wat mij veel leuker lijkt O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hans1990 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:19:
Neurodiversiteit is ook niet onbekend als je op een universiteit rondloopt vol met techneuten. Zijn allemaal vakreuzen maar wel vaak met een handleiding. Hun 'kwaal' maakt dat ze soms buitengewoon hard kunnen pushen om iets af te krijgen, maar dat ook ten koste van alles gaan.
Een ander voorbeeld is tunnelvisie of moeite met wisselen van taken. Dit heeft z'n weerslag op executive functioning; dwz organiseren, plannen en structureren.

Nu kan je van buitenaf moeilijk beoordelen of iemand wel of niet iets heeft. Linus heeft zelf wel aangegeven AD(H)D te hebben en dat als z'n superkracht te zien, omdat hij niet te lang blijft stil staan op een project.
SkyStreaker in "LTT - kijken jullie ernaar?"

Precies wat ik daar al zei, en je ziet het zo enorm weinig terugkomen. Het is geen excuus, maar wel degelijk een behoorlijke nuancering. Linus is oud genoeg (net als Jay overigens) om uit een tijd te komen waar men nog niet voldoende inzicht gehad om mensen met AD(H)D, OCD, Autisme, e.d. om te gaan. Ik herken zijn impulsen, zijn hak-op-tak, springerigheid en zijn constante shift. Hierbij denk ik af en toe ook te zien dat hij in een hyperfocus komt, niet geheel zeker.

Het vervelende is denk ik, het is hem nu inderdaad gaan tegenwerken. Hij reageerde emotioneel omdat de impuls te reageren vaker sterker is dan 2x nadenken, zeker onder deze aandoening.

We gaan zien wat er van komt. Ergens gok ik dat we het wel allemaal met elkaar eens zijn dat het nu maar eens kwaliteit boven kwantiteit moet gaan worden. Je kan niet meer wegkomen als je meer dan 100m waard bent als bedrijf met "growing pains".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
SkyStreaker schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:34:
[...]

SkyStreaker in "LTT - kijken jullie ernaar?"

Precies wat ik daar al zei, en je ziet het zo enorm weinig terugkomen. Het is geen excuus, maar wel degelijk een behoorlijke nuancering. Linus is oud genoeg (net als Jay overigens) om uit een tijd te komen waar men nog niet voldoende inzicht gehad om mensen met AD(H)D, OCD, Autisme, e.d. om te gaan. Ik herken zijn impulsen, zijn hak-op-tak, springerigheid en zijn constante shift. Hierbij denk ik af en toe ook te zien dat hij in een hyperfocus komt, niet geheel zeker.

Het vervelende is denk ik, het is hem nu inderdaad gaan tegenwerken. Hij reageerde emotioneel omdat de impuls te reageren vaker sterker is dan 2x nadenken, zeker onder deze aandoening.

We gaan zien wat er van komt. Ergens gok ik dat we het wel allemaal met elkaar eens zijn dat het nu maar eens kwaliteit boven kwantiteit moet gaan worden. Je kan niet meer wegkomen als je meer dan 100m waard bent als bedrijf met "growing pains".
Ik snap ook je punt, net zoals ik, moet je een diagnose niet als excuses gebruiken. :)

Herken best van Linus (ken de man niet, maar wat je leest), en ook wat @Hans1990 omschrijft.
Het is alleen de vraag of het dan zo handig is om baas te zijn van een groot bedrijf.

Toen hij pas begon, en steeds groter werd, ging het nog, maar nu zit hij op ~120 man.
Dat kan je niet meer alles overzien, en sturen al helemaal niet.

Achteraf makkelijk praten, maar soms denk ik.. was gewoon klein gebleven. Al snap ik ook wel de wil om te groeien. Maar je kunt niet echt rebranden, het is alsof Andre van Duin, ook opeens bij elke grap een serieus onderwerp gaat belichten (hij kan dat wel, maar het is nogal tegenstrijdig).

Zoals gezegd, ik heb niets tegen zijn kanaal/persoonlijks, maar wat jammer is wel dat hij nog niet eens GN kan benoemen. En de 'excuses' was in mijn ogen niet echt sorry, maar weer een hele opsomming. Dat heeft natuurlijk niet veel met een diagnose te maken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• WEBGAMING
Oh joepie! Nog een willekeurige Youtuber die hun graantje mee willen pikken van de drama.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JZX81_Drift
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:57

JZX81_Drift

No gods, only 4AGE

WEBGAMING schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:52:
Oh joepie! Nog een willekeurige Youtuber die hun graantje mee willen pikken van de drama.
Ja, want Dr. Ian Cutress is ook zomaar even een willekeurige YouTuber |:( :z

Knutselt graag aan roestige achterwielaangedreven Japanse wrakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

WEBGAMING schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:52:
Het is ook echt niet normaal hoeveel YT Shorts en andere video's er inmiddels gemaakt zijn met een 'breakdown' van wat er allemaal is gebeurd, alsof die meer informatie hebben 8)7

Allemaal lekker hetzelfde roepen en views pakken

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

JZX81_Drift schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:00:
[...]

Maakt geen reet uit wie het is, het zijn allemaal partijen die hier niks mee te maken hebben en geen nieuwe informatie toe kunnen voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Oon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:03:
[...]

Maakt geen reet uit wie het is, het zijn allemaal partijen die hier niks mee te maken hebben en geen nieuwe informatie toe kunnen voegen
Precies dat inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Oon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:02:
[...]

Het is ook echt niet normaal hoeveel YT Shorts en andere video's er inmiddels gemaakt zijn met een 'breakdown' van wat er allemaal is gebeurd, alsof die meer informatie hebben 8)7

Allemaal lekker hetzelfde roepen en views pakken
YT shorts is de poep van de maatschappij, net als Tiktok, insta, facebook en alle andere korte interesse-span kijk mij mooi leven hebben/leuk doen/geld hebben.
De jeugd heeft nul besef van werken.

Views en likes daar draait het om in de wereld

* Viper® is gewoon een ouwe zeurpiet :+

Wie gaat straks mijn luier verschonen in het bejaardentehuis >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 22-08-2023 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Ik heb er daarom bewust geen eigen TLDR o.i.d. bijgezet omdat dat de noodzaak van kijken nog verder zou verlagen. Het is echter blijkbaar wel verantwoord om <4min een mening te vormen over een video/commentaar van 95 minuten, waarin LTT, GN en zichzelf voor het blok worden gezet.

Maar goed, laat maar :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Oon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:03:
[...]

Hype-train will hype. Het is uiteindelijk gewoon commercieel interessant om hier een graantje van mee te pikken. Mensen ontdekken je kanaal he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Niet online

Oon

Hans1990 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:19:
Ik heb er daarom bewust geen eigen TLDR o.i.d. bijgezet omdat dat de noodzaak van kijken nog verder zou verlagen. Het is echter blijkbaar wel verantwoord om <4min een mening te vormen over een video/commentaar van 95 minuten, waarin LTT, GN en zichzelf voor het blok worden gezet.

Maar goed, laat maar :z .
Het probleem is dat deze partij ook niet meer informatie heeft dan al algemeen bekend is. Het is een leuke breakdown, maar die zijn er al zoveel te vinden ondertussen, en deze partij heeft niks te maken met het geschil tussen GN en LMG, tussen Billet en LMG (waar GN zich al tussengevoegd heeft), of tussen enige ex-werknemers en LMG.

Dus daarmee is die hele video gewoon waardeloos tenzij je nog niet op de hoogte was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
GN had ook niets te maken met BilletLabs of de falende kwaliteit bij LMG Labs, totdat ze besloten er een video over te maken waar we het nu allemaal over hebben.

Ja, ook dit kanaal probeert z'n graantje mee te pikken op de storm in een glas water. Gelukkig noemt hij zichzelf ook hypocriet. Daarintegen vind ik het commentaar van Ian Cutress een van de meest genuanceerde en doordachte die er zijn. De emotional outbursts van Linus@LMG waren evident. Maar ook de sluwe betoogwijze van GN zitten genoeg haken en ogen aan, waar je genoeg vragen over bvb beweegredenen kan zetten. Geen voldoen aan de standaarden van gedegen journalistiek en wat als lezer mogen "verwachten" (of belang bij hebben).

In die zin kunnen we net zo goed helemaal geen technieuws meer lezen. Enkel AMD of Intel kan ons vertellen wat we over hun CPU's moeten weten. De rest is enkel mening van 3rd party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Hans1990 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:37:
Geen voldoen aan de standaarden van gedegen journalistiek en wat als lezer mogen "verwachten" (of belang bij hebben).
Dit is echt het slechtste argument wat ik in het hele verhaal gezien heb. Dus omdat Steve niet met Linus is gaan praten, is het geen gedegen journalistiek meer? Hou toch op zeg.

Steve is geen journalist, dus waarom hij aan de journalistieke standaard gehouden zou moeten worden is ook een raadsel.

[ Voor 15% gewijzigd door WEBGAMING op 22-08-2023 17:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Je verdraaid mijn woorden, dus ik heb geen behoefte om daar op te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
Wat verdraai ik dan precies? Volgens mij voel je je gewoon een beetje op je pik getrapt.

Als je niets wil zeggen zeg dan gewoon niets, dit is gewoon een zwaktebod.

Die opmerking was trouwens ook niet echt persoonlijk tegen jou bedoeld, maar ook voor alle andere mensen die dat argument gebruiken. Het is gewoon een ontzettend waardeloos argument. En komend vanuit LTT ook gigantisch hypocriet.

Dat Steve het op een "sluwe" manier gedaan zou hebben vind ik ook zo'n idioot argument. Wat had je dan gewild? Dat hij het overal ging vertellen voordat hij de video uit bracht? Het is een expose, natuurlijk doe je dat in die zin geheimzinnig.

[ Voor 117% gewijzigd door WEBGAMING op 22-08-2023 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
WEBGAMING schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:39:
[...]

Dit is echt het slechtste argument wat ik in het hele verhaal gezien heb. Dus omdat Steve niet met Linus is gaan praten, is het geen gedegen journalistiek meer? Hou toch op zeg.
WEBGAMING schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:42:
Wat verdraai ik dan precies? [...]

Dat Steve het op een "sluwe" manier gedaan zou hebben vind ik ook zo'n idioot argument. Wat had je dan gewild? Dat hij het overal ging vertellen voordat hij de video uit bracht? Het is een expose, natuurlijk doe je dat in die zin geheimzinnig.
Ik heb nergens "omdat Steve niet met Linus is gaan praten" bijgehaald. Die woorden leg je mij in de mond om het daardoor een slecht argument te noemen, dus dat noem ik een aardige verdraaiing.

Ik heb enkel gezegd dat LTT en GN betere journalistiek kunnen bedrijven.
Steve is geen journalist, dus waarom hij aan de journalistieke standaard gehouden zou moeten worden is ook een raadsel.
Technology, data, opinion, video journalism. Genoeg paraplu's waarbij het objectief reviewen van producten en/of een subjectieve blik op producten onder journalistiek valt. Er zit een verantwoordelijkheid in voor de auteur om feit en mening te scheiden om zodoende de lezer/luisteraar op een eerlijke manier in te lichten. Ook het oog op de gevoeligheid van een lezer/luisteraar naar bijvoorbeeld framing of andere cognitieve bias.

Met "sluw" refereer ik naar impliceringen of het omdraaien van betogen om zodoende overtuigender over te komen. GN heeft veel terrechte kritiek geleverd, maar ook veel is enkel een mening geweest die door volgorde van informatie om te draaien, lijkt opgeblazen naar een feit.

De tekortkomingen van LTT, met bijvoorbeeld BilletLabs video (wat uiteindelijk toch review normen aan nam), lijken mij al evident.
Volgens mij voel je je gewoon een beetje op je pik getrapt.

Als je niets wil zeggen zeg dan gewoon niets, dit is gewoon een zwaktebod.

Die opmerking was trouwens ook niet echt persoonlijk tegen jou bedoeld, maar ook voor alle andere mensen die dat argument gebruiken. Het is gewoon een ontzettend waardeloos argument. En komend vanuit LTT ook gigantisch hypocriet.
Nouja, laten we zeggen dat ik dubbele standaarden* met derhalve de aandachtsspan verlagen naar YT Shorts materiaal mij een beetje heeft teleurgesteld.

Ik heb geen zin om een alinea snerend te beginnen met "als je de video had gezien", want ik weet oprecht dat niet veel mensen 95min de tijd hebben om die af te luisteren. Dat hoeft ook niet. Maar men had ook de keuze kunnen maken om mijn reactie te negeren. Daar had ik veel meer vrede mee. Ik heb er minder vrede mee als mijn woorden verdraaid worden.

Om dan ongenuanceerde** reacties terug te zien dat al dit soort 3rd party beschouwingen geen inhoud kunnen hebben want het is geen LTT of GN, kan ik ook niet zo bij. Wij reageren toch ook als 3rd party op dit event over dit event en in verlengde hoe de techniek journalistiek in algemeen zou moeten werken? Als dit dan off-topic is, waar hebben we dan nog een discussie over in dit topic? Dan heeft werkelijk niemand toch iets te melden in dit topic, of wel? *: Is dat dan geen dubbele standaard? Dan kunnen we net zo goed het nergens meer over hebben.
**: We hebben het enkel nog maar over vorm en niet over inhoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

We zijn nu 7 dagen verder, ik kan niet ontkennen benieuwd te zijn naar wat voor een nieuws men de wereld in gaat schoppen. Nieuwsgierig ben ik wel degelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 23-08-2023 15:32 . Reden: vergeet gewoon een halve zin... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

JZX81_Drift schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:00:
[...]

Het is geen pannenkoek, maar wat weet de beste man eigenlijk van hetgeen hij in de titel van de video vermeld? Hij heeft een prima track record in de media, maar om je dan als organisatiepsycholoog op te stellen om naar de tech media als geheel te kijken vind ik op zijn zachtst gezegd bijzonder.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 21:42
Hans1990 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:37:
GN had ook niets te maken met BilletLabs of de falende kwaliteit bij LMG Labs, totdat ze besloten er een video over te maken waar we het nu allemaal over hebben.

Ja, ook dit kanaal probeert z'n graantje mee te pikken op de storm in een glas water. Gelukkig noemt hij zichzelf ook hypocriet. Daarintegen vind ik het commentaar van Ian Cutress een van de meest genuanceerde en doordachte die er zijn. De emotional outbursts van Linus@LMG waren evident. Maar ook de sluwe betoogwijze van GN zitten genoeg haken en ogen aan, waar je genoeg vragen over bvb beweegredenen kan zetten. Geen voldoen aan de standaarden van gedegen journalistiek en wat als lezer mogen "verwachten" (of belang bij hebben).

In die zin kunnen we net zo goed helemaal geen technieuws meer lezen. Enkel AMD of Intel kan ons vertellen wat we over hun CPU's moeten weten. De rest is enkel mening van 3rd party.
Ik heb de video wel helemaal gezien, en heb er gemengde gevoelens over.
Aan de ene kant is het verhelderend om meer inzichten te krijgen van iemand die duidelijk verstand van zaken heeft, maar aan de andere kant ben ik met sommige dingen gedeeltelijk of geheel niet eens.

Wat betreft wel of niet hoor-en-wederhoor is het wat mij betreft belachelijk om te zeggen dat dat wel gedaan moet worden maar dan te zeggen dat je het zelf niet gedaan hebt om juist dat punt te maken 8)7

Ook geeft hij aan dat hij LMG en GN op basis van een andere maatstaf beoordeeld omdat ze dat zelf ook doen, ja dat klopt maar dat was juist het punt van GN dat LMG wat hun betreft het beter moet doen.

Het punt dat GN niets te maken had / problemen mee had met kwaliteit van LMG is op zijn minst niet helemaal waar, het uitleggen dat een andere tot andere resultaten kwam en dat jij het wel bij het juiste eind hebt is op zijn minst irritant, en zeker gezien hoe sommige LTT fans waren snap ik dat je daar geen zin in had als GN.

Ook het gedeelte waar hij GN beticht van bewust op een "sluwe" manier vormgeven van zinnen, doet mij heel erg denken aan "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten" Als je job is om bedrijven te helpen met hun marketing en andere coperate uitingen kan ik me voorstellen dat je je woorden en hoe je je argumenten presenteert heel goed weegt, maar dat betekend niet dat GN dat ook (bewust) doet.

Ik vond de uitleg over het verschil tussen grotere en kleinere test/video teams verhelderend, maar vond dat hij daar wel heel makkelijk over de hoe er bij LMG achteraf met rectificaties omgegaan werd heenstapte

Ik ben het met hem eens dat GN mogelijk correlatie en causatie op sommige punten door elkaar haalt, en als buitenstaander is dat ook bijna niet te bewijzen, maar afgezien van de oorzaak blijven issues een probleem.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:50

OMD

Ik hoop dat alles gewoon goed komt. Ik gun het Linus, misschien zijn daar een hoop niet mee eens maar ik vind het een beste kerel en we zijn allemaal mensen. Ondergaan aan je eigen succes is een lamp die je een keer moet tegenkomen. Het is wat je daarna doet wat het echte verschil maakt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:50
Is er eigenlijk al iets meer info over of wordt echt alles intern gehouden?

Moet zeggen, mis het goofing around wel van ziin tech tips filmpjes... imho ook waar ze bij moesten blijven, ik nam ze toch nooit serieus.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pentode
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-01 12:01

pentode

illuster en luisterrijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/co8jcBDw1CYAaYwkbCCPIjQS9BI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/InWw4QxkWP38FRfa8RQ5mnxY.jpg?f=user_large

Here's the plan

Hopelijk pakt het goed uit.

[ Voor 55% gewijzigd door pentode op 26-08-2023 07:15 . Reden: aanvulling ]

De mens leert. De mensheid niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben er okay mee, en ben benieuwd hoe alles eruit gaat zien.

De WAN-show is nu echter op YT compleet toxisch en het Maddie hier, daar, overal. De trollen en sensatiezoekers snappen niet dat een onderzoek inhoudt, je afzijdig houden van uitspraken.

Ik kan nu niet van de show genieten op deze manier. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Laatst online: 06:01
De storm zal nog wel even door razen in YT media land maar blijkbaar zijn ze wel bezig om
zaken beter te stroomlijnen en het zeker wel beter te doen voor dat het bommetje uitbarsten.

control alt oeps deleted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pentode

pentode

illuster en luisterrijk

@SkyStreaker ja, trolls keep on trolling
Als social worker zoals dat tegenwoordig in 'goed' Nederlands heet begeleid ik mensen met onder andere 'neurodiversiteit' Sommige met een reguliere baan in de I(C)T.

Voor hen is het in de regel nog lastiger om dit gebeuren rond ltt, lmg, Linus (hun held, rolmodel etc.) te duiden.
Werd vanochtend vroeg al ge-appt dat er een video geplaatst was. Maar diegene durfde niet direct te gaan te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door pentode op 26-08-2023 09:54 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
Het begint in ieder geval goed door te zeggen dat ze de 'we moeten altijd elke deadline halen ondanks het gebrek aan kwaliteitscontrole'-mentaliteit los gaan laten.
Yvonne zei in het filmpje van vorige week al dat ze deze mentaliteit niet meer nodig hebben, fijn dat ze dat nu herhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-04 18:09
pentode schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 09:50:

Voor hen is het in de regel nog lastiger om dit gebeuren rond ltt, lmg, Linus (hun held, rolmodel etc.) te duiden.
Werd vanochtend vroeg al ge-appt dat er een video geplaatst was. Maar diegene durfde niet direct te gaan te kijken.
Bijzonder dat iemand zo intensief gevolgd wordt, terwijl die aan de andere kant van de wereld zit, en eigenlijk alleen maar leuke, soms interessante, filmpjes maakt op het internet.

Ik denk dat het voor desbetreffende mensen een intensief filmpje is, want je merkte dat het op sommige onderdelen nog steeds hoog zat voor Linus.

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
koppie schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:12:
[...]

Bijzonder dat iemand zo intensief gevolgd wordt, terwijl die aan de andere kant van de wereld zit, en eigenlijk alleen maar leuke, soms interessante, filmpjes maakt op het internet.

Ik denk dat het voor desbetreffende mensen een intensief filmpje is, want je merkte dat het op sommige onderdelen nog steeds hoog zat voor Linus.
Ik hoop vooral dat zijn content etc ook lekker luchtig etc blijft want ik heb nu het gevoel dat alles gefilterd/gescreened gaat worden.

We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pentode

pentode

illuster en luisterrijk

@koppie @Bossie Ja, Linus heeft een hoog 'labrador' feel good gehalte. En dat komt over. Ook al is het aan de andere kant van een hele grote plas water. Andere tijdzone, cultuur etc. Een rolmodel bezien door m'n socio bril.

In the week later Wan show werd hij ook even ge-mute. Zeg maar gemuilkorfd aka K9 analogie. Er staat te veel op het spel. Anno nu. A different kind of ball game. Dat is wennen.

Succes is niet het (eind)doel. "Succes is een gevolg en mag niet een doel zijn" Le succès est une conséquence et ne doit pas être un but. Gustave Flaubert Frans schrijver 1821-1880 ja, ja ehh oui oui

Ik heb zelf van heel dichtbij het ontstaan van Marktplaats meegemaakt. Dat begon ook heel klein. Met een idee voor de lol. Nog voor dat YT de video website gelanceerd werd. Ook dat had de nodige groeipijnen.
Weetje: de website opmaak was/is in pastel kleuren. Omdat deze, volgens de toen geldende opvattingen, het minst storend of aanstootgevend zouden zijn. Echt waar ;-P

[ Voor 3% gewijzigd door pentode op 26-08-2023 12:29 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

pentode schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:25:

In the week later Wan show werd hij ook even ge-mute. Zeg maar gemuilkorfd aka K9 analogie. Er staat te veel op het spel. Anno nu. A different kind of ball game. Dat is wennen.
Welk tijdstip? Ik wil zien of ik mijzelf herken qua bepaalde kenmerken in AD(H)D :) Stiekem vindt ik daarom de hele situatie ook interessant en hoop er zelf iets van op te kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentode

pentode

illuster en luisterrijk

SkyStreaker schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:14:
[...]

Welk tijdstip? Ik wil zien of ik mijzelf herken qua bepaalde kenmerken in AD(H)D :) Stiekem vindt ik daarom de hele situatie ook interessant en hoop er zelf iets van op te kunnen steken.
Rond ~1u34 en een beetje sec. Z'n compagnon Luke heeft een mute knop. Er gebeurde nog meer op/rond dat moment. Maar wil niet spoileren. Er zit ook een delay in/op. Want het F-word werd een keer 'live 'eruit gepiept. Of dat gaat tegenwoordig automagisch.
Start hieronder net voor the mute moment: (na de reclame voor sommige ;-(

[ Voor 15% gewijzigd door pentode op 26-08-2023 14:45 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

@pentode die bliep is er al tijden en die mute knop was een geintje van Luke, of iig dat die hem daar op dat moment gebruikte was een geintje.. dat is toch wel duidelijk?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Grvy schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:13:
@pentode die bliep is er al tijden en die mute knop was een geintje van Luke, of iig dat die hem daar op dat moment gebruikte was een geintje.. dat is toch wel duidelijk?
Yup, dat was duidelijk gein :+

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:06
Ze postten toch merkbaar minder content, ook nu nog.

Ben vooral benieuwd wat er gaat over blijven van hun heel goeie intenties. Die controle mechanismes van teksten door andere personen enz, gaat dat nog altijd zo strikt zijn?

Betwijfel ik ten zeerste. Denk vooral dat ze nu eens een paar jaar moeten verder werken met de mensen die ze hebben ipv maar te blijven uitbreiden zonder echte structuur.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nu zijn we al een tijdje verder en weet je wat ik nu zo als frapant ervaar? Normaliter als GN een bedrijf bekritiseert en het genoemde bedrijf gooit toch het roer om, dan maken ze daar nog eens een item over van: "goed zo, jullie hebben het opgepakt. Helaas alleen nu nadat wij het zeiden". Prima.

Nu, niks voor zover wij op dit moment kunnen nagaan. Of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Satangel schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:10:
Ze postten toch merkbaar minder content, ook nu nog.

Ben vooral benieuwd wat er gaat over blijven van hun heel goeie intenties. Die controle mechanismes van teksten door andere personen enz, gaat dat nog altijd zo strikt zijn?

Betwijfel ik ten zeerste. Denk vooral dat ze nu eens een paar jaar moeten verder werken met de mensen die ze hebben ipv maar te blijven uitbreiden zonder echte structuur.
SkyStreaker schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:41:
Nu zijn we al een tijdje verder en weet je wat ik nu zo als frapant ervaar? Normaliter als GN een bedrijf bekritiseert en het genoemde bedrijf gooit toch het roer om, dan maken ze daar nog eens een item over van: "goed zo, jullie hebben het opgepakt. Helaas alleen nu nadat wij het zeiden". Prima.

Nu, niks voor zover wij op dit moment kunnen nagaan. Of mis ik iets?
Ze posten sinds 2,5 week pas weer. Dus ik vind beide conclusies flink voorbarig. We hebben het niet over maanden of jaren, we hebben het over een paar weken. Daar kan je weinig tot geen conclusies aan verbinden.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste