Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-09 11:58
Bjorker schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:30:
[...]

In 1 storting en dat ging verder goed? Ik lees dat zoiets soms een account check kan triggeren en je weer vanalles moet aanleveren.
Geen problemen gehad. In 1 keer gestort, duurde niet langer voordat het erop stond. Ik gebruik de Bybit kaart wel bijna dagelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:28
Scary Gil schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:29:
[...]

Geen problemen gehad. In 1 keer gestort, duurde niet langer voordat het erop stond. Ik gebruik de Bybit kaart wel bijna dagelijks.
edit: mag in meerdere keren zie ik. de 1000 haal je makkelijk aangezien tanken en boodschappen doen er al overheen gaat :+

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 02-05-2025 16:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:48

knakworst

Get more sats!

Verkeerde.

[ Voor 96% gewijzigd door knakworst op 02-05-2025 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:49
Flexion1 schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 06:25:
[...]

Het gaat volgens mij om nieuwe stortingen. Dus niet de betalingen zelf die je doet. Ik heb er 1000 euro op gestort en de de bonus toegekend gekregen. Deze 1000 euro geef ik in mei uit met de kaart waardoor ik over de eerste 500 euro 2% cashback krijg. Zit je toch op 7% netto in een maand.
Je bonus ook al gestort gekregen ? Hier namelijk niet ondanks de 1 dag die er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:14
ElPensador schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 08:00:
[...]

Hier ook. Nu nog even wachten op de 50 usdt
Alleen FIAT toch? Ik heb net wat crypto ontvangen op ByBit maar dat telt niet mee lijkt het.

update: never mind, het duurde kennelijk wat langer met verwerken. Ontvangen van crypto telt dus ook mee (in mijn geval was het USDT)

[ Voor 20% gewijzigd door glatuin op 07-05-2025 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleske
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
RenaldoN schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 12:51:
[...]

Je bonus ook al gestort gekregen ? Hier namelijk niet ondanks de 1 dag die er staat.
Dit staat er bij de taakgegevens:
De beloning voor deze taak wordt uitgekeerd nadat de campagne eindigt op 31 mei 2025 om 23:59 UTC. Na afloop van de campagne volgt er een risicofilterperiode van 1 werkdag, waarna de beloning wordt uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:37
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 15:57:
[...]

edit: mag in meerdere keren zie ik. de 1000 haal je makkelijk aangezien tanken en boodschappen doen er al overheen gaat :+
Ik twijfel dan over dit soort bepalingen:

"De stortingen van gebruikers worden als volgt berekend: [Totale stortingen van in aanmerking komende assets (inclusief gekochte assets) - Elk bedrag dat tijdens de evenementperiode is opgenomen]."

Betekent dit dan dat je je storting van 1000 eigenlijk niet 'uit mag geven' in de evenementsperiode?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:01
Met opnemen bedoelen ze hoogstwaarschijnlijk saldo overschrijven naar je bank of creditcard en niet uitgaven. Je kan je revolut saldo opwaarderen middels je bybit CC. Dit zou dan niet in aanmerking, aangezien het een saldo transfer is en geen uitgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Zo interpreteer ik het ook: zolang je je stortingen op het platform laat staan, ermee handelt of uitgeeft via de kaart, zit je goed. Maar wat ik me nu afvraag, is of het volgende scenario werkt:

Stel, je hebt een flink bedrag aan fiat op een spaarrekening — laten we zeggen €100.000. Je stort dit vlak voor de sluitingsdatum van 31 mei naar Bybit en neemt het na de risicofilterperiode, op 2 juni, weer op.

Als ik het goed begrijp, zou je dan gewoon in aanmerking moeten komen voor de USDT-airdrops ter waarde van $400. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
CHRlS schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:58:
Zo interpreteer ik het ook: zolang je je stortingen op het platform laat staan, ermee handelt of uitgeeft via de kaart, zit je goed. Maar wat ik me nu afvraag, is of het volgende scenario werkt:

Stel, je hebt een flink bedrag aan fiat op een spaarrekening — laten we zeggen €100.000. Je stort dit vlak voor de sluitingsdatum van 31 mei naar Bybit en neemt het na de risicofilterperiode, op 2 juni, weer op.

Als ik het goed begrijp, zou je dan gewoon in aanmerking moeten komen voor de USDT-airdrops ter waarde van $400. Of zie ik iets over het hoofd?
Of je stort je Ledger leeg naar Bybit vlak voor einddatum van de actie... Zelfde principe. Dat is het risico wel waard imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:31
CHRlS schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:58:
Of zie ik iets over het hoofd?
Besef je wel dat Bybit geen bank is. Ik neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen wat eventuele gevolgen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
GioStyle schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:33:
[...]

Besef je wel dat Bybit geen bank is. Ik neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen wat eventuele gevolgen kunnen zijn.
Je doelt op als ze omvallen of gehackt worden? Dat risico is wat mij betreft te overzien voor die paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
CHRlS schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 16:35:
[...]

Je doelt op als ze omvallen of gehackt worden? Dat risico is wat mij betreft te overzien voor die paar dagen.
Ja, bijvoorbeeld. Ik vind het een hoog risicio voor 0,4% rendement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 00:20
.

[ Voor 99% gewijzigd door Globalcitizen op 09-05-2025 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Moet je het in USDT houden of mag je het na aankoop ook omzetten naar EUR?

* sh4d0wman zit in dubio over de koers van EUR/USD binnen nu en begin juni :P

Edit: @Coldcat de wut? Die heb ik al lang niet meer. :+ dan start ik wel satjes als dat meetelt.

[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 09-05-2025 08:30 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:37

Coldcat

HODL

sh4d0wman schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 06:35:
Moet je het in USDT houden of mag je het na aankoop ook omzetten naar EUR?

* sh4d0wman zit in dubio over de koers van EUR/USD binnen nu en begin juni :P
Zelfs shitcoins storten telt mee.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Globalcitizen schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 19:12:
[...]

Maar hoe kun je er zeker van zijn dat je je euro's daarna weer (zonder gedoe) op je bankrekening krijgt?
Dit is waarschijnlijk een belangrijke achterliggende reden van Bybit voor deze promotie.
Als dat niet de bedoeling is dan kun je dat lezen in de voorwaarden..

Bij bybit kun je zonder gewoon overboeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 09-05-2025 15:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 26-09 21:37

Ad Hox

N/A

knakworst schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 14:26:
[...]

Revolut geen card? Je bedoelt geen card waarmee je direct met crypto kan betalen?

Nee Revolut moet je überhaupt niet voor crypto willen gebruiken, de fees zijn ridicuul.

Wil je crypto uitgeven, zijn er ook allerlei alternatieven met gratis kaarten:
- bybit
- Coinbase
- Crypto.com
- Wirex
- binnenkort: Youhodler

Het ironische is, bij alle 4, is betalen met euro's gewoon het voordeligste, betalen met crypto betaal je altijd conversie fees. En het zijn ook exchanges waar je zelf goedkoper kan wisselen...

Voor cashback is alleen bybit een aanrader, tot 10 usdt, en CDC als je het een beetje aandurft.
Inmiddels heeft Revolut ook een crypto betaalkaart (debit). Heb ‘m in de app toegevoegd (gratis plan). Nog niet daadwerkelijk gebruikt.

Nexo kaart is vervallen dus dit is een mooi alternatief.

PS: gaat mij niet om de cashback maar om een “off ramp” mogelijkheid zonder tussenkomst van een reguliere bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
verkeerde topic

[ Voor 95% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2025 15:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Even mijn ervaringen delen:

- Nexo: geen fysieke kaart (meer), wel virtual. Apple Pay compatible. Werkt ook goed voor on/off ramp
- Revolut: heeft zowel fysiek als virtual kaart (beiden nog niet getest). Echter worden al mijn transacties van Bitvavo en Finst geweigerd (crypto storten). Ik wil Revolut namelijk niet gebruiken om aan te kopen. Ook nadeel dat ik er een betaal rekening heb, dus risico op blokkades etc.
- Wirex: heeft fysieke kaart en virtual kaart. Virtual alleen te koppelen via Curve. Nog niet uitgeprobeerd, maar lijkt me omslachtig. Ook heel veel negatieve reviews. Russische oprichters, dus geen voorkeur
- Coinbase: heeft fysieke en virtual kaart. Apple Pay lukt alleen niet (ik ga nog wel proberen om de fysieke kaart handmatig te koppelen, to be continued).

Nog uitproberen:
- Mercuryo: heeft een samenwerking met MasterCard, lijkt ook een fysieke kaart te ondersteunen. Eigenaar wel Russich, dus heeft niet echt de voorkeur.

Eigenlijk nog niet echt een solide oplossing gevonden die zowel een virtual kaart met Apple Pay + fysieke kaart ondersteund. Verder nog tips?

Anders wordt het een combinatie van Coinbase fysieke kaart + Nexo virtual kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ad Hox schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:11:
Even mijn ervaringen delen:

- Nexo: geen fysieke kaart (meer), wel virtual. Apple Pay compatible. Werkt ook goed voor on/off ramp
- Revolut: heeft zowel fysiek als virtual kaart (beiden nog niet getest). Echter worden al mijn transacties van Bitvavo en Finst geweigerd (crypto storten). Ik wil Revolut namelijk niet gebruiken om aan te kopen. Ook nadeel dat ik er een betaal rekening heb, dus risico op blokkades etc.
- Wirex: heeft fysieke kaart en virtual kaart. Virtual alleen te koppelen via Curve. Nog niet uitgeprobeerd, maar lijkt me omslachtig. Ook heel veel negatieve reviews. Russische oprichters, dus geen voorkeur
- Coinbase: heeft fysieke en virtual kaart. Apple Pay lukt alleen niet (ik ga nog wel proberen om de fysieke kaart handmatig te koppelen, to be continued).

Nog uitproberen:
- Mercuryo: heeft een samenwerking met MasterCard, lijkt ook een fysieke kaart te ondersteunen. Eigenaar wel Russich, dus heeft niet echt de voorkeur.

Eigenlijk nog niet echt een solide oplossing gevonden die zowel een virtual kaart met Apple Pay + fysieke kaart ondersteund. Verder nog tips?

Anders wordt het een combinatie van Coinbase fysieke kaart + Nexo virtual kaart.
Al gekeken naar Bybit card:

https://www.bybit.com/en/promo/events/bybit-card-apple-pay

Tto 500 euro per maand krijg je 2% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Goeie tip, ga ik naar kijken. Heb in het verleden een Bybit account gehad maar ik vind die hele interface, acties en functionaliteiten erg onoverzichtelijk. Maar ga het een 2e kans geven :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ad Hox schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:33:
Goeie tip, ga ik naar kijken. Heb in het verleden een Bybit account gehad maar ik vind die hele interface, acties en functionaliteiten erg onoverzichtelijk. Maar ga het een 2e kans geven :)
Het is nog steeds onoverzichtelijk, dat je het even weet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:35:
[...]

Het is nog steeds onoverzichtelijk, dat je het even weet ;)
klopt, chaotisch blijft het wel, maar de kaart werkt 100% daar iig nooit problemen mee gehad.

en de kaart opladen werkt instant, iDeal gebruiken en hop het staat op de kaart

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionis1000
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:13
@Ad Hox , wat is het voordeel om een fysieke kaart te hebben, als je toch al beschikt over curve? backup?

Zelf gebruik ik nog steeds de kaart van crypto.com
Stap terug naar nexo nog niet genomen, maar is in toekomst wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

orionis1000 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 15:20:
@Ad Hox , wat is het voordeel om een fysieke kaart te hebben, als je toch al beschikt over curve? backup?

Zelf gebruik ik nog steeds de kaart van crypto.com
Stap terug naar nexo nog niet genomen, maar is in toekomst wel mogelijk.
Backup inderdaad. Apple Pay voor de kleinere uitgaven, mocht het niet werken is een fysieke kaart wel prettig.

Crypto.com heb ik nog niet uitgeprobeerd, ga ik ook nog even checken. Vond de CRO lockup wel vaag - waarom niet gewoon simpel, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08 21:49
Vrijdag wilde ik betalen met Bybit bij de AH. 2x failed, 3e keer succes. Wel 3x geld van de kaart afgehaald. 1 transactie is reversed, andere failed transactie nog niet. Gisteren weer een mislukte transactie bij de AH, 2e keer wel succes.

Waar kan dit aan liggen? De succesvolle transactie was wel steeds toen ik mijn kaart echt in het pinapparaat stopte ipv contactloos. Is dit toeval? Ligt het aan de Curve kaart? Ligt het aan de AH?

Ik ben wat huiverig om nog met ByBit te betalen. Heb contact met de helpdesk opgenomen en ze zeggen dat het tot 30 dagen kan duren voordat het geld terug is. Klopt dit? Want 1 transactie van vrijdag heb ik al wel terug, andere nog iet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri105
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb een soortgelijke situatie gehad met Bybit en een betaling aan Amazon. Support bleef mij verwijzen naar Amazon om het terug te boeken of 30 dagen te wachten. Na 30+ dagen was het geld niet teruggestort en heb ik weer contact gezocht met Bybit support. Toen hebben ze het vanuit support opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:40

Nicap

Tsssk....

cingero schreef op zondag 18 mei 2025 @ 12:16:
Vrijdag wilde ik betalen met Bybit bij de AH. 2x failed, 3e keer succes. Wel 3x geld van de kaart afgehaald. 1 transactie is reversed, andere failed transactie nog niet. Gisteren weer een mislukte transactie bij de AH, 2e keer wel succes.

Waar kan dit aan liggen? De succesvolle transactie was wel steeds toen ik mijn kaart echt in het pinapparaat stopte ipv contactloos. Is dit toeval? Ligt het aan de Curve kaart? Ligt het aan de AH?

Ik ben wat huiverig om nog met ByBit te betalen. Heb contact met de helpdesk opgenomen en ze zeggen dat het tot 30 dagen kan duren voordat het geld terug is. Klopt dit? Want 1 transactie van vrijdag heb ik al wel terug, andere nog iet.
Ik had het gister bij de AH i.c.m. Curve en ByBit. Bij Curve en ByBit staat hij gewoon afgeschreven. In het verleden wel vaker gehad en kan idd tot 30 dagen duren. In Curve later de Rabo pas geselecteerd en die deed het wel.

Moet niet te vaak gebeuren, want dan ben ik ook gauw klaar met Curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orionis1000
Daarom dat ik via Curve altijjd betaal met "gewone" credit card en na een paar dagen overzet met gbit naar crypto kaart. Ook handig bij reserveringen (hotel, tankstation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08 21:49
orionis1000 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 14:17:
Daarom dat ik via Curve altijjd betaal met "gewone" credit card en na een paar dagen overzet met gbit naar crypto kaart. Ook handig bij reserveringen (hotel, tankstation)
Dat zou ik het liefste ook doen, maar verdiensten van Bybit zijn maar max. 10 euro per maand. Met een Curve abonnement blijft er niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Laatst online: 08:47

Bjorker

Cadillacs rule!

Idem hier zojuist bij AH
Curve en bybit afgeschreven en betaalautomaat geeft aan transactie afgebroken.
Zal wel goedkomen met de refund maar zie dit bericht nu net wat te vaak voorkomen.
Nooit eerder last van gehad.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 19:40

Nicap

Tsssk....

Gister stond de betaling van AH nog op pending. Ik zie nu dat hij op succesfull staat. Nou lekker dan.
Ben er nu niet meer zeker van dat deze automatisch teruggeboekt wordt. Heb ook geen zin om dat steeds bij te houden als het nu nog een keer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:49
Ik heb ook een aantal gefaalde Curve transacties bij AH, maar die zijn na enkele dagen netjes gerefund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik snap het niet, ligt het niet aan bybit misschien?

Ik betaal al meer dan 2,5 jaar via curve bij de AH en ik heb nooit dat er een transactie failed.
ik zit dan wel bij crypto.com
Heb afgelopen vrijdag en zaterdag nog bij AH betaald op die wijze.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni

Bijzonder, ik had precies hetzelfde! Nooit issues bij AH gehad met Curve, maar het pinapparaat bleef vrijdagavond wel HEEL lang in 'in behandeling' staan, waarna het uiteindelijk later faalde. Wél geld afgeschreven van mijn Bybit kaart.
Daarna nogmaals geprobeerd, 1 minuut later, en die slaagde wel.

Kreeg prompt van Google Wallet een melding dat er een refund had plaatsgevonden op die 1e transactie, maar tot op heden staan beide transacties gewoon als 'afgerond' in Bybit )-:
Als het vrijdag nog steeds zo is, ga ik wel in actie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mijn ervaring is dat refunds bij bybit altijd goedkomen, met wat vertraging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Zelfde als hierboven, dit is vrij normaal met het visa/mastercard systeem wat deze kaarten gebruiken. Had het al met de Binance kaart jaren geleden en daar duurde het standaard 30 dagen.

Maak me er dan ook niet verder niet druk om, geld wordt altijd netjes teruggeboekt.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 19-05-2025 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:04
Gisteren inderdaad ook gehad bij de AH, betalingen met zowel Curve virtueel als fysiek met Bybit kaart erachter mislukten. Daarna een Bunq MC aan Curve gehangen waarna de transactie prima verliep. Lijkt dus te liggen aan Bybit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jarrovski75 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 23:10:
Gisteren inderdaad ook gehad bij de AH, betalingen met zowel Curve virtueel als fysiek met Bybit kaart erachter mislukten. Daarna een Bunq MC aan Curve gehangen waarna de transactie prima verliep. Lijkt dus te liggen aan Bybit.
Dat wordt binnenkort dus geen cashback meer bij Curve gebruik gok ik, "probleem" opgelost ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:36
Ik laat cc betalingen altijd via curve naar een ics kaart boeken. Later via gbit sorteer ik dat naar de ‘juiste’ (crypto)kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionis1000
@Domino doe ik ook, maar blijkbaar is dat ondertussen wel heel beperkt bij none-pro tiers. Dan kan je max 3 transacties omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
orionis1000 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:27:
@Domino doe ik ook, maar blijkbaar is dat ondertussen wel heel beperkt bij none-pro tiers. Dan kan je max 3 transacties omzetten
Klopt, je hebt wel een betaalde tier nodig voor onbeperkte gbit acties.
Scheelt wel een beetje dat je dan ook 1% curve cashback krijgt bij bepaalde retailers (jumbo, ah, amazon ed.) Dan kan je het abonnementsgeld enigszins 'terugverdienen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:56
@Domino Heb mijn betaalde Curve abbo al wel terugverdiend door 2 weken vakantie in de USA:

Waar normale Creditcard maatschappijen 2 tot 2,5% marge pakken, rekent Curve geen commissie voor valutaconversie.

Daarnaast standaard ook 1% cashback op buitenlandse betalingen. Oftewel per transactie zo'n 3% bespaard t.o.v. een traditionele Visa / American Express kaart.

[ Voor 14% gewijzigd door paul-s83 op 23-05-2025 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:06:
[...]

Klopt, je hebt wel een betaalde tier nodig voor onbeperkte gbit acties.
Scheelt wel een beetje dat je dan ook 1% curve cashback krijgt bij bepaalde retailers (jumbo, ah, amazon ed.) Dan kan je het abonnementsgeld enigszins 'terugverdienen'.
Met booking en airbnb erbij, en buiten EU geen valutakosten, plus 1 procent cashback, is het zelfs goed mogelijk om het hele jaarabonnement terug te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met de coca kaart? https://www.coca.xyz/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
Nope, maar heb voor de grap een account aangemaakt.

Klinkt een beetje als Plutus.... Muntjes verdienen die ze zelf uitgeven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:14
Sandrioni schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:14:
[...]

En geen fiat. Je kunt alleen betalen met 4 stable coins:USDT, USDC, EUR, EURS. Dit betekent sat6er van de 5% veel minder overblijft ivm fees bij aankoop van deze coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Sandrioni schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:14:
[...]

Niet de moeite waard dus? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
glatuin schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 15:06:
[...]

En geen fiat. Je kunt alleen betalen met 4 stable coins:USDT, USDC, EUR, EURS. Dit betekent sat6er van de 5% veel minder overblijft ivm fees bij aankoop van deze coins.
Die 5% is idd zo weg op deze manier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Ivza8vt8cDz6j0r4GyLrpWTwuo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/slVdXYRfE63gAPeMHP3LHz6p.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
glatuin schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 15:06:
[...]

Dat is op dit moment ook een nadeel van nexo in credit mode, die kan alleen stablecoins in de credit wallet hebben daar loop je op leeg qua conversie naar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:17
zenith schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:11:
[...]

Dat is op dit moment ook een nadeel van nexo in credit mode, die kan alleen stablecoins in de credit wallet hebben daar loop je op leeg qua conversie naar euro.
Je kan gewoon terugbetalen met euro’s. Ik heb Nexo in creditwallet (krijg je dan ook gewoon nog rente over) en daarnaast usdc als backup bij grotere betalingen. Maar die gebruik ik niet om terug te betalen. Alleen om bestedingsruimte groter te maken.

Terugbetalen doe ik met euro’s die ik dan gewoon bijstort. Alleen soms klein conversieverschil door wisselingen in dollar/euro koers. Maar die pakt soms ook voordelig uit als de dollar lager staat op moment van afrekenen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sandrioni
Kon het toch niet laten de Coca card te proberen..... Ik heb het als volgt voor elkaar:

Via Bitvavo met euro's (iDeal) EUROC tokens gekocht en via Ethereum verstuurd naar Coca. Van €50 bleef 49,30 over of zo.
Vervolgens moet je dat blijkbaar in Coca weer swappen naar EUR voor gebruik door je kaart. Daarvoor heb je ETH nodig, dus nog klein plukje ETH naar Coca wallet gestuurd.

Vervolgens kaart topup gedaan en er via GBIT wat mee betaald. Lijkt te werken! Nu nog wachten of de refund goed doorkomt en checken of ik de Coca tokens kan inzetten/swappen/verkopen als ze uitbetaald worden. Dit gebeurt op de 10e van iedere maand begrijp ik.

Als iemand nog een referral wil (voor beiden $10), dan graag DM. Kun je daar het plukje ETH mooi van betalen 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rAJRzUOMXzTXS70pLlKnwa35PrA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PyHYidVkILL2exL3I9819O36.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 10:46
Hoi, ook vandaag geprobeerd met Coca.

Via Kraken USDC verzonden naar Coca wallet. Ook POL verzonden naar Coca wallet. POL had ik vervolgens nodig om USDC van wallet naar Card te versturen en nu mijn Spotify en Netflix betaald.

Kijken of die 50% refund ook werkt. :)

V-Strom 650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
ByBit heeft ondertussen een nieuwe actie. Elke $10 krijg je een lotje, tot een maximum van 50x. Ik heb zo'n $30 aan airdrops gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
exelletor schreef op maandag 26 mei 2025 @ 07:51:
ByBit heeft ondertussen een nieuwe actie. Elke $10 krijg je een lotje, tot een maximum van 50x. Ik heb zo'n $30 aan airdrops gekregen.
Was die niet alleen voor nieuwe gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zomertje schreef op maandag 24 juli 2023 @ 22:46:
[...]

Ik vind het nog niet heel duidelijk, ik lees dingen over een virtuele kaart.

Ik ben op zoek naar een fysieke kaart die ik kan vullen met crypto en dus niet via de bank.
Bij onder andere bybit, coinbase, crypto.com kan het. En nu ook bij Revolut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Flexion1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 08:41:
[...]

Was die niet alleen voor nieuwe gebruikers?
50% cashback is alleen voor nieuwe gebruikers, maar de lotjes worden ook uitgedeeld aan bestaande gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
exelletor schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:43:
[...]

50% cashback is alleen voor nieuwe gebruikers, maar de lotjes worden ook uitgedeeld aan bestaande gebruikers.
Top dat wist ik niet. Bedankt voor het melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Laatst online: 19:01
Flexion1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:00:
[...]

Top dat wist ik niet. Bedankt voor het melden
Moet je je ergens voor aanmelden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexion1
karakedi schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:28:
[...]

Moet je je ergens voor aanmelden?
Ja kan via je eigen beloningscentrum. Je kan ook deze link proberen:

https://announcements.byb...life-bltb79b18b299b3102c/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Flexion1 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:30:
[...]

Ja kan via je eigen beloningscentrum. Je kan ook deze link proberen:

https://announcements.byb...life-bltb79b18b299b3102c/
Hier ook bijna 500 euro naar bybit ge-GBIT. Wat USDT en PEPE mogen ontvangen, rond de 25 euro. Bovenop de 2% cashback dus 5% extra cashback ontvangen, zeker de moeite waard dus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 14-07 08:27
Kan Bybit een eigen topic krijgen ipv het algemene topic te vervuilen? Eind 2024 al eens gevraagd en daar werd toen op gereageerd dat dit 'niet nodig was want vanaf januari 2025 zal de cashback veranderen en zal interesse afnemen'. Maar de helft, zo niet meer, in dit topic blijft Bybit geneuzel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Swift9 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:45:
Kan Bybit een eigen topic krijgen ipv het algemene topic te vervuilen? Eind 2024 al eens gevraagd en daar werd toen op gereageerd dat dit 'niet nodig was want vanaf januari 2025 zal de cashback veranderen en zal interesse afnemen'. Maar de helft, zo niet meer, in dit topic blijft Bybit geneuzel.
Iedereen is vrij om een topic aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
Coldcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:33:
[...]

Iedereen is vrij om een topic aan te maken.
Het lijkt mij niet de bedoeling dat iemand die een hekel heeft aan de Bybit spam in het algemene topic een Bybit topic moet gaan aanmaken omdat de Bybit gebruikers daar zelf geen moeite in willen steken? En dan ook nog de verantwoordelijkheid krijgen om het bij te houden zeker. Omgekeerde wereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Swift9 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:27:
[...]

Het lijkt mij niet de bedoeling dat iemand die een hekel heeft aan de Bybit spam in het algemene topic een Bybit topic moet gaan aanmaken omdat de Bybit gebruikers daar zelf geen moeite in willen steken? En dan ook nog de verantwoordelijkheid krijgen om het bij te houden zeker. Omgekeerde wereld.
Je kan posts over Bybit ook gewoon negeren zoals ik ook posts over niet-Bybit negeer.
Als jij een bepaalde fruit in een fruitschaal van een hotel niet lekker vindt, negeer jij die toch ook gewoon ipv aan het hotel te vragen of zij dat fruitsoort ergens anders kunnen neerleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Ik dacht juist het omgekeerde. Lijkt me dat het allemaal crypt kaart gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
Wispe schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:32:
[...]

Je kan posts over Bybit ook gewoon negeren zoals ik ook posts over niet-Bybit negeer.
Als jij een bepaalde fruit in een fruitschaal van een hotel niet lekker vindt, negeer jij die toch ook gewoon ipv aan het hotel te vragen of zij dat fruitsoort ergens anders kunnen neerleggen?
Nee zo is het dus niet. Je hebt een algemene ruimte in het hotel en daar is een fruitschaal waar over een mix van fruitsoorten wordt gesproken in zijn algemeenheid. Vervolgens heeft elke fruit voor de liefhebbers ook nog zijn eigen losse ruimte met eigen fruitschaal waar alleen dié fruit besproken wordt zodat anderen daar geen last van hebben, behalve de Bybit-fruit, want die is lekker eigenwijs, blijft hangen in de algemene ruimte, neemt de helft van die ruimte in beslag en praat zo hard dat de algemene discussie over al het andere fruit nauwelijk meer opvalt en besproken kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:59

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B2xpsrVNnSWnFgVY38BjQiwSpz8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Had6M0fis45cl4kp7WxoOS6r.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
[...]

Strikt genomen is die bybit kaart een doodgewone 2% cashback crypto card, en dat past hier prima. Ben het wel met je eens dat al die andere non-card rewards hier niet thuis horen. Maar een speciaal topic over bybit rewards gaat me ook wat ver, ik begin er niet aan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20:05
Swift9 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:45:
Ik dacht ook dat dat de opzet was:

In dit stukje wat meer algemene vragen als 'welke kaart kan ik het beste gebruiken als ik naar Tadzjikistan ga?' en dan een topic voor specifieke kaarten met acties, problemen, vragen, etc. Of we moeten dit topic een lift geven met een fatsoenlijke openingspost met daarin wat uitleg voor beginners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik heb met die ‘Geef uit, leef groots’-actie 9 beloningen gewonnen en blijkbaar meteen ‘geclaimd’ (heb ik niet gedaan?). Waar zie ik wat ik heb gewonnen? Als ik op ‘Bekijk’ klik, dan op ‘Beloningen bekijken’, zie ik ze niet staan?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Laatst online: 19:49
Wispe schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:03:
Ik heb met die ‘Geef uit, leef groots’-actie 9 beloningen gewonnen en blijkbaar meteen ‘geclaimd’ (heb ik niet gedaan?). Waar zie ik wat ik heb gewonnen? Als ik op ‘Bekijk’ klik, dan op ‘Beloningen bekijken’, zie ik ze niet staan?

***members only***
Je moet terug naar de paginawaar je je ook heb aangemeld. Daar kan je dan op de boxen klikken om je prijs te claimen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
RenaldoN schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:06:
[...]

Je moet terug naar de paginawaar je je ook heb aangemeld. Daar kan je dan op de boxen klikken om je prijs te claimen
Gelukt, thanks.
Omgerekend €5 gewonnen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 09:22
Wispe schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:03:

***members only***
Ik begrijp de voorwaarden niet helemaal. Is het 50x10 euro uitgeven, oftewel 1 transactie van 500+ is ook goed. Of is het 50x een transactie van 10eu+?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
ElPensador schreef op zondag 1 juni 2025 @ 21:03:
[...]

Ik begrijp de voorwaarden niet helemaal. Is het 50x10 euro uitgeven, oftewel 1 transactie van 500+ is ook goed. Of is het 50x een transactie van 10eu+?
1 transactie van €500 is ook goed, want ik had €90 uitgegeven en kreeg 9 lotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Fleske schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 13:32:
[...]

Dit staat er bij de taakgegevens:
De beloning voor deze taak wordt uitgekeerd nadat de campagne eindigt op 31 mei 2025 om 23:59 UTC. Na afloop van de campagne volgt er een risicofilterperiode van 1 werkdag, waarna de beloning wordt uitbetaald.
Ik heb de 50 USD nog niet ontvangen. Jij wel?

Oh ik zie in de voorwaarden staan:
Rewards will be credited to eligible winners' Rewards Hub within 7 working days after the event ends. Users must claim their rewards within 7 days of distribution.

[ Voor 21% gewijzigd door Theswitch op 02-06-2025 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
Theswitch schreef op maandag 2 juni 2025 @ 07:48:
[...]

Ik heb de 50 USD nog niet ontvangen. Jij wel?

Oh ik zie in de voorwaarden staan:

[...]
Ik denk dat die rewards morgen komen aangezien er na de actie 1 werkdag verwerkingstijd is. En gisteren was geen werkdag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
Wanneer ik nu in mijn EUR-wallet op mijn financieringsaccount kijk, zie ik een bevroren bedrag staan. Ik vermoed dat dit de rewards zijn van de Stortings- en Handelsmarathon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
CHRlS schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:22:
Wanneer ik nu in mijn EUR-wallet op mijn financieringsaccount kijk, zie ik een bevroren bedrag staan. Ik vermoed dat dit de rewards zijn van de Stortings- en Handelsmarathon.
Dit is de reden waarom ik alles op engels heb staan 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
CHRlS schreef op maandag 2 juni 2025 @ 11:22:
Zoals hierboven al aangegeven staat het duidelijk in de voorwaarden. Verder heeft dit weinig met de kaart te maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Als je nu naar afgelopen evenementen gaat, dan staat een knop ‘Claimen’ en kun je zo 50 USDT claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:33:
Als je nu naar afgelopen evenementen gaat, dan staat een knop ‘Claimen’ en kun je zo 50 USDT claimen.
Ik kan dit in de app niet echt vinden, waar zitten de verlopen evenementen verstopt? 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
zenith schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:50:
[...]

Ik kan dit in de app niet echt vinden, waar zitten de verlopen evenementen verstopt? 😇
Rewards Hub > bovenin notitieblokje met klokje > evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:52:
[...]

Oh ja, thanks! het zal aan mij liggen haha. Tijd voor koffie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:33:
Nice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_vyX_HA1pbDEe7hM-foRNkA3nQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BNqYRRn32U61fEvZXWOz9RFN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Lekker man! ik had 115 USDT :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
gevonden.....man man man, wat een chaotische rommel blijft het toch

[ Voor 118% gewijzigd door Kol Nedra op 03-06-2025 09:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:56
Wispe schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:52:
[...]

Tnx! Kon hier ook nog 50 dollar claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:22
Ik had 1 transactie van ruim 600 eur, kreeg toen 50 keer een gokje. Opbrengst: 50 x 0.50 USDT. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Nu online
U123456 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:03:
Ik had 1 transactie van ruim 600 eur, kreeg toen 50 keer een gokje. Opbrengst: 50 x 0.50 USDT. 😄
Waar vind ik dit terug?
Op de evenementpagina zie ik dat ik 50 beloningen heb geclaimd. Als ik daarop klik, staat er "50 kansen toegekend", maar ik heb geen idee waar ik die lootjes dan kan gebruiken of trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
CHRlS schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:18:
[...]

Waar vind ik dit terug?
Op de evenementpagina zie ik dat ik 50 beloningen heb geclaimd. Als ik daarop klik, staat er "50 kansen toegekend", maar ik heb geen idee waar ik die lootjes dan kan gebruiken of trekken.
Even naar de betreffende event pagina. Daar kan je 50x een kistje klikken

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CHRlS schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 15:18:
[...]

Waar vind ik dit terug?
Rewards hub, spend and luve a dream, the event page. Daarna 50 keer één van die drie schatkisten aanklikken, en de use button. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Het is grappig om te lezen dat iedereen zich te pletter zoekt in die interface 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Het is maar goed dat ik hier heb gekeken, anders had ik mijn 50 USDT nooit geclaimd/gekregen. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPensador
Bybit really is the gift that keeps on giving.
Via dit forum zo weer 50+25usdt kunnen claimen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ElPensador schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:45:
Bybit really is the gift that keeps on giving.
Via dit forum zo weer 50+25usdt kunnen claimen (y)
vorig jaar kon je extra +€600 terug krijgen in cashback bij €6000 besteding, dat was ook lekker die 10% cashback :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPensador
Kol Nedra schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 01:28:
[...]

vorig jaar kon je extra +€600 terug krijgen in cashback bij €6000 besteding, dat was ook lekker die 10% cashback :)
Ja die heb ik ook 2 keer meegepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiseguy13
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:07
Iemand toevallig al 500 euro uitgegeven deze maand? Ze hebben nu cashback 2.0 en het lijkt erop dat je een tier omhoog gaat als je 500 euro uitgeeft. Cashback is dan max 50usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:42
Toch wel bizar dat de marges/verdiensten dus zo hoog zijn, dat we zoveel geld terug kunnen krijgen
Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.