Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 20:08
SparksNL schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:42:
Ondanks de kritiek op deze game gisteren toch besloten om hem te kopen. De eerste 4 uur me erg vermaakt met de game. Gelukkig dacht ik bij mezelf, de negativiteit zal wel dus wel meevallen. Tot ik zojuist een Syndicate stronghold probeerde te verlaten en tot mijn grote verbazing ontdekte dat alle enemies die ik tijdens het naar binnen gaan had uitgeschakeld, weer waren gerespawned door het laden van een save… (ik was in de stronghold dood gegaan)

Nu heb ik 2 opties: guns blazing de stronghold verlaten en mijn reputation naar de graftyfus laten gaan, of een oudere save laden en 1 uur speeltijd opnieuw doen…

De eerste haarscheurtjes in de positieve speelervaring beginnen te ontstaan 🥲
Is er met stealth niet te manoeuvreren? Meestal is zo'n stronghold wel met stealth te tacklen.
Anderzijds, je standings kun je altijd weer opkrikken met contracts. Je kunt nooit op een punt komen dat een relatie niet meer te redden is, maar je zult er dan wat missies voor moeten doen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 06:35
SacreBleu schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:09:
[...]

Is er met stealth niet te manoeuvreren? Meestal is zo'n stronghold wel met stealth te tacklen.
Anderzijds, je standings kun je altijd weer opkrikken met contracts. Je kunt nooit op een punt komen dat een relatie niet meer te redden is, maar je zult er dan wat missies voor moeten doen.
Nee, helaas. Bij het uitkomen van een lift word ik meteen gespot. Inmiddels een oude save geladen en het stuk opnieuw gedaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
Zo, en na 28 uur zit het avontuur erop. Outlaws is voor mij toch echt wel de verrassing van het jaar en ik ben blij dat ik het spel, ondanks alle kritiek, toch een kans heb gegeven. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76EurTZ4WE_fMJQSaTD86M-whgI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1Zr9j7lklWBPJbwRWgpOGZaw.png?f=fotoalbum_large

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ep8fdidWQ5_Yp-AE-fzAyZM1eXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H8okBfJRx1Bshdoa2OGWFHxd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QwKLUTyGqTrmKRWhe5Z3AC9t0J8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OSF1zDeXAzBwswwKA5ELXvZ7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3G9Mu3GupsgFNpAyQRkV2JnaHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AWZ0E0wf5QFhny7HILnliCcv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkyzotU1eB1NE0IuoH5LyqUSxJM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/14HAp6OKP0dVr6Lkri3eAfpn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
SparksNL schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 12:31:
[...]

Nee, helaas. Bij het uitkomen van een lift word ik meteen gespot. Inmiddels een oude save geladen en het stuk opnieuw gedaan.
Ai, dat is gaar. Jammer ook, dat zou het speelplezier bij mij ook aardig verzieken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
[...]

als je dit weer overkomt dan zou je het volgende kunnen proberen (bij mij werkt dat in dat soort situaties):
- zorg ervoor dan je voor Nix de multi distract perk vrij hebt gespeeld (die is eenvoudig te halen).
- in de lift zelf ga je dan bukken (in sneak mode) en ga je bij de rand van lift staan (daar zien ze je niet).
- stuur vervolgens Nix achter de mensen die je wil afleiden en kies distract, ze zullen zich dan omdraaien en jij kan dan vervolgens naar een betere spot sneaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
robinez schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:47:
[...]

als je dit weer overkomt dan zou je het volgende kunnen proberen (bij mij werkt dat in dat soort situaties):
- zorg ervoor dan je voor Nix de multi distract perk vrij hebt gespeeld (die is eenvoudig te halen).
- in de lift zelf ga je dan bukken (in sneak mode) en ga je bij de rand van lift staan (daar zien ze je niet).
- stuur vervolgens Nix achter de mensen die je wil afleiden en kies distract, ze zullen zich dan omdraaien en jij kan dan vervolgens naar een betere spot sneaken.
Thanks voor de tip. Op dat specifieke moment had ik nog niets vrijgespeeld dus was vrij beperkt qua mogelijkheden 😅

Inmiddels zit ik op 8 uur speeltijd en op het ene moment uit mijn eerdere post na, vermaak ik me prima met deze game. Op dit moment begrijp ik eerlijk gezegd (nog) niet zo goed waarom deze game zo negatief is ontvangen.

Wat mij betreft gewoon een vermakelijke open-world game in een Star Wars setting 🤷‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
[...]

Oh die lift situatie! Daar moet je in de rechter hoek gaan staan naast de deur, dan ziet de rechter vijand je niet en dan moet je nix op die achter de console afsturen en jij de andere van achteren aanvallen door een sneak aanval of met je pistool en dan door rennen naar de andere waarmee Nix bezig is

Zie mijn video: https://streamable.com/o7hd9b

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2024 10:21 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

spijkerhoofd schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:06:
Ik heb de game sinds donderdag en heb een groot deel van het weekend gespeeld. Als Star Wars game is het een goede game, het voelt erg star warsie, ik heb het gevoel dat ik het star wars universum zit, Er zitten zeker nadelen aan. De movements is erg ubisofterig, iets wat ik nadelig vind omdat als je de laatste jaren RDR2, GTA, Hogwards Legacy gespeeld is merk je dat Ubisoft nog steeds niet kan tippen aan andere openwereld games qua handeling, het voelt vooral met klimmen erg houterig aan, en de bijv. de routekaart als je ergens heen wilt is gewoon niet aanwezig, enkel een vage richting en zoek het zelf maar uit, dat vind ik tot nu toe de grootste minpunten en is de reden dat ik sinds AC Odyssey geen ubisoft single player heb aangeraakt. Ik vind trouwens in veel meer opzichten RDR 2, 6 jaar oud ondertussen, een veel betere game is trouwens qua bijna movement, fysics veel smoother is, infinitiever.

Een filmpje over de verschillen tussen Outlaws en RDR2...
[YouTube: Star Wars Outlaws vs Red Dead Redemption 2 - Physics and Details Comparison]
Compleet mee eens. Heb in mijn review voor het werk ook gemeld dat het zo jammer is dat het zo houterig aanvoelt allemaal (ook de niet mooi uitgewerkte gezichten zijn erg jammer, want het voicewerk is echt wel dikke prima), en dan is 70 euro in mijn ogen best wel veel geld ook al krijg je best wel wat uren speeltijd en is het zeker geen butt ugly spel ;) Je kunt imho niet blijven aankomen met recyclen van dezelfde houterigheid, als games als Ghost of Tsushima het op veel gebieden compleet uit het water blazen. Dat is een les die Ubisoft maar niet wil leren... Als ze er vanaf 40 euro van hadden gemaakt was denk ik het plaatje ook heel anders en was er een stuk minder gezeurd. Want wat komt er binnenkort uit..nieuwe Assassins Creed, en die eerste previews en graphics zijn van een hele andere orde. Sowieso wel vreemd dat het zo dicht op elkaar zit.

Het voelt gewoon te sterk als recycling, upcycling was beter geweest :+ Ik was in het begin ook enorm "hmm dit gaat em niet worden" maar dat trok hoe verder ik kwam zeker wel bij, maar dat is ook deels te danken aan de Star Wars look and feel. Je wil meer weten en zien :9
spoiler:
Zoals onze Hanny-boy in z'n koude verpakking :P Niet echt een spoiler maar goed ik speel ff op safe ;)

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 19-09-2024 15:02 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18:05
G_Dragon schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:03:
[...]

Belangrijkste is denk ik dat mensen allemaal een andere mening hebben en anders het spel beginnen, sommigen laten zich heel erg beïnvloeden door de reviewbombings en anderen negeren dat waardoor ze een eigen mening vormen. Dit is ook gebeurd bij Avatar: Frontiers Of Pandora..

Mijn grote pluspunten (Waarvan er ook een aantal in mijn review staan) zijn:
  • Dat ze het Star Wars gevoel heel goed neer hebben gezet als je door de wereld loopt
  • Je maatje Nix, die je kan aansturen.
  • Het rondrijden in de vrije open wereld is echt prachtig
  • Fotomodus is verslavend
Dat je niet de volle mep wil gaan neerleggen snap ik heel goed, ik ga dat ook niet meer doen. Niet omdat Outlaws het niet verdiend, maar meer omdat €80 mij een te hoge nieuwprijs is. Dan wacht ik liever op een aanbieding of via VPN (Wat helaas niet meer kan)..
Ik heb het eens geprobeerd bij een maat en het is heel simpel: de gameplay is absoluut verschrikkelijk. Net als het schrijfwerk overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
2Dutch schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:57:
[...]

Compleet mee eens. Heb in mijn review voor het werk ook gemeld dat het zo jammer is dat het zo houterig aanvoelt allemaal (ook de niet mooi uitgewerkte gezichten zijn erg jammer, want het voicewerk is echt wel dikke prima), en dan is 70 euro in mijn ogen best wel veel geld ook al krijg je best wel wat uren speeltijd en is het zeker geen butt ugly spel ;) Je kunt imho niet blijven aankomen met recyclen van dezelfde houterigheid, als games als Ghost of Tsushima het op veel gebieden compleet uit het water blazen. Dat is een les die Ubisoft maar niet wil leren... Als ze er vanaf 40 euro van hadden gemaakt was denk ik het plaatje ook heel anders en was er een stuk minder gezeurd. Het voelt gewoon te sterk als recycling, upcycling was beter geweest :+ Ik was in het begin ook enorm "hmm dit gaat em niet worden" maar dat trok hoe verder ik kwam zeker wel bij, maar dat is ook deels te danken aan de Star Wars look and feel. Je wil meer weten en zien :9
spoiler:
Zoals onze Hanny-boy in z'n koude verpakking :P Niet echt een spoiler maar goed ik speel ff op safe ;)
Als je kritisch naar de diverse onderdelen kijkt wat samen deze game maakt, dan zal er op elk onderdeel wel een game te vinden zijn wat dat specifieke onderdeel beter doet. Ik denk alleen persoonlijk dat als je op deze manier naar games kijkt je altijd teleurgesteld gaat zijn. Helemaal wanneer je gaat vergelijken met crème de la crème games als (bijv.) RDR2 welke simpelweg meer tijd, liefde en aandacht van developers hebben gekregen.

Zo zag ik laatst een filmpje voorbij komen waarbij iemand de vergelijking met RDR2 maakte bij het opblazen van een beest met een granaat. Dat zag er in RDR2 natuurlijk veel beter uit. Maar betekent dat dan meteen dat SW Outlaws slecht is? 🤷‍♂️

Na 14 uur gespeeld te hebben ben ik van mening dat deze game met een user score van 5,4 op Metacritic echt onterecht te hard wordt afgeserveerd. Ik beleef er in ieder geval erg veel plezier aan.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 08:41
SparksNL schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:27:
[...]
Na 14 uur gespeeld te hebben ben ik van mening dat deze game met een user score van 5,4 op Metacritic echt onterecht te hard wordt afgeserveerd. Ik beleef er in ieder geval erg veel plezier aan.
De userscore op metacritic is heel vaak helemaal kapot gemaakt door zure zieltjes. Niet te veel op afgaan. TLOU part 2 krijgt een 5,8 userscore. Is toch wel één van de grootste parels ooit in gamesland.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zo zag ik laatst een filmpje voorbij komen waarbij iemand de vergelijking met RDR2 maakte bij het opblazen van een beest met een granaat. Dat zag er in RDR2 natuurlijk veel beter uit. Maar betekent dat dan meteen dat SW Outlaws slecht is? 🤷‍♂️

RDR2 moet ik ook nog verder spelen, ssht :P Er zijn uit zelfs nog oudere games wel mooie dingen op te duiken . Mooi was bijvoorbeeld dat je in de oude Duke Nukem-games jezelf in de spiegel zag, maar de dikke engine hebbende modernere games bijvoorbeeld dan hier en daar weer niet. Daar ga ik een game niet op afrekenen, wel op gemakzuchtig copy pasten of lui schrijfwerk waar Ubisoft een handje van heeft.

Overigens zullen er ook genoeg mensen zijn die games gaan afzeiken als deze niet lekker geoptimaliseerd zijn of een slecht schaalbare engine hebben. Valt ook deels wel wat voor te zeggen, want niet elke gamer heeft de nodige dikke euro's aan gaming-hardware voor zijn neus staan. De meeste reviewers die een key aanvragen hebben natuurlijk een leuke gaming-rig staan, dat maakt bij veel games ook zeker wel wat uit. Iedereen kijkt naar een game met eigen ervaringen op meerdere gebieden en vindt iets wel of niet erg belangrijk. Als een moderne game houterig aanvoelt vind ik dat persoonlijk dus geen reden voor 70 euro (en had dat makkelijk kunnen negeren omdat ik de gamekey heb gekregen, maar ik denk ook aan wat ik vind als ik zelf het geld had neergelegd).

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
2Dutch schreef op donderdag 19 september 2024 @ 15:55:
[...]

RDR2 moet ik ook nog verder spelen, ssht :P Er zijn uit zelfs nog oudere games wel mooie dingen op te duiken . Mooi was bijvoorbeeld dat je in de oude Duke Nukem-games jezelf in de spiegel zag, maar de dikke engine hebbende modernere games bijvoorbeeld dan hier en daar weer niet. Daar ga ik een game niet op afrekenen, wel op gemakzuchtig copy pasten of lui schrijfwerk waar Ubisoft een handje van heeft.
Ubisoft staat inderdaad wel bekend om veel copy/paste werk, al ik moet ik eerlijk bekennen dat ik me daar in deze game nog niet echt aan heb gestoord, maar dat kan ook door de Star Wars setting komen dat het me daardoor minder opvalt of zo. Bij de AC serie daarentegen… 😂

Of een game wel/niet die 70 euro waard is verschilt ook weer per persoon. Ik vind het persoonlijk niet zo erg om dat bedrag voor een game neer te leggen zolang ik er maar plezier aan heb beleefd, wat bij deze game wel goed zit. Of het me dan 40 of 70 euro heeft gekost is mij om het even.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:18
[...]

Als je kritisch naar de diverse onderdelen kijkt wat samen deze game maakt, dan zal er op elk onderdeel wel een game te vinden zijn wat dat specifieke onderdeel beter doet. Ik denk alleen persoonlijk dat als je op deze manier naar games kijkt je altijd teleurgesteld gaat zijn. Helemaal wanneer je gaat vergelijken met crème de la crème games als (bijv.) RDR2 welke simpelweg meer tijd, liefde en aandacht van developers hebben gekregen.

Ik zeg nergens dat Outlaws slecht is, ergo ik vind zelfs dat Ubisoft zeker met Voice acting een hele grote stap gemaakt heeft. Maar als ik gister ter vergelijking sw Jedi game van ea aan zet en je ziet dat die game ik heel veel dingen beter is, en dat van EA 🤡

Ik vind echter niet dat deze 70 euro waard is, het is dat ik redelijk gehyped was en dat ik de game wilde spelen, maar als dit een andere Ubisoft game is zou ik gewacht hebben tot de game Max 50 euro kost, want vergeleken met rockstar games is dat de werkelijke waarde. En nogmaals, de game is niet slecht, een 5,4 is gewoon niet accuraat, maar een 7 is wel de max vind ik omdat er best wat nadelen aan de game kleven.

Dit is ook de reden dat ik afwachtend ben van games van bepaalde studio’s als E.A. en Ubisoft en wacht tot er reviews zijn terwijl een game va rockstar een insta pre order is.

• SparksNL
spijkerhoofd schreef op donderdag 19 september 2024 @ 16:43:
[...]

Ik zeg nergens dat Outlaws slecht is, ergo ik vind zelfs dat Ubisoft zeker met Voice acting een hele grote stap gemaakt heeft. Maar als ik gister ter vergelijking sw Jedi game van ea aan zet en je ziet dat die game ik heel veel dingen beter is, en dat van EA 🤡
Afgezien van de SW setting is dat (vind ik) een ander type game. Die game is vooral gericht op melee combat en platforming. Deze game is vooral gericht op stealth en 3rd persoon shooting. Welke dingen bedoel je dan precies?
Ik vind echter niet dat deze 70 euro waard is, het is dat ik redelijk gehyped was en dat ik de game wilde spelen, maar als dit een andere Ubisoft game is zou ik gewacht hebben tot de game Max 50 euro kost, want vergeleken met rockstar games is dat de werkelijke waarde.
M.i. is vrijwel geen enkele game 70 euro waard als je deze met GTAV of RDR2 gaat vergelijken. Vind ik persoonlijk ook een scheve vergelijking als je ziet hoeveel Rockstar in die games investeert. Dit zijn ook een van de weinige games waar een dergelijke investering ook wordt terugverdiend. Je kunt ook stellen dat de games van Rockstar doorgaans veel te goedkoop zijn :+
En nogmaals, de game is niet slecht, een 5,4 is gewoon niet accuraat, maar een 7 is wel de max vind ik omdat er best wat nadelen aan de game kleven.
Hier ben ik het wel mee eens, al zou ik op basis van de gespeelde tijd op dit moment een 7,5 geven. Enkel op basis van speelplezier een 8.
Dit is ook de reden dat ik afwachtend ben van games van bepaalde studio’s als E.A. en Ubisoft en wacht tot er reviews zijn terwijl een game va rockstar een insta pre order is.
Ook mee eens. Ik preorder vrijwel nooit een game. Ben niet zo gevoelig voor die ene cosmetic of doorgaans nutteloze extra’s waarmee ze mensen over de streep proberen te trekken. Schaarste op de (digitale) game markt heb ik ook al in jaren niet meer meegemaakt dus zie geen enkele reden op te preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:18
SparksNL schreef op donderdag 19 september 2024 @ 23:13:
[...]
Afgezien van de SW setting is dat (vind ik) een ander type game. Die game is vooral gericht op melee combat en platforming. Deze game is vooral gericht op stealth en 3rd persoon shooting. Welke dingen bedoel je dan precies?
Het gaat vooral om de movement, dat beide games een verschillende manier van spelen zijn is niet relevant, Dat Ubisoft een klimmen, klauteren, stealth game maakt is prima, maar zorg er ook voor dat het fijn werkt, EA heeft met hun game wel voor elkaar gekregen en Ubisoft maakt al jaren dit soort games, maar al jaren is de movement een issue.
M.i. is vrijwel geen enkele game 70 euro waard als je deze met GTAV of RDR2 gaat vergelijken. Vind ik persoonlijk ook een scheve vergelijking als je ziet hoeveel Rockstar in die games investeert. Dit zijn ook een van de weinige games waar een dergelijke investering ook wordt terugverdiend. Je kunt ook stellen dat de games van Rockstar doorgaans veel te goedkoop zijn :+
Ik betaal voor Rockstar game met alle liefde 70 euro of vaak meer gezien ik bij hun ook de dure editie koop.
Als andere studio's net zoveel investeren in hun games als rockstar dan zou onze gamewereld er een stuk leuker uitgezien hebben, kwaliteit vs kwantiteit, derhalve koop ik daarom de meeste singleplayer liever als deze in de aanbieding is.
Ook mee eens. Ik preorder vrijwel nooit een game. Ben niet zo gevoelig voor die ene cosmetic of doorgaans nutteloze extra’s waarmee ze mensen over de streep proberen te trekken. Schaarste op de (digitale) game markt heb ik ook al in jaren niet meer meegemaakt dus zie geen enkele reden op te preorderen.
Ik normaal ook niet maar voor Rockstar games maak ik graag een uitzondering, die Steel cases vind ik zelf altijd een leuke collectors hebbedingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
spijkerhoofd schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 08:26:
[...]

Het gaat vooral om de movement, dat beide games een verschillende manier van spelen zijn is niet relevant, Dat Ubisoft een klimmen, klauteren, stealth game maakt is prima, maar zorg er ook voor dat het fijn werkt, EA heeft met hun game wel voor elkaar gekregen en Ubisoft maakt al jaren dit soort games, maar al jaren is de movement een issue.
In welk opzicht vind je movement in SW Jedi Survivor beter? Ik heb beide games gespeeld en vind movement in beide games prima. In SW Outlaws is het ook gewoon lekker vloeiend? 🤷‍♂️
Als andere studio's net zoveel investeren in hun games als rockstar dan zou onze gamewereld er een stuk leuker uitgezien hebben, kwaliteit vs kwantiteit, derhalve koop ik daarom de meeste singleplayer liever als deze in de aanbieding is.
Ervan uitgaande dat je doelt op GTA en RDR (aangezien dit de meest populaire games zijn) is de keerzijde van jouw redenering dat je jaren kunt wachten op een nieuwe game. Daarbij neemt een studio/uitgever ook gigantische risico’s met dergelijke investeringen. Rockstar is een van de weinige die hier mee wegkomt. Dit is gewoon niet realistisch.

Ik vind de variatie in kwaliteit wel prima eigenlijk. Eens in de zoveel jaren komt er een meesterwerk zoals GTAV, RDR2, BG3, … uit. En tussentijds komen er games van mindere kwaliteit uit. Het ene zijn culinaire hoogstandjes en het andere is fastfood. Beide kunnen erg lekker zijn zolang je maar met de juiste verwachtingen begint te eten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

SparksNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:26:
[...]

In welk opzicht vind je movement in SW Jedi Survivor beter? Ik heb beide games gespeeld en vind movement in beide games prima. In SW Outlaws is het ook gewoon lekker vloeiend? 🤷‍♂️

[...]

Ervan uitgaande dat je doelt op GTA en RDR (aangezien dit de meest populaire games zijn) is de keerzijde van jouw redenering dat je jaren kunt wachten op een nieuwe game. Daarbij neemt een studio/uitgever ook gigantische risico’s met dergelijke investeringen. Rockstar is een van de weinige die hier mee wegkomt. Dit is gewoon niet realistisch.

Ik vind de variatie in kwaliteit wel prima eigenlijk. Eens in de zoveel jaren komt er een meesterwerk zoals GTAV, RDR2, BG3, … uit. En tussentijds komen er games van mindere kwaliteit uit. Het ene zijn culinaire hoogstandjes en het andere is fastfood. Beide kunnen erg lekker zijn zolang je maar met de juiste verwachtingen begint te eten :)
De movement in Outlaws is wel clunky, hoor. Dat lees je ook in zowat alle reviews terug.

[ Voor 171% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 20-09-2024 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:32:
[...]

De movement in Outlaws is wel clunky, hoor. Dat lees je ook in zowat alle reviews terug.
Character reageert m.i. goed op de gegeven input. Transitie van wandelen naar rennen is goed. Animaties zijn ook prima. Ik begrijp niet wat er clunky aan is. Kun je dit verder toelichten? Ik speel overigens op de PS5 met (logisch) een controller.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:35

Martinspire

Awesomeness

Van iemand die de movement van GTA en RDR fijner lijkt te vinden, zul je ook geen normaal antwoord krijgen.

Sorry, maar als er 1 gamedev is die alleen maar houterige controls maakt, dan is het Rockstar wel. Bizar hoe onlogisch en onhandelbaar die games altijd zijn. Auto's stijgen ook altijd op als je ook maar een beetje te hard gaat, dat heeft niks met physics te maken. Nee, GTA en RDR zijn prima games, maar qua controls zijn juist dié games houterig en traag. SW Outlaws is zo'n game niet. Je moet het meer vergelijken met Uncharted qua controls en dan zie je dat ie vrij gelijk daaraan werkt.

De credits rolden hier maandag over het scherm en ik ben nog even wat dingen aan het afronden en heb gewoon genoten. De game verdient beter dan wat zure mensen her en der. Zeggen dat het geen 70 waard is, dan ben je duidelijk de doelgroep niet...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
SparksNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 09:26:
[...]

Nee, allesbehalve. Om het over dat rondrijden maar niet te hebben.

Outlaws is een aardig spel maar de EA Jedi games steken er met kop en schouders bovenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Je moet het meer vergelijken met Uncharted qua controls en dan zie je dat ie vrij gelijk daaraan werkt.
Was het maar zo. Vergeleken met Uncharted zijn de animaties helemaal houterig te noemen.
Zeggen dat het geen 70 waard is, dan ben je duidelijk de doelgroep niet...
Ik ben absoluut de doelgroep. Heb de game uitgespeeld. In zijn huidige buggy staat is dit spel echt geen 70 euro waard. Blij dat ik hem via Ubiplus kon spelen. Alle kritiek van pers en veel gamers is gewoon meer dan terecht.

Het is een leuke game maar had echt nog wel een goeie paar maanden uitstel mogen krijgen.

[ Voor 51% gewijzigd door Timothy3000 op 20-09-2024 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:55:
[...]

Was het maar zo. Vergeleken met Uncharted zijn de animaties helemaal houterig te noemen.
Houterig? In de zin van de animaties zijn niet vloeiend? Ik kan me hier oprecht niet in vinden en heb toch al de nodige games gespeeld in de afgelopen 33 jaar. Op welk platform speel je en met muis + keyboard of controller?
Ik ben absoluut de doelgroep. Heb de game uitgespeeld. In zijn huidige buggy staat is dit spel echt geen 70 euro waard. Blij dat ik hem via Ubiplus kon spelen. Alle kritiek van pers en veel gamers is gewoon meer dan terecht.

Het is een leuke game maar had echt nog wel een goeie paar maanden uitstel mogen krijgen.
Ik ben na 15 uur spelen 1 grafische bug/glitch tegengekomen, namelijk dat Kay het stuur van de speeder niet goed vastpakt. Verder nog niets tegengekomen (afkloppen). Wel speel ik pas sinds afgelopen maandag dus misschien zijn er tussentijds wat patches geweest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dit gaat nergens over, niet zo op de man reageren, iedereen heeft recht op een mening

[ Voor 82% gewijzigd door Linksquest op 20-09-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
knip

Ik heb de game een paar weken geleden uitgespeeld en ben tijdens mijn playthrough echt tegen veel problemen opgelopen. Hardcrashes, een niet weg te krijgen combatstate waardoor saven niet mogelijk was. Vastlopers in missies waardoor ik ze opnieuw moest opstarten. Ik ben door de grond gezakt, ik ben in de omgeving blijven hangen. Mijn spaceship kon op een gegeven moment in een cruciale missie niet meer schieten.

Het is een aardige game maar met iets meer ontwikkeltijd en rust vanuit Ubisoft had het een goed tot geweldige game kunnen zijn. Misschien is hij nu gepatcht maar bij release was de game de vraagprijs imo niet waard.

[ Voor 19% gewijzigd door Linksquest op 20-09-2024 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
SparksNL schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:58:
[...]

Houterig? In de zin van de animaties zijn niet vloeiend? Ik kan me hier oprecht niet in vinden en heb toch al de nodige games gespeeld in de afgelopen 33 jaar. Op welk platform speel je en met muis + keyboard of controller?
Controller, op XSX.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:38:
[...]

Verre van. Jammer dat een mening die niet met de jouwe overeen komt meteen als trollen wordt weggezet.

Ik heb de game een paar weken geleden uitgespeeld en ben tijdens mijn playthrough echt tegen veel problemen opgelopen. Hardcrashes, een niet weg te krijgen combatstate waardoor saven niet mogelijk was. Vastlopers in missies waardoor ik ze opnieuw moest opstarten. Ik ben door de grond gezakt, ik ben in de omgeving blijven hangen. Mijn spaceship kon op een gegeven moment in een cruciale missie niet meer schieten.

Het is een aardige game maar met iets meer ontwikkeltijd en rust vanuit Ubisoft had het een goed tot geweldige game kunnen zijn. Misschien is hij nu gepatcht maar bij release was de game de vraagprijs imo niet waard.
Met dat soort problemen zou ik ook een stuk negatiever zijn, maar die zijn dan blijkbaar inmiddels al gepatcht inderdaad. Ik kon vanwege een vakantie pas maandag beginnen maar achteraf gezien dus een geluk bij een “ongeluk” 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Timothy3000 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 14:38:

Dan heb je dus een andere game gespeeld dan de rest, want dit was met de day-0 patch al grotendeels opgelost en de rest met de update vlak voor de normale release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:07:
[...]

Dan heb je dus een andere game gespeeld dan de rest, want dit was met de day-0 patch al grotendeels opgelost en de rest met de update vlak voor de normale release.
Als het met de day one patch en de patch voor release was opgelost had ik er geen last van gehad. Ik was ook niet de enige als je Reddit e.d. checkt. Er zijn nog steeds mensen die tegen issues aanlopen.

Maar wel fijn dat het voor jou allemaal vlekkeloos liep! Kan me voorstellen dat je er dan flink van genoten hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 16:38
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:55:
[...]

Als het met de day one patch en de patch voor release was opgelost had ik er geen last van gehad. Ik was ook niet de enige als je Reddit e.d. checkt. Er zijn nog steeds mensen die tegen issues aanlopen.

Maar wel fijn dat het voor jou allemaal vlekkeloos liep! Kan me voorstellen dat je er dan flink van genoten hebt.
Ik heb hier ook nog steeds last van, sinds vorige week het spel in mijn bezit. Hardcrashes heb ik nu 4x gehad, de andere problemen herken ik gelukkig niet.

De vibe en de wereld vind ik erg tof, de graphics zijn redelijk matig. Zeker in vergelijking met de Jedi spellen heb ik moeite om erin te komen. De gameplay is zo anders en redelijk eentonig. Ik mis denk ik toch echt een lightsaber en de force :). Ik begrijp dat het spel veel groter is en dat het verhaal compleet anders is dan de Jedi serie. Maar toch ben ik nog niet echt weggeblazen van het spel. Ik heb er nu een kleine 6-10 uur inzitten dus hopelijk veranderd dat nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:03:
Dat je niet de volle mep wil gaan neerleggen snap ik heel goed, ik ga dat ook niet meer doen. Niet omdat Outlaws het niet verdiend, maar meer omdat €80 mij een te hoge nieuwprijs is. Dan wacht ik liever op een aanbieding of via VPN (Wat helaas niet meer kan)..
Het mooie van ubisoft games is, dat ze vrij snel de helft kosten. Of een maandje ubi+ nemen (of twee), ook een stuk goedkoper :)

Ik heb bij Jedi Survivor uit en heb Outlaws nog wel op mn lijstje staan om te willen spelen. Jedi Survivor speel ik vanuit gamepass, mss wacht ik daar met Outlaws ook wel op. Die komt er een jaar na release wel in.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hulleman schreef op maandag 23 september 2024 @ 12:54:
[...]

Het mooie van ubisoft games is, dat ze vrij snel de helft kosten. Of een maandje ubi+ nemen (of twee), ook een stuk goedkoper :)

Ik heb bij Jedi Survivor uit en heb Outlaws nog wel op mn lijstje staan om te willen spelen. Jedi Survivor speel ik vanuit gamepass, mss wacht ik daar met Outlaws ook wel op. Die komt er een jaar na release wel in.
Dat is waar, al vond ik wel dat het bij Avatar: Frontiers Of Pandora lang duurde :P
Maar ik denk ook dat het steeds meer wachten word op aanbiedingen, want €80 is me veel te hoog en gek voor een spel. Maximaal €60 is mijn grens, soms ga ik eroverheen als mijn bonusvader hem ook graag wil en wij het bedrag kunnen delen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 21:09
Ik weet nog de tijden dat mijn ouders 120 gulden moesten neerleggen voor een super nintendo spel :)

Voor deze is Ubi+ ideaal. Kort genoeg en het heeft niet echt replay waarde.

[ Voor 28% gewijzigd door mister_S op 23-09-2024 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op maandag 23 september 2024 @ 13:18:
[...]
Maar ik denk ook dat het steeds meer wachten word op aanbiedingen, want €80 is me veel te hoog en gek voor een spel. Maximaal €60 is mijn grens
Dat heb ik ook een beetje, maar ik herken @mister_S zijn punt ook wel. Games zijn al jaar en dag zo'n € 60. Dat waren de PC games al in het gulden tijdperk (vaak 99,95) en consolegames waren nog veel duurder. Ik kocht voor mijn N64 voor 189,95 gulden ofzo Perfect Dark :') Games op de N64 waren standaard 129,95 en waren soms zelfs meer dan 200 gulden. Dus € 60 voor een game nu is eigenlijk best goedkoop, kijkende naar het verleden. Dat games wat duurder beginnen te worden is dan ook niet zo heel gek, maar het is wel zo'n psychologische grens (voor mij) die het nu over gaat met € 79,95 voor een game. Al zal ik de volgende game van Naughty Dog (geen remake :P ) blind pre orderen voor dat bedrag.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 23-09-2024 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:03
Ik ga het denk ik later vandaag of morgen kopen wanneer mijn maandje Ubisoft+ is afgelopen. Kan het voor +- 40 euro via Eneba aanschaffen (PC).
Heb er nu 11 uur inzitten en ben nog steeds op Toshara aan het rondrijden :)
Dus met pakweg 10 uur per maand vind ik het dat bedrag wel waard. (ben casual gamer tegenwoordig. De tijd dat ik uren achter elkaar zat te gamen gebeurd alleen nog met MMO's ;) )

Ik ben me nu wel wat meer op de main quest line aan het richten om wat progressie te maken. Je krijgt toch handige dingetjes wanneer je dat volgt. En de cutscenes vind ik erg leuk.
Maar soms zitten er bij die andere quests ook goede items. Zo moet ik nog steeds een bepaald soort
spoiler:
super slicer apparaat
zien te krijgen maar heb al wat aanknopingspunten.
En er moet ook een
spoiler:
fusion cutter zijn
nog niks tegenkomen qua quests daarvoor...

Ja, ik vermaak me wel met Outlaws d:)b

Voor degenen onder ons die het al uitgespeeld hebben: hoe lang hebben jullie er ongeveer over gedaan? En was dat voornamelijk de main story volgen of ook side quests enzo?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:26
Vortigen schreef op maandag 23 september 2024 @ 16:28:

En er moet ook een
spoiler:
fusion cutter zijn
nog niks tegenkomen qua quests daarvoor...

Voor degenen onder ons die het al uitgespeeld hebben: hoe lang hebben jullie er ongeveer over gedaan? En was dat voornamelijk de main story volgen of ook side quests enzo?
Dat apparaatje krijg je pas (veel) later in het verhaal.

Ik heb er ongeveer 45 uur over gedaan, met heel veel rond lopen, side quests, jobs. En dan nog had ik side quests niet gedaan voor bepaalde upgrades aan het schip en dat motording (naam vergeten, ouderdom :+ ).

Gok dat ik ook nog wel her en der side quests nog niet eens was tegengekomen. Want soms loop je ergens en/of praat je met iemand en dan komt er ineens een quest naar voren.

XBL: Plank268

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
Jordy8 schreef op maandag 23 september 2024 @ 17:42:
[...]

Dat apparaatje krijg je pas (veel) later in het verhaal.

Ik heb er ongeveer 45 uur over gedaan, met heel veel rond lopen, side quests, jobs. En dan nog had ik side quests niet gedaan voor bepaalde upgrades aan het schip en dat motording (naam vergeten, ouderdom :+ ).

Gok dat ik ook nog wel her en der side quests nog niet eens was tegengekomen. Want soms loop je ergens en/of praat je met iemand en dan komt er ineens een quest naar voren.
Aha dat ding laat nog even op zich wachten dus. Goed om te weten, thx :)

En 45 uur is een flinke tijd! Ik keek net even op howlongtobeat en daar staat 17.5 uur voor de main story en 30.5 uur voor main+side quests.
Hmm, misschien dan toch maar m'n Ubisoft+ abo aanhouden...

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 07-06 22:29

Dhrax

Prog Lord

Met 45 uur moet je toch nog aardig doorrammen. Ik heb nog een quest log van jewelste, zit pas net een paar uurtjes op Tatooine en op Mos Eisly is ook weer genoeg te ontdekken. De space combat is erg goed uitgewerkt, het is leuk om te verkennen en quests af te werken. De wereld zelf zit tjok vol met kleine verhaaltjes, leuke side quests, fetch zaken en ook het reputation systeem vind ik goed uitgewerkt. Voelt fris aan.

Grafisch wel echt next-gen als je op een goede pc speelt. AlanWake2 komt hier nog het dichts bij in de buurt. Op consoles mis je natuurlijk de features die deze game zo mooi maakt. Ik kan me dan ook niet echt vinden in mensen die het grafisch 'matig' noemen.

Hier kun je met gemak 60+ uur uithalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:46
Begon bij mij goed qua bugs (als in nauwelijks iets aan de hand), maar de afgelopen dagen toch wat rare dingen gezien (pc-versie). O.a. 1 keer vast gezeten in een muur na ergens vanaf te springen, maar nu vooral een irritante waarbij een missie niet wordt afgevinkt (ben nog steeds op Toshara):
spoiler:
Na Aila te ontmoeten de Advanced slicing training. Ik slice het forcefield, en nu wordt deze dus niet afgevinkt en blijft actief in de journal.
Ik trek dat blijkbaar toch slecht :+ Hoop dat het verder mee valt qua gekkigheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
Heb de knoop doorgehakt en 'm gekocht! Ubisoft+ abo loopt morgen af.

Heb vanavond een main quest afgemaakt genaamd:
spoiler:
'The Wreck' waarin Waka mij heeft verraden aan Zerek Besh maar ik wordt gered door een robot.
en dat heeft een onverwachte twist aan het verhaal gegeven! Het voelt alsof ik nog heel veel story te gaan heb.

En het bleek dat ik die
spoiler:
advanced slicing kit
al had bemachtigd en ik heb een quest om er ergens mee te oefenen. Dat ga ik morgen eerst maar even doen.

Oh ja, ik heb een hoop materialen om dingen mee te craften dus ga eens kijken of ik wat leuks kan maken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:40
Ik heb er inmiddels iets meer dan 17 uur in zitten en ben volgens Ubi Connect op 57% van de main game. Aardig wat sidequests gedaan maar nog lang niet alles.

Een dingetje dat mij licht irriteert is als je met iemand in gesprek gaat, of er weer uitkomt er een kleine lag is. Je character en degene je wilt spreekt staan elkaar gedurende een seconde of 2 wezenloos aan te staren voordat ze het script ingaan. Geen dealbreaker, maar jammer dat dit niet wat soepeler loopt.

Qua bugs: ik had een afrondende scene van een quest waarin Danka onzichtbaar was. Verder geen grootse dingen tegengekomen zover.

Ik vermaak me nog prima!

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:16
Ben uiteindelijk ook overstag gegaan.
Was wat huiverig voor de negatieve reviews, maar heel eerlijk, ik vind het reuze meevallen.
Soms loopt het camera werk wat slecht, zeker als je net wegknalt op je speeder.

Ook af te toe loopt een fast travel vast, maar dat is slechts 2 keer overkomen.
Ja er zitten dus wat bugs in, maar geen bugs die het spel plezier bedreven, totaal niet eigenlijk.

Qua setting en story is het zeker vermakelijk en er is genoeg te doen.
Ben deels de main story aan het volgen, maar ook wat side-quest voor extra beloning.

Op een rating van 1 tot 10, krijgt het van mij een 7.
Graphics zijn prima, animaties hadden wat mij betreft wat beter gekund en komt het soms wat houterig over.
Als Star Wars fan, ben ik weer tevreden met een nieuwe game en ga me hier wel mee vermaken de komende periode.

wijze woorden

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Valandil schreef op woensdag 25 september 2024 @ 12:47:
Ben uiteindelijk ook overstag gegaan.
Was wat huiverig voor de negatieve reviews, maar heel eerlijk, ik vind het reuze meevallen.
Soms loopt het camera werk wat slecht, zeker als je net wegknalt op je speeder.

Ook af te toe loopt een fast travel vast, maar dat is slechts 2 keer overkomen.
Ja er zitten dus wat bugs in, maar geen bugs die het spel plezier bedreven, totaal niet eigenlijk.

Qua setting en story is het zeker vermakelijk en er is genoeg te doen.
Ben deels de main story aan het volgen, maar ook wat side-quest voor extra beloning.

Op een rating van 1 tot 10, krijgt het van mij een 7.
Graphics zijn prima, animaties hadden wat mij betreft wat beter gekund en komt het soms wat houterig over.
Als Star Wars fan, ben ik weer tevreden met een nieuwe game en ga me hier wel mee vermaken de komende periode.
Nog wel de nodige irritaties en bugs inderdaad. Ik stoor me zelf met name aan quests die blijven hangen, niet afgerond kunnen worden en in je quest log blijven hangen. Het is al weer even stil omtrent patches, hopelijk komt er een grote aan die dit soort zaken verhelpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dhrax schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:01:
[...]

Nog wel de nodige irritaties en bugs inderdaad. Ik stoor me zelf met name aan quests die blijven hangen, niet afgerond kunnen worden en in je quest log blijven hangen. Het is al weer even stil omtrent patches, hopelijk komt er een grote aan die dit soort zaken verhelpt.
Mja ik heb nu zo'n 8 missies die ik niet kan afronden. Maar goed, ik weet er nu van en er komt nu toch niks bij dus het is allemaal wel te doen. Google even de missienaam en 10 uit 10 keer is het eerste resultaat een reddit vraag over of de missie toevallig bij anderen ook niet afgerond kan worden.

Ik vind het opvallend dat het niet met de eerste patch is meegenomen, gezien hoeveel mensen er last van hebben, maar ik vind het ook weer niet iets wat onacceptabel is of wat spelplezier in de weg staat. Er gaat inmiddels ook gewoon veel goed met de game (zeker als je wat early access verhalen mag geloven) en de game gaat goed om met het universum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
Dhrax schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:01:
[...]

Ja dit vind ik ook de meest irritante. Heb nu naast een quest die niet afgevinkt is nu ook eentje die ik niet kan starten. Ik weet waar ik moet zijn, maar daar kan ik deze dus niet activeren dus blijft ook open staan. Oh ja en het opnieuw spawnen (of niet, gaat niet echt consistent) van vijanden die je hebt omgelegd in een stealth sessie is af en toe ook wel frustrerend. Gelukkig staan er genoeg positieve zaken tegenover :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
Donderdag komt er dus weer een patch.
Fijn om te zien dat er aandacht aan wordt gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRVj5OnBW2NMqohQSQSaGd1sc84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QNmxVDDPCOEdZQhiumgLsIjt.jpg?f=fotoalbum_large

Bron: https://x.com/StarWarsOut...fZnSjdaGcNco_L-xBqCw&s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 21:09
@Martinspire heb je een paar voorbeelden van die quests? Ik kan me niet herinneren dat ik een quest niet kon afronden. Of gaat over contracts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vortigen schreef op zondag 29 september 2024 @ 02:59:
Donderdag komt er dus weer een patch.
Fijn om te zien dat er aandacht aan wordt gegeven.

[Afbeelding]

Bron: https://x.com/StarWarsOut...fZnSjdaGcNco_L-xBqCw&s=19
Ik wist niet dat ze al een releasedate voor de DLC hadden. Maar gezien de patch die erbij komt, is het niet meer dan wat contracts? Of is dat meer voor mensen die de DLC niet aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Martinspire schreef op zondag 29 september 2024 @ 11:14:
[...]

Ik wist niet dat ze al een releasedate voor de DLC hadden. Maar gezien de patch die erbij komt, is het niet meer dan wat contracts? Of is dat meer voor mensen die de DLC niet aanschaffen?
Er komen op 21 november wat nieuwe contracts en ook verbeteringen voor de combat en stealth voor iedereen die het spel heeft.
De DLC op dezelfde datum kunnen we apart kopen als we dat willen en geeft een nieuwe verhaallijn en quests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
De Title Update 2 is beschikbaar - in ieder geval op PC - maar ik neem aan ook de andere platformen.
Was 5,49Gb groot bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Vortigen schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:16:
De Title Update 2 is beschikbaar - in ieder geval op PC - maar ik neem aan ook de andere platformen.
Was 5,49Gb groot bij mij.
Helaas in combinatie met Windows 11 24H2 enorm veel last van crashes naar desktop :(
Geen pijl op te trekken, soms vrijwel direct zodra je ingame bent, soms pas na een half uur, enorm frustrerend. Windows logboek is schoon, lijkt een VRAM violation te zijn waar de engine in combinatie met 24H2 niet mee om kan gaan. Een fix heb ik vooralsnog niet kunnen vinden. Ik laat de game maar weer liggen tot de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Dhrax schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:28:
[...]

Helaas in combinatie met Windows 11 24H2 enorm veel last van crashes naar desktop :(
Geen pijl op te trekken, soms vrijwel direct zodra je ingame bent, soms pas na een half uur, enorm frustrerend. Windows logboek is schoon, lijkt een VRAM violation te zijn waar de engine in combinatie met 24H2 niet mee om kan gaan. Een fix heb ik vooralsnog niet kunnen vinden. Ik laat de game maar weer liggen tot de volgende patch.
Dat is inderdaad enorm frustrerend! Ik heb de Windows update nog niet binnen maar zal het uitstellen zodra die wil downloaden.
Ik hoop dat er snel een fix voor uitkomt voor je zodat je verder kan spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag begonnen met SW Outlaws, had er na de laatste update wel vertouwen in dus via marktplaats gekocht voor 40,-.

Denk nu zo'n 4 uur gespeeld ben nog op die planeet waar je neerstort aan het rond banjeren. Tot nu toe geen bugs of crashes (PS5).

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
Dhrax schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 18:28:
[...]

Same Here, ook 24h2 en laatste drivers van Nvidia (4080). Klapt er at random en vaak uit, direct naar de desktop. Vooral na cutscenes lijkt het vaak fout te gaan. Zeer irritant.

Update: Op Reddit las ik dat veel mensen er last van hebben, het is nu ook als bug gerapporteerd:

https://www.ubisoft.com/e...ug-reporter/issues/SWO-13

[ Voor 11% gewijzigd door MariusV op 07-10-2024 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 00:54
Dus een patch met bug fixes bevat zelf een bug. Goed bezig ubisoft, goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Gelukkig geen crashes hier. Valt me wel ineens op dat nu telkens in het menu berichten op ongelezen komen te staan die ik al 10x heb afgevinkt. Nu baal ik van mezelf dat ik weer een of andere tik heb ontdekt dat er geen ongelezen items mogen zijn in het menu 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dan zal het wel met die updates in 24H2 t e maken hebben die waarschijnlijk is uitgekomen nadat de patch al was afgebakend. Ik verwacht dat ze dan nog wel met een hotfix komen, maar dit ligt imo meer bij Microsoft en AMD/Intel/Nvidia dan bij Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GPG17_17
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 06-06 10:58
Chaoss schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 00:24:
Vandaag begonnen met SW Outlaws, had er na de laatste update wel vertouwen in dus via marktplaats gekocht voor 40,-.

Denk nu zo'n 4 uur gespeeld ben nog op die planeet waar je neerstort aan het rond banjeren. Tot nu toe geen bugs of crashes (PS5).
Ik ben inmiddels ook ruim een week bezig met de PS5-versie. Outlaws bevalt qua gameplay erg goed, maar grafisch vind ik het niet indrukwekkend. Grootste issue is de framerate, het lijkt dat deze in de open wereld van Toshara vaak dipt naar 50fps of lager. Hoe zijn jouw grafische instellingen? Ik speel 16:9, performance mode, motion blur op 0 en film grain uitgeschakeld.

Er is een update aanstaande voor donderdag lees ik, wellicht lost dat e.e.a. op, al is de focus meer QoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
GPG17_17 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:20:
[...]

Ik ben inmiddels ook ruim een week bezig met de PS5-versie. Outlaws bevalt qua gameplay erg goed, maar grafisch vind ik het niet indrukwekkend. Grootste issue is de framerate, het lijkt dat deze in de open wereld van Toshara vaak dipt naar 50fps of lager. Hoe zijn jouw grafische instellingen? Ik speel 16:9, performance mode, motion blur op 0 en film grain uitgeschakeld.

Er is een update aanstaande voor donderdag lees ik, wellicht lost dat e.e.a. op, al is de focus meer QoL.
Ik mag het hopen. Door een noodzakelijke schone install kan ik niet terug naar 23h3. Tot die tijd is het spel onspeelbaar voor me. Beetje jammer, aangezien ik daarvoor een ubi+ heb aangeschaft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
MariusV schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:37:
[...]

Ik mag het hopen. Door een noodzakelijke schone install kan ik niet terug naar 23h3. Tot die tijd is het spel onspeelbaar voor me. Beetje jammer, aangezien ik daarvoor een ubi+ heb aangeschaft
Zowel de 1.2 update van Outlaws geïnstalleerd, als de laatste 24h2 update: de game crashed binnen 5 minuten. Het is dus niet opgelost.. Gelukkig hebben ze het haar van Kay wel aangepakt👍🏼.

Je zult dit spel maar gekocht hebben. Ik heb Ubi+ iig opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GPG17_17 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:20:
[...]

Ik vind het grafisch ook wat tegenvallen maar dan vooral omdat het grafisch niet zo mooi is.

Ik speel op full screen, 0 motion blur, 0 film grain en volgens mij balanced mode (40fps). Ik heb een tv met VRR, ik merk geen fps drops maar ik ben daar ook niet zo gevoelig voor.

Console versie is wel stabiel. Heb iets van 15 uur gespeeld en 1x een crash gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 22:36

Damian

Insane Obtrusion

Deze game al 2 weken op de pc staan, maar nog steeds onspeelbaar door CTD's, ergens tussen de 10 tot 25 minuten speeltijd per sessie, verder komt ie niet.

W11 23H2 met een RTX 3070...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

MariusV schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:37:
[...]

Idem hier, de issues zijn nog steeds actueel en er is nog niks opgelost. Ubisoft had binnen 1.3 al aangeven dat ze geen tijd hadden om dit op te lossen. We zijn inmiddels weer enkele weken verder en het blijft volledig stil.

Ik zeg Ubi+ ook maar weer op, er komt genoeg ander moois aan de komende periode.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_PKvPKI5q3Jpjk2nlB4wVWKgIWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lQyZg2uO6dxdu5VlJRqTWj6m.jpg?f=fotoalbum_large

Nu kan ik thuis ook Sabacc spelen. 8) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wow dat is gaaf! Speel daarvoor soms nog wel Outlaws _/-\o_ (dit was met Gwent ook bij The Witcher 3, helemaal verslaafd aan dat spel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nice. Waar heb je hem aangeschaft?
Al ben ik zelf wel op zoek naar de variant waar de letters gewoon op staan, ik vond alleen de tekentjes wat te verwarrend

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2024 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Martinspire schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:46:
[...]

Nice. Waar heb je hem aangeschaft?
Al ben ik zelf wel op zoek naar de variant waar de letters gewoon op staan, ik vond alleen de tekentjes wat te verwarrend
Hyperspace Props: https://hyperspaceprops.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

heb de storyline nu uitgespeeld. Volledig op het gemakje gedaan met nog een hoop sidequest. Die zeker nog niet allemaal af maar ik vind het wel een erg tof spel. Speel al jaren niks meer fanatiek. Enige spel wat ik in de afgelopen jaren heb uitgespeeld is hogwarts legacy. Outlaws pakte mij eindelijk weer genoeg dat ik het wilde afmaken en dingen wilde verzamelen.

Wat mij betreft dus erg geslaagd ook al zijn er zeker dingen op aan te merken

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

MariusV schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:20:
[...]

Zowel de 1.2 update van Outlaws geïnstalleerd, als de laatste 24h2 update: de game crashed binnen 5 minuten. Het is dus niet opgelost.. Gelukkig hebben ze het haar van Kay wel aangepakt👍🏼.

Je zult dit spel maar gekocht hebben. Ik heb Ubi+ iig opgezegd.
Van het weekend nog maar eens weer getest, inmiddels een aantal Windows updates verder maar game blijft onvoorspelbaar en onspeelbaar binnen 24H2, veelal toch de CTD binnen 20 min. Dit is de enige applicatie waar ik problemen mee heb.

Naja, Ubi+ inmiddels opgezegd en a.s. woensdag beginnen we met Stalker. Baal ervan want ik vind Outlaws een enorm goede game maar dit is gewoon geen doen zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
  • Ability to hold on to enemy weapons when climbing, traversing the enviroment or interacting with enemies and the world
  • They added a shoulder swap button
  • Animations and reliability of using cover should be improved
  • Tweaks have been made to make headshots more rewarding
  • There will be stat changes to weapon and enemy types to make them more distinct
  • Enemies now have weak points as well so you can more easily take them out with a precision shot
  • New defeat animations and hit reactions have also been added
  • Recoil, fire rate, ammo & accuracy have been updated to improve weapon feel for every gun, including improved feedback for audio, VFX and UI
  • The Ashiga ABR-2 Zato Blaster Rifle will get a new shooting pattern for a more 'unique gameplay style'
  • They will add more uses for Kay her pistol with the power module able to destroy cover and the Ion mobule being able to stun enemies for longer & let them take more damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wapens kunnen vasthouden is wel echt een welkome aanvulling. Dat voelt nu echt heel beperkend.

Dit weekend Outlaws weer opgepakt en ik begin er nu lekker in te komen. Het lijkt alleen dat ik een bug heb met fas travel. Er staat al langere tijd overal een slotje bij, ik kan dus nergens heen fast travellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Chaoss schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:48:
Wapens kunnen vasthouden is wel echt een welkome aanvulling. Dat voelt nu echt heel beperkend.

Dit weekend Outlaws weer opgepakt en ik begin er nu lekker in te komen. Het lijkt alleen dat ik een bug heb met fas travel. Er draat al langere tijd overal een slotje bij, ik kan dus nergens heen fast travellen.
Dan heb je waarschijnlijk een contract met "FAST TRAVEL DISABLED" als modifier gepakt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Angeloonie schreef op maandag 18 november 2024 @ 23:52:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk een contract met "FAST TRAVEL DISABLED" als modifier gepakt.
Ah morgen ff controlen dan, wist niet dat dat een ding was, best irritant dus dan dat contract maar snel afhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:40
Heb de game vanmiddag voor 26,50 kunnen scoren bij Amazon. Geen idee of het een prijsfout was of een vroege black friday deal _/-\o_

Maar voor die prijs, wil ik hem zeker proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Klinkt goed, heb m uitgespeeld maar nog genoeg te doen in de wereld dus kan ik daar mooi mee doorgaan na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Daan0s schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:14:
[...]

Klinkt goed, heb m uitgespeeld maar nog genoeg te doen in de wereld dus kan ik daar mooi mee doorgaan na de patch.
Ik moet ooit nog voor de 100% gaan maar denk dat ik daarvoor geen tijd meer ga hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Was al even geleden dat ik een bug tegen ben gekomen, tot nu.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xt2ohEConGFE-3va59IHTDUy-Vk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LoPTolK2HHaoWdwIP3KTekMa.png?f=fotoalbum_large

Zit dat beest in de deur vast 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 19-11-2024 17:30 ]

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Nou met de patch vandaag dus nog steeds onspeelbaar met crashes naar desktop tussen de 5 en de 35 minuten...

• Vortigen
Damian schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:50:
Nou met de patch vandaag dus nog steeds onspeelbaar met crashes naar desktop tussen de 5 en de 35 minuten...
Dat is echt balen voor je! Ik hoop dat het ooit wordt opgelost maar zo te zien vinden ze het geen prioriteit ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik lees net op Reddit al iemand die de DLC uit heeft gespeeld in maar 2,5 uur. Dat is natuurlijk niet zoveel en ook minder dan ze volgens mij hadden aangegeven. Goed, gaan we die morgen wel even doen.

De veranderingen zijn verder wel prima denk ik, meer vrijheid en meer immersion is alleen maar beter. Benieuwd of de game nu toch wat meer liefhebbers krijgt.

Verder is de game nu volgens mij ook uit op PC, meen ik

• Jirnsum
Martinspire schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:28:
Euh: dat was ie al heel lang hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Martinspire schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:28:

Dat was hij al sinds 27 augustus 2024 :D

nvm ik zie inderdaad 21 november staan bij steam :X

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 22-11-2024 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
@Martinspire @G_Dragon de game was al sinds launch op PC, maar alleen op Ubisoft. Sinds gisteren is het ook beschikbaar via Steam :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MariusV
Vortigen schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:22:
[...]

Dat is echt balen voor je! Ik hoop dat het ooit wordt opgelost maar zo te zien vinden ze het geen prioriteit ...
Ik vind het eigenlijk wel meer dan balen, ik vind het niet kunnen. Het spel is op de meest recente Windows versie (24h2 ) onspeelbaar.

Als je deze game gekocht hebt, vind ik het gewoon wanprestatie en zou men de aankoopsom terug moeten krijgen. Echt belachelijk dat Ubisoft hier niets aan doet of iig meldt eraan te werken en een ETA geeft wanneer dit opgelost wordt. Alle andere updates zijn niet game-breaking. Knap waardeloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jirnsum
MariusV schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:25:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel meer dan balen, ik vind het niet kunnen. Het spel is op de meest recente Windows versie (24h2 ) onspeelbaar.

Als je deze game gekocht hebt, vind ik het gewoon wanprestatie en zou men de aankoopsom terug moeten krijgen. Echt belachelijk dat Ubisoft hier niets aan doet of iig meldt eraan te werken en een ETA geeft wanneer dit opgelost wordt. Alle andere updates zijn niet game-breaking. Knap waardeloos.
Inmiddels bericht dat MS en Ubisoft hier samen aan werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
Dit poste ik zojuist op het artikel op de frontpage:

Ik ben één van de 'getroffenen' met een noodgedwongen verse installatie van win11 (24h2), dus zonder downgrade mogelijkheid naar 23h2. Vooral Outlaws klapte er na 3-5 minuten stelselmatig uit: het was onspeelbaar.

Vanochtend heb ik de nieuwste 24h2 update gedownload (preview versie, nummer kan ik vanaf mijn Mac niet opnoemen) en de nieuwste AMD chipset drivers. Nvidia 4080 heeft ook de laatste drivers. Ik kon zowaar Outlaws meer dan een uur achter elkaar spelen zonder crashes. Of het die win11 preview is, de chipsetdrivers of de combi ervan, geen idee. Maar wellicht voor andere die deze problemen hebben, de moeite waard.

Mogelijk zit de oplossing dus als in de preview van de 24h2 update?

[ Voor 4% gewijzigd door MariusV op 24-11-2024 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Windows 24h2 heeft wel meer issues... als de game onder 23h2 wel goed draaide dan ligt het dus aan de OS upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Chaoss schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:44:
Windows 24h2 heeft wel meer issues... als de game onder 23h2 wel goed draaide dan ligt het dus aan de OS upgrade.
Hier onder 22h2 zelfde probleem hoor...

Ligt niet aan Windows, ligt aan de gare game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

MariusV schreef op zondag 24 november 2024 @ 20:56:
Dit poste ik zojuist op het artikel op de frontpage:

Ik ben één van de 'getroffenen' met een noodgedwongen verse installatie van win11 (24h2), dus zonder downgrade mogelijkheid naar 23h2. Vooral Outlaws klapte er na 3-5 minuten stelselmatig uit: het was onspeelbaar.

Vanochtend heb ik de nieuwste 24h2 update gedownload (preview versie, nummer kan ik vanaf mijn Mac niet opnoemen) en de nieuwste AMD chipset drivers. Nvidia 4080 heeft ook de laatste drivers. Ik kon zowaar Outlaws meer dan een uur achter elkaar spelen zonder crashes. Of het die win11 preview is, de chipsetdrivers of de combi ervan, geen idee. Maar wellicht voor andere die deze problemen hebben, de moeite waard.

Mogelijk zit de oplossing dus als in de preview van de 24h2 update?
Ik heb inmiddels ook een sessie erop zitten van 2 uren zonder crash. Het lijkt na de laatste Windows update + game patch 1.4 opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
Dhrax schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:14:
[...]

Ik heb inmiddels ook een sessie erop zitten van 2 uren zonder crash. Het lijkt na de laatste Windows update + game patch 1.4 opgelost.
Ja, daar lijkt het wel op. Mijn Ubi+ is vandaag beëindigd en ik heb de main story uitgespeeld. Ik denk dat ik het daar maar bij laat. Ik vind de communicatie vanuit Ubisoft iig ondermaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06-06 16:37
Hi allen,
ik heb het spel bewust niet gekocht bij launch maar gezien alle updates ed -> is het nu de moeite om op te starten? Is het fel verbeterd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hangt van je platform af, PS5 heeft weinig bugs. Er zijn wat grafische verbetering en gameplay verbeteringen geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Derbiss schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:27:
Hi allen,
ik heb het spel bewust niet gekocht bij launch maar gezien alle updates ed -> is het nu de moeite om op te starten? Is het fel verbeterd?
Ik vind het een prima game nu. Ik denk dat de game nu genoeg afwijkt van de reviews om te stellen dat er wel wat verbeterd is, maar het is ook weer niet een hele schokkende makeover. Ik weet niet wat het team nog van plan is om te leveren, maar vooralsnog heb ik mij er prima 50 uur mee vermaakt (al zou je het vast in een uurtje of 25 klaar kunnen hebben denk ik). Het is geen game om echt rambo in te gaan, maar het is nu ook weer niet een probleem als de stront de ventilator raakt. Ik heb het idee dat het qua gunplay wel wat lekkerder speelt nu en dat het wat minder erg is als je niet alles stealth doet, maar het is imo wel leuker om te puzzelen hoe je het wel stealthy kunt doen.

De eerste DLC vond ik ook wel prima, maar hij was wel vrij kort. Ik hoop dat de 2e wel een stuk meer brengt. Dat is meestal wel zo bij Ubisoft titels dat de eerste DLC launch niet zo heel bijzonder is en meer in het teken staat van de game naar een hoger niveau te tillen en daarna komt dan de grote story-addon.

Ik ben trouwens nog wel op zoek naar een mooi fysiek kaartspel waar ook de nummers nog redelijk normaal op staan geprint (dus niet die andere variant, die vind ik niet zo handig voor als je met mensen speelt die de vormpjes wat lastig vinden en je weer allemaal kaartjes erbij moet houden om te weten wie nou eigenlijk gewonnen heeft). Al ben ik ook nog wel benieuwd naar ervaringen van mensen die fysiek sabbac hebben gespeeld met zo'n kaartspel om te kijken of het inderdaad ook leuk is als je niet zo makkelijk kunt cheaten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ondanks alle negatieve reviews deze game toch gekocht tijdens de Steam sales, gewoon om zelf te ervaren.
En wat blijkt? Super toffe game!!
Ik snap echt niet waarom mensen hier zo negatief over zijn? Goed, misschien dat dingen veel slechter waren voor de laatste patch. Maar op Steam zelf, in de Discussions lees je vrijwel alleen maar negativiteit.
En ook om de lulligste dingen: Kay zou niet knap genoeg zijn qua uiterlijk en hoe ze stormtroopers met een helm knockout slaat zou niet realistisch genoeg zijn.
Het komt op mij over over als spijkers op laag water zoeken, en als je daar doorheen kunt kijken hou je gewoon een toffe game over, met een toffe wereld en een uitdagend verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
M!chel schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:47:
Ondanks alle negatieve reviews deze game toch gekocht tijdens de Steam sales, gewoon om zelf te ervaren.
Ik snap echt niet waarom mensen hier zo negatief over zijn? Goed, misschien dat dingen veel slechter waren voor de laatste patch. Maar op Steam zelf, in de Discussions lees je vrijwel alleen maar negativiteit.
En ook om de lulligste dingen: Kay zou niet knap genoeg zijn qua uiterlijk en hoe ze stormtroopers met een helm knockout slaat zou niet realistisch genoeg zijn.
Het komt op mij over over als spijkers op laag water zoeken, en als je daar doorheen kunt kijken hou je gewoon een toffe game over, met een toffe wereld en een uitdagend verhaal.
De game is in de tussentijd aardig gepatcht. Als je nu Cyberpunk 2077 of No Man's Sky zou halen zijn die ook erg verbeterd tegenover launch.

Uiterlijk van Kay doet mij niet veel, inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
M!chel schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:47:
Ik ga deze game ook installeren. Heb hem al een tijdje in huis, maar wilde eerst een ander spel afronden. Dat onlangs gedaan; dus tijd voor iets nieuws!

?Ben benieuwd hoe ik deze SW game ga ervaren! Maar weet eigenlijk wel zeker dat ik hem zeer vermakelijk zal gaan vinden :)

Wordt vervolgd! Ik ben beneiuwd! Eerst nog even werken...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Nu online
Even gespeeld vanavond, denk een uurtje. Ga dit wel vermakelijk vinden....

En... als completionist verwacht ik nog wel e.e.a. aan tijd hieraan te gaan spenderen. :) Oh well, prima! Misschien eens opnieuw gaan beginnen morgen en dan eens zien of ik op een paard kan wedden haha! Heb een bepaald pad nog niet gevonden, waar de winnaar van de race op zou moeten staan. :)

To be continued! =D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Nu online
Ben opnieuw begonnen gisteren en vond het eigenlijk wel een goed idee om op Scoundrel niveau het spel op te pakken. Ik houd wel van een uitdaging en tot op heden is het zeker vermakelijk! :)

Heb inmiddels ook achterhaald hoe het gokken werkt; dus dat is mooi en binnen! :)

Vandaag weer wat gamen; morgen sowieso een stuk meer! :)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste