Is hier meerdere malen gepost en bybit heeft het zelf ook gemeld op verschillende manieren.Domino schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 06:43:
[...]
Ohh? Die heb ik gemist, waar heb je dat vandaan?
Ik heb iig nog cashback ontvangen in januari. Het is alleen een beetje schraal tov de 10% tot 6k 😂
Ik zie het ook op de Nexo site staan. https://nexo.com/growth-planNopheros schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 16:32:
Zojuist een leuk mailtje van Nexo ontvangen met info over 2025, blijkbaar krijgt debit mode vanaf dit jaar ook cashback.
Maakt het toch weer iets overzichtelijker.
Echter staat er geen tijdlijn bij, staat er wel iets in het mailtje?
Ik ben op zoek naar nog een kaart voor mijn verzameling
Heb nu:
500eu a 2* bybit,
700eu a 3% Plutus (voordeel van de twijfel en bij gebrek aan beter)
... mogelijk 1250eu a 2% crypto dot com? Voel weinig voor de lockup
... mogelijk xxxx a 2% Nexo? De credit mode lijkt me wat omslagtig
Mis ik nog een makkelijke kaart? (hoeft geen crypto te zijn, 1-2% fiat is ook prima)
[ Voor 5% gewijzigd door ElPensador op 23-01-2025 11:51 ]
Trade Republic geeft 1% op de kaart (fiat geen crypto). Wel kun je in crypto investeren. Dus op zich is dit off topic maar moet denk ik wel even benoemd worden.ElPensador schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:35:
[...]
Ik zie het ook op de Nexo site staan. https://nexo.com/growth-plan
Heb nu:
500 bybit,
700 Plutus (voordeel van de twijfel en bij gebrek aan beter)
... mogelijk crypto dot com? Voel weinig voor de lockup
... mogelijk Nexo? De credit mode lijkt me wat omslagtig
Mis ik nog een makkelijke kaart? (hoeft geen crypto te zijn, 1-2% fiat is ook prima)
Ik denk dat je mijn berichten over Nexo inmiddels wel allemaal gelezen hebt maar dat valt reuze mee.ElPensador schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:35:
[...]
Heb nu:
500eu a 2* bybit,
Zoals ik ergens al aangaf zet ik aan het begin van de maand euro's op nexo. Vervolgens ga ik 3x per week even 30 sec naar de app om de openstaande verzamelde leningen te betalen.
Rente die ik er over betaal is vrijwel 0.
Niets lastig of moeilijks aan. Geloof me, je bent 10x zoveel tijd kwijt aan Plutus om al hun veranderingen bij te houden dan aan Nexo. Enige nadeel is misschien dat je wanneer je nog geen Nexo gebruikt je er wat Bitcoin/USDC/USDT of andere crypto neer moet zetten als onderpand. Echter krijg je over het deel wat je niet direct gebruikt als onderpand ook weer extra rente, hierdoor wordt het nadeel eerder een voordeel..
Om je vraag te beantwoorden, nee in de mail staat ook geen specfieke datum.
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 23-01-2025 12:11 ]
Naga geeft 3% cashback tot €2000, maar dat kost dan wel €12,50 per maand.ElPensador schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:35:
[...]
Heb nu:
500eu a 2* bybit,
Verder eens met @Nopheros hierboven zegt. Nexo leek mij in eerste instantie ook gedoe, maar in de praktijk stelt het eigenlijk niets voor.
[ Voor 9% gewijzigd door Trasos op 23-01-2025 13:22 ]
Hier hetzelfde, mijn kaart is 3 weken geleden geblokkeerd zonder verdere info. Tickets inschieten levert ook hier niks op. Chatbot op de app begrijpt geen snars van mijn invoer. Behoorlijk kansloos dit..deuceboss schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:49:
[...]
Gevonden, ja, maar deze link werkte beter: ook op het werk.
"Bybit CardStatus: Ongoing
Your case is currently under investigation. Please expect a response within 7 days."
maar dat duurt dus al 16 dagen
Mochten mensen nog tips hebben zijn die zeer welkom
[ Voor 4% gewijzigd door NeoflexNL op 23-01-2025 13:11 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hier tot nog toe blij met Gnosis. 3% bij een inleg van €240 zonder abonnementskosten (wel dankzij een 2x refbonus, anders is het 2%)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Krijg toevallig net een mail van Nexo dat per vandaag (bestaande gebruikers per 22 feb) je minimaal een portfolio van $5.000 moet hebben, om überhaupt mee te kunnen doen aan het loyalty programma.Trasos schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 13:04:
[...]
Naga geeft 3% cashback tot €2000, maar dat kost dan wel €12,50 per maand.
Verder eens met @Nopheros hierboven zegt. Nexo leek mij in eerste instantie ook gedoe, maar in de praktijk stelt het eigenlijk niets voor.
https://support.nexo.com/...l-i-get-with-my-nexo-card
Dus Nexo kan ik binnenkort ook afschrijven als cashbackkaart…
[ Voor 4% gewijzigd door Trasos op 23-01-2025 15:23 ]
Hm die had ik niet aan zien komen.Trasos schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 15:21:
[...]
Krijg toevallig net een mail van Nexo dat per vandaag (bestaande gebruikers per 22 feb) je minimaal een portfolio van $5.000 moet hebben, om überhaupt mee te kunnen doen aan het loyalty programma.
https://support.nexo.com/...l-i-get-with-my-nexo-card
Dus Nexo kan ik binnenkort ook afschrijven als cashbackkaart…
Maakt voor mij verder geen verschil, heb daar sowieso wat staan om rente te trekken. Maar ik zal er verder dan niet meer over communiceren aangezien weinig mensen er wat mee zullen doen.
Heb er ook wel ruim 5k op stan. Kan het wel begrijpen, ze zullen wel geen winst maken op al die kruimels.
Die 5.000 euro mag elke cryptocurrency zijn, ook stables. Dus 500 euro aan Nexo.
Koers reageert er wel goed op, staat mooi in de plus. Sowieso ben ik bullish op Nexo, ik verwacht een re-launch in VS.
Die 5.000 euro mag elke cryptocurrency zijn, ook stables. Dus 500 euro aan Nexo.
Koers reageert er wel goed op, staat mooi in de plus. Sowieso ben ik bullish op Nexo, ik verwacht een re-launch in VS.
Ik heb er ook genoeg op staan, dus die nexo kaart ga ik gewoon gebruiken.
Destijds wel naar gekeken maar snel afgehaakt omdat het (te) moeilijk leek om te gebruiken, moeilijker dan plutus iig. Nu heb ik een andere optie nodig, plutus is al een paar maanden exit bij mij.
Destijds wel naar gekeken maar snel afgehaakt omdat het (te) moeilijk leek om te gebruiken, moeilijker dan plutus iig. Nu heb ik een andere optie nodig, plutus is al een paar maanden exit bij mij.
Bedoel je dat die 500 10% is, of is 500 Nexo alleen voldoende? Ik hoop het, maar ben bang van niet.knakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 06:56:
Die 5.000 euro mag elke cryptocurrency zijn, ook stables. Dus 500 euro aan NEXO.
Vind €5000 laten staan op NEXO iets te veel van het goede.
Jammer, begon er net aan te wennen. Moet ik weer wat anders zoeken.
Om optimaal te profteren wil je platinum zijn. Dus 10% in Nexo. Hoe meer stables en andere crypto je erop gooit, hoe meer Nexo je dus ook nodig hebt.WishmasterNL schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:00:
[...]
Bedoel je dat die 500 10% is, of is 500 Nexo alleen voldoende? Ik hoop het, maar ben bang van niet.
Vind €5000 laten staan op NEXO iets te veel van het goede.
Jammer, begon er net aan te wennen. Moet ik weer wat anders zoeken.
Dus: 5000 aan crypto, 500 euro aan Nexo, Zit je goed. Die Nexo waarde telt ook mee, dus het kan nog iets scherper, maar je hebt ook een buffer nodig. Iets meer Nexo is daarom ook handig. Van de andere kant, als je interest in Nexo laat uitbetalen, bouw je die vanzelf op.
Het hoeft niet eens $5.000 aan crypto te zijn, fiat is ook prima. Zo lees ik het althans.knakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:11:
[...]
Om optimaal te profteren wil je platinum zijn. Dus 10% in Nexo. Hoe meer stables en andere crypto je erop gooit, hoe meer Nexo je dus ook nodig hebt.
Dus: 5000 aan crypto, 500 euro aan Nexo, Zit je goed. Die Nexo waarde telt ook mee, dus het kan nog iets scherper, maar je hebt ook een buffer nodig. Iets meer Nexo is daarom ook handig. Van de andere kant, als je interest in Nexo laat uitbetalen, bouw je die vanzelf op.
The Portfolio Balance includes assets held in the Savings Wallet, the Credit Line Wallet, the Futures Wallet, pending Target Price Swap orders and Dual Investment subscriptions.
Om Nexo te vergelijken met Plutus is kansloos. Plutus is een scam waar je weg moet blijven. Nexo is een compleet platform waar je kan (leverage) traden, interest verdienen, crypto versturen en ontvangen. Een treshold van 5k maakt ze nog geen scam. Dat is pas als er uitbetalingen 'gepauzeerd' worden a la FTX en Celsius. Hopelijk nooit dus.Bananeman schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:12:
Kansloze streek, stinkt naar Plutus.
Dat komt omdat gestorte euro's, EURX zijn = crypto.Trasos schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:23:
[...]
Het hoeft niet eens $5.000 aan crypto te zijn, fiat is ook prima. Zo lees ik het althans.
[...]
Op papier klinkt het inderdaad als veel werk en ingewikkeld maar zoals hierboven al aangegeven is dat niet zo.Domino schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 08:31:
Ik heb er ook genoeg op staan, dus die nexo kaart ga ik gewoon gebruiken.
Eens. Plutus valt compleet in een andere categorie. Nexo levert dezelfde services sinds 2018 dus blijkbaar een vrij stabiel platform.knakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:37:
[...]
Om Nexo te vergelijken met Plutus is kansloos. Plutus is een scam waar je weg moet blijven. Nexo is een compleet platform waar je kan (leverage) traden, interest verdienen, crypto versturen en ontvangen. Een treshold van 5k maakt ze nog geen scam. Dat is pas als er uitbetalingen 'gepauzeerd' worden a la FTX en Celsius. Hopelijk nooit dus.
[ Voor 37% gewijzigd door Nopheros op 24-01-2025 11:10 ]
Ik doe voor de rest weinig tot niets met crypto, dus $5.000 is voor mij een brug te ver denk ik.
Ik ga denk ik maar eens kijken naar de kaarten van CDC/crypto.com en Naga.
Je hebt vast wat spaargeld op een bankrekening staan voor wat rente?Trasos schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 11:39:
Ik doe voor de rest weinig tot niets met crypto, dus $5.000 is voor mij een brug te ver denk ik.
Ik heb een jaar geleden 2k euro's naar Nexo overgemaakt en omgezet naar USDC voor 14% rente.
Met 2k krijg ik dus ongeveer net zoveel rente als voor 20k bij de ABN Amro.
Iets met crypto doen is dus niet perse vereist. (Alhoewel ik in mijn geval dus wel 200 euro (10%) moest omzetten naar Nexo en uitbetalen in Nexo moest instellen om daadwerkelijk 14% te krijgen).
USDC is een stablecoin van Coinbase trouwens, Coinbase staat op de beurs in de USA en staat dus ook onder financieel toezicht. USDC is naar mijn mening dan ook veilig in gebruik.
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 24-01-2025 12:13 ]
Maak je gebruik van de kaart van TR? Werkt deze met Curve?glatuin schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:53:
[...]
Trade Republic geeft 1% op de kaart (fiat geen crypto). Wel kun je in crypto investeren. Dus op zich is dit off topic maar moet denk ik wel even benoemd worden.
Ik heb er zelf wel mijn spaargeld staan a 3% momenteel.
De 1% saveback in aandelen tot 1500 vind ik wel interessant, alleen jammer dat je ernaast zelf ook 50 euro per maand moet beleggen hiervoor.
Nee, volgens mij werkt TR niet via curve. Althans, betalingen wel, geen cashback. Naga evenmin.ElPensador schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 12:14:
[...]
Maak je gebruik van de kaart van TR? Werkt deze met Curve?
De 1% saveback in aandelen tot 1500 vind ik wel interessant, alleen jammer dat je ernaast zelf ook 50 euro per maand moet beleggen hiervoor.
TR werkt met curve perfect krijg gewoon 1% tot 1500 euroElPensador schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 12:14:
[...]
Maak je gebruik van de kaart van TR? Werkt deze met Curve?
[ Voor 3% gewijzigd door alki op 24-01-2025 13:19 ]
Ik heb ook nog een wederhelft waar ik rekening mee moet houden, die is wat huiverig voor dit soort zaken.Nopheros schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 12:07:
[...]
Je hebt vast wat spaargeld op een bankrekening staan voor wat rente?
Ik heb een jaar geleden 2k euro's naar Nexo overgemaakt en omgezet naar USDC voor 14% rente.
Met 2k krijg ik dus ongeveer net zoveel rente als voor 20k bij de ABN Amro.
Iets met crypto doen is dus niet perse vereist. (Alhoewel ik in mijn geval dus wel 200 euro (10%) moest omzetten naar Nexo en uitbetalen in Nexo moest instellen om daadwerkelijk 14% te krijgen).
USDC is een stablecoin van Coinbase trouwens, Coinbase staat op de beurs in de USA en staat dus ook onder financieel toezicht. USDC is naar mijn mening dan ook veilig in gebruik.
Maar bedoel je dat je het vast hebt gezet tegen 14% voor een jaar, of begrijp ik je verkeerd?
Ik zie nu namelijk 'slechts' 10% staan voor USDC, en 11% voor USDT.
3 maanden is het voor USDC geloof ik. Dat is ook mijn max eerlijk gezegd.Trasos schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:22:
[...]
Ik heb ook nog een wederhelft waar ik rekening mee moet houden, die is wat huiverig voor dit soort zaken.![]()
Maar bedoel je dat je het vast hebt gezet tegen 14% voor een jaar, of begrijp ik je verkeerd?
Zijn meerdere defi opties, bv beefy daar kun je staken en unstaken tegen 18% op elk moment wat je wilTrasos schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:22:
[...]
Ik heb ook nog een wederhelft waar ik rekening mee moet houden, die is wat huiverig voor dit soort zaken.![]()
Crypto is eigenlijk alleen een optie als je het toevallig al hebt. In mijn geval BTC, in jouw geval blijkbaar 'beefy'.alki schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:23:
[...]
Zijn meerdere defi opties, bv beefy daar kun je staken en unstaken tegen 18% op elk moment wat je wil
Alts aanschaffen om het 5k doel te bereiken is niet slim aangezien dat weinig meer waard zal zijn in een bear market.
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 24-01-2025 13:29 ]
beefy is een platform geen cryptoNopheros schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:25:
[...]
Crypto is eigenlijk alleen een optie als je het toevallig al hebt. In mijn geval BTC, in jouw geval blijkbaar 'beefy'.
Alts aanschaffen om het 5k doel te bereiken is niet slim aangezien dat weinig meer waard zal zijn in een bear market.
Ah het begint weer wat te dagen inderdaad. Dat was een hype in de vorige bullrun geloof ik?
Ik negeer alts en dat soort platformen al een tijdje dus vandaar...
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 24-01-2025 13:37 ]
Oh, ik heb het zelf nooit getest, omdat de knowledgebase van TR aangeeft dat je geen cashback (a.k.a. saveback) krijgt als je betaald via Curve (en PayPal)alki schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 13:18:
[...]
TR werkt met curve perfect krijg gewoon 1% tot 1500 euro
https://support.traderepu...-do-I-receive-my-Saveback
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Interesseert me niet of Nexo wel of geen compleet platform is. Het gaat mij specifiek om hun betaalkaart. Ik vind dit een naaistreek, aangezien je meer van hun coin moet inkopen om aan die 10% te voldoen.knakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:37:
[...]
Om Nexo te vergelijken met Plutus is kansloos. Plutus is een scam waar je weg moet blijven. Nexo is een compleet platform waar je kan (leverage) traden, interest verdienen, crypto versturen en ontvangen. Een treshold van 5k maakt ze nog geen scam. Dat is pas als er uitbetalingen 'gepauzeerd' worden a la FTX en Celsius. Hopelijk nooit dus.
Plutus begon ook met kleine aanpassingen tot het uiteindelijk de kansloze flutponzi werd die het nu is. Nexo zal wellicht nooit zover afzakken, maar deze eerste stap is uit het playbook van Plutus.
Als je enkel voor de betaalkaart komt ben ik blij met de veranderingen. Liever geen constante dump door mensen die meteen dumpen. Voor PLU is er geen use-case op het platform. Bij NEXO is die er wel. Ik ben blij dat ze zulke zaken invoeren om de mensen te weren die enkel willen profiteren zonder waarde toe te voegen aan het systeem.Bananeman schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:24:
[...]
Interesseert me niet of Nexo wel of geen compleet platform is. Het gaat mij specifiek om hun betaalkaart. Ik vind dit een naaistreek, aangezien je meer van hun coin moet inkopen om aan die 10% te voldoen.
Plutus begon ook met kleine aanpassingen tot het uiteindelijk de kansloze flutponzi werd die het nu is. Nexo zal wellicht nooit zover afzakken, maar deze eerste stap is uit het playbook van Plutus.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ik dump om precies te zijn helemaal niks, gebruik het platform al jaren en heb al mijn NEXO coins telkens voor 12 maanden vast staan.Coldcat schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:44:
[...]
Als je enkel voor de betaalkaart komt ben ik blij met de veranderingen. Liever geen constante dump door mensen die meteen dumpen. Voor PLU is er geen use-case op het platform. Bij NEXO is die er wel. Ik ben blij dat ze zulke zaken invoeren om de mensen te weren die enkel willen profiteren zonder waarde toe te voegen aan het systeem.
Maar nu moet ik bijkopen om de perks te houden die ik al had, en dat is uit het playbook van Plutus.
Ah ik dacht dat het over betaalkaarten ging hierBananeman schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:52:
[...]
Ik dump om precies te zijn helemaal niks, gebruik het platform al jaren en heb al mijn NEXO coins telkens voor 12 maanden vast staan.
Maar nu moet ik bijkopen om de perks te houden die ik al had, en dat is uit het playbook van Plutus.
Ik gebruik óók de betaalkaart idd.Coldcat schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 17:53:
[...]
Ah ik dacht dat het over betaalkaarten ging hier
Overigens halen anderen het argument erbij dat Nexo een "compleet platform" is terwijl de focus hier idd ligt op betaalkaarten.
https://www.bybit.nl/cards/one-million-celebration
Krijg 5% cashback (tot $ 50) wanneer je uitgaven doet in de categorie die je hebt gekozen!
En bij de algemene voorwaarden staat:
Dit evenement is beschikbaar voor alle gebruikers met een Bybit Card, met uitzondering van inwoners van de Europese Economische Ruimte (EER).
Ik heb me gewoon aangemeld. We gaan het zien.Fleske schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:52:
[...]
Dit evenement is beschikbaar voor alle gebruikers met een Bybit Card, met uitzondering van inwoners van de Europese Economische Ruimte (EER).
Ik heb me ook aangemelde hoor! Gaan het idd zien.glatuin schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:56:
[...]
Ik heb me gewoon aangemeld. We gaan het zien.
De 500 Nexo is vergelijkbaar aan de voorwaarden van cdc. Dan kun je nog kijken naar welk platform je meer vertrouwen in hebt, dan ga ik denk ik toch voor cdcknakworst schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 10:11:
[...]
Om optimaal te profteren wil je platinum zijn. Dus 10% in Nexo. Hoe meer stables en andere crypto je erop gooit, hoe meer Nexo je dus ook nodig hebt.
En van het overzicht mbt de kaart:Fleske schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:52:
[...]
Al in 148 landen op 6 continenten beschikbaar
Europa staat nog in de planning
Nederland staat nog in de planning
Dit is opgesteld door iemand met weinig hersencellen. Iets te vaak de choking challenge gedaan.
:strip_exif()/f/image/DJzjMSHlNLDhqRMBtbvPOzqm.jpg?f=fotoalbum_large)
Kanttekening. Bij CDC maximaal 25 dollar cashback per maand, bij Nexo 200. En CDC verlaagt cashback na 12 maanden naar 1,5 procent.ElPensador schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 08:58:
[...]
De 500 Nexo is vergelijkbaar aan de voorwaarden van cdc. Dan kun je nog kijken naar welk platform je meer vertrouwen in hebt, dan ga ik denk ik toch voor cdc
Niet helemaal. Nexo is geen locked stake. Die 5k kun je er elk moment afhalen, mits niet gebruikt voor collateral in credit mode uiteraard.ElPensador schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 08:58:
[...]
De 500 Nexo is vergelijkbaar aan de voorwaarden van cdc. Dan kun je nog kijken naar welk platform je meer vertrouwen in hebt, dan ga ik denk ik toch voor cdc
Bij CDC staat je stake locked met alle gevolgen van dien als het token -90% gaat. Been there got the t-shirt. Destijds was ik ook complete noob en ‘spaarde’ de cashback in cro. Gevolgen kun je raden.
Voorwaarden van Nexo zijn niet hetzelfde
Inleg voor Nexo is 5k en voor CDC 450
Vooral belangrijk voor om risico bij faillissement
Volladiteit is ongeveer gelijk, maar dan verspreid 500 vs 450 over 12 maanden
Dit kan in negatieve zin, maar ook in positieve
Bij Nexo ga je wel steeds moeten beslissen wat je doet als je Nexo coins langzaam maar zeker onder de 10% vallen. Kans lijkt me groot dat je steeds bij koopt om toch maar de cashback te ontvangen.
Mijn persoonlijke mening lijkt me dat CDC iets beter is om als nieuweling in te stappen, doordat de inzet lager is en dat je zo leert omgaan met koersschommelingen en geen panic sell mogelijk is
Ook als je enkel geïnteresseerd ben in de cashback is CDC interessanter.
Als je er meer mee vertrouwd bent en meer risico aankan (5k budget) dan is Nexo beter, doordat je meer controle hebt over dit budget en ook meer staking rewards ontvangt, maar dan moet je meer kijken naar de bijkomende platform voordelen en niet enkel naar de cashback
Bij Nexo ga je wel steeds moeten beslissen wat je doet als je Nexo coins langzaam maar zeker onder de 10% vallen. Kans lijkt me groot dat je steeds bij koopt om toch maar de cashback te ontvangen.
Mijn persoonlijke mening lijkt me dat CDC iets beter is om als nieuweling in te stappen, doordat de inzet lager is en dat je zo leert omgaan met koersschommelingen en geen panic sell mogelijk is
Als je er meer mee vertrouwd bent en meer risico aankan (5k budget) dan is Nexo beter, doordat je meer controle hebt over dit budget en ook meer staking rewards ontvangt, maar dan moet je meer kijken naar de bijkomende platform voordelen en niet enkel naar de cashback
Nexo heeft vrijwel geen risico aangezien je die 5k gewoon in Euro's kunt laten staan en vervolgens krijg je er ook nog een keer 9% rente over. Uitbetaling gaat in Nexo tokens dus je hoeft verder ook geen tokens bij te kopen zoals je suggereert.orionis1000 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:03:
Voorwaarden van Nexo zijn niet hetzelfde
Of eigenlijk zou je dan dus 4,5k in Euro(9%) of USDC (10%) en 0,5k in Nexo (4% rente) aan moeten houden zodat je onder premium valt en de beste intrest/cashback rates krijgt.
Allemaal vrij om direct te verkopen wanneer je wilt.
Nexo is een oplossing om je vermogen uit te breiden en ze bieden daarnaast toevallig ook nog een betaalkaart aan met 2% cashback.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 25-01-2025 12:31 ]
Ik zit al aantal jaar op nexo en Ik heb zeker al nexo moeten bijkopen om mn 10% te behouden 
Een exchange die ineens op zwart gaat bestaat ook, er is geen bankgarantie
5k bij nexo is niet hetzelfde als 5k bij je eigen bank.
Ook iets waar van je van bewust moet zijn.
Als je 100k vermogen hebt, aub, zet het niet allemaal op nexo.
De tijd dat nexo aan 2.3usd stond, daarna daalde naar 1.3 en daarna naar 0.6 heb ik ook meegemaakt.
Nu lijkt het allemaal stabieler, maar is wel iets om in het achterhoofd te houden.
Dit zijn ook de dagen dat de meeste exchanges heel moeilijk te bereiken zijn.
Dus even snel iets overzetten want je kan er "altijd" aan, klopt niet.
Ik geef je wel gelijk, nexo is zeker een platform dat je veel mogelijkheden geeft om je vermogen te uit te breiden met met meer en minder risico's. De cashback is daar maar 1 van.
Als cashback het enige is wat je wil, lijkt mij CDC gewoon makkelijker om in te stappen
Maar ieder moet zijn eigen rekening maken natuurlijk
Een exchange die ineens op zwart gaat bestaat ook, er is geen bankgarantie
5k bij nexo is niet hetzelfde als 5k bij je eigen bank.
Ook iets waar van je van bewust moet zijn.
Als je 100k vermogen hebt, aub, zet het niet allemaal op nexo.
De tijd dat nexo aan 2.3usd stond, daarna daalde naar 1.3 en daarna naar 0.6 heb ik ook meegemaakt.
Nu lijkt het allemaal stabieler, maar is wel iets om in het achterhoofd te houden.
Dit zijn ook de dagen dat de meeste exchanges heel moeilijk te bereiken zijn.
Dus even snel iets overzetten want je kan er "altijd" aan, klopt niet.
Ik geef je wel gelijk, nexo is zeker een platform dat je veel mogelijkheden geeft om je vermogen te uit te breiden met met meer en minder risico's. De cashback is daar maar 1 van.
Als cashback het enige is wat je wil, lijkt mij CDC gewoon makkelijker om in te stappen
Maar ieder moet zijn eigen rekening maken natuurlijk
@orionis1000 In een bear market zal Nexo token in waarde dalen, zeker waar. Maar ik verwacht niet dat ik de komende 12 maand tokens hoef bij te kopen.
En idd, 100% van je vermogen ergens neerzetten is sowieso niet slim natuurlijk. Heb er zelf een klein deel van m'n BTC staan voor 6% rente. Nexo bestaat inmiddels ongeveer 7 jaar en heb in de laatste 12 maanden niet gemerkt dat het niet of slecht bereikbaar was zoals exchanges zoals Kraken en Bitvavo soms wel zijn.
En idd, 100% van je vermogen ergens neerzetten is sowieso niet slim natuurlijk. Heb er zelf een klein deel van m'n BTC staan voor 6% rente. Nexo bestaat inmiddels ongeveer 7 jaar en heb in de laatste 12 maanden niet gemerkt dat het niet of slecht bereikbaar was zoals exchanges zoals Kraken en Bitvavo soms wel zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 25-01-2025 12:46 ]
Ik kom er net achter dat ik mijn CRO nooit unstaked heb op de kaart bij CDC. Dus nog altijd Ruby actief zonder nieuwe inleg.
Net een test betaling gedaan en kreeg hier 1% cashback over. Ik vind het prima. Iets is beter dan niets. Volgens mij een cap van $25 cashback, oftewel een uitgave van €2500/maand. +€500 van ByBit, kom ik op een totaal van €3000 aan uitgaves in de maand. Daar kom ik wel mee weg
Net een test betaling gedaan en kreeg hier 1% cashback over. Ik vind het prima. Iets is beter dan niets. Volgens mij een cap van $25 cashback, oftewel een uitgave van €2500/maand. +€500 van ByBit, kom ik op een totaal van €3000 aan uitgaves in de maand. Daar kom ik wel mee weg
.
[ Voor 99% gewijzigd door WishmasterNL op 25-01-2025 13:39 ]
Hoeveel moet je bij leggen voor een upgrade? (Tot 450 euro) . Dan krijg je 2% en 6 maanden spotify cashback. Kan nog de moeite waard zijn zijn, als je niet teveel hoeft bij toeleggen hiervoor.WishmasterNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:37:
Ik kom er net achter dat ik mijn CRO nooit unstaked heb op de kaart bij CDC. Dus nog altijd Ruby actief zonder nieuwe inleg.
Dat zou ongeveer €375 zijn.Fleske schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:52:
[...]
Hoeveel moet je bij leggen voor een upgrade? (Tot 450 euro) . Dan krijg je 2% en 6 maanden spotify cashback. Kan nog de moeite waard zijn zijn, als je niet teveel hoeft bij toeleggen hiervoor.
Dus m’n vorige inleg is aardig minder waard geworden zoals je ziet.
Maar 6x spotify terug maakt het €315 uiteindelijk.
Om het makkelijk te houden, 300. Betekend dat ik €30k moet uitgeven dit jaar om met de extra procent de 300 terug te verdienen. Oftewel, €25x12 maanden.
Is het overwegen waard…
EDIT:
Die extra procent geeft nog steeds een max van $25 cashback. Dus over maximaal €1250 aan uitgave.
De €2500 uitgave tegen 1% maak ik ook wel vol.
Dus bij nader inzien heeft het geen enkele zin om extra in te leggen.
[ Voor 15% gewijzigd door WishmasterNL op 25-01-2025 17:52 ]
Als je de vorige keer al spotify gehad hebt krijg je dat niet opnieuw helaas.WishmasterNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:45:
[...]
Dat zou ongeveer €375 zijn.
Dus m’n vorige inleg is aardig minder waard geworden zoals je ziet.
Maar 6x spotify terug maakt het €315 uiteindelijk.
Om het makkelijk te houden, 300. Betekend dat ik €30k moet uitgeven dit jaar om met de extra procent de 300 terug te verdienen. Oftewel, €25x12 maanden.
Is het overwegen waard…
EDIT:
Die extra procent geeft nog steeds een max van $25 cashback. Dus over maximaal €1250 aan uitgave.
De €2500 uitgave tegen 1% maak ik ook wel vol.
Dus bij nader inzien heeft het geen enkele zin om extra in te leggen.
Getest, heb boodschappen gekozen. Krijg 7%. Blijkbaar krijg je de 5 procent bovenop de 2 procent zolang je recht hebt op beiden. Kortom, in 2 maanden voor 1000 euro boodschappen shoppen. Ook maar wat bol en andere cadeaukaarten meenemen komende weken
Wel als je de upgrade naar EUR 450 nog niet eerder hebt gedaan!knakworst schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:34:
[...]
Als je de vorige keer al spotify gehad hebt krijg je dat niet opnieuw helaas.
Actie duurt nog maar 28 dagen geeft de site aan?knakworst schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:36:
[...]
Getest, heb boodschappen gekozen. Krijg 7%. Blijkbaar krijg je de 5 procent bovenop de 2 procent zolang je recht hebt op beiden. Kortom, in 2 maanden voor 1000 euro boodschappen shoppen. Ook maar wat bol en andere cadeaukaarten meenemen komende weken
En bol.com telt voor het huis gedeelte begrijp ik in 'Supermarkt en huis'?
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 26-01-2025 14:01 ]
9% op euro's? Ik moet me nog verdiepen op het platform, maar op het eerste gezicht klinkt dat onhoudbaar toch? De huidige rente is 3%Nopheros schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:09:
[...]
Nexo heeft vrijwel geen risico aangezien je die 5k gewoon in Euro's kunt laten staan en vervolgens krijg je er ook nog een keer 9% rente over. Uitbetaling gaat in Nexo tokens dus je hoeft verder ook geen tokens bij te kopen zoals je suggereert.
Of eigenlijk zou je dan dus 4,5k in Euro(9%) of USDC (10%) en 0,5k in Nexo (4% rente) aan moeten houden zodat je onder premium valt en de beste intrest/cashback rates krijgt.
Allemaal vrij om direct te verkopen wanneer je wilt.
Nexo is een oplossing om je vermogen uit te breiden en ze bieden daarnaast toevallig ook nog een betaalkaart aan met 2% cashback.
Dat klinkt onhoudbaar echter bestaat Nexo al sinds 2018 en zijn deze percentages al sinds die tijd vrij normaal lijkt het.ElPensador schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:16:
[...]
9% op euro's? Ik moet me nog verdiepen op het platform, maar op het eerste gezicht klinkt dat onhoudbaar toch? De huidige rente is 3%
Ze geven leningen met hoge percentages uit en verdienen flink wat geld met hun Swap functie en exchange dus blijkbaar kan het uit.
Daarnaast zullen de percentages vast dalen in een bear market, maar zolang zit ik er zelf nog niet in. In een bullmarket willen meer mensen geld lenen om crypto te kopen = hogere percentages gok ik.
Ik zou er zelf ook nooit een groot deel van m'n vermogen neerzetten voor de duidelijkheid. Maar een 5% of 10% wel en dat tikt aardig aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 26-01-2025 14:36 ]
Nexo trade met je funds.Nopheros schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:19:
[...]
Dat klinkt onhoudbaar echter bestaat Nexo al sinds 2018 en zijn deze percentages al sinds die tijd vrij normaal lijkt het.
Ze geven leningen met hoge percentages uit en verdienen flink wat geld met hun Swap functie en exchange dus blijkbaar kan het uit.
Daarnaast zullen de percentages vast dalen in een bear market, maar zolang zit ik er zelf nog niet in. In een bullmarket willen meer mensen geld lenen om crypto te kopen = hogere percentages gok ik.
Ik zou er zelf ook nooit een groot deel van m'n vermogen neerzetten voor de duidelijkheid. Maar een 5% of 10% wel en dat tikt aardig aan.
Nee ik koop bol.com cadeaukaarten bij AH om het proces wat te versnellen, geef geen 1000 euro uit bij supermarkten in een maandje.Nopheros schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:00:
[...]
Actie duurt nog maar 28 dagen geeft de site aan?
En bol.com telt voor het huis gedeelte begrijp ik in 'Supermarkt en huis'?
Al je overgemaakte euro’s worden direct omgezet in EURx, crypto dus.ElPensador schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:16:
[...]
9% op euro's? Ik moet me nog verdiepen op het platform, maar op het eerste gezicht klinkt dat onhoudbaar toch? De huidige rente is 3%
Ze geven het een ander labeltje voor zover ik weet.Trasos schreef op zondag 26 januari 2025 @ 15:57:
[...]
Al je overgemaakte euro’s worden direct omgezet in EURx, crypto dus.
/f/image/5Tq7EktUh3b8j83SmJvUgNrb.png?f=fotoalbum_large)
Welke MCC valt amazon.nl onder?
Chatgpt zegt het volgende:
Amazon.nl valt doorgaans onder MCC 5311, wat staat voor “Department Stores.” Dit betekent dat aankopen bij Amazon.nl meestal onder de categorie Mode en luxe vallen, afhankelijk van de specifieke kaart die je gebruikt en de manier waarop de transactie door Amazon wordt verwerkt.
[ Voor 30% gewijzigd door DancePlaza op 26-01-2025 20:28 ]
Van het kastje naar de muur lopen...
Zojuist een wasmachine op Coolblue gekocht en die viel onder "Supermarkt en huis". Geen idee of Amazon hier ook onder valt, maar lijkt me dat Amazon een soortgelijke MCC heeft als Coolblue.DancePlaza schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:27:
[Afbeelding]
Amazon.nl valt doorgaans onder MCC 5311, wat staat voor “Department Stores.” Dit betekent dat aankopen bij Amazon.nl meestal onder de categorie Mode en luxe vallen, afhankelijk van de specifieke kaart die je gebruikt en de manier waarop de transactie door Amazon wordt verwerkt.
Dat halen we makkelijk hahaknakworst schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:36:
[...]
Bybit laat de Merchant Category zien van transacties in het verleden.DancePlaza schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:27:
[Afbeelding]
Amazon is Miscellaneous Specialty Retail
[ Voor 11% gewijzigd door ElPensador op 27-01-2025 20:31 ]
Ik kan deze info niet echt ergens vinden, waar staat dit?Fleske schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:56:
[...]
Wel als je de upgrade naar EUR 450 nog niet eerder hebt gedaan!
De rewardscap blijft 25 toch?
Bij je rekening wallet van cro. Op upgrade drukken en dan naar die van 450 euro. Alleen als je dit nog niet eerder hebt ge upgrade. Volgens mij heb jij nog die van 350 dollar?ElPensador schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:45:
[...]
Ik kan deze info niet echt ergens vinden, waar staat dit?
De rewardscap blijft 25 toch?
Cap is idd 25 dollar
Die 350 had ik inderdaad een paar jaar geleden, vorig jaar ergens unstaked.Fleske schreef op maandag 27 januari 2025 @ 21:18:
[...]
Bij je rekening wallet van cro. Op upgrade drukken en dan naar die van 450 euro. Alleen als je dit nog niet eerder hebt ge upgrade. Volgens mij heb jij nog die van 350 dollar?
Cap is idd 25 dollar
450/25 duurt wel 18 maanden trouwens,
en je CRO staat 12 maanden vast,
het is iets maar niet heel aantrekkelijk...
.
[ Voor 98% gewijzigd door 038Zwolle op 27-01-2025 23:25 ]
Voor de mensen die bij de ByBit actie van 5% de optie "Supermarkt en Thuis" hebben geselecteerd:
:strip_exif()/f/image/NA0pzhcjVtqJaaIwPHrlc0el.png?f=user_large)
Ik krijg eerst notificaties dat de zojuist gemaakte betaling potentieel een bepaald bedrag aan cashback krijgt. Dan later als het bevestigt is, krijg ik een notificatie dat er 0,0000000% cashback op zit en krijg ik dus niks.
Betalingen bij Lidl, AH, en nog wat andere. Geen enkele geeft me cashback blijkbaar.
Betalingen bij Lidl, AH, en nog wat andere. Geen enkele geeft me cashback blijkbaar.
Verwar je het niet met mark up rate?echthard schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:37:
Ik krijg eerst notificaties dat de zojuist gemaakte betaling potentieel een bepaald bedrag aan cashback krijgt. Dan later als het bevestigt is, krijg ik een notificatie dat er 0,0000000% cashback op zit en krijg ik dus niks.
Ik zie iig punten staan bij mijn transacties
Actie geselecteerd?echthard schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:37:
Als je in de app bij card --> points gaat en op reward points klikt (gewoon op klikken al lijkt het geen klikbaar veld...) zie je dan reward points?
Wat zie je bij card --> transactions? Heb je daar geen points earned op transactions?
hmm amazon staat heir niet bij. als ik de mcc code opzoek vanuit de transacties, wordt amazon.nl alsDancePlaza schreef op zondag 26 januari 2025 @ 20:27:
[Afbeelding]
Miscellaneous Retail Stores, wat terugkomt als mcc 5999
Deze komt niet overeen met de lijst van bybit. van de verschillende categorieren.
Dineren
• 5811: Caterers - Bedrijven die cateringdiensten leveren voor evenementen en feesten.
• 5812: Eating Places and Restaurants - Restaurants, cafés en eetgelegenheden.
• 5813: Drinking Places (Alcoholic Beverages) - Bars, pubs en locaties waar voornamelijk alcoholische dranken worden geserveerd.
• 5814: Fast Food Restaurants - Snelservice-restaurants zoals fastfoodketens.
• 5921: Package Stores (Beer, Wine, Liquor) - Drankwinkels waar alcoholische dranken verkocht worden voor thuisgebruik.
Mode en luxe
• 5311: Department Stores - Warenhuizen met een breed assortiment, inclusief kleding en luxeproducten.
• 5309: Duty-Free Stores - Winkels op luchthavens en grensgebieden waar belastingvrije luxeartikelen worden verkocht.
• 5631: Women’s Accessory and Specialty Shops - Winkels gespecialiseerd in accessoires en damesmode.
• 5641: Children’s and Infants’ Wear Stores - Winkels voor kinderkleding en babyartikelen.
• 5651: Family Clothing Stores - Winkels met kleding voor het hele gezin.
• 5655: Sports Apparel, Riding Apparel Stores - Winkels voor sport- en rij-uitrusting.
• 5661: Shoe Stores - Schoenwinkels.
• 5681: Furriers and Fur Shops - Winkels die bont en luxe kleding verkopen.
• 5691: Men’s and Women’s Clothing Stores - Winkels voor heren- en dameskleding.
• 5697: Tailors, Seamstress, Mending, and Alterations - Diensten voor kledingreparatie en aanpassingen.
• 5698: Wig and Toupee Shops - Winkels die pruiken en haarstukken verkopen.
• 5699: Miscellaneous Apparel and Accessory Shops - Overige kleding- en accessoirewinkels.
• 5944: Jewelry Stores, Watches, Clocks, and Silverware - Winkels voor sieraden, horloges en zilverwerk.
• 5948: Luggage and Leather Goods Stores - Winkels voor bagage, koffers en lederwaren.
• 5815: Digital Goods: Books, Movies, Music - Digitale media, zoals e-books en muziekdownloads.
Supermarkt en huis
• 5200: Home Supply Warehouse Stores - Groothandels voor huis- en bouwbenodigdheden.
• 5211: Lumber and Building Materials Stores - Bouwmaterialenwinkels.
• 5231: Glass, Paint, Wallpaper Stores - Winkels voor glas, verf en behang.
• 5251: Hardware Stores - Bouwmarkten en ijzerwarenwinkels.
• 5261: Nurseries, Lawn and Garden Supply Stores - Tuincentra en winkels voor tuinartikelen.
• 5411: Grocery Stores, Supermarkets - Supermarkten en levensmiddelenwinkels.
• 5422: Freezer and Locker Meat Provisioners - Slagerijen en diepvriesvleeswinkels.
• 5441: Candy, Nut, Confectionery Stores - Snoepwinkels.
• 5451: Dairy Product Stores - Zuivelwinkels.
• 5462: Bakeries - Bakkerijen.
• 5499: Miscellaneous Food Stores - Overige voedselwinkels.
• 5712: Furniture, Home Furnishings Stores - Meubel- en interieurwinkels.
• 5713: Floor Covering Stores - Winkels gespecialiseerd in vloerbedekking.
• 5714: Drapery, Window Covering, Upholstery Stores - Winkels voor gordijnen en stoffering.
• 5718: Fireplace, Fireplace Screens, Accessories - Winkels voor open haarden en accessoires.
• 5719: Miscellaneous Home Furnishing Specialty Stores - Overige interieurwinkels.
• 5722: Household Appliance Stores - Winkels voor huishoudelijke apparaten.
• 5732: Electronics Stores - Elektronicawinkels.
• 7210: Laundry, Cleaning Services - Wasserijen en schoonmaakdiensten.
• 7211: Laundry Services - Stomerijen.
• 7216: Dry Cleaners - Stomerijdiensten.
• 7217: Carpet and Upholstery Cleaning - Tapijt- en meubelreiniging.
Digitale producten
• 5815: Digital Goods: Books, Movies, Music - Digitale media zoals e-books, films en muziek.
• 5817: Digital Goods: Games - Digitale spellen en gaming-abonnementen.
• 5818: Digital Goods: Applications (Excl. Games) - Digitale applicaties en softwaredownloads.
• 5734: Computer Software Stores - Winkels gespecialiseerd in software.
• 5968: Direct Marketing: Continuity/Subscription Merchants - Online abonnementen en continuïteitsdiensten.
Van het kastje naar de muur lopen...
Ah, ik verwar het idd met Mark up rate en ik zie nu wel pending points staan. Sorry en dank jullie
Weet iemand of je met een Bybit virtuele card ook kunt voldoen aan "requires PIN"? Ik moet kennelijk weer eerst een keer met PIN betalen.
Als ik met de fysieke card pin, geldt dit dan ook meteen voor de virtuele card? Want de virtuele card heeft toch geen PIN?
Edit: ja, even iets tussendoor met de fysieke kaart bij AH in de winkel betaald met pin en nu kon ik ook weer met de virtuele online betalen.
Als ik met de fysieke card pin, geldt dit dan ook meteen voor de virtuele card? Want de virtuele card heeft toch geen PIN?
Edit: ja, even iets tussendoor met de fysieke kaart bij AH in de winkel betaald met pin en nu kon ik ook weer met de virtuele online betalen.
[ Voor 22% gewijzigd door Eegee op 29-01-2025 13:15 ]
Heb nu deze maand met Nexo betaald, nadat ByBit aan de limiet zat. Het verhaal rondom de staffels enzo is me wel duidelijk, maar ik vind het toch ‘lastig’ dat het niet altijd meteen duidelijk is wat ik daadwerkelijk ga betalen.
Gisteren had ik een betaling van €122.99. Vandaag heb ik deze afbetaald, echter kost het me dan €123,21. Als ik naar de transacties op m’n wallet kijk is dat vanwege de koersverschillen van EURx naar USDx, en volgens mij heb ik er ook wel eens voordeel uitgehaald. Het is wel te verklaren allemaal dus, maar voor de administratie vind ik het toch wel lastig.
Gisteren had ik een betaling van €122.99. Vandaag heb ik deze afbetaald, echter kost het me dan €123,21. Als ik naar de transacties op m’n wallet kijk is dat vanwege de koersverschillen van EURx naar USDx, en volgens mij heb ik er ook wel eens voordeel uitgehaald. Het is wel te verklaren allemaal dus, maar voor de administratie vind ik het toch wel lastig.
Uiteraard heb je daar ook regelmatig voordeel van. Ik hou verder geen administratie bij. Eerste paar transacties gecontroleerd en klopt zo te zien. Alles gaan noteren en controleren maakt die paar euro per maand vrij nutteloos naar mijn mening.Trasos schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:09:
Heb nu deze maand met Nexo betaald, nadat ByBit aan de limiet zat. Het verhaal rondom de staffels enzo is me wel duidelijk, maar ik vind het toch ‘lastig’ dat het niet altijd meteen duidelijk is wat ik daadwerkelijk ga betalen.
Zit hier inmiddels op 35 euro cashback en ongeveer 15 euro aan rente inkomsten per maand. Gaat prima dus.
Dat staat los van de Bitcoin die ik er al had staan, wat nog een paar euros per maand extra opbrengt.
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 30-01-2025 21:56 ]
Waarom zie ik die 5% actie niet in de bybit app?
Moet je even aanmelden met de url die hierboven gedeeld is. Ik kon hem ook niet in-app vinden.JacktheRipper schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:03:
JacktheRipper schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:03:
Staat wel in de app maar, zoals wel vaker bij bybit, goed verborgen.Domino schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:05:
Moet je even aanmelden met de url die hierboven gedeeld is. Ik kon hem ook niet in-app vinden.
Ga naar "home" > "more" > en dan onderaan "announcements"
Momenteel 6e in de lijst die je dan ziet.
Nope
Staat wel in de voorwaarden niet voor eer customers vallen we daar niet onder?Bjorker schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:21:
[...]
[...]
Staat wel in de app maar, zoals wel vaker bij bybit, goed verborgen.
Ga naar "home" > "more" > en dan onderaan "announcements"
Momenteel 6e in de lijst die je dan ziet.
Heeft iemand dit wel eens gehad met Bybit? Ik heb geen van deze dingen gedaan maar het valt me op dat ik per 8 januari opeens geen cashback meer heb ontvangen voor geen enkele transactie. Ik kreeg deze mail van Bybit toen ik vroeg of ik die 150 euro nog kon krijgen met 10% en kwam er toen pas achter dat ik überhaupt geen cashback meer kreeg:
“After careful review, we have concluded that your account has violated our campaign rules and regulations. As a result, we must decline your request to obtain any rewards or participation in the event.
Your eligibility has been restricted due to, but not limited to, the following reasons:
Registering multiple accounts with different identities.
Your account is currently under trading and/or withdrawal restrictions.
Engaging in dishonest behavior or cheating activities not explicitly mentioned above, which violate our rules and compromise the event's fairness.”
“After careful review, we have concluded that your account has violated our campaign rules and regulations. As a result, we must decline your request to obtain any rewards or participation in the event.
Your eligibility has been restricted due to, but not limited to, the following reasons:
Registering multiple accounts with different identities.
Your account is currently under trading and/or withdrawal restrictions.
Engaging in dishonest behavior or cheating activities not explicitly mentioned above, which violate our rules and compromise the event's fairness.”
Ik heb hetzelfde, alleen heb ik nog geen reactie van support met een reden. Ook sinds begin januari geen cashback meer. Ik heb geen rare dingen gedaan. De promo voor 10% tot 150 is bij mij niet beschikbaar voor zover ik kan zien.maxvermeij95 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:21:
Heeft iemand dit wel eens gehad met Bybit? Ik heb geen van deze dingen gedaan maar het valt me op dat ik per 8 januari opeens geen cashback meer heb ontvangen voor geen enkele transactie. Ik kreeg deze mail van Bybit toen ik vroeg of ik die 150 euro nog kon krijgen met 10% en kwam er toen pas achter dat ik überhaupt geen cashback meer kreeg:
Kwam onderstaande weer tegen op 1 of andere actiepagina. 10 keer geprobeerd maar geen prijs. Morgen de resterende lootjes maar eens proberen.
Ps, heb geen idee hoe ik deze lootjes verdiend heb
:strip_exif()/f/image/JhpRP13sDbXZ0oanzx94vd3f.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door paul-s83 op 06-02-2025 22:40 ]
Ik had 68 lootjes en totaal 5x prijs. Dit was helaas per keer 0,10 USDT dus dat schiet niet oppaul-s83 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 22:39:
Kwam onderstaande weer tegen op 1 of andere actiepagina. 10 keer geprobeerd maar geen prijs. Morgen de resterende lootjes maar eens proberen.
[Afbeelding]
https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/campaign/ValentinesDayCard
Één transactie op 14 februari, krijgt 14 procent. Bewaar dus een grote en doe dan een gbit.
Één transactie op 14 februari, krijgt 14 procent. Bewaar dus een grote en doe dan een gbit.
hoe navigeer je naar deze pagina?paul-s83 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 22:39:
[Afbeelding]
Zit voor deze maand al aan mijn max. helaas. Of zou deze actie er los van staan?knakworst schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:35:
Heb nog een mooie Coolblue betaling staan van ruim 1200.
Lijkt te gaan om een extra cashback als ik de voorwaarden zo lees:
De extra cashback wordt berekend op basis van transacties die succesvol zijn voltooid tijdens de evenementperiode en wordt binnen 14 dagen na afloop van het evenement toegevoegd. Als je tijdens de evenementperiode een transactie uitvoert, maar de verkoper deze pas 15 dagen na afloop van het evenement verwerkt, komt de transactie niet in aanmerking voor de extra cashback.
[ Voor 43% gewijzigd door CHRlS op 07-02-2025 11:53 ]
Zag op een Engelstalige pagina staan dat het om max. 10 USDT cashback ging (dan kan je dus max ~71 EUR uitgeven). Maar op deze NL pagina geen maximaal cashbackbedrag in de voorwaarden.knakworst schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:35:
Het gaat wel om slects 1 transactie op die dag. Kan zo gauw niet vinden of dat een willekeurige is of de hoogste of laagste. Ik ga de curve kaart in elk geval even op een andere kaart zetten op 13-02. Dan vlak voor een aanschaf even weer op Bybit, daarna weer terug.
Als ik het niet vergeet. Gaan binnenkort verhuizen, dus even goe nadenken of we al wat kunnen aanschaffen.
Als ik het niet vergeet. Gaan binnenkort verhuizen, dus even goe nadenken of we al wat kunnen aanschaffen.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Ook op de eventpagina staat nu een maximum bedrag aan cashback, 10 dollar. Gewoon één transactie, dus van minimaal 75 euro, die dag GBIT'en. Dan heb je de 10 dollar binnen.Sandrioni schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:27:
Hier word ik ook niet veel wijzer van.
Staat dat er slechts 1 transactie cashback krijgt, maar niet welke en tot welk bedrag.
[Afbeelding]
In de app:
Home --> Rewards Hub icoontje --> Klik op "Bybit Dagelijkse Winactie" banner --> klik op oranje tekst
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MISRWkwpzPy5Se5BKA4AKAat.jpg?f=user_large)
Dank. Ik heb hem op Engels staan, maar zie onder Rewards Hub niet iets wat erop ljikt. Niet onder Ongoing Events of onder History>Events>All.paul-s83 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:53:
[...]
In de app:
Home --> Rewards Hub icoontje --> Klik op "Bybit Dagelijkse Winactie" banner --> klik op oranje tekst
[Afbeelding]
Zo ziet de Rewards Hub pagina bij mij in de app eruit:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OZTPpXMi4U81BDLU1gR486V4.jpg?f=user_large)
paul-s83 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:43:
Zo ziet de Rewards Hub pagina bij mij in de app eruit:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/uWrQLQc3WpjABuiC9ykkzVI7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, die heb ik niet. Misschien alleen voor nieuwe gebruikers?
Edit: pagina gevonden, maar kom niet in aanmerking blijkbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door deuceboss op 07-02-2025 16:38 ]
Vreemd, ben al aantal maanden lid. Ik klik gewoon gewoon blind op deelnemen aan alle acties en nooit de melding gehad dat ik niet in aanmerking zou komen.
Misschien dat ik deze gemist heb. Hij loopt over een paar dagen af, maar inschrijven is al gestopt.paul-s83 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 16:45:
Vreemd, ben al aantal maanden lid. Ik klik gewoon gewoon blind op deelnemen aan alle acties en nooit de melding gehad dat ik niet in aanmerking zou komen.
Ik kreeg na 7 januari ook geen cashback meer en door support werd ik gewezen dat i.v.m. mijn status maximale cashback had bereikt. https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/global/card-rewards#dailyIdPred87 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:13:
[...]
Ik heb hetzelfde, alleen heb ik nog geen reactie van support met een reden. Ook sinds begin januari geen cashback meer. Ik heb geen rare dingen gedaan. De promo voor 10% tot 150 is bij mij niet beschikbaar voor zover ik kan zien.
V-Strom 650
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.