• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:32
Propane schreef op zondag 11 januari 2026 @ 10:47:
[...]

Ik heb laatst een no name Chinees setje deskmounts gekocht via Amazon. Hartstikke solide en minder dan de helft van de prijs van Monstertech. Mocht je nog niet helemaal zeker zijn...

Het was iets van JUYEER desk mounts ofzo.
Tanx, ik ga zoeken :)
Ben op zoek naar een chair mount voor een Moza FB9, Monstertech was naar mijn weten de enigste die zoiets had, maar als er andere opties zijn : altijd goed :Y

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
dierkx36 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 11:23:
[...]

Tanx, ik ga zoeken :)
Ben op zoek naar een chair mount voor een Moza FB9, Monstertech was naar mijn weten de enigste die zoiets had, maar als er andere opties zijn : altijd goed :Y
Ah, dat is misschien iets lastiger, dit was puur twee desk mounts voor een stick en throttle (Warthog HOTAS in mijn geval). Ik weet niet of ze solide genoeg zijn voor zo'n Moza force feedback ding, die is wel redelijk lomp geloof ik :P .

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

ThunderNet

Flits!

Sinds vorige week een nieuwe videokaart in m'n systeem gezet (5070Ti als upgrade van een 3070) en sindsdien loopt FS2024 als een trein voor mij. Nu zit ik te kijken naar een yoke ipv m'n joystick, en heb wat reviews online gelezen, en de honeycomb alpha/bravo-set komt steeds als erg goed naar boven, is dat nog steeds actueel (2e hands online voor een acceptabele prijs te krijgen).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vandaag mn Wingwingsim, ofnee, Winctrl Orion rudder set binnengekregen.. Het lijk net echt. Super degelijke metalen uitvoering. Volgens mij gaat dit jaren mee. Ik heb de versie zonder damper, maar ik heb het idee dat je die als je met name airliners vliegt ook niet echt nodig hebt..

Nu nog wachten op de Minor 32 throttle, Joystick en AGP metal.. allen in preorder en geen flauw idee hoe lang dat gaat duren.. :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:04
Mijn oom speelt al MSFS sinds ‘98 en ik vond het altijd wel interessant, maar was te jong om er dieper in te duiken. Zit nu wat meer video’s te kijken op YouTube en ook de carrieremodus ziet er tof uit. Wellicht nu dus toch de stap maken. Zit een beetje te kijken voor een HOTAS en zag de T.Flight Xbox edition, die niet duur is, maar wel hoog plastic gehalte. Of een tweedehands X56 setje, die al een stuk hoogwaardiger lijkt. Wat zijn jullie aanbevelingen voor een beginner?

• Soliest
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-02 17:20
De T.Flight is inderdaad erg plastic achtig, heb zelf de 16000M maar ben er tevreden over. Ernaast heb ik ook de Honeycomb AenB en daar merk je echt wel veel verschil in. Als casual speler zou ik gewoon voor die T.Flight gaan of als je geld over hebt al meteen overstag gaan naar een beter merk. Ik gebruik hem ernaast ook voor Elite Dangerous.
Heb in het verleden een 2de hands X54 gekocht.. maar 2de hands zou ik niet aanraden of je moet hem een keertje kunnen testen voordat je de koop doet.

Het hangt ook nog af welke kisten je zou willen vliegen. Sommige hebben een yoke en dan is de immersie toch leuker als je ook een yoke hebt, anders met heli`s of de andere types kun je gemakkelijk met een hotas doen.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-01 14:44
Ik heb op Amazon een bureaustoel mount voor mijn Hotas gekocht. EG schijnt van Chinese origine te zijn. Maar de stevigheid verbaasde mij zeer. En de set is vele malen goedkoper dan andere merken. Een kanttekening, de washers (4 stuks) waren te nauw en heb ik met mijn boormachine moeten ruimen.

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:04
Uiteindelijk via een medetweaker de T.Flight over kunnen nemen, ga nu m’n careermode starten, ben benieuwd hoe succesvol ik het weet te krijgen.

• Soliest
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-02 17:20
Skinnyice schreef op zondag 1 februari 2026 @ 11:48:
Uiteindelijk via een medetweaker de T.Flight over kunnen nemen, ga nu m’n careermode starten, ben benieuwd hoe succesvol ik het weet te krijgen.
Suc6.
Kijk voor elke missie ook naar de runway waar je op moet landen, sommige zijn erg klein/smal en dus erg lastig....

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste