Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste
Acties:
  • 39.440 views

Onderwerpen

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:28
Superkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:29:
Een zeer amateuristisch verdedigende actie boort even de 10 punten door de neus in de laatste minuut bij Ajax :/
Idem...

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:29
Mij +7 door de neus 🥲

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat een rampzalig weekend. }:|

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 13-11-2023 00:13 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:50
Superkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:29:
Een zeer amateuristisch verdedigende actie boort even de 10 punten door de neus in de laatste minuut bij Ajax :/
Jij wilde toch vrolijk bij mij in de buurt komen staan? Dat is hoe je dat doet ;)

WoT stats

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-12 14:04
Ik zie het al, volgens mijn voorspellingen staat Vitesse 6e. Ze moeten mij maar aanstellen als trainer.

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12 15:04

Seikbal

Tweakers Addict

Conclusie voor dit weekend: "Wat begon het vrijdagavond nog goed!"

Steeds rond de 32 puntjes per weekend... tis te weinig... veels te weinig |:(

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:31
Het gelijkspel bij Utrecht heeft mijn weekend nog een beetje gered; toch 39 punten kunnen sprokkelen en daardoor nog nét in de top 10 gebleven.

@Typhone mis je nou op één(!) puntje de weekwinst? Dat is wel zuur.
Wel gelijk een dikke voorsprong genomen in het algemeen klassement :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Typhone
Superkiwi schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:47:
Het gelijkspel bij Utrecht heeft mijn weekend nog een beetje gered; toch 39 punten kunnen sprokkelen en daardoor nog nét in de top 10 gebleven.

@Typhone mis je nou op één(!) puntje de weekwinst? Dat is wel zuur.
Wel gelijk een dikke voorsprong genomen in het algemeen klassement :D
De demarrage is begonnen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:32

Quad

Doof

Hoogmoed komt voor de val.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
En toch maar 1 puntje in onze strijd, ondanks deze vernedering/slachtpartij/verzinmaarhoejehetnoemt ;)

• Typhone
toolkist schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:40:
[...]

En toch maar 1 puntje in onze strijd, ondanks deze vernedering/slachtpartij/verzinmaarhoejehetnoemt ;)
Ja dat sucks. Elke keer als ik win dan is het David vs Goliath en als ik verlies is een late tegengoal van GA Eagles de boosdoener 😂

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-12 19:13

MPC60

Game on

Dit weekend niet eens zo slecht gedaan. Twee correct voorspeld.

Xbox: SendexNL

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:04:
[...]

Ja dat sucks. Elke keer als ik win dan is het David vs Goliath en als ik verlies is een late tegengoal van GA Eagles de boosdoener 😂
Net als de Eredivisie... Jij bent PSV, wint steeds ruim, ik ben nu Feyenoord, hobbel op een klein afstandje (qua punten, maar groot verschil qua doelsaldo) achter je aan.. En word uiteindelijk kampioen.

• Superkiwi
toolkist schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:13:
[...]
(...) ik ben nu Feyenoord (...) en word uiteindelijk kampioen.
Verrader! Een echte Ajacied voorspelt toch alleen vóór Ajax en daarmee een onvermijdelijk kampioenschap?
Of telt dat alleen als jij en @Gonadan mij en @Typhone de maat (proberen te) nemen?

• Typhone
Ik zal morgen even kijken of verslag lukt in de avond. Lekker druk in Duitsland met overdag veel meeting en veel rijden maar in de avond hopelijk een gaatje :).

• Superkiwi
Top! Ik zat vandaag redelijk vol, ben net pas thuis uit werk en morgen weer hetzelfde liedje.
Het leven is helaas geen regenboog -O-

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Hoe doe je dat... uitgesteld berichten plaatsen in het forum zodat het lijkt of je heel drukt bent :+ :+ :+

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:29:
[...]

Verrader! Een echte Ajacied voorspelt toch alleen vóór Ajax en daarmee een onvermijdelijk kampioenschap?
Of telt dat alleen als jij en @Gonadan mij en @Typhone de maat (proberen te) nemen?
Neenee... ik voorspel geen verlies van Ajax, dat is heel wat anders :p
En al zou Ajax vanaf nu elke wedstrijd winnen, dan worden ze nog geen kampioen.

Maar, speciaal voor jou uit mijn statistieken van voetbalpoules;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Stand Eredivisie

Stand Eredivisie

Eredivisie
Nr. Team    Gespeeld    Gewonnen    Gelijk  Verloren    Punten  Doelpunten
1. (12) Ajax    11  10  1   0   31 (12) 32 - 7
1. (3)  FC Twente   12  10  1   1   31 (27) 24 - 10
1. (1)  PSV 12  10  1   1   31 (36) 33 - 5
4. (2)  Feyenoord   12  9   3   0   30 (29) 30 - 6
5. (4)  AZ  11  8   2   1   26 (26) 26 - 6
6. (6)  Sparta  12  7   1   4   22 (18) 16 - 14
7. (14) NEC 11  6   1   4   19 (11) 16 - 13
8. (10) Heerenveen  12  5   2   5   17 (13) 15 - 18
9. (5)  Eagles  12  4   3   5   15 (21) 12 - 18
10. (7) Excelsior   12  4   1   7   13 (15) 13 - 21
10. (18)    Vitesse 12  3   4   5   13 (8)  12 - 16
12. (16)    FC Utrecht  12  3   3   6   12 (9)  12 - 15
13. (15)    RKC 11  3   1   7   10 (9)  6 - 16
14. (9) Fortuna 12  2   3   7   9 (13)  6 - 23
15. (13)    Heracles    12  1   4   7   7 (12)  10 - 22
16. (17)    Volendam    12  1   2   9   5 (8)   9 - 23
16. (8) Zwolle  12  1   2   9   5 (14)  8 - 23
18. (11)    Almere City 12  1   1   10  4 (13)  3 - 27

[ Voor 49% gewijzigd door toolkist op 14-11-2023 08:47 ]

• Typhone
Dat worden weinig punten aan het eind van het seizoen @toolkist ;)

• psychicist
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 20:02
Dit was voor mij een uitzonderlijk weekend met 50 punten, maar er valt buiten de top echt geen peil op te trekken, omdat iedereen van iedereen kan winnen of verliezen :)

Daar gaat het naast de tijd om me echt in de clubs te verdiepen vaak mis, maar ik ben blij dat ik in de middenmoot van de poule toch wel redelijk meedraai.

• Superkiwi
psychicist schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:53:
Dit was voor mij een uitzonderlijk weekend met 50 punten (...)
Netjes dude _/-\o_
Als je zo doorgaat ben je binnen de kortste keren aan de top van de ranglijst te vinden.

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 23:00:
[...]

Netjes dude _/-\o_
Als je zo doorgaat ben je binnen de kortste keren aan de top van de ranglijst te vinden.
Ik ook, maar toen had ik m'n telefoon op de kop. :+

nggyu nglyd

• Superkiwi
Precies Quad, het is gewoon een kwestie van perspectief ;)

Afbeeldingslocatie: https://bryanshupe.com/wp-content/uploads/2021/04/69.jpeg

• Superkiwi
Excuses voor het uitblijven van het verslag van speelronde 12.
Ik zal er morgenavond eens tijd voor inruimen :)

Het Tweakers Hero abonnement voor winnaar @MM99 is daags na afgelopen weekend al aangevraagd door @Lekkerboeie86 dus dat is al geregeld d:)b

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pfPyLC11J8WGMfVGVgKS5uEJ.gif

Speelronde 12

Wegens drukte aan de kant van de organisatie (ja, ook wij hebben soms een leven :P) liet het verslag van speelronde 12 even op zich wachten. Omdat ik in mijn vrije tijd niet graag werk pak ik nu het op het werk de gelegenheid aan om me eens te storten op de gebeurtenissen van afgelopen weekend.
Gebeurde er heel veel spannends? Nee, dat op zich niet. PSV deed wat het de laatste 11 speelrondes al doet, namelijk met duidelijke cijfers winnen van laagvlieger nieuwkomer en op een keurige 8e plaats bivakkerend PEC Zwolle. De Eindhovenaren, met 36 uit 12, 45 goals voor en slechts 5 tegen blijven ons imponeren met indrukwekkende cijfers. Jammer dat ze zichtbaar moeite hebben deze lijn in Europa door te trekken.
Bij concurrent (of moet ik zeggen achtervolger) Feyenoord lijkt het andersom te zijn. Zij staan weliswaar op een mooie 2e plaats maar hebben soms iets meer moeite om de overwinningen over de streep te trekken. Desalniettemin is hun doelsaldo met 36 voor en 9 tegen natuurlijk niet iets om niét tevreden over te zijn; het zijn cijfers waar je prima mee kunt thuiskomen.
Waar de Rotterdammers na speelronde 11 de tweede plek nog moesten delen met AZ en Twente is het de laatste twee afgelopen weekend niet gelukt om 3 punten over de streep te trekken. Twente bleef in eigen huis steken op een 3-3 tegen Koning der gelijke spelen NEC en AZ kon niet winnen van het hierboven genoemde Feyenoord.

Subtopper (jawel) Go Ahead Eagles wist wél te winnen en zij verkleinen daarmee het gat richting de vierde plaats. Ze moesten wel want ook nummer zes Sparta pakte tegen Volendam de volle 3 punten. Voor fans van deze clubs is het genieten en euforie alom :9~

Een opvallende naam in het linkerrijtje is Fortuna Sittard. Zij klimmen na een keurige 4-1 winst op Vitesse van plaats 14 naar plek 9. Het geeft maar eens aan hoe dicht alles in de middenmoot bij elkaar staat. Ons aller Ajax had in hetzelfde rijtje kunnen staan maar een late gelijkmaker van nota bene Almere City gooide zwart, euh, roet in het eten. De reserve Amsterdammers zijn waarschijnlijk al de hele week in zwaar benevelde staat, daar zij op de ranglijst een plek hoger staan dan de grote broer uit Amsterdam.

Kijken we naar onderen dan zien we nog maar twee clubs op de laatste plaats staan: RKC (zij verloren van de Eagles) en Vitesse (verlies tegen Heerenveen). Waar het bij Heerenveen dit seizoen hit or miss lijkt te zijn is het bij Vitesse alleen maar miss, hetgeen zich ook uit in hun ontiegelijk slechte doelsaldo van 9 voor en 24 tegen. Omdat FC Utrecht een punt pakte tegen Excelsior staan zij voor nu even boven de directe degradatiestreep.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mHvelm5XSXNCqkobFoG1ZTA7.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @MM99 52 punten
2. @MarkH69 51 punten
- . @Typhone 51 punten
4. @psychicist 50 punten
5. @Hoianddoei 49 punten
-. @jm2th2 49 punten

Hoewel @MM99 slechts één tienpunter pakt heeft hij in totaal 6 maal de goede winnaar voorspeld, één meer dan @MarkH69. @Typhone heeft eveneens 6 correcte winnaars voorspeld. Waarom MM99 dan toch gewonnen heeft? Laten we de statistieken van MM99 en Typhone eens op een rijtje zetten:
Aantal tienpunters: allebei eenmaal*
Aantal zevenpunters: allebei drie*
Aantal vijfpunters: allebei twee.
Aantal tweepunters: allebei twee.
Aantal nulpunters: allebei één.

De tienpunter van Typhone was de wedstrijd van de week, terwijl die van MM99 daarbuiten viel. Buiten de wedstrijd van de week was het puntenaantal daarom in het voordeel van MM99: 40 vs 35. De 4 punten meer die Typhone in de wedstrijd van de week pakte bleken dus nét niet genoeg te zijn voor een eerste plaats.
Om nog wat meer zout in de Duits-Rotterdamse Brigata wond te strooien: Typhone's nulpunter was de wedstrijd Almere-Ajax, terwijl daar juist de tienpunter bij MM99 vandaan komt.
Zover nog duidelijk? Om het samen te vatten: @MM99 wint, de rest niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Hz5XPlbI7kxfIc6TfooBJgnk.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

Begin deze week heeft @Lekkerboeie86 zich al ingezet om het Hero abonnement te regelen voor
de winnaar van de week. Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn: er kan er maar één de winnaar zijn en dat is @MM99.
Gefeliciteerd! _/-\o_ d:)b *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gvRdDJ81XJgBfL3zR85j9CX0.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @Typhone 530 punten
2. @JasperS1994 515 punten
3. @RudyL 512 punten
4. @makooy 506 punten
5. @Jay-K 503 punten
6. @Frituurman 499 punten
-. @poes 499 punten
8. @MarkH69 497 punten
9. @Superkiwi 494 punten
10.@Megupe 493 punten

@JasperS1994 heeft even moeten slikken, hij heeft namelijk zijn eerste plek af moeten staan @Typhone, die ook gelijk een gat van 15 punten heeft geslagen en daarmee goed op weg is om onze winterkampioen te worden. Zo zie je maar: het gaat niet om de weekschaaltjes maar om consistentie.

Nieuw in de top 10 is @poes, een naam die ik dit (en als ik het me goed kan herinneren ook vorig seizoen) nog niet ben tegengekomen. Deze geniepige sluiper heeft zich stilletjes een weg naar boven getijgerd en is nu op een hele mooie 6e plaats te vinden _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/knihaZ2j7nsJXXlWRt5JwQip.gif

De vrijdag begon op z'n Lekkerboeies; daar werden geen tienpunters gescoord.
Hetzelfde geldt voor Twente-NEC en Volendam-Sparta, ook daar bleven de tienpunters uit.

De 0-1 van de Eagles tegen RKC werd door slechts 4 mensen goed voorspeld:
@luukvr, @Snowdog, @MPC60 en @hippiepaci hadden dit bij het juiste eind d:)b

Dat Feyenoord van AZ zou winnen dachten de meesten wel. Dat het met een moeizame 1-0 zou zijn hadden alleen @luukvr, @Astie en @Gynnad goed.

De best voorspelde wedstrijd is zonder twijfel PSV-PEC, hier werd maar liefst 32 keer een correcte 4-0
ingevuld :D

De wedstrijd waar in de laatste minuut de meeste punten door de neus werden geboord was Almere-Ajax. Vrijwel iedereen had Ajax op een (magere) winst gezet. Her en der werd er toch ook gejuicht; @Hoianddoei, @MPC60, @psychicist @jandee en zoals eerder gemeld @MM99 hadden de 2-2 op hun formulier staan. Lucky bastards :+

@DutchEagle1993, @mavaros, @Basdon1985 en @majoh krijgen billenkoek en gaan voorlopig op mute, zij lieten Almere winnen :S

Bij de overige wedstrijden zie ik zo snel geen opvallendheden, wat het kopje statistieken voor de verandering eens tot relatief kort item maakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gblI93SslYwifHhZ5xLBiv7f.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!
Met misschien wel de grootste oorwassing in de afgelopen anderhalf jaar (51 vs 20 punten) pakt Typhone er een overwinning bij en vergroot hiermee de voorsprong tot twee punten. @toolkist laat zich zoals we al eerder hebben kunnen zien niet zo makkelijk afschrikken dus over twee weken verwacht ik gewoon weer een gelijke stand te zien.
Hij moet wel want op de reguliere ranglijst is het een onbegonnen zaak, daar is het verschil inmiddels opgelopen tot een astronomische 83(!) punten.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 44 50 0-1
2 65 32 1-1
3 34 47 1-2
4 25 37 1-3
5 51 35 2-3
6 44 43 3-3
7 30* 26* 4-3
8 57 41 5-3
9 44 51 5-4
10 32 34 5-5
11 46 26 6-5
12 51 20 7-5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

Voor PSV staat komende weekend een wedstrijd tegen 'één van de groten' op het programma; zij mogen zaterdag op bezoek in de Grolsch Veste. Als Twente nog enig zicht op plaats 2 wil houden weet het wat ze te doen staat.
Wegens interlandvoetbal (grrmbl :( ) staat de eerste wedstrijd van speelronde 13 pas op zaterdag gepland en wel om 16:30 uur. Wees zaterdag dus op tijd met het invullen van je voorspellingen ;)

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12 12:00
Ik doe dit jaar voor het eerst mee in de Tweakers-poule.

• Superkiwi
En niet onverdienstelijk, erg netjes hoor _/-\o_
Is het beginnersgeluk of hebben we hier met een verstokte voetbalkenner te maken?

• Quad

Quad

Doof

Verborgen talent. :Y

nggyu nglyd

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-12 19:13

MPC60

Game on

Twee mentions. Ik ben tevreden.

Xbox: SendexNL

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-12 16:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

Na een interland weekend mogen we weer voorspellen.
Morgen trappen we af met een Rotterdamse derby om 16.30
De Kralingers vs. De Trots van Zuid
Ferme jongens, stoere knapen vs Harde werkers.

Daarna de rest van de wedstrijden maar gezien het affiche waarmee we het weekend beginnen telt de rest eigenlijk allemaal niet meer >:)

@Typhone, @psYchovic, @Astie, @Maarten_E, @Bartzegmaar, @R-B, @Mavaros, @Megupe, @rscheper, @Dion34, @Dutchgio, @Ephymerous, @mAiden88, @Nietorigineel, @JeyJey, @thijssie007, @Fendermen, @RudyL, @Ramzzz, @Seikbal, @ParaDroid2, @wokkelz, @Freshnezz, @robbydw, @superbieke, @Rubeo38, @HippiePaci, @Jero_B, @Purehz, @Heho, @Lucatoni, @Magixx013, @Gonadan, @Miki, @MM99, @OMX2000, @RodeVre, @Sjorre, @Techrvw, @pelle888, @Dracoz, @FREAKJAM, @Baf

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Superkiwi
De Kralingers maken geen enkele kans natuurlijk.
Ik ben wel heel benieuwd wat PSV in Enschede gaat doen, het is hun eerste echte test.

• Megupe
Eindelijk weer voetbal dit weekend :)

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:12:
De Kralingers maken geen enkele kans natuurlijk.
Ik ben wel heel benieuwd wat PSV in Enschede gaat doen, het is hun eerste echte test.
Ik ook.. dus ik waag even een 'gokje'... O-)

Eigenlijk een paar gokjes... waar ik normaal toch echt wel de andere kant zou kiezen maar je moet soms even out-of-the-box denken en via de helikopterview het helemaal anders doen. Lekker Agile... want volgende ronde kan ik die wijze van voorspellen gelukkig zo weer anders invullen. 8)

• Typhone
Megupe schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:29:
Eindelijk weer voetbal dit weekend :)
T/m maart is dat interlandgeneuzel afgelopen nu toch? Hulde

• Megupe
Typhone schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:24:
[...]

T/m maart is dat interlandgeneuzel afgelopen nu toch? Hulde
Heb je wel bij het afrekenen #bf23laatvoetbalzegevieren ingevuld?

Anders krijg jij komend weekend een wedstrijd met het volgende elftal te zien

Cillisen
Rensch, van Beek, Megupe, Blind
Taylor, simons, van Roon
Berghuis, Depay, Bergwijn

Wat is dat interlandvoetbal toch een treurnis om te kijken...

[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 25-11-2023 01:16 ]

• Superkiwi
Seikbal schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:51:
[...]
Ik ook.. dus ik waag even een 'gokje'... O-)
Pro tip: niet meer doen :+
Wel respect voor je grote ballen.

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:56

heho

Ommen, Overijssel

Het lek is boven. Ik zal vanaf nu ajax weer netjes als winnaar invullen ... O-)

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• Typhone
PSV ook, ik heb me laten foppen door de media.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:05
Moeilijke zondag qua voorspellen, uitgezonderd AZ geen enkele favoriet

LOETKE

• Superkiwi
De mensen die gisteren een goede basis hebben gelegd kunnen iets geruster kijken, voor de rest wordt het spannend.

• Quad

Quad

Doof

Nou Almere Heracles heeft ook niemand goed voorspeld denk ik.

nggyu nglyd

• Typhone
0-5 Heracles na 91829 verliespartijen BIJ Real Madrid Almere City… wtf

• RudyL
Het laat minute wijzigen moet je eigenlijk ook gewoon niet doen, had me toch 5 punten extra gebracht. Ook dom om koning gelijke spelen NEC op winst te zetten...

Gelukkig heeft Jans me goed geholpen, thanks Ron!

LOETKE

• Typhone
Ik had 1-1, keek naar NEC en dacht 1-2.
Sparta exact hetzelfde, omgedraaid, nee het is Utrecht en ook gebeten. Ik huil.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:21:
Ik had 1-1, keek naar NEC en dacht 1-2.
Sparta exact hetzelfde, omgedraaid, nee het is Utrecht en ook gebeten. Ik huil.
Driedubbel op gok ik 8)

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:18:
0-5 Heracles na 91829 verliespartijen BIJ Real Madrid Almere City… wtf
Hoho... Real Waalwijk, en Atletico Almere ofzo :p

• Typhone
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pfPyLC11J8WGMfVGVgKS5uEJ.gif

Speelronde 13

Speelronde 13 voorspelt ofwel veel goeds ofwel veel niet goeds. Bij sommige clubs zoals PSV is dat in dit geval heel veel goeds: het kampioenschap mag bijna gevierd worden maar het bekende Amsterdamse lied uit verleden tijd zal in Eindhoven gezongen worden ("met kerst zijn we kampioen"). Of ze dat ook durven is een tweede, zelfs als ze kampioen zijn twijfelen ze soms in Eindhoven of het wel echt zo is natuurlijk ;) ;). Grapje jongens, uitstekende reeks neergezet in Eindhoven. Ik was niet zo dapper PSV op een 0-3 te zetten in elk geval.

Heerenveen ging ook vrolijk verder met winnen en stuurde de Sittardenaren (of nezen) eveneens met een 3-0 pak op de broek naar huis. Mijn neefje liep zaterdagavond flink te schelden in elk geval (Fortuna fan) maar ik heb daar 0,0 emotie. Feyenoord deed net of ze het moeilijk hadden bij Excelsior maar Gimenez maakte aan alle onzekerheid een eind door zijn (volgens mij eerste?) hattrick in dienst van de Rotterdammers te scoren. Ook hier geen 'vreemde' uitslag natuurlijk.

Wat waren dan wel vreemde uitslagen? De eerste viel te noteren in Amsterdam. Poep in de broek verdediging 'Ajax' viel voor het eerst dit seizoen eens aan, scoorde meer dan 2x en kreeg zowaar geen tegendoelpunt tegen, al scheelde dat niet veel. Dat tegen de nummer laatst zegt natuurlijk niet zoveel. In elk geval krijgen de Ajacieden (gun ons ook eens wat) een maand voor de kerst een keer een lichtje toegeworpen in het donkere hol waar ze zich thans in bevinden.

FC Utrecht vond ik ook verrassend. 1-2 winnen bij Sparta is tegenwoordig niet velen gegeven maar FC Utrecht lijkt uit het dal te krabbelen. Heracles Almelo is tot slot de grote vreemde eend in de bijt. Niks speelden ze klaar de laatste weken... totdat ze opeens in Almere Buiten moesten gaan ballen. Dan spelen ze de korrels van de kunstgrasmat af en klappen ze met 0-5 keihard erop. Kudo's aan de Almeloërs.

Rest mij niks anders dan te gaan kijken wie dit allemaal beter zagen dan ik (zoveel was wel duidelijk). Eentje daarvan ga ik in dit onderdeel absoluut niet noemen. Wie ik wel ga noemen?

@reaL_G was dit weekend een echte G, fakka bro, deze niffo scoort een dikke 61 punten en daarmee is zijn tori compleet. Spang, feliz bro!

Eervolle vermeldingen ook voor onze stamgast @Quad en 'oude bekende' @ElPaco ;), die de top 3 completeren!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mHvelm5XSXNCqkobFoG1ZTA7.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @reaL_G +61 bitchezz in them pocket
2. @Quad +53 punten
3. @ElPaco +51 punten
4. @Snowdog +50 punten
5. @Zyron +50 punten

@reaL_G legde de basis voor zijn overwinning op de zondag met twee keer een voltreffer waaronder NEC-GA Eagles en AZ-FC Volendam. Samen met de +10 punten bij Feyenoord en de overwinning van PSV genoeg om de weekwinst te snoepen.

@ElPaco is een ekte ekte want ook hij zag de overwinning van PSV aankomen... ik huil nog steeds dat ik dit gezien heb want dan was @toolkist nu de sjaak geweest :D

@Quad was stiekem ook wel dichtbij maar gooide de deur voor zichzelf op slot met PEC en Almere City. Daarmee gaat de winst aan jouw neus voorbij.

@Snowdog was met zijn frikandellenbakkers hard op weg naar een goed resultaat en scoorde gemiddeld de meeste punten per wedstrijd maar helaas net niet genoeg. Een paar kwartjes die anders hadden moeten vallen en de picanto's en mexicano's konden inpakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Hz5XPlbI7kxfIc6TfooBJgnk.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@reaL_G is de winnaar van het Tweakers Hero Abonnement!
@Lekkerboeie86 zal deze voor je aanvragen en je ontvangt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gvRdDJ81XJgBfL3zR85j9CX0.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

[Nummer + Naam + Punten -> (voorbeeld -> 1. Typhone +62 punten)

1. @Typhone +566 punten (@reaL_G zou zeggen: Bitch, he's a motherf*ckin Martian)
2. @RudyL +554 punten (laat mij eens gauw met rust)
3. @Jay-K +550 punten
4. @JasperS1994 +549 punten
5. @makooy +547 punten (welkom in de top 10 broeder, jou gun ik het)
6. @Zyron +542 punten (vanuit het niets even de top 10 ingeknald)
7. @Superkiwi +538 punten (sinds wanneer hebben Kiwi's verstand van voetbal?)
8. @Frituurman +536 punten
9. @MarkH69 +532 punten (de oud winnaar meldt zich aan de top)
10. @R-B +532 punten

Het boeit me niet wat de nummers 2 t/m laatst allemaal doen, zolang de nummer 1 aan het einde nog maar daar staat waar ie nu staat. Maar met weken zoals deze.... vrees ik met grote vrees.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/knihaZ2j7nsJXXlWRt5JwQip.gif

- @mavaros blijft de koning gekke uitslagen... niemand anders zag de winst van PSV aankomen op deze manier. Deze ziener uit Eindhoven (volgens mij) echter wel. Of dat helemaal fair & square is... mwaaaa ;)

- Excelsior - Feyenoord 2-4... precies en daarom had niemand deze wedstrijd goed voorspeld.

- Heerenveen - Fortuna 3-0... heel normaal, behalve dat niemand dat zag aankomen. Ook deze wedstrijd kent geen goede voorspellers.

- GEK, GEKKER, MAVAROS zo luidt het spreekwoord.... Ook Ajax-Vitesse werd cum solo door Mavaros goed voorspeld.... @mavaros wat is je geheim?

- @RudyL, @ElMacaroni @Frituurman en @lhjlu zagen de winst van FC Utrecht bij Sparta gebeuren. Respect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gblI93SslYwifHhZ5xLBiv7f.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist

Als een natgeregende bijna aangereden haas kruipt @toolkist mij weer eens voorbij op de ranglijst. Natuurlijk pakt ie de winst weer eens precies op het verkeerde moment bij de één na laatste wedstrijd. Je zat mij al te taggen tijdens het schrijven duivel, dus hier is your moment of fame! ;). Tot volgende week, dan pak ik je (weer!).

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 44 50 0-1
2 65 32 1-1
3 34 47 1-2
4 25 37 1-3
5 51 35 2-3
6 44 43 3-3
7 30* 26* 4-3
8 57 41 5-3
9 44 51 5-4
10 32 34 5-5
11 46 26 6-5
12 51 20 7-5
13 36 44 7-6

Volgende week starten we weer op vrijdag dus vergeet jullie voorspellingen niet in te vullen!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:38:
Tot volgende week, dan pak ik je (weer!).
Niks daarvan, Kiwi verwacht dat ik volgende week weer gelijk sta en aan die verwachting heb ik me te conformeren.

• Quad

Quad

Doof

Gewoon..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f085lQQ7TVDbgOdqx9-U1Cp41HQ=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/KUwGZe8adCSPwVd4GwH478XQ.gif?f=fotoalbum_large

nggyu nglyd

• makooy
@Typhone ik sta al weken in de top 10 maar bedankt 😇

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-12 13:05

reaL_G

G

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxBrqsJDzAmteI1MXrRbX2Bndxg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LES2miWkdBplpaojMEsWTaeJ.gif?f=user_large

GiTS

• Megupe
Ai, uit de top 10 gedonderd. Dit doet pijn

• Gonadan

Gonadan

Wat een zaadweekend, snel vergeten. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-12 08:59
En ondertussen, in de Ik-ben-te-lui-om-te-voorspellen-maar-zou-wel-willen-weten-hoeveel-geld-ik-zou-verliezen-bij-de-Toto-hoek:

Het ontliep elkaar niet veel, de laatste weken voorspel ik echt nauwelijks beter dan mijn luie wederhelft. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hq1rJLZSSGC01Ogb6DA4XDdeMuY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dHrTbpxQGArOzlIhfI1YrRzZ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CP6PSwfNanihUxquo_YLyvX-0Ho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v7Rm3FwN2jBKCYSO0DtqMwQG.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Typhone
Ezy is the name and the boy is coming straight outta Compton

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:43:
[...]

Pro tip: niet meer doen :+
Wel respect voor je grote ballen.
.... tsja.. ehm... ik durf niet meer te reageren eigenlijk....

12 punten uit een heel weekend.... alsof je Tsunoda in de top 10 van een F1 race voorspelt... die gok gaat ook alle wedstrijden de mist in.. behalve 1: die van AbuDhabi. Maar dan heb je mogelijk nog dikke winst gepakt ook...

De teleurstelling overheerst ;w ;w

Hulde aan de weekwinnaar @reaL_G _/-\o_ ... wat een punten in zo'n bizar voetbalweekend.

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:56

heho

Ommen, Overijssel

Weer een zeer middelmatig weekend met 35 middelmatige puntjes, waardoor ik in de stand ver onder de middelmaat sta.
Het ergste is echter, dat ik in de thuispoule bijna ingehaald ben door mijn 7 jarige zoon, die afgelopen weekend 56 punten scoorde en al vanaf gisteravond met een L op zijn voorhoofd loopt, als hij mij ziet ... |:(

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

• Superkiwi
Elk weekend kijk ik tussen de wedstrijden door of er nog iets spannends gebeurt op de ranglijst.
Tot mijn verbazing zag ik op zondag, met nog één wedstrijd te gaan, "ik kan er niks meer van" @ElPaco en "BAM" @Quad opeens op een gedeelde tweede plek staan. Allebei met een volle tienpunter bij zowel AZ als NEC.
Shizzle nizzle to the frizzle @reaL_G stond toen al 10 punten voor; restecp _/-\o_

Wat me ook opviel is dat @Frituurman op zaterdag nog in oud vet aan het bakken was, daar wist hij slechts 15 puntjes bij elkaar te schrapen. Gelukkig kwam hij hier zelf ook op tijd achter en met twee tienpunters op de zondag wist hij zijn plaats in de top 10 toch te behouden.
Namens mij toch bedankt voor je slappe zaterdag; hierdoor ben ik weer een plekje gestegen :+
Typhone schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:38:
7. @Superkiwi +538 punten (sinds wanneer hebben Kiwi's verstand van voetbal?)
Als jij of iemand het antwoord weet, zeg het maar. Ik weet het zelf ook niet :/
Drie seizoenen geleden bungelde ik onderaan, twee seizoenen geleden deed ik lang mee voor een top 10 notering, vorig seizoen eindig ik ergens middenin en nu sta ik weer enkele weken in de top 10.
Schiet mij maar lek 8)7

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12 20:40

Frituurman

Mjam!

Superkiwi schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:26:

Wat me ook opviel is dat @Frituurman op zaterdag nog in oud vet aan het bakken was, daar wist hij slechts 15 puntjes bij elkaar te schrapen. Gelukkig kwam hij hier zelf ook op tijd achter en met twee tienpunters op de zondag wist hij zijn plaats in de top 10 toch te behouden.
Namens mij toch bedankt voor je slappe zaterdag; hierdoor ben ik weer een plekje gestegen :+

[...]
Geen ehh.. dank?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• Superkiwi
Komend weekend kunnen we zomaar weer van plaats gewisseld zijn; mijn prestaties zijn wisselvallig als het humeur van een vrouw in de overgang.

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:58:
[...]

Komend weekend kunnen we zomaar weer van plaats gewisseld zijn; mijn prestaties zijn wisselvallig als het humeur van een vrouw in de overgang.
Je volgt gewoon het patroon van Ajax. Ajax goed, Kiwi slecht. Ajax slecht, Kiwi goed.

• Superkiwi
Dat zou een plausibele theorie kunnen zijn waar ik prima in mee kan gaan, echter:
dan zou ik langzaam weg moeten zakken op de ranglijst, terwijl het tegenovergestelde juist gebeurt.
Maar ja, de wegen van de Godenzonen zijn ondoorgrondelijk...

• Geerius
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-12 19:29
Typhone in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024"
...
Feyenoord deed net of ze het moeilijk hadden bij Excelsior maar Gimenez maakte aan alle onzekerheid een eind door zijn (volgens mij eerste?) hattrick in dienst van de Rotterdammers te scoren. Ook hier geen 'vreemde' uitslag natuurlijk.
...
Nu is het algemeen bekend dat statistieken in Amsterdam altijd in twijfel worden getrokken, maar Gimenez maakte eerder dit seizoen de traagste hattrick ooit. Er zaten meerdere dagen tussen de eerste en de derde goal tegen Ajax.

• Typhone
Geerius schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:31:
[...]

Nu is het algemeen bekend dat statistieken in Amsterdam altijd in twijfel worden getrokken, maar Gimenez maakte eerder dit seizoen de traagste hattrick ooit. Er zaten meerdere dagen tussen de eerste en de derde goal tegen Ajax.
Haha dat wist ik helemaal niet :D

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:38:
Dat zou een plausibele theorie kunnen zijn waar ik prima in mee kan gaan, echter:
dan zou ik langzaam weg moeten zakken op de ranglijst, terwijl het tegenovergestelde juist gebeurt.
Maar ja, de wegen van de Godenzonen zijn ondoorgrondelijk...
Dat dalen gaat ook nog wel gebeuren :+

• toolkist
  • Niet online
Geerius schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:31:
[...]

Die wedstrijd heeft gewoon geen plekje in ons geheugen gekregen ;)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:21:
[...]

Die wedstrijd heeft gewoon geen plekje in ons geheugen gekregen ;)
Welke wedstrijd?

Was er een wedstrijd gaande, terwijl de F-side zich aan het misdragen was?

/geenactieveherinneringaan

:+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkXIXI87nHQ5vV-ZkTeNEvMyc40=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HmsaQAsw7xQ5f4cz4KtJ7gG7.png?f=user_large
Apart dat Feyenoord-PSV niet de wedstrijd van de week is. Meestal is een wedstrijd tussen de top-4 wel de wedstrijd van het weekeinde toch?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• makooy

Na een voor mij teleurstellende Champions League ronde mogen we weer voor de competitie, laten we hopen dat de punten zondag in Rotterdam blijven >:)

Vanavond 20.00 is de eerste wedstrijd van het weekend

@Typhone, @Astie, @Bartzegmaar, @R-B, @Mavaros, @Carpebios, @lameeuw, @rscheper, @Dion34, @frumper, @majoh, @ElPaco, @Ephymerous, @Quad, @mAiden88, @JeyJey, @thijssie007, @Fendermen, @Ramzzz, @Jordi0344, @Freshnezz, @Frituurman, @jbdeiman, @superbieke, @Rubeo38, @hilz0r, @HippiePaci, @Purehz, @Superkiwi, @Persioncool, @Lucatoni, @Gonadan, @OMX2000, @Willem_48, @RodeVre, @69420666_, @pelle888, @Dracoz, @FREAKJAM

• Superkiwi
Nou oké, omdat je zo aandringt vul ik ze zometeen wel weer in d:)b

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
Dank, hij is weer ingevuld. En PSV gaat voor de 1ste keer punten morsen vrees ik.
Tot zo ver de meestervoorspeller.....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Megupe
In de hoop weer terug te keren in de top 3 alvast de voorzieningen voor de reminder ingevuld.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:38
Ik weet het niet met Feyenoord. Het is mijn club, maar de klap van dinsdag is toch wel hard aangekomen. Kijk je naar PSV die een prestatie van formaat heeft geleverd in Sevilla. Die staan zondag vol vertrouwen op het veld. Ik heb een overwinning voor PSV staan, maar ik heb dan ook geen verstand van voetbal. :P

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 11:37
Dank voor de tag weer :)
Alleen heb ik door mis te klikken mezelf uit de tweakers poule gehaald. Wel gelijk weer aangemeld, maar dan weten jullie dat het daardoor komt :D

• Gonadan

Gonadan

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:44:
Ik weet het niet met Feyenoord. Het is mijn club, maar de klap van dinsdag is toch wel hard aangekomen. Kijk je naar PSV die een prestatie van formaat heeft geleverd in Sevilla. Die staan zondag vol vertrouwen op het veld. Ik heb een overwinning voor PSV staan, maar ik heb dan ook geen verstand van voetbal. :P
Normaal heeft PSV het wel lastig in Rotterdam, maar ik ben het met je eens qua afgelopen week. Sowieso heb ik van Feyenoord een wat minder hoge pet op dan PSV op het moment dus daarom maar gelijkspel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:43:
[...]

Normaal heeft PSV het wel lastig in Eindhoven, maar ik ben het met je eens qua afgelopen week. Sowieso heb ik van Feyenoord een wat minder hoge pet op dan PSV op het moment dus daarom maar gelijkspel.
Le what?!? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

Freudiaanse verspreking, is toch allemaal provincie. O-) ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gedonder in Volendam gaat lekker door, heel de technische staf stopt na de wedstrijd tegen Zwolle... Zou de selectie nog 1x volle bak gaan of niet vooruit te branden zijn. Wat zegt jouw voorspelaap, @Superkiwi ?

• Superkiwi
Die zegt 2-1 Volendam.

Kleine noot: ik heb mijn aapje op de markt in Wuhan gekocht dus ik vertrouw 'm niet helemáál 100%. Als ie ernaast zit gaat ie in de stoofpot, dat weet ie. Kleine kans dat ie begreep wat ik zei; hij spreekt geen Nederlands en ik geen aap....

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2023 19:36 ]

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:41

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik had het meeste al ingevuld gisteren, waaronder de 10 punter op Heerenveen - Almere... Het begin is goed deze week, de rest zal wel weer bagger worden mezelf kennende :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• RudyL
Na gisteren vermoed ik dat @Typhone banden heeft met Theo Barbet

LOETKE

• toolkist
  • Niet online
RudyL schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 01:02:
Na gisteren vermoed ik dat @Typhone banden heeft met Theo Barbet
Hij is gewoon de belchinees, teams zorgen voor de uitslagen die hij 'voorspelt'.

Ni hao @Typhone !

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Superkiwi schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:35:
[...]

Die zegt 2-1 Volendam.

Kleine noot: ik heb mijn aapje op de markt in Wuhan gekocht dus ik vertrouw 'm niet helemáál 100%. Als ie ernaast zit gaat ie in de stoofpot, dat weet ie. Kleine kans dat ie begreep wat ik zei; hij spreekt geen Nederlands en ik geen aap....
Aha, dan heb ik nu dus patient zero van de volgende pandemie gespot. :+

• Superkiwi
Alles voor de winst Ramzz >:)
Gisteren zat ie er al flink naast dus hij is al één oog kwijt.

[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 02-12-2023 11:46 ]

• toolkist
  • Niet online
Weet je zeker dat Typhone niet de verkoper op die markt was en dus de vorige eigenaar? Want toevallig dat hij het wel precies goed had

• Superkiwi
Een zeer plausibele verklaring. Ik zal eens een intern onderzoek instellen.

*het onderzoek is afgerond; het was inderdaad boefje Typhone met een plaksnor en fopbrilletje (8>
Kortom, vanavond eten we broodje aap!

[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 02-12-2023 18:40 ]

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:05:
Een zeer plausibele verklaring. Ik zal eens een intern onderzoek instellen.

*het onderzoek is afgerond; het was inderdaad boefje Typhone met een plaksnor en fopbrilletje (8>
Kortom, vanavond eten we broodje aap!
Dan ben je nog aardig, na die enorme misser in zn voorspelling voor Volendam Zwolle.
ik dacht maar voorzichtig te zijn en ben van 2-1 naar 0-2 gegaan... Maja scheelt iig 7 punten

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJPdTt1TN45SeThsJrTUVc4aBkY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k5brE6SHmwZu0oI74xo4mVWq.png?f=user_large
STOP DE PERSEN

• Quad

Quad

Doof

Morgen 7 puntjes, max, voor jou. :P

nggyu nglyd

• Superkiwi
Hoe doen jullie dat?
Ik heb er dit hele weekend pas 4 :/ :|

• Gonadan

Gonadan

Ik overwoog ook zo'n post maar wil het niet jinxen, anders krijg je wat @Quad zegt. Aangezien jij het nog net wat beter doet dan ik ben ik blij dat jij hem jinxt. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:38
Een 10 punter... ;(

• Superkiwi
Mag ik dan wat puntjes van jou? Ik had er maar twee :$
Voorlopig helemaal onderaan in het weekklassement.

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2023 14:30 ]

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:29:
Sorry, ik werk bij de Karwei.

nggyu nglyd

• Superkiwi
Quad schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:32:
[...]

Sorry, ik werk bij de Karwei.
Hahaha scherp! _O- _O-

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:09:
[...]

Ik overwoog ook zo'n post maar wil het niet jinxen, anders krijg je wat @Quad zegt. Aangezien jij het nog net wat beter doet dan ik ben ik blij dat jij hem jinxt. :+
Vooralsnog werkt de Jinx uitstekend en komt mn voorspelling aardig uit.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:29:
Die aap he... ik zei het toch, had je nog zo gewaarschuwd...

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:30:
Vooralsnog werkt de Jinx uitstekend en komt mn voorspelling aardig uit.
Ik wil het eigenlijk niet hardop schrijven maar ik heb nog geen wedstrijd met nul punten, dat is ook wel eens lekker.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:47:
[...]

Ik wil het eigenlijk niet hardop schrijven maar ik heb nog geen wedstrijd met nul punten, dat is ook wel eens lekker.
Dat mag best, mooie prestatie!

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Ik dacht dat ik deze ronde al verloren had van @Typhone, blijkt ie Utrecht fanaat geworden te zijn en ze op 2-0 gezet te hebben...
0-1, 0-2, 0-3, allemaal prima dan klapperen we mooi nog ff over hem heen...
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.