Specifiek voor de 'crypto nieuwjaarsduik' koop ik zelf voor 51 usdt en zet die rommel meteen weer te koop. Die voucher van je wordt in delen gebruikt totdat die op is.JacktheRipper schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:28:
Wat doe je dan, steeds voor 100 usdt een shitcoin kopen en binnen de kortste keren verkopen tot je meer dan 10000 usdt verhandeld hebt?
Waar vind je dit? Ik kom niet verder dan dit?knakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:34:
[...]
Bij de nieuwjaarspro.o registreren, daar staat specifiek welke.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/RiJ54bAAzmgK22e43yH9BaTE.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch maar de obvious vraag stellen: jij kunt daar niet naar beneden scrollen? Anders zou ik even op een PC inloggen.JacktheRipper schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:17:
[...]
Waar vind je dit? Ik kom niet verder dan dit?
[Afbeelding]
je kunt toch ook usdt kopen is toch ook een coinJacktheRipper schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:28:
Wat doe je dan, steeds voor 100 usdt een shitcoin kopen en binnen de kortste keren verkopen tot je meer dan 10000 usdt verhandeld hebt?
-Knip Verkeerde topic
[ Voor 84% gewijzigd door Freekers op 25-12-2024 13:28 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Nee ik kan niet naar beneden scrollen. Op de pc werkt dit ook niet.Trasos schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:26:
[...]
Toch maar de obvious vraag stellen: jij kunt daar niet naar beneden scrollen? Anders zou ik even op een PC inloggen.
Ben jij al Satos geverifieerd? anders kun je sws niks volgensmij.JacktheRipper schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:02:
Hallo allemaal,
Werd in het slowchat topic hierheen verwezen.
Lees hier een altijd maanden mee en dit doe ik met veel plezier. Ik gebruik zelf Bitvavo en heb in de bearmarket veel BTC gekocht dmv dca. Heb inmiddels een hoop opgestoken van cryptocurrency, gewoon door dit topic te volgen, het kost soms wel veel tijd, maar het is vaak ook erg vermakelijk hier.
Nu wil ik een stap verder gaan, heb veel gelezen over Bybit en de debetcard. Gisteravond me maar eens aangemeld. Wat een onoverzichtelijke app zeg! Ik krijg nu allemaal rewards in de schoot geholpen, zou ze ook graag gebruiken, maar mij is niet duidelijk hoe?
Als het al voorbij gekomen is in dit topic, mijn excuses. Kon het namelijk niet vinden.
Verder, hoe lang heeft de verificatie geduurd?
Heb deze ook gedaan een aantal dagen terug, echter moeten we nog iets van 2 weken wachten voordat we daadwerkelijk die tokens krijgen? Lijkt me dat wanneer de actie voorbij is alle informatie ook verdwenen is en dan kun je dus ook niet meer achterhalen wat je gewonnen hebt?knakworst schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:34:
[...]
Bij de nieuwjaarspro.o registreren, daar staat specifiek welke.
[Afbeelding]
Vind het maar wat apart dat er zoveel tijd overheen moet gaan en dat je alleen op de pagina van de actie zelf kunt zien wat je gewonnen hebt..
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-12-2024 13:05 ]
Wat bedoel je daarmee? Of ik saldo op mijn account heb laten zetten?Ricks8 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:39:
[...]
Ben jij al Satos geverifieerd? anders kun je sws niks volgensmij.
Verder, hoe lang heeft de verificatie geduurd?
Weet iemand wat er met de 600 euro cashback gebeurd als je met een bestelling door de max van 600 heen gaat? Stel je zit op €5500 en gaat naar €6500 met de nieuwe bestelling van 1000 euro. Krijg je dan over je gehele bedrag 10, 2 of gemiddeld 6% ?
[ Voor 3% gewijzigd door Q-bone op 26-12-2024 20:59 ]
bla?
Dan maak je toch even een screenshot?Nopheros schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:04:
[...]
Heb deze ook gedaan een aantal dagen terug, echter moeten we nog iets van 2 weken wachten voordat we daadwerkelijk die tokens krijgen? Lijkt me dat wanneer de actie voorbij is alle informatie ook verdwenen is en dan kun je dus ook niet meer achterhalen wat je gewonnen hebt?
Vind het maar wat apart dat er zoveel tijd overheen moet gaan en dat je alleen op de pagina van de actie zelf kunt zien wat je gewonnen hebt..
6%Q-bone schreef op donderdag 26 december 2024 @ 20:47:
Weet iemand wat er met de 600 euro cashback gebeurd als je met een bestelling door de max van 600 heen gaat? Stel je zit op €5500 en gaat naar €6500 met de nieuwe bestelling van 1000 euro. Krijg je dan over je gehele bedrag 10, 2 of gemiddeld 6% ?
Ik krijg sinds 24 ste geen 2% cashback meer bij Bybit. In ieder geval zie ik bij points earned twee — staan. Iemand dit ook of wat de reden kan zijn?
Wordt waarschijnlijk een ticket…
Leuk platform dat Bybit maar kan nog wel iets verbeteren aan duidelijkheid
Wordt waarschijnlijk een ticket…
Leuk platform dat Bybit maar kan nog wel iets verbeteren aan duidelijkheid
Is het niet een idee dat Bybit een eigen topic krijgt ipv dat alles in het betaalkaarten topic gegooid wordt?
Over vier dagen stopt de 10 procent cashback en zal je er waarschijnlijk weinig meer van horen.Swift9 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:35:
Is het niet een idee dat Bybit een eigen topic krijgt ipv dat alles in het betaalkaarten topic gegooid wordt?
Misschien heb ik even iets gemist, maar waarom zou je bij CDC 450 euro staken voor 2% cashback terwijl je die 2% bij ByBit zonder staking krijgt?knakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 22:36:
[...]
Crypto.com, de tier waar je 450 euro moet investeren, is natuurlijk ook wel te overzien. Heb je 25 dollar per maand cashback. 1200 euro ongeveer aan uitgaven 2 procent cashback.
Bybit is een tientje per maand als ik het goed heb onthouden.Elero schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:57:
[...]
Misschien heb ik even iets gemist, maar waarom zou je bij CDC 450 euro staken voor 2% cashback terwijl je die 2% bij ByBit zonder staking krijgt?
En bij crypto.com moet je €450 in cronos staken voor de 2% cashback met een max van $25 per maand. GioStyle heeft een punt. Het is misschien interessanter als je meer staked (€4500 voor 3,5% eerste jaar en daarna 3% met een limiet van $75 per maand, of nog meerGioStyle schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 12:06:
[...]
Bybit is een tientje per maand als ik het goed heb onthouden.

Net geweest in hun winkel, maar dat kan alleen voor alle verzekeringen, behalve de zorgverzekering. 1x raden waarvoor ik langs gingDancePlaza schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:54:
Mocht er iemand bij Univé verzekerd zijn, je kan de jaarpremie bij hun op kantoor betalen

... en oranje! :P
Maar bij 450 dollar, heb je als CRO bijvoorbeeld halveert na een jaar, nog 225 dollar over. Tegelijk met 12*25 dollar, heb je dan 300 dollar cashback, 225 dollar stack, totaal 525 dollar. Per netto saldo dus nog een kleine winst.Busk07 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:32:
[...]
En bij crypto.com moet je €450 in cronos staken voor de 2% cashback met een max van $25 per maand. GioStyle heeft een punt. Het is misschien interessanter als je meer staked (€4500 voor 3,5% eerste jaar en daarna 3% met een limiet van $75 per maand, of nog meer) zodra de bull run voorbij is. Maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen qua risico.
Bij de 4500 dollar variant, heb je dan inderdaad meer cashback, 12*75 = 900 dollar. Alleen je stack is dan gedaald naar 2250 dollar. 2250+900 = 3150 dollar. 1350 dollar verlies.
Dus je loopt wel een veel groter risico. Maar als je een believer bent kun je het doen.
Zelf zou ik zeggen, neem de goedkope variant, stop de 4050 dollar die je overhoudt in BTC. Die is volgend jaar meer waard dan je CRO stack. Tenzij we een gigantisch smerige alt season krijgen.
Nou, de volle 1200 binnengeharkt.
Na Plutus en Bybit nu dus even niets meer.. kan Curve ook wel opzeggen dan. Ik ga in ieder geval geen gebruik maken van diensten waarvoor ik crypto moet staken, leuk in de bull, maar genoeg bagholders (cro, plu enz) gezien die nu dik onder water staan.
Na Plutus en Bybit nu dus even niets meer.. kan Curve ook wel opzeggen dan. Ik ga in ieder geval geen gebruik maken van diensten waarvoor ik crypto moet staken, leuk in de bull, maar genoeg bagholders (cro, plu enz) gezien die nu dik onder water staan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heeft iemand hier ervaring met Wirex?
Ik lees dat je met deze kaart tot 8% cashback kan krijgen, maar kan niet zo snel vinden wat de voorwaarden (bijv staking) zijn om die 8% cashback of minder te krijgen
Ik lees dat je met deze kaart tot 8% cashback kan krijgen, maar kan niet zo snel vinden wat de voorwaarden (bijv staking) zijn om die 8% cashback of minder te krijgen
Niet aan beginnen, veel te veel Wex nodig om er iets aan te verdienen en de limieten per transactie zijn heel sneu.Elero schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:35:
Nexo heb je niet heel veel voor nodig om de 2 procent binnen te harken. Cro 450 euro is ook niet heel de wereld. Anders als je dat toch te veel vindt, naga hoef je geen stake voor te hebben.St@m schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:43:
Nou, de volle 1200 binnengeharkt.
Je moet verificatie doen op Bybit voordat je iets kunt doen in NL.JacktheRipper schreef op donderdag 26 december 2024 @ 18:50:
[...]
Wat bedoel je daarmee? Of ik saldo op mijn account heb laten zetten?
Level 2 en satos verificatie geloof ik uit mijn hoofd.
(documenten insturen, ID, loon, verblijf etc.)
Ik heb nooit documenten of iets over mijn loon hoeven insturen?Ricks8 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:48:
[...]
Je moet verificatie doen op Bybit voordat je iets kunt doen in NL.
Level 2 en satos verificatie geloof ik uit mijn hoofd.
(documenten insturen, ID, loon, verblijf etc.)
:strip_exif()/f/image/JDm2ohA6DRP9iWsU6XEzTxEF.jpg?f=fotoalbum_large)
Usdt staken levert 23% op per jaarBusk07 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 13:32:
[...]
En bij crypto.com moet je €450 in cronos staken voor de 2% cashback met een max van $25 per maand. GioStyle heeft een punt. Het is misschien interessanter als je meer staked (€4500 voor 3,5% eerste jaar en daarna 3% met een limiet van $75 per maand, of nog meer) zodra de bull run voorbij is. Maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen qua risico.
Heb ik ook gehad met een payroll simulator een fake loonstrook gemaakt binnen 12u alles weer okWispe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:51:
[...]
Ik heb nooit documenten of iets over mijn loon hoeven insturen?
[Afbeelding]
Wirex heb ik gehad 8% krijg je in hun eigen wirex token die intussen ook niks meer waard is. Zelfde systeem als plutusElero schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:35:
Ja hoor ben gewoon Satos geverifieerd!Wispe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:51:
[...]
Ik heb nooit documenten of iets over mijn loon hoeven insturen?
[Afbeelding]
Mag ik vragen waar? Bij Bybit is het op dit moment minder dan 10%, en bij CDC volgens mij ook iets van 8%.
https://app.beefy.com/vault/pharaoh-cow-usdt-usdc-rpBusk07 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 00:07:
[...]
Mag ik vragen waar? Bij Bybit is het op dit moment minder dan 10%, en bij CDC volgens mij ook iets van 8%.
Reminder nog 3 dagen knallen bij ByBit en dan alles weer op Curve gooien, zoeken naar de volgende kaart.
Nee, zie voorwaarde 14 van de algemene voorwaarden. Nog 2 dagen.HaroldAllOut schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:26:
Reminder nog 3 dagen knallen bij ByBit en dan alles weer op Curve gooien, zoeken naar de volgende kaart.
Maar die voorwaarde geldt toch alleen voor de 10% cashback? De 2% blijft toch gewoon bestaan? En daarnaast nog de voor NL specifieke loterij waar je per 100 euro uitgaven munten kan winnen?Wispe schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:35:
[...]
Nee, zie voorwaarde 14 van de algemene voorwaarden. Nog 2 dagen.
Poeh balen zeg, ik heb mijn verzekeringen daar lopen. Blijkbaar zit daar wel verschil tussen. Heb je ook gevraagd waarom?iNSaNe-oNe schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:26:
[...]
Net geweest in hun winkel, maar dat kan alleen voor alle verzekeringen, behalve de zorgverzekering. 1x raden waarvoor ik langs ging
Van het kastje naar de muur lopen...
Blijft die 2% wel doorlopen na de 10%?Flexion1 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 10:20:
[...]
Maar die voorwaarde geldt toch alleen voor de 10% cashback? De 2% blijft toch gewoon bestaan? En daarnaast nog de voor NL specifieke loterij waar je per 100 euro uitgaven munten kan winnen?
Ik heb gisteren namelijk ongeveer €1000 uitgegeven met mijn Bybit card, maar ik heb maar 3732 punten (7,464 USDT) verdiend hiermee
Heeft daarnaast iemand enig idee hoe die rewards in de "New Year Trading Carnival" werken? Heb gisteren €1000 via Curve GBIT verschoven van een andere kaart naar mijn Bybit kaart en als ik nu op de event klik staat er "10 rewards claimed" (gaat dit automatisch?), maar als ik daar op klik zie ik geen prijzen. Worden deze later uitgereikt?
Als je op het event zelf klikt en iets na beneden gaat heb je de optie "spin" met daarboven de prijzen die je kunt winnen van "100 usd" tot "goodluck"Elero schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 18:34:
[...]
Blijft die 2% wel doorlopen na de 10%?
Ik heb gisteren namelijk ongeveer €1000 uitgegeven met mijn Bybit card, maar ik heb maar 3732 punten (7,464 USDT) verdiend hiermee
Ik heb nu ook iets vreemds met ByBit.
De 'Trading Carnival'-actie werkt prima, elke 100 euro krijg ik een ticket.
Maar de 'Unwrap Holdiday Gifts'-actie levert nog helemaal niets op.
Ik heb de boel doorgelezen, maar heb nog niet achterhaald waarom dit niet werkt.
Werkt deze actie bij jullie wel, in combinatie met de 10% cashback en de Trading Carnival?
Ik heb de boel doorgelezen, maar heb nog niet achterhaald waarom dit niet werkt.
Werkt deze actie bij jullie wel, in combinatie met de 10% cashback en de Trading Carnival?
Ik heb gewoon het maximum van drie lootjes kunnen claimen. Het leverde hoogstens een paar dollar op, de Trading Carnival lijkt een stuk aantrekkelijker. Hopelijk doet ByBit geen clawback bij een evt. refund op de kaart.Trasos schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 22:04:
Ik heb nu ook iets vreemds met ByBit.
Die prijzen worden later uitgereikt maar je kan wel zien wat je gewonnen hebt.Elero schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 18:36:
Heeft daarnaast iemand enig idee hoe die rewards in de "New Year Trading Carnival" werken? Heb gisteren €1000 via Curve GBIT verschoven van een andere kaart naar mijn Bybit kaart en als ik nu op de event klik staat er "10 rewards claimed" (gaat dit automatisch?), maar als ik daar op klik zie ik geen prijzen. Worden deze later uitgereikt?
Op de website (op je computer), inloggen, crypto nieuwjaarsduik banner, mijn beloningen.
Ik heb altijd iets gewonnen, een aantal die zijn nu rond de 18 dollar waard, een aantal rond de 6 dollar. Gemiddeld zo'n 10 dollar. Even afwachten wat die shitcoins over een maand waard zijn. Maar op deze manier, krijg je dus 'gewoon' weer 10% op je bybit card. Maximaal 100 keer, tot eind januari. Je moet begin februari wel handmatig claimen.
Oftewel: Als die shitcoins op koers blijven, geeft Bybit weer 1.000 euro weg. Bovenop de 1.200 euro.
Kleine letters:
Alleen gebruikers uit Nederland kunnen aan dit evenement deelnemen.
Gebruikers moeten zich via de Nu registreren-knop op deze pagina voor het evenement registreren om in aanmerking te komen voor beloningen.
Alle beloningen zijn beperkt en worden automatisch verdeeld op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.
Beloningen worden binnen 14 werkdagen na afloop van het evenement bijgeschreven in de Beloningshub van de winnaars. Gebruikers moeten hun beloningen binnen 30 dagen claimen.
Hoe lang duurt het normaliter totdat de airdrop van tokens in je wallet komt vanuit de beloningen?
Hier lijkt de 10% cashback nog steeds door te lopen, ondanks dat ik de limiet van 600 euro al heb overschreden.
total cashback earned: 629 EUR
pending points: 19308
Bij elke betaling die ik uitvoer zie ik nog steeds de popup met daarin de melding dat ik x.xx USDT cashback heb verdiend, wat overeenkomt met 10% van het bedrag.
We zullen het wel zien wanneer het feest voorbij is
Bij elke betaling die ik uitvoer zie ik nog steeds de popup met daarin de melding dat ik x.xx USDT cashback heb verdiend, wat overeenkomt met 10% van het bedrag.
Straks om 0:00 uur.paul-s83 schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:13:
Hier lijkt de 10% cashback nog steeds door te lopen, ondanks dat ik de limiet van 600 euro al heb overschreden.
@Wispe Idd, dan verloopt natuurlijk die 10% cashback actie voor iedereen. Dankzij de tip hierboven heb ik ook nog wat tickets voor die Nieuwjaarsduikactie kunnen claimen, 3 x 20 OL gewonnen.
Alle USDT en punten die ik ontvang zet ik altijd om naar Euro's en laat ik direct uitbetalen op mijn rekening. Volgens de Rewards Hub heb in totaal 1420 USDT aan Rewards ontvangen sinds november. Wat een geitenbende
Alle USDT en punten die ik ontvang zet ik altijd om naar Euro's en laat ik direct uitbetalen op mijn rekening. Volgens de Rewards Hub heb in totaal 1420 USDT aan Rewards ontvangen sinds november. Wat een geitenbende
Dankje, daarmee is het gelukt038Zwolle schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 18:38:
Als je op het event zelf klikt en iets na beneden gaat heb je de optie "spin" met daarboven de prijzen die je kunt winnen van "100 usd" tot "goodluck"
Thanks, ik zag het inderdaad. Je kan er ook via de app komen als je in de rewards hub het event opent en op "the event page" klikt. Als je daar op rewards klikt, zie je ook alles wat je hebt verdient tot zover.knakworst schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:26:
Die prijzen worden later uitgereikt maar je kan wel zien wat je gewonnen hebt.
Op de website (op je computer), inloggen, crypto nieuwjaarsduik banner, mijn beloningen.
Dan heb jij wel meer geluk dan ik. Ik heb tot nu toe:knakworst schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:26:
Ik heb altijd iets gewonnen, een aantal die zijn nu rond de 18 dollar waard, een aantal rond de 6 dollar. Gemiddeld zo'n 10 dollar. Even afwachten wat die shitcoins over een maand waard zijn. Maar op deze manier, krijg je dus 'gewoon' weer 10% op je bybit card. Maximaal 100 keer, tot eind januari. Je moet begin februari wel handmatig claimen.
Oftewel: Als die shitcoins op koers blijven, geeft Bybit weer 1.000 euro weg. Bovenop de 1.200 euro.
- 9 x 20 OL (20 OL is 4.45 USDT)
- 1 x 40 STOP (40 STOP is 3.84 USDT)
Nog niet verkeerd. We gaan het zien
Hoe kan je het totaalbedrag zien in de regards hub. Ik heb zoveel losse bedragen en munten die ik gelijk verkocht heb. Lastig om totaal overzicht te krijgen.paul-s83 schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:30:
@Wispe Idd, dan verloopt natuurlijk die 10% cashback actie voor iedereen. Dankzij de tip hierboven heb ik ook nog wat tickets voor die Nieuwjaarsduikactie kunnen claimen, 3 x 20 OL gewonnen.
In de app als je op "Card" klikt staat er in de groene tekst onder "Auto Cashback" je totale saldo dat je verdient hebt. Als je daarop klikt zie je datzelfde bedrag nog eens.Flexion1 schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:36:
[...]
Hoe kan je het totaalbedrag zien in de regards hub. Ik heb zoveel losse bedragen en munten die ik gelijk verkocht heb. Lastig om totaal overzicht te krijgen.
Bybit heeft de lijst van landen aangepast en Nederland eruit gehaald. Dus we hebben nog een extra dag (t/m 31 december)Wispe schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 08:35:
[...]
Nee, zie voorwaarde 14 van de algemene voorwaarden. Nog 2 dagen.

https://www.bybit.nl/nl-N...-Bybit-Card-Welcome-Offer
Vanaf 30 december 2024 kunnen gebruikers in de EER zich niet langer registreren voor evenementen of beloningen ontvangen. De EER omvat de volgende landen: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.
Ik krijg inderdaad 2%. Kan het zo zijn dat je een grote transactie hebt gedaan waarbij je van 10 naar 2% bent gegaan en meteen je maandelijks cashback limiet hebt opgebruikt ($10 voor niet vips)?Elero schreef op zondag 29 december 2024 @ 16:44:
Voor degene die de €600 cashback met 10% al bereikt heeft, zijn jullie teruggevallen naar 2%? Ik krijg helemaal geen cashback meer na mijn eerste €600 namelijk.
Aah dat zou goed kunnen inderdaad. Nadat je van 10% naar 2% gaat heb je dus nog maar een limiet van €500 aan uitgaven waarover je cashback krijgt (net als vanaf januari het geval gaat zijn)?exelletor schreef op zondag 29 december 2024 @ 17:45:
[...]
Ik krijg inderdaad 2%. Kan het zo zijn dat je een grote transactie hebt gedaan waarbij je van 10 naar 2% bent gegaan en meteen je maandelijks cashback limiet hebt opgebruikt ($10 voor niet vips)?
Haha die loten zijn ook wel mooi hoor. Ik had nog maar 10 loten , maar elke keer wel een prijs.
Gisteren toch maar een nieuwe laptop gehaald waardoor ik 31 loten kreeg. 3x 175 supra en 28x goodluck 😆.
Gisteren toch maar een nieuwe laptop gehaald waardoor ik 31 loten kreeg. 3x 175 supra en 28x goodluck 😆.
Volgens mij heeft ByBit weer wat gesleuteld aan de lopende Carnival-actie. Je hebt nu ook kans om niets te winnen, en dat is me uiteraard meteen gelukt.
Ben ook benieuwd wat ze bedoelen met die melding dat ze de gewonnen coins offline verder afhandelen.
Edit:
@038Zwolle, volgens mij had je eerst gegarandeerd prijs. Je hoort mij verder nog niet klagen, leuke bonus bovenop de 10% cashback.
Ben ook benieuwd wat ze bedoelen met die melding dat ze de gewonnen coins offline verder afhandelen.
Edit:
@038Zwolle, volgens mij had je eerst gegarandeerd prijs. Je hoort mij verder nog niet klagen, leuke bonus bovenop de 10% cashback.
[ Voor 21% gewijzigd door Trasos op 30-12-2024 10:30 ]
Ja ik had met mijn zomervakantie nog 29x 20OL gekregen, 3x VANA en wat SUPRA.038Zwolle schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:25:
Haha die loten zijn ook wel mooi hoor. Ik had nog maar 10 loten , maar elke keer wel een prijs.
Vanochtend na nog een cashback meteen niets
Zoals eerder genoemd, ben benieuwd op welke termijn dit ''offline'' wordt afgehandeld.
[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 30-12-2024 10:54 ]
Ik ben bang dat dat toch hiermee te maken heeft?Wispe schreef op maandag 30 december 2024 @ 10:58:
Ik kreeg dit net. Weer iemand wat dit kan zijn?
Important Update on Event Participation for EEA Users
Pff dan is het dus klaar met de new years gifts. Jammer.Mr. Jinx schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:37:
[...]
Ik ben bang dat dat toch hiermee te maken heeft?
Edit: die debit card punten LIJKEN gewoon door te lopen.
:strip_exif()/f/image/eIJ7aIh1T8yl9hAkLYxPTVNy.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door knakworst op 30-12-2024 13:20 ]
Hier lopen de punten idd ook nog steeds door, en zit al dik over de 600 euro heen.knakworst schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:56:
[...]
Pff dan is het dus klaar met de new years gifts. Jammer.
Edit: die debit card punten LIJKEN gewoon door te lopen.
[Afbeelding]
Punten staan bij mij ook nog op pending. Maar aangezien alle cryptos "out of stock" zijn en usdt aangepakt wordt ben ik benieuwd hoe het gaat lopen. Zeker als alle acties hier voorbij zijn.
USDT mag nog 6 maanden blijven.038Zwolle schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:47:
Punten staan bij mij ook nog op pending. Maar aangezien alle cryptos "out of stock" zijn en usdt aangepakt wordt ben ik benieuwd hoe het gaat lopen. Zeker als alle acties hier voorbij zijn.
Sinds vanavond probeerde ik wat zaken te bestellen met mijn bybit kaart, worden ze geweigerd:
failed: Card is being reviewed by our risk team. Contact Customer Service if you have further questions..
Iemand ook deze ervaring gehad?
failed: Card is being reviewed by our risk team. Contact Customer Service if you have further questions..
Iemand ook deze ervaring gehad?
Heb dit eigenlijk niet eerder goed gelezen (dom dom) maar hier staat dat alle rewards voor 28 december uitgekeerd moeten zijn en je verder niet meer aan acties mee kan doen. De hele 'crypto nieuwjaarsduik' actie is dus niet geldig voor ons? Beetje onduidelijk dat je dit bericht eruit stuurt en tegelijk wel de actie hebt lopen. Ze hebben zo veel info van je dat ze wel moeten weten onder welke regelgeving je valt.. Sterker nog ik zit op bybit.nlMr. Jinx schreef op maandag 30 december 2024 @ 11:37:
[...]
Ik ben bang dat dat toch hiermee te maken heeft?
Ja al wel gelezen maar geen idee of dat voor de nieuwjaarsduik geldt. Deze actie is namelijk ook specifiek op Nederland gericht.Peppernut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 07:52:
[...]
Heb dit eigenlijk niet eerder goed gelezen (dom dom) maar hier staat dat alle rewards voor 28 december uitgekeerd moeten zijn en je verder niet meer aan acties mee kan doen. De hele 'crypto nieuwjaarsduik' actie is dus niet geldig voor ons? Beetje onduidelijk dat je dit bericht eruit stuurt en tegelijk wel de actie hebt lopen. Ze hebben zo veel info van je dat ze wel moeten weten onder welke regelgeving je valt.. Sterker nog ik zit op bybit.nl
De dagelijkse winactie kunnen we idd niet meer aan meedoen. Prijs van 0.5 dollar kreeg ik niet uitgekeerd.
We zien in feb wel
Even een protip voor als je fiat of crypto wilt wegsturen van Nexo. Als je bijv. Platinum level hebt, dan mag je 1 keer per maand gratis fiat opnemen. Daarna is het 5 euro per keer. Ik stuur sinds ik ByBit heb USDT van Nexo naar ByBit via Arbitrum One netwerk. Via Nexo kan je dit onbeperkt sturen. Via bijv. Tron netwerk of BSC is het ook 1 keer per maand gratis. Bij ByBit omzetten naar euros en dan kan je via iDeal laten storten naar je bank. Kost 0,13 cent aan transactiekosten.
Sinds de 6 jaar in crypto heb ik misschien 5 keer fiat opgenomen, er gaat eigenlijk alleen maar in.
En de rest kan ik met kaart uitgeven. Maar het is goed om routes klaar te hebben voor het geval dat.
Met bybit, coinbase, en Nexo heb ik betrouwbare cash exits, naar Revolut seconden werk.
De nieuwjaarsduik van Bybit is trouwens een drama geworden, kom nu alleen op 'succes, volgende keer beter' uit. Die waren ze de eerste dagen vergeten te programmeren
En de rest kan ik met kaart uitgeven. Maar het is goed om routes klaar te hebben voor het geval dat.
Met bybit, coinbase, en Nexo heb ik betrouwbare cash exits, naar Revolut seconden werk.
De nieuwjaarsduik van Bybit is trouwens een drama geworden, kom nu alleen op 'succes, volgende keer beter' uit. Die waren ze de eerste dagen vergeten te programmeren
Ik heb vandaag nog 1 vava gekregen. Dus er wordt nog wel uitgedeeld.knakworst schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:11:
Sinds de 6 jaar in crypto heb ik misschien 5 keer fiat opgenomen, er gaat eigenlijk alleen maar in.
Hmm heb nog paar 100 op die kaart staan. Maar ik ben bang dat het nu dus "By"bit wordt. Of blijft die 2% nog wel (over max 500) nog wel?knakworst schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:11:
2% over 500 (dollar) per maand blijft nog wel, alleen 'evenementen' mogen niet meer van MICA aldus Bybit.glatuin schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:07:
[...]
Hmm heb nog paar 100 op die kaart staan. Maar ik ben bang dat het nu dus "By"bit wordt. Of blijft die 2% nog wel (over max 500) nog wel?
Als ik het goed begrijp is een gedeelte van de cryptonieuwjaarsduik nog geldig na 28 deccember, namelijk de aankoop via bybit card en margin trading (voorzover dat kanPeppernut schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 07:52:
[...]
Heb dit eigenlijk niet eerder goed gelezen (dom dom) maar hier staat dat alle rewards voor 28 december uitgekeerd moeten zijn en je verder niet meer aan acties mee kan doen. De hele 'crypto nieuwjaarsduik' actie is dus niet geldig voor ons? Beetje onduidelijk dat je dit bericht eruit stuurt en tegelijk wel de actie hebt lopen. Ze hebben zo veel info van je dat ze wel moeten weten onder welke regelgeving je valt.. Sterker nog ik zit op bybit.nl
[ Voor 53% gewijzigd door knakworst op 31-12-2024 14:15 ]
Vandaag is echt vaag met "cashback", 5, 8 en 10% gezien bij diverse kleine uitgave.
bla?
Ik moest op een gegeven moment upgraden naar een "gecombineerd handelsaccount" en sindsdien heb ik de hefbomen terug. Of is het iets anders? Overigens ga ik mij daar niet aan branden, mijn aankopen voor de mnry puzzel staan behoorlijk onder water.knakworst schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:13:
[...]
Als ik het goed begrijp is een gedeelte van de cryptonieuwjaarsduik nog geldig na 28 deccember, namelijk de aankoop via bybit card en margin trading (voorzover dat kan). De handel 100 dollar shitcoin en krijg een airdrop, is weggehaald, als je niet tijdig genoeg hebt meegedaan.
Hier na de 600 euro geen punten gekregen meer sinds begin december.
Hier wel. Total cashback earned 632 EUR en heb nog zo’n 33.000 punten pending 😉Theswitch schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 23:44:
Hier na de 600 euro geen punten gekregen meer sinds begin december.
10% op alles gekregen vandaagQ-bone schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 16:07:
Vandaag is echt vaag met "cashback", 5, 8 en 10% gezien bij diverse kleine uitgave.
Je had de oude actie tot 600 reward aan 10 euro vouchers. Daarna de nieuwe actie aan 600 usd aan punten en ook nog de 15% black friday. Bij mij liepen ze alle 3 naast elkaar waardoor ik meer dan 900 heb “verdiend” danku Bybit. Voor 500 euro nog maandelijks via bybit doen en nu weer terug naar crypto.com
Vandaag wel punten op een transactie van 1 januari. December dus niks.
Hier zojuist een transactie gedaan en krijg inmiddels 2,8% cashback. Van alle cashback kaarten die ik de afgelopen 4 jaar heb gebruikt werkt bybit het beste maar is ook veruit de onduidelijkste.
Anyway, het waren leuke jaren maar voor mij is er helaas niet interessants meer beschikbaar. Voor 10 euro per maand is het de moeite niet.
Met wat geluk komt Bianance dit jaar weer beschikbaar in Nederland, ik las een tijdje terug iets over vacatures in Nederland. Maakt het natuurlijk geen feit maar het is tenminste een licht puntje.
Een andere optie is coinbase, geeft dacht ik iets van 4% cashback in de USA op XLM oid. Ik lees echter dat er nog aardig wat fees afgaan dus dit lijkt ook niet zinvol ook al beginnen ze ook in de EU met cashback.
Nu weer opnieuw in de crypto.com kaart stappen met een grote zak CRO gaat 'm ook niet worden.
Nexo met het creditcard systeem en rente betalen zie ik ook niet zitten voor 2%.
Jammer, heb best veel Bitcoin gespaart op deze manier in de afgelopen jaren
Anyway, het waren leuke jaren maar voor mij is er helaas niet interessants meer beschikbaar. Voor 10 euro per maand is het de moeite niet.
Met wat geluk komt Bianance dit jaar weer beschikbaar in Nederland, ik las een tijdje terug iets over vacatures in Nederland. Maakt het natuurlijk geen feit maar het is tenminste een licht puntje.
Een andere optie is coinbase, geeft dacht ik iets van 4% cashback in de USA op XLM oid. Ik lees echter dat er nog aardig wat fees afgaan dus dit lijkt ook niet zinvol ook al beginnen ze ook in de EU met cashback.
Nu weer opnieuw in de crypto.com kaart stappen met een grote zak CRO gaat 'm ook niet worden.
Nexo met het creditcard systeem en rente betalen zie ik ook niet zitten voor 2%.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 01-01-2025 14:23 ]
Hier een coinbase kaart binnengehad twee weken geleden. Als je euro's beschikbaar hebt en die als default aanzet, zijn er geen kosten, zelfs niet bij pinnen. Betalen met crypto is sowieso duur. Valuta conversie nog niet geprobeerd. . Ik heb helaas nog niets gezien over cashback in EU. Maar als het alleen werkt bij betalen met crypto, wordt het een koekje van eigen deeg vrees ik.Nopheros schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:06:
Hier zojuist een transactie gedaan en krijg inmiddels 2,8% cashback. Van alle cashback kaarten die ik de afgelopen 4 jaar heb gebruikt werkt bybit het beste maar is ook veruit de onduidelijkste.
Een andere optie is coinbase, geeft dacht ik iets van 4% cashback in de USA om XLM oid. Ik lees echter dat er nog aardig wat fees afgaan dus dit lijkt ook niet zinvol ook al beginnen ze ook in de EU met cashback.
Sowieso moet je maandelijks de bybit cashback van 10 dollar pakken. Daarna zou ik zeggen CDC ruby red. 450 euro in CRO, en dan 25 USD per maand pakken. Doe dat 4 jaar lang en zet de CRO maandelijks om in BTC, en je hebt een mooi aantal sats. En wellicht is CRO meer waard in de volgende cycle. De coin is ook nog nauwelijks gestegen dus je stapt niet in op een top.
@coinbase, ze betalen in de USA alleen cashback uit bij betalen met crypto, na de fees heeft dat helaas weinig nut meer idd.knakworst schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:18:
[...]
Hier een coinbase kaart binnengehad twee weken geleden. Als je euro's beschikbaar hebt en die als default aanzet, zijn er geen kosten, zelfs niet bij pinnen. Betalen met crypto is sowieso duur. Valuta conversie nog niet geprobeerd. . Ik heb helaas nog niets gezien over cashback in EU. Maar als het alleen werkt bij betalen met crypto, wordt het een koekje van eigen deeg vrees ik.
Sowieso moet je maandelijks de bybit cashback van 10 dollar pakken. Daarna zou ik zeggen CDC ruby red. 450 euro in CRO, en dan 25 USD per maand pakken. Doe dat 4 jaar lang en zet de CRO maandelijks om in BTC, en je hebt een mooi aantal sats. En wellicht is CRO meer waard in de volgende cycle. De coin is ook nog nauwelijks gestegen dus je stapt niet in op een top.
@ 2 kaarten gebruiken, hm niet echt bij stil gestaan eigenlijk. Hebben ze bij crypto.com nog metal cards? Moet eerlijk toegeven dat ik m'n ruby red metal wel een beetje mis..
35 euro zit nog net op het randje (vind ik) wat nuttig is voor de moeite die het kost. Ga er eens over nadenken.
CDC is nog steeds metal, maar gebruik ik nooit. Eigenlijk pasjes gebruik ik ook nooit, allemaal google pay. Behalve pinautomaat, en voor OV, werkt bij mij google pay niet heel betrouwbaar.Nopheros schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:22:
[...]
@coinbase, ze betalen in de USA alleen cashback uit bij betalen met crypto, na de fees heeft dat helaas weinig nut meer idd.
@ 2 kaarten gebruiken, hm niet echt bij stil gestaan eigenlijk. Hebben ze bij crypto.com nog metal cards? Moet eerlijk toegeven dat ik m'n ruby red metal wel een beetje mis..
35 euro zit nog net op het randje (vind ik) wat nuttig is voor de moeite die het kost. Ga er eens over nadenken.
Met Curve is dat allemaal wel beter te sturen. Gebruik je één kaart, en klik je in de app aan welke je wilt gebruiken.
De Curve kaart wordt hier door m'n vrouw gebruikt, ze heeft ook apple pay maar geeft aan dat de kaart beter werkt.
Gebruik zelf sowieso liever een kaart, vind ik fijner.
Zit nog even te kijken naar CRO. Is idd geen top die je nu zou kopen echter gaat CRO wel mooi weer terug naar 5 cent of lager in een volgende bear market. Met een investering van 450 euro is dat echter nog wel te overzien.
Een 10x grotere investering (4500 euro) voor 3x meer geld per maand (75 euro) gaat 'm op dit moment niet worden.
35 euro is niet veel maar een jaar lang geld overmaken voor 420 euro is nog net acceptabel. Eerst even testen of bybit nu idd de 500 euro limiet heeft ingesteld en dan een beslissing maken
Gebruik zelf sowieso liever een kaart, vind ik fijner.
Zit nog even te kijken naar CRO. Is idd geen top die je nu zou kopen echter gaat CRO wel mooi weer terug naar 5 cent of lager in een volgende bear market. Met een investering van 450 euro is dat echter nog wel te overzien.
Een 10x grotere investering (4500 euro) voor 3x meer geld per maand (75 euro) gaat 'm op dit moment niet worden.
35 euro is niet veel maar een jaar lang geld overmaken voor 420 euro is nog net acceptabel. Eerst even testen of bybit nu idd de 500 euro limiet heeft ingesteld en dan een beslissing maken
Ik heb een Gnosis Card, maar krijg dat ding niet geactiveerd. (ook) teveel gekloot dus. Nexo ben ik ook nog niet zo'n fan van. Dan toch maar voorlopig bij Bybit blijven denk ik
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja dat is wel interessant. Ik had 39x spinnen (verzameld) en was 39x raakknakworst schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 08:45:
Hier ook nog 10 procent gekregen op alle pending transacties. Daarna aan het wiel gedraaid en jawel het kan dus wel![]()
Nu nog een keertje de 10.000 graag
[Afbeelding]
Nou ja, je kunt het ook zien dat na elke keer dat het lukt, de kans groter wordt dat het niet lukt
Het de spins hebben ze de kans aangepast , maar met de puzzles ook. Nu al 3x niks gehad.
Youhodler komt met een eigen token, en een debit card. Roadmap q1 2025. Kan interessant worden. Groter team dan renegade en heeft al earn, lend, swap, en multihodl waarmee inkomsten worden gegenereerd.
Zou mij niets verbazen als ze bij Bybit weer met nieuwe ‘acties’ komen om het interessant te houden. Ze zullen ook wel door hebben dat een groot deel de moeite niet gaat nemen voor €10 per maand. Zeker als je van €600 komt
Kunnen jullie nog op de evenementen-pagina van de Crypto nieuwjaarsduik?
Als ik er naar toe ga kom ik in een oneindig cirkel van 'log in op je bybit account' terecht
Als ik er naar toe ga kom ik in een oneindig cirkel van 'log in op je bybit account' terecht
-Geen deurwaarder-
Ik ook, op mijn mobieltje. Probeer eens op je computer, daar werkt het bij mij wel. Ik had 9 tickets, 9 keer good luck next timeDeurwaarder schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:32:

Waar staat dat de card 10 euro kost? Ik zie het nergens terug?Nopheros schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 14:06:
Dat kan kloppen aangezien de kaart gratis isdangerousp schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 13:41:
[...]
Waar staat dat de card 10 euro kost? Ik zie het nergens terug?
Dat ging over de opbrengst per maand vanaf 1 januari.
Mij lukte het niet om aan te melden.Deurwaarder schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:32:
Met de tip van @knakworst lukte het wel: inloggen via de desktop browser.
Ik kon nog 4x aan het rad draaien, maar 4x "helaas".
Wel grappig, de vorige 6x had ik wel wat steeds.
-Geen deurwaarder-
Ik heb momenteel de Bybit VIP 1-trail en zat net mijn transacties in de app te bekijken. Ik kom erachter dat Bybit kennelijk 100% cashback geeft op Netflix en Amazon. Weet iemand of dit meetelt voor de maandelijkse limiet, of dat het er bovenop komt, zoals bij Plutus het geval was?
Het zou volgens de faq meetellen voor de limiet. Of dat echt zo werkt, uitproberen zou ik zeggen.CHRlS schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:26:
Ik heb momenteel de Bybit VIP 1-trail en zat net mijn transacties in de app te bekijken. Ik kom erachter dat Bybit kennelijk 100% cashback geeft op Netflix en Amazon. Weet iemand of dit meetelt voor de maandelijkse limiet, of dat het er bovenop komt, zoals bij Plutus het geval was?
Net getest en ze tellen inderdaad (helaas) gewoon mee.knakworst schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:01:
[...]
Het zou volgens de faq meetellen voor de limiet. Of dat echt zo werkt, uitproberen zou ik zeggen.
Conclusie aan de hand van de laatste pagina is dat er ATM geen duidelijke overwinnaar is in diensten die kaarten ter beschikking stellen?
Ik heb momenteel bybit, maar ik vraag me af wat de goedkoopste manier is om de kaart daadwerkelijk te gebruiken IVM fees. Is dat gewoon usdc gebruiken? Of zijn er interessantere mogelijkheden?
Ik heb momenteel bybit, maar ik vraag me af wat de goedkoopste manier is om de kaart daadwerkelijk te gebruiken IVM fees. Is dat gewoon usdc gebruiken? Of zijn er interessantere mogelijkheden?
Dat is ook al meerdere keren in dit topic besproken. Gewoon euro's gebruiken.Rubberen schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:43:
Als je met crypto gaat werken (ook al zijn het stable coins) dan betaal je een extra fee voor de conversie.
Eventueel kun je wel een deel in USDC of USDT stoppen en staken voor extra rendement. Maar dan nog zou ik telkens een deel omzetten naar euro's (fiat) en beschikbaar maken voor de creditcard.
En wat betreft de voordelen en de beste kaart op dit moment, ik denk dat er nu niet eentje uitschiet en echt veel voordeel qua korting is er ook niet meer buiten speciale acties om.
Een reden om dit toch te blijven gebruiken kan zijn om minder afhankelijk te zijn van de bank.
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.