The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik had nog aangegeven dat we eigenlijk moeten evalueren zsm na het seizoen om zo duidelijke afspraken te hebben over het aankomende seizoen van Fantasy voetbal. Items die ik in de begin post al had genoteerd zijn:
Mogelijke instellingen voor GoT's 2024 league:
1. Introductie van FAAB: dat gaat inhouden dat je kan bieden voor je waiver claim en de hoogste bieder wint.
2. Extra ronde introduceren of één ronde minder, zodat pick 12 in de laatste ronde niet de laatste keuze heeft maar de eerste. Met een plek meer, denk ik dat er weinig waiver wire beschikbaar is/komt, dus zou zelf kiezen voor een plek minder op de bank. Voorstel dus 5 plekken op de bank. Dit vooral indien we optie 1 gaan uitvoeren, zo niet, dan is waiver 1 positie ook wat waard, waarschijnlijk meer dan niet de laatste pick hebben in eerste en laatste ronde.
3. Wedstrijdschema voorafgaand aan de draft randomizen want de knop is beschikbaar
4. Indien mogelijk play-offs naar 7 teams brengen. Mijn idee is dan om plek 1 t/m 5 via de reguliere competitie een plek in de play-offs te laten verdienen en plek 6&7 gaan naar de hoogste twee teams in de breakdown ranglijst die niet via de reguliere ranglijst zich geplaatst hebben. Bedienen we hiermee iedereen?
Week 15: bye voor nummer 1. 2 tegen 7, 3 tegen 6, 4 tegen 5.
5. Keepers: ik weet niet hoeverre het mogelijk is, maar 1 of 2 keepers houden lijkt mij ook wel geinig. Weet de opzet niet helemaal binnen NFL fantasy, maar zie al iets voorbij komen dat je wil bijv je speler die je gedraft hebt in ronde 4 houden, dit je voor het nieuwe seizoen een ronde 3 pick kost. Hoe dit gaat met waiver picks van drafted players of undrafted players weet ik nog niet.
Jullie aanvullingen / ideen?
1. Introductie van FAAB: dat gaat inhouden dat je kan bieden voor je waiver claim en de hoogste bieder wint.
2. Extra ronde introduceren of één ronde minder, zodat pick 12 in de laatste ronde niet de laatste keuze heeft maar de eerste. Met een plek meer, denk ik dat er weinig waiver wire beschikbaar is/komt, dus zou zelf kiezen voor een plek minder op de bank. Voorstel dus 5 plekken op de bank. Dit vooral indien we optie 1 gaan uitvoeren, zo niet, dan is waiver 1 positie ook wat waard, waarschijnlijk meer dan niet de laatste pick hebben in eerste en laatste ronde.
3. Wedstrijdschema voorafgaand aan de draft randomizen want de knop is beschikbaar
4. Indien mogelijk play-offs naar 7 teams brengen. Mijn idee is dan om plek 1 t/m 5 via de reguliere competitie een plek in de play-offs te laten verdienen en plek 6&7 gaan naar de hoogste twee teams in de breakdown ranglijst die niet via de reguliere ranglijst zich geplaatst hebben. Bedienen we hiermee iedereen?
5. Keepers: ik weet niet hoeverre het mogelijk is, maar 1 of 2 keepers houden lijkt mij ook wel geinig. Weet de opzet niet helemaal binnen NFL fantasy, maar zie al iets voorbij komen dat je wil bijv je speler die je gedraft hebt in ronde 4 houden, dit je voor het nieuwe seizoen een ronde 3 pick kost. Hoe dit gaat met waiver picks van drafted players of undrafted players weet ik nog niet.
LOETKE
Persoonlijk zou ik bij invoeren van FAAB ook wel auction drafting vinden passen.RudyL schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:06:
Ik had nog aangegeven dat we eigenlijk moeten evalueren zsm na het seizoen om zo duidelijke afspraken te hebben over het aankomende seizoen van Fantasy voetbal. Items die ik in de begin post al had genoteerd zijn:
Keepers ben ik persoonlijk geen gigantische fan van maar ga er niet dwars voor liggen.
Verder goede ideeen.
Keepers is het denk ik ook niet helemaal, je gaat dan ga je alweer andere tactieken kunnen toepassen die in de competitie andere tot last kunnen zijn.Bazziek schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:35:
[...]
Persoonlijk zou ik bij invoeren van FAAB ook wel auction drafting vinden passen.
Keepers ben ik persoonlijk geen gigantische fan van maar ga er niet dwars voor liggen.
Verder goede ideeen.
Auction draft is denk ik te moeilijk eerlijk gezegd, misschien moet je daarvoor eerst wel een paar jaar ervaring opdoen met faab voor waivers...
LOETKE
FAAB voor waivers lijkt me leuk. Voor drafting zie ik dat nog niet zo zitten.
Ik vond dit jaar de waivers waardeloos, was vaak wie het eerst komt die het eerst maalt.
Verder zou ik ook biedingen van 0$ toestaan.
Keepers lijkt me niet echt wat, maar heb dezelfde mening als de andere.
Ik vond dit jaar de waivers waardeloos, was vaak wie het eerst komt die het eerst maalt.
Verder zou ik ook biedingen van 0$ toestaan.
Keepers lijkt me niet echt wat, maar heb dezelfde mening als de andere.
Dat is gewoon niet waar, er is een volgorde, gaat niemand een speler claimen dan is het vrije markt en dan inderdaad wie het eerst komt, maar dat zal je met iedere vorm van waivers houden... Is soms ook een tactiek namelijk om niet te claimen.Miggel schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:55:
Ik denk wel dat er een hoop verschil zit tussen de spelers in de competitie die er wel gebruik van maken en wie niet. Het is een eigen keuze en dat is prima, maar ik had nooit de gehele competitie met twee defenses en twee kickers in mijn selectie gezeten, zeker niet als er meer opties waren om te claimen..
LOETKE
Laat ik het anders verwoorden. Als je niet een waiver claim deed om je waiver positie te sparen was het daarna wie het eerst komt, die het eerst maalt. Dat is de regel, maar ik vond het waardeloos.
Dat blijft, alleen zal je nu inderdaad door een 0 faab claim het voor kunnen zijn. Wat dat betreft wordt het niet perse meer noodzakelijk direct op woensdag morgen na de waiver proces te kijken wat je nog kan.Miggel schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 16:57:
Laat ik het anders verwoorden. Als je niet een waiver claim deed om je waiver positie te sparen was het daarna wie het eerst komt, die het eerst maalt. Dat is de regel, maar ik vond het waardeloos.
LOETKE
Dat zou wat frustratie aan mijn kant schelen. 😁
FAAB lijkt mij prima al zal het inschatten van hoeveel je moet bieden echt enorm lastig zijn aangezien je nu altijd met 11 man rekening moet houden en niet enkel met de personen voor je in de waiver priority.
Hoe gaan ze om met gelijke biedingen? Is er nog steeds een waiver volgorde om dat te breken?
Auction draft lijkt me cool maar ook onmogelijk om in te schatten wat je voor een speler moet bieden. Voelt nog 50/50 welke kant ik op neig.
Ik gok dat 2 plekken in de playoffs voor de hoogste in de breakdown stand het beste is waar ik op kan hopen hier. Zou me dit jaar in ieder geval een top 4 hebben opgeleverd ipv 11e van de 12. Eens dus met deze aanpassing.
Denk wel dat ik 2 plekken voor injured spelers beter vond. Je wordt al genaaid door een blessure, dat wat verzachten door hem wel "gratis" in je team te kunnen houden als je 2+ geblesseerden hebt lijkt mij een prima doekje voor het bloeden. Zeker als we naar een ronde minder gaan en dus ook maar 5 bench spots hebben.
Wedstrijdschema randomizen voor de draft: geen idee wat dit doet? Is er een vaste volgorde voor wanneer welke teams tegen elkaar spelen? bv week 1 is altijd Spot 1 vs Spot 7 in de draft ?
Keepers weet ik ook niet genoeg van hoe het werkt om er iets slims over te kunnen roepen. In je voorbeeld kist een R4 pick volgend jaar een R3 pick om hem te behouden. Waarom kost hij volgend jaar meer ? En wat kost het dan om je R1 pick te behouden, of is dat uberhaupt niet mogelijk ?
Hoe gaan ze om met gelijke biedingen? Is er nog steeds een waiver volgorde om dat te breken?
Auction draft lijkt me cool maar ook onmogelijk om in te schatten wat je voor een speler moet bieden. Voelt nog 50/50 welke kant ik op neig.
Ik gok dat 2 plekken in de playoffs voor de hoogste in de breakdown stand het beste is waar ik op kan hopen hier. Zou me dit jaar in ieder geval een top 4 hebben opgeleverd ipv 11e van de 12. Eens dus met deze aanpassing.
Denk wel dat ik 2 plekken voor injured spelers beter vond. Je wordt al genaaid door een blessure, dat wat verzachten door hem wel "gratis" in je team te kunnen houden als je 2+ geblesseerden hebt lijkt mij een prima doekje voor het bloeden. Zeker als we naar een ronde minder gaan en dus ook maar 5 bench spots hebben.
Wedstrijdschema randomizen voor de draft: geen idee wat dit doet? Is er een vaste volgorde voor wanneer welke teams tegen elkaar spelen? bv week 1 is altijd Spot 1 vs Spot 7 in de draft ?
Keepers weet ik ook niet genoeg van hoe het werkt om er iets slims over te kunnen roepen. In je voorbeeld kist een R4 pick volgend jaar een R3 pick om hem te behouden. Waarom kost hij volgend jaar meer ? En wat kost het dan om je R1 pick te behouden, of is dat uberhaupt niet mogelijk ?
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Denk dat er bij gelijke biedingen inderdaad nog een waiver order is. Dat is mogelijk een zelfde constructie als nu of een reset op basis van de stand.BSTNjitRam schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 12:22:
FAAB lijkt mij prima al zal het inschatten van hoeveel je moet bieden echt enorm lastig zijn aangezien je nu altijd met 11 man rekening moet houden en niet enkel met de personen voor je in de waiver priority.
Twee res plekken, tja kan, maar heel nodig is het vaak niet. Een IR player is de enige die in zo'n slot mag, het zou voor mij ook mooi zijn als het ala ESPN gaat en je Out spelers erop kan zetten. Dan kan je nog wat meer schuiven.
Volgens mij was het wedstrijdschema nu exact gelijk aan afgelopen jaar, een keer andere tegenstanders twee keer treffen lijkt me logischer dan vaste volgorde.
LOETKE
Sinds dit seizoen ben ik de NFL meer gaan volgen en interessanter gaan vinden. Zelfs zo dat ik wedstrijden kijk via ESPN of Dazn. Heel veel kennis heb ik nog niet, ook niet van de Fantasy, maar mochten jullie nog plek hebben dan meld ik me hierbij aan. (Voor zover dat dit mogelijk is).
Gr. Paul
Gr. Paul
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Top, andere geïnteresseerden mogen zich ook altijd al melden. Als blijkt dat huidige deelnemer niet meer wil meedoen sta je als eerste reserve op de wachtlijst..Kloever schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 17:25:
Sinds dit seizoen ben ik de NFL meer gaan volgen en interessanter gaan vinden. Zelfs zo dat ik wedstrijden kijk via ESPN of Dazn. Heel veel kennis heb ik nog niet, ook niet van de Fantasy, maar mochten jullie nog plek hebben dan meld ik me hierbij aan. (Voor zover dat dit mogelijk is).
Gr. Paul
LOETKE
Erg leuk om te lezen hoe deze league afgelopen jaar verlopen is! Ik zou graag meedoen komend jaar
Na Super Bowl 52 is NFL interesse voor de NFL aangewakkerd en afgelopen seizoen heb ik voor het eerst een compleet seizoen gevolgd met de Seattle Seahawks als favoriet team.
Samen met mijn interesse in data science lijkt fantasy football een hele leuke combi. Ik hoop dat er een plekje vrij komt
Na Super Bowl 52 is NFL interesse voor de NFL aangewakkerd en afgelopen seizoen heb ik voor het eerst een compleet seizoen gevolgd met de Seattle Seahawks als favoriet team.
Samen met mijn interesse in data science lijkt fantasy football een hele leuke combi. Ik hoop dat er een plekje vrij komt
Als fan van de Seahawks is het uitgesloten dat je kan joinen 😉Jarno Cremer schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:45:
Erg leuk om te lezen hoe deze league afgelopen jaar verlopen is! Ik zou graag meedoen komend jaar![]()
Nee gekheid uiteraard, zet je op de lijst mocht er een plekje vrijkomen
LOETKE
Kijken we hier nog uit naar de aankomende draft die donderdag op vrijdag nacht start met ronde 1? Op wie hoop je voor je team?
Als Niner hoop ik op JC Latham. Je moet er voor omhoog traden maar je hebt die comp 3e ronders ervoor. Als ze niet omhoog gaan en DeJean of Powers-Johnson is er nog dan die pakken. Is het hooguit een Guyton dan trade maar naar ronde twee pick
Als Niner hoop ik op JC Latham. Je moet er voor omhoog traden maar je hebt die comp 3e ronders ervoor. Als ze niet omhoog gaan en DeJean of Powers-Johnson is er nog dan die pakken. Is het hooguit een Guyton dan trade maar naar ronde twee pick
LOETKE
Vroeger wel voor wakker gebleven, maar ik zie het dit keer wel op vrijdag en zaterdag.
Hopelijk draften de Niners wat voor de offensive line, die kan wel een upgrade gebruiken en Trent Williams stopt er vast ook binnen enkele jaren mee.
Verder heb ik geleerd door al die jaren dat het allemaal niks zegt. De grootste talenten kunnen heel makkelijk floppen.
Hopelijk draften de Niners wat voor de offensive line, die kan wel een upgrade gebruiken en Trent Williams stopt er vast ook binnen enkele jaren mee.
Verder heb ik geleerd door al die jaren dat het allemaal niks zegt. De grootste talenten kunnen heel makkelijk floppen.
Blijf er niet voor wakker maar het voelt toch wel weer als de start van het nieuwe seizoen.
Als Chiefs fan hoop ik op een goede LT of WR. Zeker nu Rice waarschijnlijk een aantal wedstrijden geschorst gaat worden na het veroorzaken en verlaten van dat ongeluk.
Wellicht een talentvolle TE met oog op de toekomst.
Als Chiefs fan hoop ik op een goede LT of WR. Zeker nu Rice waarschijnlijk een aantal wedstrijden geschorst gaat worden na het veroorzaken en verlaten van dat ongeluk.
Er is maar 1 TE voor ronde 1 en die is binnen de eerste 12 picks weg. De Chiefs kunnen rustig wachten op 32 want daar is nog een prima WR te pakken.Shenk schreef op woensdag 24 april 2024 @ 22:29:
Blijf er niet voor wakker maar het voelt toch wel weer als de start van het nieuwe seizoen.
LOETKE
Ja dat denk ik ook.
Er zijn dit jaar genoeg goede WR's beschikbaar.
Er zijn dit jaar genoeg goede WR's beschikbaar.
Iedereen tevreden met de draft picks van hun team?
Nog verassingen gezien en naar welke spelers kijken jullie het meest uit in het nieuwe seizoen?
Als Chiefs fan zeker niet ontevreden met de keuzes die gemaakt zijn.
Nog verassingen gezien en naar welke spelers kijken jullie het meest uit in het nieuwe seizoen?
Bij de Niners weet je wel dat ze een RB picken, hopelijk dit keer wat meer succes dan de picks uit voorgaande drafts (Sermon & Davis-Price) had vooraf hem al wel gezien in wat filmpjes want kwam met mock drafts ook bij hem uit, dus vind het wel leuk dat Guerendo nu ook echt een Niner is.Shenk schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:44:
Iedereen tevreden met de draft picks van hun team?
Wat betreft overige, tja ik had niet gerekend op deze WR in ronde 1, maar ben wel enthousiast geworden van zijn werk. Is ook al wat toekomst denken denk ik wanneer je volgend jaar af moet van Deebo of Aiyuk. Of je daadwerkelijk blij kan zijn met de draft is vaak pas na één seizoen te zeggen haha
LOETKE
LFG!
New topic?, als je hulp nodig hebt dan ben ik beschikbaar.
Als admin, beslissingen maken we met zijn allen.
wtf Giants throwback..Pfft..
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Het is eigenlijk nog net iets te vroeg, zal binnenkort wel even een nieuw topic aanmaken, maar met een draft ergens in augustus/september verwacht ik nog niet heel veel spannende zaken. Als we ergens in juli een datum kunnen prikken zijn we al goed bezig hahaBad Brains schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 23:07:
LFG!
LOETKE