Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLtemnnODGOgqTYpvNg-tKpnjvg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HA3pNJm4SKJwDEQcIMJC3dwf.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:30:
[...]

Ik ga het vanavond zelf ervaren. Heb deze week op Twitch wat streamers bekeken (dus geen filmpje waarin geknipt is of iets dergelijks) en toen viel de slechte AI me wel op. Wellicht dat ik er minder van merk tijdens het spelen van de game.
Slecht is het zeker hoor, maar ik vind het niet slechter dan in andere vergelijkbare spellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:20
mister_S schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:00:
Ik vind de AI best goed, doet zijn ding. Vijanden zoeken dekking, gaan goed op zoek bij het zien van een lichaam en dergelijke, ze gebruiken hun wapens goed. Ik had echt knudde verwacht gebaseerd op reviews. Het is niet echt beter of slechter dan de gemiddelde open world spel.
Als je een granaat hun kant opgooit bewonderen ze hem eerst een paar seconde voordat ze wegrennen. Kan daar altijd wel om lachen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:36
Heb vanavond vooral m’n geluk beproefd aan de Sabacc-tafel. Het resultaat? No dice, alle potjes verloren. :P

Wel een erg gave ‘mini-game’. Zo tof, dat ik zojuist een ‘real life-variant’ van het spel heb besteld: https://hyperspaceprops.c..._pa_add-on=add-spike-dice

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb er inmiddels de nodige uurtjes erbij gegamed, en ondanks de ergernisjes vermaak ik me er wel mee. Blijft een houterige bende met slechte stealth en cover mechanics, maar rondlopen in de wereld is leuk, sabacc is leuk, beetje mensen hun banter beluisteren is leuk, lekker beetje op de speederbike rondneuzen is leuk. Verwijzingen naar de films/knipoogjes zijn leuk.

Zitten wel de nodige mooie plaatjes in, maar had toch wel tof geweest als ze het grafische veel meer aandacht hadden gegeven, echt die gezichten en de gekke bugs (mensen die over grote obstakels heen lopen alsof ze geen zwaartekracht kennen, blokkerend tegen je aan bumpen, plekken waar je vast komt te zitten als je niet oplet ook al lijkt het ruim genoeg). Ik vind de AI echt bizar: op magische wijze jou al zien of als een halfblinde verdwaasd staan kijken :P Had vandaag een apart iets waarbij ik een missie afrondde, naar andere planeet gereisd was zelfs, en er blijkbaar geen nieuwe autosave was aangemaakt. Dat beet me een beetje in de ass :X Normaliter save ik als een gek tussendoor, maar je vergeet het 1 keer en meteen wijze les :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-06 12:26
Gisteravond had ik ff lekker een uurtje wat side-missions gedaan op Toshara. Ik wilde stoppen en bleek dat ik vast bleef zitten in de Combat-mode en hierdoor niks had opgeslagen. Deze bug ff geGoogled en de oplossing bleek dat je dan met je schip moet reizen naar Space en hiermee dwingt de game alsnog een autosave af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
Ik vind het bizar hoe slecht de lipsync is, dat begrijp ik niet helemaal. Is dat zo in alle spellen van deze developer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jemig ik moet mezelf echt wat meer in bedwang houden tijdens het spelen van dit spel, elke keer weer zeg ik tegen mezelf "nu ga ik voor de hoofdmissies''. Maar als ik dan aan het spelen ben, ben ik net een klein kind..

''Oh een zij missies, oh een locatie, oh waarom is dat dicht, oh een nieuwe poppetje om vrij te spelen, oh laten wij die stormtrooper eens gaan pesten!''

En we zijn weer 4 uurtjes verder zonder een hoofdmissie te hebben gespeeld, zucht :D
Heerlijk om weer zo terug te kunnen denken op een speelsessie, dit zijn de spellen waar ik van hou. Een levendige wereld die je constant afleiding van het hoofddoel _/-\o_

Heb gisteren trouwens al de 30 uur aangetikt en zit bij de hoofdmissies nu op het punt dat je:

spoiler:
De koningin net haar gestolen onderwerp hebt teruggebracht in de hoop dat zij iemand los zou laten maar vervolgens mag je voor haar gaan werken

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:46
Heb gisteren ook effe terug gespeeld omdat de beta van b06 gedaan was . Al op kujimi toegekomen @G_Dragon Ben er effe geweest. Maar terug gevlogen naar toshara. Moest nog wat contracts doen daarvan een vault bij de crimson dawn. Waar ik een bad reputatie heb. Dat was dus geen lachertje daar lol

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:37:
Heb gisteren ook effe terug gespeeld omdat de beta van b06 gedaan was . Al op kujimi toegekomen @G_Dragon Ben er effe geweest. Maar terug gevlogen naar toshara. Moest nog wat contracts doen daarvan een vault bij de crimson dawn. Waar ik een bad reputatie heb. Dat was dus geen lachertje daar lol
Dat was behoorlijk veel stealth gebruiken :P

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:36:
[...]

Dat was behoorlijk veel stealth gebruiken :P
Ja nix goed gebruikt. Heeft mij toch een goed uur bezig gehouden. Je krijgt op kujimi een toon. Dat zeer handig is voor kisten en treasures te vinden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:35
Ik lees hier met veel plezier mee , dank daarvoor. Door de wat negatieve reviews twijfelde ik erg.
Maar volgens mij past dit spel wel bij me. Fijne atmosfeer, niet te moeilijk, leuk verhaal en echt het gevoel in de starwars universe te zijn beland.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Mariekeb schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:54:
Ik lees hier met veel plezier mee , dank daarvoor. Door de wat negatieve reviews twijfelde ik erg.
Maar volgens mij past dit spel wel bij me. Fijne atmosfeer, niet te moeilijk, leuk verhaal en echt het gevoel in de starwars universe te zijn beland.
Leuk om te horen, Ik ben bang dat het wat houterig oogt, zoals hierboven stond.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 11:15
Heeft iemand misschien tips voor mij? Vrijwel elke keer breekt de pleuris uit als ik een basis in sluip. De eerste paar vijanden lukken wel maar vrijwel altijd trigger ik het alarm. Hoe kan ik een alarm makkelijker herkennen? Ik zie vaak niet waar die alarmen hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mariekeb schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:54:
Leuk om te horen, ik ben op de achtergrond druk bezig met een review! Zal je wel even laten weten wanneer deze online staat, want misschien heb je er nog wat aan.

Ubisoft heeft het weer geflikt, want je de wereld heeft echt een Star Wars gevoel. Natuurlijk herken je veel standaard Ubisoft elementen terug, ergens ook de kracht van een ontwikkelaar. Het rondsluipen samen met geliefde dier Nix en samen de vijanden uitschakelen is een van de grote mooie elementen in Outlaws, maar ook de werelden zien er echt grafisch prachtig uit en er is genoeg te ontdekken. Daarnaast zijn de ruimte gevechten en het opstijgen/landen/Hyperspace ook een geweldige ervaring, sorry ik kan zo nog wel doorgaan met typen.

Het is gewoon wederom een prachtig spel met herkenbare Ubisoft elementen in een Star Wars jasje, maar gewoon sterk! _/-\o_ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:59:
[...]

Leuk om te horen, ik ben op de achtergrond druk bezig met een review! Zal je wel even laten weten wanneer deze online staat, want misschien heb je er nog wat aan.

Ubisoft heeft het weer geflikt, want je de wereld heeft echt een Star Wars gevoel. Natuurlijk herken je veel standaard Ubisoft elementen terug, ergens ook de kracht van een ontwikkelaar. Het rondsluipen samen met geliefde dier Nix en samen de vijanden uitschakelen is een van de grote mooie elementen in Outlaws, maar ook de werelden zien er echt grafisch prachtig uit en er is genoeg te ontdekken. Daarnaast zijn de ruimte gevechten en het opstijgen/landen/Hyperspace ook een geweldige ervaring, sorry ik kan zo nog wel doorgaan met typen.

Het is gewoon wederom een prachtig spel met herkenbare Ubisoft elementen in een Star Wars jasje, maar gewoon sterk! _/-\o_ :D
Ik kan me herinneren dat jij Avatar ook vet vond. Heb helaas gisterenavond niet kunnen spelen, dus ga vanmiddag beginnen aan mijn eerste stapjes in Outlaws. Mocht de wereld mij ook zo pakken, dan zie ik mezelf ook nog wel een keer door Pandora huppelen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Anoniem: 1885112 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:16:
[...]

Ik kan me herinneren dat jij Avatar ook vet vond. Heb helaas gisterenavond niet kunnen spelen, dus ga vanmiddag beginnen aan mijn eerste stapjes in Outlaws. Mocht de wereld mij ook zo pakken, dan zie ik mezelf ook nog wel een keer door Pandora huppelen. :+
Ja Avatar was ook een meesterwerk, wat ook door veel mensen naar beneden werd gehaald en niemand het vertrouwde. Verschil tussen beide spellen is natuurlijk wel dat het first person is en StarWars: Outlaws third person! De wereld van Avatar is grafisch in mijn ogen wel een flink stuk mooier dan die van StarWars: Outlaws of ligt dat aan mij? :)

Maar Ubisoft levert telkens wel van die mooie en unieke werelden ondanks ze een bepaalde formule vasthouden, of dat nou goed of slecht is geen idee? Want ze maken er wel telkens iets moois van.. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:19:
[...]

Ja Avatar was ook een meesterwerk, wat ook door veel mensen naar beneden werd gehaald en niemand het vertrouwde. Verschil tussen beide spellen is natuurlijk wel dat het first person is en StarWars: Outlaws third person! De wereld van Avatar is grafisch in mijn ogen wel een flink stuk mooier dan die van StarWars: Outlaws of ligt dat aan mij? :)

Maar Ubisoft levert telkens wel van die mooie en unieke werelden ondanks ze een bepaalde formule vasthouden, of dat nou goed of slecht is geen idee? Want ze maken er wel telkens iets moois van.. O-)
Heb Avatar niet gespeeld en Outlaws zometeen pas, dus ik ga het nu zelf ervaren. Eerst even de PS5 van de gamekamer naar de woonkamer verhuizen, zodat ik kan genieten van m’n LG OLED en Sonos-installatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Anoniem: 1885112 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:26:
[...]

Heb Avatar niet gespeeld en Outlaws zometeen pas, dus ik ga het nu zelf ervaren. Eerst even de PS5 van de gamekamer naar de woonkamer verhuizen, zodat ik kan genieten van m’n LG OLED en m’n Sonos-installatie!
Oled is wel het allermooiste om beide spellen op te spelen, vooral die wereld van Avatar met die felle kleuren 's avonds pff... _/-\o_

Heel veel speelplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:19:
[...]

De wereld van Avatar is grafisch in mijn ogen wel een flink stuk mooier dan die van StarWars: Outlaws of ligt dat aan mij? :)
Denk dat Avatar de mooiste open wereld game is van de afgelopen jaren, dus dat ligt niet aan jouw. Outlaws is hier op een of andere manier minder in. Weet niet of er een aangepaste engine wordt gebruikt.

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:40

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Nol_NL schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:44:
[...]

Denk dat Avatar de mooiste open wereld game is van de afgelopen jaren, dus dat ligt niet aan jouw. Outlaws is hier op een of andere manier minder in. Weet niet of er een aangepaste engine wordt gebruikt.
Ik vond Avatar juist heel erg samey samey overal en de kleuren juist te druk. Het kwam te chaotisch op mij over. Verder vind ik hele Avatar Universum eigenlijk geen drol aan. De karakters boeien mij niet, de moralistische verhaallijnen vind ik zum kotzen.

Hoe Outlaws er uit ziet maakt op mij oneindig veel meer indruk. Dat is pas een wereld die echt leeft vergeleken met een oerwoud met om de 10 meter de zelfde POI's.

Nee, Outlaws overtroeft voor mij Avatar in alles. Daarom heb ik er nu al meer dan 45 uur in zitten terwijl ik bij Avatar zo snel mogelijk naar het einde wou om er maar vanaf te zijn.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Uitgespeeld en goed mee vermaakt. Dikke 7,0. Ze hebben met name de Star Wars sfeer erg goed neergezet. Maar vond persoonlijk Jedi Fallen Order en zijn opvolger een stuk leuker.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vanavond weer een paar uur gespeeld, en nog maar een hoofdmissie en 4 zij missies verder..

Man man wat ben ik gek op die fotomodus!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBIH6wAYbZiksHMbWBsNHovcKAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xEzAoF6F29NFPe337BXYvqGh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5YhY_fOSgxAyRBGoH5nOI0RrnWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LbNfvKvvRa006JypRxvuKDMS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNa70rlbTwIm6ac1VSy7XHK5EVk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bqq3aJrcBkw451hoqf9Ll236.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Y2hDt2fxuiuiAS2OR7ltMj8sMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJ3tDz55DUAwgysHsTiVWdI4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/emBB4rQOA5I1mX1T3_bT8NQ6vrg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HyHJ0zjG5BpSavNpAQJ0AuiK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/icaicBEEJCZYZIAYmgMoVbWlroU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9QdQlW3Oa2VFTVC5K2KgqvK0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:56:
Heeft iemand misschien tips voor mij? Vrijwel elke keer breekt de pleuris uit als ik een basis in sluip. De eerste paar vijanden lukken wel maar vrijwel altijd trigger ik het alarm. Hoe kan ik een alarm makkelijker herkennen? Ik zie vaak niet waar die alarmen hangen.
9 van de 10 keer is het niet de bedoeling dat je alle vijanden verslaat, maar bv ergens door een ventilatieschacht kruipt. Er is een magische scan modus die alle interactieve dingen highlight (op de PS5 is dit D-pad up). Daarmee zie je direct alle alarmen in je omgeving en dingen die kan gebruiken om over/om/onder de vijanden door te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
RagingPenguin schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 12:29:
[...]

9 van de 10 keer is het niet de bedoeling dat je alle vijanden verslaat, maar bv ergens door een ventilatieschacht kruipt. Er is een magische scan modus die alle interactieve dingen highlight (op de PS5 is dit D-pad up). Daarmee zie je direct alle alarmen in je omgeving en dingen die kan gebruiken om over/om/onder de vijanden door te sluiten.
Thanks ik gebruik D pad up maar alsnog mis ik vaak een alarm. Het is niet zoals in Far Cry dat ze rood knipperen en geluid maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:01:
[...]

Thanks ik gebruik D pad up maar alsnog mis ik vaak een alarm. Het is niet zoals in Far Cry dat ze rood knipperen en geluid maken :D
Er lopen ook vijanden rond die zelf alarm kunnen slaan zonder naar zo'n panel te gaan. En inderdaad, het doel is niet iedereen dood maken. Het doel is je missie op de meeste effectieve wijze uitvoeren. En vaak kan dat volledig zonder enige combat. Daarom zijn er ook geen quests waarbij je mensen moet omleggen. Het gaat allemaal om stelen en smokkelen.

En later, als je wat meer skills hebt vrijgespeeld, kan je zonder problemen een imperial basis uitroeien (op die AT-ST na dan).

[ Voor 9% gewijzigd door RoamingZombie op 06-09-2024 13:49 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Yonix
De kleine man is logeren en de missus is aan het werk in de tuin, dus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qzbLhYf4RZhx0Mt5FZjSQUcTodM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BG3y3li0m5Cb5clzWbvjK8XR.jpg?f=fotoalbum_large

Papa kan gamen! 8) :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mister_S
Als papa pak je elke game minuut die je pakken kan :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
Wat is dit spel toch een plaatje! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y12SaUC5Vp-XpnJmlWh3Tf5BS50=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Igu1c14PAYcushfVcvBGxgdG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/in9NZ6nC1MjyE1cYKsdptniTd8g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nsyPEwnY6WsM0tTC5fUw1HMS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EUDeZFeGbhA7QQoV9XAKZFvSYlA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PAqgbs8bEI99xZeOvqUmHjlp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BaXjXPHza_dMxmApXR8CaT2OHXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CxPpHkDpW8suwp6sv9HANIEV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaEmIbAMNOKroSVW8Y-UP5FIwNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8JU8xDlEIUqgXaEroldxG8eI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PkjsdzCVrWxe2ghwXTRIq6mHpg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ty9VBYh7jKjSVyAKh6dgMmIv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1N7QInOOO9tViqfEzOrN0ZDs1g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sVzZAFKhGIHFoShidoQu0ZLn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUwHV-jDBgHL_3PomOvcPlCl8B0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tlTO0r4vtYwSCumLeznVCZPb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TLhu18k1z_JeUW6HrG0b0QIB5KA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T2RwxP7WBtuxsjildHRMsAap.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mister_S
Tatooine heeft het spel voor mij naar een nieuw niveau getild, dat hebben ze heel goed gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-06 12:26
Zojuist het verhaal afgerond. Heb mijn tijd genomen en veel side quests gedaan etc. Heb er 45 uur inzitten.
Ik vond hem erg goed! Ontzettend mee vermaakt ook vanwege het verhaal zelf.

Best wel flinke spoiler screenshot trouwens, je bent gewaarschuwd :P
Verklapt niks over het einde van het verhaal ofzo, maar wel iets leuks wat ik totaal niet had verwacht.

spoiler:
:D :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ubh24NOgk4Z4HG3R3f4jotDwMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A42vNP3AGT1NVajiLRXC43xV.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan nu al niet wachten op de uitbreidingen :)

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Saback cheaten met nix. Hilarisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
41 uur en nog steeds bezig met het spel, ook nog niet het hoofdverhaal uit. Dus gaat lekker zo! :) ben wel benieuwd hoever ik in de story ben maar dat zien we vanzelf..

GROTE SPOILER:
spoiler:
vanavond wel een oude bekende ontmoet, onze grote duistere vriend Darth Vader, ik was wel flink verrast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik zit nog op Kijimi of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dat is een van de zoveel planeten, wel een mooie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 07:58:
[...]

Dat is een van de zoveel planeten, wel een mooie!
Moet bosnok nog verslaan voor sabak. Maar das gene gemakkelijke vind ik.. kan daar ni cheaten met nux ook lol....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:25:
[...]

Moet bosnok nog verslaan voor sabak. Maar das gene gemakkelijke vind ik.. kan daar ni cheaten met nux ook lol....
Oh daar ben je, dat is nog best wel vroeg in het verhaal :)
Maar ik had ook wel wat moeite met hem, denk dat ik hem in 3 keer heb verslagen? Gewoon opslaan voordat je aan tafel gaat en het spel opnieuw laden als je bijna verliest, scheelt tijd van de kleine cut-scene dat Kay weggaat van tafel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:27:
[...]

Oh daar ben je, dat is nog best wel vroeg in het verhaal :)
Maar ik had ook wel wat moeite met hem, denk dat ik hem in 3 keer heb verslagen? Gewoon opslaan voordat je aan tafel gaat en het spel opnieuw laden als je bijna verliest, scheelt tijd van de kleine cut-scene dat Kay weggaat van tafel.
Heb bo6 beta gespeeld. Vanaf morgen terug outlaws. Heb 10 keer geprobeerd en iedere keer verslagen lol....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:45:
[...]

Heb bo6 beta gespeeld. Vanaf morgen terug outlaws. Heb 10 keer geprobeerd en iedere keer verslagen lol....
Blijven oefenen, er komt een potje waarin je hem verslaat! :)
Ik wil als ik deze hoofdmissie heb voltooit ook weer even wat Sabacc gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:50:
[...]

Blijven oefenen, er komt een potje waarin je hem verslaat! :)
Ik wil als ik deze hoofdmissie heb voltooit ook weer even wat Sabacc gaan spelen.
cheaten met nix is zalig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ik snap wel wat jullie bedoelen met dat de setting goed is neergezet. Paar dagen terug de intro doorlopen en dat klimmen naar die mansion met op de achtergrond het uitzicht op Canto Bight geeft wel een lekkere Star Wars-vibe!

Ben nu aangekomen op Toshara, dus vanavond weer even verder spelen. Ben benieuwd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:03
Ik ben tegenwoordig een langzame gamer en heb nog maar 8 uurtjes er in zitten maar vermaak me heel goed.
Gisteren net mijn eerste quest gedaan waarvoor ik de ruimte in moest en die was echt supertof! Beetje vliegen, beetje schieten en dan een ruimtestation in om schimmige zaakjes te doen :D

Even wat tussen spoilers voor de zekerheid:

spoiler: quests
Danka heeft me gevraagd om mee te doen met een high stakes Sabbac game in de cantina. Ik snap nog niet zoveel van Sabbac maar ben heel benieuwd. Ik had al gelezen dat je Lando Calrissian tegen kan komen met Sabbac! Zou het??

En er is blijkbaar een heel goed slicing device dus die quest ga ik nu eerst doen. Ben al eens een force barrier tegengekomen waar ik dat ding nodig had om te openen maar dus niks kon uitrichten.
Ook heb ik alle keycards verzameld om de vaults van Crimson Dawn en The Pykes leeg te roven. Dit ga ik doen nadat ik dat slicing device heb verkregen.
Je maar nooit wat je tegenkomt ;)

Wat een zalig spel zeg. Mijn maandje Ubisoft+ loopt binnenkort af (had ik bewust genomen om deze game uit te proberen) maar ik ga Outlaws gewoon kopen d:)b

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
Here we go! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ptjHYa2Fc-Q6M2NqPgwKjpZft0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dUu1soEA9CYWpsZvU3EXpk63.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Grappig dat iedereen zo met Sabacc wegloopt,
spoiler:
ik heb die quest voor de eerste Sabacc uitnodiging na 25 uur spelen nog niet gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Probeer elke tafel te winnen. 1 keer en dan is het genoeg. O dertussen boston verslagen en wat side quest gedaan. En geland op akiva..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond heb ik ‘Akiva’ verkend en wat een fantastische planeet is dat! :D

Onwijs gaaf om de markt te verkennen, in elk hoekje is wel wat te zien / ontdekken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PI7rFmrwkQd6FFkq9WEMqRXdxU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gO7xaiiLTiYMBq3Relvt9YTY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arRU-0hf2tFrEQcr2FoKPRGSDfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/45ly9qSC8DihanzqwfDkD9ej.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7daEb6UsuvCoFEpMmmbE8UyO7fY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dGkVrW94WvArRPlD3mt8m9gB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Steeds weer sprakeloos van de grafische schoonheid van dit spel...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oNQnfwrjqZOAI3r4wCbsxxZzToM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/77rae5aeeTwHTJn3qhrHHmx4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Atvad8V6DlWAeg3fKZVFE7e3qxU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZLfhMPceXI5N2g6B6iQulhvO.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BBqv8eq2X7LGXLFvoQOFb7UyMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tGI0yMO8nU5pJ9aO2xC9P5aS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nAA1a4_NuQFSa5Co63CLbl66dk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kmt3TIDFHpW7UYHvl6MYQYu2.png?f=fotoalbum_large

Dat was het verhaal van Star War Outlaws na 45 uur..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4f8GR0CUASs8cYT3z3DaSeDpd0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HBi7IMvdxzOeAqFFkcoUO2pU.png?f=fotoalbum_large

Gelijk mijn review ook online gezet :)

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 10-09-2024 07:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Er komt een patch aan die de instant fail stealth missies moet aanpakken, wat minder punishing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:37:
Er komt een patch aan die de instant fail stealth missies moet aanpakken, wat minder punishing maken.
Oh wat fijn voor de mensen die hier last van hadden! ik heb alles wat ik stealth kon doen, ook stealth gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:38:
[...]

Oh wat fijn voor de mensen die hier last van hadden! ik heb alles wat ik stealth kon doen, ook stealth gedaan.
Ik probeer het maar ben er mega slecht in, word altijd wel ergens gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:34
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 08:37:
Ah wel prettig. Ben pas net bij de eerste en kreeg hier wel jeuk van. Niet dat het niet te doen is, maar het irriteert me toch en merk dat ik al minder zin heb om verder te gaan met het tweede deel die ik dan toch ook stealth wil doen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:01:
[...]

Ik probeer het maar ben er mega slecht in, word altijd wel ergens gezien
Oefening baart kunst :D
Je moet heel goed met Nix samenwerken om er ongezien doorheen te komen, vond het op een moeilijkheidsgraad van hard nog behoorlijk goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:03:
[...]

Je moet heel goed met Nix samenwerken om er ongezien doorheen te komen, vond het op een moeilijkheidsgraad van hard nog behoorlijk goed te doen.
Wat Outlaws echt anders doet mbt stealth is dat mensen direct op onderzoek uit gaan. Dat is wel wat realistischer maar het is ook wennen. In andere games, zoals assassin's creed, vult eerst een balk als je in het zicht komt. Pas als dat balkje is gevuld na een seconde of 2 komen ze echt op je af. Bij Outlaws gaan ze direct op je af als je even in het zicht loopt. Is wel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:08:
[...]

Wat Outlaws echt anders doet mbt stealth is dat mensen direct op onderzoek uit gaan. Dat is wel wat realistischer maar het is ook wennen. In andere games, zoals assassin's creed, vult eerst een balk als je in het zicht komt. Pas als dat balkje is gevuld na een seconde of 2 komen ze echt op je af. Bij Outlaws gaan ze direct op je af als je even in het zicht loopt. Is wel wennen.
Ja ze weten wel vrij snel welke kant ze op moeten lopen, dat is misschien wel een beetje onrealistisch. Maar dat ze op onderzoek uitgaan vind ik wel een fijne toevoeging, want het dwingt je als speler wel om voorzichtiger te zijn.

Wanneer je mensen neerhaalt moet je altijd zorgen dat de lichamen niet in het zichtveld van andere vijanden komen te liggen, want hierdoor gaan ze ook niet zoeken. Vaak gebruikte ik Nix hiervoor om ze naar een perfecte locatie te lokken en dan gebruikte ik vaal een takedown of je stungun met RB.

Pas end game kwam ik erachter hoe ontzettend handig en fijn die andere stroom optie was bij je geweer, aangezien vijanden dan gelijk stunned raken en ook geen alarm meer kunnen triggeren + je kan ze met een takedown neerhalen. De laatste paar missies waar je geen alarm af mocht laten gaan heb ik gewoon als rambo gedaan door deze manier..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:15:
[...]
Pas end game kwam ik erachter hoe ontzettend handig en fijn die andere stroom optie was bij je geweer, aangezien vijanden dan gelijk stunned raken en ook geen alarm meer kunnen triggeren + je kan ze met een takedown neerhalen. De laatste paar missies waar je geen alarm af mocht laten gaan heb ik gewoon als rambo gedaan door deze manier..
Werkt dat goed? Eigenlijk helemaal nog niet geprobeerd... ik kwam er ook laat achter dat als je Nix laat aanvallen, andere mensen direct gealarmeerd worden. Ik deed dat altijd om een takedown te doen maar je moet dus juist distract doen en niet attack :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:27:
[...]

Werkt dat goed? Eigenlijk helemaal nog niet geprobeerd... ik kwam er ook laat achter dat als je Nix laat aanvallen, andere mensen direct gealarmeerd worden. Ik deed dat altijd om een takedown te doen maar je moet dus juist distract doen en niet attack :')
Juist om die reden zit Nix natuurlijk ook in het spel, om je mee te helpen en het leven een stuk makkelijker te maken! Als je dit niet geprobeerd hebt, snap ik wel waarom het rondsluipen telkens mislukt. Want juist het afleidingen kan vijanden de juiste richting op laten lopen zodat je ongezien kan uitschakelen :D

Maar als je Nix hun laat aanvallen, gaan ze schreeuwen en dan heb je binnen een paar seconden de hele basis op alarm :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18

Martinspire

Awesomeness

G_Dragon schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:03:
[...]

Wat ook enorm helpt is wat minor charms die stealth makkelijker maken. Er zijn er geloof ik 3 stuks die wat invloed kunnen hebben. Ook zijn er wat broeken die helpen.

Alleen als je echt in het gezichtsveld staat, wordt je dan nog gepakt, achterlangs lopen is dan geen probleem meer.

Ik vond het in deze game qua stealth ook wel meevallen. Ik had wel graag wat meer paden gezien die je kunt nemen stealth (dat gebeurt helaas maar heel sporadisch), maar ik vind het wel leuk om te doen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Martinspire schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 11:41:
[...]

Wat ook enorm helpt is wat minor charms die stealth makkelijker maken. Er zijn er geloof ik 3 stuks die wat invloed kunnen hebben. Ook zijn er wat broeken die helpen.

Alleen als je echt in het gezichtsveld staat, wordt je dan nog gepakt, achterlangs lopen is dan geen probleem meer.

Ik vond het in deze game qua stealth ook wel meevallen. Ik had wel graag wat meer paden gezien die je kunt nemen stealth (dat gebeurt helaas maar heel sporadisch), maar ik vind het wel leuk om te doen.
Ik heb hem inmiddels na 50 uur uitgespeeld maar in mijn ervaring heeft praktisch elke locatie één of meerdere alternatieve routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Yep, er zijn vrijwel altikd meerdere routes. Zelf vind ik de stealth best makkelijk te doen, tot nu toe heb ik er geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RoamingZombie schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 13:36:
[...]

Ik heb hem inmiddels na 50 uur uitgespeeld maar in mijn ervaring heeft praktisch elke locatie één of meerdere alternatieve routes.
Voor locaties die in de wereld zelf staan wel, maar voor missies vind ik het toch te vaak 1 stealth route hebben. Het valt mij op dat Toshita meer openheid heeft en meer diepgang in bv treasures dan de overige werelden. Daar hoef je soms niet eens een deur te openen om bij een treasure te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-06 08:46

s0kkie

Cowabunga

Op PS5 komt net een update binnen van iets meer dan 1GB :)
Kan alleen nog geen patch notes vinden, maar waarschijnlijk gaat het om die critical stealth bug.

Edit: en patch notes gevonden https://www.pushsquare.co...s-easier-stealth-missions

[ Voor 32% gewijzigd door s0kkie op 10-09-2024 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Akiva wow wow.wat een planeet. En ook nog redelijk veel uit te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 09:27:
[...]

Ik viel ook altijd aan. 1 aanvallen, degene ernaast stealth killen en een eventuele derde stunnen. Werkte altijd. Heb distract niet gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
s0kkie schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:23:
Op PS5 komt net een update binnen van iets meer dan 1GB :)
Kan alleen nog geen patch notes vinden, maar waarschijnlijk gaat het om die critical stealth bug.

Edit: en patch notes gevonden https://www.pushsquare.co...s-easier-stealth-missions
Jup, gisteravond ook 1.1.2 binnen mogen halen. Grootste verschil voor mij was de toename in beeldscherpte. (y)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9FhJIao9Jx9EHgV5jiuR83_0pM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NM3086VSLtMrQE4Q4G8kZzcl.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.ubisoft.com/e...-outlaws-title-update-112

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Met jullie tips gaan de stealth missies al wat beter, ik word niet meer zo snel gezien. Leuk spel vind ik het. Geen hoogvlieger maar toch wel een 7,5.

Is het mogelijk om bij alle syndicate tegelijk in de plus te staan qua reputation?

• Wolverine9000
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 14:18:
Met jullie tips gaan de stealth missies al wat beter, ik word niet meer zo snel gezien. Leuk spel vind ik het. Geen hoogvlieger maar toch wel een 7,5.

Is het mogelijk om bij alle syndicate tegelijk in de plus te staan qua reputation?
Ik sta momenteel bij drie in de plus en eentje min.

• Mariekeb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:35

Ja dat is mogelijk. Ik zag het laatst op reddit langskomen.
Ik heb het spel nog niet ( moet verplicht van mezelf eerst een andere eindelijk eens uitspelen, dus ik verwacht hem eind deze maand aan te schaffen).
Kan je dus maar beperkt helpen
Hier de tekst van Reddit, even in spoiler omdat het iets vertelt over het soort missies dat je kan helpen om dit te bereiken. Geen inhoudelijke spoilers.

spoiler:
Once you unlock contracts you can do certain mission types that will give you positive rep with a gang that won’t damage rep with another. Smuggler, infiltration and any missions you are robbing the Empire seem to work this way but I haven’t done a lot of them yet.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:03
Even een vraag over de experts die je tegen komt: hoe krijg je die andere rewards die ze hebben?
Ik zie leuke dingetjes staan bij de andere rewards maar heb geen quest daarvoor ofzo.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik heb er inmiddels ook wat uurtjes op zitten, topic vanwege de spoiler screenshots even vermeden maar vermaak mij toch wel erg goed met de game moet ik zeggen. Vooral de main quest missies zitten lekker in elkaar.

Ik ben de eerste planeet (of 2de, maar eerste waar je vrij kunt rondlopen) op 100% aan het zetten, dan ga ik verder.

Vond het eerst een 7.5 maar nu ik wat meer gespeeld heb kan ik mij toch niet in alle reviews vinden en zou ik eerder 8/8.5 zeggen. Jammer dat er geen echt cover systeem is maar verder dikke prima en ook nog geen grote bugs tegen gekomen op de Xbox Series X.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op maandag 9 september 2024 @ 08:45:
[...]

Ooh echt, ik had hem de eerste keer. Vast geluk hoor want ik snap er weinig van en ga altijd maar voor de laagste hand waarde en negeer de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
Vortigen schreef op donderdag 12 september 2024 @ 16:21:
Even een vraag over de experts die je tegen komt: hoe krijg je die andere rewards die ze hebben?
Ik zie leuke dingetjes staan bij de andere rewards maar heb geen quest daarvoor ofzo.
De unlock conditions staan rechtsboven bij de abilities.

Ik zou ook aanraden om in het begin wat stappen met de MQ te maken, maakt alles een stuk leuker als je wat meer kunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ta4kXtC2u2_kwUOW7mSqQ-TCOUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d2fonPO5viQlVlvSTXqixefs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noRBK8OGPZT46lb3F4fAhxbobD0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cJ1pi2Iu3V4ZQXTsFRSimgPp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4_IT55bGgB5ePmd-4log5jGFvQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/35A6N2AYzfVcNEuGuh65hVN8.png?f=fotoalbum_large
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat is nou die rode of groene gloed die je af en toe in de randen van het scherm ziet?

Ik dacht eerst “Ooh vijanden” alleen er was niets te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ja dat gaat prima. Je hebt vaak de keuze om een syndicate te naaien, maar als je dat niet doet, dan kun je vrij snel overal omhoog gaan. Ik heb nu alle 4 op de beste stand staan. Sommige missies moet je wel een keuze maken en dan gaat het wel hard omlaag, maar overall valt het mee. Met de moeilijkheidsgraden kun je nog wel invloed hebben hoe moeilijk het verder is.

Maar even naar wat brokers toe (of via terminal) en een paar missies doen die deze omhoog halen, en het is vrij makkelijk eigenlijk. Een missie kan veel credits opleveren of veel reputation. Is maar net waar je je op richt. Vooral de space missies zijn vaak vrij eenvoudig om alles even op te krikken, wat ook wel handig is voor veel missies die zich afspelen op hun grond. Wellicht zelfs te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 20:08
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 12:49:
Wat is nou die rode of groene gloed die je af en toe in de randen van het scherm ziet?

Ik dacht eerst “Ooh vijanden” alleen er was niets te zien.
Is dat niet the 'que' dat je adraneline volledig is opgeladen en weer bruikbaar is?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SacreBleu schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:54:
[...]

Is dat niet the 'que' dat je adraneline volledig is opgeladen en weer bruikbaar is?
Ooh echt, ik heb die uitleg gemist denk ik.

• Yonix
Gisteravond, onder andere, de missies
spoiler:
’The Veteran’
en
spoiler:
’Legacy’
gespeeld en die waren toch wel érg goed; mijn favoriete missies in het spel - tot nu toe. (y)

De locaties die je tijdens die missies mag bezoeken zijn erg mooi en nemen je mee in een stuk lore. Erg tof gedaan!

Voor mij was dit opnieuw een bevestiging dat ‘Outlaws’ een goed spel is. (y)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7n2sDRnqvddG832THdaJ4ug6rq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jvISbFzxApD1PjUDcRxIrRez.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpMX1gK6eN6hyamxK7tWWGdb_MI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sXDLdwYfrTpObg3UWUjyXOva.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJmGdi4CciJThmBRE5Sc9Y9Ye2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QAbXUn3WEx8Gu7nTX05ARpDY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFPwmBU2XA1qJza-VqrngnMtUmA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZtKGasTQuRhJgBk37cBYNwm2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IzgTN6zNMAxv2e4O0L6AFXR6Vx0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xITbRMJ4NJaUDpzmS4Z7Xjhm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJOiMhJ1ajwFFNqQEaBBQnyHu5c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9840nWlNuukdK2rRlS1CfeTA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7q9v_CgDk81zyowx2iyjCwmnlw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Irbpv0VlDNtQwAeXt6lng0bl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kJ40rKwVW2yuAwqs2clqZKDYrg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8JAww4tvlqfeAhPOxmCX36wu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KpvfCTjzzOoTicjFwpak_sSYPCs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z0vSchd5eRCb5S84OrAsbQFB.png?f=fotoalbum_large

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Ik geniet enorm van deze game op PS5. Echt een goed star-wars gevoel.
Maar heb regelmatig last van crashes en ook dat het geluid soms even wegvalt. Dat soort bugs worden hopelijk snel opgelost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mister_S
Na 38 uur is mijn reis voorbij. Ik vond het beter met elke stap, begon wat twijfelachtig maar eindigde erg sterk. Grootste minpunt vond ik de kleine aandacht voor de karakters, ik vond ze best goed maar veel te weinig verhaal achter ze. Kay vond ik erg goed, vooral de interactie met Nix was zeer sterk.
Wat mij betreft hebben ze een heel sterke basis voor een briljante sequel. Begon met een 7.5/10, maar eindigde met een knallende 9/10. Gemiddeld zou ik dit spel een 8.5/10 geven.

Hopelijk krijgt de studio de vrijheid, tijd en budget om van de fouten te leren zodat we over een paar jaar een geweldig open wereld SW spel krijgen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
mister_S schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 16:24:
Ik vond het beter met elke stap, begon wat twijfelachtig maar eindigde erg sterk.
Ik heb hem zelf nog lang niet uit, maar ik sluit me aan bij het magere begin, de eerste 5 uur vond ik behoorlijk tegenvallen, todat je bij de volgende missie komt:

spoiler:
the wreck

Vanaf dat moment was het instant uncharted vibes en veranderde voor mij de hele game naar een film achtige ervaring, alles wat daarna gebeurd, het is allemaal zo goed doordacht en zo verschillend, ik ben blij dat ik nu nog zo'n 20 uur te gaan heb.

Speciale vermelding waardig vind ik de muziek op de achtergrond, die is zo sfeerverhogend op de juiste momenten en past helemaal in het star wars sfeertje. Echt super mooi gedaan.

Als ik dan een kritiekpunt moet noemen, de graphics op de ps5 hadden wel iets beter gemogen, maar goed, het ziet er alsnog wel goed uit voor zo'n grote open wereld achtige game. Ook vind ik de HDR implementatie behoorlijk slecht, ik heb het maar uitgezet en speel dan zonder HDR, dan is het prima.

Maar al met al, een geweldige game ervaring die de star wars sfeer enorm goed weet te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
aaah eindelijk met de update werkt de cloudsaves optie.
vet man….kan hem nu ook op de pc spelen en dat ziet er prachtig uit. zin in, in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Als mij iets opvalt aan deze game dan is dat het grote verschil tussen meningen. Metacritic is heel matig, reviews zijn heel matig maar toch kom ik hier hele goede reacties tegen. Waar zit dat in denken jullie? Benaderen mensen de game ‘verkeerd’? Is de game gewoon heel matig maar zijn er een paar aspecten waar jullie gek op zijn? Maakt mij wel nieuwsgierig en ik wil een keertje zelf zien hoe het nu zit.
Het volle bedrag geef ik niet meer uit aan Ubisoft games omdat het bedrijf mij niet bevalt. Ik ga Outlaws misschien later dit jaar via Ubi+ checken wanneer de nieuw AC uit is want dan kan ik beide uit proberen. Mocht Outlaws dan meevallen, koop ik die ooit voor €20 of zo. 8)

@robinez Als het wat weg heeft van Uncharted zou ik dat top vinden. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1925548 op 16-09-2024 08:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Anoniem: 1925548 schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:49:
Als mij iets opvalt aan deze game dan is dat het grote verschil tussen meningen. Metacritic is heel matig, reviews zijn heel matig maar toch kom ik hier hele goede reacties tegen. Waar zit dat in denken jullie? Benaderen mensen de game ‘verkeerd’? Is de game gewoon heel matig maar zijn er een paar aspecten waar jullie gek op zijn? Maakt mij wel nieuwsgierig en ik wil een keertje zelf zien hoe het nu zit.
Het volle bedrag geef ik niet meer uit aan Ubisoft games omdat het bedrijf mij niet bevalt. Ik ga Outlaws misschien later dit jaar via Ubi+ checken wanneer de nieuw AC uit is want dan kan ik beide uit proberen. Mocht Outlaws dan meevallen, koop ik die ooit voor €20 of zo. 8)

@robinez Als het wat weg heeft van Uncharted zou ik dat top vinden. :)
Belangrijkste is denk ik dat mensen allemaal een andere mening hebben en anders het spel beginnen, sommigen laten zich heel erg beïnvloeden door de reviewbombings en anderen negeren dat waardoor ze een eigen mening vormen. Dit is ook gebeurd bij Avatar: Frontiers Of Pandora..

Mijn grote pluspunten (Waarvan er ook een aantal in mijn review staan) zijn:
  • Dat ze het Star Wars gevoel heel goed neer hebben gezet als je door de wereld loopt
  • Je maatje Nix, die je kan aansturen.
  • Het rondrijden in de vrije open wereld is echt prachtig
  • Fotomodus is verslavend
Dat je niet de volle mep wil gaan neerleggen snap ik heel goed, ik ga dat ook niet meer doen. Niet omdat Outlaws het niet verdiend, maar meer omdat €80 mij een te hoge nieuwprijs is. Dan wacht ik liever op een aanbieding of via VPN (Wat helaas niet meer kan)..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:18
Ik heb de game sinds donderdag en heb een groot deel van het weekend gespeeld. Als Star Wars game is het een goede game, het voelt erg star warsie, ik heb het gevoel dat ik het star wars universum zit, Er zitten zeker nadelen aan. De movements is erg ubisofterig, iets wat ik nadelig vind omdat als je de laatste jaren RDR2, GTA, Hogwards Legacy gespeeld is merk je dat Ubisoft nog steeds niet kan tippen aan andere openwereld games qua handeling, het voelt vooral met klimmen erg houterig aan, en de bijv. de routekaart als je ergens heen wilt is gewoon niet aanwezig, enkel een vage richting en zoek het zelf maar uit, dat vind ik tot nu toe de grootste minpunten en is de reden dat ik sinds AC Odyssey geen ubisoft single player heb aangeraakt. Ik vind trouwens in veel meer opzichten RDR 2, 6 jaar oud ondertussen, een veel betere game is trouwens qua bijna movement, fysics veel smoother is, infinitiever.

Een filmpje over de verschillen tussen Outlaws en RDR2...

[ Voor 9% gewijzigd door spijkerhoofd op 16-09-2024 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G_Dragon schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:03:
[...]

Belangrijkste is denk ik dat mensen allemaal een andere mening hebben en anders het spel beginnen, sommigen laten zich heel erg beïnvloeden door de reviewbombings en anderen negeren dat waardoor ze een eigen mening vormen. Dit is ook gebeurd bij Avatar: Frontiers Of Pandora..

Mijn grote pluspunten (Waarvan er ook een aantal in mijn review staan) zijn:
  • Dat ze het Star Wars gevoel heel goed neer hebben gezet als je door de wereld loopt
  • Je maatje Nix, die je kan aansturen.
  • Het rondrijden in de vrije open wereld is echt prachtig
  • Fotomodus is verslavend
Dat je niet de volle mep wil gaan neerleggen snap ik heel goed, ik ga dat ook niet meer doen. Niet omdat Outlaws het niet verdiend, maar meer omdat €80 mij een te hoge nieuwprijs is. Dan wacht ik liever op een aanbieding of via VPN (Wat helaas niet meer kan)..
Die paar reviewers die zich bewezen hebben voor mij waren ook matig. Op zo een moment ben ik benieuwd wat de game zo goed maakt voor de personen die zo enthousiast zijn. Jouw pluspunten zijn overigens wel pluspunten die je zo zou tegen komen bij een matige review die dan toch iets positiefs wil zeggen. :P Uiteraard is het voor iedereen persoonlijk en wat voor jouw belangrijk is kan voor een ander minder belangrijk zijn. :)
Ik ga er zelf achterkomen wanneer ik de game check. Je weet het nooit, soms kan een game je zomaar aanspreken wanneer je eenmaal begint. In November komt AC Shadow dus nog even wachten voor ik 1 maand Ubi+ activeer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:11
Anoniem: 1925548 schreef op maandag 16 september 2024 @ 09:32:
[...]

Die paar reviewers die zich bewezen hebben voor mij waren ook matig. Op zo een moment ben ik benieuwd wat de game zo goed maakt voor de personen die zo enthousiast zijn. Jouw pluspunten zijn overigens wel pluspunten die je zo zou tegen komen bij een matige review die dan toch iets positiefs wil zeggen. :P Uiteraard is het voor iedereen persoonlijk en wat voor jouw belangrijk is kan voor een ander minder belangrijk zijn. :)
Ik ga er zelf achterkomen wanneer ik de game check. Je weet het nooit, soms kan een game je zomaar aanspreken wanneer je eenmaal begint. In November komt AC Shadow dus nog even wachten voor ik 1 maand Ubi+ activeer.
Een game hoeft ook niet objectief heel goed te zijn om ervan te kunnen genieten. Outlaws heeft een hoop verbeterpunten maar waar het, in mijn ogen, wel heel goed in is, is het creëren van die Star Wars sfeer. De wereld voelt levendig aan en er is heel veel te ontdekken in deze wereld.

Als je door de matige combat en knullige stealth mechaniek heen kan kijken ga je hier echt wel plezier aan beleven. Verwacht gewoon geen baanbrekend spel.

De vergelijking met RDR2 is ook wel beetje flauw, qua afwerking etc komt het niet eens in de buurt. Rockstar kan het ongeveer als enige ontwikkelaar ook maken om zoveel tijd te nemen voor het ontwikkelen van een game. Het is overduidelijk dat dit bij Outlaws niet het geval is. Wel vind ik dit 1 van de betere open wereld van afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 1925548 schreef op maandag 16 september 2024 @ 08:49:
Er zitten tegenwoordig gewoon veel azijnzeikerds op internet. Alles is lelijk en oud en kan niet tippen aan X (een game die ze op een voetstuk hebben gezet en/of 1000 uur in hebben gestoken).

De game ademt gewoon Star Wars en doet dat goed. De vibe, de omgevingen en de personages zijn gewoon goed neergezet en werkt solide. De meeste frustraties hadden vooral met bugs te maken, waarvan het merendeel al wel opgelost is maar men zal altijd muggenziften op dat vlak. De een vind het allemaal te makkelijk, de ander te moeilijk, het is lastig om het voor iedereen in balans te brengen. Daarnaast wordt er weer gezeken over "ubisoft-vibe" terwijl als de game niet onder Ubisoft was uitgebracht, je 90% van dat commentaar niet had. Het is een open wereld game, natuurlijk heb je overal icoontjes en dingen te doen. En dat gezeur dat het op elkaar lijkt, je hebt zelf helemaal in de hand welke missies en taken je gaat doen, dus als het niet veel afwisseling is, dan heb je dat volledig zelf in de hand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:52:
[...]
Er zitten tegenwoordig gewoon veel azijnzeikerds op internet. Alles is lelijk en oud en kan niet tippen aan X (een game die ze op een voetstuk hebben gezet en/of 1000 uur in hebben gestoken).
Dat is wel heel simpel door de bocht, gelijktijdig kan je prima argument aanvoeren dat jij alles ziet door je 'rozen starwars bril' en het per definitie geweldig is. Ik ben groot 40k fan, maar ondanks SM2 helemaal 40k 'leeft' heb ik meer dan genoeg commentaar op de mechanics achter de game, en dat geld per saldo ook voor SWO.

Vergeet ook niet dat 1 persoon misschien 1 game per jaar speelt en alles mooi en nieuw voelt, terwijl een ander 3 games per maand consumeert en alle 'nieuwe tech en hype' al heeft gezien. En zeker in de tijd waar opeens alles qua mechanics/grafisch alles best rap gaat, zal het voor de 1 helemaal nieuw zijn en de ander geval 'been there done that'.

En daar zit ook het probleem, de 1 heeft 100% focus op mechanics en logica, de ander voor 'verhaal en immersie', 1 is helemaal van het genre of thema, die zal je qua beoordeling nooit op 1 lijn krijgen (ja, RDR2 en cyberpunk vond ik matig op z'n best - ondanks grafisch zeer interessant) en ergens hoort dat gewoon prima te zijn.

En soms kan een klein aspect gewoon 'gamebreaking' zijn, als is het maar om de logica erachter. Neem die sniper-rifle die je automatisch laat vallen als je een trap opgaat... hoezo? waarom? want? Dan kan dat gebouw waar ik op klim geweldig mooi en gedetaileerd zijn.. het breekt gewoon iets. En zeker als je als AC 'stealther' jaren gewend ben, voelt het opeens 10 stappen terug.

(ja ik had premium voor een maand, die is nu over dus ik zal de bugfixes niet meer meemaken)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

De game ademt gewoon Star Wars en doet dat goed. De vibe, de omgevingen en de personages zijn gewoon goed neergezet en werkt solide. De meeste frustraties hadden vooral met bugs te maken, waarvan het merendeel al wel opgelost is maar men zal altijd muggenziften op dat vlak. De een vind het allemaal te makkelijk, de ander te moeilijk, het is lastig om het voor iedereen in balans te brengen. Daarnaast wordt er weer gezeken over "ubisoft-vibe" terwijl als de game niet onder Ubisoft was uitgebracht, je 90% van dat commentaar niet had. Het is een open wereld game, natuurlijk heb je overal icoontjes en dingen te doen. En dat gezeur dat het op elkaar lijkt, je hebt zelf helemaal in de hand welke missies en taken je gaat doen, dus als het niet veel afwisseling is, dan heb je dat volledig zelf in de hand.
De azijnzeikers zijn er ja maar die moet je er tussen uit filteren. Een goede reviewer kan aangeven wanneer een game goed is ongeacht of het je smaak is. Net als bij films, er zijn films waar ik zie dat ze goed zijn maar toch vind ik ze niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SinergyX schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:11:
[...]

Dat is wel heel simpel door de bocht, gelijktijdig kan je prima argument aanvoeren dat jij alles ziet door je 'rozen starwars bril' en het per definitie geweldig is. Ik ben groot 40k fan, maar ondanks SM2 helemaal 40k 'leeft' heb ik meer dan genoeg commentaar op de mechanics achter de game, en dat geld per saldo ook voor SWO.
Ik zeg toch nergens dat ie perfect is?
Vergeet ook niet dat 1 persoon misschien 1 game per jaar speelt en alles mooi en nieuw voelt, terwijl een ander 3 games per maand consumeert en alle 'nieuwe tech en hype' al heeft gezien. En zeker in de tijd waar opeens alles qua mechanics/grafisch alles best rap gaat, zal het voor de 1 helemaal nieuw zijn en de ander geval 'been there done that'.
Sure maar de argumentatie van veel negatieve reviews gaan over het ubisoft sausje of dat het saai is. En er zit genoeg content in de game om het af te wisselen. Herhalend is gewoon helemaal je eigen schuld.
En soms kan een klein aspect gewoon 'gamebreaking' zijn, als is het maar om de logica erachter. Neem die sniper-rifle die je automatisch laat vallen als je een trap opgaat... hoezo? waarom? want?
Het is flauw maar niet meer dan dat. Het is niet alsof je ineens kansloos bent als je die sniper niet hebt. Het feit dat dit de eerste game is die je wapens laat vallen als je gaat klimmen, is mijns inziens meer het probleem. Waarom kan iemand altijd maar wapens meenemen met alle acties die hij doet? En sure, bij bepaalde movement is het ook wat flauw, maar er is in deze game nog wel wat voor te zeggen dat een slicer het niet van de wapens moet hebben.
Dan kan dat gebouw waar ik op klim geweldig mooi en gedetaileerd zijn.. het breekt gewoon iets. En zeker als je als AC 'stealther' jaren gewend ben, voelt het opeens 10 stappen terug.
Wat is 10 stappen terug? Nogmaals, dit is geen afgetrainde atleet die van 100 markten thuis is. Het past gewoon prima bij het personage.
(ja ik had premium voor een maand, die is nu over dus ik zal de bugfixes niet meer meemaken)
De game staat een 5.4 userscore op metacritic. Je kunt mij niet wijsmaken dat dit een game is die een 5.4 verdient. 43% geeft een 4 of lager. Dus ja, mensen zitten weldegelijk te zeuren over deze game. De 7.6 van reviewers is ook gewoon te laag. Eurogamer gaf het een 4. Dat is gewoon niet terecht. En het maakt een platform als metacritic volkomen nutteloos. Mensen die deze game een 0 geven, moet je gewoon wegfilteren uit de cijfers. Die zijn gewoon af.

Ook op diverse fora en communities werd constant gezeken en gezeurd over vannalles en nogwat. Vrijwel alles was gewoon niet terecht. Het is een ubisoft titel en alleen dat feit al levert gewoon 1 of 2 punten aftrek op, zonder het ook maar enigszins te onderbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

Mooi verwoord, ben het er mee eens! Want Ubisoft weet toch wel weer een unieke wereld neer te zetten, iets waar hun op de een of andere manier heel goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op maandag 16 september 2024 @ 12:48:
[...]
Ik zeg toch nergens dat ie perfect is?

Sure maar de argumentatie van veel negatieve reviews gaan over het ubisoft sausje of dat het saai is. En er zit genoeg content in de game om het af te wisselen. Herhalend is gewoon helemaal je eigen schuld.
Een game kan ook niet perfect zijn, dat zou in de basis elke andere game overbodig maken :P Maar voor jou is er wel genoeg content, voor een ander, zoals ik al aangaf, is het een te hoog gehalte 'been there done that'.
Het is flauw maar niet meer dan dat. Het is niet alsof je ineens kansloos bent als je die sniper niet hebt. Het feit dat dit de eerste game is die je wapens laat vallen als je gaat klimmen, is mijns inziens meer het probleem. Waarom kan iemand altijd maar wapens meenemen met alle acties die hij doet? En sure, bij bepaalde movement is het ook wat flauw, maar er is in deze game nog wel wat voor te zeggen dat een slicer het niet van de wapens moet hebben.
En dat is meer gevalletje YMMV, voor jou een kleinigheid, voor mij breekt het stukje immersie.
Wat is 10 stappen terug? Nogmaals, dit is geen afgetrainde atleet die van 100 markten thuis is. Het past gewoon prima bij het personage.
Bedoel het principe van 'vol in gunfire' de bosjes in duiken en ze kunnen je niet meer vinden, dus niet verhaaltechnisch, maar mechanics technisch.
De game staat een 5.4 userscore op metacritic. Je kunt mij niet wijsmaken dat dit een game is die een 5.4 verdient. 43% geeft een 4 of lager. Dus ja, mensen zitten weldegelijk te zeuren over deze game. De 7.6 van reviewers is ook gewoon te laag. Eurogamer gaf het een 4. Dat is gewoon niet terecht. En het maakt een platform als metacritic volkomen nutteloos. Mensen die deze game een 0 geven, moet je gewoon wegfilteren uit de cijfers. Die zijn gewoon af.

Ook op diverse fora en communities werd constant gezeken en gezeurd over vannalles en nogwat. Vrijwel alles was gewoon niet terecht. Het is een ubisoft titel en alleen dat feit al levert gewoon 1 of 2 punten aftrek op, zonder het ook maar enigszins te onderbouwen.
Er leeft een groot 'anti ubisoft' collectief, absoluut, en deels misschien terecht (uit mijn eigen ervaring met de andere games). Maar er zijn punten die misschien 'dom' klinken, maar zouden totaal niet aan de orde zijn geweest als ze daar iets anders/tijd in hadden gestoken. Mensen hebben elk hun mening over de 'looks' van onze dame, boeit het niet, is lelijk, is 'empowering', had iets simpels gedaan als een 'character creation' (iets simpels als zelfs Division) en je had daar 90% van weggestreept.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SacreBleu
SinergyX schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:18:

Er leeft een groot 'anti ubisoft' collectief, absoluut, en deels misschien terecht (uit mijn eigen ervaring met de andere games). Maar er zijn punten die misschien 'dom' klinken, maar zouden totaal niet aan de orde zijn geweest als ze daar iets anders/tijd in hadden gestoken. Mensen hebben elk hun mening over de 'looks' van onze dame, boeit het niet, is lelijk, is 'empowering', had iets simpels gedaan als een 'character creation' (iets simpels als zelfs Division) en je had daar 90% van weggestreept.
Sorry, maar als je een game affakkelt omdat je de hoofdrol speelster niet aantrekkelijk vind, of je gaat miepen over het feit dat het 'empowering' is. dan vind ik dat nog steeds dom.

Het is aan Massive om het verhaal te vertellen, zij hebben gekozen voor een vrouw en het uiterlijk.
Ik vind het onzin om nu te verwachten dat elke ontwikkelaar maar een char. creation scherm gaat maken omdat er sneeuwvlokjes zijn die het niet kunnen trekken om als vrouw te spelen - of als man - of omdat ze het character niet aantrekkelijk vinden.

Dit soort mensen moet je naar mijns inziens niet voeden. Wat een onzin, zeg.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:00
G_Dragon schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:00:
[...]

Mooi verwoord, ben het er mee eens! Want Ubisoft weet toch wel weer een unieke wereld neer te zetten, iets waar hun op de een of andere manier heel goed zijn.
Dat is ook absoluut nooit het probleem geweest met Ubisoft games.

NPC's, voice acting, verhaal, innovativiteit, frisse mechanics, bugs & glitches, animatie fouten, interactiviteit.

Daar is waar het bij Ubisoft aan schort.

Dan kan het nog zo'n mooie wereld zijn, als het niet interactief is, als er voor de npc's 5 stem acteurs zijn ingehuurd, als er veel animatie fouten in zitten, als het vol zit met saaie uitgekauwde mechanics,

Dan kan het zeker overkomen als een middelmatig spel.

Ik heb het nog niet gespeeld maar bovenstaande zaken kom ik bijna bij elke Ubisoft game tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SacreBleu schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:03:
[...]

Sorry, maar als je een game affakkelt omdat je de hoofdrol speelster niet aantrekkelijk vind, of je gaat miepen over het feit dat het 'empowering' is. dan vind ik dat nog steeds dom.

Het is aan Massive om het verhaal te vertellen, zij hebben gekozen voor een vrouw en het uiterlijk.
Ik vind het onzin om nu te verwachten dat elke ontwikkelaar maar een char. creation scherm gaat maken omdat er sneeuwvlokjes zijn die het niet kunnen trekken om als vrouw te spelen - of als man - of omdat ze het character niet aantrekkelijk vinden.

Dit soort mensen moet je naar mijns inziens niet voeden. Wat een onzin, zeg.
En daar zit ook beetje een probleem... ook zij zijn 'de potentiele klanten'. Ik zeg nergens 'voeden', ik zeg dat je zulke zaken neutraal had kunnen voorkomen, voed je niet hun ding (maak het een lekker ding), maar creeer je commercieel gezien de betere opties dan nu het resultaat is. Ik laat dat aspect 'sneeuwvlokje' maar buiten beschouwing, daar het compleet de aanleiding is van, dat heeft verder ook geen toevoeging tot de game.

Je hoeft het niet met ze eens te zijn, of het compleet ongefundeerde trashing vinden, einde van de rit heeft Massive (en Ubi, en wie dan ook) hetzelfde doel.. games verkopen. En als zij met huidige beslissingen, ontwerpen en keuzes blijkbaar richting een financieel 'gevalletje' gaan, dan hebben ze dat veelal aan zichzelf te danken. Zullen er mensen zijn geweest die de game niet hebben gekocht door 'ongefundeerde' negatieve reviews? Absoluut. Denk echter dat het aandeel wat de keuze heeft laten hangen op wat meer diepgaande reviews groter is, en natuurlijk speelt daar de 'commerciele rol' van youtubers een grote rol in mee (zeker hele schandaal rond de previews), maar het zijn en blijven per saldo keuzes die Ubisoft indirect heeft gemaakt en dit... is simpel het resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
Als iemand een spel laat zitten vanwege de looks van een character, had diegene waarschijnlijk al geen interesse om het spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
SinergyX schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:18:
[...]

En daar zit ook beetje een probleem... ook zij zijn 'de potentiele klanten'. Ik zeg nergens 'voeden', ik zeg dat je zulke zaken neutraal had kunnen voorkomen, voed je niet hun ding (maak het een lekker ding), maar creeer je commercieel gezien de betere opties dan nu het resultaat is. Ik laat dat aspect 'sneeuwvlokje' maar buiten beschouwing, daar het compleet de aanleiding is van, dat heeft verder ook geen toevoeging tot de game.
Iedereen is een potentiële klant. Maar ik denk niet dat Massive deze mensen dan als doelgroep had.
Ik snap je punt, ik respecteer het. Ik zet alleen mijn twijfels bij de gedachte dat het spel wél een commercieel succes had geweest als je je eigen poppetje had kunnen maken.

Hebben ze inkomsten misgelopen, vast en zeker, maar dat hebben ze sowieso door een TPS te maken, de mensen die enkel FPS, strategy of simulation spelen games hebben ze ook moeten afstrepen. Je kunt gewoonweg geen game maken die iedereen aanspreekt.

Mijns inziens is er niets mis met het character, het is geen bimbo met grote tieten, dat geef ik toe. Maar ik had niet meer genoten van het spel als ik zelf een character had kunnen maken.
Daarbij ben ik het eens met de stelling dat als je het spel laat liggen omdat het een vrouw betreft - danwel niet aantrekkelijk of niet - was je sowieso geen potentiële klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 06-06 06:35
Ondanks de kritiek op deze game gisteren toch besloten om hem te kopen. De eerste 4 uur me erg vermaakt met de game. Gelukkig dacht ik bij mezelf, de negativiteit zal wel dus wel meevallen. Tot ik zojuist een Syndicate stronghold probeerde te verlaten en tot mijn grote verbazing ontdekte dat alle enemies die ik tijdens het naar binnen gaan had uitgeschakeld, weer waren gerespawned door het laden van een save… (ik was in de stronghold dood gegaan)

Nu heb ik 2 opties: guns blazing de stronghold verlaten en mijn reputation naar de graftyfus laten gaan, of een oudere save laden en 1 uur speeltijd opnieuw doen…

De eerste haarscheurtjes in de positieve speelervaring beginnen te ontstaan 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:16
SparksNL schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:42:
Ondanks de kritiek op deze game gisteren toch besloten om hem te kopen. De eerste 4 uur me erg vermaakt met de game. Gelukkig dacht ik bij mezelf, de negativiteit zal wel dus wel meevallen. Tot ik zojuist een Syndicate stronghold probeerde te verlaten en tot mijn grote verbazing ontdekte dat alle enemies die ik tijdens het naar binnen gaan had uitgeschakeld, weer waren gerespawned door het laden van een save… (ik was in de stronghold dood gegaan)

Nu heb ik 2 opties: guns blazing de stronghold verlaten en mijn reputation naar de graftyfus laten gaan, of een oudere save laden en 1 uur speeltijd opnieuw doen…

De eerste haarscheurtjes in de positieve speelervaring beginnen te ontstaan 🥲
Dat je na het laden van een save weer alle vijanden ge-respawned hebt, kom je echt bij heel veel games tegen.

wijze woorden

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste