Hier vanochtend wel een Auto-Cashback naar USDT ontvangen
Werkt dus nog wel, ik werd ook al skeptisch, maar duurde ogenschijnlijk even. Aanschaf was van in het BF-weekend
Hoi.
Hoi.
[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 12-12-2024 09:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens een bericht op een cryptowebsite van juni dit jaar geven ze ruim van tevoren een bericht als je iets zou moeten doen. Ik heb tot op heden nog niks nieuws van ByBit vernomen hierover.GioStyle schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:28:
Iemand enig idee hoe het zit met Bybit, USDT en Mica? Heb net mijn punten omgezet in USDT. Moet ik die shit zo snel mogelijk omzetten of kan ik het nog even voor de rest van de maand staken?
In de app staat in de card overview helemaal onderin altijd de melding dagelijkse kaart uitgaven. Als je hierop klikt zie je ook maandelijkse en jaarlijkse uitgaven. Ik check hem obv. de jaarlijkse uitgaven maar ben ook pas beginnen ten tijde van de 10% cashback introductie.dennisbos schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:47:
Hoe kun je zien hoe ver je bent van de 6000 euro? Ik had in het begin auto-cashback aan staan, maar daarna een tijd niet. Of is de enige manier berekenen wat ik heb uitgegeven?
Dat bedoel ik: Ik had al €600 cashback aan coupons, en nu ook over de €600 limiet van de punten.knakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:03:
[...]
Het is 600 euro aan coupons, daarna begon de teller op nul, en dus 600 euro aan punten.
Profiteer ervan zou ik zeggen... Bij anderen lijkt het wel goed te gaan.Domino schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:04:
[...]
Dat bedoel ik: Ik had al €600 cashback aan coupons, en nu ook over de €600 limiet van de punten.
En nu nog steeds 10% cashback.
Gratis geld word helaas niet met bakken tegelijk uitgegeven voor langer als een paar maand..038Zwolle schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:36:
Haha nu dus inderdaad 50 dollar voor de tokens. Dat betekend dus dat je 1x per 5 maanden een paar cryptos kan kopen schijnbaar. Want 10 euro per maand.
Nouja ze houden geld vast, hebben bijzonder lange onderzoek periodes, communiceren voor geen meter, verschuiven datums , Passen kortingen aan etcNopheros schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:38:
[...]
Gratis geld word helaas niet met bakken tegelijk uitgegeven voor langer als een paar maand..
Denk dat iedereen wel happy is met 1200 euro. Al moet ik zeggen dat als ze mijn geld niet zo lang hadden vast gehouden en als ik dit had geïnvesteerd afgelopen maand ik (veel) meer winst had gepakt dan de 1200 euro cashback.knakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:53:
1200 euro gratis geld met vrijwel nul risico, en mensen zijn nog niet happy
Zit nu te kijken bij mij, maar vanaf de 15e heb ik geen coupons meer gekregen, daarvoor wel. Is het niet zo dat iedereen naar punten is gegaan?knakworst schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:03:
[...]
Het is 600 euro aan coupons, daarna begon de teller op nul, en dus 600 euro aan punten.
Ik heb gewoon punten verdiend op transacties van 5,7,8 en 10 december.Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:07:
Ik heb geen punten over de laatste 8 transacties. Dit was tijdens de pauze van de auto cashback. Had daar een email over gestuurd naar support, maar nog steeds niet over gehoord.
Nu de punten er weer zijn, keek ik naar de transacties. Helaas nog steeds geen punten toegekend. Iemand anders die ook dit heeft ervaren?
Wat is een vrij EUR balans?Domino schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:07:
Je zou het na kunnen rekenen, stortingen en afschijvingen controleren.
Je hebt niet toevallig crypto gekocht met een vrij EUR balans?
Alles wat je niet besteed via de debit card kan je gebruiken om crypto te kopen. Dat komt namelijk uit hetzelfde potje (bij mij heet het 'funding account').
Hier ook nog steeds punten bij elke transactie maar ik zit ook nog niet op de 600 euro na de restart (vouchers->punten).Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 14:07:
Ik heb geen punten over de laatste 8 transacties. Dit was tijdens de pauze van de auto cashback. Had daar een email over gestuurd naar support, maar nog steeds niet over gehoord.
Nu de punten er weer zijn, keek ik naar de transacties. Helaas nog steeds geen punten toegekend. Iemand anders die ook dit heeft ervaren?
Ik had de limiet nog niet bereikt, want BF blijkbaar had een andere limiet met die 15%. Wat is de 2% limiet dan?Nopheros schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:27:
[...]
Hier ook nog steeds punten bij elke transactie maar ik zit ook nog niet op de 600 euro na de restart (vouchers->punten).
Volgens mij gaf je aan de 600 euro al aangetikt te hebben? Dan zit je deze maand toch ook al tegen het limiet aan van de 2% die je normaal zou krijgen lijkt me?
Zoals ik het begrijp krijg je normaal gesproken 2% cashback op 500 euro per maand, dus max 10 euro per maand.Niann-Tsyr schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:30:
[...]
Ik had de limiet nog niet bereikt, want BF blijkbaar had een andere limiet met die 15%. Wat is de 2% limiet dan?
Ik heb crypto.com rond 2020 veel gebruikt en er wat leuks aan overgehouden. Het systeem werkt goed, nooit problemen gehad. Zie nu dat de inleg voor dezelfde kaart als ik toen had 4500,- is voor 12 maanden. Als ik 4500 in BTC stop en een jaar niet aanraak levert dat misschien meer op dan die 2%BektLekker schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:20:
Dus iedereen gaat na 1 januari weer wat anders doen? Terug naar crypto.com dan maar?
Naga lijkt mij het beste alternatief. 3% Cashback in BTC over maximaal €2000 aan uitgaven. Dit is rendabel vanaf iets van 600 aan uitgaven per maand (uitgaande van een stabiele koers). Enige nadeel is dat je er geen Curve voor mag zetten, die transacties geven geen cashback.BektLekker schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:20:
Dus iedereen gaat na 1 januari weer wat anders doen? Terug naar crypto.com dan maar?
[ Voor 3% gewijzigd door PlasticPimple op 13-12-2024 10:14 ]
Ja het uitsluiten van Curve is natuurlijk wel een dingetje. Dan moet je altijd saldo op de kaart hebben staan.PlasticPimple schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:11:
[...]
Naga lijkt mij het beste alternatief. 3% Cashback in BTC over maximaal €2000 aan uitgaven. Dit is rendabel vanaf iets van 600 aan uitgaven per maand (uitgaande van een stabiele koers). Enige nadeel is dat je er geen Curve voor mag zetten, die transacties geven geen cashback.
Je leest alleen wat weinig over Naga omdat het gewoon goed werkt en enorm stabiel draait.
Met de kanttekening dat je dan ook 12,50 per maand abonnement moet betalen. Op 2000 uitgaven, houd je dus 47,50 over. 2,375 procent. Ik heb ook maanden dat ik minder uitgeef. Dus met Bybit en Nexo 2% verlies ik omgerekend weinig, en ik wil per se Curve houden voor het overzicht, het vermijden van FX kosten, en de cashback bij 6 bedrijven.PlasticPimple schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:11:
[...]
Naga lijkt mij het beste alternatief. 3% Cashback in BTC over maximaal €2000 aan uitgaven. Dit is rendabel vanaf iets van 600 aan uitgaven per maand (uitgaande van een stabiele koers). Enige nadeel is dat je er geen Curve voor mag zetten, die transacties geven geen cashback.
Je leest alleen wat weinig over Naga omdat het gewoon goed werkt en enorm stabiel draait.
[ Voor 10% gewijzigd door Eegee op 14-12-2024 12:12 ]
Koop voor die investering Bitcoin, daar haal je ongetwijfeld meer uit dan zoveel geld uitgeven aan cro midden in een bull run.BektLekker schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:20:
Ik ga per 1 januari terug naar Nexo. Gebruik het al jaren en is mijn inziens een prima platform. Hoge APR’’s en daarnaast onbeperkt 2% cashback. Je moet alleen wel platinum tier hebben daarvoor, dus 10% van je portfolio in NEXO tokens aanhouden.BektLekker schreef op donderdag 12 december 2024 @ 17:20:
Ook voor 500 dollar gehandeld? Die staat ook als 3de erbij als voorwaarden.Freekers schreef op woensdag 11 december 2024 @ 16:51:
[...]
Die doorverwijsbonus is een wassen neus. Alle 4 mijn referrals zijn afgekeurd, ook al waren ze wel verified (KYC was approved), hebben ze 100 Euro gestort, de Bybit card aangevraagd én ermee betaald. Door alle brandende hoepeltjes gesprongen, alsnog afgekeurd. Live chat kan me niet vertellen waarom, moest een ticket aanmaken. Staat nu al bijna 2 weken open. Treurig.
[ Voor 5% gewijzigd door cooLopke op 14-12-2024 14:34 ]
Zijn je punten misschien nog pending? Tap op de tekst "Reward Points" bovenaan je puntenaantal (wellicht nog nul nu?) en dan zie je hoeveel punten je nog tegoed hebt. Ze komen beschikbaar na 3 dagen staat er eveneens.Elero schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:36:
Ik heb me sinds kort ook aangemeld bij Bybit en heb een paar aankopen gedaan als test. Ik merk echter dat de cashback niet zichtbaar is in de app, terwijl de automatische cashback is ingeschakeld.
Daarnaast zie ik in mijn account onder "Beloningen bekijken" -> "Records" (https://www.bybit.nl/cards/rewards/points) dat er punten zijn toegekend, maar ik kan deze nergens anders terugvinden in mijn account.
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand enig idee hoe dit kan?
[ Voor 25% gewijzigd door Eegee op 14-12-2024 15:17 ]
Bedankt voor je reactie. Als ik in de app op "Points" klik met het huisje als icoontje, dan zie ik dat ik 0 reward points heb en zie ook geen pending transacties. Ik heb inmiddels contact gehad via live chat en daar werd me verteld dat ze konden zien dat mijn transacties pending zijn en na 3 dagen aan mijn cashback saldo worden toegevoegd.Eegee schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:54:
[...]
Zijn je punten misschien nog pending? Tap op de tekst "Reward Points" bovenaan je puntenaantal (wellicht nog nul nu?) en dan zie je hoeveel punten je nog tegoed hebt. Ze komen beschikbaar na 3 dagen staat er eveneens.
Het zou fijn zijn als je nog even hier over 4 dagen zou kunnen laten weten of bij jou de cashback heeft gewerkt, want bij mij werkt het dus al drie dagen niet.
Ik ga daarom de komende dagen weinig tot niks uitgeven met de card, als cashback toch niet werkt...
edit: heb nu pas eraan gedacht om in die Telegramgroep te koekeloeren, blijkt dat meer mensen dit hebben vwb auto-cashback naar BTC. Waarschijnlijk werkt cashback naar USDT wel/beter?
Het pending aantal points (in goed NL) zie je niet in het overzicht van het huisje, maar alleen als je, na het huisje geopend te hebben, op het tekstlabel "Reward Points" klikt dat boven de nul points staat die je nu hebt. Er zitten stippellijntjes onder dit tekstlabel. Ik weet het, lekker duidelijkElero schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 15:46:
[...]
Bedankt voor je reactie. Als ik in de app op "Points" klik met het huisje als icoontje, dan zie ik dat ik 0 reward points heb en zie ook geen pending transacties.
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Eegee op 14-12-2024 16:12 ]
Bij mij werkt het ook niet. Had er vandaag toevallig wel weer meer dan 25.000, dus heb 50 dollar aan BTC kunnen aanschaffen met de coupon.Eegee schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 12:06:
Bybit auto cashback redemption naar BTC is nu drie dagen op een rij mislukt voor mij, hebben anderen dat ook? Ik had eergisteren 3538 punten en gisteren 5087 punten maar die zijn dus steeds teruggestort omdat er 'iets' mislukt bij de redemption.
Ik heb gechat met support maar 'het verantwoordelijke team' moet het e.e.a. uitzoeken en ze komen binnen 7 dagen met een antwoord per e-mail... dat klinkt een beetje alsof mijn probleem een uitzondering is, anders hadden ze misschien toch al een antwoord kunnen geven? Bijv. "ja we weten dat er een probleem is, we zijn er mee bezig, we hopen het binnen x dagen opgelost te hebben."
Maar ik heb nog geen ervaring gehad met ByBit support, misschien wordt alles al gauw een mailtje binnen 7 dagen?
Aah dankje, was me nog niet opgevallen dat dit tekstlabel een knop moet voorstellen. Ik zie inderdaad dat ik momenteel 523 pending points heb, die een waarde hebben van 10% van mijn transacties onder het kopje "Transactions". Lijkt tot zover te kloppen dusEegee schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 16:11:
[...]
Het pending aantal points (in goed NL) zie je niet in het overzicht van het huisje, maar alleen als je, na het huisje geopend te hebben, op het tekstlabel "Reward Points" klikt dat boven de nul points staat die je nu hebt. Er zitten stippellijntjes onder dit tekstlabel. Ik weet het, lekker duidelijk
Het totale budget is 600k voor de hele campagne die maanden lang duurt en waarbij elke gebruiker minimaal 1 lot per dag heeft. Het bbSol opvoeden geneuzel heeft een veel kortere tijdsduur met een veel hoger budget.Peppernut schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:30:
Heeft iemand nog tips om iets te winnen bij de Bybit Daily Delight? Ik heb hier toch aardig wat tickets gebruikt (tientallen) maar nog helemaal 0.0 gewonnen. Heb de voorwaarden gecheckt maar dat lijkt allemaal goed te gaan. Iemand hier wel (vaker) geluk?
Ik heb ook Nexo, ik begrijp alleen wel dat je dan de kaart als "Creditcard" gebruik ipv debit. Zijn er dan nog extra leenkosten die van je cashback snoepen?Jdome schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 12:40:
[...]
Ik ga per 1 januari terug naar Nexo. Gebruik het al jaren en is mijn inziens een prima platform. Hoge APR’’s en daarnaast onbeperkt 2% cashback. Je moet alleen wel platinum tier hebben daarvoor, dus 10% van je portfolio in NEXO tokens aanhouden.
Uiteraard, als platinum betaal je zo'n 2,9% rente per jaar bij een ltv-ratio onder de 20% en anders 10,9%. Over je onderpand bouw je ook geen rente op. Om die reden vind ik Nexo eigenlijk helemaal niet interessant.RisingSun schreef op zondag 15 december 2024 @ 07:52:
[...]
Ik heb ook Nexo, ik begrijp alleen wel dat je dan de kaart als "Creditcard" gebruik ipv debit. Zijn er dan nog extra leenkosten die van je cashback snoepen?
12 december de laatstealki schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:08:
Iemand al auto payments gehad van je punten afgelopen dagen?
Dank voor je reactie, dat bevestigt mijn vermoeden en lijkt mij daardoor niet interessant. Jammer want het lijkt verder een prima en stabiel platform.exelletor schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:32:
[...]
Uiteraard, als platinum betaal je zo'n 2,9% rente per jaar bij een ltv-ratio onder de 20% en anders 10,9%. Over je onderpand bouw je ook geen rente op. Om die reden vind ik Nexo eigenlijk helemaal niet interessant.
Ik had de 12e het gros handmatig omgezet, omdat ik dacht dat er nog korting op de kaarten zou zitten. Daarna heb ik auto cashback ingeschakeld , het restant is de dag erna automatisch omgezet.
Als je je uitgaven telkens direct terugbetaalt zodra de transactie gesettled is heb je daar toch geen/nauwelijks last van cq. kosten aan?exelletor schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:32:
[...]
Uiteraard, als platinum betaal je zo'n 2,9% rente per jaar bij een ltv-ratio onder de 20% en anders 10,9%. Over je onderpand bouw je ook geen rente op. Om die reden vind ik Nexo eigenlijk helemaal niet interessant.
Als bovenstaande klopt is het toch wel interessant. Ik heb er geen probleem mee om hier rekening mee te houden om dit op tijd te doen.Bananeman schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:41:
[...]
Als je je uitgaven telkens direct terugbetaalt zodra de transactie gesettled is heb je daar toch geen/nauwelijks last van cq. kosten aan?
Ja de afgelopen dagen elke dag automatisch cashback gehad van transacties van paar dagen geleden.alki schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:08:
Iemand al auto payments gehad van je punten afgelopen dagen?
Klopt! Gewoon de dag erna gelijk alles aflossen en dan zijn die kosten echt te verwaarlozen.Bananeman schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:41:
[...]
Als je je uitgaven telkens direct terugbetaalt zodra de transactie gesettled is heb je daar toch geen/nauwelijks last van cq. kosten aan?
In USDT dan zeker?Flexion1 schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:51:
[...]
Ja de afgelopen dagen elke dag automatisch cashback gehad van transacties van paar dagen geleden.
Tips om te winnen?Peppernut schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:30:
Heeft iemand nog tips om iets te winnen bij de Bybit Daily Delight?
bedankt! heb je een printscreen om te zien ausMr. Jinx schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:46:
[...]
Tips om te winnen?
2x op de linker box klikken, dan 1x op de rechter box, 5 seconden wachten. Dan op de middelste box klikken en BINGO!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://voordeelgereedschapshop.nl/
Afgelopen nacht heb ik mijn eerste 0.26 USDT cashback ontvangen, wat neerkomt op 10% van de transactie. Werkt dus goed, bedankt!Eegee schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 14:54:
[...]
Zijn je punten misschien nog pending? Tap op de tekst "Reward Points" bovenaan je puntenaantal (wellicht nog nul nu?) en dan zie je hoeveel punten je nog tegoed hebt. Ze komen beschikbaar na 3 dagen staat er eveneens.
Het zou fijn zijn als je nog even hier over 4 dagen zou kunnen laten weten of bij jou de cashback heeft gewerkt, want bij mij werkt het dus al drie dagen niet.
Ik ga daarom de komende dagen weinig tot niks uitgeven met de card, als cashback toch niet werkt...
edit: heb nu pas eraan gedacht om in die Telegramgroep te koekeloeren, blijkt dat meer mensen dit hebben vwb auto-cashback naar BTC. Waarschijnlijk werkt cashback naar USDT wel/beter?
Je moet een bepaald percentage aan Nexo hebben om platinum te zijn.Jdome schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:52:
[...]
Klopt! Gewoon de dag erna gelijk alles aflossen en dan zijn die kosten echt te verwaarlozen.
>10% van de totale waarde van de assets.Trasos schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:57:
[...]
Je moet een bepaald percentage aan Nexo hebben om platinum te zijn.
Maar hoeveel is dat minimaal in absolute zin, als je voor de rest niet van plan bent om gebruik te maken van hun platform?
De bonus bestaat uit delen; eentje voor het aanmelden en 100 euro storten, eentje voor 100 euro storten en ByBit card aanvragen en inderdaad 100 euro storten en 500 euro handelen. Ik heb echter vandaag, na dik 3 weken, antwoord gekregen op m'n ticket waarom m'n referrals zijn afgekeurd:Ricks8 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 12:45:
[...]
Ook voor 500 dollar gehandeld? Die staat ook als 3de erbij als voorwaarden.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Je kunt toch ook met je USDT BTC kopen tijdens de dipjes? De BTC die je met punten kunt kopen is namelijk weer out of stock. Dus dan moet je net geluk hebben dat ie er nog is.knakworst schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:16:
[Afbeelding]
Helaas. Auto-cashback maar weer uitgezet, koop ik btc van de punten in de dipjes.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik zie het inderdaad. Ze hadden beloofd dat die coupons beter op voorraad zouden worden gehouden, dacht dat dat zonder korting ook wel zou lukken. Niet dus. Dan maar naar USDT auto-cashback...Freekers schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:24:
[...]
Je kunt toch ook met je USDT BTC kopen tijdens de dipjes? De BTC die je met punten kunt kopen is namelijk weer out of stock. Dus dan moet je net geluk hebben dat ie er nog is.
Is het bij jou nog niet teruggestort dan? Ik heb de fiat al teruggestort gekregen en bij mij zijn de verkregen punten afgetrokken.-Gabriel- schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 02:44:
Iemand ervaring met de aankoop van een product met je ByBit-kaart + 10% cash-back actie, en vervolgens het desbetreffende product later weer retourneren?
De transactie is al geslaagd & geautoriseerd.
Het geld zal wel teruggestort worden op de kaart (daar maak ik me niet zo druk om), maar de vraag = gaat dit verrekend worden met USDT die ik hiervoor heb ontvangen, of wordt je cashback saldo in de min gezet (in dit geval zou dat gaan om - €180)
Thanks!
Hier na een maand ofzo nog niks gehoord van verkregen punten die al weggeboekt waren toen de refund binnen kwam. +-€400Wispe schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:02:
[...]
Is het bij jou nog niet teruggestort dan? Ik heb de fiat al teruggestort gekregen en bij mij zijn de verkregen punten afgetrokken.
Als je die punten al hebt uitgegeven, zullen ze linksom of rechtsom toch wel die onterechte verkregen punten bij jou verhalen?
Van het kastje naar de muur lopen...
[ Voor 19% gewijzigd door Flexion1 op 21-12-2024 07:44 ]
En die airdrops krijg je pas 14 werkdagen ná 31 januari 2025. Tegen die tijd zijn al die shitcoins niks meer waardFlexion1 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 06:24:
Bybit heeft weer een nieuwe actie. Onder beloningen registreren voor de nieuwjaarsduik. Als je van verschillende muntjes wat handeld kan je airdrops winnen.
Ook per 100 euro die je met de kaart uitgeeft kan je loten hiervoor winnen.
[ Voor 42% gewijzigd door Jdome op 21-12-2024 11:55 ]
Thanks, dat trading carnival event had ik gemist.Flexion1 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 06:24:
Bybit heeft weer een nieuwe actie. Onder beloningen registreren voor de nieuwjaarsduik. Als je van verschillende muntjes wat handeld kan je airdrops winnen.
Ook per 100 euro die je met de kaart uitgeeft kan je loten hiervoor winnen.
Good to know!Jdome schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 11:52:
[...]
En die airdrops krijg je pas 14 werkdagen ná 31 januari 2025. Tegen die tijd zijn al die shitcoins niks meer waard
[ Voor 180% gewijzigd door Kobject op 21-12-2024 19:55 ]
Of ze staan op een ath. Het kost zo goed als niks om mee te doen… maar voel je niet verplicht hè.Jdome schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 11:52:
[...]
En die airdrops krijg je pas 14 werkdagen ná 31 januari 2025. Tegen die tijd zijn al die shitcoins niks meer waard
Welke termijn heb je dit retour gebracht dan? kopen > x dagen > retour?Jarrovski75 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:45:
[...]
Nee, beide aankopen (MM & CB) waren via de site besteld en vervolgens fysiek geretourneerd. Bij MM werd het vervolgens teruggestort via de originele betaalmethode (in mij geval Curve-->Bybit card), bij CB werd het teruggestort via retourpinnen naar IBAN.
In beide gevallen ging er wel nog een controleslag overheen vermoed ik, omdat het wel een werkweek duurde voordat het weer op m'n rekening stond (bij Bybit houden ze het ook altijd overdreven lang vast). Bij retourpinnen bij AH en Decathlon ben ik gewend dat het over het algemeen direct wordt overgemaakt.
Is al eens eerder hier gezegd.bjkmemo8 schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:25:
welke andere alternatieven zijn er op dit moment voor BYBIT.
Ik zit erdoorheen namelijk
[ Voor 7% gewijzigd door Niann-Tsyr op 23-12-2024 15:38 ]
Crypto.com, de tier waar je 450 euro moet investeren, is natuurlijk ook wel te overzien. Heb je 25 dollar per maand cashback. 1200 euro ongeveer aan uitgaven 2 procent cashback.Niann-Tsyr schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:37:
[...]
Is al eens eerder hier gezegd.
Nexo, NAGA Pay.
Renegade, Plutus, Crypto.com raadden mensen in dit topic af.
Er is nog Trade Republic, maar dat is 1% op euros?
Eventuele schade is met 450 euro wel aanvaardbaar inderdaad. Echter met waarschijnlijk nog 4-10 maanden bullrun te gaan zou ik de gok niet maken. De kans is groot dat je de komende 12 maand aan het sparen bent om de verliezen weg te werken.knakworst schreef op maandag 23 december 2024 @ 22:36:
[...]
Crypto.com, de tier waar je 450 euro moet investeren, is natuurlijk ook wel te overzien. Heb je 25 dollar per maand cashback. 1200 euro ongeveer aan uitgaven 2 procent cashback.
Tja, 450 euro, ook nog 6 maanden spotify en de eerste 2 maanden geen limiet, handig als je bijvoorbeeld je vakantie moet betalen. Allemaal dus redelijk te overzien. Ook 'lijkt' CDC nog niet echt de run gemaakt te hebben. En anders doe je dit spelletje 4 jaar. Met de 10 euro per maand bij Bybit loopt het dan toch op uiteindelijk. Iedere maand consequent in BTC dca-en en het is een leuk bedrag. Met Curve allemaal makkelijk te sturen.Nopheros schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 16:06:
[...]
Eventuele schade is met 450 euro wel aanvaardbaar inderdaad. Echter met waarschijnlijk nog 4-10 maanden bullrun te gaan zou ik de gok niet maken. De kans is groot dat je de komende 12 maand aan het sparen bent om de verliezen weg te werken.
Daarnaast is 25 euro per maand wel erg weinig vind ik persoonlijk, bijna de moeite niet meer.
Visa, en wordt uitgegeven sinds kort door FORIS. Die van mij is nog van Payrnet. FORIS is onderdeel van CDC.karakedi schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 16:33:
Btw welke maatschappij is CDC?
[ Voor 38% gewijzigd door knakworst op 24-12-2024 16:45 ]
Op de website staat dat "Travel spending" geen cashback geeft. Ook krijg je geen staking rewards meer.knakworst schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 16:10:
[...]
Tja, 450 euro, ook nog 6 maanden spotify en de eerste 2 maanden geen limiet, handig als je bijvoorbeeld je vakantie moet betalen. Allemaal dus redelijk te overzien. Ook 'lijkt' CDC nog niet echt de run gemaakt te hebben. En anders doe je dit spelletje 4 jaar. Met de 10 euro per maand bij Bybit loopt het dan toch op uiteindelijk. Iedere maand consequent in BTC dca-en en het is een leuk bedrag. Met Curve allemaal makkelijk te sturen.
En dat zeg ik allemaal als CDC hater.
Heb via online iets besteld, in winkel terug gebracht maar ze moesten het echt op de creditcard (bybit dus) terug storten waarmee het betaald was, helaas. nu ook nog langer dan een week wachten en hopen dat dat goed gaat.RenaldoN schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:22:
[...]
Hier na een maand ofzo nog niks gehoord van verkregen punten die al weggeboekt waren toen de refund binnen kwam. +-€400
Even de zoekfunctie gebruiken, is wel langs gekomen.Ricks8 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 17:28:
[...]
Heb via online iets besteld, in winkel terug gebracht maar ze moesten het echt op de creditcard (bybit dus) terug storten waarmee het betaald was, helaas. nu ook nog langer dan een week wachten en hopen dat dat goed gaat.
Iemand ervaring met terugstorten op Bybit?
Ja heeft die Satos registratie bij DNB toch voordelen denk ikWispe schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 19:18:
Zat net even de algemene voorwaarden van de Feestelijke weggeefactie Bybit Card door te lezen:
[Afbeelding]
NL is toch ook een EER-land?
Het verschilt per coupon hor je die gebruikt. In jouw screenshot staat een fee saver - als je bijvoorbeeld voor €1000 aan Bitcoin "spot" koopt (via markets, niet via converteren), dan krijg je de exchange kosten van bijvoorbeeld €1,5 terug. Tip: handig te combineren met de crypto nieuwjaarsduik taken waarbij je steeds voor 100 usdt shitcoins moet kopen en verkopen.JacktheRipper schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:02:
Hallo allemaal,
Werd in het slowchat topic hierheen verwezen.
Lees hier een altijd maanden mee en dit doe ik met veel plezier. Ik gebruik zelf Bitvavo en heb in de bearmarket veel BTC gekocht dmv dca. Heb inmiddels een hoop opgestoken van cryptocurrency, gewoon door dit topic te volgen, het kost soms wel veel tijd, maar het is vaak ook erg vermakelijk hier.
Nu wil ik een stap verder gaan, heb veel gelezen over Bybit en de debetcard. Gisteravond me maar eens aangemeld. Wat een onoverzichtelijke app zeg! Ik krijg nu allemaal rewards in de schoot geholpen, zou ze ook graag gebruiken, maar mij is niet duidelijk hoe?
[Afbeelding]
Als het al voorbij gekomen is in dit topic, mijn excuses. Kon het namelijk niet vinden.
Bij de nieuwjaarspro.o registreren, daar staat specifiek welke.JacktheRipper schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:28:
Wat doe je dan, steeds voor 100 usdt een shitcoin kopen en binnen de kortste keren verkopen tot je meer dan 10000 usdt verhandeld hebt?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq