Ik denk bij het horen van de naam Linus toch altijd aan Linus Torvalds en vind dat dus een grappige opmerking.Shunt schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:21:
Linus is geen linux gebruiker

Het is niet een naam die je vaak tegenkomt.
Ik denk bij het horen van de naam Linus toch altijd aan Linus Torvalds en vind dat dus een grappige opmerking.Shunt schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:21:
Linus is geen linux gebruiker
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Maar je mist even het belangrijkste; uit deze week gaat komen dat de hoeveelheid video's omlaag moet en dat er structurele problemen zijn. Als ze geluk hebben komt er ook uit dat ze bijv. een externe vertrouwenspersoon nodig hebben, en dat ze een PR-team moeten inhuren om de diverse social media kanalen van Linus te beheren. Meer niet.Help!!!! schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Klopt.
[...]
Klopt ook, maar ik vind dat een beetje een drama maatregel omdat je het in een week niet oplost. En om nou met 120? man een week te gaan zitten brainstormen. Ik kan me niet snel een soortgelijke situatie herinneren waar men het hele bedrijf qua productie platlegt.
Voor mij zou logischer zijn de content frequentie wel wat omlaag te schroeven want dat was sowieso al een issue. En tevens de wat minder foutgevoelige content prioriteit geven. Je kunt dan prima naast je gewone werk, aan deze issues werken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
[ Voor 34% gewijzigd door aicaramba op 17-08-2023 08:35 ]
Één week is veel te kort, je hebt niet binnen die tijd hele nieuwe procedures geschreven, mensen getraind (als ze dat al kunnen), en ik twijfel of iedereen (de baas voorop) zich eraan gaat houden ook.Oon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 07:24:
[...]
Allemaal aannames, maar ik denk dat een week pauze voor ademruimte en iedereen de kans geven om (intern!!) z'n zegje te doen de enige juiste gang van zaken is.
Was helemaal mooi geweest als ze hierbij hadden aangekondigd een derde partij ingehuurd te hebben om dit mee op te lossen, want intern hou je altijd dat mensen bang zijn hun baan te verliezen als ze eerlijk zijn, maar het is een mooi begin.
[ Voor 40% gewijzigd door Jackson6 op 17-08-2023 08:36 ]
Maar lees je mijn reactie wel?HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:34:
[...]
Één week is veel te kort, je hebt niet binnen die tijd hele nieuwe procedures geschreven, mensen getraind (als ze dat al kunnen), en ik twijfel of iedereen (de baas voorop) zich eraan gaat houden ook.
Zelfs in hun eerste video ging het mis, dus mijn vertrouwen in een verandering is erg laag.
Ik kijk LTT al heel lang niet meer, maar het probleem is dat hij wel invloed heeft op mensen.
Op Reddit zijn mensen hem nu alweer aan het verdedigen (zowel voor de BL gate als over de ex-werknemer(s)), eigenlijk zou het mij niet moeten verbazen, tegenwoordig zijn influencers erg groot, en ik heb nog steeds geen idee (wat nuchtigs) ze doen.
Je hebt binnen één week of enkele sessies een bedrijf niet opeens veranderd of beter gemaakt.SkyStreaker schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 07:08:
Wat ik persoonlijk wel een beetje als ergerlijk ervaar is dat iedereen een week te kort vindt. YouTube/Floatplane is de grotere bron van inkomsten, daarbij de aanname dat er ook veel (contractueel of niet) afspraken zijn met sponsors die in beeld zouden komen 1 dezer dagen. Ik maak een aanname, maar in dat daglicht, nuanceert dat dan ook niet een beetje?
Dat is juist mijn punt, het is niet genoeg tijd.Oon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:42:
[...]
Maar lees je mijn reactie wel?
Een week is te kort om dingen echt te veranderen, maar genoeg om dat in gang te zetten. Even adempauze, daarna kunnen de meeste mensen weer aan het werk.
Dan draait het naast reviewissues om een bedorven werksfeer/cultuur bij LTT, en dan vlieg je er zo in. Nee, logisch wel.MrMonkE schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:11:
Nee. Ik kijk niet naar deze proleet hij irriteert me mateloos en de hufterige en horkige manier waarop hij met hardware omgaat zou ik hem als hij mijn collega was waarschijnlijk al eens op zijn bek hebben geslagen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Je hebt dus nog steeds mijn reactie niet gelezenHollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:51:
[...]
Dat is juist mijn punt, het is niet genoeg tijd.
Een bedrijf die zijn personeel op training stuurt, is vaak langer dan een week, of verspreid over meerdere weken. Je kunt niet verwachten dat mensen binnen één week hun werk anders doen (5 dagen, tenzij ze dit weekend moeten werken).
[...]
Nee joh, z’n startup etc doet dat gewoon ff agile in een weekje en gaat vervolgens weer verder.Oon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:17:
[...]
Je hebt dus nog steeds mijn reactie niet gelezen![]()
Die trainingen duren maanden, processen opstellen duurt maanden, dit zijn allemaal dingen die ze niet zomaar even kunnen doen, maar ze kunnen niet maanden uit de lucht. Dan hadden ze net zo goed nu direct alles offline kunnen gooien, want dan zijn ze gewoon failliet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sorry dat mijn reactie in het topic "Nieuwe reactie in LTT - kijken jullie ernaar?" waarin ik aan geef dat ik er niet naar kijk en om welke reden niet iedereen kan bekoren.FirePuma142 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:07:
[...]
Dan draait het naast reviewissues om een bedorven werksfeer/cultuur bij LTT, en dan vlieg je er zo in. Nee, logisch wel.
Je zou iemand op zijn bek slaan vanwege de manier waarop hij met hardware omgaat? Ja, blijkbaar kunnen er nog meer bedrijven cursussen gebruiken hoe je met mensen omgaat...MrMonkE schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:11:
Nee. Ik kijk niet naar deze proleet hij irriteert me mateloos en de hufterige en horkige manier waarop hij met hardware omgaat zou ik hem als hij mijn collega was waarschijnlijk al eens op zijn bek hebben geslagen.
Je begrijpt best wat ik bedoel. Als je stevige uitspraken doet, blijf er dan ook achter staan.MrMonkE schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:25:
[...]
Sorry dat mijn reactie in het topic "Nieuwe reactie in LTT - kijken jullie ernaar?" waarin ik aan geef dat ik er niet naar kijk en om welke reden niet iedereen kan bekoren.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat is wellicht jouw mening, maar dat is niet hoe ze zichzelf profileren. Ja ze hebben veel filmpjes die gericht zijn op entertainment, maar bij nieuwe releases hebben ze ook objectieve reviews. Hierbij steken ze juist veel tijd in het verzamelen van data en het vormen van een goede evaluatie van het product.Viper® schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:29:
LTT is like Top gear.
Je kijkt het voor de entertainment, niet voor nuttige zorgvuldige car reviews.
K.O is the way to goSissors schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:26:
[...]
Je zou iemand op zijn bek slaan vanwege de manier waarop hij met hardware omgaat? Ja, blijkbaar kunnen er nog meer bedrijven cursussen gebruiken hoe je met mensen omgaat...
Top gear is humor.Viper® schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:29:
LTT is like Top gear.
Een Linus die in de 'What do we do now?' video de 2 business days reactietermijn verdedigd komt niet heel professioneel over. Je kunt je afvragen waarom dat noemenswaardig was om zo te noemen in deze video. Je kon dus nog wel eens gelijk hebben en hoop ook zeker niet dat die trend zich doorzet in de langere termijn.lasharor schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:59:
Linus doet elke keer alsof hij er niets aan kan doen en/of dat ze gaan veranderen maar puntje bij het paaltje veranderd er niets.
Niet meer dan verwacht, beetje "slager die z'n eigen vlees keurt" meets Dunning-Kruger (hiermee wil ik niet zeggen dat LMG/LTT incompetent oid is). Je bent gewoon heel makkelijk blind voor je eigen tekortkomingen en fouten waardoor je denkt dat je alles wel op orde hebt.happysan schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:55:
[...]
Al met al is het jammer dat een externe partij hen hierop moet wijzen, maar wanneer je zelf loopt te pochen met je geweldige proces en daarbij twee andere partijen afzeikt, kun je er natuurlijk op rekenen dat iemand je gaat wijzen op de tekortkomingen van je proces.
[ Voor 10% gewijzigd door Lanfear89 op 17-08-2023 10:49 ]
Ik denk persoonlijk dat het allemaal een beetje te groot voor hem is geworden. Hij doet teveel dingen zonder dat hij zelf een duidelijke focus heeft. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met MKBHD is die laatste veel meer gefocussed met betrekking tot het type videos en wat hij daarnaast allemaal doet. Bij Linus is het altijd een beetje een rommeltje geweest. Dat heeft zijn charmes maar werkt denk ik minder goed als je zoveel mensen in dienst hebt.ViezeVis schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:38:
[...]
Een Linus die in de 'What do we do now?' video de 2 business days reactietermijn verdedigd komt niet heel professioneel over. Je kunt je afvragen waarom dat noemenswaardig was om zo te noemen in deze video. Je kon dus nog wel eens gelijk hebben en hoop ook zeker niet dat die trend zich doorzet in de langere termijn.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ah excuses, want volgens mij zitten we gewoon op dezelfde lijn haha.Oon schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:17:
[...]
Je hebt dus nog steeds mijn reactie niet gelezen![]()
Die trainingen duren maanden, processen opstellen duurt maanden, dit zijn allemaal dingen die ze niet zomaar even kunnen doen, maar ze kunnen niet maanden uit de lucht. Dan hadden ze net zo goed nu direct alles offline kunnen gooien, want dan zijn ze gewoon failliet.
Een week is prima tijd om in kaart te brengen waar de kern van het probleem zit en wat ze er aan kunnen doen, en om een plan te trekken om dat op de langere termijn uit te voeren.
Ze zullen dus per direct ook ruimte moeten gaan maken om mensen die een training moeten volgen daar tijd voor te laten hebben, en ze zullen flink wat meer overhead moeten inplannen voor alle HR-meetings e.d. die ze de komende tijd moeten hebben. Maar dat zijn allemaal dingen waarvan de impact veel langer duurt dan deze week, en dat is prima.
Wat jij allemaal noemt zijn dingen die relevant gaan zijn in de komende maanden, daar is geen volledige stop voor nodig. Partijen als RTL zijn ook niet maanden lang helemaal uit de lucht geweest, dat kan gewoon niet als bedrijf zijnde. Je trekt een plan en zorgt ervoor dat dat plan wordt uitgevoerd met zo min mogelijk impact op je inkomsten, anders richt je plan uiteindelijk meer schade aan dan het probleem.
De livestream loopt al ruim 1 maand, het is een loop van oude videos. Ze testen deze feature voor YT.alienfruit schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:07:
Ze hadden gisteravond wel een live stream. Wel gek als je een week geen content had beloofd
Dat snappen we allemaal wel.. maar TG is (terecht) ook aangesproken om meerdere fouten in hun shows.Viper® schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:29:
LTT is like Top gear.
Je bent je er van bewust dat tesla keihard verloren heeft? De rechtbank heeft de BBC op alle punten gelijk gegeven.HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:17:
[...]
Dat snappen we allemaal wel.. maar TG is (terecht) ook aangesproken om meerdere fouten in hun shows.
Zo hebben ze claims gemaakt over elektrische auto's, die uiteindelijk maar half waren opgeladen (en nog meer dingen die waren overdreven).
Daarover hebben ze (wederom terecht) een claim voor gehad.
Over Tesla waren ook problemen, en iemand als Musk pikte dat niet. Daar weet ik het fijne niet van, maar ook daar kun je niet zomaar iets roepen uit mom van entertainment. Het kan, maar als je zegt 'the battery sucks', en je laadt het ding half op, en je doet daarmee wel een range test bijvoorbeeld.. tja.
Helaas reageerde ze net als Linus: 'We zouden het precies weer zo doen, en het verandert niets aan de conclusie'.
Het maakt niets uit of je het nu doet uit entertainment, zingend, dansend, etc. - als je iets claimt, dan moet je dit wel kunnen onderbouwen. Zeker als je daarmee een (klein) bedrijf om zeep helpt.
Je bedoelt denk ik Colton? En met eerder de fout in bedoel denk ik dat je bedoeld dat hij 2x een copyright strike heeft gedaan op het eigen LTT kanaal? Maar dat was ergens rond 2017 al toen hij net in dienst was.HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:08:
Als je zit dat zo'n Colin(?) overzicht moet houden over meerdere afdelingen, en daar dus hard in faalt (zie mail en communicatie naar BL), dan twijfel ik erg of het ooit beter wordt. Mijn persoonlijke mening, van een afstand dat wel, neem iemand beter aan. Want het is niet de eerste keer dat hij in de fout gaat. Er wordt ook genoemd dat hij niet zo'n fijne man is, en ook betrokken is bij die ex-werknemer(s).. dus ja.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het maakt mij niet uit of ze nou gewonnen of verloren hebben.Ajacied10 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:21:
[...]
Je bent je er van bewust dat tesla keihard verloren heeft, de rechtbank heeft de BBC op alle punten gelijk gegeven.
Bron: Wikipedia: Top Gear controversiesA later scene showed people pushing the electric Nissan Leaf up a street while Clarkson made jokes about it having run out of charge. Nissan later discovered from onboard data logging that before the "test drive" its charge had been run down to only 40% capacity. Since then Top Gear has received criticism from electric car enthusiasts, newspapers, celebrities, and Nissan in response to their view on electric cars
[ Voor 20% gewijzigd door A11ert op 17-08-2023 11:44 ]
https://www.vpnmentor.com/reviews/tailscale/A11ert schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:33:
"""Even mijn persoonlijke bevindingen:
- - Een VPN-oplossing, die heel vaag is. Waarom dan niet meteen een OpenVPN/Wireguard oplossing? """
Denk dat de reden daarvoor is.. Dat je bij OpenVPN en Wireguard een poort moet openzetten in je router.
Bij Tailscale hoeft dit niet namelijk.
Het probleem is dat ze een fallback hebben, tenminste zo begrijp ik de software. Dus als de verbinding met 'home' wordt verloren, dan valt het terug op hun eigen VPN-service.Tailscale is not as privacy-friendly as other VPNs out there. Even though it allows you to create your own private network, it does require some communication with Tailscale’s coordination server.
According to its privacy policy, the service notes your type of device hardware, hostname, all IP addresses, and more. It states that this is to help them understand the activity on the client app, to monitor and improve it, and to tailor your in-app experience.
This is especially concerning considering Tailscale is based in Canada, which is part of the 5 Eyes Alliance. Given that their location means it may have to share information with the government, I consider this a big privacy concern.
Het is een sponsor.........HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
https://www.vpnmentor.com/reviews/tailscale/
[...]
Het probleem is dat ze een fallback hebben, tenminste zo begrijp ik de software. Dus als de verbinding met 'home' wordt verloren, dan valt het terug op hun eigen VPN-service.
Ik heb geen idee of Wireguard/OpenVPN met UPnP kan praten, maar het is juist een goed idee dat er een change in je router hiervoor nodig is.
Het aanraden van deze workaround is geen goed idee. Het is namelijk zo dat al het verkeer naar jouw wordt doorgelust. Dus als je buurman (of familielid) zit op een shady website, of iets download over P2P, dan ben jij daar verantwoordelijk voor.. ofja, het is een grijs gebied, maar ik zie hier alweer problemen door ontstaan.
Dat vind ik het grootste probleem LTT, ze doen dingen maar half, en leggen niet de gevaren ervan uit.
Misschien herinner ik het mij niet goed, maar ik kan mij de zin 'let op logging i.v.m. 5 Eyes Alliance' niet recallen.
Tailscale is meer een dienst die doorverwijst en als jou verbinding met home wegvaltHollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
[...]
Het probleem is dat ze een fallback hebben, tenminste zo begrijp ik de software. Dus als de verbinding met 'home' wordt verloren, dan valt het terug op hun eigen VPN-service.
Ik heb geen idee of Wireguard/OpenVPN met UPnP kan praten, maar het is juist een goed idee dat er een change in je router hiervoor nodig is.
Het aanraden van deze workaround is geen goed idee. Het is namelijk zo dat al het verkeer naar jouw wordt doorgelust. Dus als je buurman (of familielid) zit op een shady website, of iets download over P2P, dan ben jij daar verantwoordelijk voor.. ofja, het is een grijs gebied, maar ik zie hier alweer problemen door ontstaan.
Dat vind ik het grootste probleem LTT, ze doen dingen maar half, en leggen niet de gevaren ervan uit.
Misschien herinner ik het mij niet goed, maar ik kan mij de zin 'let op logging i.v.m. 5 Eyes Alliance' niet recallen.
Als de verbinding met thuis wegvalt valt de exit-node weg en heb je geen VPN verbinding. Je kan dus alleen bij de computers komen die jij hebt aangemeld met jou account bij Tailscale.HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:43:
[...]
[...]
Ik denk dat bedrijfstechnisch ze wel met een knelpunt komen te zitten. Minder videos met dezelfde bedrijfsomvang betekent eigenlijk dat de omzet per video omhoog moet.[b]DarkSide in "LTT - kijken jullie ernaar?"DarkSide schreef op donderdag 17 augustus 2023 @
Ze moeten minder content maken. Ze maken nu iets van 30 video's per week.
Als ze naar 29 gaan. Dan voldoen ze aan dat statement. Maar dat schiet natuurlijk niet op.
Moeten ze er dan naar 10 gaan? Kunnen ze met 10 video's hun kwaliteit vergroten?
En is het dan nog wel rendabel om om 120 mensen in dienst te houden.
Deze week zal primair nodig zijn te kijken wat ze willen.
Misschien willen ze terug naar 80 man en 12 video's. Of willen ze "de experts" worden en groeien?
LMG is meer dan alleen LTT ehHans1990 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:08:
[...]
Ik weet dus niet zo wat ze na deze pause doen. Wellicht gaan ze "slechts" van 6 LTTs per week naar 4.
[ Voor 4% gewijzigd door CrashOverDrive op 17-08-2023 14:44 ]
Het is een bedrijf. Een bedrijf wil winst maken. Als je 25 video's maakt i.p.v. 20, verdien je 25% meer. Dat is nog los van eventuele boosts die je van algoritmes krijgt omdat je altijd genoeg content hebt.mickeyhouse schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:47:
Wat ik nooit begrepen heb is die constante drang naar video output bij LTT. Is dat het algoritme wat ze moeten blijven "voeden"? Of puur inkomsten? Wat maakt het nou uit of je 25 video's of 20 video's per week uitpoept. Het voelt voor mij als: pushen tot dat we niet meer kunnen en dat vasthouden.
Maar wat Yvonne ook al zei is het al lang niet meer zo hard nodig. Vroega was het veel meer de noodzaak om er veel video's uit te pompen om voldoende inkomsten te hebben; dat stadium zijn ze al lang voorbij.Het is een bedrijf. Een bedrijf wil winst maken. Als je 25 video's maakt i.p.v. 20, verdien je 25% meer. Dat is nog los van eventuele boosts die je van algoritmes krijgt omdat je altijd genoeg content hebt.
[ Voor 22% gewijzigd door Lanfear89 op 17-08-2023 14:58 ]
Beetje van beide.mickeyhouse schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:47:
Wat ik nooit begrepen heb is die constante drang naar video output bij LTT. Is dat het algoritme wat ze moeten blijven "voeden"? Of puur inkomsten? Wat maakt het nou uit of je 25 video's of 20 video's per week uitpoept. Het voelt voor mij als: pushen tot dat we niet meer kunnen en dat vasthouden.
Het voegt weinig toe? Is dit niet gewoon jou mening? Hoezo is jou mening de norm voor iedereen tegenwoordig?PTR schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:36:
Want vraag je ten eerste eens af, gaat de wereld het merken en echt iets missen als LTT er niet meer is?
Is dit infotainmentbedrijf al deze ellende waard?
Het voegt weinig toe, geeft de werknemers onnodig stress, de content is onbetrouwbaar en gaat slordig om met de verantwoordleijkheden.
Zoals je zegt dit gebeurt in andere bedrijven ook. De bedrijfscultuur is inderdaad moeilijk te veranderen, en je weet nooit op voorhand wat je daar zal aantreffen als je daar gaat werken daarom ook dat iedereen vrij is om te vertrekken wanneer ze dat willen, niemand houdt je daar tegen je zin.PTR schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:36:
Vwb de verziekte bedrijfcultuur, die hebben ze samen gemaakt en is niet alleen Linus. Het zijn ook meelopers en de mensen die er wel in opleven om zo met elkaar om te gaan en degene die niet sterk genoeg in hun schoenen staan om iets te durven zeggen. En dit is niet uniek, dit gebeurt in meer of mindere mate bij elk bedrijf. Als er iets lastig is, is het een bedrijfscultuur veranderen. Dat lukt niet met een paar maanden cursussen en afspreken 'hoe we met elkaar omgaan', je moet menselijk gedrag veranderen en dat is in een bedrijfsvorm vrijwel onmogelijk.
Daarom ook groot respect voor Steve en Madison en de andere voormalige medewerkers die nu de horde uberfans en internetkots durven te trotseren.
Acteren acteren, Jezus je komt precies rechtstreeks van Reddit. Als Linus zijn mond opendoet en ze hem zijn zegje laten doen is het niet goed, als ze iets lezen van een prompt is het niet goed, make up your mind he zeg.PTR schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:36:
En daar heb ik zeker de afgelopen 2 dagen genoeg van gezien van LTT met als dieptepunten (tot nu toe) de laatste excuusvideo (acteren blijkt een vak) en het stiekem opgenomen overleg over hoe om te gaan met de werkvloermisstanden. Alles duidt op totaal niet doorhebben wat je (of dat je iets) verkeerd doet en hoe ermee om te gaan, enkel damage-control.
Alle excuuses komen elke keer nadat ze er publiekelijk op gewezen worden. Al de genoemde situaties en voorbeelden zijn al eerder aangekaart bij ze en hebben ze niks mee gedaan.
Tot nu toe, althans...je mag altijd grappen maken, behalve als je een excuus maakt. Dan wordt het excuus een hele slechte grap ten koste van de ander én weet je precies wat je aan de excuusmaker hebt.
Niemand vind heel deze zaak oke, en ze liggen terecht onder vuur dus ik snap niet waarom je dit zegt.PTR schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:36:
En het is fascinerend dat zoveel mensen dit allemaal oké vinden. Want anders mis je straks een supergrappige youtube video over iets wat toch niet echt uitmaakt?
Dat verbaast me niks, de sub heeft eindelijk actie ondernomen om alle randoms & rotzooi er uit te filteren.theory schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:00:
[...]
Acteren acteren, Jezus je komt precies rechtstreeks van Reddit.
[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 17-08-2023 17:39 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Maar dat wordt door veel mensen juist ook weer gebruikt om LTT te 'verdedigen', want GN is saai, GN is geek, GN is autist, dat doet er helemaal niet toe. Zo hebben zij al jaren hun 'plekje' op youtube gevonden (samen met nog vele anderen, JayTwo etc), hun ding, hun publiek.heuveltje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:29:
En misschien dat de reviews wat minder uitgebreid zijn dan die van GN, maar in de tendens kan ik er prima uithalen wat wel en niet relevant is voor mij als gamer. En ik vind ze vermakelijk ipv een GN die een half uur maar cijfertjes blijft ratelen.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2023 17:37 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik moest Madison even opzoeken.heuveltje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:29:
Meh. ik vind het echt zo compleet opgeblazen.
Als de werksfeer daar zo gruwelijk slecht is, waarom hebben ze dan zoveel mensen die er al jaren werken.
De werkdruk/verwachting is misschien hoog, maar dat is niet perse een werksfeer probleem
En madison was eigenlijk aangenomen vanwege haar populariteit nadat ze aan 1 show mee mocht doen. Dat bleek achteraf geen goede match te zijn. Maar dat heb je soms..
En misschien dat de reviews wat minder uitgebreid zijn dan die van GN, maar in de tendens kan ik er prima uithalen wat wel en niet relevant is voor mij als gamer. En ik vind ze vermakelijk ipv een GN die een half uur maar cijfertjes blijft ratelen.
Klopt. Maar WAN show is een soap/podcast, TechLinked is hun budget productie format (unboxen, 1st impression en klaar, het liefst in 1 take, geen B-roll of teveel edit werk), ShortCircuit zijn voorgelezen nieuws artikelen, en TechQuickie is Computers4Dummies.CrashOverDrive schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:43:
[...]
LMG is meer dan alleen LTT ehOp dit moment drukken ze er zo'n 27 video's per week uit bij hun kanalen.
Lijstje van GamersNexus zijn onderzoek:
6 Linus Tech Tips
1 WAN Show
3 TechLinked
3+ Short circuit
2 Techquickie
4 Shorts
2 Floatplane exclusives
3+ LMG clips
1 Mac Address
Dat zijn er al 25 iedere week, en die mist dan nog het (maand oude) kanaal GameLinked die er ook nog 2 per week uitpompt.
1 a 2 videos op het LTT kanaal zelf zal het verschil niet gaan maken. Voor al die kanalen zijn editors in de weer en is er kruisbestuiving met camera mensen. Dingen die in en en uit magazijn moeten worden getrokken en klaargezet op de set, etc. Controleren van video's, etc. Ik denk dat ze daar flink in moeten gaan snoeien of de boel meer scheiden.
Bij RTL/Talpa werken nog meer mensen..heuveltje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:29:
Meh. ik vind het echt zo compleet opgeblazen.
Als de werksfeer daar zo gruwelijk slecht is, waarom hebben ze dan zoveel mensen die er al jaren werken.
De werkdruk/verwachting is misschien hoog, maar dat is niet perse een werksfeer probleem
En madison was eigenlijk aangenomen vanwege haar populariteit nadat ze aan 1 show mee mocht doen. Dat bleek achteraf geen goede match te zijn. Maar dat heb je soms.. Om daar nu een hele claim aan "toxic work envirement" aan vast te hangen........
Je hebt TechLinked en ShortCircuit omgedraaidHans1990 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:41:
[...]
Klopt. Maar WAN show is een soap/podcast, TechLinked is hun budget productie format (unboxen, 1st impression en klaar, het liefst in 1 take, geen B-roll of teveel edit werk), ShortCircuit zijn voorgelezen nieuws artikelen, en TechQuickie is Computers4Dummies.
Wellicht leuk als vermaak, maar ik verwacht weinig diepgang en punctualiteit van die formats.
Maar beetje voorbereiding mag je uiteindelijk wel verwachten, want 1 video onderhevig aan kritiek was tenslotte een TL video. Maar ik schat in dat verreweg de meeste voorbereiding in 1 LTT video gaat. Ze willen zich juist onderscheiden door Labs in LTT videos te verwerken.
Nu hebben ze alleen wel een beperkt aantal writers en video hosts. Je kan soms al duidelijk zien dat Linus letterlijk op de set getrokken wordt om even z'n zegje te doen, maar dat de video door compleet ander persoon wordt geleid.
wat wel of niet leuk is voor mij boeit idd niet. de meeste creatieve beroepen is een strijd tussen perfectionisme en creativiteit aan de ene kant, en Financiele en productie druk aan de andere kant.HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:13:
[...]
Bij RTL/Talpa werken nog meer mensen..
Het boeit niet zoveel, al zijn ze maar met drie in totaal.
Verder leuk wat je zegt, maar dat iets voor jou leuk is, betekend misschien als werknemer niet zo. En daar zit juist het probleem.
[ Voor 27% gewijzigd door heuveltje op 17-08-2023 20:43 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ugh, voor de Belastingdienst werken ook tig mensen. En die mensen die er hebben gewerkt, beschreven dezelfde issues zoals bij LTT (en andere bedrijven waar iets mis mee is). Sommige werkte daar ook jaren, want je vind niet altijd snel iets anders (en kids/huis), en snap dat voor velen LTT klinkt als een droombaan, dus waarom zou je dan weggaan als je daar veel moeite heb voor gedaan?heuveltje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:37:
[...]
wat wel of niet leuk is voor mij boeit idd niet.
Maar dat wil niet zeggen dat al het personeel daar het ook niet leuk vind. Er werken daar 100+ en mensen en het verloop is (naar hun eigen zeggen, geef ik toe) zeer laag. Dus blijkbaar is het daar nog niet zo verkeerd werken.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 17-08-2023 20:45 ]
HollowGamer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:43:
[...]
Het zegt echt niets hoor. Heb jij nooit gesolliciteerd? Er zijn bedrijven die je van alles beloven, totdat je zelf op de werkvloer staat, en merkt dat je niet serieus wordt genomen of wordt uitgelachen. Je komt daar meestal pas achter, als je er gaat werken.
Dus nee, het zegt totaal niets. Er schijnen ook audio leaks te zijn, en ook andere ex-medewerkers die haar verhaal bevestigen..
Aanstellerij is jouw woord. Mensen kunnen iets compleets verschillend ervaren. En banen zijn vaak niet wat je er van gehoopt verwacht had, en personen kunnen dingen compleet verschillend ervaren, of wat wel en niet problematisch is compleet verschillend beoordelen.Ik zit ook niet met vrouwen vaak op een lijn, maar om dit soort verhalen weg te doen als aanstellerij, is ja ..
[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 17-08-2023 21:09 ]
Dit is ook wel echt de baby met het badwater weggooienPTR schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:36:
Als je alles vanaf de linus roast van 2019 (check Steve zijn bijdrage) al op een rij zet over dit bedrijf, met als dieptepunt de werksfeermeldingen, kan ik in ieder geval maar 1 conclusie trekken: de stekker eruit.
En dat is niet cancellen, dat is de gezonde manier om ongezonde bedrijven op tijd te stoppen. Hoewel op tijd misschien hier veel te laat is, gezien de werksfeermeldingen.
Want vraag je ten eerste eens af, gaat de wereld het merken en echt iets missen als LTT er niet meer is?
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 17-08-2023 21:12 ]
The devil is in the details.
Dit is toch een discussieforum? Dat begint met een mening met argumenten lijkt me, heen en weer. Ik stel het wellicht boud, maar het blijft verder mijn mening, niks meer.theory schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:00:
[...]
Het voegt weinig toe? Is dit niet gewoon jou mening? Hoezo is jou mening de norm voor iedereen tegenwoordig?
...
Dit is precies de omgekeerde redenering die bv ook door John de Mol werd gebruikt met zijn loketten opmerking. Je legt daarmee de verantwoording bij het slachtoffer, niet bij het bedrijf.Zoals je zegt dit gebeurt in andere bedrijven ook. De bedrijfscultuur is inderdaad moeilijk te veranderen, en je weet nooit op voorhand wat je daar zal aantreffen als je daar gaat werken daarom ook dat iedereen vrij is om te vertrekken wanneer ze dat willen, niemand houdt je daar tegen je zin.
I.v.m. Madison ik vind het heel erg voor haar en geloof haar verhaal ook, niemand zou dit moeten meemaken. Maar er waren ook allerlei zaken in plaats om zo zaken aan het licht te brengen binnenin het bedrijf. Er werd eerst gevraagd om het onderling te regelen(dit slaat waarschijnlijk niet op sexual herassement zaken en eerder gewone discussies), ze kon HR contacteren, (ofwel Linus en Yvonne) niet ideaal en hopelijk gaan ze dit in de toekomst aanpakken, maar ze kon ook perfect anoniem de situatie aan het licht brengen daar waren ook middelen voor en ten laatste kon ze een 3rd party ook contacteren die blijkbaar ook was aangesteld voor LTT. Dus er waren genoeg mogelijkheden voor Madison om haar problemen te melden en op te lossen lijkt me. Dit zou in een bedrijf niet hoeven, en iedereen zou zich veilig moeten voelen, maar op een bepaald moment moet je ook durven zeggen dat een bedrijf niet meer kan doen dan dit
Wacht even, dat ik toevallig misschien een zelfde soort bewoordingen of vergelijkingen gebruik, betekend niet dat ik maar wat loop na te blaten. Wat ik schrijf is mijn verhaal en kijk erop. Die excuusvideo vind ik ook echt slecht in elkaar gedraaid met verdomd cringy winkwink grappen erin. En het gaat daarnaast over een langere periode, ook die opgenomen conversatie hoort bij de aanwijzingen dat er een onprofessionele werkomgeving is. Het gaat om het grotere plaatje, dit speelt al langer.Acteren acteren, Jezus je komt precies rechtstreeks van Reddit. Als Linus zijn mond opendoet en ze hem zijn zegje laten doen is het niet goed, als ze iets lezen van een prompt is het niet goed, make up your mind he zeg.
Deze pitchfork mentaliteit om achter alles iets te zoeken en over te klagen begint wel echt afgezaagd te worden.
Het stiekem opgenomen overleg is wel degelijk stiekem en is een 6 maand oude video die al reeds op reddit is geplaatst geweest, zo zie je maar hoeveel je er van op de hoogte bent, maar direct op de trein springen gelijk al de rest is wel mogelijk met de weinige info die jullie hebben.
1x kan, 2x is twijfelachtig, 3x is structureel. Nogmaals, het gaat over een langere periode. Excuses zijn pas excuses als je ze meent, ze vanuit jezelf komen. Deze excuses zijn damage control, en hele slechte. Door er een grap van te maken haal je dat helemaal onderuit en toon je hoe serieus je het dus niet neemt, maar please je vooral je fanbase.Excuses komen nu eenmal ALTIJD als er iemand wijst op fouten, als ze geen excuses hadden gepost was het net daarvoor weer niet goed, en was het "zelf excuseren doen ze niet!", zoals ik al zei make up your damn mind. Excuses zijn goed, wilt zeggen dat ze het inzien en er waarschijnlijk nu eens de nodige aanpassingen komen.
Ik reageer eigenlijk nooit op dit soort internetdrama en als er iets is waar ik niet tegen kan, is het onnadenkend zomaar van alles eruit floepen over iets waar men niks van weet. Waar ik de meeste moeite mee heb is het bagatelliseren en goedpraten van iets wat al lange tijd niet oké lijkt te zijn. Ik heb niet bij LMG gewerkt, maar wel in toxische omgevingen en daarmee ervaring met dit soort situaties helaas. Vanuit dat zie ik dit en vind het vooral spijtig dat het gebeurt.Niemand vind heel deze zaak oke, en ze liggen terecht onder vuur dus ik snap niet waarom je dit zegt.
en NOGMAALS het is niet omdat dit voor jou niets uitmaakt dat deze content zou verdwijnen dat het voor anderen niet leuk of interessant is. 15M viewers denken er anders over.
Ik ben verre van een Linus fanboy, maar sommige mensen moeten ook eens leren zelfstandig nadenken i.p.v. op de haattrein te springen.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Misschien even het topic lezenPTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:15:
Voor de extra context:
https://threadreaderapp.com/thread/1691693740254228741.html
En dit wordt bevestigd door verschillende (ex-)medewerkers. Wat vinden jullie daarvan?
Ik raad je idd ook aan om het topic door te nemen. Het blijft een welles nietus spelletje. Het is absoluut niet oké wat hier te lezen is, maar het is niet aan ons (en daar denkt reddit anders over) om voor eigen rechter te spelen en gelijk alles te cancellen. Nogmaals, wat er ook van het verhaal van haar waar is, dit is natuurlijk nooit oké.PTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:15:
Voor de extra context:
https://threadreaderapp.com/thread/1691693740254228741.html
En dit wordt bevestigd door verschillende (ex-)medewerkers. Wat vinden jullie daarvan?
[ Voor 32% gewijzigd door mprkooij op 18-08-2023 09:29 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Oké, wat zou ik waar moeten lezen? Het zou handig zijn als je argumenten en richting geeft aan waar je precies op doelt. Welke thread? Welke opmerking?mprkooij schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:23:
[...]
Ik raad je idd ook aan om het topic door te nemen. Het blijft een welles nietus spelletje. Het is absoluut niet oké wat hier te lezen is, maar het is niet aan ons (en daar denkt reddit anders over) om voor eigen rechter te spelen en gelijk alles te cancellen. Nogmaals, wat er ook van het verhaal van haar waar is, dit is natuurlijk nooit oké.
Ook een ander dingetje, ik denk dat mensen zelf goed na moeten gaan wat evt. wel waar is en wat niet en dan noem ik nu één m.b.t. het verspreiden van misinformatie. Zo is er op Reddit een post te zien waarbij iemand roept dat LTT als sponsor van de Anker website af is gehaald (heeft veel upvotes gekregen), ongeveer na de "aantijgingen". Echter is hier niets van waar als je via bijv. de WayBack machine gaat kijken op de website van Anker. Hier is te zien dat ze een heel lange tijd geleden al het sponsorship hebben beeindigt. De sub reddit is momenteel echt om van te walgen.
Als je eenmaal groot genoeg bent als bedrijf kan je het nooit goed doen.Catvlek2 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:24:
WAN show schijnt door te gaan morgen. Ik zet de popcorn alvast klaar.
[Afbeelding]
Simpel.PTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:46:
[...]
Oké, wat zou ik waar moeten lezen? Het zou handig zijn als je argumenten en richting geeft aan waar je precies op doelt. Welke thread? Welke opmerking?
Je noemt misinformatie en iedereen roept de hele tijd 'reddit!' als tegenargument, maar dat is geen argument.
Ik probeer met de link een door meerdere personen bevestigd verhaal aan te halen en het over de inhoud te hebben. We hoeven hier ook niet de rechter te spelen, maar je mag het er wel over hebben, toch?
Mocht dit niet kloppen of er ergens tegenbewijs is, geef dan een bron, dat maakt de discussie wat makkelijker en vooral duidelijker. Nu moet ik gaan zoeken en raden wat je precies bedoelt.
Soms moet iets compleet escaleren voordat het doel pas echt bereikt wordt, het is maar net aan welke kant van de scope je zit bij een gegeven situatie. Rugpulls/ponzi van bekende youtubers, Foxcon, streamer en haar man, fake-news, het is maar net aan welke kant je zit of jij zo'n pitchfork methode de oplossing vind.SkyStreaker schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 04:59:
Hier in dit topic wordt er tenminste nog wat normaal gediscussieerd, eens of oneens. Als je de /r/gamersnexus kijkt... Daar heb je wel degelijk pitchfork-mentaliteit. En vele andere kanalen proef je gewoon dat zelfs oplossing-gericht willen werken niet "goed genoeg" is. De nuancering, verdediging en leven-en-laten-leven posts zijn er ook, je moet ze echter zoeken.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Youp is ook maar 1 mannetje, toch heeft Buckler er flink last van gehadsegil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:09:
Mensen, relaxed... tis maar een klein bedrijfje uit Canada. Ongeacht of ze populair zijn of niet.
Ik zie geen overeenkomst tussen beide situaties. Youp zorgde ervoor dat Buckler verdween. Wat hier gebeurt is een rant/drama over hoe een MKB bedrijf werkt, met wat aannames en verdachtmakingen. Incl. alle ramptoerisme er omheen.vassago schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:13:
[...]
Youp is ook maar 1 mannetje, toch heeft Buckler er flink last van gehad
Harvey Weinstein was ook maar 1 persoon, en toch was de ophef groot. Dat iets of iemand groot of klein is hoeft de ophef niet kleiner te maken. Feit is dat LMG/LTT met meer dan 15 miljoen abonnees op maar 1 kanaal (van de vele) heel erg in de spotlights staat. Het is dan niet meer dan logisch dat de ophef ook groot is.segil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:09:
Ik kende de hele soap niet hier omheen, maar zag wat LTT video's. Wat een drama rondom een MKB bedrijf, wat LTT feitelijk is. Mensen, relaxed... tis maar een klein bedrijfje uit Canada. Ongeacht of ze populair zijn of niet.
Prima, mee eens.Hatsjoe schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:57:
[...]
Harvey Weinstein was ook maar 1 persoon, en toch was de ophef groot. Dat iets of iemand groot of klein is hoeft de ophef niet kleiner te maken. Feit is dat LMG/LTT met meer dan 15 miljoen abonnees op maar 1 kanaal (van de vele) heel erg in de spotlights staat. Het is dan niet meer dan logisch dat de ophef ook groot is.
De aantijgingen lijken kloppen, huidige en ex medewerkers lijken het te bevestigen. En als dat zo is, dan is alle ophef 100% terecht.
Snap niet zo goed waarom ik mijn ophef niet mag uitspreken over een bedrijf dat ik al meer dan 10 jaar wekelijks volg en nu beschuldigt wordt van alle dingen die inmiddels al besproken zijn. Als jij het er niet mee eens bent, waarom reageer je dan gewoon niet? Je kan het negeren en verder gaan met je leven als je het onzin vindt. Juist door te reageren doe je precies waar je kritiek op hebt: mee doen met de "drama".
[ Voor 18% gewijzigd door WEBGAMING op 18-08-2023 11:09 ]
Ze hebben 120 werknemers, dat is toch geen MKB meer hoor. Dat is gewoon een grote organisatie die in Nederland verplicht zou zijn om een ondernemingsraad te hebben en in de meeste gevallen een directie onder toezicht (van een raad van toezicht) zou aanstellen.segil schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:09:
Ik kende de hele soap niet hier omheen, maar zag wat LTT video's. Wat een drama rondom een MKB bedrijf, wat LTT feitelijk is. Mensen, relaxed... tis maar een klein bedrijfje uit Canada. Ongeacht of ze populair zijn of niet.
120 werknemers valt precies in de definitie van MKBOon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:14:
[...]
Ze hebben 120 werknemers, dat is toch geen MKB meer hoor. Dat is gewoon een grote organisatie die in Nederland verplicht zou zijn om een ondernemingsraad te hebben en in de meeste gevallen een directie onder toezicht (van een raad van toezicht) zou aanstellen.
Gaat wel wat verder dan Jan die wat filmpjes maakt met z'n vrienden en daar een editor en cameraman voor inhuurt.
Binnen de term midden- en kleinbedrijf kun je nog verschillende categorieën aanbrengen. De definities van het midden- en kleinbedrijf zoals vastgesteld door de Europese Commissie zijn als volgt:
Middelgroot: minder dan 250 werknemers, een jaaromzet van hoogstens € 40 miljoen of een jaarlijks balanstotaal kleiner of gelijk aan € 20 miljoen.
Klein: minder dan 50 werknemers, een netto-jaaromzet van hoogstens € 12 miljoen of een balanstotaal kleiner of gelijk aan € 6 miljoen.
Micro: minder dan 10 werknemers en een jaaromzet van hoogstens € 700.000 of een jaarlijks balanstotaal kleiner of gelijk aan € 350.000.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Naar schatting zet LMG minimaal $4 miljoen per maand om. Daarmee valt hij boven het limiet van 40 miljoen omzet per jaar wat hem geen MKB meer maakt. Ook zal er meer dan $20 miljoen op de balans staan aangezien het Labs gebouw in eigendom is, en er over de jaren heel veel opgebouwd is.wontcachme schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:34:
[...]
120 werknemers valt precies in de definitie van MKB
[...]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Colin:WEBGAMING schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:07:
Verschillende medewerkers hebben verklaard dat Madison ze dat verhaal al eerder verteld heeft. Ze bevestigen niet dat het verhaal klopt, ze bevestigen dat Madison dat verhaal jaren geleden ook al vertelde.
Klein, maar wel een heel kritisch verschil. De meeste mensen lijken nu te denken dat het bevestigd is, maar dat is dus helemaal niet zo.
Je hebt gelijk over deze opmerking van Colin. Opvallend is wel dát hij reageert, terwijl hij dat niet hoeft te doen. Meedoen aan deze kwestie is, als je op de socials zit, een gevaar voor je online presence.I'm not her, so what she has to say is just hearsay because I don't have a first person account of much of anything in that post. But, that said, the story as she's told it in the posts today is as I remember it back then.
17:00 pacific time. dacht 02:00 onze tijd.mprkooij schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:55:
Weten we al op welk tijdstip de WAN show is in Nederlandse tijd?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Helpt natuurlijk wel met haar geloofwaardigheid, het is echt niet zo dat zij nu ook op de haatwagen springt, het verhaal was jaren geleden ook al duidelijk. En dat verhaal is dus ook niet veranderd in die tijd oid.PTR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:16:
[...]
Colin:
[...]
Je hebt gelijk over deze opmerking van Colin. Opvallend is wel dát hij reageert, terwijl hij dat niet hoeft te doen. Meedoen aan deze kwestie is, als je op de socials zit, een gevaar voor je online presence.
Daarnaast bevestigd het wel dat ze toentertijd dit verhaal al vertelde binnen het bedrijf en daarmee om hulp vroeg.
Het onafhankelijk onderzoek zal het uiteindelijk moeten uitwijzen.
Ben benieuwd naar de show
[ Voor 14% gewijzigd door WEBGAMING op 18-08-2023 13:32 ]
Einde van de rit zijn dat gewoon 'momentum' programma's, 1x skippen en je bent de volgende aflevering er meteen 10-15% kijkers kwijt. En lomp gezien, commercieel zou je juist de WAN door laten gaan, omdat zeker nu er ziekelijk veel meer kijkers zullen zijn, heel veel boze kijkers, maar ook meer dan genoeg potentiele nieuwe kijkers.DarkSide schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:22:
[...]
17:00 pacific time. dacht 02:00 onze tijd.
Ben wel benieuwd. Maar nu nog lekker vakantie dus ga niet kijken.
Vind het idd wel raar dat ze deze wel door laten gaan.
Ondanks dat het qua productie misschien niet zo veel kost.
Zijn er nu wel legio mensen die willen weten wat ze gaan doen.
MOgelijk is het nog te vroeg om al e.e.a. te delen. Maar waar ga je het dan over hebben?
een "normale" WAN show lijkt me nu niet echt verstandig. Want praten over het nieuws lijkt me dat je dan ook je eigen nieuws item moet bespreken.
zoiets, maar ze zijn notoir in daar nooit mee op tijd zijnDarkSide schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:22:
[...]
17:00 pacific time. dacht 02:00 onze tijd.
Ze moeten nu wel, er moet echt een live reactie komen. Idealiter zit Steve/GN er ook bij, samen met Luke. Die blijft helder en hier komt een nuancering die ik nog niet voorbij heb zien komen: geen AD(H)D. Zelf heb ik ook ADD en dan weet je eigenlijk dat je heel impulsief/adrem kan reageren en dan vaak naderhand nadenkt. In zoverre kan ik nog wel begrip voor Linus zijn opmerkingen krijgen, maar ook dat kan je leren temperen. Lastig, maar ook ik heb dat grotendeels on point.SinergyX schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:39:
[...]
Einde van de rit zijn dat gewoon 'momentum' programma's, 1x skippen en je bent de volgende aflevering er meteen 10-15% kijkers kwijt. En lomp gezien, commercieel zou je juist de WAN door laten gaan, omdat zeker nu er ziekelijk veel meer kijkers zullen zijn, heel veel boze kijkers, maar ook meer dan genoeg potentiele nieuwe kijkers.
Vergeet niet dat er ook gewoon mensen zijn die werken voor zulke scenario's, waar zij uit elke rotte vis wel een potentiele winst zien, boze kijkers zijn er saldo nog steeds kijkers, meer views, meer moneyz.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 18-08-2023 17:29 ]
Als het puur infotainment is hoeven ze niet tienduizenden zo niet honderdduizenden dollars (incl gespecialiseerd personeel) in een testlab te steken.xzaz schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:50:
[...]
Daar heeft ook niemand het over. Dat is puur infotainment en dat is prima.
Ik denk dat dat een verademing waar je U tegen zegt zou zijn. Ga samen zitten, bespreek de punten van GN in een live setting, milde Q&A als er een keer een fatsoenlijke vraag vanuit chat o.i.d. bij zit en hou het verder gewoon serieus. Bespreek misschien hoe welke tactiek/methodes GN gebruikt om tijdig fouten af te vangen, etc. Geen merch, sponsors, gewoon schoon.SkyStreaker schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:17:
[...]
Ze moeten nu wel, er moet echt een live reactie komen. Idealiter zit Steve/GN er ook bij, samen met Luke. Die blijft helder en hier komt een nuancering die ik nog niet voorbij heb zien komen: geen AD(H)D. Zelf heb ik ook ADD en dan weet je eigenlijk dat je heel impulsief/adrem kan reageren en dan vaak naderhand nadenkt. In zoverre kan ik nog wel begrip voor Linus zijn opmerkingen krijgen, maar ook dat kan je leren temperen. Lastig, maar ook ik heb dat grotendeels on point.
We gaan het zien, maar ik hoop wel dat Steve nou ook zo flink is om dit bij te wonen. Althans, in deze setting zou ik dat wel waarderen als ontvanger van dit alles.
[ Voor 4% gewijzigd door Lanfear89 op 18-08-2023 20:57 ]
PC Specs
Heads up, there won’t be a WAN Show this week. Instead, we will continue to focus on addressing issues raised both internally and by the community during our production break. We appreciate you all for your patience.
— Linus Tech Tips (@LinusTech) 18 augustus 2023
Wie of wat heeft waar gezegd dat het een streak was die niet gebroken mocht worden?consolefreak schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:19:
[Embed]
Last minute hebben ze besloten om toch geen wan show te doen. De streak die niet gebroken mocht worden is alsnog gebroken..
The devil is in the details.
Helaas.. geen ontbijtpopcorn..consolefreak schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:19:
[Embed]
Last minute hebben ze besloten om toch geen wan show te doen. De streak die niet gebroken mocht worden is alsnog gebroken..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq