Kaart werkt weer voor Belgen. Maar ik probeerde onlangs te betalen met usdt in een winkel (euro) dus, en bij betalen 400 usdt was ik meteen 10 eur fees armer. Wellicht omdat binance nog niet echt een Eur provider heeft, en dus hoge omzettingskosten heeft.
Ben een tijdje weg geweest van crypto maar vindt het toch te interessant om er niets mee te doen. Nu Binance weg is denk ik dat ik de overstap ga maken naar Bybit. Ben erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen over dit platform. Ook las ik dat een aantal van jullie de Bybit Card hebben, hoe werkt dit met betalingen in Nederland, wordt deze overal geaccepteerd?
Ja, het wordt inderdaad breed geaccepteerd in Nederland. Het maakt tenslotte gebruik van de Mastercard-faciliteit. Ik gebruik het nu al een tijdje en het is perfect. De Bybit Card is een goed alternatief voor de Binance Card
Er zijn allemaal fouten gemaakt bij mijn overzetting van binance naar coinmerce. Ik had BETH op binance. Dit kwam als WBETH binnen op coinmerce, en verdween toen tijdens een SELL order.
Dit werd eerst niet geloofd ondanks dat het in de orders te zien was door mij.
De "IT" afdeling gaat die nu oplossen.
Ik ben benieuwd.
Dit werd eerst niet geloofd ondanks dat het in de orders te zien was door mij.
De "IT" afdeling gaat die nu oplossen.
Ik ben benieuwd.
Ik heb binance aangemaakt toen ik nog in het buitenland woonde, maar woon inmiddels in nederland, heb ik dan last van het verdwijnen van binance uit de Nederlandse markt?
Nee, tot ze de kyc opnieuw willen doen.sirdanilot schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:35:
Ik heb binance aangemaakt toen ik nog in het buitenland woonde, maar woon inmiddels in nederland, heb ik dan last van het verdwijnen van binance uit de Nederlandse markt?
Dan is je adres nld, en ben je klaar met binance
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik heb een offline wallet voor het grootste deel maar op binance heb ik allerlei kleinere cryptootjes staan (had ik nooit moeten kopen maar ja, nu heb ik het nou eenmaal al.... spijt als haren op mn hoofd).jack zomer schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:39:
[...]
Nee, tot ze de kyc opnieuw willen doen.
Dan is je adres nld, en ben je klaar met binance
Dus het is wel echt de bedoeling dat ik die op een NL exchange ga zetten dan? Alles op mijn hardware wallet kan ook, maar ik ga denk ik niks meer doen met de kleinere cryptootjes, vandaar.
Hi,
Ik heb een probleempje, hopelijk weet iemand wat ik kan doen om het op te lossen.
Binance is compleet inactief in Nederland, maar ik heb nog steeds funds staan die ik graag op coinmerce of bitvavo zet.
Het probleem is dat ik een functie op Binance heb aanstaan waardoor ik opneemadressen moet 'whitelisten'.
Whitelisten is een functie die direct wordt weggehaald vanwege de inactiviteit in Nederland. Ik kan dus niet een adres whitelisten.
Een andere oplossing zou zijn om de functie van whitelisten uit te zetten. Probleem is wederom dat binance volledig is afgesloten en dus lukt dit me niet.
Weet iemand hoe ik alsnog mijn opneemadressen kan whitelisten, of deze functie uit kan zetten?
Alvast bedankt!
Ricky
Ik heb een probleempje, hopelijk weet iemand wat ik kan doen om het op te lossen.
Binance is compleet inactief in Nederland, maar ik heb nog steeds funds staan die ik graag op coinmerce of bitvavo zet.
Het probleem is dat ik een functie op Binance heb aanstaan waardoor ik opneemadressen moet 'whitelisten'.
Whitelisten is een functie die direct wordt weggehaald vanwege de inactiviteit in Nederland. Ik kan dus niet een adres whitelisten.
Een andere oplossing zou zijn om de functie van whitelisten uit te zetten. Probleem is wederom dat binance volledig is afgesloten en dus lukt dit me niet.
Weet iemand hoe ik alsnog mijn opneemadressen kan whitelisten, of deze functie uit kan zetten?
Alvast bedankt!
Ricky
Enigste die je kan helpen is de klantenservice.
Even een chat openen met hun en het probleem uitleggen
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Bitvavo, en Kucoin voor shitcoins.blblacklabel schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:06:
Wat is de beste alternatief?
Ik ben erachter dat ik niet mijn volledige transactie historie van Binance gedownload heb toen ik nog normale toegang had.
Als ik nu inlog krijg ik alleen maar het "Redeem" scherm, ook als ik naar een directe link ga voor de transactions.
Heeft iemand een truuk hoe de transactions toch nog zijn te downloaden?
Als ik nu inlog krijg ik alleen maar het "Redeem" scherm, ook als ik naar een directe link ga voor de transactions.
Dat scherm kun je wegkrijgen door het weg te swipen / op terugknop van je browser te klikken. Heb hier gebruik gemaakt van Safari browser. Toevallig vandaag ook mijn historie gedownload. Kon maximaal een jaar per download selecteren en je moet even geduld hebben bij het genereren van de csv bestanden. Ik heb ze inmiddels kunnen downloaden.Landhuisje schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:11:
Ik ben erachter dat ik niet mijn volledige transactie historie van Binance gedownload heb toen ik nog normale toegang had.
Ah ok. Ik heb het inmiddels met dit nieuwe knopje kunnen doen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/6FYqXtU4rws8bruZVuCQUzac.png?f=user_large)
Binance Support heeft me laten weten dat ze dit onlangs hebben toegevoegd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6FYqXtU4rws8bruZVuCQUzac.png?f=user_large)
Binance Support heeft me laten weten dat ze dit onlangs hebben toegevoegd.
Vraagje wat kan je doen met die Export transaction records. Bij mij als ik op redeem druk komt hij weer op hetzelfde scherm terug.
verkeerd
[ Voor 95% gewijzigd door Aggressor op 06-03-2024 13:18 ]
Ik heb precies hetzelfde probleem! Kon support iets voor je betekenen of heb je het op een andere manier opgelost?rickyter schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:27:
Hi,
Alvast bedankt!
Ricky
EDIT: Vanuit support kreeg ik de volgende link doorgestuurd: https://www.binance.com/en/my/settings/preference
Hiermee kon ik de whitelist uitzetten waardoor ik mijn crypto alsnog kon verplaatsen.
[ Voor 9% gewijzigd door g-king op 07-03-2024 09:12 ]