Heb je een harde refresh en/of het legen van je cache in Chrome geprobeerd? Je kan ook eerst in incognito kijken of het dan wel goed gaat. Of anders misschien een extensie die roet in het eten gooit?
Musical-Memoirs schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:29:
Nog een raar verschil die alleen bij Chrome is, niet bij Firefox of Edge.
De contrast in de moderatie score is bij chrome (links) erg slecht het nummertje te zien, terwijl er bij Firefox en Edge (rechts) een donkere rand om het getal heen zit waardoor het makkelijker te lezen is.
[
Afbeelding]
Die drop shadow zou ook in Chrome gewoon zichtbaar moeten zijn. Zie suggestie hierboven

Dat is bijzonder

Gaan we oplossen!
Jup, wordt nog gefixt.
Aan de witruimte / indeling van de pagina's hebben we niks veranderd. Wellicht dat je eerst een grijze achtergrond had ingesteld en het daardoor nu opvalt, zie
jelle. in "Feedbacktopic voor dark & light mode" 
Ramon schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 06:46:
Twee kleine dingetjes die mij opvielen, ik weet niet of ze al genoemd zijn:
- In de active topics lijst als een topic titel maar 1 regel in neemt en de topiccount laat zien is de tekst verkeerd uitgelijnd.
Denk dat je op mobiel bedoelt, zoiets? Dat lijkt me zoals het altijd al geweest is, misschien valt het nu pas op?
:fill(white):strip_exif()/f/image/hPbEDBFFJmTli8HgodZMGL6Q.png?f=user_large)
- de blauwe achtergrond van de notificatie lijst op mobiel in dark mode vloekt mijns inziens behoorlijk met de kleuren van de rest van de site.
Hier gaan we inderdaad nog even naar kijken.
V&A lijkt qua opzet op de Pricewatch dus vanuit consistentie kiezen we daar voor het witte kader. Sommige gebruikers plaatsen ook "officiële" productafbeeldingen in hun V&A-advertentie en dat zou er erg gek uit komen te zijn met een zwart kader.
Dat is nu eenmaal hoe onze ticketpartner de bestelformulieren heeft gemaakt, er is geen dark mode beschikbaar helaas.
D4NG3R schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 08:52:
Ik gebruik inmiddels zelf var(--brand-dark-color) voor de kleur van het menu, wellicht zou dat standaard gedaan moeten worden voor dark mode? De rode balk knalt nogal op het scherm als de rest grijs is.

In het kader van merkidentiteit houden we de navigatie Tweakers-rood