Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:09
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:55:
De game komt toch pas 30 augustus uit of mis ik nou iets?
Je mist iets.

Als je de uitgebreidere editie hebt gekocht, dan kun je vanaf vandaag al spelen.
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:35:
[...]

Hoe wil je multi platformen dan.. Ik heb de game op pc gekocht , neem aan dat ik het weer moet kopen als ik het op playstion of xbox wil spelen.. Dat heb ik ook met alle assasins creed games moeten doen..

Maar ik ga om een refund vragen en koop wel de normale versie op de playstation
Je hebt je eigen vraag al beantwoord. ;)

Maar je kunt dus wel op PC spelen en later verder gaan waar je was op je PS4/5/Xbox.

[ Voor 49% gewijzigd door SacreBleu op 27-08-2024 14:59 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:18
Gold edition 3 dagen early acces 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je miste iets maar bent nog op tijd, dat scheelt :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Early acces , 3 dagen eerder kunnen spelen als je bv de gold editie gekocht hebt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Voor wie er misschien nog wat aan heeft, ik ga mijn pov vanavond of morgen ook even aanpassen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:16:
Voor wie er misschien nog wat aan heeft, ik ga mijn pov vanavond of morgen ook even aanpassen.

[YouTube: Star Wars Outlaws BEST SETTINGS - CHANGE THESE NOW - Star Wars Outlaws Xbox Gameplay]
Bij mij zijn de zwarte balken weg en fov op 110...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Nu online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:41:
Haha mijn eerste paarden bet in het begin van de game al verloren.
spoiler:
Er ligt in dat eerste gebied ergens een tablet waarop staat welk paard er gaat winnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
morm schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:23:
[...]

spoiler:
Er ligt in dat eerste gebied ergens een tablet waarop staat welk paard er gaat winnen :9
Haha daar heb ik dus al over gekeken. Was toch maar 5 munten dar ik ingezet heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:16:
Ja zei ik toch al, luister nou maar gewoon :+

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 27-08-2024 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:56:
[...]

Ja zei ik toch al, luister nou maar gewoon :+
Ik wil juist jouw tip opvolgen O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:00:
[...]

Ik wil juist jouw tip opvolgen O-)
En terecht!
Maar zonder gekheid het is echt fijn wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Moet wel zeggen dat nu ik vandaag af en aan gespeeld heb de game mij nog niet echt pakt.

Heb drie Main missies gedaan nadat ik op de eerste planeet ben aangekomen en heb wat vrij rond gehobbeld maar ben vooral nog de weg kwijt. Weet niet echt wat ik nou moet gaan doen enz.

Normaal ga ik in dit soort open wereld games altijd rond rommelen en laat ik vooral de main story voor wat het is, lekker dingen vrijspelen en ontdekken tot ik zo overpowered ben dat ik met twee vingers in de neus door de story kan maar ik weet niet zo goed of dat hier nou mogelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:52
Donstil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:01:
[...]

En terecht!
Maar zonder gekheid het is echt fijn wel.
Get a room e jullie 2 :*)

Ik ga volgende week kijken of alles beter loopt ed.. geen haast - als het school begint heb ik terug meer tijd.
Veel plezier aan zij die hem al spelen of gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:31
Game bevalt tot nu toe wel, behalve de crashes naar desktop.
Verschillende dingetjes geprobeerd zoals 1 scherm ipv 2, drivers updaten, sync naar de cloud uitgezet. Bijzonder dat Ubisoft het toch weer voor elkaar krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
ExploitSolo schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:00:
Verschillende dingetjes geprobeerd zoals 1 scherm ipv 2, drivers updaten, sync naar de cloud uitgezet. Bijzonder dat Ubisoft het toch weer voor elkaar krijgt.
Oo ps5 nog geen enkele buf of crash gehad voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ExploitSolo schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:00:
Ik heb ook al een ticket openstaan , blijkbaar snappen ze het niet dat ze niet alles 30 x moeten gaan vragen..

Ik heb het nu wel gehad , ga de game refunden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
Heb er Ubiplus voor genomen maar wordt van al jullie comments nog niet heel enthousiast haha. Vanavond maar even proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Vind het niet de slechtste game ooit, maar de Jedi-titels vind ik echt van een aanzienlijk hoger niveau. Hier kun je soms die rotsen niet eens beklimmen en moet je een stuk omlopen/omrijden om toegang te krijgen tot een gebied, mega irritant en dan laat ik de automatische saves nog maar buiten beschouwing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Welke mafkees heeft bedacht dat het oke was om een quick save of manuele save weg te laten? Allemachtig haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dat je geen progressie kunt boeken in een game door bijvoorbeeld een bug in een missie die je niet kunt afronden en daarmee dus niet verder kunt in de main story.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ook wat wierd is.. Als je op je tweede planeet komt.. dan heb je al 14 procent van het spel klaar , als in 45 minuten..

Hoe is dit dan een open wereld spel , als je niet eens overal kunt heen gaan zonder dat je de You are leaving the mission area..

what area.. this is a open world game right.. Let me speed around on my crusher :) lol

well I dont even get that far due the CTD's :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:55:
Hoe is dit dan een open wereld spel , als je niet eens overal kunt heen gaan zonder dat je de You are leaving the mission area..
Dat heb je in games als Red Dead Redemption e.d. ook als je een hoofdmissie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Timothy3000 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:05:
[...]

Dat heb je in games als Red Dead Redemption e.d. ook als je een hoofdmissie speelt.
ok , vermeld mij dan in spoiler wanneer het echte openwereld gedeelte begint...

hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Geen idee, net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

haha ok laat maar weten , ik kom niet verder

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Timothy3000 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:05:
[...]

Maar dat is Red Dead Redemption hè, bij games van Ubisoft vinden we het wel irritant :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Nol_NL schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:29:
[...]
Maar dat is Red Dead Redemption hè, bij games van Ubisoft vinden we het wel irritant :+
Als de games van Ubi ook maar een beetje dat niveau aantikten werd het meer getolereerd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Dat gezegd, de eerste twee uur van deze game zijn best tof. Het haalt het niet bij Fallen Order en de opvolger maar het speelt lekker weg en intigreert meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:44
ook wat wierd is.. Als je op je tweede planeet komt.. dan heb je al 14 procent van het spel klaar , als in 45 minuten..

what area.. this is a open world game right.. Let me speed around on my crusher :) lol

well I dont even get that far due the CTD's :)
Dan zit je nog in een missie, je kan snel zat gewoon de open wereld in en gaan waar je wil. Kan me het exacte moment niet herinneren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:33
Ben in de middag voor de early access gegaan.

Mijn eerste stapjes zijn heel positief.

Het heeft die 80s vibe van de 1e trilogy.Dat het game-UI/menu zo simplistisch oogt vind ik cool gedaan.
Film grain/zwarte balken: Staat hier aan.Het past gewoon bij dit spel.

Kay:Denk dat is steeds meer van haar ga houden.

Het sound design van deze game vind ik ook erg sterk.

Ik ga hier heel goed op. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Hier vanavond begonnen aan ‘Outlaws’ en ik ben positief verrast! :)

Over het verhaal kan ik nog niet heel veel vertellen, daar ik enkel de proloog heb gespeeld. Echter, de presentatie is tof en het verhaal lijkt prima in elkaar te steken! Daarnaast bevalt de Outlaw-hoek mij wel; het heeft iets weg van ‘Solo’.

Grafisch sterk, maar af en toe ook wat ‘quirks’. Het spel is met tijden onscherp. Dat lijkt (denk ik) door de Ray Tracing Reconstruction te komen i.c.m. DLSS en Frame Generation.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-cnkU9r99baoMSuXil57Z23zrw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eAxnisPY83ASEbNLk3ijW78Z.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/65U-nipy7PyFhWCtUsUwvMuqKtc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p40ZtEQfeQeUQrDtPfGvT51R.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NcAacyHCj7tfbMLhVKv3hcmtKQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FXuCiQ2zBRYZvKLLbitG9eD5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/712aaQ3tX_2hP_0MD78PnZNwgc8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zszwl60jI4bUGJb6u6A9yldt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uFZe1ex7h8f6Rpc_vr4EwdNT9DU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aYa3fNSEh8HTtdqGdDodsfv5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7y7U1hHg7dRrGdfnZz-1tk15Fg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lzcCLzHZdfcIGYRwZeUINZdx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4P0q92JsTo1ta7z6wZnmCwVYfAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z13dyLK9qIRQArh6iWGqffvJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9EXnNqr7kTVPZ2N1qE4DxbXPhw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1mx0lLnmZEHKIkeZdWMcKlex.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/naRfrWSvWurPZZy_0LjL9XWTdGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b8PI8uv7fTefgvk0POgVMWxg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0esLnhjdcUUMrnhcyAH7bbVBt6g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YReuDD9qRC7Ik9nPXxGESTy3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ow0MFZPjshoHABkucMJ4LJNBuvw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BRXiEObJh1TtOm3D4kBieXlT.png?f=fotoalbum_large

Wat mij ook positief opvalt zijn de menu’s. Daar is veel aandacht in gestoken en dat merk je. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Die percentages zijn sowieso vaak niets zeggend in games.

Maar ik zie wel complete playthroughs voorbij komen van <16 uur, dus het lijkt wel een echt korte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-09 14:02
Weet iemand of het mogelijk is om de size van de subtitles aan te passen? Op PC zijn ze echt 1/3 van het beeld, beetje storend groot. De UI zelf kleiner maken past de subtitle size niet aan.

EDIT: Heb de optie gevonden, onder 'Language and Subtitles' is er de optie 'Text size'. Geen idee waarom ik dat eerder vandaag niet vond toen ik er naar aan het zoeken was.

[ Voor 31% gewijzigd door Simone96 op 27-08-2024 22:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kunnen we die screenshots in spoilertags doen?
Zou zonde zijn als we ergens nog niet zijn en dat dan in een screenshot al voorgeschoteld krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Yonix schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:42:

Over het verhaal kan ik nog niet heel veel vertellen, daar ik enkel de proloog heb gespeeld. Echter, de presentatie is tof en het verhaal lijkt prima in elkaar te steken! Daarnaast bevalt de Outlaw-hoek mij wel; het heeft iets weg van ‘Solo’.

Grafisch sterk, maar af en toe ook wat ‘quirks’. Het spel is met tijden onscherp. Dat lijkt (denk ik) door de Ray Tracing Reconstruction te komen i.c.m. DLSS en Frame Generation.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat mij ook positief opvalt zijn de menu’s. Daar is veel aandacht in gestoken en dat merk je. (y)
Terwijl ik tegenwoordig meer twijfel om games met “ok” reviews te kopen. Zie ik jou steeds in topics vol enthousiasme jou ervaringen van games delen.

Vroeger toen ik nog geen baardgroei had moest ik vanwege geld gebrek soms keuzes maken welke games ik zou kopen, maar reviews deden mij toen niets. Ik ben een StarWars fan dus ik moest gewoon die game hebben (StarWars rebel Assault 2 was geniaal :D )

Nu heb ik geld genoeg, heb echt naar Outlaws uitgekeken maar zie ik de reviews en ben ik aan het twijfelen of het mijn kostbare tijd wel waard is :p

Wat dat betreft zou ik best wel wat meer @Yonix willen zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik vrees dat ik weer opnieuw moet beginnen, was gelukkig nog niet zo heel ver. Vond het volgende bericht in de mailbox;

Hello Nol_NL

To best experience the Outer Rim, we rolled out a maintenance to make sure everyone is playing the latest version of the game. As one of the players affected who had access to an older version of the game, we are aware you might be encountering some issues after this recent patch. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

To solve the issue, please make sure you are playing Version 1.000.002. Here’s how to check your version:
From the game tile, select "Options".
Go to "Information".
On the Version line, locate the version number.
Once you’ve confirmed you have the latest version, please start a new save to fully enjoy Star Wars Outlaws as our team intended. If you continue on a prior save you will unfortunately face issues and progression blockers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Dat is wel heel slordig van Ubi zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nol_NL schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:41:
Ik vrees dat ik weer opnieuw moet beginnen, was gelukkig nog niet zo heel ver. Vond het volgende bericht in de mailbox;

Hello Nol_NL

To best experience the Outer Rim, we rolled out a maintenance to make sure everyone is playing the latest version of the game. As one of the players affected who had access to an older version of the game, we are aware you might be encountering some issues after this recent patch. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

To solve the issue, please make sure you are playing Version 1.000.002. Here’s how to check your version:
From the game tile, select "Options".
Go to "Information".
On the Version line, locate the version number.
Once you’ve confirmed you have the latest version, please start a new save to fully enjoy Star Wars Outlaws as our team intended. If you continue on a prior save you will unfortunately face issues and progression blockers.
Welk platform?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
PS5
Timothy3000 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:43:
Dat is wel heel slordig van Ubi zeg....
Ik was even na 00:00 uur begonnen, denk dat het daar niet helemaal lekker is gegaan met een update. Had het wel nog gecheckt, maar er waren geen updates beschikbaar.

[ Voor 53% gewijzigd door Nol_NL op 27-08-2024 22:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Zo dat was een speelsessie van bijna 4 uur :p (@Martinspire ja ik heb je tip opgevolgd en speel nu ook op volledig scherm :p)

Man man wat een spel, wat een wereld. Ubisoft heeft me hier toch wel weer wat uniek en moois neergezet, zoveel te zien en te doen.. De combinatie met Nix is prachtig neergezet, je kan hem overal heen sturen of om mensen te beroven.

Ik heb een uur over een bepaalde missie gedaan omdat ik hem van mezelf ongezien wou voltooien en dat is uiteindelijk gelukt, vlak na de missie ALS je ontsnapt bent krijg je ook je eerste keus in het spel. Waarvan je eerst zou denken och maakt niet heel veel uit, maar dat doet het nou juist wel. Want ALS je de juiste keus hier maakt krijg je vroeg in het spel toegang tot een veel rijker gebied en kan je veel meer leuke dingen krijgen :).

De AI is voor mij het grootste minpunt want die lijken maar niet slimmer te worden in Ubisoft spellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat hem nog zeker even links liggen, kijken hoe het na een tijdje is als er misschien wat updates zijn geweest.
Er schijnen toch een aantal zaken niet helemaal lekker te werken, en ik ga me daar waarschijnlijk ontzettend aan lopen ergeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:13:

De AI is voor mij het grootste minpunt want die lijken maar niet slimmer te worden in Ubisoft spellen :p
Stiekem hoop ik dat ze ook niet slim worden, het zorgt soms voor hilarische momenten. Vooral op de speedbikes in dit spel :+

Ik heb er ondertussen ook wat uren in zitten en vermaak mij er ontzettend mee! Maar ben dan ook niet iemand die ontzettend veel eisen stelt aan games :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:13:
Zo dat was een speelsessie van bijna 4 uur :p (@Martinspire ja ik heb je tip opgevolgd en speel nu ook op volledig scherm :p)

Man man wat een spel, wat een wereld. Ubisoft heeft me hier toch wel weer wat uniek en moois neergezet, zoveel te zien en te doen.. De combinatie met Nix is prachtig neergezet, je kan hem overal heen sturen of om mensen te beroven.

Ik heb een uur over een bepaalde missie gedaan omdat ik hem van mezelf ongezien wou voltooien en dat is uiteindelijk gelukt, vlak na de missie ALS je ontsnapt bent krijg je ook je eerste keus in het spel. Waarvan je eerst zou denken och maakt niet heel veel uit, maar dat doet het nou juist wel. Want ALS je de juiste keus hier maakt krijg je vroeg in het spel toegang tot een veel rijker gebied en kan je veel meer leuke dingen krijgen :).

Ooh nu ben ik wel benieuwd welke keuze je het over hebt. Ik had ook een keuze maar die leek niet zoveel te doen.

Kan je dat in een spoiler tag plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Yonix schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:42:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ziet er goed uit! :) Begint nu toch wel te kriebelen, ook al ben ik een beetje 'Ubisoft- formule moe'. No offence trouwens.

Toch nog maar even wat reviews kijken.

NSO: SW-7515-1623-5706

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 07:40:
[...]

Ooh nu ben ik wel benieuwd welke keuze je het over hebt. Ik had ook een keuze maar die leek niet zoveel te doen.

Kan je dat in een spoiler tag plaatsen?
spoiler:
Je kan aan Eleera vertellen over de Pyke verrader of de informatie bewaren voor Gorak, ik heb het aan Gorak verteld omdat je dan early game veel meer toegang krijgt tot een mooi rijk gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Jordy8 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 07:25:
[...]

Stiekem hoop ik dat ze ook niet slim worden, het zorgt soms voor hilarische momenten. Vooral op de speedbikes in dit spel :+

Ik heb er ondertussen ook wat uren in zitten en vermaak mij er ontzettend mee! Maar ben dan ook niet iemand die ontzettend veel eisen stelt aan games :P
Haha ja die niet slimme AI zorgt inderdaad voor veel hilarische momenten, maar ik heb liever meer uitdaging in een spel. Speel hem nu ook op het hoogste niveau maar heb niet het idee dat de AI dan ook slimmer is en meer oplet :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
Wel grappig dat bij elke grote release het internet altijd enorm verdeeld is. Van "WORST game I ever played" tot "xxxx outdid themselves, excellent game".
Lijkt één van de betere Ubi spellen te zijn met een mooie SW saus eroverheen. Geluk bij een ongelukkig, de laatste Ubi spellen heb ik niet lang gespeeld dus de typische Ubi formule is weer wat frisser voor me. Vrijdag een abo nemen op Ubi+ dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 07:59:
[...]

spoiler:
Je kan aan Eleera vertellen over de Pyke verrader of de informatie bewaren voor Gorak, ik heb het aan Gorak verteld omdat je dan early game veel meer toegang krijgt tot een mooi rijk gebied.
Ik heb het aan de andere verteld 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
mister_S schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:16:
Wel grappig dat bij elke grote release het internet altijd enorm verdeeld is. Van "WORST game I ever played" tot "xxxx outdid themselves, excellent game".
Lijkt één van de betere Ubi spellen te zijn met een mooie SW saus eroverheen. Geluk bij een ongelukkig, de laatste Ubi spellen heb ik niet lang gespeeld dus de typische Ubi formule is weer wat frisser voor me. Vrijdag een abo nemen op Ubi+ dan maar.
iedereen heeft een eigen mening. Ik vermaak mij prima. Zit nog wel in het hele begin... nog no veel tijd gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
mister_S schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:16:
Waarom vrijdag pas? Je kunt hem met Ubiplus nu al spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:23:
[...]

Ik heb het aan de andere verteld 🤣
Haha ik twijfelde ook vies hard, maar blijkbaar krijg je door het hem te vertellen vroeg in het verhaal veel meer toegang tot goede spullen en ja daar ga ik persoonlijk dan wel voor :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 17:57
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:14:
[...]

Haha ja die niet slimme AI zorgt inderdaad voor veel hilarische momenten, maar ik heb liever meer uitdaging in een spel. Speel hem nu ook op het hoogste niveau maar heb niet het idee dat de AI dan ook slimmer is en meer oplet :D
Bij Ubi is het verhogen van de moeilijkheidsgraad vooral een recept voor meer damage ontvangen minder damage uitdelen. :+

Maar ik moet eerlijk zeggen het speelt weg als een soort AC lite, het "stelen en evaden" hadden ze wel iets meer als AC kunnen inrichten met groepjes "mensen" waar je tussen kunt schuilen, en dat je meer dan alleen wat guards zou kunnen rollen.

Nu voelt het toch een beetje als een cheat, vanaf een afstandje Nix "mensen" laten rollen. Ik ga weer even aan de Sabac tafel zitten, toch wel verslavend spelletje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:38:
[...]

Haha ik twijfelde ook vies hard, maar blijkbaar krijg je door het hem te vertellen vroeg in het verhaal veel meer toegang tot goede spullen en ja daar ga ik persoonlijk dan wel voor :D
Zoek je dat dan van tevoren op voor je een besluit maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Timothy3000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:54:
[...]

Zoek je dat dan van tevoren op voor je een besluit maakt?
Nee pas achteraf, want vind vooraf niet leuk.
Ik ga ook niet terug in autosave als ik de verkeerde keus heb gemaakt.
Heb met mijn keus dus veel geluk gehad 8)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2024 08:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Alles voor de views en clicks, en negativiteit scoort nu eenmaal beter. De hoofdreden waarom ik de meeste Youtubers links laat liggen tegenwoordig, het grootste gedeelte is clickfarming trash; goedkoop scoren over de rug van gamers en hardwerkende mensen. Een paar uitzonderingen daar gelaten die ik nog wel volg. Superlatieven (goed of slecht) zijn 99% van de tijd gewoon clickbait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
Timothy3000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:36:
[...]

Waarom vrijdag pas? Je kunt hem met Ubiplus nu al spelen. ;)
Hoop op nog wat patches tot vrijdag. Volgens vroege reviewers is al heel wat opgelost, dus Ubisoft lijkt zijn best te doen met patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
mister_S schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:58:
[...]

Hoop op nog wat patches tot vrijdag. Volgens vroege reviewers is al heel wat opgelost, dus Ubisoft lijkt zijn best te doen met patchen.
FF wachten is nooit een slecht advies, met wat voor game dan ook. Je hoeft niet per sé op of voor launch te spelen. Zeker tegenwoordig, met zero day patches en veel patches de eerste maand of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy Lancaster
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 11:57
NLxAROSA schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:58:
[...]

Alles voor de views en clicks, en negativiteit scoort nu eenmaal beter. De hoofdreden waarom ik de meeste Youtubers links laat liggen tegenwoordig, het grootste gedeelte is clickfarming trash; goedkoop scoren over de rug van gamers en hardwerkende mensen. Een paar uitzonderingen daar gelaten die ik nog wel volg. Superlatieven (goed of slecht) zijn 99% van de tijd gewoon clickbait.
De professionele reviews scores liggen gemiddeld rond de 7,5 dus waardeloos kan het haast niet zijn. Ook in dit topic lijken de meningen vrij positief over het spel. Ben toch benieuwd wanneer Tweakers hun review gaat plaatsen, want ik kan mij vaak vinden in hun kritiek. Meestal komt die review enkele dagen na de release, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 08:38:
[...]

Ik heb onderdelen gehad voor mijn ship

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:21:
[...]
Ik heb onderdelen gehad voor mijn ship
Ik ook en toegang tot het rijke deel van de stad door de goede reputatie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:23:
[...]

Ik ook en toegang tot het rijke deel van de stad door de goede reputatie! :D
Ik toegang tot het andere deel. Maar ben wel al in delen geweest dat ik niet mocht zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 07:59:
[...]

spoiler:
Ooh dan heb ik het per ongeluk goed gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Refund is afgewezen , dan maar wachten tot de 0 day patch

Zelfs complete nieuwe windows installatie heeft niet mogen baten.. Poof weg 100 nog wat euro...

Lama.. Ik ga wel weer terug naar Lord of the Rings online

HAHA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jybup2KhfgprOIB_ie6dG8DhMJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W01UdjGwiTVhhhF5Mn1hdJrP.jpg?f=fotoalbum_large
Star Wars Outlaws stealth gameplay, 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha dat is het wel een beetje ja.
Miste zelf ook wel een Cover systeem, zeker omdat het de Division studio is waar juist wel een goed coversysteem in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 11:36:
[...]

Haha dat is het wel een beetje ja.
Miste zelf ook wel een Cover systeem, zeker omdat het de Division studio is waar juist wel een goed coversysteem in zit.
Volgens mij is het de bedoeling dat een Star Wars game toegankelijk moet zijn.Voor de wat diepere mechanics is er The Division of Splinter Cell[Dat gaat eens tijd worden] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 13:09
jori040 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 12:18:
[...]

Volgens mij is het de bedoeling dat een Star Wars game toegankelijk moet zijn.Voor de wat diepere mechanics is er The Division of Splinter Cell[Dat gaat eens tijd worden] ;)
Dat valt mee. De Jedi serie kan ook moeilijk zijn, afhankelijk van de difficulty, en de een-na-hoogste vond ik al niet welkom meer. :+

Daarbij is een coversysteem in mijn mening geen overbodige luxe of verdieping die niet in een doorsnee game zou kunnen passen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SacreBleu schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 12:20:
[...]

Dat valt mee. De Jedi serie kan ook moeilijk zijn, afhankelijk van de difficulty, en de een-na-hoogste vond ik al niet welkom meer. :+

Daarbij is een coversysteem in mijn mening geen overbodige luxe of verdieping die niet in een doorsnee game zou kunnen passen.
Dat platformen viel bij veel mensen niet in de smaak.Jedi zie ik dan ook veel meer als een gamers game.
Dit spel is voor heel de familie te doen.

Qua vibe zit het hier goed en dat vind ik voor een Star Wars game het belangrijkste.Voor een diepe game ervaring start ik Cyberpunk2077 wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:11

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik laat me verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 06:28:
Ik laat hem nog zeker even links liggen, kijken hoe het na een tijdje is als er misschien wat updates zijn geweest.
Er schijnen toch een aantal zaken niet helemaal lekker te werken, en ik ga me daar waarschijnlijk ontzettend aan lopen ergeren.

[YouTube: Star Wars Outlaws is the WORST game I've played in 2024 (FULL REVIEW)]
Ik game toch al vele jaren en heb de nodige pittige stealthgames uitgespeeld, maar ik zat in het begin al een missie 10 keer te doen en het lijkt soms ondoenlijk om NIET spotted te raken. Dus snap niet hoe de stealth-mechanics zo beroerd zijn van een toko die Asassins Creed uit heeft gebracht?! Weet niet of ze dit met een simple patch kunnen oplossen. Aan de andere kant, mijn review schrijft zichzelf wel vlot zo..nadeel is dat ik niet zoveel plezier haal uit het spel, en dat komt weinig voor.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Ik vind dat woord 'toegankelijk' als zo moeilijk, het is geen synoniem voor 'simpel', maar blijkbaar denken devs dat blijkbaar wel. Er zijn veel games die zeer toegankelijk zijn, veel uitleg, veel trial&error, veel 'testruns', die dan wel verder gaan met een leercurve, maar zeker niet 'simpel' te noemen zijn.

En snap wel dat mensen de logica niet snappen van 'Het is Ubisoft dus standaard -2', maar daar zit juist het probleem, Division is ook van Ubisoft dus ze WETEN hoe cover-systemen kunnen, AC is van ubisoft, dus ze WETEN hoe stealth zou kunnen werken en dan laat ik de characters (uiterlijk, voice vs animatie etc) maar even buiten beschouwing.

Maar daarom vind ik de game zo jammer, de omgeving, de sfeer, de wereld, voelt echt Starwar-ish, maar de mechanics, combat, overload aan mini games (en reset points), soms zie ik het alsof ze 4 jaar aan de wereld hebben gewerkt en de laatste paar weken even een systeem in elkaar hebben gegooid.. meh werkt wel aardig, we noemen het gewoon 'toegankelijk'.

En dat schrijf ik dan puur uit 'spectator' van iemand die redelijk mijn niveau van 'denken en doen' in games heeft, dat ik afvraag of het zelfs die 18 euro waard is, of dat ik beter gewoon die skin-pack voor Division 2 moet kopen (ziet er grappig uit).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ooh my bad, is een cover systeem niet toegankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:17:
[...]

Ooh my bad, is een cover systeem niet toegankelijk?
Laat ik zo zeggen dat ik het in deze game niet mis.Het schieten is ook extreem simpel gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@SinergyX
Vanaf de eerste gameplay beelden was toch ook al duidelijk dat dit geen diepe mechanics zou hebben of zat jij op een ander spoor ?

Mini games: ook dit vind ik geslaagd aan deze game.

Jammer dat het je niet weet te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:24:
[...]

Laat ik zo zeggen dat ik het in deze game niet mis.
Nee oke dat is wat anders, ik mis het persoonlijk wel vandaar de opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:36:
[...]

Nee oke dat is wat anders, ik mis het persoonlijk wel vandaar de opmerking.
In bv een Splinter Cell game zouden ze bij mij met deze mechanics niet weg komen.Het is hier niet zo dat de mechanics niet werken maar meer een bewuste ontwerp keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
2Dutch schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 12:57:
[...]

Ik game toch al vele jaren en heb de nodige pittige stealthgames uitgespeeld, maar ik zat in het begin al een missie 10 keer te doen en het lijkt soms ondoenlijk om NIET spotted te raken.
Ik heb er echt nog nul moeite mee gehad. Gewoon beetje goed timen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 14:12:
[...]

Dit idd. En Nix laten afleiden indien nodig (en op de juiste plek). Werkt prima allemaal qua stealth. Enemies kunnen wel ver kijken, daar moet je gewoon rekening mee houden. Dit zijn geen bijziende enemies zoals in veel andere games. :+

En ze lopen ook echt het hele eind als ze je 'half' gespot hebben, dus je moet ook echt verplaatsen en zorgen dat je line-of-sight gebroken wordt, en gebroken blijft. Het moment dat ze op je vorige positie aankomen, niets waarnemen en weer omdraaien is het perfecte moment voor een takedown. :)

Je kan ook prima explosies etc. als afleiding gebruiken, bv granaten of explosieve canisters/apparaten, etc. Zolang je maar geen NPC hebt die line-of-sight heeft op je.

Een echt coversysteem waarbij je plakt aan de cover en van cover naar cover kan gaan mis ik dus zelf eigenlijk helemaal niet. Werkt prima met crouch en een beetje zelf logisch nadenken. Vooral dat laatste, want er zit vaak niet veel ruimte/tijd tussen twee patrouilles oid of je móet afleiding gebruiken op precies het juiste moment. Ben je dan net iets te vroeg of te laat dan wordt je gespot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja hier ook, cover systeem zou wel fijner zijn omdat je dan "zeker weet" dat je in cover zit maar verder is het prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kleine tip. Ga eens gaan eten bij Che mosska in mirogana

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vanmiddag 4 uur gespeeld en maar twee hoofdmissies verder gekomen, want je word echt helemaal in de zij missies gezogen. Wat een spel! Hier ga ik nog wel veel uren in kwijtraken :D

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKPP0BM6hHRSmvudlAZ8uRCldQQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/eSaXN4rJwAEOe3NX7x69mV4U.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PT8eQtQCO4E7sm0XYtPtqhR2yqI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4Z6X3NVwJv9MjSVi7hFkHKSV.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2TeE5bODYM72SoG6ntHdW-IANwg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/NiilZceQxasJhfrNlFx2DCCw.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/511l6AEY675MFbFTfeuwiHIyehs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ohdMlyQjeUJF0Qbyc6uPfLz9.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFIcUAiS8x70peUM4Ij-_GiaySo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/EVvqFSrBzSHqRiUjsqGr3cZ9.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9wwYsJZyKgf-E7gTuRIUlBMDNw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/e2hXnf3VGsnddzkxSHTDUh5W.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRVCETQk0HlumFSnLmfN14rKUcI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/jnLrjhk3brvIAXizf50N8eI3.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBrC3zYAFJ3P8J1AkFdpqTv7ehY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/RZleIsVAwQHKgU2ckJE4I29t.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fL8V0G6oJMekrjxFpzwGV12R4BA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/WDQYl2AlcHg2BBstFINwK3vo.png?f=fotoalbum_tile

Ik had tijdens een zij missie nog een geniale actie samen met Lux:

[VIDEO=,,unnamed]https://streamable.com/o7hd9b[/VIDEO]

Ik heb die drie keycards weten te halen en daarna de Pyke vault geopend

Ik ben in de imperial base gesneaked zoals je in het filmpje zag om die belangrijke informatie te verzamelen.

[ Voor 2% gewijzigd door Linksquest op 28-08-2024 22:59 . Reden: Spoiler toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Voor de gamers die op een pc spelen, met een high-end gpu:

Je kunt de volgende startoptie toevoegen om ‘Outlaw-settings’ te ontgrendelen: -unlockmaxsettings.

Helaas nog steeds ‘blurry’ op sommige momenten en 92% VRAM-gebruik (met 24GB).

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 28-08-2024 17:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
Zouden screenshots om spoilers te voorkomen in spoilertags kunnen worden geplaatst? Die mooie plaatjes wil ik liever zelf eerst ervaren voordat ik ze hier tegenkom. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Had niet verwacht dat deze game er op de console zo goed uit zou zien.ook op gebied van framerate ben ik best tevreden.[ik speel performance mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
jori040 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:21:
Had niet verwacht dat deze game er op de console zo goed uit zou zien.ook op gebied van framerate ben ik best tevreden.[ik speel performance mode]
Ik speel op 40 fps 4k. Ben al veel gearresteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Wolverine9000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:48:
[...]

Ik speel op 40 fps 4k. Ben al veel gearresteerd.
Heel goed dat die 40fps optie er is.Ja leuk spel hé :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
jori040 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:52:
[...]

Heel goed dat die 40fps optie er is.Ja leuk spel hé :)
Ja ik weet niet waar eerst kijken. Al die intel ook. Treasure etc....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:59:
[...]

Ja ik weet niet waar eerst kijken. Al die intel ook. Treasure etc....
Ben oo plaatsen geweest waar ik niet mag zijn voorlopig. Nog altijd niet gaan vliegen met mijn ship

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Vreemd, misschien moet ik echt nog even in de flow komen (vind de bewegingen ook wat houterig, zal eens met FOV en co spelen, draait verder uitstekend daar niet van) maar het lijkt wel alsof de npc's ogen in hun achterhoofd hebben en supergehoor. Blijf erbij dat een quicksave / manual losse save toch wel een must is in deze game. Heb gelukkig wel missies gehad die op meer momenten saves aanleggen, maar frustreer je spelers niet met vele minuten gameplay herspelen elke keer.

Overigens vind ik de visuals van de game niet zo slecht. Spectaculair vind ik het niet, maar het heeft wel dat aftandse stoffige gedoe wat ik er zo gaaf aan vind :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:17:
Zouden screenshots om spoilers te voorkomen in spoilertags kunnen worden geplaatst? Die mooie plaatjes wil ik liever zelf eerst ervaren voordat ik ze hier tegenkom. :)
Dit idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:25
Moet zeggen dat ik spel tot nu toe nog niet zo heel leuk vind, ook vervelend dat je geen map heb en geen duidelijke kaart.
Alleen z'n standaard Ubisoft navigatie balkje boven aan net als assassin's creed etc, en ik wordt helemaal gestoord van dat lock picking(Zelfs met hulp instructies aan).

Maar ik kan net dit tegen

Ubisoft vraagt vroege Star Wars Outlaws-spelers om een nieuwe save te beginnen

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 28-08-2024 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd. Game doet me op dit moment nogal denken aan Hogwarts Legacy. Als in: de sfeer is fantastisch maar de gameplay is het nét niet. Een beetje een mix van Fallen Order, Uncharted en Mass Effect maar dan de Lidl versie.

Wat niet is kan nog komen maar vooralsnog vind ik de cijfers nog wat aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja ik ook ik vond Hogwarts Legacy dan erg leuk, maar komt wellicht gewoon ik meer een Harry Potter fan beetje ben en blijf.
Als ik nu nog de boeken kan lezen en de films kan blijven kijken, Star Wars vind ik op zich ook leuk maar doet mij minder uiteindelijk dan Harry Potter.

Het ging wel het spelen maar lock picking vond ik zo irritant, 2de of 3de deur die ik moest doen om verder te kunnen.
Had al 3 of 4 keer goed gedaan, en nog moest ik door verder dacht echt ja hallo doe effe normaal 2 of 3 keer is wel zat op tijd drukken op de knop.
Het was mij na 5 keer dus niet eens gelukt die 2de(Of3de) deur open te krijgen, dat gewoon hele spel heb uitgezet begon mij zo te irriteren er aan.

spoiler: title
Ook begin dat je credits moet zoeken zeg maar, maar totaal niet wordt verteld je nu moet doen. in combi met slechte navigatie mogelijkheden. werkt niet echt mee aan het spel leuker te gaan vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Carlos0_0 op 28-08-2024 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 20:07:
Moet zeggen dat ik spel tot nu toe nog niet zo heel leuk vind, ook vervelend dat je geen map heb en geen duidelijke kaart.
Als je van de start planeet af bent is er wel gewoon een map/kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Carlos0_0 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 20:21:
Ja ik ook ik vond Hogwarts Legacy dan erg leuk, maar komt wellicht gewoon ik meer een Harry Potter fan beetje ben en blijf.
Als ik nu nog de boeken kan lezen en de films kan blijven kijken, Star Wars vind ik op zich ook leuk maar doet mij minder uiteindelijk dan Harry Potter.

Het ging wel het spelen maar lock picking vond ik zo irritant, 2de of 3de deur die ik moest doen om verder te kunnen.
Had al 3 of 4 keer goed gedaan, en nog moest ik door verder dacht echt ja hallo doe effe normaal 2 of 3 keer is wel zat op tijd drukken op de knop.
Het was mij na 5 keer dus niet eens gelukt die 2de(Of3de) deur open te krijgen, dat gewoon hele spel heb uitgezet begon mij zo te irriteren er aan.

spoiler: title
Ook begin dat je credits moet zoeken zeg maar, maar totaal niet wordt verteld je nu moet doen. in combi met slechte navigatie mogelijkheden. werkt niet echt mee aan het spel leuker te gaan vinden.
Die laatste was niet zo lastig toch? Er lagen overal credits of spul om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Timothy3000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 20:44:
[...]

Die laatste was niet zo lastig toch? Er lagen overal credits of spul om te verkopen.
Nou ja lastig nee uiteindelijk, maar navigeren is wel lastig door het gebied heen.
Aangezien je geen map heb, geen radartje onderin, alleen dat navigatie balkje Ubisoft idee wat ik gewoon niet fijn vind.
Ik liep daardoor met regelmaat in gebied ik al was geweest, met een kaart/ map maakt dat gewoon iets makkelijker/ overzichtelijker.

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 28-08-2024 21:04 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond weer even gespeeld en het is toch echt wel een vermakelijke game, naar mijn mening. :)

Het spel opent zich steeds meer en er worden, beetje bij beetje, nieuwe gameplay-elementen geïntroduceerd. Tof om te zien dat je als speler ook bepaalde keuzes kunt maken m.b.t. loyalty en factions. Of het tegen het einde een grote impact heeft? Geen idee, maar het zijn leuke toevoegingen.

Ook de samenwerking met Nix loont zich steeds meer. Snel een ‘bacta vial’ halen of dat geheime slot openen om zo toegang te krijgen tot een gesloten ruimte, Nix does it all. 8)

De speelwereld zelf is onwijs mooi vormgegeven en toont meer leven dan, bijvoorbeeld, die van ‘Hogwarts: Legacy’. Hier gebeurt er meer onderweg en dat miste ik in ‘Hogwarts’.

En jeetje, wat is het spel móóóói! :9~
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5C6PRRLyFOGU5IRPFXBGiX1g5KA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eV4of9KB8hQGM62UPlQZ5wEw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9MKAwQ3qSAjv-CrZoc-HNg_ZUDg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LaL4v13Cji3YVwnVI7DHXG4M.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2KLsL1VMplETvXH2mtLpd0VWa0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bJO1iZbnUMXoNVywCO0HYn8u.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RP19tbwP878XlH5BVhu2nbcHKMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DkCO6X7O8bke7QHID76hc8Zu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HIyujrBw9140V64mR_712lzKj78=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5LqHWb9XdtJQ1wskRpYHUSy2.png?f=fotoalbum_large

Trouwens, het ziet ernaar uit dat het spel een patch heeft ontvangen? Ik heb opeens de keuze om een manual save aan te maken en het spel oogt scherper. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@yonix staat er niet ergens een versie nummer?

Edit, gisteravond is er blijkbaar een update voor de PS5 versie uitgekomen: https://www.ign.com/artic...-1000002-new-save-ubisoft

[ Voor 63% gewijzigd door Chaoss op 28-08-2024 21:46 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kan je manual saven? Nog niet echt op gelet
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste