[NFL Fantasy] GoT's 2023 Fantasy football league

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Sf1nX

Tuinder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F81etdELd2tgkLK_MhnSNX6cb6c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iUXRcK5fHmE2F4HZEhreDMuX.jpg?f=user_large

Dit lijkt nog redelijk positief te worden, maar we gaan het zien dit seizoen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 19:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qk4u3xCGg0t2Px2mZmjwLq3hT_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e0RBMxzfRq0GXfpNadvpewxy.jpg?f=fotoalbum_large

Vorig jaar zou ik 2e moeten worden en werd ik volgens mij 10e ofzo. Dus ik heb er alle vertrouwen in.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:58
Ze verwachten dat ik dit jaar 9e word. Maar ja vorig was het ook niet best volgens ze :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-10 18:55
Voor de leuk even mijn mening over de winnaar per ronde waarbij ik mezelf uiteraard niet meeneem. De picks kijken niet naar een volledig team, gewoon naar wat ik leuke spelers vind voor die ronde en de positie van die speler.

Ronde 1: eerste 4 was ook de verwachte 4 dus dit geen kanshebbers voor de winnaar van de ronde, voor mij wint Sin City Scorpions die op 10 Bijan Robinson kon picken. Absolute kanshebber voor RB1 dus dat pakken op 10 is voor mij de winnaar van de ronde.

Ronde 2: Poeh twee goede kanshebbers, Pollard op 16 en mijn uiteindelijke winnaar Amon Ra op 20. Rondewinnaar Brabant Football team

Ronde 3 Pick 33, Mark Andrews als hij maar fit blijft een echte steal voor een goede TE. Rondewinnaar Harderwijk Presidentos

Ronde 4 Geen enkele twijfel bij mij en een raadsel waarom hij zo laag is gevallen, Zoom Zoom Zetten pakt met Tee Higgins deze ronde. En voor mij ook de pick van de volledige draft.

Ronde 5 De wat lastigere rondes, Jonathan Taylor op 52 is een mooie pick als hij weer gaat spelen na zijn eerste 'straf'. De wat twijfel daarover laat me toch kiezen voor Drake London van Attacking Auri

Ronde 6 Twijfel tussen Conner en Waller, bij beide ligt een injury op de loer en beide zie ik veel gebruikt worden. Voorkeur voor de TE in deze ronde, Alwin wint.

Ronde 7 Jordan Addison gaat meteen invloed hebben verwacht ik bij de gooi offense van de vinkings. Tweede winst voor Sin City

Ronde 8 Michael Thomas op 90, fit jaar en betere QB steal. Winst voor Sinners

Ronde 9 Ik ben wel fan van Pickens, ook de tweede winst voor Auri

Ronde 10 Eigenlijk een veel betere ronde dan ronde 9, ook opmerkelijk. Robinson, Gibson, Perine, Cooks, Smith, Smith-Njigba toe maar. De laatste vind ik echt de winnaar, verwacht veel van Jaxon. Winst voor Dead Donkey Drop

Ronde 11 Ook dit een goede ronde en het kon zo maar twee rondes op rij naar Dead Donkey Drop gaan, maar toch gaat hier mijn keuze richting Harderwijk. Denk zomaar dat Moore goed op zijn plek is in Cleveland. WR2 daar en het is en blijft een jong talentvolle WR.

Ronde 12 De keuze gaat hier tussen de (back-up) QB's waarin mijn voorkeur uitgaat naar Jones. Ronde voor Amelandbor

Ronde 13 Eigenlijk vind ik het één ronde te vroeg, maar Bills op 152 is een prima pick. Wederom de ronde naar Amelandbor.

Ronde 14 Zoom Zoom pakt ook zijn tweede, want Goff met 163 vind ik een heerlijke back-up QB

Ronde 15 Tja, moet er een kiezen, dan maar Cole Kmet. Winst voor Brabant.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Wakker blijven is echt nodig voor fantasy. Ook in onze league....

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:09
Geen Kelce dus wilde Skye Moore opstellen omdat nu alle touches naar de WR's gaan er is echter 1 probleem. Zonder Hill hebben de Chiefs geen WR1, Skye was daarvoor gedraft (4.3? speed?) maar Mahomes gooit naar iedereen uit welke positie dan ook.
Geen Chris Jones dus heb Skye vervangen door Jahmyr Gibbs, ondanks dat KC echt goeie linebackers heeft verwacht ik veel touches voor deze Rookie.

Verder denk ik dat het een soort College game gaat worden met veel passing plays, we gaan het zien.
Hoop (en gun) dat Goff een goeie wedstrijd heeft, in mijn ogen een nog steeds een underrated QB.

Dat de Chiefs maar lekker ten onder gaan vanavond. *O* Ik zit er klaar voor.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-10 14:18
RudyL schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 00:20:
Wakker blijven is echt nodig voor fantasy. Ook in onze league....
Inderdaad. Net mijn first round pick met een IA op de bank moeten gooien. Niet onverwacht, wel pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ik zat al in de modus van neem dan ook geen RB op flex, zeker niet een non catch RB. Thanks voor deze drive Monty

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
RudyL schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:41:
Voor de leuk even mijn mening over de winnaar per ronde waarbij ik mezelf uiteraard niet meeneem. De picks kijken niet naar een volledig team, gewoon naar wat ik leuke spelers vind voor die ronde en de positie van die speler.

Ronde 4 Geen enkele twijfel bij mij en een raadsel waarom hij zo laag is gevallen, Zoom Zoom Zetten pakt met Tee Higgins deze ronde. En voor mij ook de pick van de volledige draft.
Als Higgins eigenaar van vorig jaar is het wel lijdzaam toezien wanneer alle ballen op Chase gaan :D (hij loopt echt 90% van de wedstrijd voor Jan L z'n routes, voor je gevoel wordt er dan ook totaal niet eens in zijn richting gekeken). Dan had ie nog geluk dat Chase x aantal wedstrijden geblesseerd was ... (en daarbij is hij zelf nog minstens twee keer tijdens een wedstrijd uitgevallen voor een dikke 0 punten die me ongetwijfeld minstens 1 winstpartij gekost hebben).
Amon-Ra 'moeten' overslaan in ronde 2 deed wel even pijn ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 08-09-2023 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Het is allemaal niet om aan te gluren, alleen de 49rs spelen lekker.
Verder is het tragisch slecht.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:08:
Het is allemaal niet om aan te gluren, alleen de 49rs spelen lekker.
Verder is het tragisch slecht.
Die int van Watson net, wat een amateur niveau haha. Wijzig mijn team naar de Hamstrings ofzo

Edit: zie nu pas het weer daar. Prima excuus

[ Voor 7% gewijzigd door RudyL op 10-09-2023 21:15 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Dobbins het eerste grote slachtoffer van het jaar? Balen voor Attacking Auri.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shenk
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-10 17:24
Vooral de Bengals vallen mee erg tegen vandaag. Aanvallend nog niet in de buurt geweest van een score op de fieldgoal na en zojuist een sack gevolgd door een snelle score van de Browns.
Van de rookie QB's vind ik Richardson het gewoon goed doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Daar is het ook wel het weer voor een sterke run game :D . Offensive line lijkt ook nog altijd het zwakke punt bij de Bengals ... Gelukkig is Burrow vandaag m'n tegenstander aangezien Jackson er ook niks van bakt :X
Ook nog een mooie kicker wissel gedaan vandaag nav alle 'expert' lijstjes :+ . Die ik gedraft had staat inmiddels op 12 punten, z'n vervanger op 5 dus hoop dat de Vikings verliezen d:)b (vanwege het weigeren field goals te trappen)

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 10-09-2023 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
apis29 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 21:12:
[...]

Als Higgins eigenaar van vorig jaar is het wel lijdzaam toezien wanneer alle ballen op Chase gaan :D (hij loopt echt 90% van de wedstrijd voor Jan L z'n routes, voor je gevoel wordt er dan ook totaal niet eens in zijn richting gekeken). Dan had ie nog geluk dat Chase x aantal wedstrijden geblesseerd was ... (en daarbij is hij zelf nog minstens twee keer tijdens een wedstrijd uitgevallen voor een dikke 0 punten die me ongetwijfeld minstens 1 winstpartij gekost hebben).
Amon-Ra 'moeten' overslaan in ronde 2 deed wel even pijn ...
Higgins al kiezen in die ronde, wat dom wat dom 😂😉

Hill op 4, als die elke week zo scoort crisis

[ Voor 3% gewijzigd door RudyL op 11-09-2023 01:30 ]

LOETKE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains

FML

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3nkBR6wcnH_wf3vbR5BblLsQQBQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bUgBnN1smbCyuadPeibVAQcb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
35 punten tegen met de Cowboys Defense :/

Gaat 'm niet worden in week 1 of de Bills Defense moet hetzelfde doen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
Amelandbor schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:16:
35 punten tegen met de Cowboys Defense :/

Gaat 'm niet worden in week 1 of de Bills Defense moet hetzelfde doen :P
Of Diggs doet hetzelfde als Hill ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-10 14:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JBgGv56rXT9GSExXpylJ3wvfQkg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4rF9VHBBt1ExwuMFHlWdgwGP.png?f=user_large

Hier niet veel beter. Ik gok dat die 14-1 voorspelling er een beetje naast zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-10 22:56
Ik heb nog een spannend potje vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
RudyL schreef op maandag 11 september 2023 @ 00:29:
[...]

Higgins al kiezen in die ronde, wat dom wat dom 😂😉

Hill op 4, als die elke week zo scoort crisis
Aan de targets leek het iig niet te liggen deze keer :D. Terugkijkend op vorig seizoen waren eigenlijk alleen de laatste twee speelrondes en de eerste twee playoffs wedstrijden bar slecht bij Higgins (afgezien van de blessure uitval wedstrijden). Dat zijn ook de wedstrijden die zijn blijven hangen in het geheugen als 'alle ballen op Chase' O-)
Evans lijkt iig een goede keuze, zag er echt scherp uit alleen helaas geen TD erbij. Lockett had er eentje kunnen hebben in het begin en daarna niks meer van gehoord. McLaurin mag hopen dat Brissett erin wordt gezet, zit er al aan te denken hem er nu al uit te gooien gezien de resultaten van mn bank...
Winst is iig al binnen dus rustig afwachten wat Kincaid gaat doen (bijna Juwan Johnson of Likely nog opgepikt maar gelukkig maar magere scores).

Wakker worden zonder notificaties was al een slecht begin wanneer de wedstrijd beslist wordt tussen Saquon in jouw team en CeeDee bij de tegenstander. Vervolgens lezen dat het 40-0 was dan zie je de bui al hangen, maar dan de app openen en nog steeds op voorsprong staan: dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit :+ (als CeeDee eigenaar van vorig seizoen werd hij wel weinig gezocht in de endzone dus als het er op aan was gekomen bij de draft had ik waarschijnlijk sowieso iemand anders genomen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Kon er nog wel bij Josh Allen 3 int en een fumble lost.
Mijn kicker was de topscorer met 10, mijn defense had -1.
Zou toch zweren dat ik de Coibois defense had gekozen, maar in een vlaag van verstandsverbijstering blijkbaar de Giants. Redelijk wtf momentje.

Top weekie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4QVkjDQ-ZH8BL3MzJzVNTAXhbgU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aQEPJD0qjYzO7GxcCJQAwu7k.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
Week 1:

Poeh veel spelers met een toch wat teleurstellend resultaat, eigenlijk had vrijwel iedereen er wel mee te maken dat één of meerdere spelers niet leverden na verwachting, maar niet iedereen had een Tyreek Hill / Aaron Jones combinatie om dit te herstellen. De eerste weekwinnaar (door zijn hoogste score) is dan ook voor een debutant (in deze league) namelijk: Stagelopers (141.60)

De kop omhoog prijs gaat deze week naar Attacking Auri. Hij moet afscheid nemen van JK Dobbins met een gescheurde achillespees en maakte daarnaast de keuze om Drake London op te stellen en Brandon Aiyuk te benchen. Dit verschil van bijna 33 punten had hem de zekere winst opgeleverd tegen Alwin en ook in de buurt gebracht van de score van Stagelopers. Overigens zat ook Allgeier nog op de bank (dus een eerste vervanger voor JK Dobbins is al aanwezig).

De my best player was my kicker award, eentje die je niet iedere week verwacht kunnen we in week 1 al uitreiken en zoals hierboven al te zien is gaat Dead Donkey Drop in week 1 direct met deze prijs aan de haal.

De my best player was my defense award kunnen we deze week ook uitreiken, maar dit is er eentje waar je niet met het schaamrood op de kaken staat, want de EHV Chiefs pakken dankzij de Cowboys defense (maarliefst 35 punten) de overwinning in week 1.

Team 1 Score Team 2 Score
RFT 85'ers 120.96 vs. Harderwijk Presidentos 101.64
Amelandbor 49ers 98.82 vs. EHV Chiefs 104.42
Sinners 69.88 vs. Sin City Scorpions 81.06
Brabant Football Team 110.26 vs Zoom Zoom Zetten [b]108.02[/b
Attacking Auri 102.04vs. Alwin 104.84
Dead Donkey Drop 62.94 vs. Stagelopers 141.40

Tot zover de terugblik op week 1, denk aan de waivers, maar denk hierbij ook aan de nieuwe instelling dat de waiver list niet gereset wordt na iedere speelweek.

[ Voor 8% gewijzigd door RudyL op 12-09-2023 16:17 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
RudyL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:04:
Week 1:

Poeh veel spelers met een toch wat teleurstellend resultaat, eigenlijk had vrijwel iedereen er wel mee te maken dat één of meerdere spelers niet leverden na verwachting, maar niet iedereen had een Tyreek Hill / Aaron Jones combinatie om dit te herstellen. De eerste weekwinnaar (door zijn hoogste score) is dan ook voor een debutant (in deze league) namelijk: Stagelopers (141.60)

De kop omhoog prijs gaat deze week naar Attacking Auri. Hij moet afscheid nemen van JK Dobbins met een gescheurde achillespees en maakte daarnaast de keuze om Drake London op te stellen en Brandon Aiyuk te benchen. Dit verschil van bijna 33 punten had hem de zekere winst opgeleverd tegen Alwin en ook in de buurt gebracht van de score van Stagelopers. Overigens zat ook Allgeier nog op de bank (dus een eerste vervanger voor JK Dobbins is al aanwezig).

De my best player was my kicker award, eentje die je niet iedere week verwacht kunnen we in week 1 al uitreiken en zoals hierboven al te zien is gaat Dead Donkey Drop in week 1 direct met deze prijs aan de haal.

De my best player was my defense award kunnen we deze week ook uitreiken, maar dit is er eentje waar je niet met het schaamrood op de kaken staat, want de EHV Chiefs pakken dankzij de Cowboys defense (maarliefst 35 punten) de overwinning in week 1.

Team 1 Score Team 2 Score
Harderwijk Presidentos 89.64 vs. RFT 85'ers 120.96
EHV Chiefs 104.42 vs. Amelandbor 49ers 67.62
Sin City Scorpions 74.46 vs. Sinners 69.88
Zoom Zoom Zetten 108.02 vs. Brabant Football Team 99.96
Alwin 90.44 vs. Attacking Auri 102.04
Stagelopers 141.40 vs. Dead Donkey Drop 53.90

Tot zover de terugblik op week 1, denk aan de waivers, maar denk hierbij ook aan de nieuwe instelling dat de waiver list niet gereset wordt na iedere speelweek.
Of mijn app klopt niet of de scorelijst in je post klopt niet. Zie meerdere teams in mijn app meer gescoord hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Bazziek schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:27:
[...]

Of mijn app klopt niet of de scorelijst in je post klopt niet. Zie meerdere teams in mijn app meer gescoord hebben.
Ah ja, ik zie het nu ook. Uit het overzicht waaruit ik gekopieerd heb was Bills - Jets denk ik nog niet meegenomen. Ga ik aanpassen

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-10 20:30
Met die stand had ik gewonnen, maar helaas. De insane catch van Wilson was genoeg om de laatste puntjes voor mijn tegenstander binnen te tikken.

Qua waiver, als ik nu een add doe en die gaat niet door omdat iemand anders mijn target ook wil, stijg ik dan wel in de waiver wire order of moet ik dan helemaal geen adds proberen? (Heb nog een kapotte Dobbins liggen die wel vervangen wil worden nl)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:15:
Met die stand had ik gewonnen, maar helaas. De insane catch van Wilson was genoeg om de laatste puntjes voor mijn tegenstander binnen te tikken.

Qua waiver, als ik nu een add doe en die gaat niet door omdat iemand anders mijn target ook wil, stijg ik dan wel in de waiver wire order of moet ik dan helemaal geen adds proberen? (Heb nog een kapotte Dobbins liggen die wel vervangen wil worden nl)
Volgens mij zak je alleen in de waiver order op het moment van een geslaagde waiver claim.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Met andere woorden dan stijg je idd in de waiver wire order als iemand anders er met jouw keuze vandoor gaat en daardoor achteraan de rij komt.
Ik sta op plek 3 en heb er minstens drie op het oog dus eentje ervan moet sowieso wel lukken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks

Arme Jets, hebben ze eindelijk een goeie qb en dan doet hij dit. Wie is hier de gelukkige met hem in z'n team?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
chevsticks schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:31:
[Twitter]

Arme Jets, hebben ze eindelijk een goeie qb en dan doet hij dit. Wie is hier de gelukkige met hem in z'n team?
Iemand nog een hof quarterback nodig? Wil hem momenteel voor een schijntje ruilen. Pak je kans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk
chevsticks schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:31:
[Twitter]

Ik ben nooit een grote fan geweest van de persoon Rodgers maar dit gun je natuurlijk niemand.

Ben wel benieuwd hoe de Jets nu verder gaan, Zach Wilson zal het overnemen maar dan is het te hopen dat het beter zal gaan dan vorig jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
En de eerste waiver claims zijn verwerkt in onze competitie, de volgorde met de bijbehorende speler

1. Alwin: Kendrick Bourne (WR)
2. EHV Chiefs: Rashid Shaheed (WR)
3. Sin City Scorpions: Puka Nacua (WR)
4. Harderwijk Presidentos: Hayden Hurst (TE)
5. Amelandbor 49ers: Roschon Johnson (RB)
6. Sinners: Joshua Kelley (RB)
7. Zoom Zoom Zetten: geen claim
8. Brabant Football Team: geen claim
9. Stagelopers: geen claim
10. Dead Donkey Drop: Colts (DEF)
11. RFT 85'ers: geen claim
12. Attacking Auri: Kyren Williams (RB)
13. Harderwijk Presidentos: NO Saints (DEF)
14. Attacking Auri: Tutu Atwell (WR)

Door de gewijzigde instelling van de Waiver wire heeft Zoom Zoom Zetten nu de koppositie voor Waiver claims, toch lekker. Of het claimen van bijv een defense het waard is om te zakken in de ranglijst zal voor Dead Donkey Drop afwachten worden. Ook de transacties van Harderwijk Presidentos zou mogelijk ook zonder claims doorgevoerd kunnen worden. Tja, keuzes hé

Denk dat Apis erg blij is met zijn geslaagde claim, benieuwd of dat zijn prio 1 was?

[ Voor 5% gewijzigd door RudyL op 13-09-2023 11:31 ]

LOETKE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
RudyL schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:30:
Denk dat Apis erg blij is met zijn geslaagde claim, benieuwd of dat zijn prio 1 was?
Ik sta hier wel even in m'n handen te wrijven ja 8) . Ik lees dat lijstje met claims net in de app en ik zie eerst Kyren WIlliams verschijnen bij iemand met een latere claim en vervolgens Roschon Johnson bij Ameland en dan valt het kwartje al dat het nog gelukt is ook om Puka Nacua te claimen.
Dacht ik zet hem op 1 voor de vorm, gewoon voor het geval dat, maar had voor mij in ieder geval één WR claim verwacht (stiekem ook verwacht gehoopt dat dat Bourne zou zijn O-) ) en eigenlijk een RB. Prio 2 was Kyren Williams en daarna Roschon Johnson ... (edit: Joshua Kelley hier nog tussen).

[ Voor 56% gewijzigd door apis29 op 13-09-2023 16:01 ]

• RudyL
Zou ik op een hogere claim positie staan, dan zou ik denk ik ook alleen mijn waiver positie kwijt willen raken aan Puka. Dus als je er twee voor je hebt, snap ik dat je erg blij bent dat je hem hebt. Overigens vind ik Bourne en Shaheed ook geen slechte opties, ook niet op de wat langere termijn, maar wel meer types van big plays zeker gezien de 15 targets van Puka had ik hem op 1.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
RudyL schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:04:
[...]

Tevens ben ik nu wel voorstander om de RES plekken van 2 terug te brengen naar 1. Meerdere mensen op IR, tja helaas keuzes die je dan moet maken.
Wat een achterlijk voorstel, kan mijn RES voor komende week waarschijnlijk vullen met: Kupp, Gainwell, Johnson & Meyers. 8)7 maar nee moet er weer besloten worden dat het leuk is om slechts 1 RES plek te hebben, behelpen.

[ Voor 10% gewijzigd door RudyL op 13-09-2023 16:48 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Weer jammer dat ik Swift toch naar de bank heb gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Amelandbor schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:42:
Had je hem wel op een moment in de basis. Heb nog een keer gekeken naar je opstelling toen Gainwell naar Out ging en toen zat Swift bij je op de bank. Dat was een bid momentje dat hij daar bleef

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Had 'm even in de basis, maar wist niks van Gainwell. Dus ik dacht vorige week was het ook niks, laat ik 'm er maar uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Amelandbor schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:10:
Had 'm even in de basis, maar wist niks van Gainwell. Dus ik dacht vorige week was het ook niks, laat ik 'm er maar uit halen.
Stiekem hoopte ik daar wel op. Heb Swift zelf ook in een ander team en durfde het daar ondanks Gainwell ook niet aan. Dacht als je hem zelf speelt is het drama, heeft je tegenstander hem garantie op succes.

Mijn TE wel weer lekker avondje gehad. Ga zo door TJ

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-10 10:31
Amelandbor schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:42:
Ik heb Swift op de bank laten zitten voor die HB van de Vikings... |:(
Er v/d week ook nog wel over nagedacht om te switchen maar uiteindelijk niet meer gedaan.
Die doet we leven ouch deze week.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bijna m'n hele team al actief op de vroege avond :+ , jammer dat Nacua een blessure heeft opgepikt midden in de week anders had ik hem wel laten staan. Nu is het toch wel een risico dat ie de wedstrijd niet af maakt dus dan maar gokken op Lockett en het Seattle van vorig seizoen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
Moest er even om lachen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z6fApJyq_9vAdOk20TGwO1bcDV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dVRDSAKMGCUCLgM09iUciRZe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Fijn dat Kelce weer speelt, echt een puntenkanon voor me :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Bazziek schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:21:
Tot op heden ben ik je best dankbaar hem zo voor m'n neus weg te vissen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja, ik zocht hem al voorafgaand aan de waiver wire :D , maar die was blijkbaar al gedraft ...

Nico Collins stiekem alweer 15+ punten, begin van de week wilde ik hem al in de basis zetten als ik geen Nacua uit de waiver had gekregen ;(
Lamar Jackson heeft zn benen weer gevonden zie ik, maar teruggefloten :X

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 17-09-2023 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shenk
Bazziek schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:21:
Het lijkt erop dat hij de eerste helft nodig gehad heeft om er weer even in te komen

De 2de helft is hij tot nu weer als vanouds.
Als Chiefs fan blij mee maar voor mijn Fantasy matchup niet zo heel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Apis wat een score... en dan ook nog bankzitters met mega scores, wow.

Hopelijk voor jou (en de NFL) valt Barkley zijn blessure mee. Voor mijn team, weer twee blessures erbij, brengt het totaal op 6 inactieve spelers.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Hmm ben er nog lange niet gerust op dat mijn huidige voorsprong ook een winst partij gaat opleveren. Het is Watson vs Chubb & Harris.

Hoop dus op veel gegooide TD van Browns en een sterke defense.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat is een krappe voorsprong ja. Lees overal dat er wat is met Amari Cooper dus dat zou al een wapen minder zijn mocht die niet spelen
Zelf idd een aardige score neergezet, even aan het 'doelsaldo' geschaafd O-).
Kan me van vorig seizoen iemand met 191 herinneren(?) dus vast net geen record. Moet er een defense uitgooien eigenlijk maar welke van de twee :D. Denk dat de blessure van Barkley ook wel mee zal vallen, eerste scan liet vlgns mij ook niks ernstigs zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
apis29 schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:31:
Dat is een krappe voorsprong ja. Lees overal dat er wat is met Amari Cooper dus dat zou al een wapen minder zijn mocht die niet spelen
Zelf idd een aardige score neergezet, even aan het 'doelsaldo' geschaafd O-).
Kan me van vorig seizoen iemand met 191 herinneren(?) dus vast net geen record. Moet er een defense uitgooien eigenlijk maar welke van de twee :D. Denk dat de blessure van Barkley ook wel mee zal vallen, eerste scan liet vlgns mij ook niks ernstigs zien...
Volgens het laatste bericht van Schefter is het drie weken.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Oi oi oi, die blessure bij Chubb, geen fijne beelden.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
RudyL schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:18:
Hmm ben er nog lange niet gerust op dat mijn huidige voorsprong ook een winst partij gaat opleveren. Het is Watson vs Chubb & Harris.

Hoop dus op veel gegooide TD van Browns en een sterke defense.
Nou dat was weer een teleurstellende dag voor mijn RB's. Weinig punten en ook nog eens Chubb de rest van het jaar waarschijnlijk klaar. Wordt een moeilijk seizoen ben ik bang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Week 2:

Week 2 zit erop en met blessures voor RB's als Barkley & Chubb was het wel een week met gevolgen voor verschillende fantasy teams. Weekwinnaar is zonder enige twijfel Sin City Scorpions ondanks dat hij dacht dat er nog een 190+ score was vorig jaar, geeft de historie aan dat vorig jaar de hoogste score van Amelandbor was met 175,70. De 184,78 is dan ook een hele stap beter, chapeau.

Kan je twee weken achter elkaar de kop omhoog prijs winnen, hmm twijfel. Ik noem het dan ook maar de doekje voor het bloeden prijs. Die is deze week voor Attacking Auri, vorige week reeds afscheid moeten nemen van JK Dobbins en nu het moeten opnemen tegen Sin City Scorpions. Zijn resultaat een nederlaag, maar wel een nederlaag waarbij hij de tweede hoogste score van de week neerzet. Dat is met recht een zuur programma, want tegen alle overige 10 deelnemers had hij zijn eerste overwinning gepakt.

De 'F*ck mijn keuzes' award gaat richting Amelandbor, het alleen al opstellen van Swift tov Harris had de overwinning geweest, ook Jones tov Prescott had een meerwaarde in punten. Een tegenvallende Harris en het uitvallen van Chubb en het werd een nederlaag.

De 'ik verloor nog van de bank van Attacking Auri' award gaat naar twee spelers, Alwin & Sinners pakten 93,34 & 90,94 punten met hun 9 opgestelde spelers, daarmee hadden ze verloren van de bank van Attacking Auri die met twee RB's en drie WR's 97,20 punten wist te pakken.

De waivers komen er natuurlijk morgen weer aan en ben benieuwd of en welke keuzes er gemaakt worden. Geïnteresseerd in de league en overige uitslagen kijk dan op: https://fantasy.nfl.com/league/10847059

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
De waivers zijn weer verwerkt, met het uitvallen van Chubb zijn er naar verwachting veel gegadigden voor zijn vervanger Ford, of wordt het op den duur toch Kareem Hunt. Voordat we naar de nieuwe lijst kijken, toch nog even een blik op de waiver winners van vorige week.

1. Alwin: Kendrick Bourne (WR) - Veel targets, weinig receptions. Matige score, de speler die je op de bank zet met meerdere TD in een wedstrijd en in de basis staat met zo'n wedstrijd.
2. EHV Chiefs: Rashid Shaheed (WR) - 4 uit 4, rond de 60 yards. Tja ook dit is niet direct basis materiaal
3. Sin City Scorpions: Puka Nacua (WR) - Ongekend wat Puka laat zien, zoveel targets, zoveel gevaar. League winning potentieel.
4. Harderwijk Presidentos: Hayden Hurst (TE) - 3 targets slechts, matige score.
5. Amelandbor 49ers: Roschon Johnson (RB) - Neemt de rol van RB1 binnenkort over, ben ik van overtuigd. Voorlopig nog bank, maar prima aanwinst.
6. Sinners: Joshua Kelley (RB) - Poeh dit was een niet verwachte tegenvaller, kon eigenlijk niets laten zien.
7. Zoom Zoom Zetten: geen claim
8. Brabant Football Team: geen claim
9. Stagelopers: geen claim
10. Dead Donkey Drop: Colts (DEF) - 9 punten, prima defense score.
11. RFT 85'ers: geen claim
12. Attacking Auri: Kyren Williams (RB) - Als laatste een waiver claim qua prioriteit, maar met Puka voorlopig de beste pick van allemaal. RB1 van de Rams met veel passing, winst voor je PPR league. Persoonlijk baal ik dat ik deze waiver claim niet eens overwogen had.
13. Harderwijk Presidentos: NO Saints (DEF) - 7 punten, ook nog prima voor een defense
14. Attacking Auri: Tutu Atwell (WR) - Gaat ondanks Puka nog naar 9 targets, haalde een prima score daaruit. Ook een knappe aanwinst.

Dan de lijst van deze week:

1. Zoom Zoom Zetten: Zach Ertz (TE)
2. Brabant Football Team: Jerome Ford (RB)
3. Stagelopers: geen claim
4. RFT 85'ers: geen claim
5. Alwin: geen claim
6. EHV Chiefs: Josh Reynolds (WR)
7. Sin City Scorpions: geen claim
8. Harderwijk Presidentos: Tony Jones (RB)
9. Amelandbor 49ers: geen claim
10. Sinners: geen claim
11. Dead Donkey Drop: geen claim
12. Attacking Auri: geen claim
13. Zoom Zoom Zetten: 49'ers (DEF)
14. Harderwijk Presidentos: Justice Hill (RB)

Zag natuurlijk dat Zoom Zoom Zetten zijn defense had gedropt, maar vond het toch niet mijn waiver claim waard om voor een Defense te zakken in de order. Stond ik lager op de waiver ranglijst had ik het zonder te kijken naar mijn huidige score en hun score geprobeerd. Afwachten maar weer wat het word.

LOETKE

• apis29
  • Niet online
Zelf alleen een claim op Ford ingediend, met de verwachting dat die hoogstwaarschijnlijk niet ging lukken. Dacht dan pik ik die Tony Jones wel op maar uitgerekend daarop kwam dan wel een claim en niet op Breida O-) (met Barkley misschien maar één wedstrijd eruit en die Jones maar één wedstrijd voordat Kamara terug mag komen leek het een handige oplossing maar nu komt het eigenlijk nog beter uit).
Een claim op Ertz ook onverwacht maar die op Reynolds (eigenlijk verwacht door iemand anders) en de 49ers dan weer niet, al wel gehoopt dat die laatste het zou overleven...

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 20-09-2023 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Trade alert

De eerste trade van deze fantasy league is ook doorgevoerd, net als vorig seizoen zal ik z.s.m. na het sluiten van de deal, deze accorderen (tenzij het totaal buiten proportioneel is). De eerste trade van het seizoen is dan ook doorgevoerd en het betreft een trade tussen Sinners & RFT 85'ers.

Sinners ontvangt:
Marquise Brown
Rachaad White

RFT 85'ers ontvangt:
Joe Mixon
Rondale Moore

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Ben benieuwd hoe hij uit gaat pakken, erg lang getwijfeld of ik hem moest accepteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Oh ik dacht dat iemand al de handdoek in de ring gooide O-) :P

• RudyL
chevsticks schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:53:
Ben benieuwd hoe hij uit gaat pakken, erg lang getwijfeld of ik hem moest accepteren
Ik ook of ik hem voor moest stellen, want Mixon is ook allesbehalve een zekerheid, vorig jaar een week met 50 punten wat voornamelijk zijn seizoen heeft gemaakt. Daarbij zijn de Bengals nog niet echt in goede doen.

White zonder echte concurrentie en wel een verrassend goed presterende aanval. Ik zie een Burrow zelf eerder goal line werk doen dan Mixon.
Brown voor Moore is natuurlijk een downgrade.

Waarom ik het dan toch gedaan heb, was de aankomende week 5. Mijn QB heeft dan zijn bye week en wil niet in de situatie zitten dat ik dan iemand moet cutten, die ik dan liever niet zou cutten. Ook bleven er maar twee potentiële opties over voor week 5 en ja ook daar wil je niet naast grijpen.

Ik geloof in het potentieel van Mixon en hoop dat op den duur het de juiste keuze blijkt te zijn

Overigens is de som van de draft picks die we uitgewisseld hebben exact gelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door RudyL op 21-09-2023 22:28 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Als 49er fan natuurlijk blij met de tussenstand, maar wat ik al verwachte door het niet spelen van Aiyuk, meer targets voor Kittle. Purdy dan ook weer met een heel stabiele prestatie van zijn normale 2 TD's en Sinners staat met twee spelers op een hele goede score

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Volgens mij is een score van boven de 40 fantasy punten in PPR best uitzonderlijk, nu gewoon 4 boven de 40 waarvan er zelfs één boven de 50 heeft. Ongekend.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
RudyL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 05:09:
Als 49er fan natuurlijk blij met de tussenstand, maar wat ik al verwachte door het niet spelen van Aiyuk, meer targets voor Kittle. Purdy dan ook weer met een heel stabiele prestatie van zijn normale 2 TD's en Sinners staat met twee spelers op een hele goede score
Dat waren dan ook de enige fatsoenlijk presterende spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
chevsticks schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:18:
[...]

Dat waren dan ook de enige fatsoenlijk presterende spelers :+
Kelley is ook wel echt een groot drama. 11 pogingen en dan 12 yards ver komen, ik had hem ook in een aantal andere teams van de waiver wire, maar na vorige week ook al weer in sommige gedumpt.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Achane iets te vroeg gepiekt :D , hield hem wel in de gaten om nog terug te halen maar dat zal nu wel niet meer lukken O-) .
Wel interessant zo met twee Monday Night games, volgens mij is er nog geen enkele partij beslist ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
apis29 schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:23:
Achane iets te vroeg gepiekt :D , hield hem wel in de gaten om nog terug te halen maar dat zal nu wel niet meer lukken O-) .
Wel interessant zo met twee Monday Night games, volgens mij is er nog geen enkele partij beslist ...
Ik was er ook net mee aan het kijken en inderdaad het is nog nergens gespeeld. Ook wel eens leuk.

Achane, nee die krijg je vast niet via een waiver claim.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Wat een grap is het toch ook. De op 2 na hoogste score van de week en wederom is het niets waard omdat ik weer eens tegen de beste score van de week gematched wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Sf1nX

Tuinder

BSTNjitRam schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:35:
Wat een grap is het toch ook. De op 2 na hoogste score van de week en wederom is het niets waard omdat ik weer eens tegen de beste score van de week gematched wordt.
Mooi is dat he?
Alwin wint met 95 punten, en er zijn verliezers met 150,138,129 en 128 punten. Normaal gesproken wel genoeg voor een overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Ja een keer kan gebeuren, maar over de laatste 2 weken scoor ik meer punten dan 19 van de 22 mogelijke tegenstanders en sta ik alsnog 0-2 over die 2 weken.

Ik heb 25 punten meer gescoord dan Rudy maar hij staat 3-0 en in sta 0-3. Sounds fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
BSTNjitRam schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:25:

Ik heb 25 punten meer gescoord dan Rudy maar hij staat 3-0 en in sta 0-3. Sounds fair.
Je weet dat je meer moet scoren dan je tegenstander he?
Niet dan elk andere persoon waar je in die week niet tegen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Bad Brains schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:47:
[...]

Je weet dat je meer moet scoren dan je tegenstander he?
Niet dan elk andere persoon waar je in die week niet tegen speelt.
Not sure if serious....
Ja dat weet ik uiteraard, dacht dat 't ook wel duidelijk was dat het ging om de luck bovenop de luck dat ik steeds tegen de best scorende teams wordt gematched. Op mijn tegenstanders heb ik 0 invloed, ik kan enkel proberen zoveel mogelijk punten te scoren met mijn team.

Om dan te zien dat ik 0-3 sta met een beter scorende team dan iemand die 3-0 staat is gewoon enorm zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik zit zondag naar mijn team te kijken die met 70 punten klop krijgen en mijn fantasy tegenstander heeft de opposing teams running back.
Krijg daar ook nog 46 punten tegen, wiens dag was slechter denk je.

Ik had vorig jaar hetzelfde, altijd een tegenstander die opeens dikke outliers had met scoren.
Wen je eraan? Nee.. niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:59:
[...]

Not sure if serious....
Ja dat weet ik uiteraard, dacht dat 't ook wel duidelijk was dat het ging om de luck bovenop de luck dat ik steeds tegen de best scorende teams wordt gematched. Op mijn tegenstanders heb ik 0 invloed, ik kan enkel proberen zoveel mogelijk punten te scoren met mijn team.

Om dan te zien dat ik 0-3 sta met een beter scorende team dan iemand die 3-0 staat is gewoon enorm zuur.
Ja dat is erg vervelend inderdaad, 447 punten tegen in drie wedstrijden is een gemiddelde van bijna 150. Dat is onvoorstelbaar, over de laatste twee zelfs 172,50. Ja daar valt niet tegen aan te scoren.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Bad Brains schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:06:
Ik zit zondag naar mijn team te kijken die met 70 punten klop krijgen en mijn fantasy tegenstander heeft de opposing teams running back.
Krijg daar ook nog 46 punten tegen, wiens dag was slechter denk je.

...
Wiens dag slechter was? Let's see. Jij verliest met de 8e score van 12 teams. Ik met de 3e score van 12 teams. Tegen een random team had jij 36% kans om te winnen en ik 81% kans.
Ja inderdaad goede vraag wiens dag slechter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
BSTNjitRam schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:18:
[...]

Wiens dag slechter was? Let's see. Jij verliest met de 8e score van 12 teams. Ik met de 3e score van 12 teams. Tegen een random team had jij 36% kans om te winnen en ik 81% kans.
Ja inderdaad goede vraag wiens dag slechter was.
Nouja als je het gaat combineren en je favoriete team verliest met 70 punten en mede daardoor verlies je ook de week ronde tja dat is wel net zo vervelend.

Ik kan me echt voorstellen dat wanneer je met zo'n hoge score je weekronde verliest je denkt, had ik maar tegen (bijna) alle andere teams gemoeten, maar voor die week is helaas dat je tegenstander. Ik denk wel dat de zondag slechter was voor Bad Brains. Waarschijnlijk de maandag en dinsdag slechter voor jou, win jij die wedstrijd met 2-1 ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
RudyL schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:26:
[...]

Nouja als je het gaat combineren en je favoriete team verliest met 70 punten en mede daardoor verlies je ook de week ronde tja dat is wel net zo vervelend.

Ik kan me echt voorstellen dat wanneer je met zo'n hoge score je weekronde verliest je denkt, had ik maar tegen (bijna) alle andere teams gemoeten, maar voor die week is helaas dat je tegenstander. Ik denk wel dat de zondag slechter was voor Bad Brains. Waarschijnlijk de maandag en dinsdag slechter voor jou, win jij die wedstrijd met 2-1 ;)
Ah ja ik heb het uiteraard alleen over de Fantasy kant van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
BSTNjitRam schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:35:
Sorry. Ik dacht echt dat je nog ging winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
BSTNjitRam schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:59:
[...]

Not sure if serious....

Maar dat is wel hoe het werkt met NFL fantasy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Week 3:

Week 3 zit er alweer op en wederom een einde seizoen blessure, want Mike Williams is na een heerlijke 25.10 score weggevallen bij Alwin zijn team. Die 25.10 punten waren niet eens noodzakelijk voor zijn overwinning, want die had hij ook gepakt zonder. De Maandag straftraining award is dan ook voor het team van Zoom Zoom Zetten slechts 69,52 punten en voldoendes voor de scores van Goff en Pierce. Grote namen als Stevensson, Ridley en Higgins lieten zijn team mooi in de steek voor alweer zijn derde nederlaag.

De dat scheelt me een waiver claim award is voor Amelandbor die op vrijdag de 22e nog dacht, laat ik LaPorta maar toevoegen, wellicht is dat wel een TE met volume die het lang kan volhouden. En ja, dat heeft hij direct bewezen een goede 20+ score, niet verkeerd om maar te hebben.

Het is natuurlijk hier al besproken en ook in de laatste twee week reviews is het terug gekomen, maar wederom een award voor Attacking Auri. De Fuck Fantasy Football award wil je niet winnen, maar als alles tegen lijkt te zitten ben je de kandidaat ervoor. Wederom een hoge weekscore (3e) maar het dan moeten opnemen tegen de hoogste weekscore. Erg zuur, geeft gelukkig voor hem wel zijn teampotentieel weer en het is nog niet te laat om een winst reeks te gaan neerzetten, volhouden Auri!

Zelf pak ik de I feel lucky award want voor de tweede achtereen volgende week had mijn tegenstander kunnen winnen mocht hij bankspelers hebben ingezet tov zijn huidige basis spelers. Sinners maakte echter niet de keuze voor Pacheco, Brown en Doubs tov Kelley, Lamb en Godwin en qua projections is dat ook niet heel gek gedacht.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
chevsticks schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:05:
[...]

Maar dat is wel hoe het werkt met NFL fantasy.
Je hebt hier elke week gewoon weer een nieuwe kans. Ik doe mee met een F1 fantasy, maar daar is je seizoen voorbij wanneer je de eerste weken niet de juiste keuze hebt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
En de waiver claims zijn weer verwerkt, natuurlijk de run op Achane die danzij zijn positie 1 is terecht gekomen bij Stagelopers. Eerst het overzicht van vorige week:

De waivers zijn weer verwerkt, met het uitvallen van Chubb zijn er naar verwachting veel gegadigden voor zijn vervanger Ford, of wordt het op den duur toch Kareem Hunt. Voordat we naar de nieuwe lijst kijken, toch nog even een blik op de waiver winners van vorige week.

1. Zoom Zoom Zetten: Zach Ertz (TE) - Gaan we niets over zeggen want heeft ook niets gedaan. 2 punt nog iets...
2. Brabant Football Team: Jerome Ford (RB) - Hmm heel dubbel, volgens mij maar 1.8 yard per carry, maar wel twee TD's en dus een goede score.
3. Stagelopers: geen claim
4. RFT 85'ers: geen claim
5. Alwin: geen claim
6. EHV Chiefs: Josh Reynolds (WR) - Als ik al niets zeg over Ertz is dit helemaal geen woorden waard. Geen enkele target voor hem.
7. Sin City Scorpions: geen claim
8. Harderwijk Presidentos: Tony Jones (RB) - Gedeelde rol met Miller en matig resultaat
9. Amelandbor 49ers: geen claim
10. Sinners: geen claim
11. Dead Donkey Drop: geen claim
12. Attacking Auri: geen claim
13. Zoom Zoom Zetten: 49'ers (DEF) - Is gewoon een prima defense, al opmerkelijk dat die gedropt was.
14. Harderwijk Presidentos: Justice Hill (RB) - Vanwege een blessure ook niet gespeeld, wellicht wel verbeterde kansen in week 4 door blessure Edwards?

De waivers voor deze week:

1. Stagelopers: De'Von Achane - Tja met 50+ punten is het opgeven van prioriteit 1 meer dan logisch
2. RFT 85'ers: Achane was weg, maar positie 2 zou ik ook voor Tank Dell wel willen opgeven. Nog getwijfeld gezien zijn projection of die wellicht over het hoofd gezien zou worden en ik hem gratis kon oppikken, maar dat risico uiteindelijk niet durven lopen.
3. Alwin: geen claim
4. Sin City Scorpions: geen claim
5. Amelandbor 49ers: geen claim
6. Sinners: geen claim
7. Dead Donkey Drop: geen claim
8. Attacking Auri: geen claim
9. Brabant Football Team: geen claim
10. EHV Chiefs: geen claim
11. Zoom Zoom Zetten: geen claim
12. Harderwijk Presidentos: Josh Palmer - Is natuurlijk de vervanger voor Williams, logische pick
13. Harderwijk Presidentos: Luke Musgrave - TE met potentieel, maarja als je Mark Andrews hebt...

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Met het niet resetten van de waiverpick is streaming DEF niet zo interessant meer. :(

• RudyL
Miggel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:44:
Met het niet resetten van de waiverpick is streaming DEF niet zo interessant meer. :(
Hoe bedoel je dit?

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Ik kijk elke week welk Def een gunstige match heeft en pak die dan. Kost me welke week een waiver. Dus kom ik elke week als laatste aan de beurt voor de waivers die er wel om doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:55:
[...]

Ik kijk elke week welk Def een gunstige match heeft en pak die dan. Kost me welke week een waiver. Dus kom ik elke week als laatste aan de beurt voor de waivers die er wel om doen.
De vraag is ook moet je een waiver claim benutten voor een defense. Ik denk best dat je defense kan streamen zonder een waiver positie weg te gooien, sterker nog dat heb je gedaan met de Browns.

Het is dus altijd nu de vraag, ongeacht welke positie in de waiver claim, ben je bereid te zakken naar een waarschijnlijk lagere plek voor die speler. Hoe erg ben je hem nodig, is die mogelijk ook nog beschikbaar na verwerken van de waivers of is dat kansloos.

Ik denk dat vorig seizoen de beste waiver claim, Kenneth Walker III was na week 4 of 5. Tja wellicht is dat nu Achane, was het vorige week Ford of is het over een aantal weken een nu nog onbekende WR.

Voor volgend jaar ben ik overigens voorstander van het introduceren van FAB/FAAB om zo een soort van veiling te hebben voor iedere speler. Hoogste bieder wint, als je dan echt in nood bent voor een RB zou je hoog kunnen inzetten op nu bijv. Achane.

LOETKE

• Miggel
Bedoel je dat het oppikken van een FA nadat de waivers zijn verwerkt je dit niets kost wat betreft de waiver ranking?

• Miggel
RudyL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat vorig seizoen de beste waiver claim, Kenneth Walker III was na week 4 of 5. Tja wellicht is dat nu Achane, was het vorige week Ford of is het over een aantal weken een nu nog onbekende WR.
Die ik gedraft en net gedropped had... :(
Voor volgend jaar ben ik overigens voorstander van het introduceren van FAB/FAAB om zo een soort van veiling te hebben voor iedere speler. Hoogste bieder wint, als je dan echt in nood bent voor een RB zou je hoog kunnen inzetten op nu bijv. Achane.
Ja, dat FAAB lijkt me ook wel leuk. Maar wel de minimale prijs op 0 euro, zodat je altijd mee kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:29:
Bedoel je dat het oppikken van een FA nadat de waivers zijn verwerkt je dit niets kost wat betreft de waiver ranking?
Klopt, nadat Waiver claims verwerkt zijn is iedereen transfervrij en doet een add/drop niets aan je waiver claim positie. Het is tenslotte geen waiver claim die verwerkt wordt.

We hebben beide 8 spelers toegevoegd aan ons team, ik 1 via een waiver claim, jij 6. De toevoeging van de Browns & Thielen kost je geen waiver positie, alle overige zak je een positie (tenzij je al onderaan de ranking stond en je nog een claim succesvol kon doorvoeren).

Het is mede daarom dat ik aangaf, dat ik bijv niet koos om een claim te zetten op de 49ers defense. Dan had ik die waarschijnlijk wel gewonnen, maar zou ik daardoor wegzakken op de waiver positie en kans mis lopen op bijv. Dell. Hem vond ik het nu wel waard om te zakken, dat zijn keuzes die je dan heel bewust moet maken. En terugkijkend naar je claims, die had je wellicht allemaal kunnen besparen, is achteraf kijken

[ Voor 45% gewijzigd door RudyL op 27-09-2023 14:49 ]

LOETKE

• RudyL
Miggel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:30:
[...]

Die ik gedraft en net gedropped had... :(

[...]

Ja, dat FAAB lijkt me ook wel leuk. Maar wel de minimale prijs op 0 euro, zodat je altijd mee kan doen.
Dat was ook zeker mijn voorstel geweest om minimaal 0 faab te kunnen bieden.

LOETKE

• Bazziek
Als we dan toch gaan bieden ben ik enorme fan van auction drafts ook. Scheelt weer dat je enorm afhankelijk bent van je draft positie.

• RudyL
Bazziek schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:08:
Als we dan toch gaan bieden ben ik enorme fan van auction drafts ook. Scheelt weer dat je enorm afhankelijk bent van je draft positie.
Ik denk dat dit een veel grotere stap gaat zijn, heb een keer een mock draft geprobeerd en snapte er de ballen van. 8)7

LOETKE

• Miggel
RudyL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:43:
[...]

Klopt, nadat Waiver claims verwerkt zijn is iedereen transfervrij en doet een add/drop niets aan je waiver claim positie. Het is tenslotte geen waiver claim die verwerkt wordt.
Ah dat wist ik niet. Weer wat geleerd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
Op het moment van richting bed gaan was het nog twijfel of Monty zou starten. Eerst een bericht van niet, later van wel.

Nooit hem echt overwogen op te stellen overigens, maar na 3 TD's, over 100 yard en 34 punten had ik dat toch echt wel moeten doen.

Iedereen dient er overigens rekening mee te houden dat de London games er zijn, dat is dus in de middag al football ipv eerste start om 19:00. Mogelijk belangrijk voor je opstelling

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ouch, gevalletje koe in de kont kijken. }:O -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
RudyL schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:25:
Op het moment van richting bed gaan was het nog twijfel of Monty zou starten. Eerst een bericht van niet, later van wel.

Nooit hem echt overwogen op te stellen overigens, maar na 3 TD's, over 100 yard en 34 punten had ik dat toch echt wel moeten doen.

Iedereen dient er overigens rekening mee te houden dat de London games er zijn, dat is dus in de middag al football ipv eerste start om 19:00. Mogelijk belangrijk voor je opstelling
Oeh London games. Lekker overdag football kijken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shenk
RudyL schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:25:
Ik heb nog even geprobeerd kaartjes te bemachtigen voor een wedstrijd in Londen of Frankfurt maar dat was onbegonnen werk.
Zeker als je ze voor een relatief normale prijs wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Shenk schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:07:
[...]

Ik heb nog even geprobeerd kaartjes te bemachtigen voor een wedstrijd in Londen of Frankfurt maar dat was onbegonnen werk.
Zeker als je ze voor een relatief normale prijs wilt kopen.
Ik ook, althans ik dacht een poging te wagen, maar voor london niet op tijd, en Frankfurt geen enkele kans of honderden euros verder.

LOETKE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-10 22:56
Ik ga voor de laagste score ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
alwind schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 15:37:
Ik ga voor de laagste score ooit.
Die ga je niet halen denk ik.

Moet CJ Stroud opstellen en weet niet of ik daar heel blij mee ben deze week. Maar ga hem inmiddels ook niet meer droppen omdat ik hem graag volgende week wil houden.

Hopelijk kan de O line de druk aan van Watt en consorten.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Is het erg dat je liever Bills Fins gaat kijken dan je eigen team? -O- -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Auri nog zenuwachtig voor de strijd Kicker vs Running Back? Past wel in je straatje toch ;)

LOETKE

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste