[XB|PC] Microsoft Flight Simulator 2024

Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:08
Inmiddels zelf kunnen bevestigen dat de INDIAFOXTECHO F-35 LIGHTNING II en de HPG Airbus H145 ook goed werken op MSFS2024 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
En qua scenery lijkt het ook goed te gaan met scenery's die nog geen aanpassingen hebben gehad voor MSFS2024.Zo werken EHVK en EHEH door DignomDesign ook goed!

Ik ben nog wel benieuwd wanneer we de objecten die je met MSFS2020 uit de store kon halen weer in MSFS2024 beschikbaar worden. Tijdje geleden de offshore add-on geinstalleerd en dat is voor mij wel een enorm waardevolle toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coeny01
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-11-2024
Mijn vraag nu is.
Kan ik 2024 zonder problemen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
coeny01 schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:44:
Mijn vraag nu is.
Kan ik 2024 zonder problemen spelen?
YMMV.

Nee.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coeny01
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-11-2024
Kan je het dan nog niet instelateren?
Is een gemiddelde internet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
voor het eerst bezig met de tutorials voor mijn CPL examen voor helicopters, dit was een gedeelte dat ik in mfs2020 altijd maar oversloeg aangezien ik dat veel te moeilijk vond.

Ik vind het nog steeds erg lastig en respect voor de mensen hier die goed met helicopters overweg kunnen, maar ik moet zeggen dat de lessen erg goed zijn en ik het steeds beter onder de knie krijg, met name mijn rudder pedals begin ik steeds beter kwa feeling onder controle te krijgen, dat is veel lastiger dan in vliegtuigen, maar de interactie tussen de collective, cyclic en antitorque pedals begint steeds makkelijker te worden na veel oefening.

Ik kan me voorstellen dat dit een heel leuk career pad gaat worden als ik dit goed onder controle krijg.

Ik moest overigens wel mijn setup aanpassen in de controls, met name de reset external view knop was bij mij gemapped naar de rotor brake, dus ik viel regelmatig als een blok uit de lucht in het begin voordat ik dat doorhad :D

Ik vlieg nu met de Cabri G2, ik ga ervan uit dat de andere helicopters een stuk lastiger zijn, wat is jullie favoriete helicopter voor gewone vluchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-06 08:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdCZ7QN7yYPwu81fPUODsqFHEQU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GL033CDfw7QI2J91ZMP2gRkY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a8WCvFb7mvTz6DZhcTjm90M2keI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zVYoP73d6yCkx8cSpCem3tzJ.png?f=fotoalbum_large

Jammer, maar de UNESCO wereldschatten hebben niet voldoende attentie gekregen...

Hierapolis/Pamukkale (huidige Turkije)

[ Voor 3% gewijzigd door Maulet op 24-11-2024 13:15 ]

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
heb net een sky dive mission gedaan, zowel naar boven als naar beneden braafjes de aangegeven route gevolgd krijg ik een 0% voor de tijd die het gekost heeft, je kan die aangegeven route dus vrolijk negeren? Alleen omlaag denk ik? Omhoog is wel fijn dat je dan goed uitkomt.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PThijssen
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-06 16:37
coeny01 schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:03:
Kan je het dan nog niet instelateren?
Is een gemiddelde internet genoeg?
- installeren kan altijd
- meestal wel

Of jij het probleemloos kunt spelen is natuurlijk een veel te vage vraag. Gezien de wisselende verhalen hierboven in dit topic en dan ook nog op de rest van het internet is het hit-or-mis. Ik zou zeggen, installeren die hap, uitproberen op je eigen systeem met je eigen internet en je eigen gevoel de vraag stellen of je het goed genoeg vind.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben279
Maulet schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:59:
Jammer, maar de UNESCO wereldschatten hebben niet voldoende attentie gekregen...
Zou dat straks niet beter worden als de world scenery streaming beter gaat werken.
Lijkt erop dat er aan die streaming heel veel nog niet werkt.

Skyline van Den Haag ziet er ook niet uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oovjd6U5K1OTZUywfDeWSIOe3rU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uwvEqo7aCLfMJTFomdynukMa.png?f=fotoalbum_large

Mag hopen dat ze echt binnenkort wel de boel gaan vrijgeven, want dit is toch best vervelend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 12:10
Svennie schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:15:
[...]

dat is irritant inderdaad, wat ik doe is voordat je op start drukt op het zicht de gas en mixture hendel hetzelfde zetten, dat komt na een paar keer redelijk overeen maar bent de eerste paar seconden van je vlucht de gashendel zo aan het zetten dat RPM overeen komt en je verliest/wint wat hoogte, het is niet anders

heb net mijn brevet voor op instrumenten vliegen gehaald, ik was zo op mijn instrumenten gefocused en blij dat ik geland was dat ik niet doorhad dat ik mijn gashendel nog open had |:( en ik me maar afvragen waarom dat stomme ding niet wilde stoppen, landingsbaan was lang genoeg maar toen stond ik niet op tijd stil voor hold short, daarna had ik het pas door 8)7

EDIT: hoe kan je bij de Cessna 172, bij de G1000 van de positie van het vliegtuig, dat is standaard een stip, hoe maak je daar een vliegtuig van? Ik heb dat gezien bij iemand anders (hier of Youtube) en ik kan niet vinden waar ik dat verander,
Kwam erachter dat mijn magneto switch het probleem was... Tja dan kom je niet ver. Die goed zetten loste het op👍.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moineau
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-06 00:26
Een paar dagen kunnen spelen op xcloud, de sim ziet er goed uit en draait vloeiend, maar jongens, wat een bugs.
  • Nav/beacon lights op vliegtuigen werken niet.
  • Lo-res ground rextures, was in fs2020 beter.
  • Schermen in vliegtuigen zijn niet klikbaar.
  • Schepen zijn onzichtbaar, alleen de naam is te zien. Alleen van heel dichtbij plopt zo'n schip soms plotseling even in beeld. Twee keer een schip zien varen, maar wel achteruit. En soms draaien ze rondjes.
  • Koeltorens spawnen alleen als je heel dichtbij bent. Bij schoorstenen is de rook eerder te zien dan de schoorsteen zelf. Trouwens wel leuk dat zaken als schepen en hoge objecten in de sim zitten.
  • AI vliegtuigen hebben alleen de standaard liveries, en verdwijnen in de lucht vaak op 4 NM afstand.
  • Gezien dat windmolens op zee twee keer over elkaar heen zijn geplaatst, hebben opeens 6 wieken.
  • Contoller bindings die in een eigen file zijn opgeslagen, vallen vaak terug in de default MS instellingen. Sim moet dan opnieuw gestart worden.
Zal wel even duren voordat alles enigszins opgelost is, maar er zit zeker potentie in. Zeker het detail op grondniveau is enorm verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:12
FYI :
Orbx heeft al wat sceneries omgezet naar 2024.
Nadeel : je kan ze niet doorlinken, dus moet je ze opnieuw downloaden in de 2024 community map.

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Las Vegas is ook een grote blob. Ziet er niet uit op dit moment.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:58
Svennie schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:07:
heb net een sky dive mission gedaan, zowel naar boven als naar beneden braafjes de aangegeven route gevolgd krijg ik een 0% voor de tijd die het gekost heeft, je kan die aangegeven route dus vrolijk negeren? Alleen omlaag denk ik? Omhoog is wel fijn dat je dan goed uitkomt.
Dan ben ik dus niet de enige. Zat te denken dat ik beter vol gas naar boven had kunnen vliegen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Marcievg schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:08:
[...]

Dan ben ik dus niet de enige. Zat te denken dat ik beter vol gas naar boven had kunnen vliegen.
volgende keer motor op idle en met 3000 fpm naar beneden? ik weet niet of de passagiers vol gas naar boven op prijs stellen maar we kunnen het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Svennie schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:10:
[...]

volgende keer motor op idle en met 3000 fpm naar beneden? ik weet niet of de passagiers vol gas naar boven op prijs stellen maar we kunnen het proberen
Ik denk dat niet gaat helpen om zo naar beneden te gaan. Je zit ook nog met de afstand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Voor diegene die de DLSS file hebben vernieuwd naar 3.8.10.0
Vergeet deze niet terug te zetten.. bij iedere MSFS update valt deze weer terug naar de default 2.4.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rivanov schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:30:
Voor diegene die de DLSS file hebben vernieuwd naar 3.8.10.0
Vergeet deze niet terug te zetten.. bij iedere MSFS update valt deze weer terug naar de default 2.4.12
Hoe bevalt dat (betere kwaliteit en/of hogere framerate) en is er ergens een tutorial te vinden om dit te doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-06 12:18

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Sparkiezz schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:40:
Kwam erachter dat mijn magneto switch het probleem was... Tja dan kom je niet ver. Die goed zetten loste het op👍.
Da's best gênant voor iemand die zichzelf Sparkiezz noemt ... :D

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Thomas schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:32:
[...]

Hoe bevalt dat (betere kwaliteit en/of hogere framerate) en is er ergens een tutorial te vinden om dit te doen?
Download DLSS Swapper. Easy peasy. :)
Vanuit het menu naar Library gaan. Daar de laatste DLSS versie downloaden. Vervolgens selecteer je MSFS 2024 en "swap" je de DLSS naar de meest recente.

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 24-11-2024 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:56
Svennie schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:07:
Ik heb heel wat sprongen gemaakt vroeger, het was inderdaad een dingetje dat de piloot asap maar verantwoord op hoogte kwam, maar nog meer een sport om zo snel mogelijk beneden te komen. Geregeld tegelijk met de springers terug op de dropzone, denk daar maar eens over na ;-). Vaak meteen na de laatste springers recht naar beneden en dan met een hele mooie glijvlucht uitlijnen op de runway.

YouTube: Pilatus PC6 Porter - Skydiving - Extreme Descent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 12:10
Uitvreter schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:34:
[...]

Da's best gênant voor iemand die zichzelf Sparkiezz noemt ... :D
🤣😅 Heel scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 16:53
Pfff ik dacht even een zondagmiddagje rondvliegen, doet mijn Xbox App het niet meer goed.. Iemand al eens meegemaakt? De lijst met geinstalleerde games komt niet terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dv2tRbTjBTtL5RQ-FgqU9Hz2SGo=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/iGf4D4DZq1UcpfdDJaMiJb7l.png?f=fotoalbum_medium

The usual al geprobeerd, diverse cache mappen geleegd, opnieuw opgestart, juiste services draaien, uit- en ingelogd, ..... dit is toch om te huilen :(

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-06 18:24
Wasp schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:31:
Pfff ik dacht even een zondagmiddagje rondvliegen, doet mijn Xbox App het niet meer goed.. Iemand al eens meegemaakt? De lijst met geinstalleerde games komt niet terug.

[Afbeelding]

The usual al geprobeerd, diverse cache mappen geleegd, opnieuw opgestart, juiste services draaien, uit- en ingelogd, ..... dit is toch om te huilen :(
uitloggen en opnieuw inloggen...

anders app updaten via de store.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dierkx36
Goed, net m'n eerste 30 minuten in VR gehad.

Buiten de problemen om, die hier al veelvuldig voorbij zijn gekomen ....
... ik moet toegeven, grafisch is het mooier/netter is als 2020.
Pop-ups lijken ook een heel stuk minder.

Paar dingen waar ik wel erg over val :
- in VR niet mogelijk om TAA te gebruiken (of niet mogelijk, het kan wel maar je FPS is zo laag en de latency zo hoog dat je geen halve refresh rate haalt wat voor mij een knallende koppijn betekent : hard pass)
Zelfs met de nieuwste DLSS versie (3.8.12.0 ?) is het beeld beter als met de DLSS versie die bij 2024 zit, maar nog steeds simmering.
- Waar je in 2020 de CPU amper (of slecht) gebruikt werd, krijg ik bij 2024 in VR het gevoel dat de CPU juist teveel voor zijn kiezen krijgt (of er zit ergens een render lek wat ook mogelijk is)
Als je het CPU gebruik van 2024 in 2D vergelijkt met het gebruik in VR ... het is wel een erg grote afwijking.
Voor VR zit er nog meer als voldoende knutsel werk in in ieder geval.

Als je HwInfo64 erbij pak is wel duidelijk te zien dat 2024 meer gebruik maakt van de geboden middelen (lees componenten) dan 2020 aka gratis verwarming in de kamer.

[ Voor 6% gewijzigd door dierkx36 op 24-11-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Nou, ik heb hem zojuist aangeschaft en ik moet zeggen; ik zat heel snel in het hoofdmenu en alles ging dus vlot en soepel. Ook de game draait prima. Enige wat hier so far storend is; hoe lang het duurt voor een vlucht inlaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 09:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Dag of 2 na de release leken de grootste laadproblemen wel over te zijn. Het inladen duurt inderdaad erg lang, maar volgens mij komt dat vooral door het downloaden van de textures (?).

Ben wel benieuwd hoeveel data dit kost voor een uurtje vliegen overigens!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Fenix is zojuist uitgekomen voor MSFS 24

gratis update.

https://www.fenixsim.com/..._msfs_2024_compatibility/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-06 19:35

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Tortelli schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:17:
Dag of 2 na de release leken de grootste laadproblemen wel over te zijn. Het inladen duurt inderdaad erg lang, maar volgens mij komt dat vooral door het downloaden van de textures (?).

Ben wel benieuwd hoeveel data dit kost voor een uurtje vliegen overigens!
Dat kun je zien onder data in de game settings.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Yeah.

Maar wel met een disclaimer. ;)
However, a disclaimer before we continue: We consider MSFS 2024 support entirely experimental at this stage and DO NOT consider 2024 compatibility an “advertised” feature, and as such we have not updated our store etc to reflect - this is down to the fact that we do not yet feel confident in the stability of the new simulator/platform, and do not want to begin taking customers’ money on this basis while being unable to guarantee a smooth experience. As a result, please be advised we will not be considering refund requests on the basis of MSFS 2024 experiences/issues - additionally, we will not be accepting customer support tickets in the 2024 environment at this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 16:41
Rivanov schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:28:
[...]

Yeah.

Maar wel met een disclaimer. ;)

[...]
Ach dat heb je altijd met experimental , garantie tot de deur noemde we dat .. wat je daarna ondervind is jou probleem.

Maar dat hij al in MSFS2024 kan draaien is een win.
we zijn net een week verder.

NU de WINWING software :9

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 24-11-2024 17:32 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Lukt het jullie om in walking mode, the third person camera te activeren? Dat zou moeten lukken met Cockpit / External View, maar bij mij gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
Tortelli schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:17:
Welke ingeladen textures? :+
Ik heb nog steeds niks moois gezien, het is allemaal nog vlak en ongedetailleerd….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
ravw schreef op zondag 24 november 2024 @ 17:32:
[...]

Ach dat heb je altijd met experimental , garantie tot de deur noemde we dat .. wat je daarna ondervind is jou probleem.

Maar dat hij al in MSFS2024 kan draaien is een win.
we zijn net een week verder.

NU de WINWING software :9
Wordt deze ook gestreamed overigens? Of komt deze wel lokaal vanaf je SSD ingeladen. Want dan zou de performance ook stuk beter moeten zijn.

Misschien straks nog eens testen als ik nog in m’n rig kruip, maar jij bent er altijd vlug bij normaliter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Scenery Comparison, 20 Cities

Graphic Settings Comparison

Hardware Usage and Performance Compare (Taking of from 3 cities and climbing)

Comparing All Weather Presets - View from a point (KJFK Tower)

https://forums.flightsimu...-comparison-videos/672083

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Rivanov schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:17:
[...]

Wordt deze ook gestreamed overigens? Of komt deze wel lokaal vanaf je SSD ingeladen. Want dan zou de performance ook stuk beter moeten zijn.

Misschien straks nog eens testen als ik nog in m’n rig kruip, maar jij bent er altijd vlug bij normaliter. ;)
denk het niet omdat hij van externe programma's gebruik maakt

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ga 'm nu testen. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sAL-Q8coBq53YbFLJS4At2jwgBM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k8BYfp3uIdEg5e92Jw7mi63t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Krijg alleen geen beweging in mijn gashandels met Fenix .... Calibratie wil niet werken.
De rest doet het wel gewoon .....
Hier gebruik ik de TCA Airbus captain set inc Addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Rivanov schreef op zondag 24 november 2024 @ 18:15:
Lukt het jullie om in walking mode, the third person camera te activeren? Dat zou moeten lukken met Cockpit / External View, maar bij mij gebeurt er niets.
Je moet het eerst aan zetten in de settings.

En dan met backspace kan je het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dirtyrockers schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:07:
[...]

Je moet het eerst aan zetten in de settings.

En dan met backspace kan je het doen.
Ik heb Cockpit / External View gebind. In het vliegtuig zelf werkt dat ook gewoon.. maar als ik buiten het vliegtuig sta niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
ravw schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:01:
Krijg alleen geen beweging in mijn gashandels met Fenix .... Calibratie wil niet werken.
De rest doet het wel gewoon .....
Hier gebruik ik de TCA Airbus captain set inc Addon.
Zorgen dat je een goeie profiel maakt ervoor.

En die toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Rivanov schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:08:
[...]

Ik heb Cockpit / External View gebind. In het vliegtuig zelf werkt dat ook gewoon.. maar als ik buiten het vliegtuig sta niet.
Ja maar er is een slider ergens. Die 3th view aanzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dirtyrockers schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:08:
[...]

Zorgen dat je een goeie profiel maakt ervoor.

En die toewijzen.
Andere vliegtuigen doen het gewoon bij Fenix geen beweging in te krijgen.
Zelf bij de calibratie van Fenix gebeurd er niets , als je gas handels beweegt zie je dat in de cockpit ook niet

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 24-11-2024 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
ravw schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:13:
[...]

Andere vliegtuigen doen het gewoon bij Fenix geen beweging in te krijgen
https://kb.fenixsim.com/setup-tca-throttle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
ravw schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:13:
[...]

Andere vliegtuigen doen het gewoon bij Fenix geen beweging in te krijgen.
Zelf bij de calibratie van Fenix gebeurd er niets , als je gas handels beweegt zie je dat in de cockpit ook niet
Only use what is shown above and NOT the 0-100% axis.

Dit is belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dirtyrockers schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:15:
[...]

Only use what is shown above and NOT the 0-100% axis.

Dit is belangrijk.
IN MSFS2020 die gewoon goed alleen in MSFS2024 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Voor degene die met de H225 'vechten' (bewegingen die erg abrupt zijn)

Link een knop op je joystick aan helicopter trim reset.
Zodra je dit hebt :
VOOR iedere beweging die maakt met de H225, maakt niet uit welke as, of zelfs op de grond, EERST trim reset indrukken en ingedrukt houden, en pas na het beeindigen van de beweging trim reset loslaten.

Dit is een een slecht geimplimeerde AFCS/HPG dingetje.

Gaat nog veranderen zodra de HPG mensen los mogen gaan van ms/asorbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
ravw schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:17:
[...]

IN MSFS2020 die gewoon goed alleen in MSFS2024 niet
dus je gebruikt degene zoals in die link staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mrco5pJhfUlrrltYSOj06IOilOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sFGzrg4EqJmy6qJZISzR52eW.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn er meer mensen die dit op de Xbox ervaren? Het positieve eraan is dat ik af en toe aan mijn Amiga moet denken 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
JimmyNL schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:27:
[Afbeelding]

Zijn er meer mensen die dit op de Xbox ervaren? Het positieve eraan is dat ik af en toe aan mijn Amiga moet denken 😁
heeft met de bandbreedte te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dirtyrockers schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:25:
[...]

dus je gebruikt degene zoals in die link staat?
Zal straks eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
En je merkt nu met de Fenix direct het verschil tussen een lokaal geïnstalleerd vliegtuig t.o.v. een gestreamd vliegtuig. Performance is echt véle malen beter. Sta nu op KSFO en haal gewoon tegen de 100FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dirtyrockers schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:08:
[...]

Ja maar er is een slider ergens. Die 3th view aanzet
Waar?

/edit: Gevonden. Settings > General > Advanced Options > Allow 3rd person view camera

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 24-11-2024 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U8ilhR1O11gxUdYOOmkFe_AeX_g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qeuA5vjh2rug58yHQA64xUKG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23lUbnrB1uUzI6OGhJ_pgr_mORM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KosHKPAvLNfC9CqW7WCg9jfk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
JimmyNL schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:27:
[Afbeelding]

Via het msfs forum las ik de tip om de Sim een keer opnieuw te installeren om bepaalde grafische glitches enigzins glad te strijken. Ik heb dit vanmiddag ook gedaan en de 2 missies die ik nog toe gedaan heb waren stabiel en bovendien zag de omgeving er een stuk beter uit. EHRD was gewoon netjes (afgezien van de paar airliners met generic liverys). Heb voor het eerst genoten van de omgeving. Lichteffecten vindt ik ook een vooruitgang.

Dit was dan weliswaar nog geen free flight maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Dat kan ik wel eens proberen dan, ik neem aan dat alle progress wel bewaard blijft? Waarom ik twijfel of dit iets met bandbreedte te maken heeft is omdat het exact op dezelfde manier terugkomt. Als ik ergens taxi ziet het er zo uit, komt ik dichterbij komt er eerst texture op en nog dichterbij opeens wielen of bij heli's een onderstel. Mijn bandbreedte is verder prima. Het lijkt dus in cirkels qua afstand en invulling te werken. De pop-up is dus ook horrible. Morgen even herinstallatie proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvbo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 10:06
DutchOwnage schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:01:
[...]

Via het msfs forum las ik de tip om de Sim een keer opnieuw te installeren om bepaalde grafische glitches enigzins glad te strijken.
Enig idee waarom dit zou zijn? Zou er tijdens de problemen bij de launch corrupte zaken gedownload zijn of zo? Alles wordt toch gestreamed zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

JimmyNL schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:58:
Dat kan ik wel eens proberen dan, ik neem aan dat alle progress wel bewaard blijft? Waarom ik twijfel of dit iets met bandbreedte te maken heeft is omdat het exact op dezelfde manier terugkomt. Als ik ergens taxi ziet het er zo uit, komt ik dichterbij komt er eerst texture op en nog dichterbij opeens wielen of bij heli's een onderstel. Mijn bandbreedte is verder prima. Het lijkt dus in cirkels qua afstand en invulling te werken. De pop-up is dus ook horrible. Morgen even herinstallatie proberen.
Heb ik ook donderdag gedaan... scheelde een hoop in performance in positieve zin. Had nog al mn progress.
Die client heb je zo gedownload, kleine moeite.

Heb ook alle folders weggegooid.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassebassie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:40
Is er een gemakkelijke manier om de controllerinstellingen over te zetten vanuit FS2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Hassebassie schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:11:
Is er een gemakkelijke manier om de controllerinstellingen over te zetten vanuit FS2020?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
LOL Net een vluchtje Fenix A320 gedaan .. EGLL naar EHAM..
Alles ging goed maar geen EHAM te bekennen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUQzot_BYtOOzQfBwtHBsdS1iw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ynSzcN0Iipw8k2ZcoxXh2E5z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

franssie

Save the albatross

ravw schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:16:

[Afbeelding]
vliegkamp Schiphol uit 1916 :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-06 08:43
Vet gaaf dat de fenix er nu al in zit. Draait lekker soepel, afgezien van een vreemde bug die ik bij een aantal andere vliegtuigen ook had. Als je van cockpit naar external view gaat en dan weer terug naar cockpit dan is elke beweging in de cockpit erg schokkerig. Had dit vooral op de grond. Later, met framegen uit ging het beter.

Korte vlucht gemaakt van Cork naar Dublin in de 320 en moet zeggen dat het vrij goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
ravw schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:16:

[Afbeelding]
lol heb je die oude vliegveld van eham toevallig in je marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
mvbo schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:04:
[...]

Enig idee waarom dit zou zijn? Zou er tijdens de problemen bij de launch corrupte zaken gedownload zijn of zo? Alles wordt toch gestreamed zou je zeggen.
Volgens het forum is het precies wat jij suggereert. Tijdens de shitshow op launchday zijn er blijkbaar zaken niet helemaal goed gegaan. Zo kreeg ik midden in de installatie ook de melding of ik de addon support voor Xbox wilde downloaden. Die stond er nu al netjes bij, bij de 2e keer installeren.

Maar het is nog heel ver van goed hoor. Elke keer als ik van career naar free flight ga, krijg ik een CTD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dirtyrockers schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:38:
[...]

lol heb je die oude vliegveld van eham toevallig in je marketplace?
Die van Fly Tampa ja .. maar die hebben ze er zelf in gezet.
Dus dan ga ik er wel vanuit dat die het doet.
ALs ik op EHAM opstart doet die het wel .
Maar ik hoop zeker dat ze snel die gestreamde dingen weg kan halen die je niet wil Dan gata die hele zooi weer leeg alleen MSFS2024 spul komt er dan in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zat me net een partij te kloten met de trim die zichzelf aanpaste, zie ik dat de AI-trim aanstaat, wat dus niet werkt; niet eens een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Al die assistance meuk : uit , direct.
Old school flying (crashing) for life :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:39:
[...]

Volgens het forum is het precies wat jij suggereert. Tijdens de shitshow op launchday zijn er blijkbaar zaken niet helemaal goed gegaan. Zo kreeg ik midden in de installatie ook de melding of ik de addon support voor Xbox wilde downloaden. Die stond er nu al netjes bij, bij de 2e keer installeren.

Maar het is nog heel ver van goed hoor. Elke keer als ik van career naar free flight ga, krijg ik een CTD....
Je controls profiles worden opgeslagen in de cloud toch? Dus die komen na herinstallatie weer netjes terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Rivanov schreef op maandag 25 november 2024 @ 06:01:
[...]

Je controls profiles worden opgeslagen in de cloud toch? Dus die komen na herinstallatie weer netjes terug?
die van mij niet, ik heb de standaard controls die je krijgt als de hardware gedetecteerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Svennie schreef op maandag 25 november 2024 @ 08:40:
[...]

die van mij niet, ik heb de standaard controls die je krijgt als de hardware gedetecteerd is
Ook als je ze al in MSFS 2024 geconfigureerd hebt, vervolgens MSFS 2024 verwijderd en herinstalleert? Dan krijg je alsnog enkel de default bindings? Niet de eerder aangepaste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Rivanov schreef op maandag 25 november 2024 @ 08:56:
[...]

Ook als je ze al in MSFS 2024 geconfigureerd hebt, vervolgens MSFS 2024 verwijderd en herinstalleert? Dan krijg je alsnog enkel de default bindings? Niet de eerder aangepaste?
volgens mij synct het gewoon in de cloud.

net als in 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Rivanov schreef op maandag 25 november 2024 @ 08:56:
[...]

dat weet ik niet, mocht ik 2024 opnieuw installeren dan kan ik het laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op maandag 25 november 2024 @ 06:01:
[...]

Zeker. Zelfs mijn career progress was opgeslagen in de cloud. Ik had verwacht dat ik alles opnieuw moest gaan doen. Dat was een meevaller.

Maar alle controls en settings stonden nog net zo als voor de deinstallatie.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 25-11-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
DutchOwnage schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:50:
[...]
Zeker. Zelfs mijn career progress was opgeslagen in de cloud. Ik had verwacht dat ik alles opnieuw moest gaan doen. Dat was een meevaller.

Dat kan ik bevestigen, inmiddels ook een herinstallatie gedaan op de Xbox. Er is inderdaad een verbetering in de FPS te merken. En ook in de animatie van de prop(s) op je toestel. Helaas verder geen verbeteringen, alle overige bugs zijn er nog in overmaat. Ik kan ook nog geen freeflights doen, als ik bij vliegtuigselectie ben en wat probeer te selecteren resulteert dat steevast in een CTD.

Inmiddels heb ik een eigen business kunnen starten en kan ik met transportvluchtjes een goede 30K per 15 minuten verdienen. Dat element ziet er best grappig uit, gezien je allerlei verschillende zaken kunt starten, vliegtuigen kunt kopen / verkopen etc. Wie weet is dat de pleister op de wonden voorlopig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Ik merk vandaag dat de throttle van mijn logitech x56 moeite heeft om op de stand te blijven. Om de paar minuten kan ik nu de hendel weer iets terugtrekken omdat ik full throttle vlieg.
Ik heb al een beetje gekeken naar een vervanger en hierbij kwam ik uit op de turtle beach velocity flight deck.
Voor mij is het noodzakelijk dat ik de stick kan draaien omdat ik geen pedals heb. En ik moet de knoppen blind kunnen bedienen omdat ik in vr vlieg.
Andere sticks die ik heb gezien zijn de wathog, winwing Orion 2 maar deze voldoen niet aan mijn eisen.
Zijn er nog andere sticks waar ik naar kan kijken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PThijssen
JimmyNL schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:31:
[...]

Inmiddels heb ik een eigen business kunnen starten en kan ik met transportvluchtjes een goede 30K per 15 minuten verdienen. Dat element ziet er best grappig uit, gezien je allerlei verschillende zaken kunt starten, vliegtuigen kunt kopen / verkopen etc. Wie weet is dat de pleister op de wonden voorlopig...
Omdat ik nu in de carrière mode over de 24k ben gekomen heb ik ook de melding gehad om een eigen bedrijfje te starten. Heb er zelf nog niet voor gekozen en probeer eerst nog wat andere licenties te behalen. Maar als ik zie dat je 30K per 15 minuten kunt verdienen... is de overstap misschien toch wel leuker om nu al te doen.

i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
[...]

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassebassie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:40
[...]

Bij installatie van FS2024 via de Microsoft Store worden de controllerinstellingen van FS2020 (steam) niet overgenomen. Althans niet bij mij. Eerder was in dit forum een post over het overzetten van de controllerinstellingen, maar kan die niet meer vinden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik vindt de career ook echt een leuke toevoeging. Geeft je een doel om naar toe te werken. Vooraf had ik er echt mijn bedenkingen over.

Vermaak mij er wel mee totdat alles weer een beetje normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hassebassie schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:29:
[...]

Bij installatie van FS2024 via de Microsoft Store worden de controllerinstellingen van FS2020 (steam) niet overgenomen. Althans niet bij mij. Eerder was in dit forum een post over het overzetten van de controllerinstellingen, maar kan die niet meer vinden. :-(
Van FS2020 inderdaad niet nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

franssie

Save the albatross

[...]

Is helemaal bovenaan in de topicstart gezet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
PThijssen schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:41:
[...]

Omdat ik nu in de carrière mode over de 24k ben gekomen heb ik ook de melding gehad om een eigen bedrijfje te starten. Heb er zelf nog niet voor gekozen en probeer eerst nog wat andere licenties te behalen. Maar als ik zie dat je 30K per 15 minuten kunt verdienen... is de overstap misschien toch wel leuker om nu al te doen.
Is die career mode een beetje uitgebreid? Of ben je daar zo doorheen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
[...]

Zie OP (bovenaan). Het is echter puur een export van je controllersettings naar Excel / PDF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rtxxx
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-12-2024
Timbox88 schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:38:
[...]

Als je alles netjes doet ben je er behoorlijk lang mee bezig.

Maar ik zie heel veel mensen alles skippen, dan is het zo voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hoe krijg je de Credits binnen de career? Krijg nu enkel XP voor die Cessna sight-seeing vluchtjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-06 23:31
Rivanov schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:12:
Hoe krijg je de Credits binnen de career? Krijg nu enkel XP voor die Cessna sight-seeing vluchtjes.
Je moet daarvoor je certificeringen halen.
Nadat je je eerste heb gedaan, zodat je oa met de Cessna kunt vliegen, ga je daarna naar degene daar links van (Vliegbrevet Commerciële Luchtvaart). Zodra je die hebt afgerond kunt je vliegen en credits verdienen :)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-11-2024 13:43 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-06 15:13
PThijssen schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:41:
[...]

Kleine tip, ga niet voor het flightseeing bedrijf maar koop de small cargo.
Verdien je een stuk sneller xp en credits.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Vindt het leuk hoor. Kan nu alleen nog vliegtuigen van klanten terugvliegen en sightseeing doen enzo voor max 2500, maar rustig beginnen zullen we maar zeggen :)

Maar denk dat ik na een tijdje m'n Cesna 175 wel een beetje beu begin te raken, dus dan maar wat meer licenties halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DutchCrownNL schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:40:
[...]

Je moet daarvoor je certificeringen halen.
Nadat je je eerste heb gedaan, zodat je oa met de Cessna kunt vliegen, ga je daarna naar degene daar links van (Vliegbrevet Commerciële Luchtvaart). Zodra je die hebt afgerond kunt je vliegen en credits verdienen :)
Thanks! :)
Kan nu namelijk m’n helicopter examen niet doen want die kost 3500CR en heb er nu maar 3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05:19
Ik wilde gisteren voor op de computer bijna Flight Simulator 2024 Premium Deluxe versie kopen voor €139,- (Heb dezelfde uitvoering met 2020) Nu zag ik ook voor €219 een Flight Simulator 2024 Aviator uitvoering.
De Aviator Edition bevat alles van de Premium Deluxe Edition plus de volledige vloot van 30 door Microsoft gepubliceerde Marketplace-vliegtuigen die zijn ontwikkeld voor Microsoft Flight Simulator tussen 2021 en 2024.
Is dit de moeite waard volgens jullie, heeft iemand deze uitvoering gekocht?

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
Marcievg schreef op zondag 24 november 2024 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat niet gaat helpen om zo naar beneden te gaan. Je zit ook nog met de afstand
motor op idle en met 5000 fpm naar beneden:
Van der Berg schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:55:
Ik wilde gisteren voor op de computer bijna Flight Simulator 2024 Premium Deluxe versie kopen voor €139,- (Heb dezelfde uitvoering met 2020) Nu zag ik ook voor €219 een Flight Simulator 2024 Aviator uitvoering.

Credits voor @appie35 die kwam met deze link

persoonlijk vind ik het de extra 80E niet waard maar het is aan jou

[ Voor 49% gewijzigd door Svennie op 25-11-2024 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
jorank schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:47:
[...]

Kleine tip, ga niet voor het flightseeing bedrijf maar koop de small cargo.
Verdien je een stuk sneller xp en credits.
Ja.. daar kom je nu mee.. zojuist ee flightseeing gekocht omdat die andere nog niet beschikbaar was... ;)
Had net ook nog een zeer vervelende bug in carriere.. gelukkig niet in mijn eigen bedrijf. Heel de vlucht gedaan, zat ruim drie kwartier in het vliegtuig, alles netjes groen. Blijft de missie hangen in "fly to entry pattern". Staat wel op groen, maar gaat niet door naar de volgende stap. Vervolgens land ik, taxi naar de parking, maar de missie stopt dus niet. Zeg ik een keer " skip" zet hij me op de start neer en geeft hij dus aan.. mission failed due to landing on wrong airport. Crap ding. Ook meteen een hoop punten aftrek van mijn level.
Hoop dat ze dit soort dingen wel snel gaan oplossen. Ook die aftrek van het niet aankondigen dat je over een vliegveld vliegt. Ik zie vaak niet eens dat er een vliegveld in de buurt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 17:32
Van der Berg schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:55:

[...]

Ik heb hem

Er zitten een paar Extra vliegtuigen in. Lijst staat in de start post

Of dat de moeite waard is kan ik lastig bepalen voor je!

[ Voor 5% gewijzigd door appie35 op 25-11-2024 14:40 ]

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PThijssen
Timbox88 schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:38:
[...]

Dat hangt ook een beetje af wat je wilt doen. Ik ben nu al twee dagen bezig om een beetje geld bijelkaar te krijgen. Er zijn een hoop zelfde soort missies dus dat zou snel kunnen vervelen voor sommige. Je kunt ook delen skippen zoals "skip to descent", dan haal je dus het hele vlucht gedeelte eraf en sla je dus 45 minuten over en hoef je alleen nog te landen. Dan ga je er een stuk sneller doorheen, maar krijg je ook minder punten en cr.

[ Voor 3% gewijzigd door PThijssen op 25-11-2024 14:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05:19
Dank jullie wel inderdaad €80 meer en alleen dus extra vliegtuigen en verder geen enkel verschil dus in vliegvelden enz en wat extra's.

Zojuist FS 2020 Premium Deluxe geland in Dubai International met een Airbus A318. Ik vloog van de start met AI-piloot tot de landing in Dubai en naar de gate erg mooie vlucht zonsondergang en avond geland in Dubai.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Controller profielen voor de C-17 en A400M : check
(Alleen A400M nog controller, C-17 werkt het ... soms)

Kan alleen voor de S-64F geen hoist functions vinden of water droppen/pompen zoals bij de CL-415.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 17:32
Ik heb zojuist mijn Yaw 3 Simulator werkend gekregen.
Kan ik nu de hele `rotzooi`weer over plaatsen...*

Edit Mocht iemand ook LOIK Gekocht hebben in de MSFS2020 store ik ben benieuwd of jij er wel starten kunt...

[ Voor 35% gewijzigd door appie35 op 25-11-2024 16:19 ]

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste