Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Na Toshara en Kijimi al grotendeels te hebben ontdekt, vanavond maar eens voor het eerst Akiva gaan ontdekken.
Gisteren al even een eerste glimp opgevangen toen ik de Trailblazer er parkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41

Damian

Insane Obtrusion

Nog steeds onspeelbaar voor mij, loop na +/- 15 tot 45 minuten vast :(

Ik ga er echt geen Windows 10 voor installeren...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:11

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Damian schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:02:
Nog steeds onspeelbaar voor mij, loop na +/- 15 tot 45 minuten vast :(

Ik ga er echt geen Windows 10 voor installeren...
Gewoon een interesse vraag, je zegt geen Windows 10 installeren, speel je dan op Windows 11? En welke hardware gebruik je precies? Misschien dat ik eens kan meekijken waarom dit gebeurd!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41

Damian

Insane Obtrusion

Linksquest schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:23:
[...]

Gewoon een interesse vraag, je zegt geen Windows 10 installeren, speel je dan op Windows 11? En welke hardware gebruik je precies? Misschien dat ik eens kan meekijken waarom dit gebeurd!
Klopt, Windows 11.

Ik begreep dat zelfs Ubisoft, maar eigenlijk Microsoft heeft toegegeven dat ze issues hadden onder Windows 11 24H2, dezelfde problemen die ze ook hebben met andere games waaronder Avatar. Ik heb daarom op advies van onder andere dit topic op Reddit een downgrade gedaan naar 22h2, echter blijkt dat ook niet te helpen helaas.

PC is verder stabiel voor zover ik met andere games kan beoordelen. Indiana Jones game draait als een zonnetje bijvoorbeeld.

PC is een Intel Core i7-12700k, 64Gb Geheugen en een RTX 4070 kaart.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:43
op de PS5 begonnen, en wat een heerlijke game is het. Ik ga genieten van deze werelden <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Damian schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 13:33:
[...]

Klopt, Windows 11.

Ik begreep dat zelfs Ubisoft, maar eigenlijk Microsoft heeft toegegeven dat ze issues hadden onder Windows 11 24H2, dezelfde problemen die ze ook hebben met andere games waaronder Avatar. Ik heb daarom op advies van onder andere dit topic op Reddit een downgrade gedaan naar 22h2, echter blijkt dat ook niet te helpen helaas.

PC is verder stabiel voor zover ik met andere games kan beoordelen. Indiana Jones game draait als een zonnetje bijvoorbeeld.

PC is een Intel Core i7-12700k, 64Gb Geheugen en een RTX 4070 kaart.
Heb dat inderdaad ook gelezen, en aan je specs zou het niet moeten liggen. Hoop dat Microsoft of Ubisoft dit snel fixen, want dit lijkt me echt niet prettig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:57
Vandaag had ik een aantal video's gekeken over de patches die Outlaws heeft gekregen. Stealth zou nu beter moeten werken en de combat zou een stuk minder "clunky" moeten aanvoelen.

Ik heb me een Ubisoft+ abonnement voor een maand aangeschaft, om gewoon te kijken hoe het spel speelt. Het spel ziet erg goed uit moet ik zeggen, omgeving, belichting, special effecten en de hele sfeer is erg goed gedaan. Personages zien er goed uit, behalve de protagonist, daar mag nog aan gewerkt worden. Vooral de gezichtsanimaties geven me een beetje het Mass Effect Andromeda gevoel.

Combat voelt oké aan, ik heb natuurlijk niet de oudere versie gespeeld maar het zou nu een stuk beter moeten zijn. Kwa stealth kan ik nog niet veel over zeggen, zover ben ik nog niet om daar een oordeel over te geven.

Mijn eerste indruk is dan ook dat het spel niet de volle 70 euro waard is, maar rond de 30 à 40 euro is het wel te doen. Je merkt gewoon dat het een Ubisoft game is en dan heb ik het vooral over de AI en gameplay.

Zojuist knalde ik een persoon door zijn kop en nog geen twee meter ernaast stond een andere persoon. Deze persoon zag hoe zijn maat door zijn kop werd geknald, zegt "huh", gele vraagteken boven zijn hoofd en ik stond daar gewoon in het open, nog niet eens in cover en de persoon zag mij nog niet eens staan en loopt precies de andere kant op.

Dit is echt weer typisch Ubisoft AI. Als ze dit weten te fixen en betere AI te programmeren, dan zou dit spel nog best wel iets kunnen worden. Helaas is dit een probleem dat veel games en vooral Ubisoft games hebben. Gelukkig heeft dit spel ook genoeg positieve kanten, waaronder het grafische gedeelte en de hele sfeer.

Er zit flinke verbeteringen in het spel, als ik de gameplay van 3 maanden geleden bekijk en vergelijk met mijne gameplay. Alleen de AI blijft nog altijd een knelpunt.

Performance werkt het spel ook redelijk goed. Soms heb ik nog wat framedrops of lagere FPS, dus hier en daar mag daar ook nog aan gewerkt worden. Ik moet dan wel zeggen dat ik het spel op 4k draai met Nvidia RTX Direct Lighting op ultra met alle settings op het hoogste. Ik gebruik op dit moment 12.2gb Vram van de 16gb.

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 14-01-2025 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:57
Toonen1988 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 23:04:

Performance werkt het spel ook redelijk goed. Soms heb ik nog wat framedrops of lagere FPS, dus hier en daar mag daar ook nog aan gewerkt worden. Ik moet dan wel zeggen dat ik het spel op 4k draai met Nvidia RTX Direct Lighting op ultra met alle settings op het hoogste. Ik gebruik op dit moment 12.2gb Vram van de 16gb.
Ik blijf maar last houden van dat geheugen lek als ik RTX aanzet op mijn 3070TI.
Op low RTX ziet het spel er zo veel mooier uit dan zonder RTX, dat ik het maar voor lief neem elk uur de pc een keer opnieuw op te starten omdat alle textures wazig worden en niet meer laden.

Heb/had jij last van dit probleem en zo ja, hoe heb je dat opgelost?
De algemeen online beschikbare ini edit en framegeneration uitzetten helpt hier niets. (Mijn 3070ti heeft niet eens framegenaration nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:57
remcheese schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 15:04:
[...]

Ik blijf maar last houden van dat geheugen lek als ik RTX aanzet op mijn 3070TI.
Op low RTX ziet het spel er zo veel mooier uit dan zonder RTX, dat ik het maar voor lief neem elk uur de pc een keer opnieuw op te starten omdat alle textures wazig worden en niet meer laden.

Heb/had jij last van dit probleem en zo ja, hoe heb je dat opgelost?
De algemeen online beschikbare ini edit en framegeneration uitzetten helpt hier niets. (Mijn 3070ti heeft niet eens framegenaration nl)
Tot nu toe heb ik geen last hiervan. Wel dat het nu vaker voorkomt dat mijn FPS vaker dropped. Het spel blijft wel speelbaar maar niet altijd even vloeiend.

Ik heb ook een rare glitch dat er allemaal kleurige pixels verschijnen op sommige personages. Vooral Danka heeft dit heel erg. Ik weet niet of dit bij dat personage hoort, maar zie allemaal gekleurde rondjes op de huid.

EDIT: Heb even een video gemaakt. FPS daalt ook gigantisch als ik op een personage inzoem. Maar hier zie je die kleuren die verschijnen. Dit heb ik niet op alle personages, alleen sommige "alien" achtige personages.

Zet op 4k en fullscreen om het goed te zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 15-01-2025 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:57
Dat is wel apart. Ik zie dat niet direct bij mijn versie terug. Ik zal vanavond nog eens wat extra inzoomen en kijken of ik dat terugzie.
Ik speel op 1080p, omdat mijn beamer nou eenmaal niet hoger kan. De performance blijft ook wel goed, maar hij laat gewoonweg geen "high-res" textures meer zien na een 40 tot 50 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:31
Ik moet zeggen dat ik mij prima vermaak in het spel, maar dat k soms ook niet goed weet wat ik nou moet gaan doen. Ik wil altijd eerst proberen alle "side" quests enzovoorts af te ronden, voordat ik weer met main quests door ga.

Is dat überhaupt wel mogelijk, om bijvoorbeeld 1 gebied helemaal 100% af te ronden, voordat je naar een nieuwe planeet gaat?

En hoe zit het met prio op upgraden. Zou je eerst voor speeder gaan, ship of toch het wapen. Zo veel vragen :D haha, maar ik ga er wel uit kome hoor! ?Ben alleen benieuwd naar hoe jullie dat hebben ervaren :)

Oh, wat ik overigens wel verveelnd vind: de enorm frequente wijze van automatisch opslaan. :| Oh en klopt het dat er credits van je worden weggenomen wanneer je dood gaat? Dit lijkt vooral te gebeuren als je in een imperial gebied bent? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26

Martinspire

Awesomeness

RustStorm schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 08:11:
Is dat überhaupt wel mogelijk, om bijvoorbeeld 1 gebied helemaal 100% af te ronden, voordat je naar een nieuwe planeet gaat?
Nee. In principe kun je de main missie soms ook pas doen als je bepaalde voortgang hebt behaald, maar veel missies die je in de wereld vind (vooral in het begin) hebben op bepaalde momenten een ability of iets nodig wat je dan nog niet hebt. Verder ben je nog wat afhankelijk van aardig een fractie jou vind en of je daardoor toegang krijgt. Ik denk niet dat je op de eerste grote planeet al meteen iedereen op max kunt krijgen om dat te doen, dus daarvoor moet je sowieso terug. Maar je kunt wel gewoon een heleboel leuke missies doen. Ik denk alleen niet dat er een indicator is die aangeeft of een missie al haalbaar is, dus wellicht is het leuker om gewoon wat items over te houden. Want tegen een deur lopen die niet open wil, is toch wat minder leuk.
En hoe zit het met prio op upgraden. Zou je eerst voor speeder gaan, ship of toch het wapen.
Ik denk dat het vooral afhangt van je speelstijl. Je schip is altijd handig, je moet regelmatig in de ruimte wat dingen doen. Speeder boeit verder niet echt veel wat je ermee doet. Bij je wapen kun je wel wat veranderen maar het is toch vooral belangrijk dat ie schiet hoe jij fijn vindt, dus als je 1 variant maximaal upgrade, dan is dat voldoende.
Oh, wat ik overigens wel vervelend vind: de enorm frequente wijze van automatisch opslaan. :|
Ja dat blijft toch wel wat vaag. Normaal gesproken gaat ie in ieder geval saven als je van een rood gebied naar vrijheid gaat, maar daartussen of daarbuiten is het vooral wat geluk hebben. Er zijn wel wat vaste checkpoints, maar zolang het niet te moeilijk staat, valt het nog wel mee.
Oh en klopt het dat er credits van je worden weggenomen wanneer je dood gaat? Dit lijkt vooral te gebeuren als je in een imperial gebied bent? :)
Dood gaan kost volgens mij wel credits ja, dus niet doen is wel het advies :+

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:31
@Martinspire Ik ben van plan om Platinum Trophy te gaan halen; dus ik heb nog een hoop te doen. Vooral alle verschillende facties op max reputation halen zal wel het nodige van me vragen. :)

Maar thanks voor je uitgebreide antwoorden. Dan weet ik een beetje waar ik me op kan en "moet" gaan focussen. Vanmiddag, als de oudste een kinderfeestje heeft en de kleinste op bed ligt, kan ik me weer gaan vermaken. :)

Doel is ook om alle treasures te halen. Lol... gekkenwerk denk ik, maargoed :D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Vandaag even DLSS 4 geswapt.
Draait erg lekker op m'n 4080. 4K 60fps met alles op max, dlss op balanced.
Je vergeet gewoon dat je niet op native 4K aan het gamen bent, zo mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-04 15:22

Maduth

Probeersel

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik heb deze maand Star Wars Battlefront II uit 2017 uitgespeeld en ik heb er echt van genoten. Nu zit ik helemaal in de Star Wars sfeer en het lijkt erop dat de gameplay van deze game bijna hetzelfde is. Klopt dat? Hij is nu namelijk erg goedkoop te krijgen. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:25
Maduth schreef op maandag 27 januari 2025 @ 12:59:
Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik heb deze maand Star Wars Battlefront II uit 2017 uitgespeeld en ik heb er echt van genoten. Nu zit ik helemaal in de Star Wars sfeer en het lijkt erop dat de gameplay van deze game bijna hetzelfde is. Klopt dat? Hij is nu namelijk erg goedkoop te krijgen. 😉
Nee haha is echt een compleet ander spel. Ik vind het zelf wel een aanrader, heb er echt van genoten ondanks dat er genoeg "mis" mee is. Heerlijk SW sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-04 15:22

Maduth

Probeersel

OK... duidelijk (wss toch kopen) maar wat is er dan 'echt' verschillend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:47
Maduth schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:27:
Ik zou aanraden om reviews op te zoeken op YT.
Battlefront lijkt op Battlefield, Outlaws lijkt op Tomb Raider, Uncharted in een open wereld.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Maduth schreef op maandag 27 januari 2025 @ 14:27:
De ene is first person shooter, en de ander meer Assassin's Creed in de Star Wars saus ondergedompeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat een stilte hier?

Gisteren de game besteld voor nog geen 3 tientjes voor op de PS5, dus dat was eigenlijk een no-brainer als Star Wars fan.
Na een aantal patches zijn de echt slechte zaken wel aangepakt als ik het zo lees.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Nyarlathotep schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:11:
Wat een stilte hier?

Gisteren de game besteld voor nog geen 3 tientjes voor op de PS5, dus dat was eigenlijk een no-brainer als Star Wars fan.
Na een aantal patches zijn de echt slechte zaken wel aangepakt als ik het zo lees.
Omdat het spel niet zo goed is haha. Na een paar weken spelen ben ik ook afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 29-04 16:44
hotymoty schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:14:
[...]

Omdat het spel niet zo goed is haha. Na een paar weken spelen ben ik ook afgehaakt.
Dito hier.
Het begin was wel ok en kwa sfeer is het een toppertje maar gameplaygewijs vond ik het gewoon saai, repetitief en niet interessant gewoon.
Er had veel meer mee kunnen gedaan zijn :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Nyarlathotep schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:11:
Wat een stilte hier?

Slechte eerste reviews en release state, dan is het momentum wel weg.

Ik vermaak me nog steeds prima na uurtje of 40, maar zelfs na de patches zijn er nog steeds gameplay onderdelen die gewoon niet goed zijn en schelden op je scherm hoort erbij (save-systeem en roepen van je speeder om maar twee grote frustraties te noemen...).

De spelwereld vind ik echt top en als Star Wars fan ga je je zeker vermaken.

Ben het er niet mee eens dat de gameplay saai of repetitief is. Dat vind ik zelfs een van de sterkere punten van de game, zeker omdat het uit de Ubisoft koker komt. De AC games vind ik namelijk wel extreem saai en repetitief, daar kom ik niet doorheen.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2025 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Bij mij staat de game ook nog op het verlanglijstje, heb hem alleen nog niet gekocht omdat ik nog met veel andere games bezig ben, maar ergens dit jaar wil ik hem wel gaan aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb nu een kleine anderhalf uur gespeeld en mijn vraag is: Wordt het beter dan dit? Want... oei oei :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-04 13:24
Nyarlathotep schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:31:
Ik heb nu een kleine anderhalf uur gespeeld en mijn vraag is: Wordt het beter dan dit? Want... oei oei :X
Persoonlijk vond ik m na de intro-missie en je voor eerst naar een planeet afreist erg vermakelijk worden. Ik speelde op de PS5 en kon me sowieso niet echt plaatsen in alle negativiteit omtrent de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:11
Nyarlathotep schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:31:
Ik weet niet wat oei oei bij jou betekend, maar ik ben me al denk ik 40 uur prima aan het vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Deze komt binnenkort wel in GPU of PS+. De extra centen niet waard imo

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Uitgespeeld na zo'n 70 uur.

De plus: Content en verhaal is top, zeker als je SW fan bent is het een heerlijke wereld om in verdwaald te raken. De factions en Empire bieden leuke variatie en ik heb me kostelijk vermaakt met de main en side content. Er zijn talloze herkenbare plekken, karakters en knipogen.

De min: Gameplay issues en bugs, zelfs na de patches. Sommige gameplay onderdelen werken gewoon niet goed of hebben nog flink wat polish nodig. Leverde mij met regelmaat een scheldcanonnade op richting het scherm. Ik zou een essay kunnen schrijven over wat er mis is met de game wat dat betreft.

Dus ja, erg polariserend geheel. Voor content krijgt ie van mij een 9/10, maar uitvoering een 6/10 (na de patches).

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 27-02-2025 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 24-04 09:04
Ik heb Star Wars outlaws ook maar gekocht want ben wel toe aan een nieuwe game na Stalker 2 te hebben uitgespeeld. Ik starte gisteravond de game op en de eerste impressie was wow, grafisch verbluffend mooi en alles is heel erg gedetailleerd, de textures, belichting alles is van erg hoge qualiteit. HDR werkt ook erg goed in deze game op mijn OLED scherm. Ik speel op 3440x1440 maar ik vind alles wel een beetje dicht bij door een lage fov, volgens mij is dat ook nergens in te stellen? De performance is ook goed met alle instellingen op de hoogste stand. Ik moet dan wel FG aan zetten en DLSS 4.0 quality maar het ziet er uit als native 3440x1440 en haal behoorlijk hoge fps van 85-120fps. En wat een lage PC latency ondanks FG aan staat, zelf bij 80 fps. De game lijkt me het beste te spelen met een controller tenminste zo voelt het aan. Ik heb ook het gevoel van de SW films door de karakters enbhoe ze praten, gebouwen, muziek cafe's winkeltjes op Tatooine, heerlijk gewoon, net of ik de SW films zelf speel en dat geeft al genoegen om door te spelen. Ik ben met deze game komende weekend wel even zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is er al bekend wanneer de volgende story expansion moet uitkomen? Ik meen dat ze dat nog vrij vlot na launch wilden doen. Ja we hebben die casino-dlc gehad maar er kwam toch nog een pakket aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Martinspire schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:06:
Is er al bekend wanneer de volgende story expansion moet uitkomen? Ik meen dat ze dat nog vrij vlot na launch wilden doen. Ja we hebben die casino-dlc gehad maar er kwam toch nog een pakket aan?
Deze lente:

https://news.ubisoft.com/...stlaunch-roadmap-revealed

Heb de eerste DLC ook met plezier gespeeld, net zoals de maingame dus ben zeer benieuwd naar deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Ik had een mooie waardebon van €25,00 gekregen, omdat ik iemand uit de brand had geholpen, heb me net de Special Edition voor de Playstation 5 ervan besteld, hoef maar €2,95 bij te leggen, dat laat zich doen als je het mij vraagt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik moet zeggen dat ik mij nu ook wel vermaak met deze game :)

De introductie in Canto Bight is wel erg matig hoor... Nauwelijks een introductie, en dan een stad waar eigenlijk niets te doen is. Vandaar dat ik hem wel kneep.
Grafisch valt er ook nog wel het nodige aan te merken. De gezichtsanimaties lijken wel van 15 jaar geleden. Lip-sync is nauwelijks aan de orde.
Ook best wel wat grafische glitches, en groffe textures. Het maakt overigens niet uit of ik op de PS5 kies voor de quality mode of de performance mode.

Er is wel lekker veel te doen in de wereld, en er zijn leuke plekken te ontdekken.
Gisteren een Imperial base ingeslopen om daar eens huis te houden.
Ik neem dan voor lief dat het soms wel erg makkelijk is om tegenstanders neer te leggen, en omstanders niets merken.
En over de animaties voor stealth takedowns wil ik het niet eens hebben :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-04 19:36
Ik heb hem ook gekocht en vermaak me er op dit moment goed mee. De sfeer is super. Ik heb een paar korte youtube videos gekeken om even te ontdekken hoe je het beste kan beginnen en kwam er toen ook achter dat je echt in de open wereld moet gaan dwalen om alles te ontdekken en de pareltjes te vinden.

Ik speel dus nooit Ubisoft games ( meer van de BG3, Witcher, Cyberpunk, Horizon achtigen ) en moet even wennen hoe dit werkt. Tot nu toe veel plezier. Maar ik vind het dan ook leuk om stealthy te spelen.

Er is overal wel iets te vinden en de wereld leeft dus ik loop ook graag gewoon rond en luister en kijk naar wat er om me heen gebeurd.
Ben pas 6 uur onderweg, maar nu al blij met het spel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:49

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qi5-sQhHNeWw_oiQ4yce43tJ-ls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmTHtXtSNNzlRYksnZE0dROh.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
Tof erg genoten van de game en eerste dlc. Deze ga ik ook zeker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

The world premier voor de trailer/gameplay van de DLC begrijp ik? Dus gaat ie dan nog rond die tijd uitkomen? Wat denken we? Of wordt dat toch nog mei/juni oid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Martinspire schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:28:
[...]

The world premier voor de trailer/gameplay van de DLC begrijp ik? Dus gaat ie dan nog rond die tijd uitkomen? Wat denken we? Of wordt dat toch nog mei/juni oid?
Ik heb geen idee wanneer we deze kunnen verwachten om heel eerlijk te zijn, er is zojuist wel een story trailer vrijgegeven.

Edit: 15 mei

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:29
G_Dragon schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:40:
[...]

Ik heb geen idee wanneer we deze kunnen verwachten om heel eerlijk te zijn, er is zojuist wel een story trailer vrijgegeven.

[YouTube: Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune | Story Pack #2 Reveal Trailer]

Edit: 15 mei
Daarnet 'Wild Card' uitgespeeld, toch wel een toffe uitbreiding. :) 'A Pirate's Fortune' staat dan ook zeker op mijn verlanglijstje! (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MovZ8U3Q7qNZHnO5NIVG5VtwQq8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ubJHw7c6ZQwKPN5DVYJ8Yp7K.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dzAmDyOYqZR1ASqBM2oJliz0PY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mJsDgoyZkXJoB3xXB2wADIf6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHDytxCNmN2kEM8I7Z7pPsXYYn0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mcnQSGqNiXRGPnP0y0WlBz5B.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Of94m52rB6-TROO297VCrl_mEkI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HmmF1TBgJXVGxBqdy7FOJnJN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ft8hl0_Z5nnmUdFGy32B5vELgxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TVAoWP7NpXXVDohPPds61XqA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjqgPXw87wRbSURzWDG5Cl-JUwo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nAsIpmfI5okKOuJKwL4JiPZY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:03

R.G

Hoe is de game tegenwoordig?

Twijfel te halen?

Zijn de planeten Groot en fun? Of leeg en saai?
Fijne afwisseling?

Zijn de missies en gameplay meer van kleine ruimtes stealth actors? En veel van het zelfde? Of ook grote free roam locaties met veel acties?

Ik keek net een gameplay walkthrough en ziet er beetje uit van kleine ruimtes doorgaan shooting en veel stealth?

Heb je wat voertuigen? En nuttig?

Wat Kan je in spaces doen?

Ben klaar met alle jedi survivors maar vond de gebieden en planeten beetje karig daar.

Is dit beter of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:29
R.G schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 19:13:

Twijfel te halen?

Fijne afwisseling?

Zijn de missies en gameplay meer van kleine ruimtes stealth actors? En veel van het zelfde? Of ook grote free roam locaties met veel acties?

Ik keek net een gameplay walkthrough en ziet er beetje uit van kleine ruimtes doorgaan shooting en veel stealth?

Ben klaar met alle jedi survivors maar vond de gebieden en planeten beetje karig daar.

Is dit beter of?
Er is nu een demo beschikbaar waar je het spel twee uur uit kunt proberen, so see for yourself. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

I did, maar nog niet overtuigd , is de hele game zo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
R.G schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 19:13:

Twijfel te halen?

Fijne afwisseling?

Is dit beter of?
Wat een vragen, even kijken hoe ga ik dit beantwoorden. Ik vond het spel qua verhaal gewoon sterk en Nix is gewoon een hele leuke toevoeging in de gameplay die in mijn ogen zoals stealth maar ook niet stealth gespeeld kan worden. Natuurlijk zijn er wel missies waarbij je niet gezien mag worden, maar dat komt vast als geen verrassing.

Sommigen vonden het er grafisch slecht uitzien, maar persoonlijk vond ik dat nog wel meevallen. Wel zitten er wat standaard Ubisoft dingen in die echt niet door de beugel kunnen als je goed en dieper gaat kijken, voor mij was de grootste teleurstelling dat je niet kon zwemmen.

De planeten vond ik zelf erg tof om te ontdekken, heb ze dan ook allemaal 100% gespeeld. Daar ging wel flink wat tijd in zitten :p, soms raakte ik wel echt verdwaald doordat het niet altijd even duidelijk op de map werd aangegeven.

Je kan rondrijden op je speedster en in de ruimte rondvliegen met je ruimteschip, meer voertuigen zijn er niet. En in de ruimte kan je vechten tegen vijanden, dingen verzamelen of gewoon genieten van het uitzicht, blijf de cutscenes bij het landen en opstijgen echt wel super tof vinden. Deze voelen ook echt niet aan als cutscenes.

Hopelijk heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Jawel maar wacht tot gamepass en ook skulls and bones tis niet spanned en goed genoeg voor mij momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 23:48:
[...]

Wat een vragen, even kijken hoe ga ik dit beantwoorden. Ik vond het spel qua verhaal gewoon sterk en Nix is gewoon een hele leuke toevoeging in de gameplay die in mijn ogen zoals stealth maar ook niet stealth gespeeld kan worden. Natuurlijk zijn er wel missies waarbij je niet gezien mag worden, maar dat komt vast als geen verrassing.

Sommigen vonden het er grafisch slecht uitzien, maar persoonlijk vond ik dat nog wel meevallen. Wel zitten er wat standaard Ubisoft dingen in die echt niet door de beugel kunnen als je goed en dieper gaat kijken, voor mij was de grootste teleurstelling dat je niet kon zwemmen.

De planeten vond ik zelf erg tof om te ontdekken, heb ze dan ook allemaal 100% gespeeld. Daar ging wel flink wat tijd in zitten :p, soms raakte ik wel echt verdwaald doordat het niet altijd even duidelijk op de map werd aangegeven.

Je kan rondrijden op je speedster en in de ruimte rondvliegen met je ruimteschip, meer voertuigen zijn er niet. En in de ruimte kan je vechten tegen vijanden, dingen verzamelen of gewoon genieten van het uitzicht, blijf de cutscenes bij het landen en opstijgen echt wel super tof vinden. Deze voelen ook echt niet aan als cutscenes.

Hopelijk heb je hier iets aan?
Toch gehaald inclusief skulls and bones voor samen ongeveer 39 euro voor xbox..

:) ik denk dat het toch wel oke is

zag trouwens bij de mediamarkt ps5 outlaws was 21,99 damn..

maar dogma2 was daar 58,99 je kan geen prijzen meer zien je moet in de rij staan voor een bar code scanner wat een ellende
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste