Ik heb nu een week of 2 de Flip 5 in gebruik en bevalt uitstekend, maar ben wel benieuwd of meer mensen hier last hebben (of hadden) van erg slechte audio kwaliteit over bluetooth bij gebruik met Android Auto.
Ik heb de Flip5 draadloos gekoppeld voor Android auto in mijn Skoda, de S21 ging hier prima mee overweg en audio was meer dan prima maar bij de Flip5 is het geluid schel en hoor ik sommige geluiden in een echo.
Met echo bedoel ik dat als ik bijvoorbeeld de assistant naar voren haal je normaliter 1 piep geluid hoort ter bevestiging dat ze luisterd hoor ik er nu twee op een hogere toon. Ook de stem klopt totaal niet met hoe het hoort te zijn.
Ik heb her en der al gelezen over de equalizer op diverse oudere Samsung toestellen en edat deze op normal moet staan maar dat helpt niets. Ook in developer mode een andere driver kiezen werkt niet (ik kan geen driver selecteren).
Hopelijk heeft hier iemand de gouden tip want met gemiddeld 4 uur per dag in de auto is dit wel een irritatie puntje aan het worden