Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

SN3 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 12:18:
Ik ga de coca kaart ook een keertje uitproberen. Ik wil er nu geld opzetten maar het is met niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen ‘on-chain deposit’ en het +je met de ‘add finds’ rechtsboven. (Wanneer ik op de card tab ben)

Is er een verschil tussen beide? (Ik zou Usdc via coinbase overzetten)

Ik vermoed dat dit aansluit bij het gesprek hierboven maar zou toch graag nog wat verduidelijking of bevestiging hebben.
On-chain deposit kan vanuit elke wallet. Het adres wat je namelijk ziet is het adres van de kaart, niet van je Coca wallet. Het plusje is een verschuiving van je Coca wallet naar je kaart wallet. Als je usdc op poly network verstuurt in de Coca wallet, heb je wel ook wat pol nodig voor de gas fees.

En zoals gezegd lijkt het mij het beste voor AML om eerst vanuit exchange naar Coca te versturen en vanuit de Coca wallet op het plusje te drukken. Dan kan de kaartprovider zien dat het vanuit je eigen adres komt in plaats vanuit een bulk exchange adres wat iedereen kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:34
Eens met Knakworst. Dit is ook de route die ik de eerste keer heb gevolgd. Kost even wat uitzoektijd maat heb daar wel het beste gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 17:59
Ik heb nu ook een COCA kaart aangevraagd en via Coinbase USDC gekocht, deze via het Poly netwerk op mijn Coca wallet gezet. Daarna op mijn Coca kaart.

Zetten jullie de USDC direct op de kaart, of heeft het nog zin om USDC om te zetten naar EURC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 15:22
Kobject schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 09:27:
Ik heb nu ook een COCA kaart aangevraagd en via Coinbase USDC gekocht, deze via het Poly netwerk op mijn Coca wallet gezet. Daarna op mijn Coca kaart.

Zetten jullie de USDC direct op de kaart, of heeft het nog zin om USDC om te zetten naar EURC?
USDC direct op de kaart. Eigenlijk nooit geprobeerd om het om te zetten naar EURC/EURS, werkt zo goed vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasfallas
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 23:25
Ik ben ook begonnen met Coca, maar omdat ik hem niet kan toevoegen aan Apple Pay gebruik ik hem via Curve. Klopt het dat je vanaf €250 aan transacties fee gaat betalen bij Curve?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Lasfallas schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:03:
Ik ben ook begonnen met Coca, maar omdat ik hem niet kan toevoegen aan Apple Pay gebruik ik hem via Curve. Klopt het dat je vanaf €250 aan transacties fee gaat betalen bij Curve?
Nee zou niet zo moeten zijn . Coca in curve op euro gezet ipv pond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasfallas
knakworst schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:55:
[...]

Nee zou niet zo moeten zij . Coca in curve op euro gezet ipv pond?
Ja die staat wel op euro. Maar als ik de voorwaarden lees zie ik dit staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UljlTlyHrwpA08nYhXQdDVagoBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NF8qgsEqyUqqeLV9iVNo5eUk.jpg?f=fotoalbum_large

Dus 250 fee free spending per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
In de app staat 'spending abroad', wat dat ook moge betekenen. Ik denk uitgave in fysiek andere locaties, bijvoorbeeld op vakantie zonder FX fee kunnen afrekenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k1-XyQ2rN3i9OcOGJg8Gx0QsnNw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/difeRfNYu1OtWZtSTwpPZLAk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:10:
In de app staat 'spending abroad', wat dat ook moge betekenen. Ik denk uitgave in fysiek andere locaties, bijvoorbeeld op vakantie zonder FX fee kunnen afrekenen.

[Afbeelding]
En als die kaart op pond staat is euro misschien 'abroad'. Zorg dus dat die in de curve app op euro staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
Je kan volgens mij beter EURC kopen op Coinbase, dat scheelt mij omrekenen van USD > EUR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kobject schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:18:
Je kan volgens mij beter EURC kopen op Coinbase, dat scheelt mij omrekenen van USD > EUR.
EURC wordt niet geaccepteerd bij COCA toch? Alleen EURS op ethereum maar die heeft coinbase niet.

Bij Coinbase betaal je met USDC-EUR, slechts 0,01%. Dus als de dollar geen gekke dingen doet, is dat niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
knakworst schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:14:
[...]

EURC wordt niet geaccepteerd bij COCA toch? Alleen EURS op ethereum maar die heeft coinbase niet.

Bij Coinbase betaal je met USDC-EUR, slechts 0,01%. Dus als de dollar geen gekke dingen doet, is dat niet duur.
Ahh check - terecht punt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• xiaoqi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 21:33
Voor de mensen die Coca gebruiken: vermijd USDC storten via Arbitrum via 'on-chain deposit' bij je kaart. In hun discord hebben meer mensen het probleem dat het geld niet aankomt, en dan moet je achter support en paar weken wachten voor een refund. (Ja, ik zit nu in dat proces...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

xiaoqi schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 10:33:
Voor de mensen die Coca gebruiken: vermijd USDC storten via Arbitrum via 'on-chain deposit' bij je kaart. In hun discord hebben meer mensen het probleem dat het geld niet aankomt, en dan moet je achter support en paar weken wachten voor een refund. (Ja, ik zit nu in dat proces...)
Bedankt voor de waaschuwing. Bij het "plusje" add funds staat Arbitrum überhaupt niet tussen ondersteunde netwerken. Dus dat geeft te denken.

Nog een reden om eerst zelf naar COCA wallet over te maken, en dan via het plusje transferren.

Zelf altijd polygon netwerk gebruikt, totnutoe goed gegaan. COCA coin zelf zit ook op POL dus lijkt me veiligste keuze. Kost 1 cent op coinbase, en dan de gasfees bij COCA minder dan 0,05 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Politie waarschuwt voor de cryptopinpas
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2576325
Pas op mensen, cryptobetaalkaarten zijn slecht.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:55

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Maar mijn geld is al wit, ben ik het dan aan het bleken met mijn debitkaarten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
knakworst schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 13:18:
[...]

Nexo is zelfs met Platinum peperduur.

[Afbeelding]

En als je gewoon euro's stort, en dan in de geavanceerde handelsmodus USDC koopt met je euro, houd je waarschijnlijk nog meer over.
Tnx hiervoor! Als je via Coinbase de convert optie gebruikt om EUR om te wisselen naar USDC dan betaal je blijkbaar een 0,50% spread.

Maar de kosten bij aankopen van USDC via de Coinbase advanced optie is 0,001% takerfee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
Ik merk dat als ik de COCA card via GBIT een stuk of 15 transacties stuur.... ze op een gegeven moment allemaal worden geweigerd. "Check your card settings". Misschien is dit verdacht oid?

Kwestie van nachtje wachten?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sandrioni schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:24:
Ik merk dat als ik de COCA card via GBIT een stuk of 15 transacties stuur.... ze op een gegeven moment allemaal worden geweigerd. "Check your card settings". Misschien is dit verdacht oid?

Ja. Met Curve zijn er beperkingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-09 19:57

SN3

Belg

Sandrioni schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 21:24:

Is normaal, COCA werkt met de wirex limieten. En dat is beperkt tot 15 transacties per dag. (dus jouw inschatting van 15 was heel juist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:35
Ik heb vanuit Bitvavo POL overgemaakt naar COCA, maar deze zie ik niet terug in COCA. De transactie is voltooid en te zien op etherscan.

Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 20% gewijzigd door Ahmi op 30-07-2025 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ahmi schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:20:
Ik heb vanuit Bitvavo POL overgemaakt naar COCA, maar deze zie ik niet terug in COCA. De transactie is voltooid en te zien op etherscan.

Wat doe ik verkeerd?
Je hebt pol op erc20 overgemaakt en niet op pol native.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
knakworst schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 23:07:
[...]

Je hebt pol op erc20 overgemaakt en niet op pol native.
Ah daar lijkt het idd op. Is dit nog te corrigeren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ahmi schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 06:34:
[...]

Ah daar lijkt het idd op. Is dit nog te corrigeren?
De coins staan gewoon in je COCA wallet.

Druk op de knop naast de search, manage asset. Klik in de bovenste balk op ethereum. Add custom token.

0x455e53CBB86018Ac2B8092FdCd39d8444aFFC3F6

Je kan het alleen verplaatsen of verkopen als je ook ethereum in COCA hebt voor de gasfees.

Afhankelijk van de hoeveelheid POL is het dus waarschijnlijk niet de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ahmi
knakworst schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 10:50:
[...]

De coins staan gewoon in je COCA wallet.

Druk op de knop naast de search, manage asset. Klik in de bovenste balk op ethereum. Add custom token.

0x455e53CBB86018Ac2B8092FdCd39d8444aFFC3F6

Je kan het alleen verplaatsen of verkopen als je ook ethereum in COCA hebt voor de gasfees.

Afhankelijk van de hoeveelheid POL is het dus waarschijnlijk niet de moeite waard.
Opgelost bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasfallas
Heeft hier iemand ervaring met een blokkade van Curve?
2 weken geleden probeerde ik af te rekenen in een restaurant en dit werd geweigerd en direct kreeg ik bericht van Curve dat uit veiligheid mijn kaart is geblokkeerd.

Er zou snel met mij contact opgenomen worden maar na een paar dagen niks gehoord te hebben ben ik er zelf achter aan gegaan.
Inmiddels 3 x gemaild en via de chat melding gemaakt.
2 x reactie gehad met een algemene mail dat ze er zo snel mogelijk naar kijken maar inmiddels ben ik al 2 weken verder.

Iemand ervaring hier mee of tips hoe dit opgelost kan worden. Of moet je gewoon 3-4 weken geduld hebben bij dit bedrijf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Lasfallas schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 13:37:
2 weken geleden probeerde ik af te rekenen in een restaurant en dit werd geweigerd en direct kreeg ik bericht van Curve dat uit veiligheid mijn kaart is geblokkeerd.

Er zou snel met mij contact opgenomen worden maar na een paar dagen niks gehoord te hebben ben ik er zelf achter aan gegaan.
2 x reactie gehad met een algemene mail dat ze er zo snel mogelijk naar kijken maar inmiddels ben ik al 2 weken verder.

Iemand ervaring hier mee of tips hoe dit opgelost kan worden. Of moet je gewoon 3-4 weken geduld hebben bij dit bedrijf?
Ja, bij het aanmelden werd mijn kaart direct geblokkeerd. Ze zouden contact met me opnemen, maar na 1 standaardmail en 5 reminders krijg ik ook nergens reactie op.
Ik heb maar mijn account verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:37

Hier hetzelfde probleem. Al 2x gehad deze maand dat mijn kaart door "Curve Protect" is gedeactiveerd.
Nu is hij vorige week vrijdag wéér geblokkeerd en kan ik hem al sinds die tijd niet gebruiken. Via de chat zeggen ze elke keer dat ze er mee bezig zijn en ik moet wachten. Ik heb net een formal complaint naar ze gestuurd per mail dat ik het belachelijk vindt dat de support zo slecht is en daarnaast een (gedeeltelijke) compensatie wil van mijn maandelijkse subscription.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Normaliter werkt Curve uitstekend bij mij, maar vandaag toch iets vervelends....

Grote transactie via GBIT van Bybit naar COCA overgezet. Succesvol overgezet volgens de Curve app. Maar ik zie hem bij COCA niet j transacties, maar COCA heeft wel geld eraf gehaald. Gaat om 385 euro, dus wel moeite waard.

Helpdesk van COCA gevraagd... Zij kunnen de transactie niet vinden of zo. Maar heb uitgebreide mail met screenshots en zo gestuurd... Hopelijk komt het nog goed.
In de tijdlijn had ik als een-na-laatste transactie een topup van 700 USDC, daarna nog een klein afschrift (75 of zo). En saldo op dat moment 200 USDC. Dat kan theoretisch niet eens lijkt me.

Curve ook benaderd om evt de transactie terug te draaien, maar daar nog niets van gehoord.

Kortom, even wachten nog. Hopelijk is een grafisch probleem bij COCA en zie ik de refund bij Bybit morgen wel verschijnen (refund pending).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sandrioni schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 20:46:
Normaliter werkt Curve uitstekend bij mij, maar vandaag toch iets vervelends....

Grote transactie via GBIT van Bybit naar COCA overgezet. Succesvol overgezet volgens de Curve app. Maar ik zie hem bij COCA niet j transacties, maar COCA heeft wel geld eraf gehaald. Gaat om 385 euro, dus wel moeite waard.

Helpdesk van COCA gevraagd... Zij kunnen de transactie niet vinden of zo. Maar heb uitgebreide mail met screenshots en zo gestuurd... Hopelijk komt het nog goed.
In de tijdlijn had ik als een-na-laatste transactie een topup van 700 USDC, daarna nog een klein afschrift (75 of zo). En saldo op dat moment 200 USDC. Dat kan theoretisch niet eens lijkt me.

Curve ook benaderd om evt de transactie terug te draaien, maar daar nog niets van gehoord.

Kortom, even wachten nog. Hopelijk is een grafisch probleem bij COCA en zie ik de refund bij Bybit morgen wel verschijnen (refund pending).
Refunds bij bybit duren altijd even. Ik probeer gbit's van cryptokaarten te voorkomen, gebruik ICS voor de eerste transactie, daarna alloceer ik naar de kaart met de meeste cashback, momenteel COCA. Gelukkig totnutoe altijd goed gegaan bij COCA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
knakworst schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 20:53:
[...]

Refunds bij bybit duren altijd even. Ik probeer gbit's van cryptokaarten te voorkomen, gebruik ICS voor de eerste transactie, daarna alloceer ik naar de kaart met de meeste cashback, momenteel COCA. Gelukkig totnutoe altijd goed gegaan bij COCA.
Dat weet ik, maar omdat de transactie ogenschijnlijk niet goed is verwerkt bij COCA hoop ik maar dat dit goed komt 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
knakworst schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 20:53:
[...]

Zo doe ik het ook. De eerste betaling verloopt altijd via de normale Visa card. Zodra de transactie helemaal gesetteld is (duurt meestal 1 dag) dan voer ik de GBIT pas uit.

Tot nu toe nooit echt problemen gehad, en ik heb er toch al honderden transacties doorheen gejaagd op deze manier.

Sterker nog, ik vind het vreemd dat dit totaal geen alarmbellen af laat gaan bij de Creditcard maatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvdbosch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:58
paul-s83 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:16:
[...]

Sterker nog, ik vind het vreemd dat dit totaal geen alarmbellen af laat gaan bij de Creditcard maatschappij.
Hier dezelfde aanpak. Onlangs een screening gehad van ICS met de vraag waarom ik zoveel geld rondpomp op de creditcard. Situatie uitgelegd en wat afschriften overlegd. Geen probleem allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

paul-s83 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 22:16:
[...]

Dat heeft het bij ICS wel gedaan maar na uitleg en afschriften van de andere kaart (binance toen) was alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Waarom dan niet ineens betalen met COCA/ByBit/etc.?
Of houden jullie geen saldo aan op die kaarten en maken jullie het pas over als het nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Trasos schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 23:04:
Waarom dan niet ineens betalen met COCA/ByBit/etc.?
Of houden jullie geen saldo aan op die kaarten en maken jullie het pas over als het nodig is?
In het geval van refunds werkt ICS foutloos. Bij crypto kaarten zijn bij mij de resultaten wisselend. Alleen bybit eigenlijk altijd ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionis1000
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 13:00

Ik heb deze melding ook gehad, nadat ik curve als default wallet had ingesteld.
Daarna terug google wallet als default gezet en dan zo via curve betaald en dat was geen enkel probleem.
Zelf geen support case aangemaakt omdat het werkt via google wallet, maar ook niks van hun vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Sandrioni schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 21:20:
[...]

Dat weet ik, maar omdat de transactie ogenschijnlijk niet goed is verwerkt bij COCA hoop ik maar dat dit goed komt 😬
En idd, geen refund pending bij Bybit. Ben benieuwd of ik bij 1 van beide klantenservices nog iets voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil ook de Coca-card gebruiken, maar vraag me af wat het voordeligste is om het op te waarderen.
Ik lees USDT op Kraken via het Polygon-netwerk en USDC op Coinbase via ??? netwerk. En geloof dat ik ook ergens Bitvavo voorbij zag komen.

Wat doen jullie? Ik wil natuurlijk het minste geld 'onderweg' verliezen.

(Ga het verder met Curve/GBIT gebruiken)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 01-08-2025 19:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
@anandus Op Coinbase advance USDC kopen (0,01% fee).

Deze USDC via het Polygon netwerk (1 cent transactiekosten) vanuit Coinbase naar mijn Coca wallet sturen.

Vervolgens deze USDC weer vanuit mijn Coca Wallet naar mijn Coca kaart overboeken, wederom via Polygon wat je dan weer 1 cent kost.

Kosten totaal: 0,01% fee op Coinbase en 2 cent transactiekosten :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

COCA gaat wel aanpassen per 1 september. Wordt dus ook een piramidespelletje. Op zich is 600 dollar investeren als early adaptor nog wel te doen. Komen ook nog wel aanbiedingen zodat je de eerste 6 maanden minder nodig hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M_i1LfFqi3gH881QANn2DFYT3ZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ykBKXE5s76bJnw1mCOb5jSf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 04:44
knakworst schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:10:
COCA gaat wel aanpassen per 1 september. Wordt dus ook een piramidespelletje. Op zich is 600 dollar investeren als early adaptor nog wel te doen. Komen ook nog wel aanbiedingen zodat je de eerste 6 maanden minder nodig hebt.

[Afbeelding]
Waar heb je deze info gevonden. Las er wat over in de ama maar geen concrete tabel. Je moet dus 12000 spenderen om die 600 dollar in cashback terug te verdienen voordat je winst maakt. Ervan uit gaan dat het muntje een keer niks meer waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Registratie: Juli 2024
  • Nu online
Net ook maar een coca virtual card aangemaakt. Wil ik hem bij curve toevoegen krijg ik kaart niet ondersteund om toe te voegen. Werkt het enkel met een fysieke kaart?

Opgelost :) je kan blijkbaar geen NordVPN aan hebben staan, mocht iemand hier tegenaan lopen.

[ Voor 22% gewijzigd door bingbadaboem op 02-08-2025 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Ook gelijk een gbit op een betaling gedaan maar zie in de coca app nergens een cashback melding. Duurt dit even voor dit zichtbaar is? Overigens zie ik ook geen pending ofzo staan ergens. Settled de betaling gelijk bij coca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
bingbadaboem schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 05:10:
Ook gelijk een gbit op een betaling gedaan maar zie in de coca app nergens een cashback melding. Duurt dit even voor dit zichtbaar is? Overigens zie ik ook geen pending ofzo staan ergens. Settled de betaling gelijk bij coca?
Als je naar je kaart gaat zie je onder de kaart een balk met cashback staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oHJlq3LL-qRIwN6jGeOVdCd8NAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXGv9hfehf9RoYVJ3HtTjlXv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 00:42:
[...]

Waar heb je deze info gevonden. Las er wat over in de ama maar geen concrete tabel. Je moet dus 12000 spenderen om die 600 dollar in cashback terug te verdienen voordat je winst maakt. Ervan uit gaan dat het muntje een keer niks meer waard is?
Op hun discord bij announcements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 21:10:

[Afbeelding]
Dat was een kwestie van tijd, had al wat coca in spot gekocht 2 maanden terug. Met de cashback van augustus krijg ik hem misschien wel weer op 5%, hoop alleen niet dat je moet staken. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 08:17:
[...]

Dat was een kwestie van tijd, had al wat coca in spot gekocht 2 maanden terug. Met de cashback van augustus krijg ik hem misschien wel weer op 5%, hoop alleen niet dat je moet staken. 😀
De cashback krijg je nu alleen in usdt. Maar kun je natuurlijk inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Flexion1 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 06:39:
[...]

Als je naar je kaart gaat zie je onder de kaart een balk met cashback staan:

[Afbeelding]
Dat gaat gelijk goed dan. Deze staat op 0 bij mij. Hopelijk niet zelfde als met cdc. Daar werkt curve ook niet meer voor cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
bingbadaboem schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 10:23:
[...]

Dat gaat gelijk goed dan. Deze staat op 0 bij mij. Hopelijk niet zelfde als met cdc. Daar werkt curve ook niet meer voor cashback
Gebruik ook alleen curve maar werkt prima. Sommige transacties zijn uitgesloten. Als het financiële transacties zijn oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Bij mij werkt curve nog prima, maar sommige transacties geen cashback.

Bijvoorbeeld Jumbo golfstore pakt hij niet, omdat het quasi cash is volgens de mcc.

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 02-08-2025 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Deze transactie was gewoon in een kleding winkel. Zie niet direct mcc ergens terug op de transactie. Zal gelijk support maar gaan testen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
[...]

Probeer de tegel ' cashback' eens naar links te swipen, alles na 31/7 staat bij uitbetaling op 10 september bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionis1000
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 13:00
cashback via curve op cdc werkt hier nog steeds.
Als je ReFi gebruikt om een bulk aantal transacties over te zetten, dan veranderd de mcc wel en krijg je geen cashback

edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door orionis1000 op 02-08-2025 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Fasthook schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 11:59:
[...]

Probeer de tegel ' cashback' eens naar links te swipen, alles na 31/7 staat bij uitbetaling op 10 september bij mij...
Waarschijnlijk kijk ik dan niet op de goede plek maar ik kan die tegel niet swipen.

*edit* ondertussen drie aankopen gedaan ook via curve welke wel direct cashback geven. Er is iets bij Curve veranderd wat problemen geeft. Wacht op hun support terugkoppeling.

[ Voor 21% gewijzigd door bingbadaboem op 03-08-2025 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
orionis1000 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 14:29:
cashback via curve op cdc werkt hier nog steeds.
Als je ReFi gebruikt om een bulk aantal transacties over te zetten, dan veranderd de mcc wel en krijg je geen cashback

edit: typo
Nee enkel single gbit. Nog erger sommige zijn naast refuncc de en reverse nu ook dubbel afgehaald en de laatste gbit is zelfs compleet weg uit cdc samen met de cash. Lijkt aardig geval support en lang wachten te worden

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Voor degene die de coca kaart (willen gaan) gebruiken een gratis route om je kaart te laden:

Op Coinbase met iDeal euro storten, deze omzetten naar eurc. Dit is 1:1 met de euro.

Op je coca card niet het plusje maar direct onder kiezen voor on-chain deposit.
Hier kiezen voor base. Wallet addres hier kopiëren.

Dan op Coinbase eurc withdraw doen op base netwerk naar dit adres.

Binnen enkele seconden kaart opgewaardeerd voor 0 transactie kosten. Bijkomend voordeel is dat je saldo in 1:1 euro aangehouden wordt dus geen wisselkoers risico (danwel heel erg veel minder dan USDc, ook geen potentieel voordeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bingbadaboem schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 00:05:
Voor degene die de coca kaart (willen gaan) gebruiken een gratis route om je kaart te laden:

Op Coinbase met iDeal euro storten, deze omzetten naar eurc. Dit is 1:1 met de euro.

Binnen enkele seconden kaart opgewaardeerd voor 0 transactie kosten. Bijkomend voordeel is dat je saldo in 1:1 euro aangehouden wordt dus geen wisselkoers risico (danwel heel erg veel minder dan USDc, ook geen potentieel voordeel)
Werkt het daadwerkelijk? Hier staat eurc op base niet bij.

https://telegra.ph/COCA-C...n-Terms--Conditions-04-22
The following stablecoins and their associated blockchains are accepted as of April 22, 2025:

USDT (Tether) - Supported Blockchains: Ethereum, BNB Smart Chain, Avalanche C-Chain, Polygon, Arbitrum.
USDC (USD Coin) - Supported Blockchains: Ethereum, BNB Smart Chain, Avalanche C-Chain, Polygon, Arbitrum, Stellar, Base
EURC (Euro Coin) - Supported Blockchain: Ethereum
EURS (STASIS Euro) - Supported Blockchains: Ethereum, Polygon

Edit: ik zie erbij staan bij linked accounts in kaart sectie (euroc ethereum base). Zou dus inderdaad moeten werken.

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 03-08-2025 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je geen gas fees voor het ethereum netwerk nodig?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anandus schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:13:
Heb je geen gas fees voor het ethereum netwerk nodig?
Als je het gelijk naar je kaart wallet overmaakt niet dus. Ik doe het via de COCA wallet, dan heb je inderdaad ook wat eth nodig op base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
bingbadaboem schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 00:05:

Net geprobeerd en het werkt, thanks voor de tip! Heb geen ETH op Coinbase en/of COCA staan dus het is idd gratis 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 07:25:
[...]

Werkt het daadwerkelijk? Hier staat eurc op base niet bij.

https://telegra.ph/COCA-C...n-Terms--Conditions-04-22
The following stablecoins and their associated blockchains are accepted as of April 22, 2025:

USDT (Tether) - Supported Blockchains: Ethereum, BNB Smart Chain, Avalanche C-Chain, Polygon, Arbitrum.
USDC (USD Coin) - Supported Blockchains: Ethereum, BNB Smart Chain, Avalanche C-Chain, Polygon, Arbitrum, Stellar, Base
EURC (Euro Coin) - Supported Blockchain: Ethereum
EURS (STASIS Euro) - Supported Blockchains: Ethereum, Polygon

Edit: ik zie erbij staan bij linked accounts in kaart sectie (euroc ethereum base). Zou dus inderdaad moeten werken.
Werkt zeker en inderdaad enkel direct naar de kaart dus niet via wallet met het plusje.
En let ook goed op dat er een eth en een base eth is!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihChntl6bpJW2KlpgxeRh5U9HFE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RQYyn4pfYIcUv5M5HlVVPUsd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik dacht men hier ‘bang’ was om rechtstreeks naar de kaart over te maken ivm anti-witwasgedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Trasos schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:55:
Ik dacht men hier ‘bang’ was om rechtstreeks naar de kaart over te maken ivm anti-witwasgedoe?
Ja het is het meest handige, van de andere kant als ze vragen stellen komt het 1:1 overeen met ideal transacties van je eigen rekening en coinbase heeft ook goede transactieoverzichten, dus dan zal het wel goedkomen mochten ze vragen gaan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Nu ben ik gelijk ook maar wat coca aan het dca -en voor de komende verandering. Is nu nog te overzien om op de 5% te blijven. Nu heb ik de eerste coca ook gelijk maar in de staking gegooid. Die staat nu op 138% maar ik kan nergens goed de progressie vinden van mijn stake.
Iemand een idee hoe dit zou moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Flexion1 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 00:42:
[...]

Ben ik trouwens de enige die hier hoge Plutus vibes bij krijg? Maar goed nu ben ik er wel vroeg bij geloof ik en zal het wel uitkomen binnen paar maanden. Dankzij Plutus wel wat red flat leergeld gehad. Dus als ze teveel gaan rommelen op tijd eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Trasos schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 16:55:
Geef bij Coinbase aan dat het een privé wallet is.
Daarom in mijn afbeelding ook de qr en key gescrambled voor jullie allemaal cash er naar gaan sturen… dan heb je zo een slecht aml 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
bingbadaboem schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 01:15:
Nu ben ik gelijk ook maar wat coca aan het dca -en voor de komende verandering. Is nu nog te overzien om op de 5% te blijven. Nu heb ik de eerste coca ook gelijk maar in de staking gegooid. Die staat nu op 138% maar ik kan nergens goed de progressie vinden van mijn stake.
Iemand een idee hoe dit zou moeten werken?
Ik liep tegen hetzelfde aan, vraag in hun Discord gesteld en schijnbaar werkt of de staking niet, of je ziet gewoonweg niet de progressie van je rewards. Daar lopen meerdere tickets over schijnbaar. Er was ook een user die zei dat het misschien eens per 30 dagen uitbetaald wordt en dat het dan zichtbaar zou kunnen zijn onder het tabblad Activity.

Ik ben benieuwd hoe het de 10e verloopt met het uitbetalen van de casback. Heb me voorgenomen er COCA mee te kopen zodat ik in ieder geval genoeg heb voor Silver Tier. Het terugkrabbelen is begonnen, kijken hoe lang het interessant blijft om er gebruik van te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bingbadaboem schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 01:25:
[...]

Geef bij Coinbase aan dat het een privé wallet is.
Daarom in mijn afbeelding ook de qr en key gescrambled voor jullie allemaal cash er naar gaan sturen… dan heb je zo een slecht aml 8)7
Tja bij grotere bedragen vraagt coinbase mij de wallet te signen, dat gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bingbadaboem schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 01:22:
[...]

Ben ik trouwens de enige die hier hoge Plutus vibes bij krijg? Maar goed nu ben ik er wel vroeg bij geloof ik en zal het wel uitkomen binnen paar maanden. Dankzij Plutus wel wat red flat leergeld gehad. Dus als ze teveel gaan rommelen op tijd eruit.
Tuurlijk, dit is een piramidespelletje van de bovenste plank. Ponzi mag je het ook noemen. Maar voor een paar honderd neem ik wel een gokje. Als ze beginnen met "difficulty adjustments" of andere trucjes is het exit.

Overigens, als je gbit gebruikt, doe er dan 5 per dag ofzo met pauzes, wirex lijkt actief te blokkeren als je opeens een hele trits transacties op een rij doet.

[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 04-08-2025 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Iemand ervaring met een refund via curve naar coca? In curve zie ik de refund maar in coca zie ik geen transactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:51:
Iemand ervaring met een refund via curve naar coca? In curve zie ik de refund maar in coca zie ik geen transactie?
In discord zie ik iemand die al 30 dagen wacht. Hopelijk een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 16:10:
[...]

In discord zie ik iemand die al 30 dagen wacht. Hopelijk een uitzondering.
Ok thanks, ik heb even een ticket aangemaakt bij support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
Voor wat betreft staking, zie de AMA-recap. Geen concreet antwoord maar ze zijn er blijkbaar mee bezig. Waarschijnlijk werkt het pas zodra het tiered system ingaat. Benieuwd of je een nieuwe stake moet plaatsen om in aanmerking te komen voor de desbetreffende tier of dat lopende stakes ook al gelden…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hgu4IKd5HjK5F0nfdkKVZjfCWO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLJBJULlnMdfkCVVPNuK55e6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
zenith schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:51:
In heb hetzelfde gehad. Refund gelukkig wel verwerkt (dus: geld terug), maar de transactie is bij COCA nog altijd onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Iemand al eens met de kaart bij onbemande tank getankt? Vaak wordt er dan eerst bedrag van 200 euro gereserveerd en daarna verrekend. Gaat dat wel goed met curve en coca?
Beetje huiverig voor als ik bovenstaande lees mbt refund , aangezien het een snelle vorm van refund is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:50:
Iemand al eens met de kaart bij onbemande tank getankt? Vaak wordt er dan eerst bedrag van 200 euro gereserveerd en daarna verrekend. Gaat dat wel goed met curve en coca?
Beetje huiverig voor als ik bovenstaande lees mbt refund , aangezien het een snelle vorm van refund is.
Ik zou het zeker niet doen. Als je ICS ofzo hebt stel die dan in, en gbit zodra gesettled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
KeFFeR1208 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 19:27:
Voor wat betreft staking, zie de AMA-recap. Geen concreet antwoord maar ze zijn er blijkbaar mee bezig. Waarschijnlijk werkt het pas zodra het tiered system ingaat. Benieuwd of je een nieuwe stake moet plaatsen om in aanmerking te komen voor de desbetreffende tier of dat lopende stakes ook al gelden…

[Afbeelding]
Heb er 250 in de stake zitten. Wacht wel even voor er meer in gaat. Vooral omdat unstaken 30!! Dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Sandrioni schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:41:
[...]

In heb hetzelfde gehad. Refund gelukkig wel verwerkt (dus: geld terug), maar de transactie is bij COCA nog altijd onzichtbaar.
Ik zag daarnet een popup (als je op activities klikt) over de refund, transactie is nog niet zichtbaar. Ga ervanuit dst de refund is gelukt en wacht support nog even af. Bedankt voor je antwoord 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
zenith schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 07:29:
[...]

Ik zag daarnet een popup (als je op activities klikt) over de refund, transactie is nog niet zichtbaar. Ga ervanuit dst de refund is gelukt en wacht support nog even af. Bedankt voor je antwoord 😀
Het is nu al bijna een week geleden, maar ik zie niets in de COCA app hoor. Gelukkig is het geld dus wel retour gekomen (helaas zonder COCA cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Coca muntje zelf is al wel aan het oplopen. Denk dat mensen op voorhand aan het inslaan zijn. Vind alleen 600 dollar best bedrag voor de cashback. Nog even over nadenken. Misschien eerst maar 1500 coca kopen voor half jaar 5%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 17:06
Flexion1 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 21:50:
Mijn persoonlijke ervaring is dat het bij curve zelf altijd goed verrekend wordt, maar je het bedrag wel ongeveer een dag extra kwijt bent. Ik heb geen ervaring met COCA (tot nu toe altijd de combinatie curve/trading 212 gebruikt die dus wel goed werkt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:05:
Coca muntje zelf is al wel aan het oplopen. Denk dat mensen op voorhand aan het inslaan zijn. Vind alleen 600 dollar best bedrag voor de cashback. Nog even over nadenken. Misschien eerst maar 1500 coca kopen voor half jaar 5%
Heb er 3000 gekocht, ga eerste 6 maanden splitsen met account van mijn partner en dan samenvoegen tot één account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:51:
[...]

Heb er 3000 gekocht, ga eerste 6 maanden splitsen met account van mijn partner en dan samenvoegen tot één account.
Ik heb ook 3k maar heb de helft in staking gegooid.
Volgende daar over gevonden:

Summary This proposal seeks approval to allocate 150,000 COCA tokens per month from the DAO Treasury for the 2025 Monthly Staking Rewards Program. These rewards will be distributed once per month to eligible stakers, based on the amount and duration of their stake. The goal is to increase community participation, enhance non-custodial network utility, and encourage long-term commitment to the COCA ecosystem.

Details

1. Purpose

Reward COCA token holders for staking and actively supporting the project.
Promote wider community engagement in governance decisions via veCOCA voting power.
Strengthen the economic foundation of COCA as a stablecoin-centric, self-custodial banking platform.
2. Reward Pool

Total Allocation: 150,000 COCA tokens monthly
Distribution Period: May 30, 2025 – May 30, 2026
Reward Frequency: Monthly, based on stake weight and duration
3. Eligibility Criteria

All COCA holders who stake via the official staking portal and convert to veCOCA during the eligible period
To receive full rewards for a given month, tokens must remain staked for that entire monthly cycle (1st to last day)
4. Reward Calculation

Proportional to the share of individual staked COCA compared to total staked supply
Weighting mechanism may be introduced based on lock duration (e.g. longer locks = more rewards)
Benefits to the COCA Ecosystem

1. Higher Community Engagement

Incentivizes participation from users, contributors, and long-term supporters.

2. Strengthened Governance

Encourages holders to convert to veCOCA and vote in DAO proposals, improving collective decision-making.

3. Enhanced Stability and Utility

Reduces active token supply in circulation, promoting price stability and utility for staked holders.

4. Non-Custodial Alignment

Reinforces the COCA mission of user-owned finance through self-custody and decentralized governance.

Funding Source

The monthly allocation of 150,000 COCA will be drawn from the COCA DAO Treasury, which holds sufficient reserves to sustain the program without impacting operational priorities or upcoming initiatives.

Implementation Timeline

• Approval Phase:

May 21 – May 27, 2025

Community vote on this proposal through the COCA DAO governance portal.

• Setup Phase:

May 28 – May 30, 2025

Community vote on this proposal through the COCA DAO governance portal.

• Distribution Period:

May 30, 2025 – May 30, 2026

Rewards accrue monthly based on eligible staking activity.

• Reward Payouts:

June 2025 to June 2026

Monthly distributions to qualifying veCOCA stakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Alleen lijkt het dat je van dag 1 tot laatste dag van de maand in stake moet zijn. Dus dit gaat dan pas werken voor september lijkt het.
We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
bingbadaboem schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 19:56:
Alleen lijkt het dat je van dag 1 tot laatste dag van de maand in stake moet zijn. Dus dit gaat dan pas werken voor september lijkt het.
We gaan het zien.
Ik wacht wel met staken tot eind augustus dan, aangezien het 30 dagen duurt eer het terug is. Ik wacht eerst even de definitieve nieuwe tiers af.

Sommigen geven ook aan dat het voldoende is als het in je wallet staat en dan ben je er stuk flexibeler mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingbadaboem
  • Nu online
Flexion1 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 20:36:
[...]

Ik wacht wel met staken tot eind augustus dan, aangezien het 30 dagen duurt eer het terug is. Ik wacht eerst even de definitieve nieuwe tiers af.

Sommigen geven ook aan dat het voldoende is als het in je wallet staat en dan ben je er stuk flexibeler mee.
Is dat dan niet die 6% die in de tabel staat bij silver?
Ach ik heb 1500 klaar staan en die andere haal ik wel voor einde promo eruit. Ga ervan uit dat we toch niet altijd deze tabel houden zal wel aanpassing op komen voor het echt leuk wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Die ponzi blijft lekker doorgaan 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pPqc2c_-kq_4Dlfww1lRTOA-ik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7w2hcDgIQbGE1BMOLXcd6cdy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Totdat je de laatste bent die instapt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Overigens kan mij die waarde niets meer schelen. Ik heb mijn 3000 stuks voor 750 dollar, die probeer ik er in 6 maanden met 2* 1500 uit te halen met cashback, chatgpt abonnement. En dan met combineren hopelijk nog op één account verder. Maar ik ga niet méér in die ponzi steken zodra ze met gekke trucs komen a la Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
knakworst schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:30:
Overigens kan mij die waarde niets meer schelen. Ik heb mijn 3000 stuks voor 750 dollar, die probeer ik er in 6 maanden met 2* 1500 uit te halen met cashback, chatgpt abonnement. En dan met combineren hopelijk nog op één account verder. Maar ik ga niet méér in die ponzi steken zodra ze met gekke trucs komen a la Plutus.
De prijs gaat op een paar duizend stuks al omhoog volgens mij dus kan nog hard stijgen. Als ie keer 10 gaat gooi ik het er wel uit. Verdien je nooit terug met cashback. Zolang ie onder 2.5 dollar blijft hold ik voor cashback

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:49:
[...]

De prijs gaat op een paar duizend stuks al omhoog volgens mij dus kan nog hard stijgen. Als ie keer 10 gaat gooi ik het er wel uit. Verdien je nooit terug met cashback. Zolang ie onder 2.5 dollar blijft hold ik voor cashback
Gelukkig krijgt het team 5.55 miljoen tokens per maand, 36 maanden lang. 5.55 miljoen, dat is de maandomzet van deze ponzi momemteel De koers zal dus snel de kop in worden gedrukt.

https://docs.coca.xyz/coca/tokenomics/token-allocation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
knakworst schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:54:
[...]

Gelukkig krijgt het team 5.55 miljoen tokens per maand, 36 maanden lang. 5.55 miljoen, dat is de maandomzet van deze ponzi momemteel De koers zal dus snel de kop in worden gedrukt.

https://docs.coca.xyz/coca/tokenomics/token-allocation
Check. Dat is inderdaad dik cashen voor het team dan.

Eigenlijk kan je dus beter winst pakken als ie verdubbeld. Voor 750 dollar heb je 2% extra cashback.
Verdubbeld je koers en is je coca 1500 dollar waard dan moet je dus al 37500 dollar spenderen om meer over te houden dan je investering. Want met 300 coca krijg je ook nog steeds 3% cashback.

Of reken ik nu verkeerd ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Zojuist een USDC top-up vanuit mijn Coca wallet naar Coca kaart gedaan, maar na 20 min is het saldo op mijn kaart nog steeds niet bijgewerkt. Eerdere transacties waren bijna instant maar nu lijkt het toch wat langer te duren. Transactie op Polygonscan ziet er goed uit btw.

Iemand anders dit al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:25:
[...]

Check. Dat is inderdaad dik cashen voor het team dan.

Eigenlijk kan je dus beter winst pakken als ie verdubbeld. Voor 750 dollar heb je 2% extra cashback.
Verdubbeld je koers en is je coca 1500 dollar waard dan moet je dus al 37500 dollar spenderen om meer over te houden dan je investering. Want met 300 coca krijg je ook nog steeds 3% cashback.

Of reken ik nu verkeerd ? :-)
Bij bronze, 300 COCA, krijg je tot 1000 dollar per maand 3%cashback, daarna 1%. Bij silver, 3000 COCA, krijg je tot 2500 dollar per maand, 5% cashback. Geef je dus 2500 per maand uit, krijg je bij bronze 45 dollar, bij silver, 125 dollar. 80 dollar verschil. En ook nog 10 dollar per maand voordeel op ChatGPT als je die hebt. Na circa 9 maanden terugverdiend. Het is dus de vraag hoe lang die ponzi doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
knakworst schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:50:
[...]

Bij bronze, 300 COCA, krijg je tot 1000 dollar per maand 3%cashback, daarna 1%. Bij silver, 3000 COCA, krijg je tot 2500 dollar per maand, 5% cashback. Geef je dus 2500 per maand uit, krijg je bij bronze 45 dollar, bij silver, 125 dollar. 80 dollar verschil. En ook nog 10 dollar per maand voordeel op ChatGPT als je die hebt. Na circa 9 maanden terugverdiend. Het is dus de vraag hoe lang die ponzi doorgaat.
We wachten het af dan idd. Zolang het doorgaat profiteren we er maar van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
paul-s83 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:45:
Zojuist een USDC top-up vanuit mijn Coca wallet naar Coca kaart gedaan, maar na 20 min is het saldo op mijn kaart nog steeds niet bijgewerkt. Eerdere transacties waren bijna instant maar nu lijkt het toch wat langer te duren. Transactie op Polygonscan ziet er goed uit btw.

Iemand anders dit al meegemaakt?
Lees meer berichten op discord dan die ook met EURC op base gebeurd nu. Even wachten met optoppen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:55:
[...]

Lees meer berichten op discord dan die ook met EURC op base gebeurd nu. Even wachten met optoppen maar?
Ik ga het in ieder geval even niet doen, laat support tickets wel aan een ander over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
Flexion1 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:55:
[...]

Edit: lees dat het al weer aankomt.
Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.