Ik neem dat je dus bedoelt dat er nog een extra fee bovenop is, naast de bestaande fee om bijvoorbeeld BTC in usdt om te zetten ?Mr. Jinx schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 09:02:
[...]
Dat is ook al meerdere keren in dit topic besproken. Gewoon euro's gebruiken.
Als je met crypto gaat werken (ook al zijn het stable coins) dan betaal je een extra fee voor de conversie.
Eventueel kun je wel een deel in USDC of USDT stoppen en staken voor extra rendement. Maar dan nog zou ik telkens een deel omzetten naar euro's (fiat) en beschikbaar maken voor de creditcard.
En wat betreft de voordelen en de beste kaart op dit moment, ik denk dat er nu niet eentje uitschiet en echt veel voordeel qua korting is er ook niet meer buiten speciale acties om.
Een reden om dit toch te blijven gebruiken kan zijn om minder afhankelijk te zijn van de bank.
Dat staat netjes in de algemene voorwaarden. Crypto conversie bij betalingen met de bybit card zijn 0,9%.Rubberen schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:25:
[...]
Ik neem dat je dus bedoelt dat er nog een extra fee bovenop is, naast de bestaande fee om bijvoorbeeld BTC in usdt om te zetten ?
Als je zelf in de exchange de moeite neemt om om te wisselen, is het 0,15%.
Of gewoon met ideal/SEPA het bedrag in euro's storten voordat je een betaling doet. Dan heb je nul,nul kosten.
Gisteren een Nexo account aangemaakt, verificatie ging soepel. Digitale debit card snel aangemaakt, nog even wachten totdat de fysieke kaart geleverd wordt. Je kan ook snel switchen naar een credit-card mode, met BTC als onderpand (zelf nog niet gebruikt).
Mijn doel voor Nexo is een alternatief te hebben voor fiat off-ramp / betalen met BTC, mocht de huisbank een storing hebben of anti-crypto worden.
Straks ga ik de eerste pin-transactie doen. Ik vind de app wat zakelijker en rustiger dan Bybit. Daar was ik snel “lost”. Qua fees en cashback is het wellicht minder, dat ben ik nog een beetje aan het uitvogelen. Wel zijn er diverse interessante savings mogelijkheden voor het ontvangen van rente op stablecoins en crypto. Geen financieel advies natuurlijk, dit kan risico met zich meebrengen.
Het is wel onduidelijk welke BTCUSD spot prijs je betaalt op de Nexo exchange. Lijkt een iets mindere koers dan bijv. Bitvavo (maar daar heb je weer transactie fee, en bij Nexo cashback). Soms lastig te vergelijken.
Minste fees* voor (fiat) off ramp lijkt:
Nexo (BTC) > EURx > Revolut (EUR) > huisbank
*+0,50% cashback, 1x gratis EUR withdraw naar bank per maand, daarna €5,- per keer (platinum).
Storten van EUR kan gratis en direct via Revolut (instant sepa). Uiteraard kan je BTC ook direct naar Revolut sturen maar dat ziet er een stuk minder gunstig uit qua fees, koers en zij hebben (nog) geen debit card.
Mijn doel voor Nexo is een alternatief te hebben voor fiat off-ramp / betalen met BTC, mocht de huisbank een storing hebben of anti-crypto worden.
Straks ga ik de eerste pin-transactie doen. Ik vind de app wat zakelijker en rustiger dan Bybit. Daar was ik snel “lost”. Qua fees en cashback is het wellicht minder, dat ben ik nog een beetje aan het uitvogelen. Wel zijn er diverse interessante savings mogelijkheden voor het ontvangen van rente op stablecoins en crypto. Geen financieel advies natuurlijk, dit kan risico met zich meebrengen.
Het is wel onduidelijk welke BTCUSD spot prijs je betaalt op de Nexo exchange. Lijkt een iets mindere koers dan bijv. Bitvavo (maar daar heb je weer transactie fee, en bij Nexo cashback). Soms lastig te vergelijken.
*+0,50% cashback, 1x gratis EUR withdraw naar bank per maand, daarna €5,- per keer (platinum).
Storten van EUR kan gratis en direct via Revolut (instant sepa). Uiteraard kan je BTC ook direct naar Revolut sturen maar dat ziet er een stuk minder gunstig uit qua fees, koers en zij hebben (nog) geen debit card.
Je kunt ook Nexo pro gebruiken om BTC om te zetten. Dan bespaar je die swap feesAd Hox schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 12:01:
Gisteren een Nexo account aangemaakt, verificatie ging soepel. Digitale debit card snel aangemaakt, nog even wachten totdat de fysieke kaart geleverd wordt. Je kan ook snel switchen naar een credit-card mode, met BTC als onderpand (zelf nog niet gebruikt).
Alles wat op NEXO staat wordt wel gebruikt om te traden door NEXO zelf. Nu is dat risico minder groot maar in een bear kan dat anders zijn. De track record is wel goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 04-01-2025 12:06 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Goeie tip! Nexo Pro ga ik even bekijken.
Ik ga hier zeker niet mijn portfolio stallen, maar als tussenpartij en het spenden van kleine bedragen geloof ik het risico wel
Ik ga hier zeker niet mijn portfolio stallen, maar als tussenpartij en het spenden van kleine bedragen geloof ik het risico wel
Revolut geen card? Je bedoelt geen card waarmee je direct met crypto kan betalen?Ad Hox schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 12:01:
Nee Revolut moet je überhaupt niet voor crypto willen gebruiken, de fees zijn ridicuul.
Wil je crypto uitgeven, zijn er ook allerlei alternatieven met gratis kaarten:
- bybit
- Coinbase
- Crypto.com
- Wirex
- binnenkort: Youhodler
Het ironische is, bij alle 4, is betalen met euro's gewoon het voordeligste, betalen met crypto betaal je altijd conversie fees. En het zijn ook exchanges waar je zelf goedkoper kan wisselen...
Voor cashback is alleen bybit een aanrader, tot 10 usdt, en CDC als je het een beetje aandurft.
Er is bij bybit een nieuwe actie voor nieuwe leden zie ik. 30 dagen 10% cashback tot 300 euro. Er staat ook iets bij over bestaande leden maar volgens mij gaat dat over mensen die al een account hadden maar nog geen kaart.
Zoals ik het lees zouden bestaande gebruikers ook gebruik moeten kunnen maken van deze actie, alleen dan tot 150 euro ipv 300 euro.Peppernut schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 17:34:
Er is bij bybit een nieuwe actie voor nieuwe leden zie ik. 30 dagen 10% cashback tot 300 euro. Er staat ook iets bij over bestaande leden maar volgens mij gaat dat over mensen die al een account hadden maar nog geen kaart.
Ik zie overigens nergens een knop om daadwerkelijk aan te melden, dus misschien ben ik dan toch niet toegelaten tot deze actie? Of het zou automatisch moeten gebeuren op basis van de storting, maar ik zie`m nog niet terug in mijn actieve evenementenlijst. Dus weer ouderwets onduidelijke bedoening bij ByBit.Nieuwe gebruikers ontvangen tot € 300 cashback, terwijl bestaande gebruikers tot € 150 kunnen verdienen. Nieuwe gebruikers zijn gebruikers die vóór het aanvragen van de Bybit Card nog geen storting hebben gedaan.
@Trasos Ik heb het idee dat dat alleen geldt voor bestaande gebruikers die nog geen debitcard aangevraagd/gebruikt hebben.
Weet iemand trouwens of je een referal mag sturen naar mensen in hetzelfde huishouden? Tijdje geleden had ik iets gelezen dat iemand daar problemen mee had gekregen. Zijn er mensen die dit hebben gedaan?
Weet iemand trouwens of je een referal mag sturen naar mensen in hetzelfde huishouden? Tijdje geleden had ik iets gelezen dat iemand daar problemen mee had gekregen. Zijn er mensen die dit hebben gedaan?
Ik heb wel een waarschuwing gekregen nadat ik mijn vriendin en een vriendin van haar had doorverwezen. Er werd ook gezegd dat ik geen recht meer had op referral bonussen . (Deze heb ik ook niet gehad)conara schreef op zondag 5 januari 2025 @ 11:27:
@Trasos Ik heb het idee dat dat alleen geldt voor bestaande gebruikers die nog geen debitcard aangevraagd/gebruikt hebben.
Hier hetzelfde nadat ik mijn vrouw had aangebracht als referral038Zwolle schreef op zondag 5 januari 2025 @ 14:36:
Ik heb wel een waarschuwing gekregen nadat ik mijn vriendin en een vriendin van haar had doorverwezen. Er werd ook gezegd dat ik geen recht meer had op referral bonussen . (Deze heb ik ook niet gehad)
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Is er nog iemand die wat wint bij de nieuwjaarsduik? Ik kom alleen maar op succes…
Heb een keertje nog 175 SUPRA gewonnen, maar voor de rest ook niets.
Scheelt dat sinds de kerstvakantie voorbij is er ook minder gekocht wordt
Ben sowieso al door de cashback van deze maand heen. Ben nu aan het kijken of Nexo een beetje werkt. Ik snap nu pas hoe het daar werkt met krediet. Je moet dus eerst fiat overboeken, deze omzetten naar crypto. Dat bedrag, plus wat extra, mag je dan als krediet gebruiken. Om die 10% NEXO te hebben voor de maximale cashback, kan dus wat extra denkwerk vereisen.
Heeft iemand al ervaring met de acceptatie van de Nexo-kaart (al dan niet via iOS), ten opzichte van debitkaarten, in fysieke winkels? Ik zou denken dat creditkaarten toch minder geaccepteerd zijn. Of is dat niet meer zo nu reguliere banken ook overstappen op MasterCard in plaats van Maestro?
Scheelt dat sinds de kerstvakantie voorbij is er ook minder gekocht wordt
Ben sowieso al door de cashback van deze maand heen. Ben nu aan het kijken of Nexo een beetje werkt. Ik snap nu pas hoe het daar werkt met krediet. Je moet dus eerst fiat overboeken, deze omzetten naar crypto. Dat bedrag, plus wat extra, mag je dan als krediet gebruiken. Om die 10% NEXO te hebben voor de maximale cashback, kan dus wat extra denkwerk vereisen.
Heeft iemand al ervaring met de acceptatie van de Nexo-kaart (al dan niet via iOS), ten opzichte van debitkaarten, in fysieke winkels? Ik zou denken dat creditkaarten toch minder geaccepteerd zijn. Of is dat niet meer zo nu reguliere banken ook overstappen op MasterCard in plaats van Maestro?
Ik heb de Nexo in Curve hangen en in Google Wallet. Heb in NY gepind met de Nexo kaart. Dacht probeer het ff bij de geldautomaat. Werkte gewoon.Trasos schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:57:
[ Voor 32% gewijzigd door Niann-Tsyr op 08-01-2025 11:00 ]
Ben nog vrij nieuw in dit wereldje, dus Curve zei me niet meteen iets. Na even op hun site te hebben gekeken zie dat er wel interessant uit inderdaad. Nu moet ik instructies aan mijn vrouw meegeven hoe te betalen als ik optimaal zou willen profiteren van cashbacks, dus dat gebeurt niet. Als ik het goed begrijp kan ik haar ik de fysieke kaart geven, en dan achteraf nog verschuiven naar de juiste kaart?
Wat is het addertje hier? Ik zie een gratis dienst, dus hoe verdienen ze aan mij? Het doorverkopen van aankoopgegevens?
Wat is het addertje hier? Ik zie een gratis dienst, dus hoe verdienen ze aan mij? Het doorverkopen van aankoopgegevens?
Met de gratis variant kan je maar 3x per maand een betaling achteraf verschuiven, en alleen voor betalingen in de afgelopen 30 dagen.Trasos schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:18:
Ben nog vrij nieuw in dit wereldje, dus Curve zei me niet meteen iets. Na even op hun site te hebben gekeken zie dat er wel interessant uit inderdaad. Nu moet ik instructies aan mijn vrouw meegeven hoe te betalen als ik optimaal zou willen profiteren van cashbacks, dus dat gebeurt niet. Als ik het goed begrijp kan ik haar ik de fysieke kaart geven, en dan achteraf nog verschuiven naar de juiste kaart?
-Geen deurwaarder-
Die 30 dagen had ik wel gezien, maar dat maximum van driemaal had ik gemist. Thanks.Deurwaarder schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:26:
[...]
Met de gratis variant kan je maar 3x per maand een betaling achteraf verschuiven, en alleen voor betalingen in de afgelopen 30 dagen.
Met Curve zou je dus redelijk eenvoudig de cashbacks bij diverse aanbieders kunnen gebruiken. Dus eerst de 10 euro via ByBit, en daarna overstappen naar CDC/Nexo/whatever, en dan steeds betalen via dezelfde kaart. Dat zou wel ideaal zijn eigenlijk, en wellicht de moeite om daar zelfs voor te betalen.
Ik las hier ergens dat Naga cashback niet werkt met Curve. Zijn er nog andere dingen waar rekening mee te houden bij het gebruik van Curve en (crypto)betaalkaarten?
Zoveel moeite kost het toch niet om een kaartje om te wisselen dat je er maandelijks voor wilt betalen?Trasos schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:47:
[...]
Die 30 dagen had ik wel gezien, maar dat maximum van driemaal had ik gemist. Thanks.
Met Curve zou je dus redelijk eenvoudig de cashbacks bij diverse aanbieders kunnen gebruiken. Dus eerst de 10 euro via ByBit, en daarna overstappen naar CDC/Nexo/whatever, en dan steeds betalen via dezelfde kaart. Dat zou wel ideaal zijn eigenlijk, en wellicht de moeite om daar zelfs voor te betalen.
Ik las hier ergens dat Naga cashback niet werkt met Curve. Zijn er nog andere dingen waar rekening mee te houden bij het gebruik van Curve en (crypto)betaalkaarten?
Enige reden dat ik curve gebruik is zodat m'n vrouw de kaart kan gebruiken en gebruik inmiddels al een jaar of 4 cashback kaarten.
Iemand de 500 limiet al aangetikt bij bybit en kan bevestigen dat de cashback daarna stopt? Zit zelf rond de 300 euro inmiddels oid.
Dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen.Nopheros schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:52:
[...]
Zoveel moeite kost het toch niet om een kaartje om te wisselen dat je er maandelijks voor wilt betalen?
Enige reden dat ik curve gebruik is zodat m'n vrouw de kaart kan gebruiken en gebruik inmiddels al een jaar of 4 cashback kaarten.
Dat het me een mooie dienst lijkt, die me desnoods zelfs wel geld waard is.
Precies jouw reden zou ook mijn reden zijn, zodat mijn vrouw gewoon kan betalen met één pas zonder na te hoeven denken over cashbacks en andere ongein.
Ja, ik ben door de 500 heen en krijg geen cashback meer.Iemand de 500 limiet al aangetikt bij bybit en kan bevestigen dat de cashback daarna stopt? Zit zelf rond de 300 euro inmiddels oid.
Voor mijzelf is het de moeite niet nee. Voor de wederhelft is het wat onduidelijk. Daarnaast krijg ik dat tientje ook nagenoeg elke maand retour vanwege de 1% cashback retailers (jumbo, apple, amazon oa).Nopheros schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:52:
[...]
Zoveel moeite kost het toch niet om een kaartje om te wisselen dat je er maandelijks voor wilt betalen?
Iemand de 500 limiet al aangetikt bij bybit en kan bevestigen dat de cashback daarna stopt? Zit zelf rond de 300 euro inmiddels oid.
Daarnaast heeft curve mij in staat gesteld om die bybit kaart tot tweemaal toe uit te spelen, domweg omdat er nog betalingen van de vakantie op stonden (omdat plutus ineens geen optie meer was)
Uiteraard te verwachten maar toch balen, zit hier echt te twijfelen of ik nog doorga voor die paar euro.Trasos schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:15:
[...]
Ja, ik ben door de 500 heen en krijg geen cashback meer.
Ga m'n crypto.com account maar eens afstoffen en het een maandje aankijken.
En deze aankondiging van 3-1-2025 dan?
begrijp ik het goed dat bestaande gebruikers 10% cashback krijgen tot € 150? indien men nu weer geld stort op kaart en daarna 30 dagen lang deze cashback krijg?
copy link:
https://announcements.byb...ard--blt3f098a7635d783b5/
begrijp ik het goed dat bestaande gebruikers 10% cashback krijgen tot € 150? indien men nu weer geld stort op kaart en daarna 30 dagen lang deze cashback krijg?
copy link:
Ik vermoed dat het gaat om bestaande klanten die nog geen Bybit card hebben.Fleske schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:29:
copy link:
Zo las ik het ook, maar ik heb daarna nog geld gestort en betalingen gedaan zonder dat deze cashback werkte. Ik kan me er ook niet voor aanmelden.Fleske schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 13:29:
copy link:
De 'New Year Airdrop' van vandaag lijkt overigens ook niet veel te doen bij mij.
Ik kan wel op de register-knop klikken, maar krijg dan geen tasks te zien.
Die actie geld alleen voor nieuwe gebruikers en bestaande bybit gebruikers zonder kaart. Had op zich wat duidelijker gekund maar lijkt me dat het hier op neer komt.
Bij Nexo krijg je ook de cashback als je met EURx betaalt - je hoeft het dus niet eerst naar crypto om te zetten. Alhoewel EURx wss niet voor je kredietlimiet meetelt?Trasos schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:57:
Heb een keertje nog 175 SUPRA gewonnen, maar voor de rest ook niets.
Scheelt dat sinds de kerstvakantie voorbij is er ook minder gekocht wordt![]()
De acceptatie van Nexo is idd minder dan van debitkaarten (vooral bij de kleinere zaken is mijn ervaring), maar is met Curve om te zeilen.
Het probleem was inderdaad dat EURx niet meetelde voor de kredietlimiet, beetje krom maar wel mee te leven.exelletor schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 16:30:
[...]
Bij Nexo krijg je ook de cashback als je met EURx betaalt - je hoeft het dus niet eerst naar crypto om te zetten. Alhoewel EURx wss niet voor je kredietlimiet meetelt?
De acceptatie van Nexo is idd minder dan van debitkaarten (vooral bij de kleinere zaken is mijn ervaring), maar is met Curve om te zeilen.
Ik ben het Curve-topic al aan het doorlezen, en dat lijkt me wel interessant.
Dan kan ik ByBit voor de eerste €500,- gebruiken, want eenvoudiger en mogelijk nog kans op extra's, en daana overstappen op Nexo. CDC aanvragen lijkt me voor mij niet bijster interessant, voordat ik die €450,- terug heb zijn we bijna een jaar verder. Voor de rest doe ik toch weinig met die crypto-platformen.
Tot nu toe heb ik de debitcard op iOS alleen gebruikt bij de AH en McDonalds. Ging beiden prima. Fysieke kaart is besteld, dus daarmee nog geen ervaring.Trasos schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:57:
In het geval dat er “iets” met de huisbank gebeurd, kan ik snel BTC van mijn hw-wallet naar Nexo overboeken en omzetten naar EUR. Of als Bitvavo kapt. Zal allemaal wel loslopen, maar laatst werd er ook geadviseerd om cash in huis te houden. Dus waarom dit niet op orde hebben
Inderdaad geef je je financiële gegevens aan een buitenlandse commerciële partij, en zelfs je data van meerdere rekeningen.Trasos schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 11:18:
Dat is de belangrijkste reden dat ik niet met Curve in zee ga.
Verder houden cashback cards niet van Curve, dus je kunt verwachten dat steeds meer het niet zullen accepteren. (En tot die tijd meer checks, verificatieverzoeken, etc.)
Gebruik zelf al een aardige tijd Nexo (heerlijke interest rates, zeker op stables maar ook op Bitcoin) echter de kaart tot nu toe genegeerd (wel in bezit).
Vond de kaart niet interessant m.b.t. credit mode echter voelt crypto.com gewoon niet nuttig met 25 euro limiet, nexo heeft een 200 euro/usd limiet oid.
Denk dat ik Nexo maar eens ga proberen, dan heb ik bybit ook niet meer nodig aangezien een limit van 200 euro meer dan voldoende is. Reddit lijkt ook aardig positief te zijn over de Nexo kaart.
Vond de kaart niet interessant m.b.t. credit mode echter voelt crypto.com gewoon niet nuttig met 25 euro limiet, nexo heeft een 200 euro/usd limiet oid.
Denk dat ik Nexo maar eens ga proberen, dan heb ik bybit ook niet meer nodig aangezien een limit van 200 euro meer dan voldoende is. Reddit lijkt ook aardig positief te zijn over de Nexo kaart.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 09-01-2025 13:00 ]
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen
Zoals ik het begrijp moet je assets naar je credit wallet overzetten.
Ik ben zelf platinum en kan dus lenen aan 2.9% als ik mn LTV onder 20% houd.
Als ik dus 1000€ wil spenderen, moet ik 5000€ in mn credit wallet steken.
assets in mn credit wallet geven geen interest
USDT geeft 13% p.a ofwel 54€ per maand op 5000€, dus deze interest verlies je.
Je krijgt 20€ (2% cashback) terug.
Dus nog steeds een verlies van 34€
En dan heb ik de borrow rate nog niet mee genomen, maar denk dat die extra kost wel meevalt, afhankelijk van hoeveel je effectief leent en snel terug betaald.
Eigenlijk hoop ik een beetje dat mn uitleg niet klopt en dat het voordeliger is.
Op dit moment zit ik bij crypto.com voor cashback
En dan heb ik de borrow rate nog niet mee genomen, maar denk dat die extra kost wel meevalt, afhankelijk van hoeveel je effectief leent en snel terug betaald.
Eigenlijk hoop ik een beetje dat mn uitleg niet klopt en dat het voordeliger is.
Had nu een aankoop bij Amazon gedaan via Nexo.
Amazon is altijd vrij traag in het settelen, maar zolang dat niet gebeurt kan ik de lening niet afbetalen en loopt de rente op.
Ook moet je om het laagste rentepercentage te hebben een LTV van <= 20% hebben.
Nog maar even aankijken hoe handig dit werkt dan in de praktijk.
Edit:
Precies wat @orionis1000 hierboven tegelijkertijd met mij aan het typen was dus.
Amazon is altijd vrij traag in het settelen, maar zolang dat niet gebeurt kan ik de lening niet afbetalen en loopt de rente op.
Ook moet je om het laagste rentepercentage te hebben een LTV van <= 20% hebben.
Nog maar even aankijken hoe handig dit werkt dan in de praktijk.
Edit:
Precies wat @orionis1000 hierboven tegelijkertijd met mij aan het typen was dus.
Wat mij vooral tegenstond was het credit gedeelte en dat je daar dan rente op moet betalen, dan blijft er vast weinig over van de 2%. Echter begrijp ik dat als je het bedrag z.s.m. terugbetaald dat je eigenlijk niets of vrijwel niets betaald?
In dit geval is het voor mij geen probleem.
USDT kan trouwens max 16% geven @orionis1000
Jij geeft overigens aan dat je eerst geld naar je credit wallet moet overmaken (ben ik verder niet mee bekend). Ik dacht juist te lezen dat je zoveel kunt uitgeven als je 'credit line' aangeeft.
Ik heb niets naar een credit wallet overmaakt, heb er een klein beetje Bitcoin staan voor wat rente. Mijn credit line is groot genoeg om 2 weken door te komen.. Maar dit telt dus niet zeg je?
Zoals ik aangaf heb ik de Nexo kaart al. Zal binnenkort eens een test uitvoeren.
[EDIT]
Ik zie op nexo inderdaad onderstaande, echter krijg ik gewoon rente op mijn Bitcoin en heb ik toch al een credit line.. snap er weinig van vooralsnog.
In dit geval is het voor mij geen probleem.
USDT kan trouwens max 16% geven @orionis1000
Jij geeft overigens aan dat je eerst geld naar je credit wallet moet overmaken (ben ik verder niet mee bekend). Ik dacht juist te lezen dat je zoveel kunt uitgeven als je 'credit line' aangeeft.
Ik heb niets naar een credit wallet overmaakt, heb er een klein beetje Bitcoin staan voor wat rente. Mijn credit line is groot genoeg om 2 weken door te komen.. Maar dit telt dus niet zeg je?
Zoals ik aangaf heb ik de Nexo kaart al. Zal binnenkort eens een test uitvoeren.
[EDIT]
Ik zie op nexo inderdaad onderstaande, echter krijg ik gewoon rente op mijn Bitcoin en heb ik toch al een credit line.. snap er weinig van vooralsnog.
:strip_exif()/f/image/ATmiJ0L2rGtDqm3pJrB5pjnn.png?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 09-01-2025 16:10 ]
Je hebt verschillende wallets, een credit en een savings wallet.
Het bedrag in je credit wallet bepaalt de "Credit Line Wallet LTV", en dus de rente die betaalt over je schulden.
In het plaatje hieronder heb ik alles in credit wallet zitten, en een LTV <20% en dus een rente van 2.9%.
:strip_exif()/f/image/BdxYVmkykmTwu4aA7ACi0j7j.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna heb ik de inhoud van de credit wallet verplaats naar mijn saving wallet, en dan zie je dus dat de LTV omhoog schiet naar 86% en het rentepercentage daarmee ook.
:strip_exif()/f/image/21RQmW9t6oEM3eRnxQMgYBmm.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat je in totaliteit kunt lenen wordt, zoals je gemerkt hebt, bepaald over beide wallets heen.
En zoals je al zei, als je gewoon snel de lening afbetaalt, dan zou die rente er eigenlijk niet echt toe moeten doen.
Tot zover de wijsheden van iemand die zelf pas een dag op het platform zit
Het bedrag in je credit wallet bepaalt de "Credit Line Wallet LTV", en dus de rente die betaalt over je schulden.
In het plaatje hieronder heb ik alles in credit wallet zitten, en een LTV <20% en dus een rente van 2.9%.
:strip_exif()/f/image/BdxYVmkykmTwu4aA7ACi0j7j.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarna heb ik de inhoud van de credit wallet verplaats naar mijn saving wallet, en dan zie je dus dat de LTV omhoog schiet naar 86% en het rentepercentage daarmee ook.
:strip_exif()/f/image/21RQmW9t6oEM3eRnxQMgYBmm.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat je in totaliteit kunt lenen wordt, zoals je gemerkt hebt, bepaald over beide wallets heen.
En zoals je al zei, als je gewoon snel de lening afbetaalt, dan zou die rente er eigenlijk niet echt toe moeten doen.
Tot zover de wijsheden van iemand die zelf pas een dag op het platform zit
Ja, geld overmaken naar de credit wallet zal de LTV doen dalen.
Maar over dat geld ontvang je dan dus geen rente meer, dus misschien is het ook gewoon prima om het te laten staan en rente te laten trekken.
Dat compenseert dan de betaalde extra rente wel weer, zoals @orionis1000 ook al opmerkte.
Maar over dat geld ontvang je dan dus geen rente meer, dus misschien is het ook gewoon prima om het te laten staan en rente te laten trekken.
Dat compenseert dan de betaalde extra rente wel weer, zoals @orionis1000 ook al opmerkte.
Mijn eerste ervaring is tot nu toe niet geweldig,
Transactie gedaan van 24 euro. De betaling is nog niet voltooid dus kan de lening nog niet terug betalen (kan 1 á 3 dagen duren) echter kan ik wel al het huidige bedrag zien wat ik dien terug te betalen, namelijk 24,16 euro (wat nog iets zal gaan stijgen in de komende dagen lijkt me).
2% cashback op 24 euro is 48 cent, blijft tot nu toe 32 cent van over oftewel 1,33% cashback.
Geen idee waar die 16 cent opeens vandaan komt.. M'n rente percentage is 10,9%.
[EDIT]
EUR/USD koers lijkt me +/- 0,5% te kosten, lening is blijkbaar in usd begrijp ik.
[EDIT2]
Uiteindelijk wil ik een kaart die makkelijk te gebruiken is, zonder dat ik continu het gevoel heb ik dat ik allerlei dingen moet gaan controleren of fixen. Begin met af te vragen of dat de Nexo kaart is. Nog maar even een weekje aankijken.
Transactie gedaan van 24 euro. De betaling is nog niet voltooid dus kan de lening nog niet terug betalen (kan 1 á 3 dagen duren) echter kan ik wel al het huidige bedrag zien wat ik dien terug te betalen, namelijk 24,16 euro (wat nog iets zal gaan stijgen in de komende dagen lijkt me).
2% cashback op 24 euro is 48 cent, blijft tot nu toe 32 cent van over oftewel 1,33% cashback.
Geen idee waar die 16 cent opeens vandaan komt.. M'n rente percentage is 10,9%.
[EDIT]
EUR/USD koers lijkt me +/- 0,5% te kosten, lening is blijkbaar in usd begrijp ik.
[EDIT2]
Uiteindelijk wil ik een kaart die makkelijk te gebruiken is, zonder dat ik continu het gevoel heb ik dat ik allerlei dingen moet gaan controleren of fixen. Begin met af te vragen of dat de Nexo kaart is. Nog maar even een weekje aankijken.
[ Voor 74% gewijzigd door Nopheros op 10-01-2025 22:55 ]
@Nopheros Mooie review tot zo ver. Ik ben met je eens dat ik ook eigenlijk niet zit te wachten op een credit card, dat je er aan moet denken het weer af te lossen ofzo.
Ik gebruik nog Bybit. Ik weet eigenlijk niet wat ze nu geven als cashback, maar het is wel makkelijk in gebruik
Ik gebruik nog Bybit. Ik weet eigenlijk niet wat ze nu geven als cashback, maar het is wel makkelijk in gebruik
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bybit kaart is erg fijn in gebruik idd maar je krijgt 2% op max 500 euro.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 23:53:
@Nopheros Mooie review tot zo ver. Ik ben met je eens dat ik ook eigenlijk niet zit te wachten op een credit card, dat je er aan moet denken het weer af te lossen ofzo.
De afgelopen jaren maakte ik een keer of 3 per week geld over naar een kaart. Met Nexo wil je het eigenlijk anders doen. 1000 euro oid op nexo zetten aan het begin van de maand voor rente, vervolgens een keer of 3 per week leningen afbetalen.
Komt ongeveer op hetzelfde neer.
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 11-01-2025 00:04 ]
Ik had ook meer keer goodluck dan supra 😂038Zwolle schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:25:
Haha die loten zijn ook wel mooi hoor. Ik had nog maar 10 loten , maar elke keer wel een prijs.
Gisteren toch maar een nieuwe laptop gehaald waardoor ik 31 loten kreeg. 3x 175 supra en 28x goodluck 😆.
Vond bij bybit die puzzles nog wel geinig om te doen. Maar sinds gisteren (of als eerder) kom ik er niet meer in.
Goed nieuws, klopt niet helemaal.orionis1000 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 13:17:
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen
Ten eerste hoef je niet perse iets over te maken naar je credit wallet. Je kunt je crypto/stables die dienen als collateral laten staan in je savings wallet en hier dan rente over ontvangen. Als je een transactie doet met de kaart wordt automatisch het benodigde bedrag om garant te staan verplaatst naar je credit wallet. In mijn geval met 120 euro in 3 transacties dus 240 euro aan Bitcoin.
Binnen 3 dagen los ik de lening af met euro's die ik er al heb staan (en waar ik dus ook rente over krijg, namelijk 9%) en wordt de 240 euro aan bitcoin weer gebruikt voor nieuwe transacties.
Daarnaast kun je de Nexo tokens die je sowieso al nodig hebt voor Premium naar je credit wallet overmaken als collateral.
- Volgens Nexo krijg je hier dan nog steeds rente op (nog niet getest)
- Je nexo telt nog steeds mee voor je premium level (wel getest)
- In mijn geval gaat m'n rente dan ook omlaag van 10,9% naar 2,9%
Bitcoin telt blijkbaar /2 mee, als ik 1000 euro wil uitgeven heb ik 2000 aan Bitcoin nodig. Aangezien ik Nexo al gebruik om rente (6%) te vangen op een klein deel van m'n Bitcoin is dit voor mij verder geen issue.
Stel ik zou gemiddeld over de hele maand 500 euro in Bitcoin als collateral moeten gebruiken (buiten de nexo tokens die ik al gebruik daarvoor) dan zou mij dat 2,5 euro per maand kosten aan misgelopen rente. De 9% rente die ik krijg over de euro's die ik op Nexo zet voor mijn maandelijkse uitgaven brengt mij ongeveer 5,5 euro per maand op en maak ik dus winst.
[ Voor 47% gewijzigd door Nopheros op 11-01-2025 21:52 ]
@orionis1000
Ik zie trouwens zo niet hoe je 5k nodig hebt om 1k te lenen?
Zoals ik het lees heb je 1000 usdt nodig om ongeveer 900 euro te lenen.
Met Bitcoin heb je 2000 euro aan Bitcoin nodig om 1000 euro te lenen.
:strip_exif()/f/image/asHVsxzt51WuMLrNFDg5omHb.png?f=user_large)
Ik zie trouwens zo niet hoe je 5k nodig hebt om 1k te lenen?
Zoals ik het lees heb je 1000 usdt nodig om ongeveer 900 euro te lenen.
Met Bitcoin heb je 2000 euro aan Bitcoin nodig om 1000 euro te lenen.
:strip_exif()/f/image/asHVsxzt51WuMLrNFDg5omHb.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gI992nxVs5gYNbgx8u4GRIRr.png?f=user_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 11-01-2025 22:33 ]
om de laagste rate te krijgen 2.9% heb je LVT van 20 nodig, daarom 5000€ vastzetten om 1000€ te lenen.
Fijn te horen dat het niet klopt en idd, als je nexo kan gebruiken, nog beter.
Zal ik ook eens een kaart moeten aanvragen.
Merci voor het testen en de feedback!
Enige min punt is dat Nexo tokens maar voor 15% meetellen als onderpand.orionis1000 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:52:
om de laagste rate te krijgen 2.9% heb je LVT van 20 nodig, daarom 5000€ vastzetten om 1000€ te lenen.
Inmiddels klaar met testen.
Aangezien de transacties in USD leningen worden uitgezet en er terugbetaald dient te worden in Euro's zijn we afhankelijk van de euro/dollar koers. Helaas was dit niet in mijn voordeel sinds mijn eerste transactie afgelopen vrijdag. Hierdoor heb ik minder cashback ontvangen dan gehoopt. Echter laat ik dit verder buiten beschouwing aangezien het soms in mijn nadeel zal zijn en soms in mijn voordeel.
De te ontvangen cashback is buiten de koers schommelingen vrijwel 2%. Het lijkt me ook niet echt uitmaken of je nu 2,9% rente betaald op de leningen of 10,9% rente zolang de leningen met een dag of 3 terug betaald worden. 1 lening heb ik binnen 2 dagen terug betaald, voor zover ik zie is hier geen rente over gerekend.
- Voordeel van Nexo is 10k limit met 2% rente dus max 200 euro per maand.
- Nadeel is dat dit gaat met extreem kortlopende leningen waardoor je een onderpand nodig hebt. Uiteindelijk verdien je juist meer door deze constructie doordat je ook weer rente krijgt op het onderpand (het deel wat je meestal niet gebruikt).
Verwachte winst:
- Ik verwacht ongeveer 1500 euro per maand uit te geven, ik hou het cashback percentage laag aan met 1,96%.
1500e /100 x 1,96% = 29,40 euro per maand
- Aangezien Nexo een cashback limiet heeft van 200 euro ga ik grote uitgaven / extra's hier ook mee betalen. Vakantie 3k, auto onderhoud reparatie 600e, nieuwe pc 2k, gemeentelijke belastingen 1k, uit eten, cadeaus, etc etc.
+/- 8k /100 x 1,96% = 156,8 /12 maanden = 13,06 euro per maand
- Aan het begin van de maand zet ik +/- 1250 euro op Nexo om in de loop van de maand de leningen mee af te betalen. Hierop krijg ik 9% rente. Voor het gemak ga ik ervan uit dat er ongeveer 625 euro op staat gemiddeld gedurende de maand.
625 euro /100 x 9% = 56,25 /12 maanden = 4.69 euro per maand
Grofweg komt dit uit op ongeveer 47.15 euro per maand oftewel +/- 565 euro per jaar.
Acties die ik hiervoor moet uitvoeren gedurende de maand:
- Begin van de maand geld storten
- 2 á 3 keer per week leningen afbetalen (Afbetalen gaat in 1x, dus niet voor elke transactie)
Al met al denk ik dat ik de komende tijd de Nexo kaart wel ga gebruiken. De inkomsten worden 1x per 2 maand omgezet naar extra Bitcoin zoals ik al een jaar of 4 doe waardoor die +/- 47 euro over 5 jaar hopelijk een veelvoud is.
Aangezien de transacties in USD leningen worden uitgezet en er terugbetaald dient te worden in Euro's zijn we afhankelijk van de euro/dollar koers. Helaas was dit niet in mijn voordeel sinds mijn eerste transactie afgelopen vrijdag. Hierdoor heb ik minder cashback ontvangen dan gehoopt. Echter laat ik dit verder buiten beschouwing aangezien het soms in mijn nadeel zal zijn en soms in mijn voordeel.
De te ontvangen cashback is buiten de koers schommelingen vrijwel 2%. Het lijkt me ook niet echt uitmaken of je nu 2,9% rente betaald op de leningen of 10,9% rente zolang de leningen met een dag of 3 terug betaald worden. 1 lening heb ik binnen 2 dagen terug betaald, voor zover ik zie is hier geen rente over gerekend.
- Voordeel van Nexo is 10k limit met 2% rente dus max 200 euro per maand.
- Nadeel is dat dit gaat met extreem kortlopende leningen waardoor je een onderpand nodig hebt. Uiteindelijk verdien je juist meer door deze constructie doordat je ook weer rente krijgt op het onderpand (het deel wat je meestal niet gebruikt).
Verwachte winst:
- Ik verwacht ongeveer 1500 euro per maand uit te geven, ik hou het cashback percentage laag aan met 1,96%.
1500e /100 x 1,96% = 29,40 euro per maand
- Aangezien Nexo een cashback limiet heeft van 200 euro ga ik grote uitgaven / extra's hier ook mee betalen. Vakantie 3k, auto onderhoud reparatie 600e, nieuwe pc 2k, gemeentelijke belastingen 1k, uit eten, cadeaus, etc etc.
+/- 8k /100 x 1,96% = 156,8 /12 maanden = 13,06 euro per maand
- Aan het begin van de maand zet ik +/- 1250 euro op Nexo om in de loop van de maand de leningen mee af te betalen. Hierop krijg ik 9% rente. Voor het gemak ga ik ervan uit dat er ongeveer 625 euro op staat gemiddeld gedurende de maand.
625 euro /100 x 9% = 56,25 /12 maanden = 4.69 euro per maand
Grofweg komt dit uit op ongeveer 47.15 euro per maand oftewel +/- 565 euro per jaar.
Acties die ik hiervoor moet uitvoeren gedurende de maand:
- Begin van de maand geld storten
- 2 á 3 keer per week leningen afbetalen (Afbetalen gaat in 1x, dus niet voor elke transactie)
Al met al denk ik dat ik de komende tijd de Nexo kaart wel ga gebruiken. De inkomsten worden 1x per 2 maand omgezet naar extra Bitcoin zoals ik al een jaar of 4 doe waardoor die +/- 47 euro over 5 jaar hopelijk een veelvoud is.
@Nopheros
Als je de lening zo snel aflost zijn er extra kosten als ik de terms goed begrijp. Neem je dit ook mee in de berekening?
Als je de lening zo snel aflost zijn er extra kosten als ik de terms goed begrijp. Neem je dit ook mee in de berekening?
:strip_exif()/f/image/yGcLcNQ9lcIMWyUhz0rWLBXo.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit kwam ik ook tegen idd, echter blijkt dit alleen te gelden in het geval je een losse lening afsluit, dus niet via de kaart maar daadwerkelijk geld leent via een lening.ViNOK16Bit schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:20:
@Nopheros
[Afbeelding]
[EDIT]
https://support.nexo.com/...20Nexo%20Card%20purchases.
:strip_exif()/f/image/3mSonu2oX2NQTuEWZNQUCPO9.png?f=user_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 13-01-2025 14:52 ]
Ik heb de eerste uitkeringen van de munten van de nieuwjaarsduik gekregen. Misschien de moeite om te kijken voordat ze waardeloos zijn.
Toch in totaal 220 dollar. Vana en NS muntjes
[ Voor 15% gewijzigd door Flexion1 op 13-01-2025 16:39 ]
Thanks! Direct wat Stop en OL gedumpt en daarna omgezet naar BTCFlexion1 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:37:
Ik heb de eerste uitkeringen van de munten van de nieuwjaarsduik gekregen. Misschien de moeite om te kijken voordat ze waardeloos zijn.
Heb ze allemaal gehad behalve major en usdt. Meer sats
Waar vind je die rewards van de nieuwjaarsduik?
Staan bij je wallets van je financieringsaccount.dennisbos schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 00:07:
Waar vind je die rewards van de nieuwjaarsduik?
In de rewards hub kan je onder mijn beloningen ook zien dat ze uitbetaald zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door CHRlS op 14-01-2025 06:18 ]
Mooie bag OL en VANA gedumpt, inclusief de cashback, toch fraai die bybit kaart afgelopen maand
Hier van de 14 spins 5x prijs gehad:
4 x 20 OL
1 x 175 SUPRA
4 x 20 OL
1 x 175 SUPRA
Hier ook een mooi extraatje ontvangen.keanu_ schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 09:18:
Mooie bag OL en VANA gedumpt, inclusief de cashback, toch fraai die bybit kaart afgelopen maand
In m’n achterhoofd zit dan toch steeds de vraag wie en waarom dit betaald wordt? Dit kost toch klauwen met geld, wordt er zoveel verdiend aan fees dat dit uitkan?
De grote exchanges verdienen bakken met geldTrasos schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 11:11:
[...]
Hier ook een mooi extraatje ontvangen.
In m’n achterhoofd zit dan toch steeds de vraag wie en waarom dit betaald wordt? Dit kost toch klauwen met geld, wordt er zoveel verdiend aan fees dat dit uitkan?
De enigen die gegarandeerd rijk worden in een bull market zijn exchange eigenarenTrasos schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 11:11:
[...]
(En mensen die al 5+ jaar in Bitcoin zitten natuurlijk
In btc/usdt is er 3.57 miljard dollar verhandeld afgelopen 24 uur. Zowel de koper als de verkoper betalen fees. Non vip klanten 0,15% als maker. Laat dat door vip klanten de helft zijn. Heb je nog steeds 0,15% per transactie. Is nog steeds 5 miljoen dollar. Alleen op dit paar. In één dag.Trasos schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 11:11:
[...]
Ik krijg ze niet verkocht, zal wel aan mij liggen. Ik heb MOVE/SPX/STOP/MAJORFlexion1 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 16:37:
Deels gelukt.
Heb ook een deel.kunnen omzetten maar MOVE en Stop kan ik niks mee helaas. Bybit verzint elke keer wel.weer wat😅
De puzzles werken bij mij ook al een week niet meer op de app
Ik zie niks. Dan zal ik me wel niet goed aangemeld hebben voor dit event. Wat een app is het ook.CHRlS schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 06:15:
[...]
Staan bij je wallets van je tfinancieringsaccount.
In de rewards hub kan je onder mijn beloningen ook zien dat ze uitbetaald zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door dennisbos op 15-01-2025 00:28 ]
Kan zijn dat de tokens in batches vrijgegeven worden. Zou het gewoon even in de gaten houden. Heb zelf ook nog niet alles ontvangen, wacht nog op SUPRA.dennisbos schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 00:27:
[...]
Ik zie niks. Dan zal ik me wel niet goed aangemeld hebben voor dit event. Wat een app is het ook.
Ik heb de STOP naar mijn trading account verplaatst en dan verhandeld voor USDT. Je kunt ze inderdaad niet rechtstreeks omzetten.038Zwolle schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 23:54:
Heb ook een deel.kunnen omzetten maar MOVE en Stop kan ik niks mee helaas. Bybit verzint elke keer wel.weer wat😅
STOP kun je gewoon via een marktorder omzetten in bijvoorbeeld USDT.038Zwolle schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 23:54:
Dus, overschrijven naar 'Gecombineerd handelsaccount'. Dan naar Markten, en STOP/USDT paar kiezen, en de boel verkopen voor een paar dollar.
Vervolgens weer terugboeken naar Financieringsaccount, en klaar ben je
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Zojuist een leuk mailtje van Nexo ontvangen met info over 2025, blijkbaar krijgt debit mode vanaf dit jaar ook cashback.
Maakt het toch weer iets overzichtelijker.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 15-01-2025 16:34 ]
Heel nice. Mijn gespaarde Nexo maar even hodl'en.Nopheros schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 16:32:
Zojuist een leuk mailtje van Nexo ontvangen met info over 2025, blijkbaar krijgt debit mode vanaf dit jaar ook cashback.
Ik lees ook abonnementen en revamping loyalty program. Moet nog maar zien of het erop vooruit gaatNopheros schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 16:32:
Je houdt niet zo van kortingen op abonnementen begrijp ik?DutX schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 21:06:
[...]
Ik lees ook abonnementen en revamping loyalty program. Moet nog maar zien of het erop vooruit gaat
Heeft iemand de coinbase kaart al geprobeerd? Ik probeer deze, maar ik kan deze niet in Google pay toevoegen wel onder Curve, maar daar krijg ik transactie mislukt.
Hier zit geen CB op in NL toch?cooLopke schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:53:
Heeft iemand de coinbase kaart al geprobeerd? Ik probeer deze, maar ik kan deze niet in Google pay toevoegen wel onder Curve, maar daar krijg ik transactie mislukt.
Krijgt iemand nog spins bij de nieuwjaarsduik? Bij mij wordt het bedrag wat ik uitgeef niet meer bijgehouden.
Nee denk dat de muntjes op zijn. Heb ook nog niet alles uitgekeerd gekregen. Mis de supra muntjes nog.. maar was mooie actie. Wachten op de volgendeacbi1986 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 15:22:
Krijgt iemand nog spins bij de nieuwjaarsduik? Bij mij wordt het bedrag wat ik uitgeef niet meer bijgehouden.
Ik mis ook de Supra muntjes nog. In het officiële Telegram kanaal blijft men volhouden dat het onmogelijk is dat iemand überhaupt al iets van de nieuwjaarsduik actie heeft ontvangen, omdat die pas midden februari uitgekeerd zouden worden. Toch bijzonder dat er dan al zoveel zijn die wel al iets hebben gekregen van deze actieFlexion1 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 17:33:
[...]
Nee denk dat de muntjes op zijn. Heb ook nog niet alles uitgekeerd gekregen. Mis de supra muntjes nog.. maar was mooie actie. Wachten op de volgende

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Klopt, daar mag je de Europese regelgeving voor bedanken.acbi1986 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 15:22:
Bybit mag geen weggeef acties meer doen in de EU.
https://announcements.byb...sers-blt6115cdd9e17f610d/
Ik heb overigens wel alle gewonnen muntjes ontvangen van de nieuwjaarsduik, behalve USDT. Daar had ik ook een leuk bedragje gewonnen maar nog niet uitgekeerd.
Krijgen jullie wel nog reward Points bij het gebruik van de bybit kaart? Ik zie bij de voorwaarden staan dat de EU niet meer mag deelnemen aan events en geen rewards krijgen.Mr. Jinx schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:32:
[...]
Klopt, daar mag je de Europese regelgeving voor bedanken.
Ik heb overigens wel alle gewonnen muntjes ontvangen van de nieuwjaarsduik, behalve USDT. Daar had ik ook een leuk bedragje gewonnen maar nog niet uitgekeerd.
De 100 USDT die ik gewonnen had ook nog niet ontvangen.Mr. Jinx schreef op maandag 20 januari 2025 @ 19:32:
[...]
Klopt, daar mag je de Europese regelgeving voor bedanken.
Mijn kaart is nu al meer dan twee weken geblokkeerd na wat GBIT gedaan te hebben. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ticket al twee weken ingeschoten, maar nog steeds niets gehoord.
Bij Bybit? Ik heb dat ook gehad en toen ook direct een email gekregen dat ik nog wat informatie/documenten moest aanleveren, check je emails eens van die dag?deuceboss schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 13:16:
Mijn kaart is nu al meer dan twee weken geblokkeerd na wat GBIT gedaan te hebben. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ticket al twee weken ingeschoten, maar nog steeds niets gehoord.
Was handig als ik Bybit even gemeld had ja... Inderdaad Bybit. Melding was: "We regret to inform you that your card has been blocked form further use due to suspicious transactions, activities, or regulatory reasons."
En als ik het daar niet mee eens was dat ik een ticket moest inschieten --> gedaan dus.
En als ik het daar niet mee eens was dat ik een ticket moest inschieten --> gedaan dus.
Ja, die email had ik ook, en 1 minuut eerder had ik deze email:deuceboss schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 13:24:
Was handig als ik Bybit even gemeld had ja... Inderdaad Bybit. Melding was: "We regret to inform you that your card has been blocked form further use due to suspicious transactions, activities, or regulatory reasons."
"Dear Trader,
Greetings from Bybit Support.
A transaction on your Bybit card has triggered a security risk and requires you to submit relevant materials.
Please go to the corresponding page to submit your information: Click submit
Your kind understanding and cooperation is appreciated.
Regards,
The Bybit Team"
Ah, die had ik idd niet gezien. Dank hiervoor. Vanuit m'n telefoon werkt die link totaal niet, zoals wel vaker bij Bybit. Werk blokkeert de link ook. Met "Desktop site" aangevinkt op m'n telefoon kom ik nu ergens, maar niet waar ik op had gehoopt: m'n eigen ingeschoten ticket, niet het verzoek tot aanleveren van Bybit uit.Wisey schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 13:28:
[...]
Ja, die email had ik ook, en 1 minuut eerder had ik deze email:
"Dear Trader,
Greetings from Bybit Support.
A transaction on your Bybit card has triggered a security risk and requires you to submit relevant materials.
Please go to the corresponding page to submit your information: Click submit
Your kind understanding and cooperation is appreciated.
Regards,
The Bybit Team"
16 dagen verder nu zie ik. Kan ik dit buiten de helpdesk om spelen?
Ik ben nog wel eens geholpen door een van de admins van de Telegram Groep. Wel opletten voor allerlei scam reacties als je openlijk in de groep om hulp vraagt.deuceboss schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:18:
[...]
Ah, die had ik idd niet gezien. Dank hiervoor. Vanuit m'n telefoon werkt die link totaal niet, zoals wel vaker bij Bybit. Werk blokkeert de link ook. Met "Desktop site" aangevinkt op m'n telefoon kom ik nu ergens, maar niet waar ik op had gehoopt: m'n eigen ingeschoten ticket, niet het verzoek tot aanleveren van Bybit uit.
Ik had vandaag opeens 13x spins na een periode van 0x. Misschien dan toch een tijdelijke storing?acbi1986 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 15:22:
13x succes
Heb ik ook gehad. Ik kon met geen mogelijkheid het ticket terug vinden. Link in de mail werkt niet.deuceboss schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:18:
[...]
Ah, die had ik idd niet gezien. Dank hiervoor. Vanuit m'n telefoon werkt die link totaal niet, zoals wel vaker bij Bybit. Werk blokkeert de link ook. Met "Desktop site" aangevinkt op m'n telefoon kom ik nu ergens, maar niet waar ik op had gehoopt: m'n eigen ingeschoten ticket, niet het verzoek tot aanleveren van Bybit uit.
Ik weet niet of je het nu hebt gevonden, maar dit is de juiste link:
https://www.bybit.nl/nl-NL/help-center/case-list
Gevonden, ja, maar deze link werkte beter: ook op het werk.Mr. Jinx schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:43:
[...]
Heb ik ook gehad. Ik kon met geen mogelijkheid het ticket terug vinden. Link in de mail werkt niet.
Ik weet niet of je het nu hebt gevonden, maar dit is de juiste link:
https://www.bybit.nl/nl-NL/help-center/case-list
"Bybit CardStatus: Ongoing
Your case is currently under investigation. Please expect a response within 7 days."
maar dat duurt dus al 16 dagen
Er staan ook weer cryptos klaar in de store.
10 dollar BTC met 4500 punten ipv 5000.
Er staat alleen bij "comming soon" en bij bybit weet je het nooit
Update: in de app staat nu 24 januari
10 dollar BTC met 4500 punten ipv 5000.
Er staat alleen bij "comming soon" en bij bybit weet je het nooit
Update: in de app staat nu 24 januari
[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 21-01-2025 21:50 ]
2% over max 500 uitgaven dacht ik.cooLopke schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:17:
Krijgt men nog CB rewards bij bybit?
De 100 usdt die ik had gewonnen in de nieuwjaarsduik is net gedropt. Dure sats moet ik ervoor kopen...
Oké, want dat was niet meteen duidelijk aangezien er geen rewards meer ontvangen mochten worden voor Nederland van 31dec24.
Ohh? Die heb ik gemist, waar heb je dat vandaan?cooLopke schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 00:01:
[...]
Oké, want dat was niet meteen duidelijk aangezien er geen rewards meer ontvangen mochten worden voor Nederland van 31dec24.
Ik heb iig nog cashback ontvangen in januari. Het is alleen een beetje schraal tov de 10% tot 6k 😂
Bij mij liep het balkje met xx/100 euro ook niet meer op, maar gister zag ik ineens dat ik 1 spin had, en 6 euro nogwat naar de volgende.acbi1986 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 15:22:
Het lijkt dus dat ze dat ingehaald hebben.
En met het ticket heb ik weer 175 SUPRA gewonnen, dat is al 700 bij elkaar.
Als ze dat nog betalen is het toch weer 14$ extra..
Dan is die 2% tot 10$ misschien niet zoveel, maar als ze vaak genoeg dit soort extratjes hebben, dan is het toch leuk
-Geen deurwaarder-
Ik heb ook ineens spins. 350 supra en 500 memefi gewonnen.Deurwaarder schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:48:
[...]
Bij mij liep het balkje met xx/100 euro ook niet meer op, maar gister zag ik ineens dat ik 1 spin had, en 6 euro nogwat naar de volgende.
Het lijkt dus dat ze dat ingehaald hebben.
En met het ticket heb ik weer 175 SUPRA gewonnen, dat is al 700 bij elkaar.
Als ze dat nog betalen is het toch weer 14$ extra..
Dan is die 2% tot 10$ misschien niet zoveel, maar als ze vaak genoeg dit soort extratjes hebben, dan is het toch leuk
En mijn eerdere supra die ik al gewonnen had is uitbetaald
Ik krijg bij mijn laatste betalingen geen CB rewards meer.
Eerder deze maand aangemeld om die €300 mee te pakken.
Heb in totaal nu ca. €150 CB ontvangen.
Vandaag maar een berichtje naar support gestuurd voor uitleg.
Ik zag ook dat ik bij een aantal eerdere betalingen ook niet de volle 10% cb kreeg maar bv. 3,3%.
Ik zag ook dat ik bij een aantal eerdere betalingen ook niet de volle 10% cb kreeg maar bv. 3,3%.
cooLopke schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 20:17:
Krijgt men nog CB rewards bij bybit?
Ik heb het vooral over de CB die je krijgt bij non VIP max 10usd/maand. Niet over de speciale promoties.Zazabez1 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:21:
Ik krijg bij mijn laatste betalingen geen CB rewards meer.
[...]
Bij de bybit kaart staat het volgende, vandaar dat ik het me af vroeg bij terms and conditions:
Starting Dec 30, 2024, users in the EEA will no longer be able to register for events or receive rewards. The EEA includes the following countries: Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Romania, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, and Sweden.
De vraag is nu krijgen jullie nog CB? Volgens domino dus wel. Anders heeft het geen zin om een kaart aan te vragen...
[ Voor 37% gewijzigd door cooLopke op 22-01-2025 17:16 ]
.cooLopke schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:10:
[...]
Ik heb het vooral over de CB die je krijgt bij non VIP max 10usd/maand. Niet over de speciale promoties.
Bij de bybit kaart staat het volgende, vandaar dat ik het me af vroeg bij terms and conditions:
Starting Dec 30, 2024, users in the EEA will no longer be able to register for events or receive rewards. The EEA includes the following countries: Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Romania, Portugal, Slovakia, Slovenia, Spain, and Sweden.
De vraag is nu krijgen jullie nog CB? Volgens domino dus wel. Anders heeft het geen zin om een kaart aan te vragen...
Hier dus wel CB gekregen in januari, 2% tot een max van 5000 punten (10 USD). ik ga ervan uit dat in februari dit niet anders zal zijn.
Dit ia voor speciale acties en evenementen. Gewone cashback gaat gewoon door.cooLopke schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:10:
[...]
Ik heb het vooral over de CB die je krijgt bij non VIP max 10usd/maand. Niet over de speciale promoties.
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.