Vorig jaar zijn we naar mijn mening vrij succesvol gestart met een GoT Fantasy Football league. Met twaalf actieve spelers lekker het hele NFL seizoen met een fantasy team bezig. Het maakt naast de toffe sport het ook nog op een andere wijze interessant om te volgen. Heb je de RB hoop je op veel Red Zone activiteit en geen Hurts als QB, heb je de WR dan mag een achterstand van dat team best gebeuren.
Zoals aangegeven was het vorig jaar het debuut welke glorieus werd gewonnen door @Amelandbor, in de finale won hij van @Spunkjah zelf mocht ik nog net op het podium finishen. De volledige einduitslag:
1. @Amelandbor
2. @Spunkjah
3. @RudyL
4. @Bazziek
5. @apis29
6. @alwind
7. @Miggel
8. @Awaken1
9. @Bad Brains ]
10. @chevsticks
11. @BSTNjitRam
12. @TheZoo
Uiteraard hebben de deelnemers van vorig jaar de mogelijkheid om ook dit jaar weer mee te doen. De deelname van @Bazziek, @Miggel, @chevsticks, @BSTNjitRam, @Bad Brains, @Amelandbor, @apis29 en mijzelf zijn reeds bevestigd. @Awaken1 heeft aangegeven dit jaar niet meer mee te doen, hierdoor is er in ieder geval een plekje vrij. @Wii4all heeft zich vorig jaar reeds als reserve aangemeld en heeft dus reeds kans om in te stappen, interesse?
Van @TheZoo hoor ik nog graag of hij dit jaar weer van de partij is. Overige reserves kunnen zich uiteraard melden, vanuit het 2022 topic zijn dat reeds:
Reserves
1. @Sf1nX
2. @Shenk
Deelnemers 2023
1. @alwind = Alwin
2. @Amelandbor = Amelandbor 49ers
3. @apis29 = Sin City Scorpions
4. @Bad Brains = Dead Donkey Drop
5. @Bazziek = Brabant Football Team
6. @BSTNjitRam = Attacking Auri
7. @chevsticks = Sinners
8. @Miggel = Harderwijk Presidentos
9. @RudyL = RFT 85'ers
10. @Sf1nX = Stagelopers
11. @Spunkjah = Zoom Zoom Zetten
12. @Shenk = EHV Chiefs
Update 17-8: Met de afmelding van zowel Awaken1 als Wii4all kunnen we @Sf1nX alvast toevoegen als deelnemer voor 2023. Welkom.
Zoals aangegeven was het vorig jaar het debuut welke glorieus werd gewonnen door @Amelandbor, in de finale won hij van @Spunkjah zelf mocht ik nog net op het podium finishen. De volledige einduitslag:
1. @Amelandbor
2. @Spunkjah
3. @RudyL
4. @Bazziek
5. @apis29
6. @alwind
7. @Miggel
8. @Awaken1
9. @Bad Brains ]
10. @chevsticks
11. @BSTNjitRam
12. @TheZoo
Uiteraard hebben de deelnemers van vorig jaar de mogelijkheid om ook dit jaar weer mee te doen. De deelname van @Bazziek, @Miggel, @chevsticks, @BSTNjitRam, @Bad Brains, @Amelandbor, @apis29 en mijzelf zijn reeds bevestigd. @Awaken1 heeft aangegeven dit jaar niet meer mee te doen, hierdoor is er in ieder geval een plekje vrij. @Wii4all heeft zich vorig jaar reeds als reserve aangemeld en heeft dus reeds kans om in te stappen, interesse?
Van @TheZoo hoor ik nog graag of hij dit jaar weer van de partij is. Overige reserves kunnen zich uiteraard melden, vanuit het 2022 topic zijn dat reeds:
Reserves
1. @Sf1nX
2. @Shenk
Deelnemers 2023
1. @alwind = Alwin
2. @Amelandbor = Amelandbor 49ers
3. @apis29 = Sin City Scorpions
4. @Bad Brains = Dead Donkey Drop
5. @Bazziek = Brabant Football Team
6. @BSTNjitRam = Attacking Auri
7. @chevsticks = Sinners
8. @Miggel = Harderwijk Presidentos
9. @RudyL = RFT 85'ers
10. @Sf1nX = Stagelopers
11. @Spunkjah = Zoom Zoom Zetten
12. @Shenk = EHV Chiefs
Update 17-8: Met de afmelding van zowel Awaken1 als Wii4all kunnen we @Sf1nX alvast toevoegen als deelnemer voor 2023. Welkom.
[ Voor 29% gewijzigd door RudyL op 11-10-2023 17:19 ]
LOETKE