Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 09:33
Gister al gemeld haha!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
NtT6 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:38:
[...]

Ik kom er net achter dat ik precies hetzelfde probleem heb met mijn Galaxy Flip 5. Simyo esim installeren werk niet met befaamde nietszeggende foutmelding.
Het is ongelooflijk, maar ik heb het aan de praat. De stappen (nav contact met Simyo):
1) Oude telefoon: app verwijderen + eSIM verwijderen (ja, je kunt dan geen sms meer ontvangen - ik dacht dat deze stap b.s. was, maar wie weet heeft het toch geholpen)
2) Nieuwe telefoon: Simyo account verwijderen uit Simyo app (op login scherm rechtsboven "aanpassen" dan kruisje bij je profiel aanklikken en account verwijderen) + app verwijderen + eventuele incorrecte eSim verwijderen.
3) Nieuwe telefoon: Tel herstarten + herinstalleren Simyo app
4) Downloaden eSIM ging nog steeds fout (ik zag in de app onderaan "eSim downloaden" want hij herinnerde zich kennelijk de activatie -> dit is belangrijk voor straks)
5) Simyo weer gebeld. Daar heeft medewerker een "reset uitgevoerd"
6) Met medewerker nog aan de lijn terug in de app: daar stond nu onderaan "eSim activeren" ipv downloaden. Daarop geklikt. Code kon niet via SMS dus kreeg ik per mail van medewerker. Code ingevuld en het werkt!!!

Hopelijk hebben anderen met issues iets aan bovenstaande stappen. Het kan dus wel - ook met EUX model.

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
NtT6 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:23:
[...]

Het is ongelooflijk, maar ik heb het aan de praat. De stappen (nav contact met Simyo):
1) Oude telefoon: app verwijderen + eSIM verwijderen (ja, je kunt dan geen sms meer ontvangen - ik dacht dat deze stap b.s. was, maar wie weet heeft het toch geholpen)
2) Nieuwe telefoon: Simyo account verwijderen uit Simyo app (op login scherm rechtsboven "aanpassen" dan kruisje bij je profiel aanklikken en account verwijderen) + app verwijderen + eventuele incorrecte eSim verwijderen.
4) Downloaden eSIM ging nog steeds fout (ik zag in de app onderaan "eSim downloaden" want hij herinnerde zich kennelijk de activatie -> dit is belangrijk voor straks)
6) Met medewerker nog aan de lijn terug in de app: daar stond nu onderaan "eSim activeren" ipv downloaden. Daarop geklikt. Code kon niet via SMS dus kreeg ik per mail van medewerker. Code ingevuld en het werkt!!!

Hopelijk hebben anderen met issues iets aan bovenstaande stappen. Het kan dus wel - ook met EUX model.
Als het niet teveel gevraagd is… zou je de stappen nogmaals kunnen uitleggen zoals hierboven maar dan voor mensen die net klant zijn geworden bij simyo en nooit eerder in hun leven eSIM hebben gehad?

Thanks

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Tijdens bestelling van mijn fold5 via de samsung webshop ben ik vergeten dat jaartje gratis samsung care aan te vinken. Hierdoor staat er in mijn factuur en bestelbevestiging nergens ‘gratis jaar samsung care’

Weet iemand hoe ik dit achteraf in orde kan maken?

Dankjulliewel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NtT6 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:23:
[...]

Zowaar!
Ik heb dit al 2x gedaan in de afgelopen 2 weken, en toen hielp het niks.. maar vooruit nu nog een keer;
  • eigen normale sim eruit (was eerder een tip van de klantenservice om voor de zekerheid te doen in dit proces)
  • alles verwijderen (esim in sim-beheer, cache van app, data van app)
  • telefoon opnieuw opstarten
  • esim aanvragen via de simyo app, activeren via iDeal ipv sms
  • zowaar geen foutmelding.. bizar!
  • telefoon opnieuw opstarten
  • het werkt? huh? chill!
Maar er moet dus iets veranderd zijn, of bij samsung (net de updates hierboven allemaal gestart) of ondertussen aan de achterkant bij Simyo. Hoe dan ook, opgelost, ook bij de EUX modellen. Hoef ik daar ook niet meer achteraan bij Samsung en mijn telefoon meerdere dagen kwijt te zijn voor het omruilen.

• Rohit
tottianovic schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:37:
Tijdens bestelling van mijn fold5 via de samsung webshop ben ik vergeten dat jaartje gratis samsung care aan te vinken. Hierdoor staat er in mijn factuur en bestelbevestiging nergens ‘gratis jaar samsung care’

Weet iemand hoe ik dit achteraf in orde kan maken?

Dankjulliewel!
Vraag ik even voor je na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Nou, ik zag de eerste kapotte Fold 5 al :'(

Eentje bij de FNAC (electronicazaak/boekhandel hier) die al stuk was. Vanaf de verborgen camera liep een felgroene lijn naar de zijkant van het scherm en een andere witte lijn naar beneden (die laatste gaf nog wel wat beeld weer maar was wat feller dan de rest)

Ik heb het oppervlak bekeken en het lijkt erop alsof iemand met zijn nagel in het camera gedeelte van het scherm heeft zitten drukken.

Ik hoopte dat het scherm deze generatie wat moeilijker stuk te krijgen zou zijn maar dat blijkt helaas niet het geval. Ik zag bij de Fold 4 generatie in de winkel na een jaar ook veel kleine breuklijntjes op de vouw, alsof het dunne glas onder de schermlaag gebarsten was. Dat heb ik bij de 5 serie nog niet gezien maargoed die liggen er ook nog maar 2 weken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
GekkePrutser schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 02:44:
Nou, ik zag de eerste kapotte Fold 5 al :'(

Eentje bij de FNAC (electronicazaak/boekhandel hier) die al stuk was. Vanaf de verborgen camera liep een felgroene lijn naar de zijkant van het scherm en een andere witte lijn naar beneden (die laatste gaf nog wel wat beeld weer maar was wat feller dan de rest)

Ik heb het oppervlak bekeken en het lijkt erop alsof iemand met zijn nagel in het camera gedeelte van het scherm heeft zitten drukken.

Ik hoopte dat het scherm deze generatie wat moeilijker stuk te krijgen zou zijn maar dat blijkt helaas niet het geval. Ik zag bij de Fold 4 generatie in de winkel na een jaar ook veel kleine breuklijntjes op de vouw, alsof het dunne glas onder de schermlaag gebarsten was. Dat heb ik bij de 5 serie nog niet gezien maargoed die liggen er ook nog maar 2 weken :)
Je moet ook niet in de winkels daar naar op zoek gaan.. Daar lopen zoveel pipo's rond, waarschijnlijk waren het kindjes van 12 die ermee gingen spelen en vervolgens het scherm kapot maken. Zoals ik al vaker gezegd heb ga ermee om zoals je met elk toestel zou doen maar hou in je achterhoofd dat het een foldable is en het binnen scherm gewoon een stuk fragieler is dan het normale. Je eigen toestel word niet door duizenden mensen vastgehouden, die in de winkels wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 12:39
De 1e update is al binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YDKN4PoPy-I7ZaP1-4dAafvfTv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9AbepKW6FbPXjmtuI7QpLHvO.jpg?f=fotoalbum_large

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-10 22:00
Je bent een dag te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Het gebruik van een glazen screen protector voor cover screen op de Fold5 is echt een verademing. Gebruikte op de Fold4 de officiele plastic screen protector, daar kon je snel van die microkrasjes op zien. De glazen protector van Spigen is aan te raden, laat voldoende ruimte voor het S Pen hoesje: https://www.amazon.nl/-/e...o2ov_dt_b_product_details

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Rohit schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:40:
[...]

Je moet ook niet in de winkels daar naar op zoek gaan.. Daar lopen zoveel pipo's rond, waarschijnlijk waren het kindjes van 12 die ermee gingen spelen en vervolgens het scherm kapot maken. Zoals ik al vaker gezegd heb ga ermee om zoals je met elk toestel zou doen maar hou in je achterhoofd dat het een foldable is en het binnen scherm gewoon een stuk fragieler is dan het normale. Je eigen toestel word niet door duizenden mensen vastgehouden, die in de winkels wel..
Mja, ik zag wel dat er geen gaatje in het scherm zat op die plek. Er was duidelijk een paar streepjes van een nagel maar er was niet eens door de screen protector heen gegaan.

Dat baart me toch wel wat zorgen want het kan gebeuren dat er iets tussen komt als hij dichtklapt. Samsung had het over 25% beter bestand tegen schade ofzo. Maargoed dat het kwetsbaar is weten we natuurlijk inderdaad.

Natuurlijk ben ik zelf een stuk voorzichtiger en mijn telefoons zien er over het algemeen nog als nieuw uit. En ik heb in de jaren '00 ook een Psion en een PalmPilot gehad met plastic scherm (toplaag) zonder problemen. Maar het gaat hier natuurlijk wel om een heel erg duur toestel, met name bij de fold. Ik ben er nog steeds niet uit of ik me die kan permitteren.

De flip zou wel lukken want met korting is hij maar ietsje duurder dan de S23 en veel cooler. Maar ik zou de DeX erg missen.

PS: Wel jammer dat de flip die onder-scherm camera niet heeft :'( Want die vind ik echt wel erg mooi op de 5 in deze generatie. Bij de vorige zag je hem wat meer zitten volgens mij, nu vind ik hem echt niet meer opvallen, zelfs niet als er echte content op die plek staat. Helaas waren wel letterlijk alle S-pennen alweer gestolen, kennelijk blijkt die van de fold 5 niet al te goed in de kabelhouder zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 18-08-2023 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
GekkePrutser schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:03:
[...]

Mja, ik zag wel dat er geen gaatje in het scherm zat op die plek. Er was duidelijk een paar streepjes van een nagel maar er was niet eens door de screen protector heen gegaan.

Dat baart me toch wel wat zorgen want het kan gebeuren dat er iets tussen komt als hij dichtklapt. Samsung had het over 25% beter bestand tegen schade ofzo. Maargoed dat het kwetsbaar is weten we natuurlijk inderdaad.

Natuurlijk ben ik zelf een stuk voorzichtiger en mijn telefoons zien er over het algemeen nog als nieuw uit. En ik heb in de jaren '00 ook een Psion en een PalmPilot gehad met plastic scherm (toplaag) zonder problemen. Maar het gaat hier natuurlijk wel om een heel erg duur toestel, met name bij de fold. Ik ben er nog steeds niet uit of ik me die kan permitteren.

De flip zou wel lukken want met korting is hij maar ietsje duurder dan de S23 en veel cooler. Maar ik zou de DeX erg missen.

PS: Wel jammer dat de flip die onder-scherm camera niet heeft :'( Want die vind ik echt wel erg mooi op de 5 in deze generatie. Bij de vorige zag je hem wat meer zitten volgens mij, nu vind ik hem echt niet meer opvallen, zelfs niet als er echte content op die plek staat.
Nahja wees maar blij dat die er niet op zit. Kwaliteit is niet echt heel geweldig ik videobel liever op het kleine scherm dan het grote want het is gewoon niet mooi.. Dan maar liever een klein cameragaatje dan dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Rohit schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:14:
[...]
Nahja wees maar blij dat die er niet op zit. Kwaliteit is niet echt heel geweldig ik videobel liever op het kleine scherm dan het grote want het is gewoon niet mooi.. Dan maar liever een klein cameragaatje dan dit..
Oh nou die front cam zou ik toch niet gebruiken. Videobellen doe ik echt nooit en voor selfies zou ik de front cams + scherm gebruiken. Dus voor mij zou de flip juist een ideale usecase zijn voor zo'n soort cam :)

Maar gebruikspatronen verschillen natuurlijk. En ik zie wel wat je bedoelt. Ik heb beiden uitgebreid uitgeprobeerd in het "Samsung Experience Center" hier. En je ziet inderdaad wat rare color fringing op de Fold5 cam vooral als er felle lampen in de buurt zijn. Vond het ook heel fijn dat ze je gewoon uren laten prutsen en niet steeds langskomen zoals bij bijv. de mediamarkt.

[ Voor 26% gewijzigd door GekkePrutser op 18-08-2023 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb gisteren mijn Fold 5 weer omgeruild voor een nieuwe S23 ultra 512gb bij mobiel.nl

Vindt het niet de meerwaarde waardt van de Fold 4 die ik eerst had te rechtvaardigen..
Ook had ik mijn twijfels over de binnenkant van de screen protector.
Bij mijn Fold 4 ging het ook na een paar maanden los.
Dan maar hopen dat de Fold 6 wél flinke stappen maakt.

[ Voor 8% gewijzigd door 038Robijno op 19-08-2023 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
038Robijno schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:01:
Ik heb gisteren mijn Fold 5 weer omgeruild voor een nieuwe S23 ultra 512gb bij mobiel.nl

Vindt het niet de meerwaarde waardt van de Fold 4 die ik eerst had te rechtvaardigen..
Ook had ik mijn twijfels over de binnenkant van de screen protector.
Bij mijn Fold 4 ging het ook na een paar maanden los.
Dan maar hopen dat de Fold 6 wél flinke stappen maakt.
Dat kan ik me wel voorstellen, eigenlijk is het enige dat veranderd is het scharnier. Bijna elke reviewer zegt dan ook dat als je de 4 al hebt, je hem beter over kan slaan (en ze zeggen dat zelfs vaak ook over de 3)

Er zijn wel wat verbeteringen zoals de felheid van het scherm natuurlijk maar een complete upgrade..

Maar je bent dus helemaal van alle folds afgestapt begrijp ik? Mis je dat grote scherm dan niet heel erg? Natuurlijk heeft de Ultra ook een groot scherm maar multitasken is daar toch lang niet zo makkelijk. PS Puur een vraag hoor, geen oordeel, ik ben gewoon heel benieuwd hoe het is om zo'n toestel echt te hebben want ik heb nog steeds niet over de prijs heen kunnen stappen.

[ Voor 7% gewijzigd door GekkePrutser op 19-08-2023 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
GekkePrutser schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:46:
[...]

Maar je bent dus helemaal van alle folds afgestapt begrijp ik? Mis je dat grote scherm dan niet heel erg? Natuurlijk heeft de Ultra ook een groot scherm maar multitasken is daar toch lang niet zo makkelijk. PS Puur een vraag hoor, geen oordeel, ik ben gewoon heel benieuwd hoe het is om zo'n toestel echt te hebben want ik heb nog steeds niet over de prijs heen kunnen stappen.
Heb de Fold 2/3/4 en dan nu de 5 ook gehad.. maar, nee ik mis het grote scherm niet echt. Gebruikte dat grote scherm op mijn vorige types ook niet heel vaak.
Af en toe op de bank of als ik als passagier in de auto zat. Ook de S pen gebruikte ik weinig, omdat ik telkens wel een beetje benauwd was voor het 'zachte' scherm.

Verder een top toestel de Fold 5, helemaal als het je eerste is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
038Robijno schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 00:07:
[...]

Heb de Fold 2/3/4 en dan nu de 5 ook gehad.. maar, nee ik mis het grote scherm niet echt. Gebruikte dat grote scherm op mijn vorige types ook niet heel vaak.
Af en toe op de bank of als ik als passagier in de auto zat. Ook de S pen gebruikte ik weinig, omdat ik telkens wel een beetje benauwd was voor het 'zachte' scherm.

Verder een top toestel de Fold 5, helemaal als het je eerste is :)
Ja precies, daar ben ik dus ook bang voor. Dat het een gimmick wordt die ik nauwelijks gebruik en daar is het toch echt veel te duur voor (ik woon in Spanje, lage-lonen-land vergeleken met Nederland)

Ik ben ook typisch iemand die de telefoon thuis sowieso nauwelijks gebruikt. Mijn woonkamer staat vol computers (2 "werkplekken" en in totaal iets van 20 computers incl servers in huis 8)7 ) dus alles gebeurt op de echte computer als ik thuis ben.
offtopic:
PS het zal duidelijk wezen dat ik geen vrouw heb momenteel :') Mijn hele huis is een mancave. 8)7 O-) _O-

Maar voor buitenshuis, in het OV en die paar keer in de maand dat ik op kantoor zit zou ik het echt rete handig vinden... Hmmm. Bedankt voor het inzicht in elk geval, dat is precies wat ik me afvroeg om die reden. Dat gevoel bij de S-pen zou ik zeker ook hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 20-08-2023 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:56
Ik heb even de Fold 5 geprobeerd. Maar eigenlijk meteen toen ik dat priegelig smalle voorscherm zag wist ik weer waarom ik mijn Fold 4 heb verkocht en voor de S23 Ultra ben gegaan. Ja, ik mis nog steeds dat ik apps op een groot scherm kan gebruiken, of twee apps naast elkaar (al blijft het lastig dat Samsung nog steeds vasthoud aan een portrait binnenscherm, zodat je altijd de telefoon een kwartslag moet draaien om twee apps in een normale verhouding naast elkaar te hebben). Maar die voordelen wegen voor mij niet op tegen de bekende nadelen van de Fold 5.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Of-Aaargh schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 08:41:
Ik heb even de Fold 5 geprobeerd. Maar eigenlijk meteen toen ik dat priegelig smalle voorscherm zag wist ik weer waarom ik mijn Fold 4 heb verkocht en voor de S23 Ultra ben gegaan. Ja, ik mis nog steeds dat ik apps op een groot scherm kan gebruiken, of twee apps naast elkaar (al blijft het lastig dat Samsung nog steeds vasthoud aan een portrait binnenscherm, zodat je altijd de telefoon een kwartslag moet draaien om twee apps in een normale verhouding naast elkaar te hebben). Maar die voordelen wegen voor mij niet op tegen de bekende nadelen van de Fold 5.
Vindt het ook jammer dat andere merken hier niet uitkomen in Europa.. die hebben wel een goed bruikbaar buitenscherm en ook goede specificaties + betere camera's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ikbenjelly
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-09 04:40
Wel nice dat je nu een samsung cloud backup kan maken van de fold 5.... 30 dagen ongelimiteerde data...mocht je andere samsung phone kopen....of reparatie...
Zit onder de opties resetten......
De reparatie functie om een lokale backup te maken is ook wel aardig maar de heb toch een keer gehad dat de phone compleet gewist was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Weet iemand misschien of de kwaliteit van het scherm boven de under display camera is verbeterd met de fold 5? Ten opzichte van de fold 4.

Volgens de review van notebookcheck is dat gebeurd maar ik lees er verder niets over.

De sprong van de 3 naar de 4 was wel heel duidelijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vHHWlJSwtgXjNPDN0OSEy2vlH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ol7NZFaFDrogEMca6ltBwSVj.jpg?f=fotoalbum_large

De fold 4 is hier nu behoorlijk in de aanbieding en ik vraag me af of dit verschil een belangrijke factor is. Ik kan hier nergens meer een fold 4 in de winkels vinden ter vergelijking. Is hier toevallig iemand die beide heeft?

Buiten dit zijn de SoC en het scharnier het enige verschil. Het scharnier is voor mij het belangrijkste maar ik vind het ook wel een voordeel dat hij niet helemaal plat sluit omdat ik denk dat als er iets tussen komt het er dan minder gauw diep in gedrukt wordt. Maar de kans dat het gebeurt is natuurlijk wel veel groter.. lastig.

[ Voor 14% gewijzigd door GekkePrutser op 29-08-2023 01:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 15:12
GekkePrutser schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 00:41:
Weet iemand misschien of de kwaliteit van het scherm boven de under display camera is verbeterd met de fold 5? Ten opzichte van de fold 4.

Volgens de review van notebookcheck is dat gebeurd maar ik lees er verder niets over.

[Afbeelding]

De fold 4 is hier nu behoorlijk in de aanbieding en ik vraag me af of dit verschil een belangrijke factor is. Ik kan hier nergens meer een fold 4 in de winkels vinden ter vergelijking. Is hier toevallig iemand die beide heeft?

Buiten dit zijn de SoC en de hinge het enige verschil. De hinge is voor mij het belangrijkste maar ik vind het ook wel een voordeel dat hij niet helemaal plat sluit omdat ik denk dat als er iets tussen komt het er dan minder gauw diep in gedrukt wordt. Maar de kans dat het gebeurt is natuurlijk wel veel groter.. lastig.
Ik vraag me af of er bij de Fold 5 wel echt wat veranderd is wat betreft het scherm boven de UDC t.o.v. van de Fold 4. Ik kan alleen vinden dat voor de UDC dezelfde sensor wordt gebruikt en dat de foto's van de Fold 5 scherper zouden moeten zijn dan die van de Fold 4 door een ander algoritme, maar dit gaat niet over het scherm.

Over de Fold 4 is inderdaad informatie te vinden (ook via Samsung zelf) waarin staat dat het scherm hier meer pixels bevat dan bij de Fold 3. Maar voor de Fold 5 is hierover niks te vinden dus ik denk eerlijk gezegd dat dit niet veranderd is.

Ik heb geen Fold 4 liggen maar als ik er een foto van de UDC van m'n Fold 5 bij pak dan lijkt het patroon en de pixeldichtheid hetzelfde te zijn als bij de afbeelding van de Fold 4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JB5hR4y5p29DPgQOi8sBaYGC-I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/m/439832/1Qy1qUIZ0U0vkNRtTIzXgh8lWjGprsNce2GbvByOPYO37mZr1D.jpeg?f=user_large

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 01:28:
[...]

Ik vraag me af of er bij de Fold 5 wel echt wat veranderd is wat betreft het scherm boven de UDC t.o.v. van de Fold 4. Ik kan alleen vinden dat voor de UDC dezelfde sensor wordt gebruikt en dat de foto's van de Fold 5 scherper zouden moeten zijn dan die van de Fold 4 door een ander algoritme, maar dit gaat niet over het scherm.

Over de Fold 4 is inderdaad informatie te vinden (ook via Samsung zelf) waarin staat dat het scherm hier meer pixels bevat dan bij de Fold 3. Maar voor de Fold 5 is hierover niks te vinden dus ik denk eerlijk gezegd dat dit niet veranderd is.

Ik heb geen Fold 4 liggen maar als ik er een foto van de UDC van m'n Fold 5 bij pak dan lijkt het patroon en de pixeldichtheid hetzelfde te zijn als bij de afbeelding van de Fold 4.

[Afbeelding]
Heel erg bedankt voor de reactie op dit late uur! En het maken van de foto!

Ik heb je foto vergeleken met de closeup van de 4 en ik tel inderdaad precies evenveel pixel clusters _/-\o_ Het lijkt me inderdaad ook niet veranderd. Notebookcheck zei van wel, vandaar. Maar ik denk ook dat ze zich vergisten in de camerabeelden (waar ik niet zo om geef, als ik een selfie maak dan gebruik ik de andere kant wel)

Ik heb laatst namelijk heel uitgebreid zitten spelen met het scherm van de 5. Waar ik bij de 3 alleen maar een schim van de originele content zag, is het bij de 5 echt duidelijk leesbaar.

Ik heb ook zelf geprobeerd een closeup te maken van de 5 maar momenteel heb ik alleen het toestel van mijn werk en die heeft een flutcamera en daar kreeg ik hem gewoon totaal niet mee in beeld.

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 29-08-2023 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
GekkePrutser schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 00:41:

[Afbeelding]

Buiten dit zijn de SoC en het scharnier het enige verschil. Het scharnier is voor mij het belangrijkste maar ik vind het ook wel een voordeel dat hij niet helemaal plat sluit omdat ik denk dat als er iets tussen komt het er dan minder gauw diep in gedrukt wordt. Maar de kans dat het gebeurt is natuurlijk wel veel groter.. lastig.
Even though the Galaxy Z Fold 5's Under-Display Camera (UDC) hasn't been improved through a higher resolution, Samsung has indeed worked on bettering the UDC technology through better processing and software.
Dus nee, geen hogere resolutie, wel verbeteringen qua image processing.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:20
GekkePrutser schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 01:42:
[...]

Heel erg bedankt voor de reactie op dit late uur! En het maken van de foto!

Ik heb je foto vergeleken met de closeup van de 4 en ik tel inderdaad precies evenveel pixel clusters _/-\o_ Het lijkt me inderdaad ook niet veranderd. Notebookcheck zei van wel, vandaar. Maar ik denk ook dat ze zich vergisten in de camerabeelden (waar ik niet zo om geef, als ik een selfie maak dan gebruik ik de andere kant wel)

Ik heb laatst namelijk heel uitgebreid zitten spelen met het scherm van de 5. Waar ik bij de 3 alleen maar een schim van de originele content zag, is het bij de 5 echt duidelijk leesbaar.

Ik heb ook zelf geprobeerd een closeup te maken van de 5 maar momenteel heb ik alleen het toestel van mijn werk en die heeft een flutcamera en daar kreeg ik hem gewoon totaal niet mee in beeld.
Verschil tussen de Fold 4 en Fold 5 is echt alleen maar de SOC en het scharnier...voor de rest eigenlijk niks. Daarom uiteindelijk ook niet geupgrade. Fold 6 krijgt naar verwachting weer betere camera's.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Jongens, help mij even.
Het homescreen van mijn binnenscherm van mijn Fold wil niet draaien naar landscape mode.
Ja de auto rotate functie staat aan.
Apps draaien prima naar landscape, maar het homescreen dus niet.

Wat doe ik verkeerd, iemand tips?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 15:12
dust419 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:03:
Jongens, help mij even.
Het homescreen van mijn binnenscherm van mijn Fold wil niet draaien naar landscape mode.
Ja de auto rotate functie staat aan.
Apps draaien prima naar landscape, maar het homescreen dus niet.

Wat doe ik verkeerd, iemand tips?
Als je je vinger op een lege plek op het homescreen houdt krijg je een scherm met verschillende opties. Als je daar op "settings" klikt dan staat er als het goed is een optie "Rotate to landscape mode".

[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 29-08-2023 20:26 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:24:
[...]

Als je je vinger op een lege plek op het homescreen houdt krijg je een scherm met verschillende opties. Als je daar op "settings" klikt dan staat er als het goed is een optie "Rotate to landscape mode".
Held!!

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 22:04
ik heb mijn Flip 5 gister binnengekregen. Had wat moeite met het activeren van de e-sim, ben daarom naar tmobile gerend en die hebben het voor me gedaan. Tot nu toe wel erg fijne telefoon en zo compact ook.

Wie van jullie heeft de Galaxy Watch 6 erbij gekregen? Het is een actie bij tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

SkyStreaker

Move on up!

jim[beam] schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:24:
ik heb mijn Flip 5 gister binnengekregen. Had wat moeite met het activeren van de e-sim, ben daarom naar tmobile gerend en die hebben het voor me gedaan. Tot nu toe wel erg fijne telefoon en zo compact ook.

Wie van jullie heeft de Galaxy Watch 6 erbij gekregen? Het is een actie bij tmobile.
Zonet de Z Flip 5 besteld bij T-Mob (speciale verlenging/korting aanbieding, veel dubbelop), dus ik ga het zien. Veel van de net wat specifiekere functies zoals bloeddruk hebben de Samsung Store apps nodig (er zijn gemodde APK's, maar heb geen zin in ADB-gedoe op mijn Sony Xperia 5 IV). Dus toch maar besteld. Hou de boel wel op de hoogte in het andere topic of als het mag, alhier.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 04-09-2023 19:11 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 22:04
SkyStreaker schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:11:
[...]

Zonet de Z Flip 5 besteld bij T-Mob (speciale verlenging/korting aanbieding, veel dubbelop), dus ik ga het zien. Veel van de net wat specifiekere functies zoals bloeddruk hebben de Samsung Store apps nodig (er zijn gemodde APK's, maar heb geen zin in ADB-gedoe op mijn Sony Xperia 5 IV). Dus toch maar besteld. Hou de boel wel op de hoogte in het andere topic of als het mag, alhier.
ik was afgewezen voor het horloge. Blijkbaar moet je 'em echt bij Tmobile of Ben halen en kan het niet via Belsimpel waar ik de mijne heb gekocht. Erg jammer maar de 200 euro korting vind ik beter dan het horloge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28

SkyStreaker

Move on up!

De promo is ook bij KPN en Tele2, naar het schijnt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ik ben momenteel aan het kijken naar een nieuwe toestel.
Twee telefoons zijn me opgevallen.

Samsung Z flip 5 €770 de 256GB versie in grijs.
Google Pixel 8Pro €1330,-

de tweede optie is in mijn ogen niet rechtvaardigd vooral met de hardware wat geleverd wordt
Geen Gen2 of Gen3 qualcomm soc, dat geeft een narige nasmaak aan mij.

zou de flip5 dan iets beter zijn, ik ben al gewend aan android dus dat zal geen probleem zijn.

Mijn vrouw is wel uiterst tevreden met de camera van de pixel7pro. echt die maakt zulke mooie fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10 10:16
theduke1989 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:34:
Ik ben momenteel aan het kijken naar een nieuwe toestel.
Twee telefoons zijn me opgevallen.

Samsung Z flip 5 €770 de 256GB versie in grijs.
Google Pixel 8Pro €1330,-

de tweede optie is in mijn ogen niet rechtvaardigd vooral met de hardware wat geleverd wordt
Geen Gen2 of Gen3 qualcomm soc, dat geeft een narige nasmaak aan mij.

zou de flip5 dan iets beter zijn, ik ben al gewend aan android dus dat zal geen probleem zijn.

Mijn vrouw is wel uiterst tevreden met de camera van de pixel7pro. echt die maakt zulke mooie fotos.
Als je de kwaliteit van de foto's echt belangrijk vindt dan is de Flip IMO geen juiste keuze. Maar je vergelijkt wel 2 compleet verschillende toestellen met compleet andere prijskaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
GroeneThee schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:35:
[...]

Als je de kwaliteit van de foto's echt belangrijk vindt dan is de Flip IMO geen juiste keuze. Maar je vergelijkt wel 2 compleet verschillende toestellen met compleet andere prijskaartjes.
Ik heb die twee specifiek gekozen omdat ze voor mij in mijn ogen iets hebben.

De flip telefoon is een refresh in telefoon land.
De Pixel daarin tegen iets normaals..

De foldables de normale trekken me niet aan.

De fotos zijn belangrijk maar geen feature die ik nodig heb. Mijn vrouw wel. Die maakt zoveel fotos van onze baby legt alles vast. Maar de 7pro maakt echt super mooie fotos.

Het is alleen voor mij of het echt waard is want de flip5 kan in voor 770€ nieuw krijgen en de 8pro wordt waarschijnlijk 1200-1300€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beTdIAeWOxDg0vWyxAkMUg-ukqU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KP0IMdMZGoNrCvdUD02P2GDq.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit batterijverbruik normaal voor de flip5? Ik gebruik het toestel amper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Je apps hebben samen 24% batterij verbruikt. De telefoon heeft daarnaast in stand-by ongeveer 2,6% per uur gebruikt. Lijkt me voor een Android telefoon vrij normaal verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Kan ik dat standby percentage per uur nog wat naar beneden krikken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remoss
Ben juist erg tevreden over het batterijgebruik
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jicNhmxpJYD0VWs15soDZXnCns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WOZdBANxKqoNZFPh8p3oYPcs.jpg?f=fotoalbum_large

Online...

• blue13x
Handig: je kan esim switchen tussen bepaalde galaxy toestellen en zelfs van fysieke sim een esim maken:
https://www.sammobile.com...-esim-transfer-supported/

• blue13x
En...eindelijk de Thom Browne edities zijn uitgebracht: YouTube: Galaxy Z Fold5 Thom Browne Edition: Official Film | Samsung

• blue13x
En de unboxing van de Thom brown editie: YouTube: Galaxy Z Fold5 Thom Browne Edition l Unboxing

Komt waarschijnlijk niet in Nederland uit, maar zou makkelijk 3000 euro kosten...

[ Voor 16% gewijzigd door blue13x op 07-09-2023 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
remoss schreef op woensdag 6 september 2023 @ 19:59:
Ben juist erg tevreden over het batterijgebruik
[Afbeelding]
Nice nog iets daarvoor gedaan? Behalve de standaard trucjes zoals alles in sluimerstand etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remoss
Rohit schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:13:
[...]

Nice nog iets daarvoor gedaan? Behalve de standaard trucjes zoals alles in sluimerstand etc?
Nope, ik heb alles aan het toestel zelf overgelaten. In het begin was het absoluut slechter, maar na verloop van tijd werd het steeds beter.

Online...

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Goedenavond allemaal,

Op het moment ben ik in het bezit van een S23 Ultra. Een geweldig toestel, maar ik kreeg een aanbieding om mijn toestel om te ruilen voor een Fold 5.

Deze toestellen had ik toentertijd overgeslagen i.v.m. Exynos chip en de accu, maar dit lijkt bij de Fold 5 flink verbeterd te zijn.

Het enige wat me nu tegenhoudt is het scherm aan de binnenkant. Niet zozeer de kwaliteit of de "vouw", maar meer om de bescherming daarvan.

Ik ben altijd heel voorzichtig met mijn spullen en ik doe er ook altijd een screen protector op, maar met het scherm aan de binnenkant kan dat dus niet. Ben er als de dood voor dat er een zandkorrel tussen het scherm komt en ik een leuke kras er aan over hou...

Is er iets van bescherming of bestaat dit nog niet?

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Knamix schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:01:
Goedenavond allemaal,

Op het moment ben ik in het bezit van een S23 Ultra. Een geweldig toestel, maar ik kreeg een aanbieding om mijn toestel om te ruilen voor een Fold 5.

Deze toestellen had ik toentertijd overgeslagen i.v.m. Exynos chip en de accu, maar dit lijkt bij de Fold 5 flink verbeterd te zijn.

Het enige wat me nu tegenhoudt is het scherm aan de binnenkant. Niet zozeer de kwaliteit of de "vouw", maar meer om de bescherming daarvan.

Ik ben altijd heel voorzichtig met mijn spullen en ik doe er ook altijd een screen protector op, maar met het scherm aan de binnenkant kan dat dus niet. Ben er als de dood voor dat er een zandkorrel tussen het scherm komt en ik een leuke kras er aan over hou...

Is er iets van bescherming of bestaat dit nog niet?
Er zit een affabriek protector op.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
HerZon schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:37:
[...]

Er zit een affabriek protector op.
Dit is een protector die je er ook zo af kan trekken zonder dat het schade brengt aan het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knamix schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:49:
[...]
Dit is een protector die je er ook zo af kan trekken zonder dat het schade brengt aan het scherm?
De telefoon geeft bij het opstarten nadrukkelijk aan het niet zelf te verwijderen. Als je een nieuwe screen protector erop wilt, is dit in ieder geval de eerste keer gratis bij een Samsung Experience Store zolang je nog garantie hebt.

Er zijn wel mensen die dat direct al zelf doen en een eigen screenprotector plaatsen, maar mogelijk raak je je garantie kwijt en mogelijk maak je het stuk. Persoonlijk zou ik het dus bij Samsung blijven vervangen, en mogelijk als hij uit garantie is pas het zelf vervangen overwegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sanny1987 op 08-09-2023 05:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
[...]

Hij zit zo netjes, dat als je het niet weet - hij er ook niet is. Zo krijg je hem zelfs geen 2e keer geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
[...]

Waarom zou je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Zijn er gebruikers hier die zowel de Fold 5 als Flip 5 hebben? Zit te denken de Flip 5 derbij te halen. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
blue13x schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:27:
Zijn er gebruikers hier die zowel de Fold 5 als Flip 5 hebben? Zit te denken de Flip 5 derbij te halen. Wat is jullie ervaring?
Wat mij vooral opvalt. Het feit dat je elke keer het scherm moet openklappen vind ik minder. De Fold 5 gebruik ik 90% vd tijd dichtgeklapt. Probeer wel steeds vaker het binnenscherm te gebruiken. Maar eigenlijk heb ik deze dus niet zo regelmatig nodig als ik had gedacht vooraf.

Daarnaast ook de overstap overwogen maar de 3x zoom van de Fold 4/5 zou ik wel echt missen + iets mindere kwaliteit van de camera van de Flip 5. Maar goed, als ik het in cijfers uitdruk krijgt de Flip 5 camera een 8+ en de Fold 5 een 9. Dus slecht is het hoe dan ook niet.

Als de camera je niet interesseert kan het aardig zijn. Maar 2 toestellen lijkt mij nou niet echt praktisch…

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
B-Bandit schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:36:
[...]

Wat mij vooral opvalt. Het feit dat je elke keer het scherm moet openklappen vind ik minder. De Fold 5 gebruik ik 90% vd tijd dichtgeklapt. Probeer wel steeds vaker het binnenscherm te gebruiken. Maar eigenlijk heb ik deze dus niet zo regelmatig nodig als ik had gedacht vooraf.

Daarnaast ook de overstap overwogen maar de 3x zoom van de Fold 4/5 zou ik wel echt missen + iets mindere kwaliteit van de camera van de Flip 5. Maar goed, als ik het in cijfers uitdruk krijgt de Flip 5 camera een 8+ en de Fold 5 een 9. Dus slecht is het hoe dan ook niet.

Als de camera je niet interesseert kan het aardig zijn. Maar 2 toestellen lijkt mij nou niet echt praktisch…
Heb je zelf de flip 5 and fold 5? Ik heb de Fold 5, maar wildde de flip als extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DijkDude
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-09 20:30
Als ik een foto wil nemen zie ik wel een zoom menuutje maar geen "boompjes" voor wide of panorama en selfies kan ik ook niet uitzoomen voor meer mensen.
Is dit niet meer mogelijk op de fold 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
blue13x schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:16:
[...]

Heb je zelf de flip 5 and fold 5? Ik heb de Fold 5, maar wildde de flip als extraatje.
Heb de Fold 4 en mijn vrouw de Flip 5. Daarvoor had zij de Flip 4, dus ook al kunnen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DijkDude schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:52:
Als ik een foto wil nemen zie ik wel een zoom menuutje maar geen "boompjes" voor wide of panorama en selfies kan ik ook niet uitzoomen voor meer mensen.
Is dit niet meer mogelijk op de fold 5?
Boompjes? Selfie maken kan je toch op het 2delig poppetje onderin klikken? Panorama kies je bij meer als je naar links swiped. Wide is .6 onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blue13x schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 09:16:
[...]

Hier ook de Fold 5 en me vrouw de Flip 5. Het kleine voorscherm is leuk om even snel te reageren maar denk 95% van de tijd klap je hem toch open om iets normaals te doen erop. Voorscherm is gewoon nog steeds te klein en tja dat word ook niet heel veel groter meer natuurlijk vanwege het design, het is wel echt 10000x beter de dan vorige flips natuurlijk want je kunt hem tenminste gewoon gebruiken, vooral heel leuk om selfies mee te maken! Ik en me vrouw irriteren ons wel mateloos aan de rare resolutie van zowel de flip 5 als de fold 5, Insta stories en Snap bijvoorbeeld dan is het beeld zo weergeven dat je balken ziet. Ik hoop echt dat ze hem toch iets breder gaan maken zodat ze weer een normale resolutie kunnen gebruiken. Vooral voor mijn vrouw die best veel op insta zit op der telefoon want die doet dat niet tussendoor (wat ik wel doe) op kantoor. Dus als die thuis komt en lekker op de bank zit gaat ze dat even doen maar die komt van een Iphone 12 Pro Max.. Dus lekker groot scherm gewend, nu vond ze de wat kleinere scherm wel oke maar had helaas die gare resolutie dus niet verwacht. Op me Fold 5 open geklapt is die dan weer wel lekker groot, maar das niks voor haar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DijkDude
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-09 20:30
Rohit schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:09:
[...]

Boompjes? Selfie maken kan je toch op het 2delig poppetje onderin klikken? Panorama kies je bij meer als je naar links swiped. Wide is .6 onderin.
Ah, thx.
Het zijn dus getallen (.6) geworden.
Het waren altijd één, twee of drie boompjes als ik het mij goed herinner.
Maar ander vraagje dan, met .6 wordt het toch niet wijder?
Volgens mij zoomed hij alleen maar uit.
Of is dat "wide"?
Zoals natuurlijk nu wel duidelijk is heb ik niet veel verstand van fotograferen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DijkDude schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:44:
[...]

Ah, thx.
Het zijn dus getallen (.6) geworden.
Het waren altijd één, twee of drie boompjes als ik het mij goed herinner.
Maar ander vraagje dan, met .6 wordt het toch niet wijder?
Volgens mij zoomed hij alleen maar uit.
Of is dat "wide"?
Zoals natuurlijk nu wel duidelijk is heb ik niet veel verstand van fotograferen ;)
Volgens mij noemen ze dat Ultrawide. Ah die boompjes ja nu weet ik het weer haha. Dat is alweer een tijdje geleden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
September patch voor de fold 5 rolt hier nu net binnen

• Rohit
ben benieuwd welk "gedrag" is verbeterd dan... Ga hem nu ook updaten.

zit elke dag op kantoor op dezelfde plek, telefoon ligt op precies dezelfde plek en nu heb ik 1 streepje bereik gister nog 3 streepjes in de ochtend en in de middag vol bereik.

vliegtuig stand aan > uit > vol bereik weer... Bug in het overgaan van masten ofzo?

[ Voor 65% gewijzigd door Rohit op 14-09-2023 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RADS
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 23:05
Ik twijfel tussen een Flip 5 en een iPhone 15 Pro. Grootste nadelen van Flip 5 lijken de batterij en de camera te zijn. Ik heb nu een S20 FE 5g en die heeft voor mij goede camera's.. ik ga er vanuit dat de Flip 5 iets mindere kwaliteit heeft, maar daar kan ik mee leven. Echter, de batterij duur vind in wel belangrijk. In alle reviews gaat het over gebruikersduur, bv surfen of video kijken. Dan legt de Flip 5 het af ten opzichte van de iPhone. Maar wat is de batterij duur in standby modus? Houdt hij het ruim een dag vol als je incidenteel op je telefoon even een appje leest en bv 20 min belt? Ik lees daar niets over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:33
RADS schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 22:53:
Ik twijfel tussen een Flip 5 en een iPhone 15 Pro. Grootste nadelen van Flip 5 lijken de batterij en de camera te zijn. Ik heb nu een S20 FE 5g en die heeft voor mij goede camera's.. ik ga er vanuit dat de Flip 5 iets mindere kwaliteit heeft, maar daar kan ik mee leven. Echter, de batterij duur vind in wel belangrijk. In alle reviews gaat het over gebruikersduur, bv surfen of video kijken. Dan legt de Flip 5 het af ten opzichte van de iPhone. Maar wat is de batterij duur in standby modus? Houdt hij het ruim een dag vol als je incidenteel op je telefoon even een appje leest en bv 20 min belt? Ik lees daar niets over..
Batterij is niks mis mee hoor.. mijn telefoon gaat in de ochtend rond 7:00 vd lader en rond 00:00 er weer op. Ik heb dan meestal 25%-35% over en tussen de 3 a 4 uur screen time. De nieuwe chip is niet alleen krachtiger maar ook efficiënter.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Of-Aaargh
De standby-tijd van de Iphone is wel iets beter dan die van Android-telefoons. Maar goed, qua prijs zijn de twee niet te vergelijken. De prijs van de Iphone 15 Pro ligt meer in de buurt van de Fold5. De Flip5 is zo'n 350-500 euro goedkoper dan de Iphone Pro. En als je naar vergelijkbare (scherm)grootte kijkt, is een vergelijkbare Iphone Pro Max bijna twee keer zo duur als de Flip 5.

• RADS
Ah, dat is goed om te horen. Dan moet ik alleen nog het goede koop moment uitkiezen, want die prijs daalt elke week nog.. vandaag zelfs 15% lager dan gisteren. Maar goed, dat is een andere discussie :)

• RADS
renzo4000 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:27:
[...]

Batterij is niks mis mee hoor.. mijn telefoon gaat in de ochtend rond 7:00 vd lader en rond 00:00 er weer op. Ik heb dan meestal 25%-35% over en tussen de 3 a 4 uur screen time. De nieuwe chip is niet alleen krachtiger maar ook efficiënter.
En hoe bevalt de camera je in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:17

Church of Noise

Drive it like you stole it

Zijn er nog tweakers die een probleem hebben na de laatste software update?
M'n Fold 5 herkent sinds de reboot na installatie m'n Proximus sim kaart niet meer...
Vanalle trucs geprobeerd (zoals aangegeven op de Samsung website): sim er uit en in, netwerk settings gereset (leuk dat, alle wifi, bluetooth etc history ook weg :S), herstart, ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Church of Noise schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:41:
Zijn er nog tweakers die een probleem hebben na de laatste software update?
M'n Fold 5 herkent sinds de reboot na installatie m'n Proximus sim kaart niet meer...
Vanalle trucs geprobeerd (zoals aangegeven op de Samsung website): sim er uit en in, netwerk settings gereset (leuk dat, alle wifi, bluetooth etc history ook weg :S), herstart, ...
Nop werkt hier nog prima. Fabrieksherstel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
RADS schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:56:
[...]

En hoe bevalt de camera je in de praktijk?
Camera van de Flip 5 is uitstekend hoor. Je mist alleen de 3x zoom van de Fold. Voor de rest vind ik hem echt perfect voor zo een klein toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Church of Noise

Church of Noise

Rohit schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:10:
[...]

Nop werkt hier nog prima. Fabrieksherstel?
Da's het enige wat ik nog niet gedaan heb, en ook een klein beetje probeer te vermijden (tenzij een restore nadien makkelijk te doen is?)
Ik zie in je sig dat je een Fold 4 hebt, is dat het geval of heb je intussen ook een Fold 5?

Ondertussen trouwens een afspraak gemaakt voor ophaling door Dynafix op woensdag, ik zet het toestel dan in service mode (of hoe het ook noemt) in de hoop geen dataverlies tegen te komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
RADS schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 22:53:
Als je tussen die 2 twijfelt dan is de accu denk ik niet je belangrijkste criteria. Hou rekening met een smaller scherm, en daardoor andere resolutie. Sommige apps krijg je dus niet op volledig scherm maar met balken onder en/of boven. Camera is meer dan prima, alleen zoals hierboven de zoom mis je. Maar de hoofdcamera maakt zeker wel betere foto's dan je huidige S20 FE. Mijn vrouw heeft hem en einde van de avond heeft ze ook wel nog wat over. Maar tegenover een Iphone ga je als Android toestel bijna nooit winnen.
Church of Noise schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:58:
[...]

Da's het enige wat ik nog niet gedaan heb, en ook een klein beetje probeer te vermijden (tenzij een restore nadien makkelijk te doen is?)
Ik zie in je sig dat je een Fold 4 hebt, is dat het geval of heb je intussen ook een Fold 5?

Ondertussen trouwens een afspraak gemaakt voor ophaling door Dynafix op woensdag, ik zet het toestel dan in service mode (of hoe het ook noemt) in de hoop geen dataverlies tegen te komen...
Met usb alle foto's video's etc even overzetten voor de zekerheid op je laptop/pc.

Je kunt tegenwoordig gratis een 30 dagen backup maken met geen limiet qua data! Dit is speciaal gemaakt voor als je toestel opstuurt voor reparatie en ze hem daar dan leeg maken.

https://eu.community.sams...-mogelijkheid/m-p/8024783

Ik zou dat eerst proberen, maar wacht nog even met het herstellen van de backup! Stel het toestel eerst als nieuw in en kijk of het dan werkt. Daarna kan je de backup terug zetten.

Moet me sig ff aanpassen want heb de Fold 5 ;) (en fold4 ook nog)

En trouwens, waarom gebruik je geen Esim? Proximus bied het ook aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Church of Noise

Church of Noise

[b]Rohit schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:06:

Met usb alle foto's video's etc even overzetten voor de zekerheid op je laptop/pc.

Je kunt tegenwoordig gratis een 30 dagen backup maken met geen limiet qua data! Dit is speciaal gemaakt voor als je toestel opstuurt voor reparatie en ze hem daar dan leeg maken.

https://eu.community.sams...-mogelijkheid/m-p/8024783

Ik zou dat eerst proberen, maar wacht nog even met het herstellen van de backup! Stel het toestel eerst als nieuw in en kijk of het dan werkt. Daarna kan je de backup terug zetten.

Moet me sig ff aanpassen want heb de Fold 5 ;) (en fold4 ook nog)

En trouwens, waarom gebruik je geen Esim? Proximus bied het ook aan.
Dank voor de info!

Ik ga die back-up optie eens bekijken, al heb ik alles in sync met Onedrive staan dus in principe zijn foto's en videos gevrijwaard, Whatsapp heeft ook online backup.

Geen esim so far omdat mijn werkgever het abonnement beheert, en die zijn niet altijd de eerste om op nieuwe tech te springen. Ik ga de vraag wel eens stellen. In ieder geval is het een mooie workaround, maar lost het het probleem an sich niet op.

UPDATE: intussen toch over op eSIM :) (nogmaals dank voor de tip @Rohit !). Vraag me nu af of ik het toestel nog moet laten ophalen. Het lijkt me immers sterk op een software issue, gezien het nét na de laatste update optrad...

[ Voor 8% gewijzigd door Church of Noise op 18-09-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RADS
Rohit schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:06:
[...]

Als je tussen die 2 twijfelt dan is de accu denk ik niet je belangrijkste criteria. Hou rekening met een smaller scherm, en daardoor andere resolutie. Sommige apps krijg je dus niet op volledig scherm maar met balken onder en/of boven. Camera is meer dan prima, alleen zoals hierboven de zoom mis je. Maar de hoofdcamera maakt zeker wel betere foto's dan je huidige S20 FE. Mijn vrouw heeft hem en einde van de avond heeft ze ook wel nog wat over. Maar tegenover een Iphone ga je als Android toestel bijna nooit winnen.
Nou, op zich wil ik de Flip 5 kopen, maar ik word nu gek van de batterij die niet het einde van de dag haalt. Die irritatie weegt zo zwaar, dat ik overweeg om maar over te stappen naar Iphone die in ieder geval de dag haalt. In principe wil ik niet opnieuw aan een Iphone beginnen, want dat gesloten Apple systeem werd ik ook gek van. Maar goed, voordeel is wel dat je nog in de avond kan bellen.. dat is toch waar je uiteindelijk zo'n ding voor koopt.

Maar goed om te horen dat met laag gebruik de telefoon het haalt tot het einde van de dag. Ik wacht alleen nog even deze week af qua prijs, want tot nu toe daalt hij elke elke week nog met EUR 50,- in prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
RADS schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:06:
[...]

Nou, op zich wil ik de Flip 5 kopen, maar ik word nu gek van de batterij die niet het einde van de dag haalt. Die irritatie weegt zo zwaar, dat ik overweeg om maar over te stappen naar Iphone die in ieder geval de dag haalt. In principe wil ik niet opnieuw aan een Iphone beginnen, want dat gesloten Apple systeem werd ik ook gek van. Maar goed, voordeel is wel dat je nog in de avond kan bellen.. dat is toch waar je uiteindelijk zo'n ding voor koopt.

Maar goed om te horen dat met laag gebruik de telefoon het haalt tot het einde van de dag. Ik wacht alleen nog even deze week af qua prijs, want tot nu toe daalt hij elke elke week nog met EUR 50,- in prijs.
Vaker opladen is ook beter dan leeg laten gaan. Ik laad hem bijna elke dag tussendoor even bij zodat ik altijd een telefoon boven de 50% heb. Nooit last van me accu gehad dat die dan na een tijd niet meer goed was ofzo.
Church of Noise schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:46:
[...]

UPDATE: intussen toch over op eSIM :) (nogmaals dank voor de tip @Rohit !). Vraag me nu af of ik het toestel nog moet laten ophalen. Het lijkt me immers sterk op een software issue, gezien het nét na de laatste update optrad...
Nice! Ik zou het even hierbij laten en wachten op een update. Meld het ook even via Samsung Members en stuur de logs mee!

[ Voor 19% gewijzigd door Rohit op 18-09-2023 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen en twijfel heel erg of ik een Z Fold 5 moet kopen of niet. Aan de ene kant lijkt het mij een heel gaaf apparaat maar aan de andere kant heb ik heel erg het gevoel dat zo'n vouwbaar scherm gewoon te kwetsbaar is. Ik had in de Mediamarkt al gezien dat je zelfs met je nagel lijntjes kunt maken in het scherm.

Moet ik het gewoon doen of kan ik beter voor de S23 Ultra gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Church of Noise

Church of Noise

Ik ben positief verrast over het scherm, en had voordien vergelijkbare zorgen ivm het scherm.
Na een dikke maand gebruik kan ik alleen zeggen dat ik er erg blij mee ben. En omdat het scherm zo groot is, neemt de telefoon ook een groot stuk van de rol van m'n laptop over.
Hoop dat dat je wat helpt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
EnigmaNL schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:45:
Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen en twijfel heel erg of ik een Z Fold 5 moet kopen of niet. Aan de ene kant lijkt het mij een heel gaaf apparaat maar aan de andere kant heb ik heel erg het gevoel dat zo'n vouwbaar scherm gewoon te kwetsbaar is. Ik had in de Mediamarkt al gezien dat je zelfs met je nagel lijntjes kunt maken in het scherm.

Moet ik het gewoon doen of kan ik beter voor de S23 Ultra gaan?
Je moet er ook niet met je nagel op gaan drukken. Dat is vragen om problemen.. Je weet wat het kost ga er dan ook zo mee om. ;) Ik heb een Fold 2, 4 en nu de 5 en ik wil geen normale telefoon meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hoe zit het dan met stof in je broekzak? Gaat dat niet overal tussen zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
EnigmaNL schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:58:
Hoe zit het dan met stof in je broekzak? Gaat dat niet overal tussen zitten?
Nop! de Fold 5 gaat ook plat dicht, de vorige hadden een opening bij het scharnier. Maar zelfs daar weinig last van en hij zit bijna altijd in me broekzak! En als er wat stof in komt gewoon ff wegblazen. Vooral gezond verstand is handig met zo een telefoon haha. Je gaat er niet zomaar even mee zwemmen of spelen in het zand en gebruiken als toren ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:33

ParaWM

Pro Prutser

RADS schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:06:
[...]

Maar goed om te horen dat met laag gebruik de telefoon het haalt tot het einde van de dag.
Zonder problemen 2 dagen hier :) Maar zeker geen groot gebruiker. In pauze even mailen/appen en nieuws /forumpje bekijken. Draadloos betalen en bankzaken. Verder op het werk vaak aan het werk enzo :9 Wel in darkmode alles en lage CPU stand. Super tevreden.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:35
Zijn er al mensen in dit topic die reeds de september 2023 update aangeboden hebben gekregen?

Ik heb vernomen dat deze op 13 september is vrijgegeven, maar tot op heden heb ik hem via een handmatige update nog niet aangeboden gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Jeffrey87 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 02:32:
Zijn er al mensen in dit topic die reeds de september 2023 update aangeboden hebben gekregen?

Ik heb vernomen dat deze op 13 september is vrijgegeven, maar tot op heden heb ik hem via een handmatige update nog niet aangeboden gekregen.
Ik heb het toestel nog maar een paar dagen en heb de update van 13 september kunnnen ophalen.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

hier vorig week geupdate.
Heb je wel een NL toestel? Kan ook aan je provider liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Rohit op 19-09-2023 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Hier is ie ook al binnen.

Online...

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 08:21
Ik ben sinds een aantal dagen ook in het bezit van een fold 5 inclusief de originele pen cover.

Heeft iemand de gouden tip kwa front screencover, of ze zijn te breed of te smal.

Of moet ik maar accepteren dat er geen passende optie is behalve de originele soft screenprotector van samsung?

Toevallig heb ik hem eergisteren laten installeren denk dat ik hem rond de 15de gepushed kreeg vanuit samsung.

[ Voor 44% gewijzigd door TRAXION op 20-09-2023 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 22:46
Ben ook in het bezit van een Fold 5 maar het is mij onmogelijk om de telefoon via een kabel aan een windows pc aan te sluiten. Hij gaat dan wel opladen maar een drive zien of uberhaupt een 'pling' dat er iets aangesloten is.. Het lukt me niet. Iemand die dit wel voor elkaar heeft gekregen? Moet ik drivers downloaden oid?

Edit: toch een andere kabel dus.. Het is gelukt.

[ Voor 7% gewijzigd door KaiseRRuby op 21-09-2023 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Verwijderd.

[ Voor 86% gewijzigd door blue13x op 22-09-2023 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb de Z Fold 5 toch maar gekocht en heb hem nu een paar dagen in gebruik en ik moet zeggen dat ik groot fan ben. Ik was bang dat de telefoon te dik zou zijn voor in m'n broekzak maar dar valt heel erg mee, juist doordat hij wat korter en smaller is voelt hij een stuk beter in m'n broekzak dan de S22 Ultra. De Fold is wel dikker maar dat merk je amper.

Het enige nadeel tot nu toe is de S Pen die bij het hoesje zit, die heeft geen Bluetooth verbinding waardoor hij niet als remote gebruikt kan worden voor de camera en dat mis ik wel heel erg. Ik snap oprecht ook niet waarom dat er niet in zit aangezien de pen ongeveer hetzelfde formaat heeft als die van de S22 Ultra.

Het buitenste scherm vind ik ook wel fijn, makkelijk met 1 hand te gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 22-09-2023 23:38 ]

• bomberboy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:16

bomberboy

BOEM!

EnigmaNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:38:
Het enige nadeel tot nu toe is de S Pen die bij het hoesje zit, die heeft geen Bluetooth verbinding waardoor hij niet als remote gebruikt kan worden voor de camera en dat mis ik wel heel erg. Ik snap oprecht ook niet waarom dat er niet in zit aangezien de pen ongeveer hetzelfde formaat heeft als die van de S22 Ultra.
Als je zelf (of iemand anders) op de foto staat kan je altijd eens zwaaien naar de camera en dan kan je zo ook een foto nemen.

Verwijderd

TRAXION schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:34:
Ik ben sinds een aantal dagen ook in het bezit van een fold 5 inclusief de originele pen cover.

Heeft iemand de gouden tip kwa front screencover, of ze zijn te breed of te smal.

Of moet ik maar accepteren dat er geen passende optie is behalve de originele soft screenprotector van samsung?

Ik heb er een van Whitestone. Het is wat werk om hem te plaatsen, maar dan heb je een dijk van een protector.
Er zit een hele installatiemodule bij en instructievideo. Als je alles goed voorbereid kun je er jaren mee vooruit.
[...]

Toevallig heb ik hem eergisteren laten installeren denk dat ik hem rond de 15de gepushed kreeg vanuit samsung.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heb ook een Fold 5 en ben er tot mijn eigen verbazing ook best wel over te spreken. De telefoon voelt handzaam ingeklapt en ook heel fijn met het grote scherm. De vouw stoort mij niet heel erg.

De software stoort me wel. Ik wilde dat zooi zoals Dex en Bixby en weet ik veel te verwijderen waren. Vind het ook jammer dat ING geen Google Pay integratie hebt zodat je het mooi zou kunnen gebruiken in combinatie met andere banken in je Pay. Maar dat valt Samsung niet aan te rekenen.

Heb een iPhone 14 Pro die ik er nog even naast hou, maar dit zou voor het eerst sinds lange tijd een Android telefoon zijn die me zou doen overwegen over te stappen. Ik was ook bang dat ik Airdrop zou gaan missen, daar gebruik ik nu Localsend voor, een soort Airdrop alternatief om van de Samsung eenvoudig iets naar de Macbook te versturen.

[ Voor 11% gewijzigd door KaiseRRuby op 24-09-2023 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiseRRuby schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:44:
Heb ook een Fold 5 en ben er tot mijn eigen verbazing ook best wel over te spreken. De telefoon voelt handzaam ingeklapt en ook heel fijn met het grote scherm. De vouw stoort mij niet heel erg.

De software stoort me wel. Ik wilde dat zooi zoals Dex en Bixby en weet ik veel te verwijderen waren. Vind het ook jammer dat ING geen Google Pay integratie hebt zodat je het mooi zou kunnen gebruiken in combinatie met andere banken in je Pay. Maar dat valt Samsung niet aan te rekenen.

Heb een iPhone 14 Pro die ik er nog even naast hou, maar dit zou voor het eerst sinds lange tijd een Android telefoon zijn die me zou doen overwegen over te stappen.
Ik ben van 6 jaar iphone naar fold 5 gegaan. Nu maand aan de slag en ik weet zeker dat ik nooit meer terug ga. Wat een heerlijk toestel. En ook, dat terzijde, de aard van draadjes als deze, geen strijdt om alles wat niet Apple is proberen af te breken tot de grond, alle moeite doen om foutjes te bagatelliseren want Apple maakt geen fouten. Nee, geef mij maar de rust en kritische noten binnen android. Of het nu de fold is of de s23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:44:
De software stoort me wel. Ik wilde dat zooi zoals Dex en Bixby en weet ik veel te verwijderen waren.
Nog niet van ADB gehoord? https://forum.xda-develop...the-s20-u-series.4089089/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Jazeker wel, maar het blijft wel gewoon in je menu's staan etc. Daarnaast waren er een aantal apps gewoon niet te verwijderen (ik kon ze niet vinden tenminste via App Inspector) zoals Google Meet, heel vreemd.

Wat ik niet weg krijg:

- Galaxy Store
- Internet
- Samsung Notes

Wat me ook irriteert overigens is dat de telefoon enorm wiebelt door de cameramodule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:57:
[...]

Jazeker wel, maar het blijft wel gewoon in je menu's staan etc. Daarnaast waren er een aantal apps gewoon niet te verwijderen (ik kon ze niet vinden tenminste via App Inspector) zoals Google Meet, heel vreemd.

Wat ik niet weg krijg:

- Galaxy Store
- Internet
- Samsung Notes

Wat me ook irriteert overigens is dat de telefoon enorm wiebelt door de cameramodule.
Via ADB is alles eraf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
HerZon schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:14:
[...]

Via ADB is alles eraf te halen.
Dan ga ik nog een keer koekeloeren. Is er eigenlijk een verwachting dat er custom roms uitkomen voor de Fold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
Ik was benieuwd of het aantal keren dicht/openvouwen ergens in de telefoon werd bijgehouden. Kwam onderstaand filmpje tegen en dit werkt eigenlijk prima:

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Kort vraagje, hebben jullie ook de Google Play Systeemupdate van mei? Ik zit daar en lijk geen mogelijkheid te hebben om naar een nieuwere versie te gaan, of is dat normaal.

Ik heb SAOMC_SM-F946B_OXM_EUX_13_0028 EUX/-/-EUX/TNL als softwareversie serviceprovider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-10 16:26
Iemand een suggestie voor een fietshouder voor de Fold 5? De dimensies zijn natuurlijk wat buitengewoon (of erg dik of erg breed)
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Let op:
Levertijden kunnen besproken worden in Samsung Galaxy Z Flip 5 / Z Fold 5 levertijden & prijzen.
Berichten over levertijden in dit topic worden verwijderd.