Je cashback is per maand 10 USDT dacht ik. Alleen nu die 5% extra tijdelijk die tot 50 USDT gaat.
Ik heb de Bybit VIP trial. Heb gisteren wat transacties met de kaart gedaan, waaronder Netflix. Ik krijg echter geen punten. Ik verwacht op de transacties 2% en op Netflix 100%. Wat zou er hier fout gaan?
Geef het wat tijd, credit/debitcard transacties worden over het algemeen pas na 1 a 2 dagen definitief. Bij de volgende nachtelijke run worden je punten pas berekend.
De transacties zijn al authorized en laten geen punten zien, ook als ze pending zijn zouden ze al verwachte punten moeten laten zien.paul-s83 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 16:26:
Geef het wat tijd, credit/debitcard transacties worden over het algemeen pas na 1 a 2 dagen definitief. Bij de volgende nachtelijke run worden je punten pas berekend.
Bij iemand waar de VIP trial wel werkt?
Bij mij werkt het ook niet. Ik heb me aangemeld maar zie nergens in de app dat ik VIP ben. Dacht eerst dat dat te maken had omdat mijn reguliere vip een week geleden verlopen was.ElPensador schreef op maandag 10 februari 2025 @ 06:45:
[...]
De transacties zijn al authorized en laten geen punten zien, ook als ze pending zijn laten ze al verwachte punten zien.
Bij iemand waar de VIP trial wel werkt?
Mogelijk op deze site kijken. Hier staat of je VIP bent of niet. https://www.bybit.nl/nl-NL/VIPProgram/intro/CHRlS schreef op maandag 10 februari 2025 @ 06:53:
[...]
Bij mij werkt het ook niet. Ik heb me aangemeld maar zie nergens in de app dat ik VIP ben. Dacht eerst dat dat te maken had omdat mijn reguliere vip een week geleden verlopen was.
Heb mij ook aangemeld voor de VIP trial maar hier staat: Stort xxxxxx om een VIP 1-proefperiode te ontgrendelen en van exclusieve voordelen te genieten!!
4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
Hoe ik het op die pagina lees is dat je 50K moet storten voor die VIP trail.itguy013 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:44:
[...]
Mogelijk op deze site kijken. Hier staat of je VIP bent of niet. https://www.bybit.nl/nl-NL/VIPProgram/intro/
Heb mij ook aangemeld voor de VIP trial maar hier staat: Stort xxxxxx om een VIP 1-proefperiode te ontgrendelen en van exclusieve voordelen te genieten!!
die VIP trial is wassenneus. Je moet inderdaad allemaal taken doen voordat je die status echt krijgt. Alleen aanmelden is zeker niet voldoende.
Er staat ook nog iets anders belangrijks bij, geldt alleen voor de eerste 5000 transacties van de dag. Dat wordt dus de wekker zetten en meteen na het ingaan een GBIT doen. En dan maar hopen dat je een van de eersten was.knakworst schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:49:
[...]
Ook op de eventpagina staat nu een maximum bedrag aan cashback, 10 dollar. Gewoon één transactie, dus van minimaal 75 euro, die dag GBIT'en. Dan heb je de 10 dollar binnen.
Stap 2: Betaal met je Bybit Card en krijg 14% cashback op je aankopen, tot maximaal $ 10!
Dit evenement is slechts 24 uur toegankelijk en geldt voor de eerste 5.000 transacties van de dag.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Waar zie je die limieten staan? Ik kan ze niet vinden opswbr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:22:
[...]
Er staat ook nog iets anders belangrijks bij, geldt alleen voor de eerste 5000 transacties van de dag. Dat wordt dus de wekker zetten en meteen na het ingaan een GBIT doen. En dan maar hopen dat je een van de eersten was.
[...]
https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/campaign/ValentinesDayCard
Denk dat er idd wel iets van een limiet moet zijn, maar zie het graag zelf.
Anders doen we een transactie van 5k met 14% cashback
Het zou Bybit niet zijn als het overal duidelijk te vinden is, maar het staat bij de announcement van de promo:LearnDriver schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:31:
[...]
Waar zie je die limieten staan? Ik kan ze niet vinden op
https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/campaign/ValentinesDayCard
Denk dat er idd wel iets van een limiet moet zijn, maar zie het graag zelf.
Anders doen we een transactie van 5k met 14% cashback
https://announcements.byb...ack--bltcdde3c0e4fcaec2a/
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Wat voor nut hebben dit soort nutteloze acties behalve dat men dat steeds meer klaar zijn met de bybit kaart? Op gegeven moment trekt het steeds minder mensen aan, hetzelfde geldt voor die VIP trail natuurlijk.swbr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:36:
[...]
Het zou Bybit niet zijn als het overal duidelijk te vinden is, maar het staat bij de announcement van de promo:
https://announcements.byb...ack--bltcdde3c0e4fcaec2a/
Ik kies geen cryptobetaalkaart omdat ze af en toe een actie hebben. Het gaat er voor mij om hoeveel ik, waarschijnlijk, kan binnenhalen in de komende 12 maand. Als er dan af en toe een extra actie tussendoor komt dan is het een extra bonus.Xqlus1ve schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Wat voor nut hebben dit soort nutteloze acties behalve dat men dat steeds meer klaar zijn met de bybit kaart? Op gegeven moment trekt het steeds minder mensen aan, hetzelfde geldt voor die VIP trail natuurlijk.
Voor nu gebruik ik voor 90% m'n Nexo kaart en nog af en toe nog de Bybit kaart voor acties en de ene winkel die om onduidelijke reden toch de Nexo kaart niet accepteerd.
Hoe staat een nexo kaart tegenover een CDC kaart? Ik gebruik die CDC namelijk als daily user, behalve bij acties van de bybit.Nopheros schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:29:
[...]
Ik kies geen cryptobetaalkaart omdat ze af en toe een actie hebben. Het gaat er voor mij om hoeveel ik, waarschijnlijk, kan binnenhalen in de komende 12 maand. Als er dan af en toe een extra actie tussendoor komt dan is het een extra bonus.
Voor nu gebruik ik voor 90% m'n Nexo kaart en nog af en toe nog de Bybit kaart voor acties en de ene winkel die om onduidelijke reden toch de Nexo kaart niet accepteerd.
Ik heb in dit topic een tijdje terug vrij uitgebreide beschrijvingen gegeven over Nexo maar even kort:Xqlus1ve schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:36:
[...]
Hoe staat een nexo kaart tegenover een CDC kaart? Ik gebruik die CDC namelijk als daily user, behalve bij acties van de bybit.
Grote voordeel van Nexo is dat de max cashback per maand veel hoger ligt (dacht 200 euro) tegen een veel kleinere investering t.o.v. cdc. Investering op Nexo is 10% van wat je er totaal heb staan en dit hoef je niet vast te zetten. Vervolgens krijg je hier 4% rente over.
Nadeel is dat het om leningen gaat die een onderpand nodig hebben. In mijn geval is dat geen probleem want ik had er al Bitcoin staan waaover ik 6% rente krijg. Als nieuwe gebruiker zou je echter wel wat crypto op Nexo moeten zetten (euro's tellen niet mee). Kan ook USDC/USDT zijn, hier krijg je 10% rente over wat toch lekker aantikt (het deel wat op een bepaald moment gebruikt wordt om een lening te dekken ontvangt geen rente). Leningen kunnen meestal kosteloos na 1 á 3 dagen afbetaald worden, dit gaat in 1x dus niet 10x klikken voor 10 leningen.
De euro's die je er neerzet om de leningen af te betalen krijgen 9% rente.
Met nexo krijg je 2% cashback. Daar komen dus alle rente inkomsten ook nog bij waardoor het in mijn geval eerder iets van 3% wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 13-02-2025 12:50 ]
Vanaf 23 februari oid moet je wel $5000 bij Nexo hebben staan om het platform überhaupt te kunnen gebruiken. De basisinvestering is dan dus $500 in Nexo tokens, waarbij het wel goed is om een beetje marge te houden voor het geval Nexo ineens stevig daalt.Grote voordeel van Nexo is dat de max cashback per maand veel hoger ligt (dacht 200 euro) tegen een veel kleinere investering t.o.v. cdc. Investering op Nexo is 10% van wat je er totaal heb staan en dit hoef je niet vast te zetten. Vervolgens krijg je hier 4% rente over.
Bovendien vind ik het niet helemaal netjes om de rente mee te nemen in je berekening. Je kunt bijv. een CDC card nemen, die funden met een creditcard en dan via Curve GBIT toepassen eens per maand. Dan kun je het geld dat je anders als onderpand had gewoon op Nexo laten staan om rente te trekken.Met nexo krijg je 2% cashback. Daar komen dus alle rente inkomsten ook nog bij waardoor het in mijn geval eerder iets van 3% wordt.
5k is idd nieuw, voor mij geen issue aangezien ik er al wat had staan maar kan me voorstellen dat het een drempel is voor nieuwe gebruikers.PlasticPimple schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:18:
[...]
Vanaf 23 februari oid moet je wel $5000 bij Nexo hebben staan om het platform überhaupt te kunnen gebruiken. De basisinvestering is dan dus $500 in Nexo tokens, waarbij het wel goed is om een beetje marge te houden voor het geval Nexo ineens stevig daalt.
[...]
Bovendien vind ik het niet helemaal netjes om de rente mee te nemen in je berekening. Je kunt bijv. een CDC card nemen, die funden met een creditcard en dan via Curve GBIT toepassen eens per maand. Dan kun je het geld dat je anders als onderpand had gewoon op Nexo laten staan om rente te trekken.
M.b.t. rente, dat zijn simpelweg de inkomsten die ik krijg door het gebruik van Nexo, die krijgt ik niet bij CDC. En het staat er apart bij toch? Cashback is zo gezegd 2%.
Door het lening systeem wat Nexo gebruikt en je er dus extra geld op moet hebben staan als onderpand krijg je de rente inkomsten verder automatisch, dus het is wel degelijk onderdeel van de kaart.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 13-02-2025 15:56 ]
Je rekent nu rente over een X bedrag dat je op een of andere magische manier hebt mee, terwijl je niet meerekent dat je dat bedrag ook hebt als je een andere oplossing kiest (zoals CDC). Je vergelijkt dus appels met peren.Nopheros schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 15:55:
[...]
M.b.t. rente, dat zijn simpelweg de inkomsten die ik krijg door het gebruik van Nexo, die krijgt ik niet bij CDC. En het staat er apart bij toch? Cashback is zo gezegd 2%.
Door het lening systeem wat Nexo gebruikt en je er dus extra geld op moet hebben staan als onderpand krijg je de rente inkomsten verder automatisch, dus het is wel degelijk onderdeel van de kaart.
Met andere woorden, de rente over het onderpand moet je los zien van de kaart. Je kunt een CDC kaart nemen en dan evengoed rente trekken bij Nexo.
Kun je dan uitleggen hoe ik 9% rente krijg op de euro's die je bij cdc neerzet om mee te betalen?PlasticPimple schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:10:
[...]
Je rekent nu rente over een X bedrag dat je op een of andere magische manier hebt mee, terwijl je niet meerekent dat je dat bedrag ook hebt als je een andere oplossing kiest (zoals CDC). Je vergelijkt dus appels met peren.
Met andere woorden, de rente over het onderpand moet je los zien van de kaart. Je kunt een CDC kaart nemen en dan evengoed rente trekken bij Nexo.
Niet, dus je verhaal klopt niet helemaal. De rente op de euro's is wel degelijk onderdeel van de kaart.
Mijn punt is simpeweg dat het nadeel van nexo (onderpand nodig) ook direct weer een voordeel is, je krijgt er rente over. Als jij dat niet wil meetellen dan staat je dat vrij om te doen toch?
Echter is een onderpand vereist om geld uit te kunnen geven voor de kaart en voor mij daarom dus onderdeel van het kaart systeem. Alle inkomsten die ik daar uit haal tel ik dus wel mee.
Zoals ik meerdere malen heb aangegeven is het in principe ook een nadeel ten opzichte van andere systemen omdat je er meer geld neer moet zetten dan bij binance, cdc etc. Echter onder de streep zijn dat feitelijk mijn inkomsten. Dus om anderen correct te informeren zal ik deze ook moeten benoemen, anders mis je simpelweg informatie.
[ Voor 52% gewijzigd door Nopheros op 13-02-2025 16:46 ]
Verkeerd gelezen.
[ Voor 98% gewijzigd door karakedi op 13-02-2025 19:02 ]
Zojuist nog even geprobeerd of ik de 14% korting kon krijgen m.b.t. de actie vandaag, blijkbaar al te laat.
Echter toch 7% korting op 100 euro bbq vlees, ook prima
te vroeg toch ? gaat pas vanaf 1 uur nederlandse tijd in tochNopheros schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:24:
Zojuist nog even geprobeerd of ik de 14% korting kon krijgen m.b.t. de actie vandaag, blijkbaar al te laat.
Ah zou goed kunnen, niet goed gelezen blijkbaarRenaldoN schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:21:
[...]
te vroeg toch ? gaat pas vanaf 1 uur nederlandse tijd in toch

Ga de voorwaarden er nog even bij pakken dan.
[EDIT]
Idd,
:strip_exif()/f/image/xoKBTPNdJOY89QGAlEshPr0a.png?f=user_large)
Dan maar ergens een cadeaubon scoren.
[ Voor 30% gewijzigd door Nopheros op 14-02-2025 11:36 ]
Ik weet het omdat ik dezelfde fout had gemaakt vanmorgenNopheros schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:22:
[...]
Ah zou goed kunnen, niet goed gelezen blijkbaar![]()
[EDIT]
Idd, [Afbeelding]
Het is toch 1:00 CET, dat zou 's nachts om 1 uur moeten zijn, anders is het 13.00 CET of 1:00 PM?Nopheros schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:22:
[...]
Ah zou goed kunnen, niet goed gelezen blijkbaar![]()
[EDIT]
Idd, [Afbeelding]
Hmm denk dat je gelijk hebt inderdaad. Ging automatisch uit van Amerikaanse notatie (ondanks CET) maar er staat geen PM bij..tweakje-2018 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:47:
[...]
Het is toch 1:00 CET, dat zou 's nachts om 1 uur moeten zijn, anders is het 13.00 CET of 1:00 PM?
Thanks
[EDIT]
Hier staat het duidelijker, actie is dus inderdaad al vanacht ingegaan om 1 uur onze tijd:
:strip_exif()/f/image/jSzX3zFoYivuTVXAGQE8ni5t.png?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 14-02-2025 11:53 ]
Ook uit de voorwaarden van de Bybit valentijn actie:
edit: sorry, was al gemeld.This event is only available for 24 hours and is limited to the first 5,000 transactions of the day.
[ Voor 7% gewijzigd door U123456 op 14-02-2025 20:57 ]
Weer nieuwe actie bij Bybit. euro handel bonanaza.
Je kan met handelen muntjes winnen. Maar ook als je je aanmeldt en 100 euro stort kan je keer aan het rad draaien. 10 J gewonnen. Kleine 2 euro maar weer gratis geld…
Handelen ga ik niet doen want je moet 10.000 euro handelen voor 2 kansen… als de prijzen maar paar euro zijn staat het niet in verhouding tot de kosten
Je kan met handelen muntjes winnen. Maar ook als je je aanmeldt en 100 euro stort kan je keer aan het rad draaien. 10 J gewonnen. Kleine 2 euro maar weer gratis geld…
Handelen ga ik niet doen want je moet 10.000 euro handelen voor 2 kansen… als de prijzen maar paar euro zijn staat het niet in verhouding tot de kosten
Heb je een linkje? Want ik zie 'm niet zo snelFlexion1 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 07:22:
Weer nieuwe actie bij Bybit. euro handel bonanaza.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Zet announcementas (latest activities) in je menu. Weet alleen niet of die bonanza er ook in staatSandrioni schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 07:49:
[...]
Heb je een linkje? Want ik zie 'm niet zo snel
:strip_exif()/f/image/sb6Iv0O869UOT1o53f0FFgK0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 15-02-2025 08:37 ]
Ik kan hem alleen vanuit de app openen dus krijg geen link. Hij staat bij mij onder de rewards hub. En dan lopende evenementen.Sandrioni schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 07:49:
[...]
Heb je een linkje? Want ik zie 'm niet zo snel
/f/image/EgGCIor1k3Wj9dc7Z92zuGkP.png?f=fotoalbum_large)
Als ik het verkeerd heb dan ga ik het vast horen maar het lijkt me toch dat alle acties m.b.t. handelen behoorlijk nutteloos zijn.
Dit soort acties hebben waarschijnlijk alleen nut als je sowieso al aan het handelen was op Bybit. De kans dat je er anders meer geld uit haalt dan wat je betaald aan fees lijkt me zeer minimaal.
Ik sla dit soort acties dus ook over..
Dit soort acties hebben waarschijnlijk alleen nut als je sowieso al aan het handelen was op Bybit. De kans dat je er anders meer geld uit haalt dan wat je betaald aan fees lijkt me zeer minimaal.
Ik sla dit soort acties dus ook over..
[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 15-02-2025 11:04 ]
Uiteraard neem ik andere acties wel mee voor zover het uitkomt / het waard isenermax schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 11:35:
@Nopheros 100 euro storten gaf mij $1.50. Geen idee wanneer ze uitbetalen.
[Afbeelding]
Vandaar ook specifiek m'n reactie op acties m.b.t. handelen en fees betalen. Maar moet je straks dan niet eerst 10 euro aan deze shitcoin kopen omdat het anders onder het limiet zit om te traden?
Zo heb ik onlangs een klein beetje Doge gekregen maar om dat om te zetten naar USDT/USDC moet ik eerst meer Doge kopen.. op die manier heb ik er weinig aan helaas.
[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 15-02-2025 11:39 ]
Je kan het altijd converteren naar MNT. Als je dat paar keer doet kan je die verkopen. Maar is natuurlijk allemaal kleingeld dan.Nopheros schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 11:37:
[...]
Uiteraard neem ik andere acties wel mee voor zover het uitkomt / het waard is![]()
Vandaar ook specifiek m'n reactie op acties m.b.t. handelen en fees betalen. Maar moet je straks dan niet eerst 10 euro aan deze shitcoin kopen omdat het anders onder het limiet zit om te traden?
Zo heb ik onlangs een klein beetje Doge gekregen maar om dat om te zetten naar USDT/USDC moet ik eerst meer Doge kopen.. op die manier heb ik er weinig aan helaas.
De laatste actie met nieuwjaar was zeker de moeite waard en toch in totaal iets van 250 euro aan munten gewonnen
kreeg je die direct? ik kreeg wel een airdrop als reward maar welke het is nog niet gezien, stond een ? bijenermax schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 11:35:
@Nopheros 100 euro storten gaf mij $1.50. Geen idee wanneer ze uitbetalen.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Dank voor de tip, zat het mezelf vandeweek ook al af te vragen met 0,5 DOGE waar ik verder niks mee konenermax schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 13:59:
@Nopheros Dust naar nmt zit verstopt in trading.
[Afbeelding]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wat is de beste betaalkaart van dit moment eigenlijk?
Is er een kaart op het moment dat direct vanuit bitcoin/usdt betalingen maakt?
[ Voor 43% gewijzigd door 10mil.btc op 19-02-2025 15:48 ]
Even de laatste x paginas van dit topic doornemen, zijn een paar opties.10mil.btc schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 15:47:
Wat is de beste betaalkaart van dit moment eigenlijk?
Een kaart die direct crypto gebruikt bestaat niet maar een enkele kaart laat het wel toe om automatisch je crypto om te laten zetten naar euros bij een betaling, zie je verder niets van.
Gebruik de functie zelf niet maar bybit kan dit wel denk ik.
https://x.com/WatcherGuru/status/1892963970056696098
Voor degene die het crypto slowchat niet volgen. Voor 1.5 miljard ETH gestolen van Bybit.
Voor degene die het crypto slowchat niet volgen. Voor 1.5 miljard ETH gestolen van Bybit.
Vooralsnog lukt gewoon nog om withdraws uit te voeren.
[ Voor 71% gewijzigd door Flexion1 op 21-02-2025 18:43 ]
Voor 1,5 miljard dollar aan crypto gestolen bij hack van populaire beurs Bybit - https://nos.nl/l/2556827
Kaart werkt ook nog prima.
Ze hebben FIAT withdrawals uitgezet en best veel blockchains voor withdrawals, ik heb voor de zekerheid wat eraf gehaald. Klein flufje laten staan voor de bybit kaart. Deze week gaat renegade live qua kaart (zeggen ze) dan ga ik die gebruiken, deze actie moest ik toch doen wat dat betreft. 😀knakworst schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 04:31:
Voor 1,5 miljard dollar aan crypto gestolen bij hack van populaire beurs Bybit - https://nos.nl/l/2556827
[ Voor 17% gewijzigd door zenith op 22-02-2025 06:20 ]
Ik denk dat de lucratieve acties voorlopig wel klaar zijn bij Bybit :-)… zullen toch de reserves moeten aanvullen
Of juist niet als ze klanten binnen willen houden…
We gaan het meemaken komende tijd maar ik hou er iig voorlopig geen bedragen op behalve voor de kaartbetalingen. Maar die kan ik kort voor betalingen erop storten met iDeal.
We gaan het meemaken komende tijd maar ik hou er iig voorlopig geen bedragen op behalve voor de kaartbetalingen. Maar die kan ik kort voor betalingen erop storten met iDeal.
Vandaag nog bij de AH nog wat geld uitgegeven, laatste dag van de actie voor de 5% extra.
Als je nog niet aan de max zit zou je nog een fysieke cadeaukaart bij de ah kunnen kopen. Krijg je ook gewoon de cashback overTheswitch schreef op zondag 23 februari 2025 @ 15:13:
Vandaag nog bij de AH nog wat geld uitgegeven, laatste dag van de actie voor de 5% extra.
Iemand een idee waar je in de Bybit app kan zien of je al aan de max zit van die actie?
[ Voor 4% gewijzigd door paul-s83 op 23-02-2025 17:31 ]
Ja klopt dat had gedaan!Flexion1 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:08:
[...]
Als je nog niet aan de max zit zou je nog een fysieke cadeaukaart bij de ah kunnen kopen. Krijg je ook gewoon de cashback over
Dit is altijd wazig, als in niet aanwezig. Als je het wel vind hoor ik het graag.paul-s83 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:30:
Iemand een idee waar je in de Bybit app kan zien of je al aan de max zit van die actie?
De Sonic chain komt met zijn eigen kaart: https://www.soniclabs.com/card
Volgens mij nog niet echt eerder gezien, een L1 chain met zijn eigen kaart, behalve bij Gnosis natuurlijk, maar dat was geloof ik opgezet als betaalchain.
Volgens mij nog niet echt eerder gezien, een L1 chain met zijn eigen kaart, behalve bij Gnosis natuurlijk, maar dat was geloof ik opgezet als betaalchain.
De reserves lijken weer aangevuld (met geleend geld?)Flexion1 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 07:12:
Ik denk dat de lucratieve acties voorlopig wel klaar zijn bij Bybit :-)… zullen toch de reserves moeten aanvullen
www.cnbc.com/amp/2025/02/...1point5-billion-hack.htmlA proof of reserves audit conducted by cybersecurity firm Hacken confirmed that Bybit had successfully restored its reserves, verifying that all major assets — including bitcoin , ether , solana, tether and USDC — exceeded a 100% collateralization ratio. Recovering the stolen assets remains a challenge.
In een live sessie op X gaf de CEO aan dat de hack geen gevolgen zou hebben op de korte termijn en day to day operatie. Wel heeft het impact op de lange termijn en zullen bepaalde overnames later of niet gedaan worden.Flexion1 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 07:12:
Ze proberen al geld binnen te halen door je te laten handelen met usdc. Nieuwe actie waar je ook weer aan trekkingen kan meedoen waar je usdc mee kan winnen.CHRlS schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:24:
[...]
In een live sessie op X gaf de CEO aan dat de hack geen gevolgen zou hebben op de korte termijn en day to day operatie. Wel heeft het impact op de lange termijn en zullen bepaalde overnames later of niet gedaan worden.
Tevens extra hoge rente van 12% per jaar als je het 10 dagen vastzet. Alles om liquiditeit binnen te halen op korte termijn
Bybit is nu 2+2%. Werkt al bij mij. Geen idee wat max bedrag is.
https://www.bybit.nl/nl-NL/cards/second-anniversary
Max bedrag blijft gelijk. Voor de meeste users (VIP 0) is dat 500 EUR.enermax schreef op zondag 9 maart 2025 @ 07:43:
Bybit is nu 2+2%. Werkt al bij mij. Geen idee wat max bedrag is.
Het hoogste level haalt nu 6+6=12%.You need to register for the campaign to get the extra 2% cashback
The 12% cashback is the 2% extra cashback based on your current cashback entitlements with the same cashback cap, determined by your VIP level.
Tja heb al 500 euro besteed dus das dan pech voor mij
Hier ook de volledige cashback ruimte al geconsumeerd.glatuin schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:15:
Tja heb al 500 euro besteed dus das dan pech voor mij
Maar de actie loopt nog 36 dagen, dus volgende maand ook nog een mogelijkheden.
Hmm ik kan wat gbit doen met Curve. Dat levert meer op.CHRlS schreef op zondag 9 maart 2025 @ 13:51:
[...]
Hier ook de volledige cashback ruimte al geconsumeerd.
Maar de actie loopt nog 36 dagen, dus volgende maand ook nog een mogelijkheden.
Volgens mij blijft het maximale bedrag aan cashback gelijk, dus $10 voor VIP 0. Alleen ben je er nu sneller.U123456 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:21:
[...]
Max bedrag blijft gelijk. Voor de meeste users (VIP 0) is dat 500 EUR.
De maximale cashback is nu dus niet $20, tenminste zo lijkt het.
Begrijp ik goed dat je rente betaald op een reservering? Ik denk hier in mijn geval dan vooral aan 'onderpand' zoals hotels dat vaak willen zien - die laten zo'n reservering vaak weken lang doorlopen. Of is dat toch iets anders dan een aankoop reservering zoals Amazon die doet?Trasos schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 13:19:
Had nu een aankoop bij Amazon gedaan via Nexo.
Amazon is altijd vrij traag in het settelen, maar zolang dat niet gebeurt kan ik de lening niet afbetalen en loopt de rente op.
Je betaald geen rente over een reservering van het bedrag zolang het niet definitief is. Het bedrag blijft gewoon open staan.NielsFL schreef op zondag 16 maart 2025 @ 01:10:
[...]
Begrijp ik goed dat je rente betaald op een reservering? Ik denk hier in mijn geval dan vooral aan 'onderpand' zoals hotels dat vaak willen zien - die laten zo'n reservering vaak weken lang doorlopen. Of is dat toch iets anders dan een aankoop reservering zoals Amazon die doet?
Het fluctueert alleen een beetje met de dollarkoers mee. Zodra je betaald met de kaart wordt het bedrag gereserveerd in dollars. Op het moment dat je kan aflossen kan het bedrag afwijken afhankelijk van de wisselkoers op dat moment.
Uitzondering is als je al reguliere leningen hebt lopen bij Nexo. Dan kan het dat je wel rente moet betalen. Heb hier geen ervaring mee verder maar eea op reddit hierover voorbij zien komen.
Ik weet niet meer de precieze situatie. Zoals hierboven ook al staat denk ik nu dat het verschil een koersverschil was, en niet meteen al daadwerkelijke rente. Ik kon alleen het verschil zien in wat het product kostte, en wat ik diende terug te betalen. Dat verschil noemde ik onterecht dus rente.NielsFL schreef op zondag 16 maart 2025 @ 01:10:
[...]
Begrijp ik goed dat je rente betaald op een reservering? Ik denk hier in mijn geval dan vooral aan 'onderpand' zoals hotels dat vaak willen zien - die laten zo'n reservering vaak weken lang doorlopen. Of is dat toch iets anders dan een aankoop reservering zoals Amazon die doet?
Dank. Ik heb de virtuele kaart inmiddels werkend. De fysieke kaart lijkt echter tijdelijk niet beschikbaar.
Please note that ordering physical Nexo Cards is temporarily paused as of January 17, 2025. We are actively working on resuming this service.
Nu dat Crypto.com besloten heeft om 70 miljard extra muntjes aan te maken ondanks groot protest van de huidige holders is het tijd om die shitzooi te gaan verlaten. Ik ben met name gecharmeerd van de crypto-cashback om zo toch maandelijks enkele tientjes mee te kunnen terugverdienen. Is bybit de beste optie op dit moment qua creditcard?
Nee vind Nexo zelf beter. Bybit is max 10 dollar per maand wat je aan cashback kan krijgen. Nexo 200. Daarnaast een mooie rente over je euro als je daar meer dan 5k hebt staan.Blik1984 schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:09:
Nu dat Crypto.com besloten heeft om 70 miljard extra muntjes aan te maken ondanks groot protest van de huidige holders is het tijd om die shitzooi te gaan verlaten. Ik ben met name gecharmeerd van de crypto-cashback om zo toch maandelijks enkele tientjes mee te kunnen terugverdienen. Is bybit de beste optie op dit moment qua creditcard?
voor cashback heb je ook 5k nodig
Dan moet je nog een deel in nexo houden
Min 10% nexo voor platinum met 2% cashback en 200$/maand
Dan moet je nog een deel in nexo houden
Min 10% nexo voor platinum met 2% cashback en 200$/maand
Je autocashback kan je nu alleen in usdt krijgen en je kan nu ook weer kiezen om dit in btc te krijgen. Niet heel spannend dus. Want je kan met die usdt ook gewoon btc kopen.JacktheRipper schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:35:
[Afbeelding]
Er is een nieuwe cashback actie, uitbetaald in BTC. Ik begrijp er echter weinig van
Het is dus niet echt iets extra’s. Paar maanden geleden kon je ook btc kiezen en ook sol volgens mij.
Maar er staat, cashback bij elke uitgave. Wordt niet gerept over de normale 10 usd p/m limiet?Flexion1 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 10:59:
[...]
Je autocashback kan je nu alleen in usdt krijgen en je kan nu ook weer kiezen om dit in btc te krijgen. Niet heel spannend dus. Want je kan met die usdt ook gewoon btc kopen.
Het is dus niet echt iets extra’s. Paar maanden geleden kon je ook btc kiezen en ook sol volgens mij.
Edit, ja, toch wel, limiet blijft hetzelfde volgens voorwaarden.
[ Voor 6% gewijzigd door Bjorker op 24-03-2025 12:32 ]
Nope
Heeft iemand nog suggesties om de Bybit 2nd year anniversary kaart "vol" te krijgen voor de categorieën
- Digital goods
- Home
- Transport
Die laatste zal wel lukken met een keer tanken? (heb elektrische auto, dus ik kom daar nooit 😅)
De site stelt:
Transport: 4011, 4111, 4112, 4119, 4121, 4131, 4214, 4215, 4225, 4411, 4457, 4468, 4511, 4582, 4722, 4784, 4789
Digital Goods & Subscriptions: 5815, 5816, 5817, 5818
Home: 5200, 5211, 5231, 5251, 5261, 5271, 5712, 5713, 5714, 5718, 5719, 5722, 5732, 5733, 5734, 5735, 7210, 7211, 7216, 7217
- Digital goods
- Home
- Transport
Die laatste zal wel lukken met een keer tanken? (heb elektrische auto, dus ik kom daar nooit 😅)
De site stelt:
Transport: 4011, 4111, 4112, 4119, 4121, 4131, 4214, 4215, 4225, 4411, 4457, 4468, 4511, 4582, 4722, 4784, 4789
Digital Goods & Subscriptions: 5815, 5816, 5817, 5818
Home: 5200, 5211, 5231, 5251, 5261, 5271, 5712, 5713, 5714, 5718, 5719, 5722, 5732, 5733, 5734, 5735, 7210, 7211, 7216, 7217
[ Voor 7% gewijzigd door Sandrioni op 24-03-2025 18:48 ]
[quote]Sandrioni schreef op maandag 24 maart 2025 @ 18:47:
Heeft iemand nog suggesties om de Bybit 2nd year anniversary kaart "vol" te krijgen voor de categorieën
- Digital goods
- Home
- Transport
Voor transport heb ik idd tankbeurt gedaan. Voor digital goods heb ik Apple tegoed gekocht.
Home geen idee. Misschien de bouwmarkt?
- Digital goods
- Home
- Transport
Voor transport heb ik idd tankbeurt gedaan. Voor digital goods heb ik Apple tegoed gekocht.
De cryptokaart tokens CRO en PLU laten flinke groene cijfers zien, beide double digits. Zijn de kaarten terug van weg geweest?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Voor Digital Goods is het inmiddels gelukt via kopen van wat Playstation tegoed.Flexion1 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 10:50:
[quote]Sandrioni schreef op maandag 24 maart 2025 @ 18:47:
- Digital goods
- Home
- Transport
Home: daar zou ik bijvoorbeeld de IKEA voor kunnen gebruiken
Transport: waar wij tanken (BP) gebruikt niet 1 van de MCC codes die er staan. Welk tankstation heeft 'Transport' bij jou getriggerd? Shell wellicht?
CRO schiet omhoog vanwege Trump, en PLU weet ik eigenlijk niet. Vorige week had ie op 1 dag een keer +150% of zo, maar daarna meteen weer ingeleverd.NeoflexNL schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:24:
De cryptokaart tokens CRO en PLU laten flinke groene cijfers zien, beide double digits. Zijn de kaarten terug van weg geweest?
Gebrek aan voldoende liquide markt dus waarschijnlijk, wat me overigens niet verbaast.Sandrioni schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:31:
[...]
CRO schiet omhoog vanwege Trump, en PLU weet ik eigenlijk niet. Vorige week had ie op 1 dag een keer +150% of zo, maar daarna meteen weer ingeleverd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Transport is hier gelukt met het OV.Sandrioni schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 13:31:
[...]
Voor Digital Goods is het inmiddels gelukt via kopen van wat Playstation tegoed.
Home: daar zou ik bijvoorbeeld de IKEA voor kunnen gebruiken
Transport: waar wij tanken (BP) gebruikt niet 1 van de MCC codes die er staan. Welk tankstation heeft 'Transport' bij jou getriggerd? Shell wellicht?
Ik heb hier op 20 maart getankt via curve ->bybit. Op curve is de transactie na een dag verwerkt, maar bybit blijft 200 euro vasthouden als authorization. Niet eerder zo lang gezien na 15 dagen.
Lekker dan, wilde net wat openstaande transacties middels de Curve GBIT functie omzetten naar mijn Bybit card, wordt ineens na maandenlang gebruik mijn kaart geblokkeerd...
Dear Trader,
Greetings from Bybit Support.
A transaction on your Bybit card has triggered a security risk and requires you to submit relevant materials.
Please go to the corresponding page to submit your information: Click submit
Your kind understanding and cooperation is appreciated.
Regards,
The Bybit Team
Moet nu weer door heel de KYC molen heen
Dear Trader,
A transaction on your Bybit card has triggered a security risk and requires you to submit relevant materials.
Regards,
The Bybit Team

is zo gebeurd, zelfs met fake documentenpaul-s83 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 22:56:
Lekker dan, wilde net wat openstaande transacties middels de Curve GBIT functie omzetten naar mijn Bybit card, wordt ineens na maandenlang gebruik mijn kaart geblokkeerd...
Dear Trader,
Regards,
The Bybit Team
Voor iedereen die nog punten aan het sparen is met de Bybit Card, binnenkort weer nieuwe items beschikbaar!
Card Rewards Market
New discounted items dropping 30th Apr 08:00 UTC
Card Rewards Market
New discounted items dropping 30th Apr 08:00 UTC
Bybit heeft weer een nieuwe actie. Als je 1000 euro stort krijg je 50 usdt AirDrop.
Daarnaast bij grotere bedragen nog meer airdrops en bij handelen ook.
Staat in de rewardshub. Ik moet de voorwaarden nog goed doorlezen.
Ik moet 100k storten voor $200, wellicht verschilt het aanbod per gebruiker.Flexion1 schreef op maandag 28 april 2025 @ 16:11:
Bybit heeft weer een nieuwe actie. Als je 1000 euro stort krijg je 50 usdt AirDrop.
Die staat er bij mij ook tussen. Diverse beloningen per storting.exelletor schreef op maandag 28 april 2025 @ 17:55:
[...]
Ik moet 100k storten voor $200, wellicht verschilt het aanbod per gebruiker.
/f/image/24WkVugRCpD5lKFZ6s5youQA.png?f=fotoalbum_large)
Die 1000 piek haal ik makkelijk als ik via de route Curve & GBIT wat oudere transacties omzet naar mijn Bybit kaart. Of geld die 1000 piek alleen mee als handelsvolume?Flexion1 schreef op maandag 28 april 2025 @ 16:11:
Het gaat volgens mij om nieuwe stortingen. Dus niet de betalingen zelf die je doet. Ik heb er 1000 euro op gestort en de de bonus toegekend gekregen. Deze 1000 euro geef ik in mei uit met de kaart waardoor ik over de eerste 500 euro 2% cashback krijg. Zit je toch op 7% netto in een maand.paul-s83 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 02:56:
[...]
Die 1000 piek haal ik makkelijk als ik via de route Curve & GBIT wat oudere transacties omzet naar mijn Bybit kaart. Of geld die 1000 piek alleen mee als handelsvolume?
Ik heb geprobeerd een link te vinden maar dat lukt niet. Het staat ook op het startscherm onder campains.maxvdh schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:37:
Als ik de Rewards hub open zie ik niets van dit. Enig idee hoe je dit tevoorschijn tovert?
:strip_exif()/f/image/ggnaVvDv7wKtGgvDZgtGKrjN.jpg?f=fotoalbum_large)
Super! Daar heb ik hem net ook gevonden.Flexion1 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:44:
[...]
Ik heb geprobeerd een link te vinden maar dat lukt niet. Het staat ook op het startscherm onder campains. [Afbeelding]
Vreemd dat ze trouwens nog steeds USDT weggeven aan EU gebruikers.
Als Belg zijnde zie ik ook niets.maxvdh schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 08:37:
Als ik de Rewards hub open zie ik niets van dit. Enig idee hoe je dit tevoorschijn tovert?
Dat kan kloppen. Uit de voorwaarden:
Only users in the Netherlands are eligible for this event.
Hierbij de link van de actie
https://www.bybit.nl/en-N...gn/Deposit_Trade_Marathon
[ Voor 16% gewijzigd door Flexion1 op 29-04-2025 12:44 ]
Geldt het alleen voor fiat deposits, of gaat het om de waarde van de deposit in euro/dollars?
Pin me er niet op vast, want ik vind de acties van Bybit altijd zo lekker dubbelzinnig en onduidelijk, maar volgens mij gaat het om de waarde van de deposit in euro's/dollars.Sandrioni schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 22:14:
Geldt het alleen voor fiat deposits, of gaat het om de waarde van de deposit in euro/dollars?
1000 euro op Bybit card gestort en heb een vinkje bij 50 usdt. Dus je hoeft het niet te doen om te handelen.
Hier ook. Nu nog even wachten op de 50 usdtScary Gil schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:26:
1000 euro op Bybit card gestort en heb een vinkje bij 50 usdt. Dus je hoeft het niet te doen om te handelen.
In 1 storting en dat ging verder goed? Ik lees dat zoiets soms een account check kan triggeren en je weer vanalles moet aanleveren.Scary Gil schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:26:
Nope
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.